שיחת משתמש:Segal/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Segal בנושא שקט כאן...

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Segal, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,odedee שיחה‏ 00:32, 8 יולי 2006 (IDT)

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך יצחק זוזיאשווילי שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, odedee שיחה‏ 00:32, 8 יולי 2006 (IDT)

הערך הועתק מאתר "נענע" בניגוד למדיניות של ויקיפדיה האוסרת פגיעה בזכויות יוצרים. אבקשך להקפיד על מדיניות זו. דוד שי 22:01, 8 יולי 2006 (IDT)

חתימה בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב. בויקיפדיה נהוג לחתום בדפי שיחה בסיום תגובתך. עליך להוסיף ארבע פעמים את סימן ~ (זרקא), כך: ~~~~. בברכה, ינבושד.

לא יפה להעתיק מYNET[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך [[כל אנשי הקמפיין]] שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

--> צ'כלברה שיחה ישיבה הומור 17:29, 11 יולי 2006 (IDT)

תמונה:Motzkinm.JPG - חשש להפרת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

אני לא עורך דין, אבל אני חושש ששימוש במפה הנ"ל בערך על קריית מוצקין לא עונה להגדרה של "שימוש הוגן". כמדומני, בתמונת מסך מאתר "מפות" ניתן להשתמש רק בערך על אתר "מפות" עצמו. לדעתי עליך לפנות למפעילים ולבקש למחוק את התמונה. אם אתה חושב אחרת, כדאי לפעול לדרור ולשאול את דעתו. חגי הלמן 20:16, 15 יולי 2006 (IDT)



בעקרון התמונה היא מצילום פינת המפות באתר "וואלה". אתה חושב שזה אינו שימוש הוגן? התכוונת ספציפית לאתר "מפות"?

עדיין יש צורך לפנות לדרור? Segal 20:20, 15 יולי 2006 (IDT)

חגי צודק, זה גם מצוין ב-ויקיפדיה:זכויות יוצרים: "אסור: צילום-מסך מתוך Google Earth (למעט עבור הערך עצמו)", כאשר ברור שהכוונה היא גם לאתרי מפות אחרים. צהוב עולה 20:21, 15 יולי 2006 (IDT)
חגי בהחלט צודק. מחקתי. Yonidebest Ω Talk 20:22, 15 יולי 2006 (IDT)

מצטער. תודה! Segal 20:23, 15 יולי 2006 (IDT)

מבצע שינוי כיוון[עריכת קוד מקור]

אנא הקפד על העלאת מידע רלוונטי ובניסוח אנציקלופדי בלבד - דוגמא: אין לכתוב "בשעה זו יש אזעקה בחיפה" - זה לא רלוונטי, ועוד 3 דקות יצטרכו להוריד את זה בכל מקרה. אותו דבר לגבי ירידות בורסה לפני שהיא נסגרת באותו היום (אני לא זוכר אם אתה העלת את זה). זה ערך אנציקלופדי ולא עיתון ולכן אין לכתוב כל דבר שקורה, ובטח לא בזמן אמת. בכל מקרה, תודה על העדכונים הטובים בערך. בברכה, אסף 14:00, 16 יולי 2006 (IDT).

הבנתי ולקחתי לתשומת ליבי, אני משתדל לתת את המיטב.
ירידת השערים נכתבה ביום אחר ולכן מצאתי לנכון להוסיף את זה גם ב-16 ביולי. זה הוסר והוחזר ע"י משתמש אחר. בכל אופן תודה על ההערות וההארות. מקווה שיעברו עלינו ימים שקטים יותר, ואני אוכל להחלץ מהממ"ד ולהוריד את מינון הויקיפדיה :) Segal 14:16, 16 יולי 2006 (IDT)

גם אני מקווה שיבואו עלינו ימים שקטים יותר ולפי מה שאני מבין אתה נמצא בצפון, אז אני מקווה שבאיזור שלך יהיה רגוע. בברכה, אסף 14:20, 16 יולי 2006 (IDT).

שלום סגל, שים לב לכיתוב ברשיון של תמונה מאתר צה"ל: "זוהי תמונה שמקורה באתר צה"ל. ההערכה היא שניתן להשתמש בתמונות מסוג זה בערכים העוסקים בצה"ל ויחידותיו תחת תנאי הטיפול ההוגן (ראו תנאי השימוש של אתר צה"ל).". הכוונה היא שתמונות כאלה מותר לשים רק בערכי צה"ל ויחידותיו, ואנשים שידועים רק בשל פעילותם בצה"ל (כמו דן חלוץ). בטח שלא דקל קינן. צהוב עולה 22:33, 16 יולי 2006 (IDT)

אשנה את התמונה מיד. Segal 22:34, 16 יולי 2006 (IDT)

מבצע שינוי כיוון[עריכת קוד מקור]

העיר עפולה דרומית יותר מכל פגיעה אחרת עד עתה, דרומית יותר מחיפה ומטבריה בוודאי. --Wild Dancer 23:42, 16 יולי 2006 (IDT)

במחשבה שניה, אתה צודק, חשוב שהערך לא יהיה ערוך בצורה עיתונאית מדי. סליחה על ההטרדה. :) --Wild Dancer 23:42, 16 יולי 2006 (IDT)

בכיף, אני שמח שהבנת את כוונתי, לילה טוב Segal 23:44, 16 יולי 2006 (IDT)

  1. בערכיך דפנה ארמוני ונחמה הנדל, אתה כתבת הקדמות לפרקים שאורכם כאורך הפרק בהם חזרת על אותם דברים. אין כותבים כך, ראה השכתובים לערכים אלה ןערכי זמרים אחרים.
  2. בערך בנימין ארדיטי נראה שהעתקת את המלל כמו שהוא מאתר הכנסת ואף ללא סדר כרונולוגי (קודם הוא היה פעיל בבולגריה, אחר כך עלה לארץ ורק בסוף היה חבר כנסת). עמלתי קשות לשכתב ולשנות. יש סימנים המראים שהעתקת מלל, אם תעשה זאת שוב -תחסם.
  3. כל ערך צריך פתיח. אי אפשר לכתוב במשפט הראשון רק את לימודיו של האישיות בבית הספר. אבירם 21:44, 18 יולי 2006 (IDT)

טעות בידך, לא אני כתבתי את הערכים דפנה ארמוני ונחמה הנדל. להבא אדע. אני משתדל, משתפשף, ובטוח שגם מצליח ליצור ערכים מועילים בחלק מהפעמים. תודה בכל אופן. Segal 21:50, 18 יולי 2006 (IDT)

צודק. מחקתי את ההערה הראשונה. סליחה. התייחס לשתי ההערות האחרות. ערכים הזקוקים לשכתוב ועריכה צריך לנסות לשכתבם ואם לא, לשים עליהם ב{{ }} לשכתב או לערוך. יש בשינויים האחרונים, בתיבת קישורים שימושיים לינק לערכים הזקוקים לשכתוב ולעריכה. ערכים חשובים ביותר במצב זוועתי (קצרמרים, כתובים מזעזע וכו') תוכל להוסיפם לטיפול דחוף. אבירם 22:01, 18 יולי 2006 (IDT)

עוד הפרה של זכויות יוצרים.[עריכת קוד מקור]

שלום.

ראיתי שהעלת תמונה של רוחמה אברהם, שהעתקת מהאתר של ynet. אסור בתכלית האיסור לעשות דבר כזה. זכויות היוצרים של התמונה היא של וואינט ו/או של הצלם מטעמם. לכם לשים תמונה שלהם בערך על רוחמה אברהם זה הפרה בוטה של זכויות היוצרים שלהם.

אם עדיין, אחרי טריליון אזהרות, אתה עדיין לא מבין את הנושא, אז מקומך לא בויקיפדיה. קרא ביסודיות את ויקיפדיה:זכויות יוצרים, וויקיפדיה:זכויות יוצרים - שאלות ותשובות, כי בפעם הבאה שאתה עושה תרגיל כזה, אתה נחסם. זו אזהרה אחרונה. emanשיחה 03:22, 19 יולי 2006 (IDT)

הכנסת ה-17[עריכת קוד מקור]

נאלצתי להוריד חלקים ממה שכתבת - רוב הקטע נכתב בצורה לא טובה, הן בעייתי מבחינת ניטראליות והן בהגדלת הטפל והורדת העיקר. ככלל, אין מקום לפירוט על הממשלה בערך על הכנסת. מה שכן רלוונטי שהשארתי הוא כמובן החלוקה לגושים ותיאור כללי של הקמת הממשלה. בנוסף משפטים שהורדו הם משפטים אשר נשמע מהם כאילו הם ייחודיים או משפטים שתוקפים פוליטית במקום שאין צורך בכך - לדוגמא: להגיד כי היו חברי כנסת ממורמרים כי הם לא קיבלו תפקידים זה בהחלט מיותר, כי בכל ממשלה בהיסטוריה תמיד היו (ויהיו) אנשים שלא יצאו מרוצים בגלל חלוקת התיקים שהינה כמובן מוגבלת. בנוסף המשפט למשל שהוסף לגבי היציאה לפגרה, על אף מצב הלחימה הוא מיותר, כי לא מדובר על מלחמה, אלא על מבצע, ולרשום שהם יצאו לפגרה על אף הלחימה, למעשה זה ניתוח פוליטי כאילו הייתה עליהם חובה לדחות הפגרה ובניגוד למקובל ולמה שמתחייב החליטו לצאת. אני מקווה שהבנת את מחיקתי, בכל מקרה מה שהיה מתאים לערך השארתי. אשמח לראות עריכות וכתיבות נוספות שלך. בברכה, אסף 15:57, 20 יולי 2006 (IDT).

אסף, אני עוקב ועוסק רבות בעניינים הפרלמנטרים ואשמח לתרום בכל מה שקשור לנושא, ובכלל.

בכל אופן רציתי להתיעץ איתך: האם כדאי להוסיף תבנית ערך אקטואלי או מתמשך ב"הכנסת השבע עשרה"? עד תום כהונתה, או שאין בכך צורך? ותודה על התיקונים, העריכות, ההשלמות! בברכה, Segal 16:11, 20 יולי 2006 (IDT)

אני שמח לשמוע שאתה מתעניין בנושא ותמיד רצויים עוד ויקיפדים שיכולים לעזור בתחום. אין טעם בתבנית אקטואלי, כי אחרת התבנית תישאר שם יותר מ-4 שנים ובכל מקרה ברור לכל מי שנכנס, ורואה שזו הכנסת הנוכחית, שייתכן שהערך ישתנה. בנוסף, רוב הערך סביר להניח שדווקא ישאר יחסית קבוע - כי מספר חברי הכנסת לכל סיעה לא משתנים ובערך זה ניתן להוסיף מידע מעניין בעיקר בתחום החוקתי (חוקים חשובים מאד שהתקבלו לדוגמא או אירועים קיצוניים (לא כדוגמת העציץ של רוחמה אבהרם... :) ) שזה לא דבר שמשתנה כל-כך מהר (בחוקים החשובים ברמה ההיסטורית). בברכה, אסף 16:15, 20 יולי 2006 (IDT).

אני בספק אם התבנית הייתה זוכה להשאר יותר מחצי שנה :) יש לי הרגשה שאנחנו הולכים ומתקרבים לעבר הבחירות לכנסת ה-18 :) ולשאלה האחרונה: ברשימת חברי הכנסת, להוסיף ליו"רי הוועדות את התפקיד ליד שמם? . Segal 16:18, 20 יולי 2006 (IDT)

כן אפשר - תפקיד יו"ר ועדה הוא תפקיד נחשב בהחלט וניתן להוסיף אותו לרשימה. לגבי מה שכתבת - אני מאד מקווה שאתה טועה, כי ישראל לא צריכה 5 מערכות בחירות ב-10 שנים -> זה רע ליציבות, זה לכלכלה וזה רע לכל אספקט במדינת ישראל (כאשר שר נמצא בתפקיד בממוצע שנה וחצי הוא לא יכול לעשות כלום ולכן לא ניתן לבצע חשיבה לטווח ארוך בישראל והיא נראת כמו שנראת...). בכל מקרה, לא ניכנס לזה. בברכה, אסף 16:31, 20 יולי 2006 (IDT).

תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום. בזמנו קיבלתי אישור מסג"ל לעלות את התמונה לשימוש בערך עליו בלבד. לצערי אצטרך למחוק את התבנית שיצרת. סקרלט 16:45, 13 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

אין בעיה, תודה שהודעת. Segal 18:43, 13 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

העברת דף שביצעת למרחב לא נכון[עריכת קוד מקור]

שלום, למה העברת בזמנו את הדף ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:כדורגלנים לפי תפקיד לדף: רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:כדורגלנים לפי תפקיד? הוא ממוקם כעת במרחב לא נכון (מרחב הערכים), במקום שיהיה תת דף של ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה כמו שצריך להיות. האם אפשר להעבירו חזרה למקום הנכון? תודה מראש, גברת תרדשיחה 10:54, 1 בינואר 2007 (IST)תגובה

ברוב בורות הסתבכתי שם עם הדפים וניסיתי לעשות משהו, כנראה שלא הלך, אם מישהו יכול לתקן את הקונסטלציה שעשיתי שם, זה יהיה נחמד. Segal 22:05, 1 בינואר 2007 (IST)תגובה

החלפת רישיון[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחרונה פנתה אלינו קרן ויקימדיה בעניין הרישיונות שבהם אנו מעלים תמונות, וביקשה להסיר את ההגבלות על העלאת תמונות. אנו סבורים כי גם תבנית:צילום משתמש המלווה תמונות שהעלית לוויקיפדיה העברית, מגבילה, ונעדיף שתחליף/תחליפי את הרישיון באחד הרישיונות המפורטים בויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות, כגון רישיון {{Cc-by-sa-2.5}} או {{ייחוס}}, המבהירה היטב את תנאי הרישיון, או {{GFDL}}. לנוחיותך ניתן לאתר את התמונות שהעלת תחת רשיון צילוםמשתמש באמצעות קישור זה.

אם הנך מעוניין/מעוניינת שאנחנו נשנה את רשיון כל התמונות שלך בשבילך, אנא פנה/י חתמי בסוף הדף הזה, תחת הסעיף "צילום משתמש". בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 14:49, 25 בפברואר 2007 (IST)תגובה

לא ציינת לאיזה רשיון אתה רוצה שאשנה לך את התמונה. האם {{ייחוס}} זה בסדר? ‏Yonidebest Ω Talk 22:43, 5 במרץ 2007 (IST)תגובה

כן, תודה. Segal 12:26, 10 במרץ 2007 (IST)תגובה

איל ינון[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שכתבת ערך על אייל ינון. אני חושב שעדיין מוקדם להכניסו לתבנית מזכירי הכנסת, כל עוד לא החל לכהן וכל עוד אריה האן עדיין משמש בתפקיד. המטרה של ויקיפדיה היא לספק מידע, ומי שירצה לדעת מיהו מזכיר הכנסת ברגע זה, צריך לקבל את המידע המדויק. לא יקרה כלום אם הוספתו לתבנית תמתין עד לכניסתו לתפקיד, ב-1 ביוני. כמובן, שלערך על ינון עצמו יש בהחלט מקום גם בשלב זה עידו 22:06, 10 במאי 2007 (IDT)תגובה

צודק, שחזרתי לעת עתה. Segal 22:09, 10 במאי 2007 (IDT)תגובה

תמונתו של אהוד אולמרט[עריכת קוד מקור]

לא ברור לי מה לא ברור בתשובה של נעה ב:ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#זכויות יוצרים על תמונה מצילום מסך ובהסבר בתבנית של הרשיון עצמו. הידרו 21:11, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שלום סגל. לתמונה שהעלית יש חלופות חופשיות, ולכן תמונות שאינן חופשיות אינן יכולות להופיע תחת רשיון "שימוש הוגן" (ישנה חלופה חופשית). מסיבה זו נאלצתי למחוק את התמונה. בברכה, ירוןשיחה 21:14, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ישנם חברי כנסת שזכויות היוצרים של תמונתם אינה שייכת לאתר הכנסת, תמונות מסוג זה אפשר להעלות לויקיפדיה? Segal 21:21, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

רק תמונה שאתה יודע שניתן להעלות ברשיון מתאים. הידרו 21:23, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הכוונה לתמונה בדיוק כמו זו של אולמרט שהוסרה. צילום מסך משידורי ערוץ הכנסת, אני מניח שאין תמונה חופשית שלהם- אחרת הייתה מופיעה. אני מצפה לתשובת כן\לא כדי שלא תהיינה טעויות או אי הבנות כמו זו שקרתה הפעם. Segal 21:25, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אין צורך בתמונות שימוש הוגן שכבר יש צילום חופשי ובטח שלא ניתן להשתמש בתבנית:צילום מסך בערך על חבר כנסת. הידרו 21:29, 1 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ממשלות ישראל[עריכת קוד מקור]

עבודה חשובה ומעניינת. תודה רבה לך על כך! מגיע לנו שיהיו לנו ערכים (מפורטים) על הממשלות. ‏Harel‏ • שיחה 00:04, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שאלה שמטרידה אותי זמן רב ואולי תדע את התשובה עליה: ממש מאחורי יושב ראש הכנסת יש עוד שולחן קטן וזנוח שעומד שומם רוב הזמן. למה הוא מיועד, ומי יושב בו לעתים, כשהוא כן מאוייש? ‏Harel‏ • שיחה 00:07, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ראשית, תודה! כל הנושא מעניין אותי מאוד ואני תמיד שמח לתרום לו בהרחבה בויקיפדיה. תרומות לערכים על הממשלות יתקבלו בברכה כמובן. בנוגע לשאלתך בקשר לשולחן הזניח- עד כמה שידוע לי מקומו של קצין הכנסת הוא משמאלו של יושב הראש, לעיתים ניתן לראות כמה עובדים מהמשכן מסתובבים מאחורי יושב הראש- ייתכן שאלה הם סגני המזכיר או הקלדנים, אני לא בטוח כלל. Segal 21:15, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני מתכוון לשולחן שמצוי ממש מאחורי היושב ראש, או ככה זה לפחות נראה. אבל בכל אופן לא באותה שורה אלא קרוב יותר לקיר. משהו אחר: למה שלא תעלה בשימוש הוגן את התמונות של הממשלות השונות כפי שהן מופיעות באתר הכנסת? כך עשינו בממשלה השלושים ואחת. לדעתי זה מוסיף הרבה, רואים את חלוף העתים. ‏Harel‏ • שיחה 22:40, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני מבין למה אתה מתכוון ובאמת לא יודע למה הוא משמש. אני מכיר כל פינה באולם המליאה כולל הגג ולא את השולחן המדובר. את התמונות אעלה מיד כשאסיים "להניח תשתית סבירה", כלומר כשאסיים לכתוב ערכים לכל ממשלות ישראל. אם תוכל להרחיב מעט בכל ממשלה זה יעזור מאוד, למשל, בממשלת ישראל השלוש עשרה עליה אני כותב עכשיו יש להרחיב בכל הנוגע למלחמת ששת הימים. כל הדברים הרלוונטים כתובים בערך לוי אשכול אך מיותר ליצור כפילויות, נכון? Segal 22:45, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אל תחשוש מכפילות מסויימת, כל עוד אתה שומר על פרופרציות. אם יש דברים חשובים לכתוב גם בלוי אשכול וגם בערך על הממשלה, לא נורא אם יהיו כמה פסקאות חוזרות. אתה מתכוון שאינך יודע מהו השולחן או שאינך יודע למה הוא משמש? זה מטריד אותי כבר זמן רב. ‏Harel‏ • שיחה 22:46, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
תשובה על השולחן מחר, עליי. עידו 22:50, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אתה עובד בכנסת או מה? ‏Harel‏ • שיחה 22:51, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
כן. עידו 22:53, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

איך לא אדע על קיומו של השולחן ואני צופה שעות בשידורי ערוץ הכנסת? לא יודע למה משמש. שאלה נוספת היא- האם בהציגה את הצעת החוק שהציע לה אזרח מן השורה, שלי יחימוביץ' התכוונה לדוד שי שלנו? ולשאלה האחרונה- איך מגיבים בדפי שיחה? נקודותיים? Segal 22:55, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני גם תהיתי אם זה דוד, אבל ראיתי שהוא עוד לא חזר, אז לא שאלתי אותו. כן, נקודתיים. ומתחתיי תשים פעמיים נקודתיים (::), וכן הלאה. עידו 22:58, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
בדיקה :) עובד Segal 23:02, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
איזו הצעת חוק?! ‏Harel‏ • שיחה 23:00, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני לא זוכר כרגע, אך האזרח דוד שי קיבל קרדיט על הצעת החוק. Segal 23:02, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
חוק ההטבות במיסוי לכותבים בוויקיפדיה התשס"ז 2007 שהתקבל במליאה בקריאה ראשונה? ‏Harel‏ • שיחה 23:03, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: הצעה לתיקון פקודת מס הכנסה, שמתקנת עיוות שנוצר לגבי נקודות זיכוי שמקבלים חיילים משוחררים שהשתחררו כמה שבועות לפני הזמן. זה הפרוטוקול - הנושא האחרון בסדר היום. גם היוזמת שלי יחימוביץ' הודתה לו, וגם אורי אריאל שיבח אותו. עידו 23:04, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ובכן - לכיסא מספר שימושים. בהצבעות מסובכות במיוחד (למשל, חוק ההסדרים) או באירועים חשובים במיוחד, נוכחים במליאה גם המזכיר וגם סגניו. מאחר שליד המזכיר יש מקום רק לסגן אחד, הסגן השני יושב שם. שימוש שני - כאשר נואם בפני המליאה ראש מדינה זרה, הכיסא משמש את ראש מחלקת הטקסים שמלווה אותו לנאום. שימוש שלישי - בהצבעות חשאיות, השולחן משמש את סופרי הקולות (צפו בבחירת נשיא המדינה בשבוע הבא). בקיצור, זה שולחן כולבויניק. עידו 11:10, 6 ביוני 2007 (IDT)תגובה

כמו שכבר כתבתי מתוך השערה זהו אכן כסאו של סגן המזכיר. זכור לי גם ששם ספרו את הקולות בהפסדו של החתרן הבלתי נלאה בשנת 2000. תודה! Segal 13:28, 6 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אבל עזוב זוטות - ברכות על השלמת כל ערכי הממשלות! עידו 23:43, 6 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מבקש לשלב את המידע המרתק הזה בכמה ערכים רלוונטיים. תעשו כך? ואכן, ברכות חמות על השלמת סדרת הערכים החשובה!! (שטרם קראתיה ממש, וחבל). ‏Harel‏ • שיחה 18:52, 8 ביוני 2007 (IDT)תגובה
טוב, שילבתי במליאת הכנסת. אגב, שימוש בשולחן הזה אפשר לראות בתמונה המפורסמת של נאום סאדאת בכנסת, כאן. ‏Harel‏ • שיחה 19:08, 8 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תודה על הברכות, שבת שלום. Segal 21:27, 8 ביוני 2007 (IDT)תגובה

צהוב בנשמה[עריכת קוד מקור]

חחחחח....מה לעשות? אני נולדתי ואני גם אשאר צהובה לכל החיים שלי. נטלי כהן 19:27, 14 ביוני 2007 (IDT)תגובה

כמה סבל זה להיות היום אוהד מכבי חיפה =/ עוד נעשה אותך ירוקה...מבחינת שאר הנתונים חוץ מהגיל נראה לי שהייתי מבקש את ידך עוד היום תמורת 10 גמלים ו-3 דבשותSegal 19:30, 14 ביוני 2007 (IDT)תגובה

חחחח....אני ישאר צהובה לכל החיים..אבל בנוגע לחיפה, אני מקווה שבעונה הבאה זו תהיה שנה יותר טוב--נטלי כהן 19:45, 14 ביוני 2007 (IDT)תגובה

בכל אופן, בהצלחה בכל. ערב טוב! תשקלי את עניין הגמלים? :) Segal 19:52, 14 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ערב טוב גם לך. ובוודאי שאשקול:-) שבת שלום--נטלי כהן 19:54, 14 ביוני 2007 (IDT)תגובה

דביר בנדק[עריכת קוד מקור]

תשומת לב לאתר http://www.habama.co.il/Pages/ArtPerson.aspx?peopleID=39&Subj=1&Area=1

בוגר החוג לתיאטרון באוניברסיטת ת`א. שיחק בהצגות "מחכים לגודו","גבר אשה מלים", "4 על 4","מחזה לילה", "אני עם אשתך גמרתי" ועוד. שחקן תיאטרון הבימה בהצגות -"הדיבוק", החיל האמיץ שוויק","קדיש לנעמי","טנגו" ועוד. בטלוויזיה שיחק בסרטים ובתכניות: סיבת המוות רצח, רצח מצלמים, מיי פירסט סוני, צימרים, זבנג. כמו כן שיחק בסרטים: מבצע סבתא, מרס תורכי, 5 דקות בהליכה, סימה ועקנין מכשפה, איזה מקום נפלא, מתנה משמיים ועוד.

והערך שכתבת:

דביר בנדק (נולד: 1969), שחקן ישראלי.

בוגר החוג לתיאטרון באוניברסיטת תל אביב.

בנדק שיחק בהצגות "גבר אשה מלים", "מחזה לילה", "אני עם אשתך גמרתי", ובתיאטרון הבימה בהצגות -"הדיבוק", "קדיש לנעמי","טנגו" ועוד.

בטלוויזיה שיחק בנדק בתוכניות: "מיי פירסט סוני", "צימרים", "זבנג", ובסרטים: מבצע סבתא, מרס תורכי, 5 דקות בהליכה, סימה ועקנין מכשפה, איזה מקום נפלא, מתנה משמיים ועוד. בתוכנית "הרצועה" שיחק את במאי הסרטים ההונגרי שנדור פרקש.

כפי שאתה רואה , זה נראה ממש מועתק. אולי תנסה לשכתב את הערך כך שייראה יותר מקורי?

--Yoavd 07:44, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

רציתי לשים תבנית שהערך בשלבי עריכה ולא מצאתי את התבנית המתאימה. כרגע זה רק הבסיס והתכוונתי להרחיב. הבסיס אכן לקוח מהאתר במה, וזהו רק פירוט ההופעות שלו על הבמה ועל המסך, אם תשים לב ישנם ערכים רבים שכוללים רק את פירוט ההצגות מהאתר במה. חשבתי שאוכל להרחיב יותר על בנדק אך כנראה שלא אוכל כרגע ולכן ביקשתי שהערך ימחק בינתיים. Segal 12:26, 23 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תבנית:ישראל-רש"פ[עריכת קוד מקור]

שלום

ראיתי שאתה שם תבנית בערכים, בצורה שמחרבשת את ההופעה שלהם.

אנא הפסק, והתייעץ עם אנשים אחרים איך לעשו תאת זה נכון.

emanשיחה 00:46, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הפסקתי ברגע זה. מתייעץ איתך. איך לעשות זאת נכון? ובלי לחץ, ניתן יהיה לתקן הכל מהר מאוד. איתיייי 00:47, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
קודם כל צריך לחשוב האם התבנית הזו טובה, ואם כן באילו ערכים. זו תבנית נורא גדולה, שמעיקה מאוד על ערכים שלא בעצמם מאוד גדולים.
חוץ מזה יש כל מיני עיניינים טכניים. למשל אם יש תמונה בראש הערך התבנית, אם כבר, אז צריכה להיות מתחתיה. גם צריך לראות שהיא לא מתנגשת עם תבניות אחרות, כמו שקורה עכשיו בערך על האינתיפדה הראשונה.
אולי בכלל התבנית הזו צריכה להיות תבנית אופקית ולא אנכית, ובתחתית הערך.
צריך לראות מה חושבים עוד אנשים.
emanשיחה 00:52, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
ואגב, גם השם לא מוצלח. הרי הרש"פ קיימת רק זמן קצר יחסית. emanשיחה 00:53, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
איפה המקום המתאים להעלות את זה לדיון? איתיייי 00:54, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
בשיחה של התבנית (שיחת תבנית:ישראל-רש"פ). אני אעביר תא הדיון לשם.
emanשיחה 00:59, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מאמין שיש מקום לתבנית הזאת, אולי בצורה אחרת, אולי עם שם אחר, אולי עם תוכן אחר.בכל אופן-תודה על ההערות איתיייי 01:01, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
טוב, פתחתי את הדיון שם, ונראה מה אנשים אומרים.
ועצה כללית: כשאתה שם תבנית, תמונה וכו', תסדוק איך זה יצא, ואם זה מתאים לאיך שערכים אחרים נראים. emanשיחה 01:05, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה

טוסברהינדי[עריכת קוד מקור]

גם אתה פחדת נורא מהבור הזה תמיד?.... :-) טוסברהינדי 00:22, 27 ביוני 2007 (IDT)תגובה

בטח, אחד הספרים האהובים עליי ביותר! איתיייי 17:08, 27 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שינוי הצבעתך על הקשחת הקריטריונים לזכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

מדוע, אם אפשר לשאול? ‎Shambler00:04, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הוצגו בפניי טיעוני הבעד שנראו בעיניי הגיוניים יותר פתאום. הצבעתי בתחילה נגד רק מפני שחשבתי שהפתרון לא מספיק, שכן אנשים שאין באפשרותם לערוך זמן מסוים לא יוכלו להשתתף בהצבעות, אך אני סבור כעת כי אנשים שלא ערכו זמן רב צריכים 'לחזור לעניינים' על מנת להצביע. ברור שזה ימנע בובות קש וכו'. זה אולי לא הפתרון האידאלי לסינון בובות קש (צריך עוד לטפל בבעית הצפת העריכות שעלולה להיווצר ולמצוא איך לסתום את החור) אבל ברור שזה עדיף מהמצב הקיים. איתיייי :) 00:09, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה
כן, אבל יכול להיתכן מצב שבו ויקיפד מסוים לא יכול לתרום מזמנו בתקופה מסוימת, עקב תקופת המבחנים, למשל, חופשת לידה , מילואים או כל דבר אחר. ההצבעות שיתקבלו באותה העת ישפיעו גם עליו. כך שהוא מופלה לרעה. אתה לא חושב? ערכן 19:16, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אם היה פתרון טוב יותר שמוצע הייתי מאושר, אבל ההצעה הזו יכולה לעזור ולו במעט ויתרונותיה גוברים על חסרונותיה. זה עדיף על המצב הקיים. אולי הייתה זו טעות להצביע בכלל ולהתערב בפוליטיקה פה. איתיייי :) 22:21, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הסבר על הפסיק[עריכת קוד מקור]

לפעמים יש צורך לוותר על פסיק כאשר המשפט נעשה מחולק לחלקיקים רבים מדי. במקרה של המשפט הבא:

אנשי המוסד הציעו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, מספר שמות, ביניהם ח'אלד משעל ומוסא אבו מרזוק.

ביטלתי (במודע) את הפסיק לפני "בנימין נתניהו" ואחריו, היות שאחר כך יש שתי מילים נוספות, שאחריהן יש שוב פסיק. נכון, אפשר לראות ב"בנימין נתניהו" תמורה של "ראש הממשלה", אבל לא תמיד חייבים לראות בכך תמורה, ולא תמיד חייבים להפריד את התמורה בפסיקים - הדבר נתון לשיקולי העריכה. משיקולי עריכה ורהיטות של המשפט, אני מציע להשמיט את הפסיק. אלדדשיחה 01:07, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אלדד, כל הכבוד על העבודה שאתה עושה. גם משמיט פסיק וגם מדווח לי על כך. הפסיק הוא לא טעות ואתה בטח תסכים איתי, אבל ההשמטה שלו מקלה על המשפט והוא לא ממש חסר. טוב שאתה שם לב לדברים הקטנים. איתיייי :) 11:53, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
ועכשיו אני רואה שהפסיק עדיין מופיע, אתקן. איתיייי :) 11:54, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
תודה :) אכן, אני משתדל לשים לב לדברים הקטנים (לפחות כאשר אני ערני ;). אלדדשיחה 11:57, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
נ"ב: הפסיק הוא בוודאי לא טעות, וכפי שכתבתי לך בדף השיחה שלי, רמת הכתיבה שלך גבוהה מאוד, והיה ברור לי שאתה מכיר את הכללים. אבל, אתה יודע, לפעמים יש צורך להגמיש את הכללים כדי להביא לרהיטות רבה יותר במשפט. אלדדשיחה 11:58, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
תסכים איתי שכשקוראים משפט 10 פעמים ב-1 בלילה וכשקוראים אותו רק פעם אחת ב-12 בצהריים זה שונה לגמרי, פתאום הפסיק נראה לי הכי מיותר בעולם. אם הפסיק היה יודע שהוא זכה לדיון כזה הוא בטח היה מאושר :) איתיייי :) 12:02, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
ככה זה :) ואכן, גם מצדי הוא זכה לדיון לא קטן, ביני לבין עצמי - לאחר שהחזרת אותו. זה רק מוכיח שכללי העריכה אינם נוקשים ומקובעים, ובכל פעם צריך להפעיל שיקול דעת מחדש. אלדדשיחה 12:04, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה

ואני לתומי חשבתי ששכחתי להוסיף פסיקים בכתיבה הראשונים, ועכשיו אני רואה שהיה אחד וכבר הוסר. לא שמתי לב שההוספה שלי הייתה בעצם החזרה. אגב, בלי קשר: מה הכוונה 'תרמתי למילון של אברהם שרוני'? מה תרמת למילון ולנו, לומדי הערבית? איתיייי :) 12:07, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה

עברתי וביצעתי הגהה לכחמישית מן המילון, כאשר היה בשלבי ההכנה - הערתי וחיוויתי דעה על חלק מן הערכים, על שמות לטיניים, וכו'. הוספתי גם את הערך "אספרנטו", שלא היה שם קודם לכן :) זה היה עוד במשך שירותי הצבאי. אלדדשיחה 12:11, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
זה בהחלט נשמע מעניין, אתה יכול להרחיב מה עשית בצבא פה או שאתה מעדיף להקדיש לי 5 דקות מסנג'ר? הכתובת מופיעה פה. איתיייי :) 12:20, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני בדיוק צריך לכבות את המחשב ולצאת - לא אהיה בבית רוב היום. אז בפעם אחרת, כשאראה שאתה נמצא וגם אני פנוי. להשתמע, אלדדשיחה 12:26, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה
שבת שלום, איתיייי :) 12:29, 30 ביוני 2007 (IDT)תגובה

השיחה בדף המשתמש שלי[עריכת קוד מקור]

אני לא רוצה לרדת לשיחה נמוכה, אני מבקש שלא תכתוב יותר הודעות שכאלו! אדם אדום 00:53, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אני מצטרף להודעתו של אדם ומוסיף עליה כי דברים שכאלו, באם ישנו, יביאו לחסימתך על הפרת כללי ההתנהגות בקהילה. זהר דרוקמן - I♥Wiki01:29, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה
זו תחושתי, מצטער, כנראה שהיא הייתה צריכה להשאר במרחב הראש והבטן שלי. איתיייי :) 01:36, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הבן של מויאל[עריכת קוד מקור]

רוב הקיצוץ בערך היה בהחלט במקום ויישר כח על כך, אך השמטת לחלוטין את הולדת בנו, כך שהקורא לא מבין איך צץ לו ילד יש מאין. אם אתה כבר כותב על משפחתו (אולי כדאי לרכז הכל בפרק נפרד), כדאי להזכיר את נישואיו לפני שנתיים (חפש בגוגל "אלי מויאל מתחתן"). בברכה, ‏DGtal20:56, 9 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אתה יודע במקרה אם נשא לאישה את מוניק בן מלך ב-2005 או ב-2006? איתיייי :) 21:00, 9 ביולי 2007 (IDT)תגובה
לפי גוגל זה 2005. ‏DGtal21:24, 9 ביולי 2007 (IDT)תגובה

נשים באסלאם[עריכת קוד מקור]

ראיתי תמונה יפה בויקי אנגלית של הרמון, אז רציתי להסב את תשומת לבך אליה, אם תרצה להוסיפה לערך. אליזבט שיחה 22:23, 14 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תודה, ישנן כמה בעיות שאתגבר עליהן השבוע ואז אבקש שתדבקי את ארגז החול שוב. איתיייי :) 11:44, 16 ביולי 2007 (IDT)תגובה

תבנית משתמש[עריכת קוד מקור]

למה מחקת? Natan7 22:00, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הועבר לתבנית:משתמש חוזר בתשובה. Segal 22:02, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
סבמביק תודה Natan7 22:11, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
:) Segal 22:12, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה

ערך חדש[עריכת קוד מקור]

נו, מה שלומך, יקירי? העלית ערך חדש לאחרונה, בנושא לבנון, אסלאם וכו'? אני אמנם עסוק בהגשת פרקים נוספים, אבל תמיד שמח לעבור על ערך שהעלית. אלדדשיחה 22:15, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה

מה נשמע אלדד? האמת היא שלא כרגע. כתבתי את הערך נשים באסלאם, העתקתי עובדות מחומר קיים ושכתבתי אותן. כנראה שלא מספיק, מצאתי גרסא כמעט זהה באינטרנט ועכשיו אני עובד עליו שוב, עד שיימאס לי ממנו. בכל מקרה, לקחתי חופשה קצרה מפה ואני פה רק כי אני חייב לערוך קצת מידי פעם, בשביל שלא ארגיש שחסר לי משהו. אני לומד לתיאוריה ולמיונים הראשונים בצה"ל ואני קצת עסוק. שלא תחשוב שאעלם, אני מאמין שכבר בשבוע הבא אתחיל לכתוב ולתרגם ערכים נוספים בנושא לבנון, סוריה, אסלאם וכו'. אעדכן אותך באימייל אם יקרה משהו חריג. אם תוכל לעזור לי למצוא חומר על הפרלמנט הסורי וראש הממשלה הסורי שלח לי אותו בבקשה, חודש טוב! איתי :) 22:21, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אם יהיה לי משהו, אעדכן אותך. גם אליזבט עוסקת בסוריה ובלבנון, ותוכל, כמובן, לפנות גם אליה בעניין. בהצלחה גם בכל עיסוקיך הנוכחיים! אלדדשיחה 22:40, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
תודה, הבנתי שאתה עמוס, אז בהצלחה בכל מה שאתה עושה וגם במה שאתה לא ;) איתי :) 22:41, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
ותודה על העריכה בסלאח א-דין אל-ביטאר, חשבתי שכבר שמת לב לערך הזה. איתי :) 23:30, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
לא, לא שמתי, אין לי זמן כבעבר לעבור ולקרוא מה התחדש אצל כל הוויקיפדים החביבים עליי, פשוט, קוצר זמן - אז אני נכנס כל פעם לפרק זמן קצר, כדי להינפש מהעבודה. עוד לא סיימתי לערוך את ביטאר - אמשיך בפעם הבאה (עבודה יפה מאוד, כל הכבוד!). אלדדשיחה 23:34, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה
איתי, תקן נא את דף המשתמש שלך: "אוסף התמונות שצילמתי והעלתי" - צריך להיות והעליתי (היו"ד מופיעה בפעלים מגזרת נחי ל"ה/ל"י - אני מניח שאתה מכיר את הכלל, אבל אם לא - אסביר). אלדדשיחה 07:08, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה
צודק, ואתה מפתיע אותי בכל פעם מחדש כשאתה שם לב לכל פסיק ואות אהו"י חסרה או מיותרת. לא מתאים לי - בן של מורה ללשון :) איתי :) 17:13, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אבא עשיר - צילום עני[עריכת קוד מקור]

הסריקה לא איכותית כלל וכלל. עדיף למחוק. ‏Gridge ۩ שיחה 01:17, 21 ביולי 2007 (IDT).תגובה

Well Well, אהבתי את הכותרת שלך. העלתי גרסה חדשה. מה דעתך? (הוספתי לאחר התנגשות עריכות) איתי :) 01:21, 21 ביולי 2007 (IDT)תגובה
OK. עכשיו זה טוב. ‏Gridge ۩ שיחה 01:19, 21 ביולי 2007 (IDT).תגובה
אהבתי איך ששילבת את התגובה שלך בין שתי תגובותיי כך שהיא תתאים ותחסוך ממני התערבות נוספת. ‏Gridge ۩ שיחה 01:39, 21 ביולי 2007 (IDT).תגובה

התנצלות[עריכת קוד מקור]

הייתי מעט טרוד בזמן האחרון, רק עכשיו ראיתי את שאלתך בדף השיחה שלי, התשובה היא כן אבל לא בדיוק (אני מעדיף לא להכנס לנושא כי זה יחשוף אותי אם אני אסביר את המצב...) יום טוב תמיד עוזר 11:36, 22 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אני זה שצריך להתנצל, אחרי שכתבתי לך הבנתי פתאום שהשאלה לא בדיוק במקום. אני חושב שאני מבין את ה'כן אבל לא בדיוק'. אני מכיר מישהו שהוא 'כן אבל לא בדיוק'. בכל מקרה אני מברך אותך על העבודה בויקיפדיה בכל הקשור לעדה. אם אתה צריך משהו, אני תמיד כאן. איתי :) 16:23, 22 ביולי 2007 (IDT)תגובה
תודה רבה, אשמח מאד לשתף פעולה. תמיד עוזר 00:42, 23 ביולי 2007 (IDT)תגובה

קרב צפין[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, איתי. ראשית, כל הכבוד על הטיפול בערכי האסלאם, הקרובים ללבי. שנית, מה דעתך להגיה את הערך? האם למדת על הערך בתיכון, או שאתה מכיר אותו רק מוויקיפדיה? יש שם לא מעט טעויות בניסוח בעברית, וגם בכמה שמות ערביים (אם כי שם זה פחות נורא). אלדדשיחה 23:48, 23 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הרוב לקוח מויקיפדיה, הפרדתי את הקרב מהערך על אבו טאלב. את מה שהוספתי צרפתי מטקסט שכתוב בצורה לא טובה במיוחד מחוברת לימוד, ושכתבתי מעט, אני בטוח שזה לא יצא מושלם. אני אודה לך אם תתקן עובדות שגויות שאני אתפלא אם יש, ניסוח לקוי וכמובן שמות, כשאני מניח שכל הטעות היא איזו אל הידיעה שנשמטה. הערך כתוב בצורה ממש נוראה? איתי :) 23:55, 23 ביולי 2007 (IDT)תגובה
לא, לא ממש נוראה :) רק כמה דברים קלים, שאפשר לתקן אם עוברים על הערך. טוב, אם תרצה, אעבור עליו בעצמי, אולי מחר, ואז תוכל לקרוא אותו שוב ולראות אם צריך לתקן, לשנות איזו עובדה היסטורית וכו'. אני למדתי על כך באוניברסיטה, אבל אני לא זוכר את העניין לפרטי פרטים, כך שרציתי לוודא שגם אתה מתמצא בסיפור המעשה. אלדדשיחה 23:58, 23 ביולי 2007 (IDT)תגובה
מה שידוע לי נשמע כמו סיפור מעשיה ולא קרב עם עובדות היסטוריות מוצקות ואמינות. ככה זה כשהקרב נערך לפני מעל אלף שנה, אבל זה מה שידוע היום. אם תדע עוד משהו אני בטוח שתוסיף. אגב נוראה- באיזו צורה אתה משתמש? נוראה או נוראית? שתיהן נכונות? כי אני יודע שאפשר להגיד קוראת וקוראה, אבל לא בטוח שיש קשר שכן הפעלים שייכים לגזרות שונות. איתי :) 00:02, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אני משתמש ב"נוראה" כמילה התקנית, וב"נוראית" כמילה דיבורית. אבל לא בדקתי את העניין. ואם כבר אנחנו מזכירים את העברית, אני מזכיר שצריך לכתוב "העליתי" ולא "העלתי", אל תשכח את היו"ד המסכנה הזאת :) ובאשר למעשייה, אטפל בה מחר. דרך אגב, נדמה לי ששמו של "הערמומי שבערבים" הוא עמרו אבן אלעאץ, ולא כפי שנכתב בערך. אבל אצטרך לבדוק זאת בכתובים, ולכן אטפל בכך מחר, כשיהיה לי יותר זמן לברר כמה תעתיקים. אלדדשיחה 00:07, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה
איפה כתבתי שוב העלתי ולא העליתי? ראה עריכתי כאן ;) . איתי :) 00:11, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה
תוכל להציץ בחטיבה הנמצאת למעלה בדף השיחה שלך, שם כתבת "העלתי" (ליד "אבא עשיר - צילום עני"). לא היה לי נעים להתערב ולתקן, חיכיתי לשעת כושר כדי להזכיר לך את העניין, והנה היא הגיעה עכשיו ;-) אלדדשיחה 00:13, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה
כנראה שאני לא באמת תלמיד טוב, מעתה והלאה אשתדל, ואנסה שלא לחזור על ההרגל המגונה. אני ממש עייף, העליתי היום במדרגות כמה דברים כבדים :) ויש לי מחר משמרת מוקדם בבוקר. שיהיה לילה טוב. דרך אגב, יש לי תרשים ממש טוב של ניסיון ההתנקשות בח'אלד משעל, מה הסיכוי שאצליח להתגבר על זכויות היוצרים עליו מבלי ליצור קשר עם היוצרים? איתי :) 00:18, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה
לך לישון, גם אני כבר עייף :) לגבי זכויות יוצרים ותרשימים, אני חושב שיש כאן אנשים שמתמצאים בכך יותר ממני. נסה לבדוק את העניין, לדוגמה, עם דרור. אלדדשיחה 00:31, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה

סתם קפצתי לבקר (:[עריכת קוד מקור]

אהלן, מה ניש? יסמין 10:45, 31 ביולי 2007 (IDT)תגובה

יסמין! היי! תקפצי לבקר לעיתים קרובות יותר. ניש מצויין- מה איתֶך? איתי :) 21:08, 31 ביולי 2007 (IDT)תגובה
יהיה טוב (: יסמין 17:31, 1 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
בטח שיהיה טוב, עכשיו לא טוב? אני מתחיל בספירת הזמן עד שהבר הכתום יופיע לי בראש המסך ויודיע לי שיש לי עוד הודעה ממך, אז הזדרזי יקירה.. איתי :) 23:10, 1 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
חחח אתה חמוד אתה (: יסמין 14:04, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
לה לה לה... לא נעימה לי הכניסה המפתיעה של עוזי כהן לדף השיחה שלי! יכולת לחשוב על אתה חמוד אתה...את מלכה את! איתי :) 14:18, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
אתה בטוח שאתה לא בובת הקש של אורי גלר? ;-) יסמין 17:51, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
עלית עליי, אני בובת קש, אבל של זמר נעלה ומשובח ולא של כדורגלן כושל או ישראבלוף של הודיני. איתי :) 17:56, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
ששששררררייייףףףף :) יסמין 18:00, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
ההומור שלי לא מצליח להתקרב לסף ההומור שלך- למה ומדוע? אני חייב לחשוב על משהו רציני לפני שאני מגיב שוב! איתי :) 18:02, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
שנפתח ערב שירה בציבור? יסמין 18:04, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
שוב את מכניסה אנשים לא רצויים לדף השיחה שלי. ובכל זאת אני בעד הערב המדובר. מה המצב בגראנד זירו? איתי :) 18:08, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
רוקדים רוקדים... יסמין 18:11, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
יותר מעניין אצלכם מבקריות. מ-צ'-ע-מ-ם ל-י! איתי :) 18:17, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
מוזמן לבקר (חשבתי על משהו יותר מצחיק..לא הצלחתי) יסמין 18:21, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
מה בנוגע למוזמן לבקר? איתי :) 18:23, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
כן, גם הוא מוזמן... יסמין 18:26, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
אם כבר מלכים וערבי שירה בציבור, הייתי מקדיש לך שיר. אחח אחח זוהר... איתי :) 18:29, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
מצטערת, אין כלכך הרבה אופציות... יסמין 18:37, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
אכן לא מתעסק. אמנם קיץ ולא ממש חורף, אבל את לבד?! איתי :) 18:40, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
חן חן למתעניין, וכן. יסמין 18:43, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
מתעניין? יש פה עקיצה נסתרת? את רומזת שזו התעניינות צהובה או משהו?
חחחח אתה מצחיק אתה (: יסמין 18:49, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
עד מתי נחפור בדף השיחה? כיף לי! איתי :) 18:51, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
נו יאללה, נשארו עוד שלוש הודעות, בוא נחזור אחורה... יסמין 18:55, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
למה את מתכוונת "לחזור אחורה"? אפשר ליצור פה צורה גיאומטרית חדשה או לעבור לכל שיטה אחרת של יצירת קשר. איתי :) 18:56, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
נסיים את החץ ונעבור למסנג'ר? יסמין 19:00, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב לנו על החץ, ממתין לך אימייל, הכתובת שלי היא גם כתובת המסנג'ר. איתי :) 19:04, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

בלי להרוס את החץ[עריכת קוד מקור]

שלחתי אימייל. יסמין 19:09, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

בהחלט אהבתי את המיני סיפור בהמשכים שעשית זה עתה! יכולנו להתחיל חץ חדש, אבל אני בעד המסנג'ר וזהו :) . . . בעצם עזבי, העיקר שאני מבין את עצמי, מיד שולח. איתי :) 19:11, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
נו..אתה שולח או לא? יסמין 19:47, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
שלחתי, ואני ממתין לך. אם לא קיבלת אשלח שוב. איתי :) 19:54, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
אולי תכתוב פה? האימייל שלי צמח. יסמין 19:57, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
אני כותב לך בפעם השלישית בשעתיים האחרונות =] szoref ב-bezeqint.net יש? איתי :) 20:03, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
הוספתי :) יסמין 20:05, 2 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

היי..[עריכת קוד מקור]

מצטערת שיצא ככה, מבטיחה לפצות. בינתיים קבל טעימה קטנה:

בלי עבאס סואן :-)





לילה טוב, יסמין 01:43, 10 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

לאן נעלמת? :([עריכת קוד מקור]

יסמין 00:07, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

גם זמן קצר כל כך קשה בלעדיי? מחמאה אדירה. אני אתחיל לעשות לך את זה גם, והרבה! (= איתי :) 00:15, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

חנן חבר[עריכת קוד מקור]

ראש החוג לספרות באוניברסיטה העברית אינו חסר חשיבות עד לכדי מחיקה מהירה. אם זה מועתק, שים תבנית {{הז"י}}. מאיפה זה הועתק, אגב? עידו 00:34, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

מחקתי, זה היה מועתק מהאתר של מכון ון ליר (או איך שלא כותבים את זה). אני לא חושב שיש סיכוי שהוא כותב הטקסט. ירוןשיחה 00:35, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
אוקיי. אני לא מצאתי בגוגל, אולי הכנסתי מחרוזת לא נכונה. עידו 00:36, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
עידו, זה גם הפר זכויות יוצרים וגם היה טקסט גרוע ביותר, שכלל יותר עריכות ויצירות פרי עטו מאשר מידע על פרופ' חבר, ככה שחשבתי שבכל מקרה הערך ימחק בקרוב. אם לכותב יש משהו טוב יותר ואיכותי יותר לכתוב, שיכתוב שוב (אם הערך אינו חסר חשיבות). איתי :) 12:04, 11 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
לו הייתי יודע שחבר נולד בקרית מוצקין לא הייתי נוגע בערך! איתי :) 22:45, 30 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

מזל טוב![עריכת קוד מקור]

מצטערת, אני לא החלטית :) יסמין 00:00, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

אה, יש לך היום יום הולדת? אלף מברוכ! :) שתהיה לך שנה נפלאה ומופלאה! אלדדשיחה 00:08, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב! ערן 10:14, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
תודה לכם! איתי :) 13:54, 1 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

פארוק א-שרע[עריכת קוד מקור]

איתי, השורה האחרונה בערך קצת בעייתית:
אך השאיר את א-שרע בתפקידו בו החזיק עד לשנת 2006.

אתה רוצה לומר: השאיר את א-שרע בתפקיד שהחזיק עד שנת 2006? (כלומר, עד שאסד ג'וניור עלה לשלטון?). אולי עדיף לקצר, ולומר: אך השאיר את א-שרע בתפקידו? או ניסוח אחר? לשיקולך. אלדדשיחה 21:39, 6 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

אלדד, לא כתבתי את הערך, כל עריכתי הסתכמה בהחלפת אל-שרע בא-שרע והעברת הערך לשם המתאים, בדיוק כמו שסיכמנו שאעשה לכל ערך דומה שאתקל בו אחרי שכתבתי את ריאד א-סולח. תקן כרצונך. איתי :) 22:35, 6 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
תודה רבה :) ואכן תיקנתי כבר. אלדדשיחה 22:36, 6 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

פאגין גונזלס[עריכת קוד מקור]

שלום, מחקתי את הערך משום שנושאו לא אנציקלופדי, ואתה - דווקא בתור משתמש ותיק - אמור לדעת את זה. עם כל הכבוד, נער שערך כמה מתיחות והעלה אותן לאינטרנט אינו זכאי לערך באנציקלופדיה. ‏pacman - שיחה 21:06, 30 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

היי, הקדמת אותי. אני לא בא ממקום של מלחמה, לא אאבק על הערך הזה עד זוב דם על המקלדת. מאוד נהנתי מפאגין ומהיצירות האיכותיות שלו, אבל אני לא כותב ערך ממקום של הערצה. אני פשוט מאוד חושב שאם לפקצה, פרחה, ושולת!!!1 (שאגב, אף פעם לא הבנתי מי החליט על מספר סימני הקריאה וה-1 שיופיעו, הרי זה יכול לבוא באלף ואחת וריאציות וקשה מאוד להגיע לוריאציה שהיא גם שם הערך בויקיפדיה אם אתה לא מתמצא בחיפוש דרך קטגוריות) יש מקום בויקיפדיה, אז גם לפאגין יש, ולכן אבקש לשחזר את הערך, מצידי אתה יכול להעמיד אותו להצבעת מחיקה. אני עדיין בדעה שההסרה המהירה הזו לא הייתה במקום. מועדים לשמחה ושבוע טוב, איתי :) 21:13, 30 בספטמבר 2007 (IST)תגובה
אין כאן מקום ל"אם כבר, אז כבר". אם לדעתך הערכים שנקבת אינם מתאימים לאנציקלופדיה אתה בטח יודע מה עליך לעשות איתם, אבל אין בכך הצדקה להעלאת ערכים נוספים, מיותרים אף יותר. ‏pacman - שיחה 21:16, 30 בספטמבר 2007 (IST)תגובה

צו 8![עריכת קוד מקור]

חמודי בריק בסכנה! יסמין 19:50, 7 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

לא שמתי לב[עריכת קוד מקור]

אכן, צדקת. אני חוזר בי מהאשמתי ומתנצל. ירוןשיחה 17:06, 12 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

חשבתי כבר מההתחלה שהבנת משום מה שאני כותב הערך, אבל לא הייתי בטוח ולכן לא תיקנתי אותך. באמת שזה לא נורא, העיקר שהערך, כפי שהיה כתוב - לא קיים יותר. שבת שלום, איתי :) 17:43, 12 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

שקט כאן...[עריכת קוד מקור]

"כל מטוס שטס בשמיים

כל כוכב מאיר בעיניים

מזכיר לי אותך

נחליאלי לפני הגשם

צרצרים בשעות הערב

תמיד יחכו לך"

שיר יפה ממני :) יסמין 00:31, 16 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

באמת תנועת המטוסים והמסוקים באיזור הצפון כבדה לאחרונה, מקווה שהמוח שלך לא מתפוצץ ממני, אני סתם מיותר :) איתי 14:37, 17 באוקטובר 2007 (IST)תגובה