שיחת משתמש:Ofekalef/ארכיון 13

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Ofekalef בנושא מיזם המקור האמין

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


Born This Way[עריכת קוד מקור]

היי. הסרתי קטעי קוד מיותרים בחלק של רשימת השירים, ושמתי לב שאין התאמה מלאה לרשימת השירים בערך באנגלית. תוכל לבדוק את זה? עמרישיחה 17:43, 15 במרץ 2012 (IST)

תודה. אני חושב שכעת זה בסדר. בהזדמנות זו, תוכל לבדוק האם הערך אכן דורש עריכה? תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:59, 15 במרץ 2012 (IST)
בשמחה. אני אבדוק את הערך בימים הקרובים. עמרישיחה 18:05, 15 במרץ 2012 (IST)
תודה! עוד שאלה. מי לדעתך ירצה לעבוד על הערך Somewhere In Time או על השיר "Alexander the Great"? ניסיתי להסתכל, אבל לא מצאתי שום חומר על זה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:07, 15 במרץ 2012 (IST)
אולי ארימיס, יוצר הערך, יסכים. אני אישית אף פעם לא התעניינתי בלהקה הזאת מעבר להאזנה לחלק משיריה, כך שאני לא מכיר מקורות מידע שניתן להיעזר בהם לצורך העניין. אגב, אני בספק אם השיר עצמו ראוי לערך. עמרישיחה 18:43, 15 במרץ 2012 (IST)
היי אופק. עברתי על הערך לבקשתך, והוא אכן דורש עריכה. אני די מסכים עם הכתוב בהערה שבראש הערך. אם תרצה פירוט, אוכל לעשות זאת במהלך הסופ"ש. עמרישיחה 20:58, 21 במרץ 2012 (IST)
סבבה, תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:29, 21 במרץ 2012 (IST)
היי. עברתי על הערך פעם נוספת, ונראה שרוב הבעיות שהצדיקו את התבנית כבר טופלו (אני מוכן לפרט אם זה מעניין אותך, אבל בגדול הן די דומות להערות בתקצירי העריכה של ניוקלן). עניין שעדיין מפריע לי בערך הוא מבנה הפסקה "שירים". הפסקה לא כתובה כיחידה אחת, אלא בנויה מאוסף של תקצירי ערכים, דבר שמפריע לרציפות הקריאה. כמו כן, תתי הכותרות גורמות לניפוח לא מוצדק של הפסקה. נסה לערוך את הפסקה בסגנון של הערך המקביל באנגלית. מעבר לכך, ניתן לטעמי להסיר את תבנית העריכה. יש עוד כמה "קטנות" שניתן לטפל בהן גם לאחר הסרת התבנית. כדאי שתתיעץ גם עם ניוקלן בטרם הסרת התבנית. עמרישיחה 23:18, 31 במרץ 2012 (IDT)
נכון לעכשיו מיציתי את העבודה בערך. יש מקום לשיפור ולקיצוצים נוספים. נותרו לי כמה התלבטויות שדורשות חשיבה נוספת: האחת היא באשר לפסקת השירים מול פסקת הנושאים. נוצר מצב בו על השיר הנושא נרשם יותר בפסקת הנושאים מבפסקת השירים, ובאחרונה יש מידע רק על השירים שיצאו כסינגלים. אולי יש מקום לאחד בין שתי הפסקאות. ההתלבטות השנייה נוגעת למיקום המידע על שם האלבום. אולי צריך לשים את זה בסמוך לדיון בשיר הנושא. נויקלן - ש 23:43, 31 במרץ 2012 (IDT)
תודה לשניכם. אנסה לענות על ההתלבטויות שלך מאוחר יותר. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:26, 1 באפריל 2012 (IDT)

בהמשך לשיחה מהצהריים[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי אופק, ראה בבקשה את תשובת דורית ואת תשובתי שניתנה עכשיו כאן:שיחת משתמש:דורית#היי דורית יקירה. פתחתי פיסקה חדשה כי את הפיסקה הקודמת אירכבת. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:17, 15 במרץ 2012 (IST)

ראיתי. תודה רבה ליאת. אני מקווה שאת חוזרת בקרוב אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:32, 15 במרץ 2012 (IST)
בס"ד אחזור מייד לאחר חג הפסח. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:35, 15 במרץ 2012 (IST)
מצוין. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:37, 15 במרץ 2012 (IST)

תרגום[עריכת קוד מקור]

תוכל לסייע לי בתרגום כמה משפטים באנגלית? ‏HoboXHobot13:55, 16 במרץ 2012 (IST)

אני מוכן לנסות. דרך אגב, העתק את השורה הבאה לחתימה, על מנת שלא יהיו בה תנאים מיותרים:
‏HoboXHobot
(העתק במצב עריכה). ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:58, 16 במרץ 2012 (IST)
מהערך שלפוחית באנגלית: "Bandages, moleskin and tapes generally must be applied to the foot daily, and most have a very high coefficient of friction (COF), but a friction management patch applied to the shoe will remain in place much longer, throughout many changes of socks and insoles. This type of intervention may be used with footwear that is worn daily, with specialty shoes and boots like hockey skates, ice skates, inline skates, ski boots and cleats, or even with orthotic braces and splints"
‏HoboXHobot 14:01, 16 במרץ 2012 (IST)
מיד אסתכל. ואופס, שכחתי להוסיף משהו. העתק עכשיו.
‏HoboXHobot
אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:02, 16 במרץ 2012 (IST)
עם קצת מאמץ אולי אוכל לתרגם את זה, אבל אני מעדיף שמישהו שמבין יעשה את זה. אולי תשאל בייעוץ הלשוני. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:10, 16 במרץ 2012 (IST)
‏:

הועבר לדף הדף שלי שאין לי כוח לכתוב אותו...
בר הראל - שיחה - תרומות 14:23, 16 במרץ 2012 (IST)

נעלם לי הסרגל כלים[עריכת קוד מקור]

שלום, אין לי מושג איך עורכים. נעלם לי הסרגל כלים.Maximberm - שיחה 14:03, 16 במרץ 2012 (IST)

שלום.
לא הבנתי מה כוונתך. האם אינך מצליח לערוך כלל? האם הכוונה שאינך מצליח לכתוב, או אינך מצליח להיכנס למצב עריכה? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:10, 16 במרץ 2012 (IST)
זו מחלה של גרסה 1.19, בג מדווח בעדיפות גבוהה שיתוקן, בעזרת השם בגרסה הבאה.
כאשר בהעדפות מופיע הסרגל החדש אבל הדפדפן לא תומך, במקום fallback לסרגל הישן אין סרגל בכלל.
פתרון (כדאי אולי למצוא מקום ציבורי יותר לרשום את הפתרון הזה):
  • אם הדפדפן בו מדובר הוא אינטרנט אקספלורר גרסה 8 או 9, כנראה שהדפדפן נמצא במצב "תאימות" (הכפתור הזה: תאימות אקספלורר). הוצאת הדפדפן ממצב תאימות (כלומר לחיצה על הכפתור) תגרום להופעת הסרגל.
  • אם הדפדפן הוא אקספלורר גרסה 7 או דפדפן ישן אחר (אקספלורר 6 ומטה, נטסקייפ ישן, פיירפוקס גרסה 1, ספארי גרסה 2, כרום גרסה 2, אופרה גרסה 9.5 או ישנה יותר, בלקברי, אייפוד א אייפון), צריך להכנס ל"ההעדפות שלי" => עריכה ולבטל (תחת "אפשרויות בטא") את "הפעלת סרגל עריכה משופר".
קיפודנחש - שיחה

אין גבול?[עריכת קוד מקור]

קצת נסחפתחיים 7 • (שיחה) • כ"ב באדר ה'תשע"ב • 15:03, 16 במרץ 2012 (IST)

לא, לא נסחפתי. התבנית נמצאת מחוץ לדף מדיה ויקי:Recentchangestext רק בשביל הנוחות, ולא בשביל שכל מי שמקים מיזם יוכל להוסיף אותו לשם. שום דבר לא יקרה אם לפני שיוסיפו מיזם למקום כה מרכזי ידונו בנחיצותו של המיזם, ויבדקו שהוא אכן יכול להופיע שם.
אם כבר מישהו נסחף, זה אתה. מהכותרת שלך אפשר להבין שבאופן כללי הפעולות שאני עושה הן חצופות ואסורות. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:47, 16 במרץ 2012 (IST)
אם זה אכן כך, ויש לך דברי ביקורת כלפי, אמור אותם, ואל תרמוז לי עליהם. תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:49, 16 במרץ 2012 (IST)
ראשית אני מתנצל שככה הבנתי את דברי, אין גבול זה ביאור על "בלתי מוגבל בזמן". ולא אין לי בעיה באופן כללי עם פעולתיך, ונדמה לי שאתה מכיר אותי מספיק זמן בכדי לדעת שלו היתה לי ביקורת, לא הייתי חושש לומר אותה.
לעניינו, אני ממש לא מסכים איתך, דף זה לא נמצא בדפי המערכת מכיון שלא שם מקומו, לא אמורים לבקש ממפעיל להכניס מידע לתבניות הללו. איני מבין את ההגבלה כלל, יש לפעול מול המשתמשים שנלחמים ולא להגביל את הערך. (אך בדיעבד הגבלה לשבוע, לא תגרור תגובה, אבל לצמיתות?!) • חיים 7 • (שיחה) • כ"ב באדר ה'תשע"ב • 16:01, 16 במרץ 2012 (IST)
יש דפים מוגנים רבים, בחלקם יש לעדכן מדי פעם. לדוגמה תבנית:קצרמר; אם יש בקשה להוסיף קטגוריה, מבקשים בוק:במ. כנ״ל לגבי תבנית:ברוך הבא.
צריך לחשוב מה היתרונות ומה החסרונות. היתרונות, הם, שלפני הוספת מיזם נחשוב פעמיים ואפילו שלוש, ובכך נמנע מהצפת התבנית (אין שם מקום לכלום כמעט) ומהכנסת מיזמים חסרי חשיבות. נוצר מצב שמכיוון שהתבנית לא מוגנת, יש הרגשה שכל מיזם קטן ניתן להוסיף אליה, אבל זה לא כך. לפני הוספה לכאן, יש להתייעץ (עדיף במקום רחב, לדוגמה, דלפק הייעוץ) לגבי תוכנו, חשיבותו, ודרך ניהולו, ורק אם יש הסכמה מלאה להוסיף. בדיונים כאלו גם ככה ישתתפו או יראו מפעילים, ויוכלו לשנות במהירות. מה תהיה התועלת בהסרת ההגנה? דרך אגב, התבנית נוצרה ממש לא מזמן, כשהחליטו לשים שם גם מיזמי תוכן. הסיבה ליצירת התבנית הייתה לא להעמיס על הדף ההוא. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:17, 16 במרץ 2012 (IST)
כנראה שההבדל במחשבה בינינו נובע מתפיסת הרשאות מפעיל, בעיני אלו הרשאות טכניות גרידא, ומשום כך אין סיבה הגיונית שמפעיל יעשה זאת ולא כל ויקיפד בעל 4 ימי ותק. לעצם העניין, ישנן תבניות רבות ופעילות הרבה יותר (קח לדוגמא את הסקריפט בדיקה) ויש דיונים קודם שמכניסים אליו מידע (למרות שלפעמים לא שמים שצריכים לדון, אז משחזרים ומפנים לדיון כמקובל), ניתן להציב אזהרה בראש הדף בדבר דיון, וכדומה, אבל מכאן ועד להגבלת עריכה, הדרך רחוקה • חיים 7 • (שיחה) • כ"ב באדר ה'תשע"ב • 16:21, 16 במרץ 2012 (IST)
לא, זה לא נובע מזה, פשוט כי אני לא חושב אחרת ממך. אבל דבריך לא מסתדרים עם רוב הדברים כאן. מה תגיד על מדיה ויקי:Spam-blacklist? למה רק למפעילים מותר לערוך את הדף הזה? אם היה צורך, היו מסדרים שכל ויקיפד ותיק יוכל לערוך אותם, אבל החליטו שלא. הסיבה לכך היא לא שלכל המשתמשים הותיקים אין את שיקול הדעת המספק, אלא שישנם ויקיפדים שאין להם שיקול דעת מספק בעניין הזה. המנגנון לפיו יש בקשה בדף השיחה ומפעיל מעדכן בהתאם לשיקול דעת עובד שם יופי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:26, 16 במרץ 2012 (IST)
הפרקטיקה המקובלת היא שהודעות מערכת, לרבות זו של דף השינויים האחרונים, נעולות לעריכה לכל מי שאינו מחזיק בהרשאות מפעיל מערכת. אלו החלקים הרגישים ביותר של ויקיפדיה שמשפיעים על כל המשתמשים, ולכן יש לוודא שהם עוברים שינויים רק לאחר דיון. זה בדיוק כמו שהחלקים הקבועים של העמוד הראשי נעולים לשינויים, ולמעט תיקונים קוסמטיים אין לבצע שינויים בתבניות המתחלפות ללא כל דיון. כך היה נהוג מאז ומתמיד, ואם מישהו רוצה לשנות הוא מוזמן להציע זאת במזנון. וזה בכלל לא קשור לקטע של הרשאות המפעיל, ודי נשמע לשמוע את הפזמון המעצבן הזה. מה לעשות שלא כל משתמש עם ותק של 4 ימים יכול להתחיל לשחק בדפי מערכת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:46, 16 במרץ 2012 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
תודה רבה על השיפוצים! A_Holy_Bartender - שיחה 16:07, 17 במרץ 2012 (IST)
אני רק עשיתי את ההעברה :-) כדאי להגיד תודה ל־Oyoyoy. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:08, 17 במרץ 2012 (IST)
איזה כוכב? הינה מה שבאמת מגיע לך


המלצות לערכים חדשים לקריאה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:35, 17 במרץ 2012 (IST)

ערב טוב, במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef יש כמה ערכים שאולי ימצאו חן בעינייך. קריאה מהנה, ערן בוט - שיחה 18:39, 7 באפריל 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:43, 5 במאי 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:40, 7 ביולי 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:39, 4 באוגוסט 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:38, 1 בספטמבר 2012 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Ofekalef. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:38, 8 בספטמבר 2012 (IDT)


תודה על תרומותיך[עריכת קוד מקור]

צחי לרנר - שיחה 08:32, 21 במרץ 2012 (IST)

תודה לך. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:14, 21 במרץ 2012 (IST)
צחי פשוט לא מודע לתירס גילגמש שיחה 16:21, 21 במרץ 2012 (IST)
אני מניח. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:23, 21 במרץ 2012 (IST)
העניין הוא שאני כן מודע לתירס ומנסה ללמדך את קיומו. ובהשאלה "וכירסמת בו יום ולילה (על משקל של "והגית בו יום ולילה). גילגמש שיחה 16:32, 21 במרץ 2012 (IST)
אוף אני מבולבל... בר הראל - שיחה - תרומות 19:05, 25 במרץ 2012 (IST)

תודה על ההזמנה[עריכת קוד מקור]

איך אני כותב דף בביכורים? שמוס או וונג - שיחה 11:05, 22 במרץ 2012 (IST)

תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:שמוס או וונג/ביכורים. בברכה, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:38, 22 במרץ 2012 (IST)

בקשה קלה.[עריכת קוד מקור]

ערב טוב, אפשר לצ'וטט איתך?, תודה מוטי Assayas שיחה 19:00, 25 במרץ 2012 (IST)

לא זוכר אם הודיתי, אז תודה על העזרה. בברכה, הסבא שהעברת את הכביש כשאתה אוחז בידו השמאלית (-; Assayas שיחה 20:38, 28 במרץ 2012 (IST)
הודית :-) החלימה היד? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:00, 28 במרץ 2012 (IST)
שכחתי, נהייתי סנילי. בתהליך, עדיין מקליד בשמאל. כנראה בשבוע הבא אחזור למתכונת נורמלית. Assayas שיחה 21:07, 28 במרץ 2012 (IST)

הפיגמות[עריכת קוד מקור]

היי אופק, מה נשמע? בהצלחה בלימודיך!
לאיזה נוהג התכוונת? הנוהג שאני מכיר הוא שאין יוצרים הפניות שגויות. בכבוד רב, יניב שיחה 15:32, 28 במרץ 2012 (IST)

תודה!
ראה ויקיפדיה:דף הפניה#מתי אין למחוק הפניה?, סעיף 5. אני גם לא כל כך חושב שהיא הפניה שגויה, אבל לא משנה. בכל מקרה, אם תחליט למחוק את ההפניה - לא אתנגד.
מה שלומך חוץ מזה? אני בימים עמוסים מאוד, אז אני פחות בוויקיפדיה, אבל אני רואה כמה אתה גונב לאנשים השחתות, מספיק! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:39, 28 במרץ 2012 (IST)
אני לא חושב שסעיף 5 תקף במקרה הזה ('ביטויים'), אולי סעיף 4, אבל כל ערך כפול שיווצר בשם זה יימחק בכל מקרה ואפשר גם להפעיל הגנה, מה גם שאם אתה מחפש "הפיגמות" המערכת שואלת אותך אם התכוונת ל"הפיג'מות". לדעתי זו כן הפניה שגויה, שכן זו הגייה שונה למדי. לגבי ההשחתות - אתה יודע איך זה עובד... פעם אתה גונב, פעם אני גונב, עוד מעט Botend.... תודה, בהצלחה והמשך שבוע נעים! יניב שיחה 15:49, 28 במרץ 2012 (IST)
אה, ואני בסדר, תודה רבה ששאלת. יניב שיחה 15:52, 28 במרץ 2012 (IST)
כן, כן, התכוונתי ל־4 :-) מחקתי והגנתי, אף על פי שבכל זאת מוזר לי שהגיעו אליו, אם כל כך קל להגיע לערך הפיג'מות... וכן, אני יודע איך זה :-)אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:53, 28 במרץ 2012 (IST)
זה מפני שאין דין ואין דיין במקום הזה... כל אחד עושה מ'שבראש שלו.... (-; יניב שיחה 15:56, 28 במרץ 2012 (IST)

הוד מלכותו המפעיל ירום הודו[עריכת קוד מקור]

נראה שהיעדרותי רק עשתה לך טוב. מונית למפעיל, ועכשיו תוכל להסתכל עלי מלמעלה... מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 20:57, 28 במרץ 2012 (IST)

אם חזרת, אוכל להסתכל, אבל אם לא, כנראה שלא - ונשארנו במקום. אז מה אתה בוחר? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:01, 28 במרץ 2012 (IST)
לחזור? למה? שתוכל לבצע את זממך ולהסתכל עלי מרום כסאך המלכותי? מה השלב הבא? לטגן אותי בחומץ? מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 21:05, 28 במרץ 2012 (IST)
תירס הוא מטגן בקושי, אז אותך ועוד בחומץ? גילגמש שיחה 21:20, 28 במרץ 2012 (IST)
אפשר לסבול מפעיל שאוכל תירס, מטגן תירס, מבשל תירס, מקלף תירס, בולע תירס, מְקַסֵם שאריות תירס; אבל מפעיל ששורף תירס על המחבת?? הוא לא שווה אפילו גרעין תירס מקולקל שטוגן בסולר לפני המחאה החברתית. אופק, תתפטר לאלתר! מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 21:32, 28 במרץ 2012 (IST)

תתחבר[עריכת קוד מקור]

גילגמש שיחה 22:15, 28 במרץ 2012 (IST)

טרול[עריכת קוד מקור]

היי,

מחק את הגרסאות שלו. גילגמש שיחה 06:45, 29 במרץ 2012 (IST)

אילו מהן? רק אלו שבשיחה? האם באמת יש צורך? תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!06:47, 29 במרץ 2012 (IST)
בהחלט. יש להשמיד (בטיל גרעיני), להרוג (בטיל כימי) ולאבד (בטיל ביולוגי) כל עריכה ועריכה של טרול. אגב, אני מנסה להכניס שינוי בשיח הוויקיפדי והוא שאין לומר "תרומת טרול" אלא "עריכת טרול". תרומה זה דבר חיובי, ואין שום דבר חיובי בהשחתות של המשיגנע הזה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:53, 29 במרץ 2012 (IST)
ברוקולי, אני לא מתווכח אתך לגבי מחיקת העריכות של טרול, אבל הרטוריקה הקטלנית הזאת היא מוגזמת ואיננה מוסיפה דבר. יואב ר. - שיחה 09:37, 29 במרץ 2012 (IST)
ברור לך שאני לא מתכוון לזה ברצינות, נכון? זה בסך הכל הומור שחור... קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:48, 29 במרץ 2012 (IST)

משתמש:Kfir8787[עריכת קוד מקור]

שלום אופק, משתמש:Kfir8787 הוא משתמש חדש שנכנס עם המון אנרגיה, אבל עושה שגיאות רבות, ולא כל כך מפנים את ההסברים הרבים שניתנו לו בדף שיחתו. הוא העלה ערך על מרכז האמנויות של יוקון, העברתי את הערך לארגז החול שלו, סייעתי לו בעריכה, הערך דרש עוד ויקיציה והוא החליט לעלות אתו מחדש למרחב הערכים ועשה זאת על ידי העלאת ערך חדש (בשם שגוי, למרות הסברי) וביקש את מחיקת ארגז החול שלו. הארגז נמחק על ידך. ברור לי שלא הכרת את כל ההיסטוריה של הסיפור. אני מבקשת שתקרא את דף השיחה שלו, יש בעיות עם קבצים שהוא מעלה וגם ערכים. יש לבדוק את בקשותיו ביסודיות. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:29, 29 במרץ 2012 (IST)

שלום חנה.
כשמשתמש מבקש מחיקת ארגז חול פרטי שלו, זוהי בקשה לגיטמית, ומחיקתו צריכה להתבצע. בעצם המחיקה, לא הבעתי שום דעה בנושא: האם הערך בשל או לא, האם ההעברה הייתה מוצדקת, או לא. אין לי גם שום בעיה שתחזירי את הערך לארגז החול. סופשבוע נעים. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:51, 29 במרץ 2012 (IST)
אופק, טרחתי להסביר מפורטות ומשום מה אתה מתרכז בתשובתך לא בנקודה הנכונה. הפניתי את תשומת לבך שהעורך הוא בעייתי ולהבא אבקשך לבדוק את בקשותיו בתשומת לב, כמפעילים תפקידנו לבדוק את הבקשות לא לעשות עבודה טכנית גרידה, לשם כך אפשר להפעיל בוט, לא צריך בני אדם. כשיש תבנית מחיקה על ארגז חול של משתמש אני תמיד נכנסת לגרסאות האחרונות ובודקת את ההיסטוריה, לו היית עושה זאת היית רואה את ההיסטוריה של הערך, והיית רואה שיש מקום לשאול שאלות לפני מחיקה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:03, 29 במרץ 2012 (IST)
אכן אופק. אתה רואה? מסבירים לך הרי. פעם הבאה קח יותר תירס. גילגמש שיחה 19:09, 29 במרץ 2012 (IST)
שוב תירס?? תגיד לי הגמד המוכשר המוערץ עליך אכל תירס דו קוטבי מטוגן ברוטב ברביקיו, או שחכמתו ופיקחותו שלדעתך היו לו, נבעו מהתמקצעות יתר במיון קלחי תירס משומשים?? מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 20:18, 29 במרץ 2012 (IST)
אתה לא יודע שגילגמש הוא חקלאי שמגדל תירס למחייתו? הוא בודק אם הצפת דפי שיחה בויקיפדיה במילה תירס תעלה את המכירות או לא. -יונה בנדלאק - שיחה 20:29, 29 במרץ 2012 (IST)

רק מתוך סקרנות[עריכת קוד מקור]

היי אופק, רק מתוך סקרנות, מדוע מחקת (אם הבנתי נכון את הפעולה) את דף הויקיפד Metoh, בובת קש? טרול? ירונש שיחה 15:46, 31 במרץ 2012 (IDT)

היי,
יצרת את הודעתך בדף המשתמש שלו, במקום בדף שיחתו (כמו שפנית אלי עכשיו ). לכן, העברתי כמו שהוא נוצר את דף המשתמש (שלא היה קיים קודם) לדף השיחה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:47, 31 במרץ 2012 (IDT)
אהה, אוּפס, 'צטער, סתם עשיתי לך עבודה. ירונש שיחה 15:50, 31 במרץ 2012 (IDT)
זה לא נורא :-) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:51, 31 במרץ 2012 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

אופק, זה איתי! יש לי מצב חירום! מישהו העלים לי את: משתמש:איתי טיומקין/ביכורים! תוכל לעזור לי בדחיפות?איתי ט. - שיחה 18:41, 31 במרץ 2012 (IDT)

היי,
העברתי אותו לויקיפדיה:ביכורים/איתי טיומקין :-) יצא מצוין. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:42, 31 במרץ 2012 (IDT)

yanki780 פתיח[עריכת קוד מקור]

תודה על המחיקה של הפתיח. יענקי שיחה ח' בניסן ה'תשע"ב 21:49, 31 במרץ 2012 (IDT)

אין בעד מה. שבוע טוב, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:50, 31 במרץ 2012 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

Tommy112 - שיחה 00:53, 1 באפריל 2012 (IDT)

עניתי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:26, 1 באפריל 2012 (IDT)

אהלן, ערב טוב[עריכת קוד מקור]

בקשר לערך זוהר ארגוב. לדעתי, הערך בעריכה האחרונה שלך הוא המדוייק ביותר. אין צורך להוסיף או לגרוע ממנו. אני מקווה שאתה מסכים איתי. לא היית מציע לי להירשם לוויקיפדיה? אני אחראי רבות לתרומות לערכים מסויימים באתר. חשוב לי שוויקיפדיה תהיה מעודכנת. 79.176.149.176 18:52, 1 באפריל 2012 (IDT) 79.176.149.176 18:51, 1 באפריל 2012 (IDT)

שלום,
תחילה שחזרתי את עריכתך (בטעות את כולן) משום שאין צורך לכתוב ליד תאריך הפטירה (כשמעליו כתוב תאריך הלידה) את גיל הפטירה. אחרי זה ראיתי ששאר התרומות ששחזרתי היו בסדר, ולכן החזרתי אותן. אינך משתמש רשום? בוודאי שכדאי להירשם. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:54, 1 באפריל 2012 (IDT)
נדלקתי על ויקיפדיה מהרגע הראשון שנכנסתי אליה. 79.176.149.176 18:56, 1 באפריל 2012 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: תמיד הייתי ממליץ להירשם. בין אם אתה תורם או משחית (לתורמים זה מוסיף ולמשחיתים עושה עבודה יותר קשה ובכך גורם להם לחשוב פעמיים לפני ההשחתה קריצה) בר הראל - שיחה - תרומות 18:56, 1 באפריל 2012 (IDT)
אני משחית? 79.176.149.176 18:57, 1 באפריל 2012 (IDT)
לא אמרתי שאתה משחית אם תרצה, אוכל לעזור לך שמח (היי אופק) בר הראל - שיחה - תרומות 19:00, 1 באפריל 2012 (IDT)
אוף! מסתבר שזה משתמש חסום. ואופק, תחזור ללמוד! אני גוער בך! לא אכפת לי שזה האחד באפריל! בר הראל - שיחה - תרומות 19:23, 1 באפריל 2012 (IDT)
מיד! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:31, 2 באפריל 2012 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

היי אופק, רציתי לבקש ממך אם תוכל בבקשה רבה לעלות לערך Pink Friday: Roman Reloaded את תמונת האלבום וגרסת הדלוקס. בבקשה רבה שבוע טוב. Gabiarakelian - שיחה 15:43, 2 באפריל 2012 (IDT)

אשתדל. מצטער מראש אם זה ייקח קצת זמן. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:31, 2 באפריל 2012 (IDT)
אופק, תוכל לעדכן אותי לפחות בעוד כמה זמן תעשה את זה? וחג שמח שהיה לך. Gabiarakelian - שיחה 03:23, 6 באפריל 2012 (IDT)
העלתי, תודה על התזכורת. אני מציע שדרך עטיפת הדלוקס, תלמד להעלות קובץ. לוחצים על התמונה, ומגיעים לדף הזה. מורידים את התמונה למחשב, ושומרים אותה באותו שם שהוא מציע. מגיעים לדף מיוחד:העלאה/fairuse, בוחרים את הקובץ, ובתיאור רושמים:
{{עטיפת אלבום|שם_האלבום_או_סינגל}}
{{EN}}
לוחצים העלאה, וזהו. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!08:46, 6 באפריל 2012 (IDT)
יואו העלתי פעם ראשונה ותודה רבה לך לימדת אותי הרבה היום. חג שמח לך :) Gabiarakelian - שיחה 16:59, 6 באפריל 2012 (IDT)
מצוין! כדאי להוסיף גם את {{EN}}. הוספתי כאן, שתדע להבא :-) חג שמח, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:22, 6 באפריל 2012 (IDT)

מנת תירס אחרונה[עריכת קוד מקור]

כאן. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 23:22, 2 באפריל 2012 (IDT)

תודה, אבל במחשבה שנייה עדיף "ייתכן שתמצאו". הנוכחי הוא ניסוח של תירסון מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 23:28, 2 באפריל 2012 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: עוד פעם תירס?!
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אני מבין שהחלטת לשגע אותי.אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:31, 2 באפריל 2012 (IDT)
תירס קטן. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 23:32, 2 באפריל 2012 (IDT)
אתה רואה מה תירס עושה לאנשים? זה כשר לפסח? גילגמש שיחה 18:20, 4 באפריל 2012 (IDT)
לא נראה לי.אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:21, 4 באפריל 2012 (IDT)
הכל בגללך גילגמש שיחה 18:22, 4 באפריל 2012 (IDT)

חוות מזור[עריכת קוד מקור]

אין מקום? הבנתי..אז אתה חי בסרט שהערך "חוות מזור" בויקיפדיה הוא לא מגמתי לטובת החווה? תעשה לי טובה. אני תחקירן בחדשות, אותי לא תמכור בשקל. שניכם מגינים בחירוף נפש על הדך הזה, על המגמתיות שבו ואני לא רואה שום סיבה אחרת מלבד קשר כספי בינכם והחווה. אם אתה או ליאור באמת לא משתפים פעולה עם החווה, אני חושב שמן הראוי שתזדהו. בשם מלא, כתובת מייל, FACEBOOK וכו'. על מנת להגן על שמכם.

אפילו לא קראתי מה ליאור ערך בערך הזה. אבל ההאשמות שכתבת על ליאור עוברות על כללי התנהגות בין חברי הקהילה, ואין מקום לכתוב אותם. כפי שכתבתי, אם יש לך הערות ענייניות (או, נקודתיות), כתוב אותן בדף השיחה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:19, 4 באפריל 2012 (IDT)

חג שמח[עריכת קוד מקור]

שלום אופק. ברכת חג פסח שמח לך ולמשפחתך. תודה על עבודתך המפעילית המסורה. יואב ר. - שיחה 11:57, 5 באפריל 2012 (IDT)

תודה רבה, חג שמח גם לך.
אני עושה ככל שביכולתי, אבל עדיין לומד את זה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:46, 5 באפריל 2012 (IDT)

Berlin hackathon invitation[עריכת קוד מקור]

Hi! I invite you to the yearly Berlin hackathon, 1-3 June. Registration is now open. If you need financial assistance or help with visa or hotel, then please register by May 1st and mention it in the registration form.

This is the premier event for the MediaWiki and Wikimedia technical community. We'll be hacking, designing, teaching, and socialising, primarily talking about ResourceLoader and Gadgets (extending functionality with JavaScript), the switch to Lua for templates, Wikidata, and Wikimedia Labs.

We want to bring 100-150 people together, including lots of people who have not attended such events before. User scripts, gadgets, API use, Toolserver, Wikimedia Labs, mobile, structured data, templates -- if you are into any of these things, we want you to come!

I also thought you might want to know about other upcoming events where you can learn more about MediaWiki customization and development, how to best use the web API for bots, and various upcoming features and changes. We'd love to have power users, bot maintainers and writers, and template makers at these events so we can all learn from each other and chat about what needs doing.

Check out the the developers' days preceding Wikimania in July in Washington, DC and our other events.

Best wishes! - Sumana Harihareswara, Wikimedia Foundation's Volunteer Development Coordinator. Please reply on my talk page at mediawiki.org.

(I'm sorry that I only speak English.) Sumanah - שיחה 01:39, 6 באפריל 2012 (IDT)

Thank you very much.
It sounds realy nice, but I'm afraid I can't come...
Again, thank you very much for the invitation.
Regards, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!08:46, 6 באפריל 2012 (IDT)

תודה על השינויים שביצעת בערך פרנק האריס[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לערך פרנק האריס אני רק סיימתי לכתוב את הערך, וכבר משתמש אחר החל להוסיף קטגוריות, לפי דעתי גם הקטגוריה המתאימה לסופר היא סופר אמריקאי ומחזאי אמריקאי, הוא למעשה ברח מאירלנד בהיותו נער, וקיבל אזרחות אמריקאית. חג שמח וטוב שאתה כאן --Na71 - שיחה 13:36, 6 באפריל 2012 (IDT)

אין בעד מה. המשתמש ביקש למחוק את הקטגוריה המסוימת, ולכן הסרתי את הערכים שמשתמשים בה. תוכל לפתוח דיון בדף השיחה לגבי הקטגוריות. כל הכבוד! על הערך. חג שמח, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!14:22, 6 באפריל 2012 (IDT)

חג פסח שמח ![עריכת קוד מקור]

חג הפסח
"וַאֲמַרְתֶּם זֶבַח פֶּסַח הוּא לַה'" חג אביב שמח ופסח כשר כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 15:30, 6 באפריל 2012 (IDT)
חג שמח וכשר, כיכר. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:33, 6 באפריל 2012 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על העברת הקטגוריה קטגוריה:ניקלדאון: תוכניות וסדרות לקטגוריה:ניקלודאון: תוכניות וסדרות ועל העברת דפי השיחה של הקטגוריות. בברכה, ההר אדרניק  •  שיחה. 18:38, 6 באפריל 2012 (IDT)

אין בעד מה. חג שמח. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:39, 6 באפריל 2012 (IDT)
תודה, גם לך. ההר אדרניק  •  שיחה. 18:40, 6 באפריל 2012 (IDT)

למה לא הזכרת לי ;)[עריכת קוד מקור]

@ Itzuvit - שיחה 14:17, 9 באפריל 2012 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

היי אופק אתה יכול בבקשה למחוק את הקובץ הזה? , העלתי לא נכון ואני רוצה לעשות שנוי גם בזה. או שתשנה אותו לא לספר לאלבום ואני יטפל בו סבבה? בבקשה רבה סליחה על ההצקה. :) Gabiarakelian - שיחה 00:13, 10 באפריל 2012 (IDT)

לבקשתך. מחקתי. Botend - שיחה 00:23, 10 באפריל 2012 (IDT)
תודה רבה!! Gabiarakelian - שיחה 01:10, 10 באפריל 2012 (IDT)
אני שמח שעזרתי. גבי, שים לב להזחה. בתגובה ראשונה לא כותבים : לפני, רק בשנייה ובשלישית וכן הלאה. תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:21, 10 באפריל 2012 (IDT)

קלטת את זה...[עריכת קוד מקור]

הם משתמשים בסמליל שביקשת איזה קטע :) Itzuvit - שיחה 20:45, 10 באפריל 2012 (IDT)

על זה נאמר: שלחי עיצובך על פני המיםויקי, כי ברבות הימים תמצאיהו בסרבית. קיפודנחש - שיחה 20:58, 10 באפריל 2012 (IDT)
וואו! קיפוד/ה - אהבתי את הציטוטהמצאה שלך. איזו קטגוריה זו? חג שמח לשניכם. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:05, 10 באפריל 2012 (IDT)
לא קטגוריה - פורטל. מן הסתם "פורטל חיל האוויר". חשבתי אתה משתמש בכרום, לא? מי שמשתמש בכרום לא צריך להבין סרבית - מספיק שגוגל תרגם מבין סרבית, וכרום מציע את התרגום אוטומטית (יש גם הרחבת גוגל תרגם לשוא"ש, אבל השילוב פחות יפה מאשר בכרום). קיפודנחש - שיחה 21:14, 10 באפריל 2012 (IDT)
בוודאי שאני משתמש בכרום. אבל חשבתי שאתה יודע את זה התרגום של זה לא טוב. תגיד, אפשר לדעת אחת ולתמיד, מה זה שוא"ש? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:37, 10 באפריל 2012 (IDT)
זה לא שואה שנייה? מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 21:56, 10 באפריל 2012 (IDT)
אבוי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:58, 10 באפריל 2012 (IDT)
חס וחלילה. השוא"ש הלא הוא שועל האש, ידוע גם כ-firefox. (בפלמ"ח קראנו להם "שועלי שמשון). קיפודנחש - שיחה 22:02, 10 באפריל 2012 (IDT)
לוקחים מותג שנשמע טוב רק באנגלית, מתרגמים אותו לעברית (איוולת אחת) ועוד מקצרים אותו לראשי תיבות המובן רק לאוכלי תירס מנופחים (איוולת שנייה המאפילה על הראשונה)?? מה זה פה? האקדמיה ללשון העברית?? Mr. W (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
תודה קיפוד. Ofekalef (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
כשלא חותמים על תודה, זה דומה לשיק שמן שניתן בלי חתימה.Mr. W (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
תודה על העצה. Ofekalef (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בכיף. Mr. W (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST).
בוודאי שיש. Ofekalef (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם בזדון.
אולי. Mr. W (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) ומתגאה בזה.
לא חתם בזדון? Ofekalef (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) בזדון גמור ומוחלט, ועוד משקר במצח נחושה ומתחמק עם התפלקויות תירסיות, ועוד חושב שהוא ראוי להיות מפעיל.
כן.

@[עריכת קוד מקור]

מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 21:54, 10 באפריל 2012 (IDT)

בומרנג. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:58, 10 באפריל 2012 (IDT)

מה שלומך?[עריכת קוד מקור]

מה שלומך? סתם שלושה דברים קטנים. דבר ראשון, זוכר שדיברנו מזמן על יצירת תבנית ליצירת תבנות פרמטריות, מסתבר שיוני חשב על זה לפני, וזה נמצא בויקיפדיה:יצירה על פי תבנית. חבל שדברים כאלה לא מופצים יותר בויקיפדיה, זה יחסוך המון זמן אה. דבר שני, אם התחלת לחתום בעברית, לדעתי כדאי לך ליצור הפנייה ממשתמש:אופקאלף ומשיחת משתמש:אופקאלף, כי הרבה פעמים אנשים מחפשים לפי איך שהם זוכרים את החתימה. דבר שלישי, האם המיזם המקורי נגנז? בלנק - שיחה 03:09, 11 באפריל 2012 (IDT)

א. ויש גם את תבנית:תבנית מידע שיצר דולב לא מזמן, באמצעות ויקי אנגלית. כדאי שתשתתף בדיון בוק:תב.
ב. אני תמיד נרתע מזה, כי מה יקרה אם משתמש ירשם תחת השם הזה? אבל אתה צודק, אצור את הדף.
ג. מה פתאום נגנז! תראה את דף המיזם, מלא ערכים מחכים לך!
חג שמח. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:26, 11 באפריל 2012 (IDT)
אתה יכול גם להירשם בשם הזה ליתר בטחון... ‏ישרוןשיחה 11:06, 11 באפריל 2012 (IDT)
רעיון טוב. אולי אשנה את שם המשתמש לשם זה? :-) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:10, 11 באפריל 2012 (IDT)
לא כדאי - זה המון רעש בוויקיפדיות אחרות בהן ביצעת מספר קטן של עריכות. אפשר פשוט להרשם בשם השני ולהפנות מדף המשתמש ודף שיחת משתמש לדפים שלך (נדמה לי שזה מה שגילגמש עושה - יש משתמש:גילגמש ויש משתמש:Gilgamesh) . ככה אתה גם "מרוויח" משתמש נטול הרשאות שאפשר לנסות אתו דברים, כשרוצים לבדוק איך הממשק מתנהג עבור משתמשים רשומים שאין להם הרשאות מפעיל/מנטר/בדוק אוטומטי. קיפודנחש - שיחה 18:51, 11 באפריל 2012 (IDT)
בסדר, בסדר, אם אתה מתעקש! :-) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:52, 11 באפריל 2012 (IDT)

מועדים לשמחה.[עריכת קוד מקור]

מה שלומך?. אפשר עזרונת?. אני מעוניין שתבנית:ראשי ממשלת בולגריה תהיה במצב "כרגיל סגור" כשהיא תוצב בערך כזה או אחר. תוכל להפעיל את קסמיך? ובאותה הזדמנות אלמד גם איך. תודה מראש. Assayas שיחה 10:50, 11 באפריל 2012 (IDT)

חג שמח.
בוצע בוצע. בנוסף ל„הסתרה=כן“, שמוסיף את כפתור ההסתרה, יש להוסיף „מוסתר=כן“, שעושה זאת כברירת מחדל.
שאלה אחרת: האם הכתב שם לא קטן מדי? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:52, 11 באפריל 2012 (IDT)
איינשטיין מתהפך בקבר.......תודה. ואללה פשוט. אז תודה גם על השיעור. לגבי הכתב, בגלל כמות הערכים בתבנית החלטתי להקטין. נראה לך שצריך להיות פונט רגיל? Assayas שיחה 10:55, 11 באפריל 2012 (IDT)
לא יודע. אולי כדאי לשאול אחרים בדף השיחה. ואין בעד מה :-) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:02, 11 באפריל 2012 (IDT)
רעיון טוב. שוב תודה. Assayas שיחה 11:03, 11 באפריל 2012 (IDT)

מועדים לשמחה 2[עריכת קוד מקור]

גם אני צריך עזרונת פצפונת. ראה כאן. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 11:00, 11 באפריל 2012 (IDT)

מיד אראה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:02, 11 באפריל 2012 (IDT)
באיזה סקריפט אתה משתמש? צ'קטי מהעדפות, או הסקריפט הישן? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:04, 11 באפריל 2012 (IDT)
לא יודע מה זה צ'קטי, אבל השורה "הוספת כפתור לבדיקת בעיות סגנון ולשון נפוצות, להחלפות נפוצות של בוט ההחלפות, ולתיקון קישורים לפירושונים" בהעדפות מסומנת אצלי. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 11:16, 11 באפריל 2012 (IDT)
יש לך גם וגם. אם תלחץ על כפתור "בדיקה", הוא מבצע גם את ההחלפות של בוט החלפות. בנוסף, משתמש:Mr. W/common.js כולל גם את הסקריפט ה"ישן" של בוט ההחלפות - סקריפט 55. הסקריפט הישן מודיע את ההודעה הזו (זה לא בדיוק בג, זו מגבלה של ג'אווהסקריפט) - אין צורך להתייחס. מומלץ להסיר את סקריפט 55 ולהשתמש בצ'קטי (כפתור "בדיקה" בין תצוגה מקדימה להצגת שינויים) במקומו. קיפודנחש - שיחה 18:59, 11 באפריל 2012 (IDT)
תודה רבה. אבל, btw, סקריפט 55 היה הרבה יותר לעניין עם הלשונית בראש חלנוית העריכה. זה הרבה יותר נוח מאשר הכפתור "בדיקה" שמסתתר לי שמה למטה בין תירס אחד למשנהו. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 19:07, 11 באפריל 2012 (IDT)
אין בעיה להמשיך להשתמש בו - הוא לא שבור או משהו. פשוט תתעלם מההודעות שיועדו במקור למפתח. להשלמת התמונה, צ'קטי הרבה יותר בריון: הוא מדווח למשל על קישורים פנימיים לדפי פירושונים ועוזר לבחור את הפירושון הנכון, מתריע על תמונות חסרות ועוזר למצוא תמונה, מציע (אם יש) להוסיף קישור לויקישיתוף ועוזר לעשות זאת אם בחרת "כן", ועוד. קיפודנחש - שיחה 19:16, 11 באפריל 2012 (IDT)
אי אפשר לטרנספר אותו ללשונית? מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 20:31, 11 באפריל 2012 (IDT)

משהו כזה?

$('#ca-edit').after($('<li>').append($('<span>').append($('<a>', {href: '#', text:"צ'קטי"}).click(function(){$('#btnCheckTool').trigger('click')}))));
קיפודנחש - שיחה 21:36, 11 באפריל 2012 (IDT)
לאיפה אני צריך להוסיף את הקודים האלה? למשתמש:Mr. W/common.js? מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 21:39, 11 באפריל 2012 (IDT)
מן הסתם. קיפודנחש - שיחה 21:53, 11 באפריל 2012 (IDT)
למרות שעדיין ההערות הנלוות לבדיקה מופיעות למטה; אני חושב שזה מספק. תודה רבה לך, ותדע לך שאתה בן-אדם-טוב, כאילו חתיכת-טוּב. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 21:59, 11 באפריל 2012 (IDT)

אופסי[עריכת קוד מקור]

שחזר לגרסה זו בנתיים, אני חושש שזה הבעיה בלאודר של ערן • חיים 7 • (שיחה) • כ' בניסן ה'תשע"ב • 01:09, 12 באפריל 2012 (IDT)

עזוב, גם זה לא עובד, ואין לי כוח לבדוק. נסתכל מחר/קיפוד או ערן יסדרו. חג שמח. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!01:25, 12 באפריל 2012 (IDT)
עשית ריפרוש עמוק? • חיים 7 • (שיחה) • כ' בניסן ה'תשע"ב • 01:26, 12 באפריל 2012 (IDT)

מי צריך נימוקים?![עריכת קוד מקור]

יש בקשות שכניסה לקישור מספיקה כדי להבין ת'נימוק, והוא (הקישור) הוא הוא הנימוק. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 15:34, 12 באפריל 2012 (IDT)

אתה הבנת את זה ברוך? גילגמש שיחה 15:35, 12 באפריל 2012 (IDT)
ישראבלוף. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 15:36, 12 באפריל 2012 (IDT)
חוצפה! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:42, 12 באפריל 2012 (IDT)
עוד משהו. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:45, 12 באפריל 2012 (IDT)

חג שמח ![עריכת קוד מקור]

פסח שני
"...כְּכָל חֻקַּת הַפֶּסַח, יַעֲשׂוּ אֹתוֹ" חג פסח שני כשר ושמח כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 16:20, 12 באפריל 2012 (IDT)
חג שמח! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:21, 12 באפריל 2012 (IDT)

אם היית שם לב לתקציר העריכה....[עריכת קוד מקור]

מכאן אני מסיק/ה שאינך מכיר את חוק וישנה. אז הנה: מופעים של חוק וישנה במנוע החיפוש גוגל. בברכה - קיפודנחש - שיחה 18:26, 12 באפריל 2012 (IDT)

אתה התנגשת איתי, וזה הראה לי כאילו זה חזר. רק אחרי זה ראיתי את התקציר, ואכן לא הכרתי, אבל בדקתי, והבנתי. נחמד! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:27, 12 באפריל 2012 (IDT)
רק להבהרה: מי שביצע את השיכפול הייתי אני, לא אתה... קיפודנחש - שיחה 18:33, 12 באפריל 2012 (IDT)
יכול להיות שלא הבנתי אותי. לאחר שביצעת את השכפול, הסרתי את הפסקה וכתבתי את אשר כתבתי. כשלחצתי שמירה הייתה התנגשות. בטקסט הנוכחי הוא הראה לי שהפסקה חזרה, ולכן חשבתי שלא הסרת את הפסקה, ופשוט שמרתי את הטקסט שלי. רק אחרי ששמרתי ראיתי את ההסרה שלך, ובעצם את התקציר. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:35, 12 באפריל 2012 (IDT)

מיזם המקור האמין[עריכת קוד מקור]

שלום. לבקשתך, עודכנה רשימה של הערכים מתוך הקטגוריה סינגלים. ניתן למצואה בדף ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם המקור האמין/סינגלים. בשמחה, OfekBot - שיחה 21:15, 12 באפריל 2012 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

עזרה
תודה רבה לך על עזרתך (בערך תמירון). אני מעריך זאת.
עלה והצלח ! regevbino 17:28, 13 באפריל 2012 (IDT)
אני חושש שלא הבנתי. האם אתה מבקש עזרה בערך, או מודה על כך שעזרתי? אם אני זוכר נכון לא יצא לי לעזור לך בערך הזה. חג שמח. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:31, 13 באפריל 2012 (IDT)

חללי קרבות[עריכת קוד מקור]

היי,

תשנה בבקשה עם בוט את קטגוריה:חללי קרבות גרמנים במלחמת העולם השנייה לקטגוריה:גרמנים שנהרגו במלחמת העולם השנייה. גילגמש שיחה 10:28, 14 באפריל 2012 (IDT)

הקטגוריה לא כל כך גדולה אז כבר העברתי עם cat-a-lot. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:39, 14 באפריל 2012 (IDT)
תודה. בקצב הזה תשרדג את מעמדך מתירס לתפוח :) גילגמש שיחה 10:49, 14 באפריל 2012 (IDT)
באמת?! מתי אני מקבל קידום? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:03, 14 באפריל 2012 (IDT)
תחלום, תחלום. מיסטר דבֶּליו ~ T ~ בית המשפטים העליון 16:22, 14 באפריל 2012 (IDT)

חונדוארה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השבת הערך לשמו היציב מזה שנים. לא באתי רק כדי להודות, למתחיל במצווה אומרים לו גמור! לא רק שמו של הערך שונה, גם בתוך הערך בוצעו שינויים שיצרו כעת דיסוננס בין שמו הכללי ובין השם הכתוב בטקסט, לכן אבקשך לשחזר גם שינויים אלה (איני יכול לעשות זאת בעצמי בגלל ההגנה). בברכה. ליש - שיחה 19:20, 17 באפריל 2012 (IDT)

קודם כל, בוודאי שאתה יכול לתקן - ההגנה היא מפני העברה ולא מפני עריכה. בכל מקרה, צודק - תיקנתי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:55, 17 באפריל 2012 (IDT)
שוב, תודה! בברכה. ליש - שיחה 20:03, 17 באפריל 2012 (IDT)

יוסף רוזין[עריכת קוד מקור]

האם זה לעניין לשים גלריה עם עוד שני תמונות שלו בתחתית הערך? (כמובן, עקב מראהו המיוחד). שלוששיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ב • 21:15, 17 באפריל 2012 (IDT)

ערב טוב,
ראשית, לדעתי הקובץ החדש שהעלית פחות איכותי מהישן. האם יש בו צורך? בכל מקרה, לא ניתן לשים גלריה עם תמונות תחת שימוש הוגן. את אחת מהתמונות יש למחוק. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:37, 17 באפריל 2012 (IDT)
אולי פחות חד, אך במושגים המקובלים והמאפיינים את מראהו כאחד מגדולי רבני ישראל, ודאי שתמונה זו עדיפה, מה גם שהיא יותר מפורסמת ומזוהה עמו יותר מכל תמונה אחרת. כפי הידוע לי (ולעוד אחד לפחות) עכ"פ. -- האם יש צורך למחוק תמונה תחת שימוש הוגן שלא הושם בערך? שלוששיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ב • 21:45, 17 באפריל 2012 (IDT)
כן. אמחק את התמונה השנייה. תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:48, 17 באפריל 2012 (IDT)
תודה רבה! שלוששיחה • כ"ה בניסן ה'תשע"ב • 21:50, 17 באפריל 2012 (IDT)

שלדון קופר[עריכת קוד מקור]

סיימתי לעבוד על הערך. אשמח אם תוריד את תבנית {{בעבודה}} מהערך (ואם יש לך גם זמן ורצון, תעבור על הערך ותתקן את מה שצריך תיקון לפי שיקול דעתך). ‏HoboXHobot17:19, 19 באפריל 2012 (IDT)

אביט מאוחר יותר. כל הכבוד. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:23, 19 באפריל 2012 (IDT)

בשבילך[עריכת קוד מקור]

שלום אופק,
כבר תקופה שאני מתרשמת מאוד מעבודתך המפעילית. על כן, בחרתי להעניק לך מטבע כסף עם דימויה של אתנה אלת החכמה והמלחמה חובשת הקסדה וגלוית הפנים מהמאה הראשונה לפנה"ס כאות תודה על פועלך.
בברכה, יעל - שיחה 16:24, 20 באפריל 2012 (IDT)

תודה רבה. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:15, 20 באפריל 2012 (IDT)

קח[עריכת קוד מקור]

משתמש זה הוא קצין רפואה

ישרוןשיחה 01:13, 24 באפריל 2012 (IDT)
נ.ב. איירון מיידן?! ‏ישרוןשיחה 01:14, 24 באפריל 2012 (IDT)

👍אהבתי! ועל מה אתה מדבר? קצרמר שכתבתי? זה היה בשביל הקרב על בריטניה... ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:38, 24 באפריל 2012 (IDT)

שבוע עצמאות[עריכת קוד מקור]

יום העצמאות
"לתפארת מדינת ישראל" שבוע עצמאות שמח כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 18:55, 27 באפריל 2012 (IDT)

לתשומת ליבך[עריכת קוד מקור]

ראה כאןחיים 7 • (שיחה) • 23:47 • ז' באייר ה'תשע"ב • (29/04/2012)

טופל. אופק, אני מבינה שהגיע הזמן לתבנית המהוללה -
אם לא תתחיל ללמוד למבחנים ותמשיך לכלות את הזמן שלך בוויקיפדיה, הציונים שלך ייראו כמו אסון החמצן, תיאלץ לפרוש מהלימודים ומי יודע מה יצא ממך.
אם לא תתחיל ללמוד למבחנים ותמשיך לכלות את הזמן שלך בוויקיפדיה, הציונים שלך ייראו כמו אסון החמצן, תיאלץ לפרוש מהלימודים ומי יודע מה יצא ממך.
דורית 00:27, 30 באפריל 2012 (IDT)
תודה לשניכם. דורית - אני מניח... ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:17, 30 באפריל 2012 (IDT)


מועדון ויקי באב"ג[עריכת קוד מקור]

הי אופק, אני לא יודע אם יצא לך לשמוע על זה ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מועדון ויקיפדיה אוניברסיטת בן גוריון [1] מתכנס בשבוע הקרוב, 2/5/2012 בשעה 16:30 עד 18:00 Amirber - שיחה 10:07, 1 במאי 2012 (IDT)

שיחה:The Wanted#שינוי שם[עריכת קוד מקור]

התייחסותך בבקשה. ‏ישרוןשיחה 17:39, 2 במאי 2012 (IDT)

הגבתי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:17, 2 במאי 2012 (IDT)
שוב בבקשה. ‏ישרוןשיחה 22:24, 10 במאי 2012 (IDT)

כיוון 1[עריכת קוד מקור]

היי, אפשר להפעיל מסנן כלשהו על הדבר הזה? נויקלן 17:45, 5 במאי 2012 (IDT)

ניוקלן, אתה יכול להגן גם על דף שאינו קיים. הקש על הקישור האדום, ואז תפעיל הגנה - זה אמור לפתור את הבעיה. קיפודנחש - שיחה 18:10, 5 במאי 2012 (IDT)
ידוע אבל אני לא רוצה להגן על דף שיחה, בפרט כשהערך עצמו מוגן. נויקלן 18:17, 5 במאי 2012 (IDT)
אפשר :-) המעריצים האלה עוד יהרגו אותנו! מיד אסדר. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:45, 5 במאי 2012 (IDT)
סליחה על ההתערבות, אבל אולי פשוט ניצור את הדף, ואז נשחזר במקרה הצורך? יניב שיחה 19:48, 5 במאי 2012 (IDT)
למה זה עדיף? החלתי גם על הדף הזה, וניסיתי - זה עובד. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:50, 5 במאי 2012 (IDT)
אני לא כל כך מתמצא בתחום הזה :) אבל זה יכול אולי לייתר את המסנן (האם הוא יכול למנוע כל השחתה?) וביטול עריכה כל משתמש יכול לבצע, מחיקה - רק מפעילים. יניב שיחה 19:53, 5 במאי 2012 (IDT)
הוא אינו יכול למנוע כל השחתה, אבל אתה יכול לראות את דפי השיחה עליו הוא פועל, אין שם כמעט השחתות, והוא סינן רק השחתות, כך שנראה שהוא פועל די טוב. אתה צודק בנוגע למחיקה, אבל אני לא חושב שזה כל כך קריטי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:54, 5 במאי 2012 (IDT)
אין בעיה :) אלו היו רק שני הסנט שלי :-) יניב שיחה 19:56, 5 במאי 2012 (IDT)

ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

שלום אופק, רציתי לשאול כמה שאלות בעניין ויקיפדיה:ערכים חדשים וויקיפדיה:ערכים מהם הוסרה תבנית בעבודה:

  • לא כדאי שאת ויקיפדיה:ערכים מהם הוסרה תבנית בעבודה תעדכן באמצעות בוט כמו שזה נעשה בויקיפדיה:ערכים חדשים?
  • איך אתה מפעיל את הבוט? האם אתה מריץ אותו מדי פעם דרך תוכנית או דרך visual studio? רציתי להציע לך להגדיר במשימות מתוזמנות (בלוח הבקרה) שהוא יופעל כל זמן מוגדר (נגיד פעם ביום/יומיים בשעה קבועה). אני עושה את זה עם בוטים שלי שמופעלים פעם בשבוע ואז אני לא צריך להתעסק בהרצה שלהם כל שבוע.

ערן - שיחה 21:46, 8 במאי 2012 (IDT)

בנוגע להרצה מתוזמנת: בתיקייה שבה נמצא הקוד אחרי שקימפלת אותו בvisual studio (בין אם עשית Build ובין אם הרצת את הקוד בdebug), יש לרוב תת תיקיה של bin ובה תיקייה של Release ושל Debug - בכל אחת מהן נמצאת תוכנית (קובץ exe) שאפשר להריץ איתו את הבוט בלי לפתוח את הויז'ואל סטודיו (ההבדל בין Debug לRelease קשור לסימבולים ואופטמזציות אבל לעניינו זה לא משנה מאיזה תיקייה תפעיל). תנסה להריץ את הexe הזה במקום להריץ את הבוט מויז'ואל סטודיו. אחרי שזה יעבוד ותראה שהבוט רץ ללא בבעיות כלשהן תוכל בלוח הבקרה במשימות מתוזמנות להוסיף משימה של הרצה של הבוט כל פרק זמן קבוע. ערן - שיחה 17:44, 10 במאי 2012 (IDT)

שלום[עריכת קוד מקור]

היי אופק, רציתי לברר איתך אך אני יכול להוסיף לאלבום יותר מ-7 סינגלים? Gabiarakelian - שיחה 11:17, 10 במאי 2012 (IDT)

איזה אלבום צריך יותר מ-7 סינגלים? נכון להרגע, התבנית לא תומכת בזה. לעשות את זה זה מאוד מסורבל, וזה גם ייראה נורא. אני מציע לא לכתוב אף סינגל בתבנית, אלא לפרט את כולם בפרק-משנה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:39, 10 במאי 2012 (IDT)
ציפתי שהיה יותר נוח להוסיף ליותר מ-7 סינגלים, ובאלבום Teenage Dream (אלבום) של קייטי פרי וכולל גם ב-ניקי מינאג', אולי היה אפשר אך שהוא לנסות לעשות את זה שהיה כ-10 סינגלים במקום 7 בלבד.? Gabiarakelian - שיחה 11:46, 10 במאי 2012 (IDT)
שוב, לדעתי זה מסורבל מאוד. בנוסף, אין לי זמן לעשות את זה. אם אתה חושב שכדאי, אנא פתח דיון בדף השיחה. חג שמח, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:52, 10 במאי 2012 (IDT)
אל תרשום את הסינגלים בתבנית הצד של האלבום. במקום תשתמש בגוף הערך בתבנית:סינגלים או שתעשה כפי שהציע אופק. נויקלן 14:26, 10 במאי 2012 (IDT)

שאלה לגבי תעתוק שמות להקות[עריכת קוד מקור]

שבת שלום. long time. מקווה ששלומך טוב. בשעתו כתבתי את קלאנאד ואני מתלבט האם לא כדאי להעביר ל-Clannad ולהותיר הפנייה. חיפשתי בכל מיני דיונים ולא מצאתי שורה תחתונה. זכור לך? ובאופן כללי אשמח לדעתך. תודה Assayas שיחה 21:21, 11 במאי 2012 (IDT)

מה תירס זה יודע על תעתיק להקות? גילגמש שיחה 21:24, 11 במאי 2012 (IDT)
לא מכיר את הלהקה הזו תירס...(-: הוא התעסק עם להקות וזמרים יותר ממני זה בטוח והשאלה שלי הייתה יותר עקרונית האם לתעתק או לא במקרה של שמות להקות. הייתי צריך להישאר בהיסטוריה ואוכל בלקני. Assayas שיחה 21:39, 11 במאי 2012 (IDT)
תשובתי היא שלא, לא לתעתק. היעלה על הדעת לתעתק? זה הרי סוג של פגיעה, סוג של פציעה אפילו. זה כמעט עולה לכדי דרגת ההצינון, שהיא כידוע מחלה. ומחלה היא אסון לא קטן. אז בשביל אסון זה אתה רוצה להפעיל פה את התירס? הרי התירס אפילו לממליגה לא מתאים כמו שצריך. או שאתם בבלקן שם לא בעד הממליגה? גילגמש שיחה 21:43, 11 במאי 2012 (IDT)
זה תלוי אם אתה אוהב תירס. ממליגה? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:47, 11 במאי 2012 (IDT)
אם לא הבנת מי החולה, סימן שלא אכלת מספיק תירס היום. גילגמש שיחה
אוי, פטרון ד'אל מונדו, ליוויינס, לה קבסה מיו סאיזו אומפלאדו. יו נו טנגו פסנסייה אי פוארסה, מי בוקתאי. ואס א דורמיר. היידה, בואנוס נוצ'ס קרידוס. נ.ב לא אוהבים ממליגה אוהבים פפנש Assayas שיחה 22:27, 11 במאי 2012 (IDT)
א-הא. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:46, 11 במאי 2012 (IDT)
זה לא מהתירס, אלא מהפטריות Assayas שיחה 09:15, 12 במאי 2012 (IDT)

עיצוב 2012: לקראת העברה לפרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום Ofekalef. החלטתי לפנות אליך משום שבעבר לקחת חלק בדיונים שעסקו בעיצוב חדש לעמוד הראשי. נערך כעת דיון מקדים במזנון לקראת הצבעה אפשרית בפרלמנט לגבי עיצוב חדש לעמוד הראשי של ויקיפדיה. אנא הבע את דעתך בנושא בדיון שמתקיים כעת במזנון. WikiJunkie - שיחה 03:21, 12 במאי 2012 (IDT)

לא עקבתי כמעט אחרי אף דיון בנושא. אין לי מה להוסיף שם, בעיקר כי אין לי דעה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:01, 12 במאי 2012 (IDT)
תודה בכל מקרה. WikiJunkie - שיחה 09:20, 12 במאי 2012 (IDT)

ויקיפדיה: ביכורים[עריכת קוד מקור]

היי, אפשר גם? :) SegevAfriat - שיחה 11:57, 13 במאי 2012 (IDT)

אתה מוזמן. תוכל להתחיל לכתוב במשתמש:SegevAfriat/ביכורים. כמובן, תוכל לקחת רעיונות מדפי הוויקיפדים הקודמים. בהצלחה! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:40, 16 במאי 2012 (IDT)
היי, הכנתי את זה, זה נמצא כאן. אם התמונה שצירפתי מיותרת , אתה מוזמן למחוק אותה. האם הדף בנוי כפי שצריך?SegevAfriat - שיחה 14:10, 20 במאי 2012 (IDT)
כל הכבוד! העברתי לדף המיזם, יועלה בתחילת חודש יוני. אני לא רואה בעיה עם התמונה. המשך שבוע טוב, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:11, 20 במאי 2012 (IDT)

אימות מידע[עריכת קוד מקור]

שלום,

ראה שיחה:TGV#ביקורת עמיתים גילגמש שיחה 06:42, 16 במאי 2012 (IDT)

יום ירושלים[עריכת קוד מקור]

יום ירושלים
היו רגלינו עומדות בשעריך היום הממלכתי עבר, אבל תמיד נאהב אותה • כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 22:05, 20 במאי 2012 (IDT)

היי אופק :)[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? :)

אתה זוכר מה היית צריך לשנות אז כדי להחליף את הסמליל של ויקיפדיה כשחגגנו 8 שנים. ומה שלומך ככה? Itzuvit - שיחה 22:29, 21 במאי 2012 (IDT)

הכל טוב. איך אצלך? :-)
לא, אני קצת ממהר אז אנסה לשחזר בערב. את זוכרת במקרה באיזה תאריך זה היה (גם חודש זה טוב)? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:25, 22 במאי 2012 (IDT)
בתחילת יולי... עוזר? Itzuvit - שיחה 16:39, 22 במאי 2012 (IDT)
כן. מוזר. זה היה פעם במדיה ויקי:Common.css, אבל זה נעלם. בטח ערן או קיפוד יידעו למצוא את זה :-) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:37, 22 במאי 2012 (IDT)
זה הוסר בעריכה הזאת (אחד לפני אחד אחרי). נויקלן 11:21, 23 במאי 2012 (IDT)
נדמה לי שמספיק להעלות תמונה חדשה לתמונה:Wiki.png כדי להחליף את הלוגו. ערן - שיחה 16:01, 28 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה ערן :) Itzuvit - שיחה 13:58, 30 במאי 2012 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

הועבר משיחת משתמש:אופק, עקב בלבול בין המשתמשים.
שלום אופק. לפני כחצי שנה הוזמנתי ע"י ליאת לכתוב לביכורים. למרות שהסכמתי, לא מצאתי לכך זמן. כעת מצאתי זמן לכתוב משהו. ציפור לחשה באוזני כי אתה האחראי כעת לביכורים. אם-כן, אתה מוזמן לראות מה כתבתי, ואם לדעתך יש מקום לשיפור. דגיג - שיחה 15:19, 22 במאי 2012 (IDT)

מצוין! הדף יפורסם כבר בתחילת יוני. לילה טוב, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:27, 22 במאי 2012 (IDT)

סלין[עריכת קוד מקור]

הורדתי את תבנית עבודה מ יוהאן ת'ורסטן סלין. תודה על העבודה שלך Archipeleg (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אין בעד מה. תודה לך על העבודה. אני כמובן אשמח אם בסופו של דבר תמשיך את העבודה על הערך. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:34, 25 במאי 2012 (IDT)

חג שמח![עריכת קוד מקור]

שבועות
זמן מתן תורתינו באהבה חג שבועות חלבי וטעים במיוחד כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר
חג שמח! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:33, 25 במאי 2012 (IDT)

ביכורים 2[עריכת קוד מקור]

היי אופק, ראיתי את פרויקט הביכורים שכעת אתה אחראי עליו והתלהבתי. אני יכול גם לכתוב על עצמי ולהופיע בביכורים?, תודה, דקל. ההר אדרניק  •  שיחה. 14:06, 30 במאי 2012 (IDT)

חשבתי על זה לא מזמן. כן, אתה מוזמן. אתה יכול לכתוב טיוטה במשתמש:Dekel E/ביכורים. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:57, 30 במאי 2012 (IDT)
כתבתי :) ההר אדרניק  •  שיחה. 20:48, 30 במאי 2012 (IDT)
אופק? ההר אדרניק  •  שיחה. 19:46, 31 במאי 2012 (IDT)
עוד לא קראתי. בכל מקרה, החודש יש כבר שלושה אורחים, אז אני חושב שכדאי שתוצג בחודש הבא (וזה גם תחילת החופש! ). ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:56, 31 במאי 2012 (IDT)

אחותי[עריכת קוד מקור]

מזמן לא ביקרתי כאן. בא לך לארגן לי בוט שיוסיף תבנית לדפי שיחה של מספר ערכים? • בברכה, אמיר (שיחה) 15:45, 30 במאי 2012 (IDT)

כן. איזה דפי שיחה ואיזו תבנית? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:57, 30 במאי 2012 (IDT)
תירס זה יוסיף תבניות? גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 16:02, 30 במאי 2012 (IDT)
בוודאי. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:04, 30 במאי 2012 (IDT)
אופק - עדיין לא יצרתי אותה, אבל צריך לעבור של שתי הסדרות של הידעת, ולהוסיף תבנית לערך שמופיע תחת הפרמטר "הפניה". לדוגמה: בתבנית:הידעת? 31 במאי - סדרה 1 בפרמט הפניה של {{ניווט תאריכים}} מופיע אליס בארץ הפלאות. הבוט צריך להוסיף בראש דף השיחה של הערך אליס בארץ הפלאות את התבנית {{קיים הידעת|31 במאי - סדרה 1}} (שכאמור עוד לא קיימת). • בברכה, אמיר (שיחה) 16:05, 30 במאי 2012 (IDT)
גילגמש - תבניות לדף השיחה לא לערך. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:05, 30 במאי 2012 (IDT)

אתה לא מתבייש, יא תירס? אתה לא יודע שמפעל פרי גליל בקשיים (או אולי נסגר כבר...)?! גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 17:29, 30 במאי 2012 (IDT)

יש סיכוי סביר שאין בעיה לעשות את זה. כל מה שמופיע כאן? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:07, 30 במאי 2012 (IDT)
כן (החל מ-אפס, ללא כוכבית, מן הסתם } • בברכה, אמיר (שיחה) 16:11, 30 במאי 2012 (IDT)
רק שים לב: לא בכל התבניות הפרמטר "הפניה" ממולא. כמו כן, נראה לי שאין צורך להוסיף את התבנית פעמיים לדף השיחה של הערך, אם הוא מופיע גם בתבנית של סדרה וגם בתבנית אחרת (מהפורמט החדש) המכלילה אותה. ייתכן שיהיה זה לעזר גם אם תיצור רשימה של תבניות כאלו שאינן כוללות את הפרמטר, מלבד תבניות חדשות שמכלילות תבניות של סדרה, ואז יהיה ניתן להוסיף להן פרמטר "הפניה" ולרוץ גם עליהן להוספה לדף שיחה. תומר - שיחה 16:22, 30 במאי 2012 (IDT)
אה, אני רואה שכבר קלטת את הקטע - כל התבניות שבקטגוריה:תבניות הידעת? זה ניסוח אחר :) תומר - שיחה 16:23, 30 במאי 2012 (IDT)
רגע, אז לא הבנתי :) בקטגוריה הזו יש כפולים? עדיין לעשות רשימה של כאלו שאין בהם פרמטר הפניה, או שאין כאלו? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:26, 30 במאי 2012 (IDT)
בקטגוריה אין כפולים. ורשימה של חסרי הפניה זה רעיון מעולה. (אני לא יודע אם יש יותר מאחד) • בברכה, אמיר (שיחה) 16:28, 30 במאי 2012 (IDT)
בקטגוריה אין כפולים. ה"כפולים" לא נוספו לקטגוריה (למשל תבנית:הידעת? 30 במאי 2012). תומר - שיחה 16:42, 30 במאי 2012 (IDT)
יש תבנית {{קיים הידעת}}. גם אם היא תשונה, זה לא צריך להפריע לבוט. אז בזמנך החופשי, ותודה מראש. • בברכה, אמיר (שיחה) 18:15, 30 במאי 2012 (IDT)
עדכנתי בערך 200 (קצת פחות. אין לי מושג לאן נעלמו כמה), כי יש איזו בעיה, והוא טוען רק 200. אנסה לפתור את הבעיה, ולהמשיך להריץ. ד״א, ב-200 הראשונים לא נמצאה תבנית ללא „הפניה”. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:13, 31 במאי 2012 (IDT)
מגניב. ראיתי שהגעת עד מרץ. ולגבי חסרי ההפניה - צר לי, אבל כשציינתי קודם שיש לפחות אחד, זה כי התלבטתי לגבי תבנית:הידעת? 17 ביוני 2012 ולא הגעתי להכרעה. הבוט שלך פספס אותו? • בברכה, אמיר (שיחה) 15:19, 31 במאי 2012 (IDT)
אם אתה שואל אותי? זאת כנראה הסיבה שהוא לא עשה את כל ה-200 :-) יש תקלה מוזרה, אעדכן עוד מעט. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!15:40, 31 במאי 2012 (IDT)
תראה את משתמש:Amirki/הידעת? ללא הפניה. יש איזו בעיה מיוחדת עם הדף השני - שדווקא כן יש בו הפניה - אבל זה מה שהבוט מצא (הסבר אחר לפחות מ-200 הוא שחלקם הם לא הידעת?ות). ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:06, 31 במאי 2012 (IDT)
לא יודע מה להגיד לך. אולי איזה רווח בלתי נראה? • בברכה, אמיר (שיחה) 18:44, 31 במאי 2012 (IDT)
אגב, יש סיבה למה אחרי יוני סדרה 1, נראה שהבוט איבד את הסדר? • בברכה, אמיר (שיחה) 18:50, 31 במאי 2012 (IDT)
לא יודע, הוא בכלל לא עובד נכון עליהם. אני צריך לבדוק את זה.
כי עברתי לתת-קטגוריות, כי אני לא מצליח לטעון יותר מה-200 הראשונים. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:51, 31 במאי 2012 (IDT)
תת-קטגוריות זה לא טוב, כי לא כולם מקוטלגים בהם. עדיף 200 כל פעם נראה לי. • בברכה, אמיר (שיחה) 19:00, 31 במאי 2012 (IDT)
לא יודע אם זה קשור, אבל גילית שניים שלא היו בקטגוריה בכלל או שהופיעו במקום הלא נכון. • בברכה, אמיר (שיחה) 19:01, 31 במאי 2012 (IDT)
אופק, אם הבוט שלך מריץ שאילתה עם categorymembers (הקש קונטרול-שיפט-F וחפש את המחרוזת הזו בכל הפרויקט), נסה להוסיף לשאילתה פרמטר cmlimit, ותן לו ערך של 5000 (אם הוא רץ תחת משתמש בעל דגל בוט - אחרת המגבלה היא 500). כבוד - קיפודנחש - שיחה 19:22, 31 במאי 2012 (IDT)
לא, הוא לא מריץ שאילתה עם categorymembers, אלא עם אחת מה-methods שבאים עם DotNetWikiBot. אמיר - זאת הבעיה - אין אפשרות להגיד לו לטעון 200 החל מדף מסוים, הוא תמיד טוען את ה-200 הראשונים. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:37, 31 במאי 2012 (IDT)
המתודות שמגיעות עם DotNetWikiBot לא עובדות בעזרת כשפים ומאגיה שחורה, אלא דרך קריאות ל-API. זו הסיבה שהזכרתי קונטרול-שיפט-F: גם אם זה לא חלק מהקוד שכתבת במו ידיך, קוד המקור של המערכת נמצא אצלך, ובאופן כזה תוכל למצוא אם המתודה שאתה מפעיל כדי לקבל את הנתונים מתועלת בסופו של דבר לקריאה ל-API שעושה שימוש ב-list=categorymembers. כבוד - קיפודנחש - שיחה 22:02, 31 במאי 2012 (IDT)
עושה רושם שהסתדרת. בכל מקרה, זה לא דחוף, אז אם יש בעיות, אנחנו נמתין בסבלנות לפתרונן. • בברכה, אמיר (שיחה) 20:45, 31 במאי 2012 (IDT)
תודה רבה. סיימת, נכון?! ובמשתמש:Amirki/הידעת? ללא הפניה יש את כל חסרי הפניות? • בברכה, אמיר (שיחה) 16:36, 1 ביוני 2012 (IDT)
כן, סיימתי. לא - הוא ממש מוזר. תסתכל ב-16 ביוני וקרוביו, יש שם עוד כמה. כנראה שיש עוד, הוא פשוט לא מצא. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:34, 1 ביוני 2012 (IDT)
יש כאלו שכתוב בהם |הפניה = <!-- סימוכין -->. אולי זה קשור? • בברכה, אמיר (שיחה) 19:00, 1 ביוני 2012 (IDT)
זאת בוודאי סיבה, כי התעלמתי מכל אלו שרשום בהן את זה. בכל מקרה, אלו שסמוכים ל-17 ביוני לא שייכים לקטגוריה - אז בגלל זה הוא לא כלל אותם. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:10, 1 ביוני 2012 (IDT)
אם אתה מתכוון לתבנית:הידעת? 17 ביוני 2012 - זה בסדר. הם לא אמורים להיות בקטגוריה. • בברכה, אמיר (שיחה) 21:04, 1 ביוני 2012 (IDT)

טוב[עריכת קוד מקור]

לפי הבטחתי מימים ימימה, אני מקדם אותך מדרגת התירס לתפוח. מעתה אמור: "לא עוד תירס, אלא תפוח!" גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 17:36, 1 ביוני 2012 (IDT)

יש! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:39, 1 ביוני 2012 (IDT)
זמן התפוח! תומר - שיחה 18:43, 1 ביוני 2012 (IDT)

בטבוטי-בוטים[עריכת קוד מקור]

התוכל לבדוק את זה? תודה ושבת שלום, דורית 23:11, 1 ביוני 2012 (IDT)

אבוי, עד מתי! התקווה היחידה שלי היא שהועליתי לדרגת תפוח, וכעת השפעתי על הבוטים גדולה יותר. שתהיה לנו שבת שקט-בוטית. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:19, 1 ביוני 2012 (IDT)

היי אופק. ראה שם. תומר - שיחה 22:29, 3 ביוני 2012 (IDT)

קיפוד הקדים אותי... :-) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!08:42, 4 ביוני 2012 (IDT)

בנושא המשתמש הזה[עריכת קוד מקור]

שלום אופק א'. כתובת האייפי שאני מדבר ממנה הינה כתובת קבועה ומשותפת לכלל קיבוץ נאות מרדכי. אין לי בעיה שתחסמו את הרשאות העריכה מאייפי זה, אולם בבקשה אל תחסמו גישת יצירת חשבון חדש.

אני באמת אוהב את ויקיפדיה, וחבל לי שאם ארצה לתרום לה לא אוכל בגלל ילד טיפש שהחליט לכתוב שטויות על נמרים.

תודה מראש, --80.179.184.165 12:58, 6 ביוני 2012 (IDT)

שלום,
קודם כל - אני מצטער אם נפגעת מהחסימה, לא ידעתי שהיא משותפת למספר רב של אנשים.
הבעיה עם חסימה לא כולל יצירת חשבונות היא שאותו ילד יכול ליצור חשבון ולהשחית ממנו, והשחתות כאלו כבר יותר קשה לעצור. בכל מקרה, אין השחתות תדירות מכתובת זו, ולא נראה שיהיה צורך לחסום אותה באופן קבוע. אם יהיה מקרה קיצוני ויהיה ברצונך לתרום באותה עת הצב את התבנית {{בקשת שחרור חסימה}} בדף שיחתך, ומפעיל/ה אחר/ת ת/יטפל בזה. ערב טוב, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:50, 6 ביוני 2012 (IDT)

רצועות בונוס[עריכת קוד מקור]

שלום,
לא זוכר אם דיברתי אתך על זה. מה דעתך על רצועות בונוס? אנחנו באמת חייבים לעשות טבלה ענקית רק בשביל לספר לכל באי עולם על השיר שמקבלים הקונים ביפן? זה לא יותר להערת שוליים או משהו? אשמח לשמוע את דעתך. ‏ישרוןשיחה 21:54, 13 ביוני 2012 (IDT)

היי,
לא זכור לי שדיברנו על זה.
יכול להיות שזה רעיון טוב. איך אפשר לעשות את זה בהערת שוליים? זה לא ייראה מוזר? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:05, 14 ביוני 2012 (IDT)
התכוונתי בלי פרוט רב, רק משהו בסגנון "ביפן נוספו לשיר גם שלוש רצועות בונוס: There is no love, Sapü, ו-Tears." ‏ישרוןשיחה 13:30, 15 ביוני 2012 (IDT)
אפשרות נוספת היא לאפשר בתבנית שכשיש רצועות בונוס יופיע רק "רצועות בונוס", וכשפותחים תהיה הרחבה לפי הגרסאות השונות, יפן אייטיונס אפגניסטן וכו'. ‏ישרוןשיחה 13:30, 15 ביוני 2012 (IDT)

תבנית:מיזם מתחלף - המקור האמין[עריכת קוד מקור]

היי אופק, מה שלומך? שמתי לב שהערכים המופיעים במיזם המתחלף בשבועות האחרונים, זוכים לתשומת לב וללא מעט עריכות, שאולי לא היו מקבלים אם לא היו מופיעים שם, ובכך הרווח של כולנו :). יחד עם זאת, נראה לי שעריכות שעוסקות ספציפית במקורות, נעשו אכן לא מעט, אך אולי קצת מוצו בשלב זה. כאחראי המיזם ויוזם תבנית המיזם המתחלף לחודש זה, מה דעתך לעבור על הערכים ועל רשימת השינויים האחרונים בהם (אפשר גם דרך זה), ואולי לרענן ולהחליף את חלקם לפחות בערכים חשובים נוספים מהמיזם שזקוקים למקורות? למשל, נראה לי שאפשר להסיר בינתיים ערכים כמו עמק החולה, ויקטוריה (אי) ואובליסק. מה אתה אומר? לילה טוב, Ravit - שיחה 23:26, 14 ביוני 2012 (IDT)

רעיון טוב. עם זאת, אציין ששני מקורות הם עדיין לא מספיק לערך מומלץ כמו עמק החולה, אבל יכול להיות שהוא אכן קיבל את תשומת הלב שיכול היה לקבל מהתבנית הזו, וכדאי לרענן אותה. ארענן ביום הקרוב. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:00, 15 ביוני 2012 (IDT)
תודה על הרענון, ולילה טוב, Ravit - שיחה 00:08, 19 ביוני 2012 (IDT)

הרב קמנצקי[עריכת קוד מקור]

לא ברורה לי מדוע יד זדונית הסירו את התמונה של הרב יעקב קמנצקי? Mimi4040 - שיחה 17:20, 17 ביוני 2012 (IDT)

יד זדונית? לא הבנתי לאיזו עריכה התכוונת.
הקבצים שהמשתמש/ת Etmh1212 קישר/ה אליהם (האם זו את?) לא היו קיימים כלל. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:42, 17 ביוני 2012 (IDT)
מימי, הובהר לך שהתעסקות נוספת עם "ידיים זדוניות" יאריכו את זמן חסימתך.... • חיים 7 • (שיחה) • כ"ז בסיוון ה'תשע"ב • 17:44, 17 ביוני 2012 (IDT)

שיחה:Hair (שיר)[עריכת קוד מקור]

ראית? ‏ישרוןשיחה 00:05, 18 ביוני 2012 (IDT)

לא, לא ראיתי, תודה. אני מתלבט... מה דעתך? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:17, 18 ביוני 2012 (IDT)
לאחד. ‏ישרוןשיחה 16:51, 18 ביוני 2012 (IDT)

ניהול מסנני ההשחתות[עריכת קוד מקור]

היי אופק,

ראיתי שערכת את מסנן 24 למניעת ריקון כותרות בארגז החול. מחקת את התנאי user_editcount <=30 וכרגע הוא מונע גם ממפעילים למחוק את ארגז החול לצורך ריקון תקופתי. הבט ביומן מסנן ההשחתות. Botend - שיחה 19:54, 19 ביוני 2012 (IDT)

אתה צודק, סידרתי את זה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:47, 19 ביוני 2012 (IDT)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

היי אופק. התבאסתי לשמוע שפינית את תפקיד אחראי הביכורים... אני רוצה להודות לך מקרב לב על עבודתך המצויינת, ואשמח להיעזר בך בעתיד אם יצוצו לי קשיים טכניים ואחרים שם, אם זה בסדר. תודה רבה! Ravit - שיחה 21:46, 30 ביוני 2012 (IDT)

היי,
תודה לך, ותודה גם על המילים שכתבת לכל (!) אחד ואחת מהוויקיפדים/יות שהשתתפו בפרויקט, אין לי ספק ששימחת אותם. אני בטוח שתעשי את התפקיד על הצד הטוב ביותר, ולגבי העזרה - בשמחה רבה. בהצלחה בתפקיד, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!08:35, 1 ביולי 2012 (IDT)

בעיה מתמשכת בעמוד מיזם יפן[עריכת קוד מקור]

היי אופק, מה קורה?
כבר תקופה שיש בעיה שעצבנת אותי מאוד. חשבתי שאולי תדע להסביר/לפתור אותה.
בדף מיזם יפן הכללי, ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/יפן, נפתח אוטומטית "ערכים מבוקשים" וזה אחלה. אבל אם תסתכל בתוכן העניינים שלו, תראה שהוא מכיל בתוכו דברים מתוך עמודי משנה אחרים של המיזם - דף "ערכים לשיפור", משתתפים, הודעות, דף פרויקטים. מצד שני, לחיצה על כל אחד מאלה לא מובילה, כמובן, לאותו עמוד.
מה עושים?
שבוע מעולה,
Eranglo - שיחהקוניצ'יווה! הצטרפו למיזם יפן :) •‏ לא יותר טוב כלום מכמעט 16:35, 1 ביולי 2012 (IDT)

הבעיה היא שבמקום שבו מופיע תוכן עניינים בדף - הוא מופיע לכל הכותרות שנמצאות באותו דף. אתה יכול לא להשתמש בלשוניות, אלא בתבנית:תוכן נטען, אבל אני לא בטוח שהיא מציגה תוכן עניינים - שווה לבדוק.
אתה יודע שמזמן לא ראיתי אותך כאן? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:56, 1 ביולי 2012 (IDT)

חסימות[עריכת קוד מקור]

למר תפוח שלום רב,

אל תשכח לחסום את כל המופעים של הטרול (הופיע בעוד כמה IP נארה לי - תראה באמנת ז'נבה הרביעית ובעריכות קודמות שלי ושל ברוקולי) וגם תגן על הערך החדש. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 11:05, 5 ביולי 2012 (IDT)

בעצם אני רואה שהגנו כבר על הערך. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 11:08, 5 ביולי 2012 (IDT)

בסדר, בסדר! :-) דרך אגב, מה הדרגה הבאה? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:02, 5 ביולי 2012 (IDT)
קודם תמצה את עצמך בתור תפוח אחר כך נדבר על הדרגה הבאה. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 22:55, 5 ביולי 2012 (IDT)
אתה לא מכיר את הסטיקר "אני תפוח"? • חיים 7 • (שיחה) • ט"ז בתמוז ה'תשע"ב • 03:13, 6 ביולי 2012 (IDT)

התנצלות[עריכת קוד מקור]

שלום אופק, כאשר בקשתי למחוק את דף השיחה של האסיפה המכוננת התכוונתי כמובן לטקסט של הטרול אשר גם שוחזר שוב ושוב הבוקר. טקסט זה עצמו הוסתר אתמול על ידי מפעיל וותיק. אני מתנצלת אפוא שהבקשה לא נוסחה בדיוק הראוי. יום נעים, יעלשיחה 09:46, 19 ביולי 2012 (IDT)

אין בעיה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!12:49, 19 ביולי 2012 (IDT)
לי נראה שיש. יעלשיחה 13:48, 19 ביולי 2012 (IDT)

היי, אשמח להתייחסותך. עוד אחד - שיחה 19:22, 21 ביולי 2012 (IDT)

מולקולות[עריכת קוד מקור]

אני אשמח אם תשחזר את דף ההפנייה 'מולקולות' , כדי להקל על העורכים בויקיפדיה שבמקום שיכתבו [ [מולקולה|מולקולות] ] וכך להגביר את הסרבול הכרוך בכתיבת הפנייה שאורכה 2 מילים לעומת הפנייה שעורכת מילה אחת ([ [מולקולות] ]). זהו תפקידן של ההפניות - להקל על העורכים בויקיפדיה ולמנוע בלבול וקישורים לא קיימים כך ששום עורך לא יכתוב מולקולות וישאיר את ההפנייה ריקה כמו שקרה לי לפני שיצרתי את ההפניייה הזו.

בתודה ובתקווה המתוק בחמוציות ! - שיחה 20:12, 22 ביולי 2012 (IDT)

אני ביקשתי להסיר את ההפניה ולכן אני הגיב (אופק אתה מוזמן גם להוסיף אם יהיה לך מה להוסיף). ראשית הצורך בקיצור מובנת אך לא תקנית, בכל מקרה עדיף שקישור פנימי יהיה לערך עצמו ולא להפניה. בנוסף, לא נהגנו לרשום ערכים בצורת הרבים וכמו שאתה בטח מבין יש מקרים רבים בהם צורת הרבים שימושית יותר מצורה היחיד ויש גם בעיה בערכים שהם שני מילים שמתחילים ב"ה" הידועה כמו האוניברסיטה העברית בירושלים מי משתמש בצורה הזו הרי לפי הקשר יתכן ותרצה לאמר שבאוניברסיטה העברית קרה משהו. הה"א הראשונה לא מופיעה (התאחדה עם הבית) כך שניצור הפניה גם לצורה הלא תקנית אוניברסיטה העברית? הדבר הפשוט בכתיבת ערך היא לזכור שערכים כתובים בצורת יחיד ולכן לכתוב קצת יותר בצורת היחיד ולא בהטיה כלשהיא. כמו כן ראה ויקיפדיה:מתן שם לערך#כללי פסקה ראשונה. -יונה בנדלאק - שיחה 09:21, 23 ביולי 2012 (IDT)
לא עושים הפניות מצורת רבים לצורת יחיד. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 09:22, 23 ביולי 2012 (IDT)
בדיוק. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:47, 23 ביולי 2012 (IDT)
1. אני לא חושב שתקנות נועדו להקטין את הנוחות של תורמים.
2. הקישור הפנימי במקרה זה הוא אל ההפנייה רק לשם הנוחות.
3. אני לא משנה את שם הערך ואני לא כותב ערך בצורת רבים, אני יוצר הפנייה שמקלה על ההגעה לדף מולקולה.
לאור כך אני שוב מבקש לשחזר את הדף מולקולות. תודה. המתוק בחמוציות ! - שיחה 16:35, 23 ביולי 2012 (IDT)
אני לא רואה בכך הקטנת הנוחות. אם זה כל כך לא נוח לך - כתוב את ההפניה לערך בצורת מולקולות, ופנה אליי - אסדר את זה לצורה תקינה תוך שניות (באמצעות כלי ההחלפה, שנמצא בסרגל הכלים). בברכה, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:58, 23 ביולי 2012 (IDT)

שיחת תבנית:סרט[עריכת קוד מקור]

היי אופק. תוכל להביט בחטיבה האחרונה שם? תודה, תומר - שיחה 16:22, 23 ביולי 2012 (IDT)

תודה. תומר - שיחה 22:21, 23 ביולי 2012 (IDT)
בשמחה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:47, 24 ביולי 2012 (IDT)
אשמח לעזרה גם בשיחת תבנית:עיר. הפעם מדובר בערך כיכר אלאמו. תומר - שיחה 00:05, 25 ביולי 2012 (IDT)
כמו כן, לא ברור לי למה בערך באנגלית התמונות נראות בסדר, אבל כאן לא. אתה יודע לסדר את זה? תומר - שיחה 00:19, 25 ביולי 2012 (IDT)
בנוגע לסידור התמונות: 1. צריך להוריד את "מרכז" מהתמונה שמופיעה בתבנית עצמה (למניעת רווח עודף). 2. את התמונה שנמצאת משמאל כדאי להגדיר מייד אחרי התמונה שמוגדרת מימין. ערן - שיחה 00:28, 25 ביולי 2012 (IDT)
תודה, ערן, על העזרה. תומר - שיחה 00:40, 25 ביולי 2012 (IDT)
תודה גם ממני. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:38, 25 ביולי 2012 (IDT)

ויקיפדיה:ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

נראה לי שהגיע הזמן להריץ את הבוט, לא? עידושיחה 22:23, 24 ביולי 2012 (IDT)

כנראה שכן :) מיד אריץ את כל הבוטים. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:38, 25 ביולי 2012 (IDT)

ערכים בעבודה ממושכת[עריכת קוד מקור]

יש לך טעות (באג בבוט?) בנוגע למי עורך ערכים. ברשימה של המתשמים ששמו תבנית בעריכה לפני זמן רב, מופיע הבוט שלי ככזה ששם את תבנית העריכה לערך ג'נט רנקין למרות שמי ששם הוא משתמש YHYH. ובערך אנה יאגיילונקה לא אני שמתי את התבנית אלא משתמש:Ewan2. לא יודע למה יש טעות זו, אך כדאי שתבדוק למה זה קרא (בשני הערכים אני והבוט הוספתי בינוויקי - זה הקשר היחיד שאני מצאתי). -יונה בנדלאק - שיחה 15:35, 25 ביולי 2012 (IDT)

תודה על הדיווח. אבדוק. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:09, 26 ביולי 2012 (IDT)
עזרתי לאופק לכתוב את הבוט אז אני יכול להסביר איך עובד ולמה הוא לפעמים טועה: הבוט לוקח מקטגורית הערכים בעבודה ממתי הערך מופיע בקטגוריה (לפי שדה timestamp של categorymembers), ומסתמך על זה, ויודע להתעלם משחזור+העריכה ששוחזרה. בג'נט רנקין הערך נמצא בקטגוריה החל מהשחזור, אבל כיוון שמתעלמים מהשחזור ומהעריכה ששוחזרה, אז העריכה הראשונה לפני כן היא של הבוט. אלו מקרי קצה לא כל כך נפוצים שבהם משתמשים מתערבים בערך בעבודה של משתמש אחר, וכדי שהבוט ירוץ בצורה סבירה בלי לתשאל את השרת על כל הגרסאות של הערך אנחנו לוקחים כל מיני הנחות מקלות. בכל מקרה שלחתי לאופק גרסה מתוקנת שבה בודקים מספר גרסאות נוספות לפני כן כדי לבדוק אם גם הן היו בעבודה, וזה אמור לתת תוצאה "נכונה יותר". ערן - שיחה 09:32, 26 ביולי 2012 (IDT)
הבנתי. בקיצור סיבה תודה נוספת לא להתערב בעריכה של אחרים... -יונה בנדלאק - שיחה 12:18, 31 ביולי 2012 (IDT)

בעבודה:ספרייה דיגיטלית[עריכת קוד מקור]

הבוט שלך שלח לי הודעה על זה שהערך המדובר בעבודה יותר מדי זמן, למרות שמי שעובד על הערך הוא משתמש:sharonka (ראה רשימת עריכות של הערך, אני שמתי את ההודעה בעבודה בשבילו במהלך מרתון עריכה בספרייה הלאומית)

היי,
תודה על הדיווח. אין באמת מה לעשות - הבוט לא יכול להבין שלא אתה הוא זה שעובד על הערך... נותר רק לאתר את המקרים האלו ולשלוח הודעות ידניות למשתמשים. שוב תודה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!21:59, 31 ביולי 2012 (IDT)

lungs[עריכת קוד מקור]

לא אני הנחתי את תבנית "בעבודה" בערך הנ"ל. אבקש לתקן זאת. בברכה, Avishay - שיחה 22:15, 31 ביולי 2012 (IDT)

תודה על הדיווח. אבדוק את זה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:36, 31 ביולי 2012 (IDT)

כמקודם[עריכת קוד מקור]

כהמשך לפסקה הקודמת, מה תאמר על זה? • חיים 7 • (שיחה) • י"ג באב ה'תשע"ב • 02:52, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

אירוני משהו, הא? :-) אבדוק גם את זה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:42, 1 באוגוסט 2012 (IDT)

שבת שלום![עריכת קוד מקור]

שבת שלום
נַחֲמוּ נַחֲמוּ עַמִּי (שבת נחמו) שבת שלום ומבורך!כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר
מזמן לא ראיתי אותך! שבת שלום. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:20, 3 באוגוסט 2012 (IDT)

מייל[עריכת קוד מקור]

נשלח אליך. בברכה, Amirki21:24, 6 באוגוסט 2012 (IDT)

אולריך שנפט[עריכת קוד מקור]

אני מתכוון בימים הקרובים לחזור לעריכת הערך. אברהם אמיר - שיחה 22:27, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

מעולה! תודה על תרומתך. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:51, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

שנה"ל התשע"ב-התשע"ג[עריכת קוד מקור]

שלום אחי הצעיר בנימין. בפרוש שנה"ל אאחל לך הצלחה רבה ולא לשכוח שהלימודים קודמים תמיד לוויקיפדיה. בברכה, תרח. (-: Assayas שיחה 07:38, 27 באוגוסט 2012 (IDT)

(-: תודה! כן, לא אשכח. כפי שאולי שמת לב, אני כבר מיישם את הרעיון הזה היטב..... ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:23, 27 באוגוסט 2012 (IDT)
טוב, תרח נשאר תרח מה לעשות. Assayas שיחה 20:35, 27 באוגוסט 2012 (IDT)

לגבי עוגיפלצת[עריכת קוד מקור]

זה אני כתבתי את ההודעות האלו בדף השיחה שלי, בתור אנונימי. --פדיחהשיחהאופס! פדיחה... 18:21, 31 באוגוסט 2012 (IDT)

למה? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:22, 31 באוגוסט 2012 (IDT)
שיעמום. --פדיחהשיחהאופס! פדיחה... 18:23, 31 באוגוסט 2012 (IDT)
טוב, אני מודה שזה לא בגלל שיעמום, זה לשעשע את מי שנכנס לדף השיחה. --פדיחהשיחהחסמו אותי בבקשה לשתי שניות! 16:54, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

בוט "בעבודה לפי משתמשים"[עריכת קוד מקור]

אהלן.

בהפעלה האחרונה של הבוט (אולי גם בהפעלות קודמות - לא בדקתי), הבוט ייחס את הנחת התבנית בשימור תל מגידו למשתמש:Yonidebot. מי שהניח את התבנית בפועל הייתה חנה. לא הייתי מציק לך עם טעות קטנה כזו, אבל חשבתי שאולי תרצה לבדוק מה גרם לשגיאה - אולי אותו בג משפיע גם על דפים אחרים? בברכה - קיפודנחש - שיחה 18:32, 31 באוגוסט 2012 (IDT)

כן, יש לו כמה טעויות (ראה במעלה דף השיחה הזה). אין לי זמן כרגע לבדוק, ומכיוון שאני לא מריץ את ההודעות, הנזק אינו גדול (לדעתי). ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:50, 1 בספטמבר 2012 (IDT)
בכל מקרה, תודה על ההערה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:50, 1 בספטמבר 2012 (IDT)
הבוט מסתמך על categorymembers כדי לקבל את הגרסה הרלוונטית להוספת הקטגוריה - הגרסה הזו היא השחזור של חנה. כיוון שהוספה של בעבודה במסגרת שחזור לא נחשבת לקיחת בעלות, הבוט לוקח מספר גרסאות אחורה (10) כל עוד יש תבנית בעבודה. אלו מקרי קצה וביחס של עלות/תועלת (חוסר דיוק במקרים בודדים לעומת תשאול הרבה מידע מהשרת וזמן ריצה ארוך) לא נראה לי שיש טעם להשקיע בטיפול במקרי קצה כאלו. ערן - שיחה 21:50, 5 בספטמבר 2012 (IDT)

ויקיפדיה:בקשות מקיפודים[עריכת קוד מקור]

שלום אופק, ראה את הדברים שכתבתי לקיפוד בקשר לדפים מהם הוסרה תבנית בעבודה. תודה, ‏ישרוןשיחה 21:46, 3 בספטמבר 2012 (IDT)

תחל שנה וויקיפדיה (וברכותיה)[עריכת קוד מקור]

שנה טובה
חלפה שנה ושום דבר לא השתנה? שנה טובה ומוצלחת כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 02:59, 16 בספטמבר 2012 (IDT)
שנה טובה, חג שמח! ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:52, 16 בספטמבר 2012 (IDT)

שנה טובה ומתוקה![עריכת קוד מקור]

כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה יענקי 14שיחהיחסינו עם האנונימים

שנה מתוקה אופק, שנת הצלחה והמשך עבודה פורייה. יענקי 14 שיחה יחסינו עם האנונימים כ"ט באלול ה'תשע"ב 03:14, 16 בספטמבר 2012 (IDT)

תודה רבה! שנה טובה גם לך :) ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!17:52, 16 בספטמבר 2012 (IDT)

מקום ראשון נוכחי[עריכת קוד מקור]

מה נשמע אופק?
גרמניה ויוון לא מתעדכנים. שנה טובה, ‏ישרוןשיחה 21:05, 18 בספטמבר 2012 (IDT)

הכל בסדר. אצלך?
אבדוק, תודה. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:58, 21 בספטמבר 2012 (IDT)

תמונת עטיפה אלטרנטיבית[עריכת קוד מקור]

היי אופק. מה נשמע? :)
תגיד, אתה יודע מדוע לא ניתן לראות את תמונת העטיפה האלטרנטיבית בערך Gangnam Style? תומר - שיחה 19:57, 20 בספטמבר 2012 (IDT)

הכל בסדר, איך אצלך?
מוזר מאוד, אנסה לסדר את זה היום. שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!10:58, 21 בספטמבר 2012 (IDT)
תיקנתי, התגעגעתי לקודים האלו... ‏ישרוןשיחה 13:06, 21 בספטמבר 2012 (IDT)
תודה ישרון. אבל עכשיו בתחילת הערך יש משום-מה {{ לא קשורים. תומר - שיחה 14:24, 21 בספטמבר 2012 (IDT)
תודה ישרון. עדיין יש? אני חושב אצלי אין. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:57, 21 בספטמבר 2012 (IDT)
עכשיו ראיתי שהידרו תיקן. תודה לכולם. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!20:58, 21 בספטמבר 2012 (IDT)

גמר חתימה טובה![עריכת קוד מקור]

כתיבה וחתימה טובה
וּכְרוּחַ נושָׁבֶת וּכְאָבָק פּורֵחַ וְכַחֲלום יָעוּף ♦♦♦ גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך ♦♦♦ KIKAR HASHABATשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

נא לארכב[עריכת קוד מקור]

שלום,
משקלו של דף שיחה זה חורג מגבולות התפוקה וההצגה של מחשבים מסוימים (ובייחוד כאלה ישנים). לנוחיותך, ישנה אפשרות לארכב דיונים ישנים אשר הסתיימו לא מכבר, וזאת על מנת לאפשר לבעלי מחשבים חלשים יותר לגשת לדף שיחה זה בנוחיות.
מידע נוסף על ארכוב ניתן למצוא כאן. לשאלות בדבר ארכוב או כל שאלה אחרת הנוגעת לממשק ויקיפדיה ניתן לשאול אותי בדף שיחתי או בדלפק הייעוץ.
תודה, פדיחהשיחההצטרפו למיזם המדע הבדיוני והפנטזיה!דורית - תארכבי כבר וזהו, מה הסיפור?? 20:55, 28 בספטמבר 2012 (IST)
התכוונתי להעיר לך שההודעה הזאת קצת לא מתאימה, אבל אחרי שראיתי השיחה בדף של דורית - אני קצת מפחד. אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:05, 29 בספטמבר 2012 (IST)
אוקיי. חג פסח שמח, פדיחהשיחההצטרפו למיזם המדע הבדיוני והפנטזיה!דורית - תארכבי כבר וזהו, מה הסיפור?? 14:13, 29 בספטמבר 2012 (IST)
הוא כנראה יארכב רק בפסח, אז הברכה אכן במקומה... -יונה בנדלאק - שיחה 18:53, 29 בספטמבר 2012 (IST)
אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!23:05, 29 בספטמבר 2012 (IST)

חגים וזמנים לששון[עריכת קוד מקור]

והיית אך שמח!
ושמחת בחגך והיית אך שמח כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

מיזם המקור האמין[עריכת קוד מקור]

אופק. ראיתי בדף המיזם שאני יכול לבקש ממך ערכים בקטגוריות שונות. אשמח אם תיתן לי ערכים בקטגורית הקולנוע, וגם בקטגורית המחשוב והסמארטפונים. אם יש, תודיע לי בדף השיחה אלעד קראוז - שיחה 10:22, 5 באוקטובר 2012 (IST)

בשמחה! אין קטגוריית סמארטפונים, וקטגוריית הקולנוע קצת גדולה מדי, האם תוכל להביא קטגוריות מסויימות? (ניתן לקשר כך: [[:קטגוריה:שם_הקטגוריה]]) שבת שלום, ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!22:00, 5 באוקטובר 2012 (IST)
סליחה על האיחור הלא כל כך אופנתי. למה התכוונת בכך שקטגוריית הקולנוע קצת גדולה מדי? אלעד קראוז חיוך שיחה קריצה תרומות 19:48, 12 באוקטובר 2012 (IST)
ראה קטגוריה:קולנוע - יש בה יותר מדי ערכים עבור הבוט. קטגוריה שיש בה יותר מ-500 דפים היא יחסית גדולה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!13:27, 16 באוקטובר 2012 (IST)
[2] ו-[3]. נויקלן 14:04, 16 באוקטובר 2012 (IST)
זאת גם התחלה טובה, אבל זה לא הרעיון של המיזם. אפשר בהחלט גם לעבוד על ערכים אלו, אבל המטרה היא לא רק למלא דרישות מקור, אלא למלא גם דרישות מקור שלא הוספו, כלומר - לעשות ערך מסוים בעל מקורות מספיקים, גם אם לא נכתב שהוא חסר מקורות. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!09:12, 17 באוקטובר 2012 (IST)