שיחת משתמש:Neukoln/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Neukoln בנושא המצעד הבריטי

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ארכיונים
אבגדהוז
משתמש זה הוא מפעיל מערכת בדימוס בוויקיפדיה העברית. (אימות)
נויקלן, על שום מה? על שום זה. לאו דווקא הקטע החביב עלי באלבום, פשוט זה שהתנגן עת ביקשתי להירשם לאתר. האומלאוט נזנח בדרך בגלל המקלדת.
ברוכים הבאים לארכיוני דף השיחה שלי

נא לא לפתוח שיחות חדשות בדפי הארכיון. להשארת הודעה חדשה ניתן ללחוץ פה.

הערות שוליים

שיעור מקוצר:

  • אם אתה מתרגם ערך מאנגלית, אתה יכול פשוט להעתיק את כל ההערה כפי שהיא ולהציב אותה בערך בעברית. במקרה כזה צריך לשים לב שהתבנית מתחת לכותרת "הערות שוליים" תהייה עם פרמטר יישור לשמאל. כלומר: {{הערות שוליים|יישור=שמאל}}
  • אם אתה רוצה לכתוב הערה בסגנון חופשי, התבנית היא כזו: {{הערה|בלה בלה בלה}}. אם זו הערה שחוזרת על עצמה כמה פעמים בטקסט, המופע הראשון יהיה {{הערה|שם=שם ההערה|בלה בלה בלה}} ואז כל מופע נוסף יהיה {{הערה|שם=שם ההערה}}.
  • במידה וההערה כוללת לינק שיש בו סימן שווה (=) זה קצת מבלבל את התבנית, אז צריך לכתוב אותה כך: {{הערה|1=בלה בלה בלה}}.

זו התורה על רגל אחת וזה פחות מסובך משזה נשמע. תתנסה בזה קצת ותבדוק במה אתה מסתבך. בכל אופן - לכל בעייה נקודתית, רק תבקש ואני אסדר את העניינים. אין לי בעיה להוסיף את כל ההערות במאטאצ'יין אם אתה מעדיף שלא להתעסק בזה. אנדר-ויק!do'h‏ • 14:38, 4 בנובמבר 2010 (IST)

איך עושים דברים אחרים

חסר מקור

תודה, אני אעדכן. אגב, איך עושים הערה כזו של חסר מקור? Neukoln - שיחה 02:09, 5 בנובמבר 2010 (IST)
אתה מוסיף את התבנית {{דרוש מקור}}. אנדר-ויק!do'h‏ • 15:27, 5 בנובמבר 2010 (IST)

ארגז חול פרטי

בחור, איך פותחים ארגז חול פרטי?? tnx Neukoln - שיחה 16:31, 6 בנובמבר 2010 (IST)
mission accomplished יחסית למונח שכמעט כל מדריך שני מזכיר אותו, נורא קשה להגיע לעמוד שמסביר איך יוצרים אותו. Neukoln - שיחה 18:15, 6 בנובמבר 2010 (IST)
הוספתי על כך סעיף בויקיפדיה:ארגז חול. זה בהחלט מתבקש. אנדר-ויק!do'h‏ • 04:02, 7 בנובמבר 2010 (IST)

קטגוריות

לאור דבריך בשיחה:היסטוריה כלכלית: הוספת קטגוריות היא עניין פשוט מאוד: לך לערכים אשר דנים בנושאים קרובים, היכנס לקטגוריות שבסוף הערך, והתחל לשוטט מעלה-מטה. בסוף תמצא. אם אין קטגוריה מתאימה, אפשר לפתוח. דרך נוספת היא ללכת לערך המקביל בשפות האחרות ולהיכנס לקטגוריות שם, ומהן להגיע לקטגוריות העבריות.
בינתיים הוספתי לערך את קטגוריה:היסטוריה של הכלכלה (וקיבלת עוד שיעור חינם: כשרוצים לקשר לקטגוריה מדף שיחה, כמו כאן, מוסיפים נקודתיים בהתחלה; כשמקטלגים - לא). אביעדוסשיחה ב' בכסלו ה'תשע"א, 22:46, 8 בנובמבר 2010 (IST)

המון תודה :). אגב דווקא הקטגוריה שהוספת נראית לי מטעה במקרה הזה. דאגתי לשים בתחילת הערך את ההערה שמי שחיפש היסטוריה של הכלכלה מחפש ערך שעדיין לא קיים בויקי העברית. היסטוריה כלכלית זה לא סיפור של התפתחות הכלכלה, השווקים, שיטות היצור, והמשקים בעולם. זה מחקר כלכלי של ההיסטוריה שמטבעו מתעסק בנושאים יותר כלכלים. אז הוא כן עשוי לנתח בכלים כלכליים את הסיפור ההיסטורי הכלכלי, אבל הערך כמובן לא יספר את הסיפור הזה.Neukoln - שיחה 22:57, 8 בנובמבר 2010 (IST)
בשמחה :) כן, ראיתי, וזה בהחלט במקום. קטלגתי את זה כך בינתיים כברירת מחדל; גם כשפתחתי לאחרונה את קטגוריה:היסטוריונים של הכלכלה התכוונתי ל"היסטוריונים כלכליים" (אבל (1) התאמתי את השם לקטגוריית האֵם; ו-(2) משהו ב"היסטוריונים כלכליים" נשמע לי מוזר). כדי לפתור את הסוגיה הזאת הייתי מציע לבחון היטב א) איך הוויקיפדיות הזרות התמודדות עם זה, ו-ב) האם יש דיפרנציאציה בטרמינולוגיה שבספרות העברית. אביעדוסשיחה ב' בכסלו ה'תשע"א, 14:01, 9 בנובמבר 2010 (IST)
היי, מכיוון שלקחתי קורס באוניברסיטה שנשא את השם "היסטוריה כלכלית" אני יכול להעיד שככה הם מכנים את עצמם. היסטוריונים כלכליים, למרות שרובם ככולם במחלקות לכלכלה. אפשר היה לחשוב שאולי יאמרו היסטוריונים כלכלניים אבל אז זה שני תארי מקצוע רצופים שזה נשמע עוד יותר טיפשי. גם בויקי אנגלית זה מופיע עם s בסוף על ההיסטוריה ולא על האקונומיק. לגבי ספרות עברית. נראה לי שהיא באנגלית :). אתה יודע, לא בדיוק מפרסמים בעברית Neukoln - שיחה 14:08, 9 בנובמבר 2010 (IST)
במחשבה נוספת נראה לי שפיצחתי את זה. עוד לא נולד הכלכלן שיגיד על עצמו שהוא היסטורי... זה פשוט עניין שיווקי שגרם להם לבחור דווקא בצורה הזאת. Neukoln - שיחה 14:25, 9 בנובמבר 2010 (IST)
הי, אל תלכלך... אין מה להשוות, כמובן, אבל קיימת ספרות עיונית בעברית; והודות לשאיפה שאינה-יודעת-שובע של גוגל, אפשר לחפש ביטויים ברבבות ספרים סרוקים. תיקנתי. אביעדוסשיחה ג' בכסלו ה'תשע"א, 20:09, 9 בנובמבר 2010 (IST)
חלילה מלכלך :) לכל היותר הומור עצמי... Neukoln - שיחה 21:10, 9 בנובמבר 2010 (IST)
אביעדוסשיחה ג' בכסלו ה'תשע"א, 17:14, 10 בנובמבר 2010 (IST)
הי. תבנית {{ארגז חול פרטי}} לא רק מודיעה על היותו של הדף ארגז חול, אלא גם (ואולי בעיקר) מסתירה את הדף מעיני מנועי החיפוש. על כן, מומלץ לא להניח אותה על ארגזי חול של ערכים שנמצאים בתהליך כתיבה ושברור שיש להם ערך אנציקלופדי. אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 22:22, 13 בנובמבר 2010 (IST)
אבל חשבתי שזה כל הרעיון. להסתיר משהו שהוא חצי מוגמר מגוגל ומהגולשים ולהפריע פחות למפעילים בסימונים אינסופים של גרסאות בדוקות. כשאני מגיע לשלב שבו זה נראה לי מספיק בשל אני מוריד את הארגז שם עבודה ובינויקי ועובר למרחב. יש גם ארגזים שאני בעצמי לא בטוח לגמרי בחשיבות שלהם לפחות במצב הנוכחי - ע"ע פרנקופיליה, או גלורי הול שפשוט התחיל להישמע לי מגוחך בשלב מסויים. Neukoln - שיחה 22:33, 13 בנובמבר 2010 (IST)
א. לא הבנתי איך זה אמור לעזור; הרי העריכות שלך - גם במרחב המשתמש - ממילא מופיעות בשינויים האחרונים. ב. התבנית מיועדת יותר לערכים-פוטנציאליים שחשיבותם אינה ברורה (כדי שלא ייכנסו בדלת האחורית) או לערכים ברמה נמוכה (לרוב ע"י משתמשים מזדמנים) שסיכויים טובים שלא ישופרו. ג. אתה מבלבל בין חשיבות אנציקלופדית לבין מצב קונטינגנטי של ערך בנקודת זמן מסוימת: לדוגמה, "ברלין" היא נושא בעל חשיבות אנציקלופדית - וזה לא ישתנה גם אם לצורך העניין לא היה ערך כזה ומישהו היה מעלה "ערך" כמו "ברלין היא עיר יפה וגדולה. פעם היטלר היה שם ומתו הרבה אנשים." ד. יש יתרונות לכך שערך שנמצא בעבודה גלוי למנועי החיפוש - למשל, עורכים אחרים שתכננו אולי לכתוב ערך כזה יראו אותו ולא יתחילו גם הם לכתוב. אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 22:47, 13 בנובמבר 2010 (IST)
לא ממש משנה לי, אבל נדמה לי מהארוחה במזנון שלא ברור לגמרי מה התפקיד של הארגזים האלה בכלל. נראה לי הגיוני שמשהו חצי לעוס לא יופיע לקהל הרחב בגוגל ולא יטעה אנשים שיחשבו שזה ערך. לכן כלל של זהירות יתרה והצבה גורפת בידי מי שפותח ארגז פרטי נראה לי נכון. היתרון מהימצאות של ערך לא טוב בגוגל קטן לטעמי מהחיסרון של אי הימצאותו שם. קביעה של ערך טוב/רע/"חשוב" לא יכולה תמיד להעשות בארגזים, אלא רק אחרי שהם יוצאים משם ומכאן שאני מעדיף את הזהירות בידי כולם. אם האידיאל הוא שרק מנטרים שמים את התבנית הזאת לפי חשוב/לא חשוב, אז זה קצת לא הוגן כי כל הרעיון של הארגז הוא לתת לכותב הזדמנות להביא את הערך למצב שמבטא את חשיבותו. יתרה מזאת, כל עוד לא הבאתי את הערך למצב שמעביר בעיני את אותה חשיבות, אין לי בכלל טעם להצהיר עליו ככזה (בהורדת התבנית שבעצמך אמרת שהיא באה להעיד על חוסר חשיבות/מצב ירוד לערך) ולהיכנס אולי למאבקים שלא מעניינים אותי.
אם לא כולם שמים את זה וזה מגיע לגוגל אז כל הפואנטה של ארגזי החול כמרחב לדברים שעוד לא הבשילו כערך, יורדת לכלבויניק הקרוב. הדבר היחיד שנותר זה הסיפור של כפילויות בכתיבה ושם אני חי בשקט עם "כל הקודם זוכה". לכל היותר קם ערך בזמן שעבדתי עליו גם אני, אמתין שתסתיים העבודה עליו ואראה מה אני יכול להוסיף ולשפר ממה שאני עבדתי עליו. צריך אולי להכניס את הארגזים לחיפוש בדפי מיזם ועזרה בשביל מי שרוצה לבדוק כפילויות טרום כתיבה.
אגב, המדריך שאומר איך לפתוח ארגז כזה עשוי לרמוז על הצבה גורפת (שבו ערך או שעשוי להראות כאחד) של התבנית: עזרה:דף משנה#הערות וטיפים: "# בדף משנה שבו ערך אנציקלופדי או מה שעשוי להיראות כמו ערך אנציקלופדי, יש להציב את התבנית {{ארגז חול פרטי}} בראש הדף." Neukoln - שיחה 00:44, 14 בנובמבר 2010 (IST)
קודם כול, תודה: שחזרתי את Yonidebest (ללמדך: אל תאמין לכל מה שאתה קורא). עכשיו חכה רגע, אני שולח אליך דודה. אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 01:46, 14 בנובמבר 2010 (IST)
טוב, כל החפירה שלי (שגררה את חפירת-העל שלך) הייתה פשוט מיותרת - קלטתי את זה רגע אחרי שהפניתי לכאן את דורית; ממילא הוחלט (אני הצבעתי אז בעד...) שדפים במרחב המשתמש (ובכלל זה ארגזי חול) יוסתרו ממנועי חיפוש... שכחתי מזה לגמרי במקביל לזה שזכרתי שהתבנית הזאת כוללת הסתרה (מיותרת לחלוטין, לאור המשפט הקודם) ממנועי חיפוש. בשורה התחתונה, אם כן, התבנית אינה מבצעת שום פעולה, אלא רק מכריזה על כך שזה ארגז חול ולא ערך (וזה ממילא לא העניין שלשמו הערתי כאן). בקיצור, ראה את דבריי כמבוטלים :) אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 02:32, 14 בנובמבר 2010 (IST)
חלילה, זו עוד היתה גירסת החפירה המצונזרת שלי. בכל מקרה המצב הקיים לא פותר לך את הבעיה של כפילויות בכתיבת ערכים אם היא אכן קיימת. תודה בכל אופן. Neukoln - שיחה 02:44, 14 בנובמבר 2010 (IST)
וואו, אני יכול רק לדמיין. כמובן; אבל כל עוד זו ברירת המחדל, וכל עוד לא תכניס את המחרוזת __לחיפוש__ לארגזי החול שלך, הבעיה אכן תיוותר על כנה. שוין. אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 02:52, 14 בנובמבר 2010 (IST)
פום פום פום פום. אנדר-ויק03:00, 14 בנובמבר 2010 (IST)
פחח מתוקה, אחלה יד, אבל זה לא המקור (או קרוב). אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 03:04, 14 בנובמבר 2010 (IST)
תהיו בריאות, הוול של הפייסבוק שלי מעולם לא נראה חיוור כל כך לעומת מה שהולך כאן.Neukoln - שיחה 03:09, 14 בנובמבר 2010 (IST)
גם של אביעדוס. אנדר-ויק03:10, 14 בנובמבר 2010 (IST)
תכל'ס.
תסרוק את הארכיונים של חברתנו המשותפת, בכלל תחוויר. אביעדוסשיחה ז' בכסלו ה'תשע"א, 03:16, 14 בנובמבר 2010 (IST)
been there Done Done that הקש ששבר אותי היה שורום זורום והמחווה בוול החיוור.Neukoln - שיחה 03:25, 14 בנובמבר 2010 (IST)
בוא לצ'אט בנשבוק. אנדר-ויק03:35, 14 בנובמבר 2010 (IST)
רק עכשיו הבנתי את מר חול. או לפחות מהיכן הוא בא. נראה לי. Neuköln - שיחה 20:22, 27 בדצמבר 2010 (IST)
ditto. אביעדוסשיחה כ"א בטבת ה'תשע"א, 20:28, 27 בדצמבר 2010 (IST)

ברוכים הבאים

איך אני נוהג? 23:49, 8 בנובמבר 2010 (IST)

קישור דרך גוגל בוקס

אי אפשר לתת קישור נורמלי יותר משאילתא ארוכה בגוגל ספרים? אין לדף הזה איזו נוכחות אינטרנטית נורמלית יותר?! ‏Harel‏ • שיחה 18:40, 24 בנובמבר 2010 (IST)

אני לא בטוח שאני מבין את המשמעות של "נוכחות אינטרנטית נורמלית יותר". מה טוב יותר מהספר בגירסתו הכמעט מלאה? לגבי הקישור, אני עוד בשלב שבו אני מבסוט שבכלל הצלחתי לקשר משהו מבלי לקבל כל מיני אדומים או ]] שלא במקום. איך נהוג לקשר לגוגל בוקס בקישור קצר יותר? אשמח לעזרה או הפניה למדריך הנכון Neukoln - שיחה 18:44, 24 בנובמבר 2010 (IST)
זה מה שאני מנסה לגלות גם. לא יודע. ‏Harel‏ • שיחה 18:45, 24 בנובמבר 2010 (IST)
טוב זה מוציא אותי מדעתי הלינקים האלה. מצאתי משהו מעט קצר יותר כרגע ואני לא מצליח להוסיף אותו נורמלי. http://books.google.com/books?id=yXzEStWQV-wC&lpg=PP1&dq=Amir%20Sumakai%20Fink%20and%20Jacob%20Press%2C%20Independence%20Park%3A%20the%20lives%20of%20gay%20men%20in%20Israel%2C%20Stanford%20University%20Press%2C%201999.&pg=PR11 Neukoln - שיחה 19:02, 24 בנובמבר 2010 (IST)
ובא לציון, הצלחתי ומצאתי. לקחתי עמוד אחד אחורה לפני התצוגה המקדימה ושם זה קצר באמת. הבעיה היא שלפעמים אתה רוצה לקשר ישירות לעמוד מסויים כחלק מהערת שוליים ואז זה יוצא ארוך כבר. תודה על ההערה Neukoln - שיחה 19:06, 24 בנובמבר 2010 (IST)

תודה

על התמונות.. Rhone •‏ 03:27, 28 בנובמבר 2010 (IST)

נו פרובלמו :) תגיד, אלו חייבות להיות תמונות שעברו הליך המלצה?. כי זה מה שהוספתי עד כה, אבל אני מוכן להיות יצירתי יותר. פשוט לא ברור לי מה נהוג. Neukoln - שיחה 11:11, 28 בנובמבר 2010 (IST)
לא, זה לא מחייב. כמובן שהתמונה חייבת להיות ברורה ובאיכות גבוהה, אבל אין זה מחייב שהיא תהיה תמונה מומלצת. Rhone •‏ 16:17, 28 בנובמבר 2010 (IST)

סנוב, את אלפנט כבר ראית?

אנדר-ויק22:08, 2 בדצמבר 2010 (IST)

אני סנוב :O ??
אם ראיתי את באולינג זה נחשב? אגב, כל הגווארדיה המכובדת עברה על הפתיח ומצאה אותו קריא? תוסיף שם משהו שיהפוך את המשפט האחרון לקריא. אולי "ובעצם היותו". אחרת אני לא מבין למה התכוון המשורר. Neukoln - שיחה 22:37, 2 בדצמבר 2010 (IST)
רגשונים זה כזה 2008. אף גווארדיה לא עברה, וזו סוג של הזמנה אני מניח. לגבי שמרלינג, ובכן, זה היה קצת כיף. אני לא אשקר. אנדר-ויק00:43, 3 בדצמבר 2010 (IST)

קובץ:Carmel Fire Helicopter vs. Smoke HaifaUni 021210 .jpg

האם זה חלק מסרטון וידאו? אם כן, דע כי ניתן להעלות גם כאלו לויקישיתוף. אשמח לעזור אם תבקש. הידרו - שיחה 22:25, 3 בדצמבר 2010 (IST)

היי, אני מודה שלמרות התשובה במזנון שאני עדיין לא לגמרי מבין את ההבדלים בין הגירסה החדשה לישנה של קומונס. והאיכות הגרועה שלה היא בגלל המכשיר - פלאפון כלשהו. לצערנו זה לא וידאו.Neukoln - שיחה 22:28, 3 בדצמבר 2010 (IST)

נחמד שאתה פה

הנוכחות והתרומות שלך משרות אווירה נעימה. שבוע טוב וצבעוני, Rhone •‏ 05:21, 5 בדצמבר 2010 (IST)

הסמקה דיי תפסיק. שבוע דבש :) Neukoln - שיחה 20:27, 5 בדצמבר 2010 (IST)
מבקש לתת לך חיזוק חיובי על ההשתלבות המהירה והמרשימה. וד"ש. אנדר-ויק23:06, 9 בדצמבר 2010 (IST)
כפרה עליך אנדר :) Neukoln - שיחה 23:49, 9 בדצמבר 2010 (IST)

הערך הבא בעל אלפי צפיות שתבנית שכתוב בראשו

אמינם השיג 7297 צפיות בחודש האחרון אך גם הוא זקוק לשכתוב. אם תרצה תוכל לקחת אותו כפרוייקט אחרי מיילי סיירוס. ישרון - מה המצב? 18:09, 16 בדצמבר 2010 (IST)

כן ראיתי גם אותו ברשימה. יש שם עוד כמה (איזה הארי פוטר אחד ודייוויד גואטה וכו'). גם הם יגיעו כנראה יותר מאוחר, כרגע אני צריך להתעסק קצת בעבודת הסמינר שלי. אגב מיילי מבחינתי דיי מוצתה (מלבד אולי הדיון בדף השיחה) - היא לא מספיק מטרידה אותי כדי להתחיל להעביר את המקורות מאנגלית ולחפש נתוני מכירות. הטריד אותי מה שאמרת - אלו הפנים של ויקי. Neukoln - שיחה 03:53, 17 בדצמבר 2010 (IST)
הארי פוטר ואוצרות המוות (סרט) זה בטח זמני בגלל הסרט. גם דייוויד גואטה עולה ויורד. אבל אמינם (שגם הוא קיבל מספר כזה הודות לLove the Way You Lie ו-Recovery, אבל הוא, לעומתם, לא יורד מאלפיים.) ישרון - מה המצב? 18:27, 18 בדצמבר 2010 (IST)
דרך אגב, אולי זה ישמש אותך. ישרון - מה המצב? 18:28, 18 בדצמבר 2010 (IST)
מעולה! חיפשתי משהו כזה ללא הצלחה. בינתיים מישהו שמע את קריאתך והחל להרחיב את אמינם. למרות שאני לא בטוח שזה מה שהערך זקוק לו, נמתין לראות את התוצאה הסופית. Neukoln - שיחה 23:04, 18 בדצמבר 2010 (IST)
אה, זה אתה ירון פטרובר? למה שני שמות? ישרון - מה המצב? 23:32, 18 בדצמבר 2010 (IST)
לא, לא. אין עוד יוזרים וגם לא הבנתי למה אחרים מחזיקים יותר מאחד כשהשני אינו בוט. רק אמרתי שמישהו אחר התחיל לעבוד על זה. Neukoln - שיחה 23:39, 18 בדצמבר 2010 (IST)
כן, ריחפתי. ישרון - מה המצב? 23:48, 18 בדצמבר 2010 (IST)
אני מעדיף לעופף על פני לרחף. ונועז אם כבר. אגב, אני אהמר בעדינות שמדובר ב-מיוחד:תרומות/85.64.19.68. Neukoln - שיחה 23:52, 18 בדצמבר 2010 (IST)
אם כך או שאתה מפסיד, או שתהיה לנו הרבה עבודה כשהוא יסיים, כי עם כל הכבוד ליכולות של אמינם, אין סיכוי שהוא מכר 250 מיליון בימים הראשונים. ישרון - מה המצב? 00:00, 19 בדצמבר 2010 (IST)
Usually I'm a Loser
, Neukoln - שיחה 00:19, 19 בדצמבר 2010 (IST)
לא נורא. שיר נחמד. ישרון - מה המצב? 00:25, 19 בדצמבר 2010 (IST)

מסביר פנים

רק רציתי לומר לך יישר כוח על כך שאתה ממש מסביר פנים למשתמשים חדשים... אני מעריך את זה מאוד! מעט מן האורשיחה • ט"ו בטבת ה'תשע"א • 20:28, 22 בדצמבר 2010 (IST)

תודה. למרות שאח"כ ראיתי שהוא פשוט קרא והתעלם מההודעה של יוסאריאן והעלה שוב למרחב. ואז גם אני התייאשתי :( Neuköln - שיחה 15:25, 23 בדצמבר 2010 (IST)

עבודה שחורה - קטגוריית זמרים ישראלים

העברתי לשיחת קטגוריה:זמרים ישראלים (כדי להזמין עוד חברי קהילה). נמשיך שם. ישרון - מה המצב? 17:53, 23 בדצמבר 2010 (IST)

חוה

אז בעצם ההנחה כי שמי שישראלי הוא יהודי, או שחוה לא באמת יהודיה? :) אנדר-ויק04:01, 24 בדצמבר 2010 (IST)

ההנחה היא שהקטגוריה (כפי שעיון ברשימת הנמצאים בה) היא עבור זמרים יהודים שפועלים מחוץ לישראל ולרוב בלעז. גם הימצאותו של יהודה פוליקר ברשימה מגוחכת. מעבר לזה הדת של הזמר אינה רלוונטית בעליל אלא אם כן תכני שיריו עוסקים בדת או שמדובר במי שהמיר דתו וזה השפיע על היצירה שלו. אם כבר קטגוריות אז תעיף מבט בענבל פרלמוטר ובשיחה. Neuköln - שיחה 04:07, 24 בדצמבר 2010 (IST)
יש משהו במה שאתה אומר, אבל זה צריך להיות מעוגן בהחלטה חד משמעית בדף השיחה ולהיות מגובה בתיאור של הקטגוריה. תפתח שם דיון זו דווקא סוגיה מעניינת. לגבי פרלמוטר - ראיתי מה כתבת (באמת חשבת שהיא לא במעקב שלי?) ואני מסכים שכל עוד אין מקור או שזה לא ברור אזי אין מקום לקטגוריה. יחד עם זאת, מה שכן ברור ללא עוררין זה שענבל היא אייקון לסבי ישראלי. יש מקום להזכיר את זה איכשהו בערך, לא ממש עולה לי רעיון איך. אנדר-ויק04:16, 24 בדצמבר 2010 (IST)
כל התוספות האלו של היהודים במקומות בהם זה פשוט לא רלוונטי זה המצאה של משתמש:Eyal27y שהוסיף אותן בלי הבחנה לערכים ויצר את השיבוש בדפי הקטגוריות האלה. לפני זה הדפים היו כמו שתיארתי אותם. אני אפתח בדפי השיחה הרלוונטים דיון; היא אכן אייקון לסבי. אפשר לכתוב על שמועות (שהיו/ישנן) אבל זה דורש כמובן גם מקור... Neuköln - שיחה 04:22, 24 בדצמבר 2010 (IST)
אני לא רוצה לכתוב כאן מה שמעתי, מפאת כבוד המת. אבל ג'יזס, ענבל עשתה חיים. והיא לא עשתה את זה לבד. אנדר-ויק04:27, 24 בדצמבר 2010 (IST)
יש סוג של קונצנזוס לא כתוב שקטגוריות היהודים מיועדות עבור יהודים לא-ישראלים. אני לא רואה בעיה להישאר איתו.
אגב, יש עוד רזולוציה מעניינת: קטגוריה:זמרים השרים בעברית, קטגוריה:זמרים השרים באנגלית וכו'. זה רלוונטי לא פחות, אבל השנייה לא קיימת ועל הראשונה נפתחה משום מה הצבעת חשיבות. אביעדוסשיחה י"ז בטבת ה'תשע"א, 04:37, 24 בדצמבר 2010 (IST)
תעיין בדף השיחה של זאת עם החשיבות. הן קטגוריות שיש להן זכות קיום, אבל השימוש בהן לא מוצלח. קטגרויות הרבה יותר בעייתיות הן קטגוריות הזמר-יוצר. יש כאן כפילויות מיותרות בעליל. Neuköln - שיחה 04:41, 24 בדצמבר 2010 (IST)
אהה, אם כי, כפי שציינת, אין חפיפה מוחלטת בין זמרים ישראלים לזמרים השרים בעברית.
הממ. טוב, כפילויות אפשר להעיף, לא? אביעדוסשיחה י"ז בטבת ה'תשע"א, 04:44, 24 בדצמבר 2010 (IST)
תגיב שם. ואגב קונצנזוס - היו בערך חמישה זמרים בקטגוריית זמרים יהודים שהיו גם זמרים ישראלים (מירי מסיקה, יהודה פוליקר, משה פרץ, חוה אלברשטיין ואריק איינשטיין). כל הכמה עשרות האחרים הם לא זמרים ישראלים. הרלוונטיות של הקטגוריות עברית/אנגלית זה לחריגים שלא שרים בשפת אימם - הישראלים ששרים באנגלית, הלועזיים ששרים בעברית.Neuköln - שיחה 05:15, 24 בדצמבר 2010 (IST)

המלצות לערכים חדשים לקריאה

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. בהנאה, ערן בוט - שיחה 22:16, 1 בינואר 2011 (IST)

ערב טוב, במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln יש כמה ערכים שאולי ימצאו חן בעינייך. קריאה מהנה, ערן בוט - שיחה 22:16, 8 בינואר 2011 (IST)

לְסַפְרֵת

ערב טוב. לגבי ההבהרה שביקשת בערך גוגל ספרים על הפועל "מספרתת". הכוונה לדיגיטציה. לזה התכוונת? --Jys - שיחה 01:51, 10 בינואר 2011 (IST)

התכוונתי לזה שזו פעם ראשונה שנתקלתי בפועל הזה ולא ידעתי מה משמעותו. נראה לי שלמען הקורא הממוצע שווה לרשום בסוגריים כי הכוונה לדיגיטציה או למצוא פועל נהיר יותר. Neuköln - שיחה 02:08, 10 בינואר 2011 (IST)
אפשר להוסיף גם קישור פנימי לספרתי. Jys - שיחה 03:41, 10 בינואר 2011 (IST)
טוב קישרתי ושמתי בסוגרים (מבצעת דיגיטציה). הערך עדיין לא מסביר בדיוק מה זה אומר, זה צריך לקשר בעצם לדיגיטציה (אנ') או ספרות (מחשבים). חיפוש של דיגיטציה בויקי עברית מראה שיש שימוש במילה בהקשרים דומים. Neuköln - שיחה 17:59, 10 בינואר 2011 (IST)

אז מה אתה אומר

השארנו שני דברים פתוחים בדף השיחה של רון:

  1. רוצה לקחת ערך אחד מששת המקומות הראשונים פה או אחד מארבעת המוזיקאים/להקות?
  2. אתה רוצה להגדיר לי תחום מוזיקלי שמעניין אותך, או סוג ערכים (סינגלים, אלבומים, זמרים, להקות, מפיקים) ואני אתן לך רשימה של ערכים חסרים? יְשֻׁרוּןשיחה 13:34, 17 בינואר 2011 (IST)
חשבתי יותר על משהו בכיוון תבנית:בטיפול דחוף למוסיקה. לאו דווקא בכיוון רשימה שיטתית של חוסרים/טיפולים (למרות שאולי מיזם זה מה שנדרש למשיכת ויקיפדים נוספים והפרדת המוסיקה מרשימות השכתוב והעריכה של תרבות פופולרית). מבחינת מה שמופיע במצעד, כמו שאמרתי אצל רון - וויקליף וכמיקל הם אלו שיש פוטנציאל שאני אכתוב עליהם, אבל אני לא כותב עם סטופר כך שכל הקודם זוכה, מקסימום אני ארחיב אחרי. בכל אופן תודה על הנכונות (: Neuköln - שיג ושיח 13:58, 17 בינואר 2011 (IST)
יש את פורטל:מוזיקה/ערכים מבוקשים.. אבל שים לב שכיון שהוא לא היה כל כך יעיל, בהדרגה הוא נעשה גם לא כל כך פעיל, וייתכן שחסרים דברים יותר משמעותיים ממה שמופיע שם. יְשֻׁרוּןשיחה 14:12, 17 בינואר 2011 (IST)
תודה, העפתי בו מבט. אכן נראה קצת עמוס. אני אחשוב איך אפשר להשמיש אותו קצת יותר. אם אתה כבר כאן, באיזה אתרים אתה משתמש בדרך כלל כמקור למצעדים ופרסים. אתר הגראמי למשל לא מאפשר קישור ישיר לאמן/טקס של שנה מסויימת, אלא רק חיפוש. Neuköln - שיג ושיח 22:17, 17 בינואר 2011 (IST)
פרסים בינלאומיים ע"פ ויקיפדיה האנגלית, פרסים ישראלים בד"כ בכתבות באתרים רציניים. יְשֻׁרוּןשיחה 22:27, 17 בינואר 2011 (IST)

אימפריית הפשע\טיילת

שלום לך. הסדרה מוכרת מאוד בשם הזה (בעיקר באינטרנט) ובגוגל השמות נפוצים באותה המידה. למה לבטל את זה? 109.186.92.106 00:58, 20 בינואר 2011 (IST)

שים לב שבדרך כלל כששם הערך הוא תרגום או שם עברי למקור לועזי נהוג בתוך הסוגריים לרשום את שפת המקור בצורה הבאה: (ב[[שפת המקור]]: '''השם במקור הלועזי''') . ביטלתי את עריכתך כי מחקת את זה. אני משחזר עכשיו בצורה הנכונה עם התוספת שלך. אגב, למה לא להירשם לויקיפדיה? זה יקל גם על התקשורת איתך Neuköln - שיג ושיח 01:07, 20 בינואר 2011 (IST)
לא חשבתי שה-"באנגלית" הוא כזה קריטי, רק ניסיתי לנסח את זה בצורה מובנת ולא רק בתור "זה התרגום המילולי", אלא ליידע שבשם הזה הסדרה ידועה באינטרנט. בכל אופן, הניסוח האחרון שלך אכן יותר טוב משלי. 109.186.92.106 01:20, 20 בינואר 2011 (IST)
אני בעצמי לא יודע כמה זה קריטי אבל זו הצורה האחידה שהתפתחה כאן פשוט. לומדים עם הזמן ומעריכות של אחרים. עוד סיבה טובה להירשם.. בינתיים אני ממליץ לך לקרוא לפחות את המדריך הבא. אם אתה צריך עוד עזרה אל תתבייש. Neuköln - שיג ושיח 01:26, 20 בינואר 2011 (IST)
אני מכיר את ויקיפדיה המון זמן ופרשתי מסטטוס ויקיפד לפני שנים. מדי פעם אני נותן גיחה אנונימית לערך שקרוב ללבי. 109.186.92.106 01:33, 20 בינואר 2011 (IST)
אפשר להוציא את האדם מויקיפדיה אבל אי אפשר להוציא את הויקיפדיה מהאדם... ובנימה קלישאתית זו אאחל לך לילה טוב ואפרוש עתה :) Neuköln - שיג ושיח 01:45, 20 בינואר 2011 (IST)
אפשר לנסות :)
לילה טוב. 109.186.92.106 01:50, 20 בינואר 2011 (IST)

האם אפשר לשנות כינוי?

היי, האם אפשר לשנות כינוי במקום geffenmalki1 למשהו אחר?

שים לב

לזה. חצי חציל 21:36, 25 בינואר 2011 (IST)

ראיתי את זה אחרי ששמרתי את העריכה. אני פשוט באמצע עריכה של המשך הערך. תודה בכל אופן Neuköln - שיג ושיח 21:38, 25 בינואר 2011 (IST)
סבבה חצי חציל 21:39, 25 בינואר 2011 (IST)

בהצלחה!

אני מסופק אם תצליח להימנע מעריכות מחוץ לחשבון, אבל מאחל לך הצלחה רבה בלימודים. חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 22:26, 31 בינואר 2011 (IST)

עלי להגיש את מחאתי הרשמית! כדודה פולניה שביצעה לא מעט חסימות כאלו כבר יש לי תקצירים מן המוכן. לפחות חיפה לא "גנב" לי את הקרמבו :) בהצלחה! דורית 22:28, 31 בינואר 2011 (IST)
אם לא תתחיל ללמוד למבחנים ותמשיך לכלות את הזמן שלך בוויקיפדיה, הציונים שלך ייראו כמו אסון החמצן, תיאלץ לפרוש מהלימודים ומי יודע מה יצא ממך.
אם לא תתחיל ללמוד למבחנים ותמשיך לכלות את הזמן שלך בוויקיפדיה, הציונים שלך ייראו כמו אסון החמצן, תיאלץ לפרוש מהלימודים ומי יודע מה יצא ממך.
תודה לשניכם! והציונים הם כבר לא הבעיה - זה הנזים האחרונים של התואר, הם כבר לא יזיזו הרבה את הממוצע. המוטיבציה היא הבעיה - איך אפשר להתעסק בשיעמום אקדמי כשיש לך את ויקפדיה בהישג מקלדת. Neuköln - שיג ושיח 22:32, 31 בינואר 2011 (IST)
תודה :) לצערי השעה שחשבתי שהתפנתה לי התבטלה השניה... Neuköln - ש 18:51, 6 בפברואר 2011 (IST)
שוב לחסום? דורית 18:52, 6 בפברואר 2011 (IST)
לא, תודה :) סורי על הבלאגן. פשוט מי שחיכיתי לה באה מוקדם מהצפוי.Neuköln - ש 22:31, 6 בפברואר 2011 (IST)

המלצות לערכים חדשים לקריאה

ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. בהנאה, ערן בוט - שיחה 18:20, 5 בפברואר 2011 (IST)

ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 21:32, 5 במרץ 2011 (IST)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. בהנאה, ערן בוט - שיחה 19:55, 2 באפריל 2011 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. בהנאה, ערן בוט - שיחה 20:45, 16 באפריל 2011 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. בהנאה, ערן בוט - שיחה 23:33, 30 באפריל 2011 (IDT)
ערב טוב, לבקשתך נוצרה המלצה לערכים חדשים שעשויים לעניין אותך. את הההמלצה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. בהנאה ערן בוט - שיחה 22:08, 7 במאי 2011 (IDT)
ערב טוב, המלצות לשבוע זה ניתן למצוא במשתמש:ערן בוט/ביקורת עמיתים/Neukoln. קריאה בנעימים, ערן בוט - שיחה 18:57, 4 ביוני 2011 (IDT)

אמריקן פאי + פורטל פופ

אולי כדאי שאעלה לכאן את ההתכתבות שלנו באימייל? בעצם, גם אם לא.. יְשֻׁרוּןשיחה 18:59, 6 בפברואר 2011 (IST)

מוסיף:
אני כרגע חסום אז תוסיף את זה אתה לאמריקן פאי. מאז שהבילבורד שינו את האתר שלהם נהיה קשה מאוד לאתר נתוני מצעדים. לחצי מהסינגלים והאלבומים הם פשוט נעלמו וצריך לעבור שבוע שבוע בארכיון. בהמשך לתבנית העריכה ודרישות המקור ששמו שם, מצרף את הנתונים לבילבורד 100: השיר נכנס לעשיריה הפותחת של מצעד הבילבורד באמצע דצמבר,{{הערה|1=[http://www.billboard.com/charts#/charts/hot-100?chartDate=1971-12-18 עמוד 10 הגדולים] לשבוע של ה-18.12.1971 באתר הבילבורד}} ובאמצע ינואר כבש את ראשותו.{{הערה|1=[http://www.billboard.com/charts#/charts/hot-100?chartDate=1972-01-15 עמוד 10 הגדולים לשבוע של ה-5.1.1972] באתר הבילבורד.}} הסינגל שהה במצעד במשך 19 שבועות, ארבעה מתוכם בראשותו.{{הערה|1= ראו גם עמודי המצעד לשבוע של ה-[http://www.billboard.com/charts#/charts/hot-100?chartDate=1972-01-22 22.1.1972] ,ה-[http://www.billboard.com/charts#/charts/hot-100?chartDate=1972-01-29 29.1.1972], וה-[http://www.billboard.com/charts#/charts/hot-100?chartDate=1972-02-05 5.2.1972].}} שבוע טוב, Neukoln ‏ 5 בפברואר 2011 18:03

תודה רבה!
דרך אגב, את זה? אשמח לדעתך.
שוב תודה, יְשֻׁרוּןשיחה
בגדול אני בעד וכמו עמרי אני סבור שדי בז'אנר לפורטל ואין צורך לאחד ז'אנרים שונים. מה גם שפופ=(לרוב) למוזיקה פופולרית. כלומר מה שהיום נראה לנו מוסיקת אייטיז היה בזמנו סתם פופ.
אבל,
זה נראה לי קצת כמו קשירת העגלה לפני הסוסים. המצב של מרבית הערכים בתחום לא להיט. יכול להיות שפורטל יביא לשיפור בתחום אבל יש מצב שזו תהיה גם הנצחה שלו. על המון המון ערכים שקשורים לפופ מתנוססות תוויות שכתוב/עריכה והם באמת זקוקים לכך. כשאסיים את החסימה שלי אני אגיב שם אם זה עדיין יהיה רלוונטי. (וסחתיין על המאמצים בתחום, מרגישים אותם). Neukoln ‏5 בפברואר 2011 19:34
אגב משפחת בריידי. צריך לחפש אולי ביצוע עם וידאו אבל כרגע זה מה שלפתי מיוטיוב http://www.youtube.com/watch?v=OMblLwWNA30 אי אפשר לקשר לזה אבל אפשר לשים כמקור חלקי בדף שיחה. Neukoln.
אני חושב שלהפך, אם יהיה לי פורטל שינסה להציג תמונה גדולה יהיה יותר קל להתמודד עם אלפי הערכים ולטפל בערכים בנושא לפי חשיבותם. למה שהפורטל יהיה הנצחה של המצב? יכול להיות שלהפך, אם הפורטל יגדיל את הצפייה בערכי מוזיקת פופ, הוא יביא לנו עוד תורמים וישפר את המצב. המצב אף פעם לא יהיה מספיק טוב כל עוד אין לנו מספיק כותבים, ומן הסתם אף פעם לא יהיו. כך שאין למה לחכות לדעתי. ראיתי את ההודעה הבאה, לפי מה שהבנתי דרישת המקור היתה על הגדרתם כראשונים באנגלית, ולא רק על קיום הביצוע. יְשֻׁרוּןשיחה
אה.טוב. אולי. בכל אופן זה ביצוע שהופיע גם בפסקול כלשהו של הסדרה אז אפשר למצוא רשימת שירים באמזון או חנות כלשהי.אולי כדאי לנסות להביא לפחות את מוזיקת פופ למצב טוב יותר לפני שמעלים את הפורטל. הבעיה היא בין היתר באיכותם של התורמים לערכי פופ. לרוב מדובר במעריצים שיכולות הכתיבה שלהם בעייתיות. Neukoln ‏5 בפברואר 2011 21:03.
כן, ברגע שאני אתחיל לעבוד זו תהיה אחת המשימות הראשונות שלי.
עיקר הדברים שהכי מקשים עלי בכתיבת ערכים זה המחקר, ברגע שאנונימי כותב משהו שהתוכן שלו טוב, גם אם הוא עושה את זה בצורה רעה זה מאוד עוזר לי. חוץ מזה, מי אמר דווקא אנונימיים? אולי זה ישכנע אנשים להצטרף? בכל מקרה, ככל שאנשים יותר מתחברים לוויקיפדיה זה מגדיל את הסיכויים שהם יצטרפו. וגם: נוכל ליצור חלונית "קדימה, לעבודה!" (בניסוח אחר..) כמו ביתר הפורטלים, ולמקד ולהקל על תורמים שמחפשים איך לעזור.יְשֻׁרוּןשיחה


ה-BRITS

הועבר לדף שיחה:פרסי המוזיקה הבריטית
- ברשותך נמשיך שם. זו שיחה משמעותית לעיצוב הערך אם מישהו בעתיד ירצה להבין. Neuköln - ש 13:12, 15 בפברואר 2011 (IST)

תראה בבקשה את תבנית:שנה בפרסי המוזיקה הבריטית, עשיתי את זה כדי שאת כל מה שמופיע בסוף פרסי המוזיקה הבריטית יהיה אפשר להכניס לטבלה באופן קל. התאמתי אותה לשנים שכבר מופיעות בערך (97 - 06).

  1. יש לך משהו להעיר על התבנית?
  2. אם זה בסדר, האם תוכל להכניס את מה שכבר מופיע לתוך טבלה? זה אמור להיות מאוד פשוט:


1998
קטגוריה זוכה
זמר בריטי דייוויד קופרפילד
זמרת בריטית שושנה דמארי
להקה בריטית וכו'


1999
קטגוריה זוכה
זמר בריטי דייוב קופר
זמרת בריטית שוש דרעי
להקה בריטית וכו'


3. אם כן האם תוכל לעדכן את הערך מאז 2006?
4. אם כן האם תוכל להוסיף את מה שלפני 1997?
5. אם כן האם אני מותח את החבל יותר מדי? יְשֻׁרוּןשיחה 00:54, 13 בפברואר 2011 (IST)

פרה פרה . אני אתחיל בערך (כנראה כבר מחר) ונראה איך אני מתקדם. צריך גם לפתוח קטגוריה לזוכי הבריטס. Neuköln - ש 00:57, 13 בפברואר 2011 (IST)
לפתוח זה קל, למלא זה קשה, אולי יש מקבילה באנגלית שאפשר להיעזר בה בבוט הקטגוריות, (הוא פעיל?) בכל מקרה לי יש הרבה עבודה עם הפורטל, כך שאם יהיה טוב אני לא אעקוב אחרי עבודתך, אלא אם תכתוב בדף שיחתי. אם יהיה רע אז אולי אני אראה איך אתה מתקדם ואתמהמה עם הפורטל. יְשֻׁרוּןשיחה 01:01, 13 בפברואר 2011 (IST)
אה ואתה רוצה לעשות משהו דומה לזה? יְשֻׁרוּןשיחה 01:03, 13 בפברואר 2011 (IST)

טוב, כמה הערות אחרי השינוי שעשיתי ב-1997:

  1. מדף התבנית לא ברור שצריך לשים אותה בתוך מבנה של טבלה. יש תבניות אחרות כמו תבנית:דיסקוגרפיה שחוסכות ממאותגרים יחסית כמוני (לפחות כרגע) עיסוק עם הטבלאות.
  2. פרמטרים שלא מילאתי נותרת שורה ריקה בטבלה שזה לא להיט.
  3. חסר פרמטר - אלבום בינלאומי.
  4. מהי הופעת רחוב ומה זה הופעה חיה הנמכרת ביותר. צריך אולי להרחיב את תחילת הערך - קצת היסטוריה וקצת על הקטגוריות השונות.
  5. השדה של מספר פרסים באותה שנה הוא שדה חובה - אחרת המבנה של הטבלה מתעוות ונוצרים שלושה טורים: הזמר מופיע לצד השנה ושאר השורות בטור השלישי ריקות.
  6. אפשר גם לשקול הוספת צבע פסטל חביב לכותרת.
  7. אולי שדה אופציונלי שבו ניתן יהיה לכתוב הערות נוספות או להוסיף תמונה של הטקס מאותה שנה.

ורק בלי לחץ :) בסוף הכל יהיה. באשר לדיפוש - אני מעדיף להתמקד כרגע יותר בכתיבה והרחבה של ערכים, אבל ויקיפדיה לא בורחת לשום מקום... Neuköln - ש 01:22, 13 בפברואר 2011 (IST)

  1. הטבלה אמורה להיות אחת לכל השנים כמו שעשיתי עכשיו למעלה. וכיון שזה רק לערך אחד, שלא כמו דיסקוגרפיה, צריך להשתמש בזה רק פעם אחת.
  2. אני יכול לשנות את זה, אבל הקפדתי שכל הפרסים שהם חובה הם יהיו כאלו שהופיעו בכל השנים, ושוב, כיון שזה רק לערך אחד, אז קיוויתי שנסיים את זה מהר, במקום לעבוד כדי שזה יראה טוב בזמן שזה לא מוכן.
  3. כן, הערך חסר, אבל זה לא קשור לתבנית.
  4. נכון. הוא חובה. אתה יכול לכתוב את זה בסוף הדף. (לפני ה<noninclude/> האחרון)
  5. אתה מוזמן: בחר צבעים, באיזה אופן שבא לך.
  6. לגבי השדה האופציונלי: אתה יכול לפרט איך אתה רוצה שזה ייראה? לגבי תמונות אופציונליות: נראה לי יותר טוב שזה יהיה מחוץ לטבלה, אא"כ יש תמונה לכל, או לכמעט כל, שנה, ואז אני אוסיף עמודה נוספת משמאל.
לגבי ה"בלי לחץ" הגזמתי בכוונה, כי קיוויתי שתוכל לקחת אחריות על זה במקומי, אבל נראה שלא, אז אין בעיה, אני לא לחוץ.
לגבי הדיפוש: כרצונך, אבל כתיבת התקצירים לוקחת יחסית מעט מאוד זמן, כי אין צורך לחפש מידע כי הכל כבר (אמור להיות) כתוב. אבל כרצונך. יְשֻׁרוּןשיחה 01:51, 13 בפברואר 2011 (IST)
אז באמת לא הבנתי בהתחלה את כוונתך לעשות הכל בטבלה אחת. השליטה שלי בטבלאות היא עדיין חלשה למדי - אני יודע להעתיק בצורה סבירה מטבלאות אחרות. שים לב שהניסיון שלך להוסיף כאן שנה נוספת כשל - העמודה קפצה. גם להוסיף צבע אני מניח שאני יכול אבל זה ייקח לי קצת זמן של חיפוש מדריכים או תבנית אחרת להעתיק ממנה כהלכה. העמודה הנוספת חשבתי משהו כמו הדיסקוגרפיה באמת אבל עזוב את זה כרגע, קודם נראה אם יש בכלל תמונות. וכאמור אני לא מאמין במהר כאן , בסוף הכל יהיה פיקס. יאללה לילה טוב לעת עתה. Neuköln - ש 02:11, 13 בפברואר 2011 (IST)
אטפל בקפיצת השורה. לגבי הצבעים התכוונתי שתבדוק את האפשרויות בויקיפדיה:ערכת צבעים, ותגיד לי מה אתה רוצה ואיפה. אני דוקא די בקטע של מהר, במיוחד שאני לא בטוח שעוד חצי שנה יהיה לי את הזמן שיש לי עכשיו. בוקר טוב. יְשֻׁרוּןשיחה 02:45, 13 בפברואר 2011 (IST)
  • השדה של מספר הפרסים עושה קצת בלאגנים. נדמה לי שהוא דורש לספור שדות חובה אחרים גם אם בפועל לא היה בהם פרס.
  • חוץ מזה תעיף מבט במצב הנוכחי של הערך - אני לא בטוח שהטבלה הזאת יפה יותר עיצובית מהמצב הקודם של הרשימה. אני חושב שהיה עדיף אם כל שנה היתה בטבלה מוסתרת נפרדת ועיקר הערך היה לא הרשימה הזאת אלא החלק שחסר בהתחלה. שמתי תבנית השלמה כרגע.
  • העפתי מבט באתר שלהם בניסיון להבין מה זה הופעת הרחוב/הרוק/וכו' - התרגום של act למילה הופעה הוא שגוי. act זה להקה/הרכב או שחקן/מבצע. כרגע זה נשמע כאילו הפרס הוא על הופעה כלשהי. אני לא בטוח איך צריך לתרגם מבחינת יחיד/רבים כי מתמודדים שם על כל קטגוריות האקט במעורב. שווה אולי לעבור בדלפק היעוץ הלשוני. Neuköln - ש 12:12, 13 בפברואר 2011 (IST)
שדה בו לא היה פרס אמור לא להופיע, את אלו שפספסתי, אני אהפוך עכשיו לפרמטרי רשות ואהפוך כל שנה לטבלה מוסתרת. לגבי התרגום- אין בעיה, אני רק העתקתי את מה שהיה. יְשֻׁרוּןשיחה 13:36, 13 בפברואר 2011 (IST)
ראית מה עשיתי? דרך אגב רוצה לקחת אחריות על משבצת או שתיים בפורטל:פופ על כל מה שקשור לתעשיית מוזיקת פופ: חברות תקליטים, תקשורת, מצעדים ופרסים? ראיתי שכתבת את ה-RIAA בדברים שאתה רוצה לכתוב. יְשֻׁרוּןשיחה 02:31, 14 בפברואר 2011 (IST)

זה קל להוסיף ולהוריד תנאים - פשוט תעתיק תנאי אחר ותשנה את המילים.. יְשֻׁרוּןשיחה 02:02, 15 בפברואר 2011 (IST)

צריך שדה שבו ניתן יהיה לכתוב את הקטגוריה באופן חופשי (כמו שדות הערה בתבניות אחרות). יש קטגוריות בהן ניתן פרס שהומצא במיוחד עבור אותה שנה כי הספייס גירלס מכרו המון תקליטים או משהו כזה. הן לא מצדיקות נוכחות קבועה בתבנית ואי אפשר לצפות אותן מראש.
בינתיים אני מוותר על העיסוק השוטף בפורטלים ובפרט בדברים שדורשים עדכון מתמיד. אולי בעתיד Neuköln - ש 12:56, 15 בפברואר 2011 (IST)

ידעתי שזה יקרה!!

אמרתי לעצמי שאתה מספיק חכם בשביל לעלות על זה איכשהו עם כל הרמזים..
אני מרגיש עכשיו מחולל..
ונראה לי שהבעיה שלי הייתה אז עם זה שהוא ב-ס' אבל הוא צריך להיות ב-ק' אם אני זוכר נכון. Anibar E - שיחה 20:05, 19 בפברואר 2011 (IST)

אתה התחלת אבל עזוב שטויות. יש עוד מספר זוכי נובל לכלכלה שחסרים ערך. אני משתלט על ס/טיגלר, נורת' והרסני. תבחר לך אחד אדום אחר מתבנית:פרס נובל לכלכלה ונעשה עוד צעד למיגור המחסור המביש? ובאשר להופעה בקטגוריה, מה שהיה חסר בזמנו זו השורה הזאת: {{מיון רגיל:קוזנץ, סיימון}} שאומרת לו שבכל הקטגוריות שלו הוא יופיע תחת האות ק'. לחילופין אפשר בקטגוריה מסויימת לכתוב בסופה באופן הבא: [[קטגוריה:שם הקטגוריה|קוזנץ, סיימון]] והאפקט יהיה זהה אבל רק לקטגוריה המסויימת. אם תשים שם * אז זה יופיע לא תחת הא'-ב' אלא בכוכבית בתחילת רשימת הערכים עם הקטגוריה. (ורק להבא המשך תשיחה איפה שהיא התחילה :). Neuköln - ש 01:03, 20 בפברואר 2011 (IST)
סבבה. רשמתי לי באחד השיעורים מישהו לכתוב עליו, אבל לא עשיתי אז זה. עכשיו תהיה לי מוטיבציה. תהיתי באמת באיזה אופן מנהלים את השיחה. אבל אם אני אענה על הדף שלי אתה לא תקבל על זה עדכון הרי, לא? ועכשיו למדתי מזה "נו-ויקי" - מגניב. Anibar E - שיחה 14:35, 20 בפברואר 2011 (IST)
מגניב :)
אני אראה עדכון ברשימת המעקב שלי (תסתכל למעלה ליד השורה של שם המשתמש ודף השיחה), מה גם שאם השארתי הודעה, אז גם אם אני לא עוקב אחרי דפים אני כנראה אדע שאני צריך לבדוק שיש תגובה. מקסימום אם לא בטוחים אפשר להוסיף הודעה בדף שיחה של משאיר ההודעה בסגנון של - הגבתי שם.. אבל לרוב זה מיותר. לנוויקי יש אפילו כפתור קיצור בסרגל. Neuköln - ש 19:26, 20 בפברואר 2011 (IST)
תגיד, איך עושים בעברית את התבנית הזו שרשום ממש בתחילת הערך מתחת לכותרת: Not to be confused with XXXXXX כאשר יש אנשים עם שמות זהים או דומים?Anibar E (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
תעיף מבט בתבנית:פירוש נוסף. תבדוק גם אם יש דף פירושונים לאותו שם. חוץ מזה, מה הולך? Neuköln - ש 16:37, 28 בפברואר 2011 (IST)
אהה, הכללים של זה בעברית שונים קצת. טוב, אז אני לא אשים. בסדר, מחכה לציון אחרון של הסמסטר הקודם לדעת אם עברתי או לא.. מה איתך? עכשיו אני לא אשכח:Anibar E - שיחה 21:06, 28 בפברואר 2011 (IST)

DING-DONG

ביקשת תזכורת - הנה היא: איפה הסמלים שלי, אה?!קריצה יְשֻׁרוּןשיחה 00:58, 2 במרץ 2011 (IST)

איזה שם אקטואלי בחרתי לכותרת שלי.. משהו מתקדם? לבקש מאחרים? יְשֻׁרוּןשיחה 17:48, 20 במרץ 2011 (IST)
מה, מי, מו. מה אקטואלי. איפה. פיספסתי את הפירוט שהוספת שם אחרי. אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה. זה כאילו. איך לומר את זה. דיי מכוער יצא העיבוד ההוא. אני אשלח לך למייל עד הלילה. אם לא יצא טוב אז אני מרים ידים. Neuköln - ש 19:02, 20 במרץ 2011 (IST)
חשבתי שאתה תהיה מעודכן. Ding Dong.. אחלה תודה.. יְשֻׁרוּןשיחה 19:28, 20 במרץ 2011 (IST)
אוייש, הכי stag a dish. מודה שאירויזיון זה לא בדיוק הפטיש שלי, למרות שאשמח אם דנה תרים קצת את האירוע המשמים הזה. Neuköln - ש 19:38, 20 במרץ 2011 (IST)
גם שלי לא.. יְשֻׁרוּןשיחה 19:53, 20 במרץ 2011 (IST)

TheMarker1

שלום. אחרי תגליתך שתבנית {{TheMarker}} התקלקלה (טוב, לא בדיוק התבנית התקלקלה - האתר שינה את צורת הקישורים שלו...) ייצר דוד שי תבנית חדשה לאתר זה - {{TheMarker1}}, ובשעה טובה הוספתי אותה לאשף. התואיל(י) לבדוק שהכל עובד לפי המפרט? תודה - קיפודנחש - שיחה 23:01, 12 באפריל 2011 (IDT)

Will do, תודה לך על האשף - חסך לי שעות של עבודה בניסיון להבין איפה ה- | החסר שפספסתי הפעם.. ותודה גם לדוד על התיקון. אני אעדכן ביומן אחרי הבדיקה. Neuköln - ש 12:06, 13 באפריל 2011 (IDT)
בוצע בוצע. שוב תודה. רק שאלה אחרונה - קישורים באמצעות התבנית הישנה (אם ישנם?) צריך לתקן ידנית או שהחדשה אמורה לדעת להתמודד איתם גם? Neuköln - ש 21:33, 15 באפריל 2011 (IDT)
אני לא חושב שחובה לתקן קישורים עם התבנית הישנה (בהנחה ש-TheMarker ימשיכו לתמוך בקישורים מהסוג הישן), הבעיה שאין דרך לייצר קישורים חדשים כאלו, משום שאין דרך למצוא את "המספר כפי שמופיע בקישור" שעובד עם התבנית הישנה: TheMarker מתמירים אותו למספר אחר. לעבור על הקישורים שמשתמשים בתבנית הישנה ולהעביר אותם לחדשה לא יזיק, אבל זה קצת לטחון מים, משום שגם התועלת לא ממש ברורה... קיפודנחש - שיחה 00:26, 22 באפריל 2011 (IDT)
כל עוד הקישורים הישנים עובדים הכל סבבה. חששתי שמא הם שבורים. תודה. Neuköln - ש 00:29, 22 באפריל 2011 (IDT)

תודה

שלום לך, אני מודה לך מאוד על העריכות בכמה ערכים שהעליתי, כולל בהערות השוליים ובקישורים.Ewan2 - שיחה 01:07, 14 באפריל 2011 (IDT)
בכיף, היה מעניין לקרוא על הדרך. שים לב ששמתי שם איפשהו תבנית הבהרה על משהו שלא הייתי בטוח אם הוא תקלדה או מכוון. Neuköln - ש 03:02, 14 באפריל 2011 (IDT)

מיאו, חתולה

מה קרה לנערת היו-יו?? ותודה על תיקון התקלדה בהיפודאמיה. חג שמח! דורית 00:20, 15 באפריל 2011 (IDT)

תודה! חג שמח גם לך! נערת היו-יו יצאה לפגרת החג. השאירה את החתול הטורקי של בואי בבית ותשוב אולי אחרי ארוחת החג.
עכשיו הוספתי גם תמונה של היפו, קודם שיחקתי בלהיות בוט תקלדות - תוצאה של שעות משחק מיותרות בצעצוע החדש שגילה לי אריה ה. Neuköln - ש 20:11, 15 באפריל 2011 (IDT)

רובי פורת שובל

האם עכשיו הפסקה יותר ברורה? מעט מן האורשיחה • י"א בניסן ה'תשע"א • 15:50, 15 באפריל 2011 (IDT)

אכן ברורה יותר אבל חוששני שגם שגויה בחלקה. החלפתי בתבניות מקור לגבי שתי הצגות. תודה על העריכה Neuköln - ש 19:54, 15 באפריל 2011 (IDT)
אם כבר מדברים - מה זה "חג המחזה העברי"? (בפסקת קריירה בתיאטרון כתוב: בחג המחזה העברי שיחקה בהצגה "אלבום משפחתי") חיפשתי בגוגל ולא מצאתי כלום... גם חיפשתי בגוגל חוג המחזה העברי כי חשבתי שאולי זו טעות כתיב אבל גם בזה לא מצאתי. דרך אגב, המשפט הזה וכל המידע על ההצגות וכו' נכתב ע"י משתמש:Acidburn וזה מועתק מהמידע על רובי פורת שובל באתר "הבמה". מעט מן האורשיחה • י"ח בניסן ה'תשע"א • 15:37, 22 באפריל 2011 (IDT)
תמיהה לא ברור מה זה. אני אהמר שזה היה אירוע חד-פעמי כלשהו באייטיז. באשר להצגות: מה שרשום שם זה לא בדיוק מה שרשום כאן. גם שם זה לא הכי ברור אבל אין אמירה שזה של הבימה. זה כנראה שייך לילדים ונוער. אני עדיין מחפש מקור הולם לכך. באתר הילדים והנוער היא לא מופיעה ברשימת ההצגות המלאה, כנראה תיעוד לוקה או הצגות ישנות מידי. Neuköln - ש 19:19, 22 באפריל 2011 (IDT)

תל-אופן

אהלן. תוכל להעביר שם ליטושי 'בראשית ברא' וניסוח? --Jys - שיחה 07:19, 16 באפריל 2011 (IDT)

הקדימו אותי. ערך חמוד.
החלק של המחירים אולי מעט בעייתי. הוא מרגיש לי קצת פרסומי או מפורט מידי. בכל אופן צריך להיות עם יד על הדופק לגביו ולעדכן אותו, כי למחירים יש נטיה להשתנות בהתחלה (ולראיה נתיב הגישה החדש לתל אביב). פתרון אפשרי יכול להיות הוספה של משהו בסגנון של 'נכון לפתיחת המיזם..'. לשיקולך. Neuköln - ש 00:43, 17 באפריל 2011 (IDT)
תודה רבה. סברתי שאולי לא יזיק טבלה קטנטנה (היא רחבה מאוד, לא הצלחתי להקטין אותה), אבל אולי הצדק עמך. כצעד ראשון אוסיף את ה"נכון ל" שהצעת. אם יש לך חשק להוסיף איזה פרק על קבלת הפנים וכו' או איכשהוא לשלב בערך את ההתרגשות והראשוניות של מיזם כזה בישראל, תבורך. ליל מנוחה. --Jys - שיחה 04:24, 17 באפריל 2011 (IDT)

בקשת עזרה

שלום

תודה על כך שאתה מוכן לעזור לי. דרושה לי עזרה בנקודות הבאות: -מההסברים המופיעים אתר לא הצלחתי להבין איך לצרף תמונה האם תוכל לסייע לי? -ברצוני להפריד את "משחקי הקקל" ממשחקי היקים איך עושים זאת בויקיפדיה. ניסיתי .CUT +PASTE

תודה רבה גדי

שלום גדי. היכן נמצאת התמונה שברצונך לצרף? על המחשב או בויקישיתוף? --Jys - שיחה 03:02, 26 באפריל 2011 (IDT)
שלום Jys, על המחשב. מה לגבי ההפרדה ששאלתי?
תודה גדי Gadi.kfir (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
היי גדי, איזה סעיפים בדיוק בארגז החול שלך עוסקים במשחקי היקים וחשבת לעבד אותם לערך נפרד?
באשר לתמונה - תן פרטים לגביה כדי שתוכל לבחור את הרישיון המתאים לה - מי צילם, מתי, מה מצולם בה. ההעלאה הטכנית היא די פשוטה.
בינתיים אני מציע להתמקד בערך שעלה על משחקי קק"ל. ראיתי שיש בארגז שלך עוד חומרים שניתן לעבד אותם לתוכו תחת הפירוט של המשחקים (אחרי משחק הקלפים). נסה להפוך למשל את הקטע על דומינו הקרן לפיסקה או שתיים שמתארת את המשחק באופן יבש - איך הוא נראה, מה חוקיו (הידועים/משוערים), דרכי הפצתו וכו', תוך כדי הסרת הסיפור מסביב - כיצד הוא הגיע לידך או פרשנות שלו. הערה כללית - תשתדל לרשום בסוגריים את המקור של הדברים כדי שנוכל לעבד את זה מאוחר יותר להערות שוליים (הערות שוליים בקצרה: רושמים בצורה הבאה {{הערה|פה רושמים את המקור}} ) Neuköln - ש 18:33, 26 באפריל 2011 (IDT)

שיתוף מכוניות

היי. אשמח מאוד לשיפוץ וביקורת בזמנך החופשי. --Jys - שיחה 03:00, 26 באפריל 2011 (IDT)

כשתחזור מהחופשה

שכתבתי את David Bowie (אלבום) - האם זה מספיק כדי להוריד את התבנית? תודה, אריה ה. - שיחה 14:14, 21 במאי 2011 (IDT)

היי אריה, וודאי שאפשר להוריד. בדיעבד לא הייתי מניח אותה, אלא מוחק כבר אז את המשפט הבעייתי. בכלל נראה לי שהנוהג הזה של הפניה למניח התבנית לא תמיד נחוץ. תודה בכל אופן, Neuköln - ש 18:32, 2 ביוני 2011 (IDT)

אימייל

ישרוןשיחה!!and 19,327 people are justin bieber fan14:59, 9 ביוני 2011 (IDT)

סתם שתדע

בעקבות המלצתך אצלנו על קובץ:Samuel Reshevsky versus the World.JPG המלצתי עליו בוויקיאנגלית, וכעת הוא מומלץ גם שם. תומר - שיחה 11:40, 12 ביוני 2011 (IDT)

לפני שבוע בערך הנחתי ת:מומלצת על תמונות בקומונס ושמתי לב שהוא התחיל הליך המלצה. שמח לשמוע שהוא עבר וגם זכה לעותק איכותי יותר. Neuköln - ש 11:44, 12 ביוני 2011 (IDT)
נחמד לגלות שהתבנית מתווספת לעוד תמונות שהומלצו כאן בזמנו הוספתי את השינויים הנדרשים לשם כך ולשם קישור לדיון ההמלצה. תומר - שיחה 18:08, 12 ביוני 2011 (IDT)

עודד פלדמן

שלום רב,
ערכתי מעט, ואשמח לדעתך, כמי שהציב את התבנית. תודה רבה ולילה טוב, יניב שיחה 00:27, 20 ביוני 2011 (IDT)

הסרתי, תודה. Neuköln - ש 00:50, 20 ביוני 2011 (IDT)
תודה לך וליל מנוחה, יניב שיחה 00:53, 20 ביוני 2011 (IDT)

confirmation

I'm the User asking the usurpation on en.wiki. Neuköln - ש 20:16, 28 ביוני 2011 (IDT)

--Wim b - שיחה 01:58, 29 ביוני 2011 (IDT) usurpation done on it.wikt

המצעד הבריטי

אשמח אם תוכל לסייע לי לגייר ולשדרג את המצעד הנ"ל. TVJunkie - שיחה 03:26, 29 ביוני 2011 (IDT)

היי, מה המקבילה העברית לתבניות שם (הסורט הפרטי וה-dts)?‏ Neuköln - ש 13:09, 29 ביוני 2011 (IDT)
לפי מיטב הבנתי, נכון לעכשיו, אין מקבילה לתבניות הללו בויקיפדיה העברית. TVJunkie - שיחה 15:19, 29 ביוני 2011 (IDT)
אתה יודע מה כל אחת מהשלוש עושה בדיוק? (sort; sortname; dts;). נראה לי שחלק מהן עובדות כמו המיון הרגיל אצלנו. אולי אפשר לשאול את אופק אם הוא יכול לתרגם אותן (אם אכן יש צורך). Neuköln - ש 15:51, 29 ביוני 2011 (IDT)
אין טעם להתחיל לתרגם את התבניות הללו במידה ואין צורך ממשי בהם. לפי הבנתי, לכל אחת מהתבניות הללו יש תחליף פשוט יותר ליישום. נכון לעתה, התבנית היחידה שעדיין לא הצלחתי למצוא לה תחליף פשוט ליישום היא תבנית ה-anchor שמאפשרת למשתמש ללחוץ על שנה בתבנית הניווט בראש הערך ולהגיע לשנה הספציפית ברשימה עצמה. TVJunkie - שיחה 16:32, 29 ביוני 2011 (IDT)
הצלחתי לשלב את הפונקציה שהתבנית anchor מבצעת בערך המקביל בוויקיאינגליש. כמו כן, לכל התאריכים יש Span שמאפשר לסדר אותם באופן אוטומטי לפי סדר כרונולוגי באמצעות הטבלה. מה דעתך? TVJunkie - שיחה 22:53, 29 ביוני 2011 (IDT)

אתה זריז. אני קצת אבוד בים התבניות האלה. :S כמה הערות/שאלות:

  • צריך ליישר את העמודות דוברות האנגלית (שם סינגל ואמן) שמאלה. אולי אפילו שהן יהיו השמאליות בטבלה כדי להימנע מ"הדבקה ויזואלית" של שתי העמודות באמצע (שמאל עם ימין). אם אי אפשר ליישר רק אותן אז לפחות בשמות בהם יש סוגריים להשתמש בתבנית:משמאל לימין.
  • שים לב שהאנקור עובד לך רק כשהטבלה מסודרת לפי תאריך ממוקדם למאוחר. באנגלית זה פועל באותו אופן?
  • אני הייתי שוקל להסתיר את הטבלה ולשים אותה בתוך הערך על המצעד עצמו. כלומר ריכוז כל הטבלאות במצב מוסתר בתוך הערך הראשי.
  • מה עם כפילויות בסוף? הכנסת את הכניסה הראשונה ושקלול ראשות של החלקים המופרדים? Neuköln - ש 12:58, 30 ביוני 2011 (IDT)
  1. הדרך העדיפה לפי דעתי היא לתקן רק את השדות בהם יש סוגריים בשמות השיר באמצעות תבנית:משמאל לימין
  2. הטבלאות של המצעדים חשובות מדיי בשביל להיות מוסתרות בערך אחד - יש להמשיך לפתח אותם עם סקירות לפי שנה ונתונים סטטיסטיים (בנוסף לכתיבת ערכים על שירים בולטים ואמנים בולטים שעדיין חסרים). כמו כן, לא מקובל ליצור בויקיפדיה העברית ערכים שחוצים את ה-100kb - וערכים שיכללו בתוכם את כל טבלאות המצעדים מוסתרות יעברו ללא ספק את גודל הקובץ הנ"ל.
  3. האנקור עובד כמו בגירסה האנגלית.
  4. אין מנוס מהכפילות של שמות השירים בערכים הללו שנכנסו למצעד בסוף העשור ויצאו מהמצעד בעשור לאחר מכן. TVJunkie - שיחה 13:44, 2 ביולי 2011 (IDT)
תיקנתי עם משמאל לימין. זה עדיין נראה קצת מוזר שמשפטים באנגלית מתחילים באוויר. לגבי ה-100Kb זה כלל שפג תוקפו. הוא התאים לימי האינטרנט האיטי יותר. היום זה מגוחך ולא נראה לי כמו שיקול רציני. ראיתי אחר כך את הכפילות - זה לא נורא בכלל, רובם קרובים ויזואלית ומי שמתעניין בשיר מסויים או אמן מסויים ימיין לפי השמות ויראה אותם צמוד. בין עשור לעשור אין מה לעשות. בכל מקרה אופציית המיון יצאה טוב. אני אעלה הלילה או מחר פיסקה שתיים מתורגמות על המצעד בשנות ה-90. הן תופענה בתחילת הערך ולא בסופו. קודם המידע על המצעד בשנים האלה (נושא הערך) ורק אח"כ המידע על כל המקומות הראשונים. Neuköln - ש 13:54, 2 ביולי 2011 (IDT)
הכלל הנוגע לגודל הקבצים קיים במדיניות הרשמית של ויקיפדיה ויש ליישמו על כל הערכים בויקיפדיות השונות. בכל מקרה אני מעדיף את הערכים הללו מפוצלים ומורחבים. אתה מוזמן לפתוח דיון בו תציע לאחד את הערכים הללו לאחר שנסיים להרחיב אותם. תגיד, האם אתה יודע אם קיים מצעד מקביל לזה בישראל? כלומר מצעד פופולריות שבועי לשירים בינלאומיים? TVJunkie - שיחה 14:06, 2 ביולי 2011 (IDT)
אני מוכן להמר שכלל ה-100 לא מתקיים בפועל. לא מספיק קריטי ולא שווה את המאמץ והטרחה שבדיון איחוד. אם הערכים יכללו תוכן מספק נוסף, מלבד המידע שברשימה, אני בלאו הכי לא אראה צורך באיחוד. מצעדים אחרים - משתמש:ישרון התעסק בזה בזמנו. תראה את מצעד הפזמונים הבינלאומי השנתי (2000-2009). אני יודע גם שמשתמש:מור שמש בנה את זה ובקיא יחסית בתחום, כדאי לשאול אותם, אני לא מכיר מצעד מכירות. אולי צריך לפשפש באתר של אקו"ם. Neuköln - ש 14:20, 2 ביולי 2011 (IDT)
עושה הרושם שמצעדים שבועיים שמשקללים מכירות והשמעות משקפים בהרבה יותר את הטרנדים השונים שרווחו במלך השנים/העשורים השונים בקרב ציבור המאזינים במדינות השונות מאשר מצעד שנתי/מצעד של עשור שלם אשר תוצאותיו נקבעות על פי סקר שמבוצע בקרב הקהל הרחב לקראת סוף השנה ו/או סוף העשור. לפי מיטב הבנתי לא קיים מצעד שבועי שמשקלל מכירות והשמעות בישראל. TVJunkie - שיחה 14:37, 2 ביולי 2011 (IDT)
אני נוטה להסכים איתך, למרות שלדעתי זה כבר לא מדוייק לעשור הנוכחי. המגמה היא לכיוון הורדות באינטרנט או לסלולרים. אני לא מכיר מצעד כזה אבל אני גם לא בקיא במיוחד במצעדים השונים בארץ. Neuköln - ש 22:29, 3 ביולי 2011 (IDT)

ברצוני לדבר איתך על ערכי המצעדים בשנות ה-50 וה-60. מתי ניתן יהיה לשוחח בצ'אט? TVJunkie - שיחה 18:21, 4 ביולי 2011 (IDT)

22:00 זה טוב? אני מחובר ונמצא שם לפרקים (משתדל שיהיה רשום אם אני שם או away)‏, אתה יכול לנסות גם לפני או אחרי. העפתי מבט בארגז4. לא לגמרי מבין מה הולך שם. נדבר, Neuköln - ש 19:11, 4 ביולי 2011 (IDT)

תבנית משתמש ברצלונה אשר מחקת את שינויה

שלום Neukoln, באמת כאשר העליתי את התמונה חשבתי על האופציה שתימחק, אך מכיוון שלא ידעתי איך פועלים הכללים ניסיתי בכל זאת. אותו יוצר של התמונה העלה אותה לאינטרנט, תחת שם אינטרנטי - ולא היה שום מקום בו היה אפשר למצוא שהתמונה מוגנת בזכויות יוצרים (אולי לאותו משתמש לא היה אכפת כל כך לגבי השימוש באיור?)

[בנוסף הייתי מודה לך אם לא היית מוחק את העיצוב ששיניתי (שיניתי את רקע התיבה לצבעים של ברצלונה עצמה).

תוכל בבקשה לכתוב לי כיצד אני 'צד' הצהרת זכויות יוצרים באינטרנט או להיפך - הצהרת וויתור על זכויות יוצרים?

(אם אני לוקח את הסמל של ברצלונה מאתר כלשהו, רק את הסמל עצמו [בלי רקע מסביב] - האם זה נחשב להפרת זכויות יוצרים? מי היוצר? הסמל של ברצלונה חופשי לכולם.. זה מאוד מבלבל)

בתודה, Gotenks33 - שיחה 16:19, 29 ביוני 2011 (IDT).

אהלן Gotenks33, קודם כל ברוכים הבאים. בהמשך להודעה שהשארתי לך בשיחתך ולדבריך כאן מספר נקודות:
  • כלל אצבע לעריכה בויקיפדיה בשלבים הראשונים - אם אינך בטוח מוטב לשאול. אתה יכול לשאול משתמשים ותיקים יותר או לגשת לויקיפדיה:דלפק ייעוץ. אפשר לנסות את מזלך גם בויקיפדיה:צ'אט ואולי מישהו בדיוק זמין שם.
  • באשר לתמונות -קרא את ויקיפדיה:רישוי תמונות. בגדול - מותר להשתמש רק בתמונות חופשיות (שוחררו על ידי יוצריהן ברישיון חופשי שמותר בויקיפדיה ושמופיע ליד התמונה). לא סביר שתמצא בחיפוש גוגל תמונות כאלה ולכן מסע הצייד מיותר. במקום אתה יכול לחפש תמונות בויקישיתוף. בערכים מסויימים שעוסקים במושא התמונה מותר להשתמש בתמונות מוגנות בזכויות יוצרים ב"שימוש הוגן". במקרה של ברצלונה סמל הקבוצה מוגן בזכויות יוצרים (הוא לא חופשי וכך גם המקרה לגבי לוגואים וסמלים מסחריים) ולכן אפשר להשתמש בו אך ורק בערך על הקבוצה ותחת "שימוש הוגן". בתיבות משתמש אי אפשר בשום מצב להשתמש בתמונה מוגנת, גם לא ב"שימוש הוגן". כלומר תאלץ לחפש תמונה אחרת. אם אתה מכיר יוצר של תמונה כלשהי או דרך בה אפשר לפנות אליו, אתה יכול לבקש ממנו שישחרר את התמונה תחת אחד הרישיונות החופשיים שמופיעים במדריך שהפנתי אותך אליו. את האישור הוא צריך לשלוח לתיבת דואר שנקראת OTRS. כפי שאתה רואה הנושא קצת מורכב.
  • באשר לעיצוב שעשית - תיבת המשתמש לא מופיעה רק בדף המשתמש שלך, אלא אצל כל משתמש ששם אותה. ברגע ששינית את העיצוב שינית למעשה את דף המשתמש של עוד מספר משתמשים. כדאי לבדוק האם המשתמשים אצלהם התיבה נמצאת "בסדר" עם השינוי הזה (או אולי הם כבר לא פעילים וזה לא משנה). לחילופין תשאיר הודעה בדף השיחה של התיבה עם השינוי המבוקש ותמתין יום יומיים לראות אם יש התנגדות.

תרגיש חופשי לשאול שאלות ובהצלחה, Neuköln - ש 12:26, 30 ביוני 2011 (IDT)

מיי סיסטר'ס מאשין

ערכתי את הערך - האם זה מספיק כדי להוריד את תבנית העריכה? תודה, אריה ה. - שיחה 02:33, 30 ביוני 2011 (IDT)

תודה על העריכה. קבל אישור גורף להוריד תבניות עריכה ששמתי לאחר שערכת. אם זה ערך שיקר לי אני עוקב אחריו. שים לב לכמה שינויים קלים שביצעתי. בפרט ל"שהתקיימה" ו"שוחרר". Neuköln - ש 12:32, 30 ביוני 2011 (IDT)

לא תרצה להצטרף? :) ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!11:38, 2 ביולי 2011 (IDT)

אני לא מחפש מקורות בתחום מסויים באופן שיטתי אלא פר ערך מסויים שהגעתי אליו. בכל אופן טוב לדעת שהכלי קיים. אני מאמין שמתישהו אזדקק לו ואז אפנה. Neuköln - ש 11:41, 2 ביולי 2011 (IDT)

ראינוע

תודה לך על התיקונים המועילים. אני רוצה להתייחס לנקודה שהפריעה לך - "זמן מה" מול "זמן קצר" (או כדומה). שני שמות התואר מתייחסים לשני דברים שונים: "קיום הטכנולוגיות" לא מתייחס רק לצילום סרטים חדשים, אלא לטכנולוגיה כולה: אולמות ההקרנה (ואתם המקרנות עצמן), והעובדה שסרטים אילמים המשיכו להיות מוצגים בפני הצופים. העובדה שיוצרים ממשיכים ליצור בטכנולוגיה הישנה ראויה לאזכור נפרד, כך שאני לא רואה בעיה בשימוש בני שמות התואר הדומים, אפילו במשפט אחד. מצד שני, אם מישהו יערוך וישנה, לא רק שלא אכעס אלא אפילו אשמח. רחוק ממני לחשוב שהניסוחים שיוצאים ממקלדתי הם הטובים ביותר האפשריים. כבוד - קיפודנחש - שיחה 17:44, 2 ביולי 2011 (IDT)

תודה על ההבהרה וכמובן גם על שכתוב הערך. Neuköln - ש 22:29, 3 ביולי 2011 (IDT)