שיחת משתמש:Mulisan1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת יוסאריאן בנושא לוליטה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mulisan1, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גילגמש שיחה 17:46, 18 מאי 2005 (UTC)

באשר לקצרמרים[עריכת קוד מקור]

אף שגם העלאת קצרמרים מתקבלת בברכה, אנא נסה להרחיב מעט יותר כשאתה מעלה קצרמר. קח לדוגמא את משפט קיילי: ניתן היה, בלי מאמץ רב, להוסיף קישור לערך המתאים בויקיפדיה האנגלית (וכך להקל על מי שרוצה להרחיב את הערך) ולכתוב מבוא קצר ("...בתורת החבורות, משפט קיילי אומר כך וכך..."). אפילו אם משהו הוא קצרמר, אין זה אומר שהוא אמור להיות מנוסח בלאקוניות גמורה. בנוסף לזאת, תמיד עדיף, כאשר יוצרים קצרמר, להתאים אותו לקטגוריה הנכונה. כאן עדיף היה להכניס תבנית של "קצרמר מתמטיקה" ולא סתם "קצרמר". גדי אלכסנדרוביץ' 19:25, 18 מאי 2005 (UTC)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
    גילגמש שיחה 18:05, 30 מאי 2005 (UTC)
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

לוליטה[עריכת קוד מקור]

שלום, ביטלתי את תוספת התבנית שהצבת בערך. הרומן לוליטה הוא נכס צאן ברזל של התרבות האנושית, ועלילתו מוכרת לרבים. אין בחשיפת מתווה העלילה פרטים שעלולים להפתיע את הקורא, או לפגום בהנאתו מהספר, ובכל מקרה, מעל החלק כבר מצויה כותרת "עלילה" שקשה להתבלבל בה. לכן התבנית מיותרת ואבקשך שלא להוסיף אותה לערכי ספרים\סרטים שאינם מכילים ספוילרים של ממש - משמע פרט מהותי בספר מתח שוודאי שיפגום בהנאת הקורא. במקרים אחרים הכותרת מספיקה. יוסאריאןשיחה 23:47, 20 באפריל 2009 (IDT)תגובה