שיחת משתמש:Mr. KNO3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Mr. KNO3, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

Harel 19:22, 7 פבר' 2005 (UTC) גילגמש שיחה 18:51, 7 פבר' 2005 (UTC)

אבקשך לכתוב הסברים לטענתך בעניין הקרבונט בשיחה:מלח (כימיה), כדי שאפשר יהיה להשתכנע מי צודק, אתה או גילגמש. דוד שי 19:10, 7 פבר' 2005 (UTC)
הבחור טוען שאי אפשר לקבל מלח חומצי או בסיסי בתגובת סתירה, אלא רק נייטרלי. זוהי שטות מוחלטת. גילגמש שיחה 19:12, 7 פבר' 2005 (UTC)

אממממ אפילו אם בזה אתה צודק (שאני בטוח ב99% שלא) אז אין תגובת סתירה בין אלומיניום לחומצה הדרוכלורית אבל בכל זאת נוצר מלח (AlCl) ותיקנתי שזה לא בהכרח מתגובת סתירה וגם את זה החזרת..... ואיך לעזאזל שולחים פה הודעות!? זאת מערכת מסובכת

המלח יכול להווצר בגובות נוספות, פרט לתגובת סתירה. מה שכתוב בערך הוא ההגדרה הפורמלית על לפי אבינג. אין תגובת סתירה כי אלומיניום איננו בסיס. התגובה היא תגובת חימצון חיזור עם שחרור מימן. לא כל תרכובת של מתכת עם אל מתכת היא מלח. לדוגמא הם ( HEME) שהוא יון מורכב. דוגמא נוספת היא מלח כפול. גילגמש שיחה 19:33, 7 פבר' 2005 (UTC)

אוקי לגבי הדבר הראשון עם הקרבונט צדקת...... לגבי הדוגמא שנתת יש יסוד M!??! נראה לי ששכחת אותיות קטנות...

לא אמרתי שיש יסוד M אמרתי שיש יון מורכב הנקרא הם (HEME) שהוא מרכיב בהמוגלובין. (הם זה היון המורכב, גלובין זה החלבון שמחובר אליו).
אני מצטער על ההתקפה הראשונית. נהגתי בפזיזות. קבל בבקשה את התנצלותי. גילגמש שיחה 19:46, 7 פבר' 2005 (UTC)

שלום,
אתה פונה בדיוק איך שצריך לפנות. פונים בדף שיחה. שאלה ספציפית לגבי מאמר ספציפי, הערה או סתם ביקורת נהוג לרשום בדף שיחת הערך. אם מדובר בשאלה כללית, נניח תרגום של מונח כלשהו או בעיה טכנית כללית - יש לשאול בדלפק יעוץ. לדיונים יש לגשת למזנון. הצבעות על המדניות מתקיימות בפרלמנט (לכל המקומות האלה יש קישורים מהשינויים האחרונים). אני משיב לך הפעם בדף שיחתך, אך זה לא מקובל. נהוג להמשיך בדיון בדף השיחה בו הוא החל על מנת להקל על המעקב
עריכת מאמרים:
אני מצטער שהתפרצתי בפעם הראשונה, אני מבקש סליחה ומבקש שלא תקח את זה באופן אישי. סך הכל אני בחור נח למדי. שאלות בכימיה אפשר לשאול את משתמש:Pixie, אותי ועוד כמה ויקיפדים אותם תכיר במהלך הכתיבה.

לגבי השאלה הספציפית, אני זוכר רק בעירה של חומרים אורגניים. יתכן וגם לחימצון של גופרית לSO2 וחומרים נוספים קוראים בעירה. על מנת להיות בטוח יש לבדוק בספרים. מקור ראשוני טוב הוא הוויקיפדיה האנגלית. אם משהו כתוב שם, סביר מאוד להניח שהוא נכון. אם יש לך ספקות אתה יכול להשתמש בגוגל. אם תרצה אוכל לבדוק את הענין הספציפי הזה בספרים, אם כי יקח לי קצת זמן. אתה יכול לשנות, לערוך ולתקן כל ערך לפי ראות עיניך ובתנאי שהתיקון במקומו. כדאי מאוד לבדוק מי כתב את הערך (אפשר לעשות את זה ע"י לחיצה על "היסטוריית הדף" ולפנות לכותב הערך בבקשה לקבלת הסברים. יכול להיות שהכותב המקורי ידע לענות על השאלה. גילגמש שיחה 21:51, 12 פבר' 2005 (UTC)

אמממ אורגני זה מכיל מימן ופחמן וכשהפחמן נשרף המימן שהתפרק גם נשרף אז חובה שיווצרו מים...אני אערוך את הדף ואכתוב בדף השיחה של הערך על השינוי שאם הוא לא נכון יתקנו. תודה על ההסבר --Mr. KNO3 11:34, 13 פבר' 2005 (UTC)