שיחת משתמש:Mor.day87

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת EranBot בנושא טיוטה גנוזה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mor.day87, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, שמזןשיחהערכי בראבו09:19, 1 בפברואר 2015 (IST)תגובה

קטגוריה:נפאל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קטגוריה:נפאל. הסיבה לכך היא: לא כך עושים זאת - יש ליצור דף בשם זה ולא רק להוסיף את השם לדף הקטגוריה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, שמזןשיחהערכי בראבו09:18, 1 בפברואר 2015 (IST)תגובה

הוספת קישורים לפודקאסט[עריכת קוד מקור]

שלום רב. נא לא להוסיף באופן סיטוני קישורים לפודקאסט שלך. עלינו להשתכנע תחילה שמדובר במקור אמין מטעם גורם בעל המומחיות הנדרשת. בברכה, Dvh - שיחה 01:44, 12 במאי 2016 (IDT) לגבי הפודקאסט שלי, איך תוכלו להיווכח שהפודקאסט שלי אמין? יש לו 12,000 האזנות וארבע שנות וותק!Mor.day87 - שיחה 01:54, 12 במאי 2016 (IDT)תגובה

אתה חוקר? היסטוריון בעל שם? אנחנו לא מקשרים למקורות בעייתיים. Dvh - שיחה 01:59, 12 במאי 2016 (IDT)תגובה

כמו כן האם קיבלת אישור להעלות את התוכניות "שעה היסטורית"? Dvh - שיחה 01:48, 12 במאי 2016 (IDT)תגובה

לגבי שעה היסטורית- מדובר בתוכניות בנות למעלה מעשרים שנה ששודרו ברדיו הישראלי. אין חוק האוסר על הפצת תכנים כאלו. להפך! מטרת התוכנית הינה- הנחלת ידעMor.day87 - שיחה 01:52, 12 במאי 2016 (IDT)תגובה

אינך יכול להעלות את התכנים הללו בלי אישור בעלי זכויות היוצרים. יש לך אישור כזה? Dvh - שיחה 01:55, 12 במאי 2016 (IDT)תגובה

הרשה לי לצטט מדברייך- 'אני מאמין שהנגשת ידע היא המתכון הטוב ביותר לצמצום פערים חברתיים ולמתן הזדמנויות לאלה שלא שפר עליהם גורלם, ולכן חש מחויבות לתרום להנגשת הידע כפי יכולותי המוגבלות' שעה היסטורית היא תוכנית ששודרה לפני עשרות שנים וקטעים הארכיון הללו הינם בגדר אוצר בלום שיש להנחילו לכלל העם כפי שרצה פרופ' הר-סגור. תחנת גלג"צ ושאר תחנות הרדיו השונות בארץ מסתמכים על העלאת שידוריהם לפורמטים דיגיטליים כגון אייקסטף יוטיוב וסאונדקלאוד, לא מעט ממעליי הפרקים האלו זכו להוקרות ולפרסים על פועלם (אני בינהם!), אז בבקשה מממך- פרקי שעה היסטורית הם אחד מאוצרות הידע הגדולים ביותר שיש לעם ישראל ומצווה להנחיל אותם ואת זכרו של פרופ' הרסגור!

לגבי הפודקאסט שלי, אני יכול להבין את ההסתייגות מפרקים בעלי תכנים ביוגרפיים או אקדמיים, אבל למה למחוק קישור לפרק שקשור באירוויזיון?!

הכל טוב ויפה. הנגשת ידע היא דבר חשוב ורצוי, אבל אתה מפר זכויות יוצרים. זה בלתי חוקי ולא מקובל כאן. Dvh - שיחה 22:44, 12 במאי 2016 (IDT)תגובה
שלום לך, לגבי שעה היסטורית, אני ממליצה שתפנה לגלי צה"ל ותקבל את אישורם להעלאת הקבצים ליו טיוב, ללא אישורם זאת הפרת זכויות יוצרים, ובוויקיפדיה איננו מקשרים לאתרים המפרים זכויות יוצרים. אם תקבל את אישורם בכתב, אפשר יהיה לקשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 12:53, 13 במאי 2016 (IDT)תגובה

טיוטה גנוזה[עריכת קוד מקור]

שלום Mor.day87, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:אוכל ומזון נפאלי.

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 17:54, 23 ביוני 2017 (IDT)תגובה