שיחת משתמש:Micadam

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 חודשים מאת Politheory1983 בנושא תמונות
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Micadam, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, פוליתיאורי - שיחה 17:39, 29 במרץ 2023 (IDT)תגובה

עריכה בתשלום[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים, וברוכים הבאים לוויקיפדיה. האם אתה מקבל תשלום או תמורה על עריכותיך במיזם? התו השמיניהבה נשוחח 12:50, 20 במרץ 2023 (IST)תגובה

נא לענות. – מקף ෴‏15:41, 3 במאי 2023 (IDT)תגובה
התקבלה תשובה פה, אך עדיפה תשובה בדף השיחה מתוך החשבון. פוליתיאורי - שיחה 18:55, 3 במאי 2023 (IDT)תגובה
היי, אני לא מקבלת תשלום או תמורה עבור העריכה שלי. אני אוהבת לקרוא את הכתבות של אמיר ועושה זאת מתוך הערכה רבה אליו (וגם מתוך רצון להתנסות בכתיבת ערך בויקיפדיה:).
הבנתי שחסר תיעוד, אשמח שתבהירו לי איזה תיעוד בדיוק נחוץ לכם וכיצד אני צריכה לשלב אותו בעמוד הערך. הרבה מהמקורות הם בעצם כתביו המפורסמים בגלריה והארץ, כמו כן קיימים די הרבה ראיונות שנערכו איתו בתחום ההתנהגות הארגונית, יש אף מקורות רלוונטיים בתוך ויקיפדיה בהם הוא מצוטט לא מעט פעמים בקישורים החיצוניים הן במוזיקה והן בפסיכיאטריה.
מחכה לעדכונכם, תודה! Micadam - שיחה 14:13, 4 במאי 2023 (IDT)תגובה

הגדרות משתמש.ת[עריכת קוד מקור]

שלום,
ויקיפדיה מאפשרת לך לבחור אם המערכת תתייחס אליך כ"משתמש" או כ"משתמשת". ברירת המחדל של המערכת הוא פנייה בלשון זכר, אך באפשרותך לבחור האם להשאיר ברירת מחדל זו על כנה, או לשנותה. אם ברצונך לשנות את העדפות המגדר, יש להיכנס לדף ההעדפות שלך (קיים קישור נוסף בראש הדף) ולבחור את המגדר הרצוי לך על ידי סימון "היא עורכת דפים בוויקי". אז, יש לשמור את השינוי. שינוי זה ישפיע גם על האופן בו ייקרא הדף האישי שלך, קרי, האם יתחיל ב"משתמש" או "משתמשת", לפי בחירתך.

בברכה, פוליתיאורי - שיחה 17:41, 29 במרץ 2023 (IDT)תגובה

תמונות[עריכת קוד מקור]

העלית מספר תמונות שלפי הערך הן צילומים מאת אמיר מנדל, אבל בתנאי הרישיון בוויקישיתוף כתבת שהתמונות נוצרו על ידי מעלה היצירה. יש לשנות ולפעול לפי ההוראות בוק:OTRS. האישור צריך להגיע למערכת OTRS מבעלי זכויות היוצרים עצמם. פוליתיאורי - שיחה 18:02, 18 במאי 2023 (IDT)תגובה