שיחת משתמש:Meshoamam

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת אליזבט בנושא שלום
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Meshoamam, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, סקרלטשיחה הפתיעו אותי 23:54, 5 באפריל 2007 (IDT)תגובה

שלום[עריכת קוד מקור]

ראיתי את הודעתך בדף המחיקה ועל כן רציתי להזמינך בחום להשתתף במיזם ולכתוב בערכי האסטרונומיה השונים, או בכל תחום אחר. בתקווה שההרשמה לא הייתה לצורך ההערה בויכוח בלבד, בברכה, --אורי שיחה 00:59, 6 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אני מצטרף לאורי. אינך חייב להשקיע שעות ארוכות בוויקיפדיה. אתה יכול למשל לקרוא כמה ערכים, למשל מערכת השמש, השמש, שביל החלב, דיאגרמת הרצשפרונג-ראסל, פולסאר או כל ערך אחר מקטגוריה:אסטרונומיה. לכל הפחות תקרא ותיהנה, ואולי אף תתקן שגיאות או תרחיב :). בברכה, ‏odedee שיחה 01:44, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

כתבתי לפני התנגשות עריכה:

שלום אסף, בדרך כלל נהוג אצלינו להמשיך שיחה היכן שהיא התחילה. ההנחה היא שמי שמשתתף בשיחה בדף אחר עוקב אחריו מדי פעם כדי לראות אם נענה.
צר לי ש"טבילת האש" שלך בויקיפדיה הייתה בויכוח שכזה. מצד שני, אחרי שעברת אותה צעדיך הראשונים יהיו מפוכחים יותר. לא סוד הוא שיש כאן ביקורת הדדית רבה, אולם גם אם היא נראית אגרסיבית מדי פעם, ולעתים היא באמת כזו, הרי שהנחת המוצא של כולנו, הנחת העבודה המוצהרת, היא שכוונת כולנו טובה ומשותפת - לכתוב אנציקלופדיה טובה ומדוייקת. לעתים התהליך אינו פשוט או נעים, ובתוצאת הערכים ננוחם.
ברור לי שזמנך מוגבל, אולם אני מקווה גם שלמדת כעת על בשרך את חשיבותו של מקור מידע זה, ועד כמה חשוב שאנשים שיש להם ידע, בעיקר בתחומים המצריכים ידע מקצועי, ישתתפו בכתיבתה. כל אחד עושה כפי יכולתו - אלפי עריכות בחודש או עשרות בלבד, כותב ערכים או משפר ומגיהה וכדומה. כולי תקווה כי תמצא פרוייקט חינוכי זה חשוב מספיק על מנת להשקיע בו חלק מזמנך.
בברכה, ובתקווה לשיתוף פעולה בעתיד, --אורי שיחה 01:48, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תודה לכם, אורי וodedee על המוטיבציה:) ותודה על ההארות בנוגע למה שנהוג כאן. בהחלט יש לי הרבה מה ללמוד. בתור התחלה עברתי ותיקנתי כמה טעויות לשוניות בערך של גלילאו גליליי. אסף.

ברוך הבא גם ממני. אתה יכול לחתום עם ארבעה סימני טילדה (~) :) אליזבט •• שיחה 15:11, 7 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אז תודה רבה גם לך :-)