שיחת משתמש:Mactrix

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Jab-jab בנושא הסרת המלצה למקינטוש
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mactrix, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

דורית 22:52, 14 פברואר 2006 (UTC)


אנא שים לב לויקיפדיה:מזנון#מקינטוש שם נשאלה שאלה על השינויים שביצעת בערך מקינטוש. תודה, odedeeשיחה‏ 22:53, 14 פברואר 2006 (UTC)

אני רואה שהתעלמת מההודעה והמשכת לערוך את הערך. אני חוזר ומבקש שתסביר את מהות השינויים שאתה עושה. הקישור הקודם שנתתי היה שגוי - השאלה נמצאת פה. בקריאה מהירה אני מתרשם מהשינויים שלך לטובה, אך מציע לשבור את הטקסט לפסקאות קצרות יותר, ואולי להוריד קצת מכמות הקישורים. גם אין צורך ברמת הפירוט שיש כרגע בערך (למשל, שמות כל המציגים בקמפיין הטלוויזיוני והפירוט על ההסטוריה של אפל גם הוא קצת מופרז) כי הוא ארוך ומדי וזה מכביד על הקריאה. תודה, odedeeשיחה‏ 09:07, 17 פברואר 2006 (UTC)
עניתי לך בדף השיחה שלי. odedeeשיחה‏ 16:20, 17 פברואר 2006 (UTC)

תבנית "בעבודה" בערך 'מקינטוש'[עריכת קוד מקור]

שקול לשים תבנית:בעבודה בערך 'מקינטוש' עד שתסיים את עבודתך על הערך. הא? 19:54, 17 פברואר 2006 (UTC)

ביקשת עזרה בדף השיחה שלי לגבי מקינטוש. אשמח לעזור אך אעדיף שהדיון יהיה כאן, כך הוא יהיה לך זמין יותר. במה בדיוק אתה צריך עזרה, והאם כבר עברת על הקישורים בהודעת "ברוך הבא" שבמעלה הדף? odedeeשיחה‏ 23:20, 22 פברואר 2006 (UTC)

עוד לא הספקתי במיוחד ליקרוא לכל. הרישום שלי לויקיפדיה היה מהיר כדי לא לאכזב את חברי הפורום והעבודה שהם עשו. אני גם בתקופת לימודים ומבחנים אז זמני מאוד לחוץ.

רק רציתי לדעת איך אתה מקבל את ההודעות דרך הדף שיחה שלי וכ"ו....אתה יודע איך בסיסית עובדים פה בויקיפדיה.

ואם תוכל ליתרום בקישורים אני ישמח כי אני כבר רוצה וירד כל העניין זה של (מחסור בקישורים ודף טעון שיפור) שנמצא על ערך מקינטוש. כי לדעתי החומר שם מצויין !!! והפירוט רב. תודה. Mactrix "Mactrix"

  • אם ככה, אני מציע שתקרא את ההודעה בראש הדף, נמצאים בה כל הקישורים שאתה צריך.
  • את ההודעות בדף השיחה שלך אני לא מקבל, אבל ברשימת המעקב שלי הדף שלך נמצא, ובכל פעם שחל בו שינוי אני יכול לראות אותו כשאני בודק את רשימת המעקב. גם לך יש רשימת מעקב, ובכל עריכה שלך אתה יכול לסמן, לפני השמירה, האם לעקוב אחרי הערך או לא. ישנה גם לשונית עקוב (או הפסק לעקוב) שניתן בעזרתה לעקוב אחרי דף גם בלי שביצעת בו עריכה.
  • אנא חתום על הודעותיך בדפי השיחה ב-"~~~~". כשתלחץ "שמור" זה יתורגם לשמך, תאריך ושעה.
  • אין צורך לפתוח כותרת חדשה כשעונים בדף שיחה, הדיון מסודר יותר כשעונים מתחת להודעה הקודמת ולא פותחים פרק חדש. אתה יכול להזיח את הטקסט ע"י תוספת סימני ":" בתחילת השורה. odedeeשיחה‏ 23:01, 24 פברואר 2006 (UTC)

IPhone[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ירוןשיחה 00:49, 25 בינואר 2007 (IST)תגובה


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

עריכת עמודי משתמש של משתמש אחר היא מחוץ לתחום, בלי קשר לתוכן ‏Ori~‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 04:09, 14 בפברואר 2008 (IST)תגובה

הסרת המלצה למקינטוש[עריכת קוד מקור]

שלום,

ברפרוף על הסטוריית הערך מקינטוש, סברתי כי אתה אחד הכותבים העיקריים של הערך, ולכן עליי להודיע לך שהערך הולך לעמוד לדיון הסרת המלצה. בברכה, Jab-jab - שיחה 12:15, 25 בינואר 2010 (IST)תגובה