שיחת משתמש:LongWays/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת אגסי בנושא אזהרה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום LongWays, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

אזהרה לפני חסימה (בעקבות השינוי בוויקינתונים לגבי סהר קליזו)[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
בסך הכל טעיתי בכתובת של הערך על דבר כזה חוסמים?! נו באמת שטויות SamWhyYouSmilel - שיחה 16:45, 17 בדצמבר 2017 (IST)
ביצעת שיוך של הערך אודות קליזו לכרטיס בוויקינתונים שעוסק ברוטב איטלקי. שינוי כזה נראה כיותר מטעות תמימה. אם העריכה הזאת לא התפרשה נכון, עמך הסליחה והמוניטין שלך מעתה והלאה יוכיח ודאי שאינך מחפש דרכים לפגום בערכים, אלא כוונותיך טובות. זו הציפייה ממך בשלב זה. בברכת חג שמח, Ldorfmanשיחה 16:49, 17 בדצמבר 2017 (IST)

הסבר עריכה-מרק תירס[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

מה המקור למידע בעריכה הבאה? ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 06:48, 23 בדצמבר 2017 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
אני רוצה שתדע שראיתי את תרומתך הרבה לוויקיפדיה! אני מעריך את פועלך (ואת היותך בן נוער כמוני) ונותן לך כוכב להתחלה מתוקה. אופק ~ בואו נדבר ~ טובים השניים מהאחד 06:18, 2 בפברואר 2018 (IST)

מרק תירס[עריכת קוד מקור]

הערך "מרק תירס" שכתבת כולל שני חלקים עיקריים. פתיחה באורך של משפט או שניים ופרק מרכזי "ערכים תזונתיים" הפרק העיקרי "ערכים תזונתיים" שגוי. לא יתכן שבמרק כלשהו יהיו 437 קלוריות למאה גרם. אפילו בתירס עצמו אין כמות כזאת של קלוריות ופה זה מדולל עם מים. יתר הערכים אינם סבירים גם כן. היות שזה היה הפרק העיקרי של הערך ובלי הפרק הזה היה נשאר ערך של שורה אחת בלבד "מרק תירס הוא מרק שעשוי מתירס" העברתי אותו לארגז חול עד שיהיה מוכן להצגה חדשה במרחב הערכים. הערך נמצא במשתמש:ChipsIL/מרק תירס. כמו כן, הקפד להבא לכתוב אך ורק תוכן שמבוסס על מקורות רציניים. גילגמש שיחה 15:45, 2 בפברואר 2018 (IST)

מקובל בעיני, הערך עצמו תורגם מוקיפדיה האנגלית והצרפתית. שבהם הערך מצומצם פי 5 יותר. ניסיתי להוסיף ולא הצלחתי. תודה רבה על ההערה ChipsIL - שיחה 16:07, 2 בפברואר 2018 (IST)
אתן לך טיפ קטן לגבי ערכים על מזון: באופן עקרוני, הערך הקלורי של מים הוא 0. לכן, כשמוסיפים מים לדבר מה, הערך הקלורי של המוצר הסופי תמיד יורד. חלבון=פחממה=4 קלוריות. לכן 100 גרם פחממה טהורה (סוכר לבן) זה 400 קלוריות. לעתים מודדים את זה כ4.5 קלוריות. כלומר ביחד 450 קלוריות. בכל מוצר מורכב כמו תירס שיש בו הרבה דברים והוא לא סוכר מזוקק יהיה פחות מ-400 קלוריות. על כל אריזת מזון יש ערך קלורי. הסתכל בפעם הבאה שאתה בסופר על פחית תירס ותראה כמה קלוריות יש ב100 גרם. כשאתה מוסיף מים למוצר אתה מדלל למעשה את ריכוז התירס. גם אם תוסיף שומן (9 קלוריות ל-100 גרם) או אלכוהול (7 קלוריות למאה גרם) לא תגיע אף פעם לכמות שכתבת כי זה אומר למעשה שמדובר בחמאה משובצת בתירס או משהו כזה. במרק ולא חשוב ממה הוא עשוי אין כל כך הרבה קלוריות, אלא אם מישהו הוסיף לשם כמות עצומה של שומן.
מה בכל זאת לעשות עם הערך שלך. אני מציע שתחפש מידע באינטרנט על מרק תירס. הערך הקלורי פחות חשוב כי זה בלאו הכי תלוי בצורת ההכנה. מישהו ישים יותר מים השני ישים יותר שומן או שמן וכך הלאה. לכן, הפרק מיותר מראש. בדוק מה כתוב באינטרנט על המרק הזה. למה התחילו לבשל אותו, איך מקובל להגיש אותו (קר או חם) עם אילו תוספות, האם יש איזה סיפור מעניין שקשור במרק הזה (למשל הוגש בארוחה מפורסמת כלשהי). חפש כמה מתכונים וצרף בקישורים חיצוניים ועוד. גילגמש שיחה 19:56, 2 בפברואר 2018 (IST)
תודה רבה על ההערה מעריך את נסיונך לעזור לי בכתיבת הערך. אנסה לחפש ולברר! תודה ChipsIL - שיחה 21:42, 2 בפברואר 2018 (IST)
בכיף גילגמש שיחה 22:07, 2 בפברואר 2018 (IST)

עזרה?[עריכת קוד מקור]

היי שוב . ובכן, ראיתי שאתה זקוק לעזרה קלה... יש עוד הרבה על מה לעבוד. בוויקיפדיה קיים מוסד שנקרא חממה - החונך "מגדל" את החניך בוויקיפדיה, יש לי איתך מכנים משותפים רבים ולכן למה שלא אהיה החונך שלך? אם תסכים אסביר לך איך המערכת עובדת. אופק ~ בואו נדבר ~ טובים השניים מהאחד 12:59, 11 בפברואר 2018 (IST)

תודה רבה על ההצעה, בטח שאני מסכים ChipsIL - שיחה 15:23, 11 בפברואר 2018 (IST)
ובכן, חונכות עובדת כך: תחילה אתקן את הערכים כדי שתראה מה אני עושה ותעשה כמוני, אחר כך כבר אוסיף דרישות הבהרה ומקור ואצפה ממך שתענה עליהן לבד. כתיבת הערך תתחיל מטיוטה (משתמש, או טיוטה רגילה) ורק לאחר שאישרתי להעביר את הערך אתה מעביר אותו למרחב הערכים. אני לא מאפשר לכתוב קצרמרים במסגרת החונכות. כשאתה רוצה שאעבור על ערך שלך תפנה אלי בדף השיחה שלי בפסקה חדשה כששם הערך הוא כותרתה. אופק ~ בואו נדבר ~ טובים השניים מהאחד 19:57, 11 בפברואר 2018 (IST)

תבנית:מיצים[עריכת קוד מקור]

לפני יצירת תבנית חדשה המוצבת בכמה ערכים חובה לדון עליה בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים. תודה. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 18:54, 12 בפברואר 2018 (IST)


הצבעתך[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:עלונדון". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, • בקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 14:38, 13 בפברואר 2018 (IST)

ציפיתי לתגובה זאת. לא ידעתי אם מותר לי להשתתף כי היה כתוב מעטה "ללא הרשאה", תודה רבה בקרה ויעוץ ChipsIL - שיחה 14:42, 13 בפברואר 2018 (IST)
איפה היה כתוב ללא הרשאה? • בקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 14:45, 13 בפברואר 2018 (IST)
לא משנה ChipsIL - שיחה 14:52, 13 בפברואר 2018 (IST)

תבנית "בעבודה"[עריכת קוד מקור]

היי. התבנית "בעבודה" נועדה למנוע התנגשויות עבודה בלבד. התבנית לא נועדה לשום מטרה אחרת, והיא לא מהווה שום "חסינות" מפני דיונים בדף השיחה של הערך. יוניון ג'ק - שיחה 21:27, 2 במרץ 2018 (IST)

כמובן, אך אין צורך בתבנית איחוד אם לא סיימתי להרחיב את הערך. אשמח שתוריד את התבנית בשתי הערכים ולאחר הזמן שנקצה תוסיף את האיחוד והויקיפדים יחליטו.

ChipsIL - שיחה 21:28, 2 במרץ 2018 (IST)

אין צורך להסיר את התבנית. תמשיך לעבוד על הערך. הדברים יכולים להתנהל במקביל. יוניון ג'ק - שיחה 21:29, 2 במרץ 2018 (IST)

פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אתר, רעיון, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
כ.אלון - שיחה 16:50, 3 במרץ 2018 (IST)

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

העריכות שלך נראות כאילו הועתקו מדפיות פרסומת. זוהי פעילות שאסורה כאן. אם תמשיך בדרך זו אתה עלול להחסם.--כ.אלון - שיחה 18:30, 6 במרץ 2018 (IST)

מה?? איזו עריכה? ChipsIL - שיחה 18:56, 6 במרץ 2018 (IST)
כל מה שקשור במלונות מקבוצת פתאל--כ.אלון - שיחה 18:57, 6 במרץ 2018 (IST)
מה פתאום, שום דבר לא הועתק מדפי פרסומות. כפי שניתן לראות רוב ערכי בויקיפדיה כתובים בנוסח כמעט ודומה לחלוטין לערכים המדברים על אותם הנושאים למשל, יצירת הדף מלונות U התבסס על מלונות הרודס. המידע לקוח מן האתר הרשמי של פתאל ולא כולל מידע פרסומי, לאחר שכבר אזהרת מקודם לא להוסיף מידע רב על המלון שישמע "פרסומת". הערך יו מג'יק פאלאס התבסס על מלון דן אילת, אם אתה טוען שהערך שיצרתי מכיל מידע פרסומי.. כדאי שתבדוק את הערך דן! מה שאני מנסה להגיד שהאזהרה מיותרת לחלוטין וללא הצדקה מסוימת. ChipsIL - שיחה 19:01, 6 במרץ 2018 (IST)
אני סבור שהאזהרה ממש מיותרת. ChipsIL כתב ערכים במגוון תחומים שלחלקם אין נגיעה לעסקים. אם למישהו יש חשד שהוא עושה פרסמות (אני לא סבור כך), ניתן לשאול אותו בנימוס ללא צורך בתבנית אזהרה. אגסי - שיחה 19:03, 6 במרץ 2018 (IST)
שום פרסומת, אין צורך לדאוג ChipsIL - שיחה 19:10, 6 במרץ 2018 (IST)
ברור. כשאתה כותב ערכים על ויקיפדיות ומיצי פירות לא חושדים בך :) אל תיקח ללב. גם אני חטפתי נזיפות לא מוצדקת לאורך השנים. אגסי - שיחה 19:16, 6 במרץ 2018 (IST)