לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Idanneve

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Y.B בנושא דרוש הסבר לעריכתך
ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, Tzafrir - שיחה 20:18, 31 במרץ 2011 (IST)תגובה

דרוש הסבר לעריכתך[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף רובי פורת שובל אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה, תומר - שיחה 16:40, 24 ביולי 2011 (IDT)תגובה

התשובה לשאלתך היא שרובי פורת שובל לא מעוניינת ששנת הלידה שלה תופיע בגלוי. היא טוענת שמדובר בחוסר שמירה על פרטיות וזו זכותה המלאה לשמור על פרטיה האישיים. אז אני מבקש בבקשה למחוק את שנת הלידה שלה.

תודה,

עידן.

אני מצטער, אבל זה פרט אלמנטרי בכל ביוגרפיה. יניב שיחה 16:47, 24 ביולי 2011 (IDT)תגובה

אולי, אבל כאן מדובר בבן אדם פרטי. היא לא מעוניינת בשום פנים ואופן ששנת הלידה שלה תופיע. עם כל הכבוד שמדובר בביוגרפיה היא עדיין בן אדם ולא רק ערך בויקפידיה - עם כל הכבוד לויקיפדיה. אפשר לשמור על קצת פרטיות אז בוא נשמור על זה ככה בסדר? במאמר מוסגר אגיד שהיא ממש ממש זועמת על העניין הזה. שנת הלידה לא כל כך רלוונטית לעומת פועלה העיקרי שהוא משחק והוא זה שמעניין יותר כאן.

שוב, אני מצטער, כבודה במקומו מונח, אבל אם נניח לכל מושאי הערכים להסיר דברים שאינם נוחים להם - כך לא כותבים אנציקלופדיה. אם אתה רוצה, תפתח דיון עקרוני במזנון על הסוגיה הזאת. ערב טוב, יניב שיחה 17:02, 24 ביולי 2011 (IDT)תגובה