לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Grim~hewiki

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום GRIM אכן לכל גורם תרבותי - ספרים, אמונות, דעות, יש השפעה על מדענים בעת עבודתם המדעית. עד כמה שהיה ידוע, ניוטון לא היה איש קל ונוח לבריות (ראה : http://www.hayadan.org.il/newton1.html) אבל צריך להבין שעבורו האסטרולוגיה היתה הארגון של הידע האסטרונומי שהיה קיים בזמנו. בסופו של דבר, גם אם הוא האמין בתום לב באמונה שהיתה נפוצה מאוד בדורו, עבודתו סייעה לקעקע אותה.

בברכה אבי בליזובסקי, עורך אתר הידען וכותב חלק ההמשך לערך אסטרולוגיה.


הי! ברוך הבא !!! מצטער, אבל הנושאים שלך לא בתחומי הידע שלי.
בכ"ז אשתדל לקרא ולהעיר הערות כלליות (ניסוח, "סדר וניקיון", הבנה של לא-מומחים וכד')
בכל מקרה עקב הניסיון הגרוע שלי בשם אנגלי (יש כאן בעיה של באלגן בגלל העברית / אנגלית, שלא תיפתר כנראה), מציע לך לעבור לשם עברי (כמוני)
-- דוד1 13:26 26 יולי 2003 (UTC)


שלום Grim, וברוך/ה(?) הבא/ה.

יופי של עבודה על מאמרי הפילוסופיה, חסרים לנו מאמרים של יותר משלוש פסקאות... :-). עם זאת שים/י לב למיעוט הלינקים בגרסה המקורית. כדאי לסמן לינק (פשוט לעטוף את המילה בזוג סוגריים מרובעות) סביב כל ערך שראוי שיהיה (אפילו רק בעתיד הרחוק) באנציקלופדיה. כך קל לאנשים יותר להוסיף תוכן לאתר, התוכן נהיה מקושר אינהרנטית, וכן כל סוגי דפי העזר של האתר יכולים להבנות אוטומטית (לדוגמא כאשר מישהו עוקב אחרי לינק אדום, הדף אותו חיפש מסומן כ-Wanted page וככל שזה קורה יותר זה עולה גבוה יותר ברשימת הדפים שצריך לכתוב...).

המון בהצלחה, שמחים מאוד שבאת/ה --Aarrrggghhh 12:25 27 יולי 2003 (UTC)


תודה למברכים. הפרוייקט המהפכני משהו הזה נפלא, ואני מלא התלהבות לקחת בו חלק זעיר ככל שיהיה. אני רואה שכבר נוספו סוגריים מרובעים לטקסטים שכתבתי, אני אשתדל להקפיד על זה יותר להבא. אני מעדיף לשמור על השם הלועזי - הוא איתי כבר שנים ופיתחתי אליו סנטימנטים
Grim

גרים יקר
בנושא תוכן "אין עליך", אבל בנושאי עריכה, אני מתכוון לתרגם (או שמישהו יעשה זאת לפני - הלוואי) את ההנחיות לעריכת דפים ויקיפדיה:המדריך לעיצוב דפים. כמובן שנתבסס על הפרק באנגלית, ואני אנסה לתרגם אותתו - לא מילולית, אלא עינינית.

וברוח "שרית חדד" - אומר לך בכנות "אתה תותח" -- דוד1 23:14 28 יולי 2003 (UTC)

השם של חשבונך ישונה[עריכת קוד מקור]

03:54, 18 במרץ 2015 (IST)

חשבון לאחר שינוי שם[עריכת קוד מקור]

10:47, 19 באפריל 2015 (IDT)