שיחת משתמש:F16/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברכות להצטרפות[עריכת קוד מקור]

שמח שהצטרפת אלינו. הערכים שהוספת לויקיפדיה, הם אכן איכותיים (לפחות בעיני הלא ממש מקצועיות בפסיכולוגיה ארגונית).
אני חושב כי נכון לציין איפשהוא בתוך אולי ה"מונחון" שערך שכטר, את ההפניה למקור של חלק מהחומר (כדי שהקוראים יוכלו לקרא גם על ההקשר עבורו נכתבו הערכים במקור). ^^ דוד1 19:02, 21 דצמ' 2003 (UTC)

תודה. נראה לי שרב הערכים הם דווקא לא באירגונית (קוגנטיבית זה ההתמחות שלי), אבל אלא שדובר עליהם בדף זה אכן כן... אני לא ממש יודעת איך לבצע את ההפניה (חייבת לציין שהתעצלתי ולא קראתי עדיין את כל דפי ההוראות כאן)...


רק רציתי לומר שאני ממש שמח מהתרומה הענפה שלך לאתר גם בכמות וגם באיכות ואני מנסה לעמוד בקצב הכנסת הערכים שלך רק כדי לקרוא אותם:)YMIBleeding 18:43, 23 דצמ' 2003 (UTC)

כמה דברים:

  • אם תחתמי ב 4 פעמים ~ יווצר השם שלך והשעה באופן אוטומטי...
  • אני שמח שהצטרפת לשיחה על ספרות זקוקים שם אנשים אשר מכירים באמת את הספרים וקראו כמות נכבדת ולא רק שמעו שמות כי רק כך אתה יכול להעריך ספרים באמת.אני מקווה שקראת את הנהלים שכתבתי בנסיון ליצור סדר ולא שכול שעה מישהו יוציא ערך אחד ויכניס אחר לפי ראות עיניו

אם יש לך שאלות בקשר אליהן אנא תרגישי חופשי לשאול אותיYMIBleeding 01:03, 24 דצמ' 2003 (UTC)


ראיתי שהוספת שלושה מונחים.

  • כל הכבוד. חשבתי שאמות כשאני היחיד שכותב מונחים.
  • אל תחששי לכתוב מונחים נוספים ולהרחיב את הקיימים.
  • שיניתי מעט את המונחונים שלך כדי שיתאימו לסטנדרט.
    • בהמשך, השתדלי לדבוק בסטנדרט זה, על מנת שהיצרים הפדנטים שלי יירגעו וכן כדי ליצור אחידות בוויקיפדיה.
    • ללמידת הסטנדרט, תוכלי לבקר בויקיפדיה:איך לכתוב מונחון

באהבה,

אלון 19:09, 24 דצמ' 2003 (UTC)


טוב, אני חייב לשאול-

את מורה, לא?

אלון 19:34, 24 דצמ' 2003 (UTC)

אלון, קודם כל אני מבטיחה לעבור על הסטנדרט.
שנית, אני ממש לא מורה. אבל אני מכירה לא מעט מורים ועבדתי השנה עם מורים. F16 19:38, 24 דצמ' 2003 (UTC)

נו, מה ,לא תסבירי את עיסוקך? מאיפה את מכירה שילוב כל כך מוזר של תחומי ידע? אלון 19:40, 24 דצמ' 2003 (UTC)

אלון, עשיתי תואר ראשון במדעי ההתנהגות (ומכאן סציולוגיה, אנתרופולוגיה ופסיכולוגיה), תואר שני בפסיכולוגיה קוגנטיבית, שזה כולל את תורת המבחנים, הערכה, מדידה, אינטליגנציה, שיטות מחקר וכו'. מד"ב ופנטזיה, כמו כולם, זה בתחביבים. בנוסף עבדתי במגוון תחומים שכוללים חדשות/תקשורת/עריכה, מחשבים, מיון כ"א והדרכה (נראה לי שהודעה זו תשמיד את עצמה בעוד 10 שניות... כי אחרת לא בעיה לזהות אותי.)

אולי הבלבול שאני מורה נובע מהתמחותי בפיתוח הדרכה (לאו דווקא בחינוך הפורמלי).


את חברה ביש גבול הזה? יצא לי להיות שם באיזה אירוע בהאנגר בתל אביב.... היה משעשע מאוד.... לא חשבתי שאנשים באמת מכירים אותם...הם איזוטריים שכאלה....YMIBleeding 22:59, 24 דצמ' 2003 (UTC)

אני לא חברה באף ארגון (פרט לאגודת הסטודנטים החדשה בבן גוריון). אבל, לומדים עליהם מאמרים מלומדים באקדמיה ו-רציתי להכניס איזה ערך באקטואליה, אז בדרך לכתוב על מכתב סיירת מטכ"ל (שמיד יכנס), כתבתי גם על יש גבול.

ובאמת Why R U Bleeding?

זה התחיל כמשחק עם חבר במאמץ למצוא את הניק הכי מטופש שנוכל למצוא.....מצאתי את זה ולמען האמת הוא נתחבב עלי כולכך שהחלטתי להישאר איתו ומאז זה הניק הרשמי שלי בכול מקום באינטרנט(משהו כמו 6 שנים). מיותר לציין שהאסוציאציה שמתקשרת לאנשים שחושבים שאני אישה עלתה למוחי רק אחרי שהוא כבר היה בכול מקום ב"נט" כי אחרת לא הייתי לוקח אותו

(אין לך מושג כמה סוטי אינטרנט הניק הזה מושך אחריו.....). ולמה את בחרת בשם של מטוס?(מאחר ש16 הוא ברור שלא הגיל שלך....תואר שני....) YMIBleeding 23:43, 24 דצמ' 2003 (UTC)

אישית לרגע לא חשבתי שאישה תבחר ניק כזה... לי זה דווקא התקשר לדימום מפצע... בנוגע לניק שלי, אז השם שלי מתחיל ב F ויש לי את הניק (לא בהקשר האינטרנטי) מגיל 16 (פעם כשהייתי משתמשת בו כסיסמא, אז היתי מוסיפה את הגיל האמיתי אבל אחרי שנתיים-שלוש הייתי מוצאת את עצמי תוהה בת כמה בדיוק הייתי כשהקלדתי איפשהו את הסיסמא... ולכן חזרתי ל-F16). אני מניחה שאפשר לערוך מחקר אנתרופולוגי-סוציולוגי על ניקים של אנשים. F16 23:51, 24 דצמ' 2003 (UTC)

זו כבר הפעם השניה שאת מציעה לעשות מחקרים אנתרפולוגים מוזרים למיניהם(אתמול הצעת אחד לא זוכר בדיוק על מה)זה קורע אותי מצחוק...(on the good way...)

עכשיו אתה יודע מה אני עושה בחיי (או כל שאר היממה כשאני לא כאן}... אבל בפסיכולוגיה ולא באנתרופולוגיה. שמחה שהצלחתי לבדר אותך.

אין בעד מה....קבלי ח"ח!(זה בשביל חיזוק חיובי מיידי....)כשיהייה לי זמן אני אקנה מדבקות ואתן לך על כול פעם וכשתצברי 20 מהן תוכלי לבחור מתנה(חיזוק חיובי ארוך טווח ליצירת מוטיבציה והשקעה)YMIBleeding 00:07, 25 דצמ' 2003 (UTC)

נראה לי שיותר קל להדביק איזה סמיילי בתור מדבקה וירטואלית (מאשר ללכת לקנות מדבקות). כאשר נמצאים באקדמיה זה ברור שעל כל שטות הכי טיפשית אפשר לערוך מחקר, אז זה בא די בטבעיות (בגלל זה ה-פרס איג נובל כל כך מצליח...). אני גם רואה שאתה בקיא במחקרים בלמידה על מוטיבציה וחיזוקים חיוביים. אני חייבת להודות שאני גם נהנת מהפינג פונג הזה.

לא באופן ממוסד, שילוב של התנדבות במוסד לנוער עם פיגור בינוני וילדות להורים שחיפשו בצורה נואשת לחנך את הילד שלהם......
אני מסכים איתך שאחרי כול ההודעות כאן שהם תמיד על ויקיפדיה עצמה יש משהו מרענן בכך...:)YMIBleeding 00:21, 25 דצמ' 2003 (UTC)

את רואה איך הרצון שלך לכתיבת ערך אקטואלי גרם פה לסערה?YMIBleeding 00:49, 25 דצמ' 2003 (UTC)

את עדיין כאן?!?! לא צריך לישון?:) אממממ....... זו הנקודה השחורה בחייהם....עדיין....

(רק שתדעי בתור אין לך מושג כמה קשה לאדם לגלות שבתור נער מתבגר ניסו לחנך אותו כמו שמחנכים נוער עם פיגור....)
הסרבנות..... אני ודוד שי ערכנו אותו והוספנו והתדיינו(אפילו הסכמנו ...דבר נדיר לכשלעצמו). את האמת אני אדם כלל לא מסודר....פשוט אשכנזי....זה בדם שלי איפה שהוא אז אני מוציא את זה כאן כדי שלא תהיה לכך השלכה על חיי.
קלסרים? הפעם האחרונה שהתעסקתי עם קלסרים הייתה ממזמן....
לילה טובYMIBleeding 03:14, 25 דצמ' 2003 (UTC)


כן! זה אני אני מודה בכך! וזו לא וזו לא אשמת ההורים...וזה לא מיסטר ג'ייקל ומיסטר הייד....פשוט אין לי כוח לפתוח דף שיחה....זה מעייף.... חוץ מזה שמתי לב שהמידע מושלם ככה הרבה יותר מהר....:) אבל אם זה מעיק עלייך עד כדי כך....אני אפסיק.....YMIBleeding 15:54, 27 דצמ' 2003 (UTC)


הקבוצה לא רק אהודה על מורים היא גם אהודה במיוחד עליי. ע"ע מרכסיזם, שיתוף ו- דמוקרטיה.
שיהיה לכולם בהצלחה עם הפצת הוויקיפדיה בקרב מחנכי ישראל חדורי האידאולוגיה והמוטיביציה, מקום 1 בחינוך בעולם, פאר היצירה הערכית, חוד החנית של המאבק על עיצוב פני החברה הישראלית...
אלון 18:32, 27 דצמ' 2003 (UTC)


הפיתוי של להמשיך את ערך זה(עולם חדש ומופלא לעומת 1984) בשבילך הוא ענק...אך אחכה למה שתכתבי ואז אבדוק אם יש מקום להוסיף.אם תצטרכי מידע/עזרה או התייעצות אשמח לעזור מאחר שהינני מכיר טוב מאוד את ספרים אלהYMIBleeding 20:45, 27 דצמ' 2003 (UTC)


  • בהחלט עדיף פרשנית!

למדתי סוציולוגיה בתיכון....:)YMIBleeding


חילקתי את המונחון פסיכולוגיה התפתחותית, וערכתי שינויים פורמליים קלים בצורת הרישום על מנת להתאים לקיים.
כמו כן, הוספתי קישוריפ מהערכים המתאימים למונחונים המתאימים. אם תזכרי, אנא הוסיפי קישורים דומים למאמריך החדשים, במידה ויתאימו למונחון קיים כלשהו (אם לא, למה דרוש מונחון?).

זה יחסוך לי מאמץ רב, למרות שאני לומד הרבה מעבודת הנמלים הזאת.

אלון 22:55, 31 דצמ' 2003 (UTC)

--- בוקר טוב!

אני נשארתי ער כל הלילה כי אני שומר בקיבוץ שלי, עניין של תורנות. אני מקוו שגם לך יש סיבה מספיק טובה. אם לא - תוכנית גמילה לאלתר!
בנוגע לבן הטבע, הטרחתי את עצמי וקראתי רבות מעלילותיו ברחבי הוויקיפדיה.
אכן משעשע.
הבחור הספיק להעלות חמתם של לא מעט וויקיפדים, עם משקל לא קטן לשיטות נימוק וניסוח... מעניינות...
בכל מקרה, אני חוזר בי על יפות הנפש היתרה.
אנא הביני אם לא אייחס לעניין חשיבות רבה מדי. אני סבור שהימנעות מבניית הוויקיפדיה אינה התגובה הנכונה.

ובל נשכח-
מי שיוצר אנציקלופדיה פתוחה באינטרנט ללא תשלום, שלא יתפלא למצוא אסופה של גולשים מוזרים במיוחד, בעלי דינאמיקה חברתית לא צפוייה.

בהערכה (אני - למיטה!)

אלון 05:35, 1 ינו' 2004 (UTC)
אנשים רבים שאינם מכירים אותי דיו, טוענים שאני בלתי צפוי לחלוטין. דבר מוזר לכאורה, משום שמי שמכירני היטב מתלונן שאני כמעט מתוכנת ולבטח מתוכנן למדי. אפשר להתרשם מעבודתי מויקיפדיה כדי להבין ששום דבר אצלי לא נשלף מן המותן, שאני חף מספונטניות ומכין תוכניות מראש לכל אירוע העלול להתרחש בחיי. אולי משום כך סבורות הבריות שהנני בלתי צפוי. לבטח, בנקודת הפתעה בציר הזמן, מצפות הבריות שתגובותיי יאלמו; ברם, משום שהכינותי עצמי לכל התרחשות, מיד צצה לה התגובה ומשתקת את הסביבה. בן הטבע 11:24, 6 ינו' 2004 (UTC)

אף16,

ראשית, אל תשכחי שאת זקוקה לגמילה, ושיש לך תיזה לגמור.

שנית, כמי שעסק מעט בנושא, אינך חברת קיבוץ אם אינך חייה חיים שיתופיים בערכייך ובאופני חייך. אי לכך, אינך חברת קיבוץ, תהא הגדרתך הפורמלית אשר תהא.

כפי ששמת לב, אני משתייך לזן נדיר של קיבוצניקים סוציאליסטים (רחמנא ליצלן!)

סביר להניח שהקיבוץ שאת-גרה-בו אינו קיבוץ אלא התארגנות ריכוזית במיוחד של אזרחים מתוסכלים.

אלון

לינק לעזרה[עריכת קוד מקור]

ראיתי כי הוספת בדי הרבה מאמרים לינק עזרה. (בערך ויקיפדיה:שימוש בתמונות גם אני הוספתי). אך פתאום נזכרתי כי קישור לעזרה קיים בפועל בכל דף של ויקיפדיה: בפינה הצפון מערבית של הדף, בשורה שניה מתחת ל"שיחה". לכן לדעתי התוספת הזו מיותרת.
אך יש למצא דרך כדי להדגיש / להבליט / לחדד את העובדה והמיקום של הלינק הסטנדרטי של עזרה בכל דף. ^^ דוד1


אני חייב לציין שאת עושה לי הרבה עבודה, דווקא בזכות העובדה שאת, מבחינתי מ"הרעים" (אל תדאגי, גם דוד שי נמצא שם)- וויקיפדים אשר מקורות המידע והמחשבה שלהם מהווים אנטיתיזה לשלי.

למעשה, אני מוצא עצמי נכנס לדף המשתמש שלך על מנת לראות מה המטלות הבאות שעליי לבצע...

את בהחלט מעמתת אותי עם התפיסות הקיימות בעולם ההשכלה לגבי חברה ואדם. זהו אתגר מעניין.

אנא, המשיכי לתעד את כל תרומותיך בדף המשתמש שלך, זה בהחלט מקל עלי.

בתמורה, תזכי לראות את מאמריך משגשגים ומתרחבים (כדוגמת הערכה ומדידה)

אלון 02:11, 2 ינו' 2004 (UTC)

  • לא כל כך הבנתי מהו שיפט (זה שנמצא בין פרדיגמות)
  • אינני יודע מהו Unschooling ולא מכיר את מי שהזכרת... אולי תכתבי על ערך?
  • רעיון האינטיליגנציות המרובות אכן מקובל עלי ואני תומך בו בכל ליבי. גם אם זה בהחלט נכון מצדך ליצור שיטות בחינה שונות, עדיין מדובר בשיטות בחינה.
  • שיטת בחינה עשויה להיות נכונה ואמינה עבור מטרותיה. מטרותיה (וזאת כמעט ולא למדו אותך) הן המטרידות אותי. חד היא אם הכוונה לשפר או למדוד בלבד.
  • כל קורס באוניברסיטה מניח את מה שהוא בא להוכיח, ולכן לעולם אינו מספק מקור ערכי למחשבה אנושית. לדוגמה, שיטות בחינה שלומדים באוניברסיטה יוצאות מתוך הנחה כי בני אדם ניתן למדוד באופן פורמלי שלא על בסיס עצם אנושיותם וערכיהם. כמובן שמתוך הנחה זו, מוכחת ההנחה שוב ושוב בכך שהשיטות מצליחות להשיג את מטרתן...

לנחמך, אכן שיפרת את מעמדך בעיני כאשר טענת כי את עוסקת בשיפור מדידת האינטיליגנציה ובהרחבת הגדרתה...

ובכלל, מה אכפת לך אם מבחינתי את מהרעים? המשיכי בדרכך, זוהי בחירתך ואל תתכחשי לה.

ובעניין זה, אל תרשמי בוויקיפדיה. גשי לסיים את הדוקטורט.

אלון 13:16, 2 ינו' 2004 (UTC)

תודה על ההסבר, אך אני מבין בפרדיגמות, וכן במעבר בינהם. למעשה תחום העיסוק שלי הוא יצירה של מעבר בין פרדיגמות.

אני שמח, בכל אופן, שאת מכירה מספיק את העניין עלמנת להבינו כפי שאני מבין זאת, באופן בסיסי. קיימת נטייה בוויקיפדיה להבין עניין זה, ואני מרוצה מכך.

הדבר היחיד שלא הבנתי או עניין ה"שיפט". עתה אני מבין שאכן התכוונת לאותו מקש מתחת ל"אנטר".

מחכה לערך על unschooling, בתקווה שתנחתי בצד של הטובים.

אלון 15:02, 2 ינו' 2004 (UTC)

צר לי, אני עדיין לא מצליח למצא את החסימה, מה גם שבן הטבע כתב במפורש במזנון שהוא לא חסם משתמשים או את הערך המדובר. אם עדיין יש בעיות תתארי בדיוק מה את מבצעת שלב אחרי שלב - ואיזו הודעה את מקבלת. Costello 15:06, 2 ינו' 2004 (UTC)

שימי לב לתשובה בדף השיחה שלי Costello 16:30, 2 ינו' 2004 (UTC)


f16 יקרה שלי! אני התחלתי לכתוב ערכים 1900 1901 1902 תראי אותם אולי זה ימצא חן בעיניך. לרשותך תמיד... ~~


קבלי ח"ח על התבנית (ובכלל אני נהנה לקרא כל מה שאת כותבת, חבל שאין לי זמן לקרא הכל - הקצב שלך גבוה מדי בשבילי)
אולי כדאי לרכז תבניות שימושיות בדף אחד? - בינתיים אני מכיר את: קצרמרים, תבנית יום אירועים, ותבנית שנה, וקישורים שימושיים ו.. ?? ^^ דוד1 17:29, 3 ינו' 2004 (UTC)


הכנסתי שינוי קל בויקיפדיה:תבנית יום - לבחינתך והחלטתך. ^^ דוד1 17:38, 3 ינו' 2004 (UTC)

ועכשיו בניתי את הדף ויקיפדיה:רשימת תבניות - נקווה שיהיה שימושי - ואז נוסיף אותו לעמוד הראשי.
אגב, אני לא מצליח להכניס שורת רווח כאשר אני במצב של nowiki - זה כבר קרה לי בעבר, ולא מצאתי פתרון לזה. (וסליחה על בלבול המח, ואני חוזר לעבודה - יש לי המון להשלים עד מחר - אבל הצצתי ולא יכולתי להתאפק.) ^^ דוד1 17:56, 3 ינו' 2004 (UTC)

מקווה שיושרו ההדורים בינינו. מאד הופתעתי מדברייך ולכן מעט כעסתי. מכל המפעילים, אני הפחות פעיל מכולם ולא חסמתי אף משתמש ואף לא את ויקיפדיה כולה. יום טוב לך. את עושה עבודה יפה. בן הטבע 07:07, 4 ינו' 2004 (UTC)

---

שלום לך, טייסת.
אני מבקש ממך להכין רשימה של כל אותם ניסויים שהתחלת לחבר עליהם ערכים. אין צורך שכתבי עתה ערכים בנושא, אלא שתרכזי את כל הידועים לך ברשימה אחת (כמו ניסויים חברתיים). מלבד זאת, חסרים לנו ערכים בנושא התעופה, ומאחר שאת בקיאה בתחום ומשום שאת זו שהצעת לקיים פרויקט בדבר ציון מאה שנים לכל מיני אירועים והואיל וחלפו מאה שנים מאז טיסתם הראשונית של האחים רייט, הרי אין מתאימה ממך לחבר מעט ערכים בנושא מעניין זה. תודה. בן הטבע 09:48, 4 ינו' 2004 (UTC).


נחספתי!

אני בעצם סוכן של סין הקטמוניסטית, בשליחות להרוס את המערב הגווע!

טוב, לא.

אני לא מורה, אבל קרוב. מחנך בלתי פורמלי. (כלומר- אני פורמלי, החינוך לא פורמלי)

ובניגוד לדימוי הידוע של מנחה קבוצות חביב וחייכן, שתופס את תפקידו כ"משימה לאומית" ו"סיפוק נפשי ללא גבולות", אני תופס את תפקידי כשליחות פוליטית, ריאקציונית, שחותרת תחת יסודות החברה הקיימת (ולא דרך שריפת דגלים של ארה"ב והשתתפות בפורומי מחאה איזוטריים ופסטיבלי שאנטי, דרך חינוך)

וזה באמת.

מכיוון שכך, אני נמנע מלכתוב דך משתמש. דעות קדומות נגד אידאולוגיה אקטיבית בשילוב עם נטיות אולטרה-ממוסדות המתחזות לדמוקרטיות, יגרמו לציבור הרחב לחשוד באופיי.

אני מקווה שלא קילקלתי. אני יוצא מתוך הנחה שאחרי שקראת את ויקיפדיה:ויקיפדיה כמוסד דמוקרטי וחלק מדעותי על ילדים את לא תבהלי מהעניין, ותכירי בזכותו של הנוער לזכות בחיים ערכיים-פוליטיים, כאלו שנמנעו מהדור הנוכחי.

יש כאלו שלא מכירים מכך, ובטוחים שניהליזם פוסט-מודרני הוא הדרך הנכונה לחיות, ואף יגנו על כך בחירוף נפש (להלן הציטוט: "כל אחד יעשה מה שהוא רוצה. לאף אחד אין זכות לדרוש מאחרים להתנהג ולחנך לפי דעותיו הפרטיות).

אלון 15:00, 4 ינו' 2004 (UTC)

נ.ב.- לא הבנתי מה הבעייה עם המקף. אנא שני את שם הערך בהתאם.


תעיפי בבקשה מבט ב - http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA_%D7%A9%D7%A0%D7%94

אני להגיע לתבנית מוסכמת לערכי השנים כדי שאני אוכל להתחיל למלות את הערכים. Costello 19:31, 4 ינו' 2004 (UTC)


אנא,

השארתי תחינתי בדף של כוסטלו. אם את מקדימה אותו, נסי לקרוא את ההודעה שהשארתי לו ונסי כוחך.

אלון 23:23, 4 ינו' 2004 (UTC)

לילה טוב. אלון 01:24, 5 ינו' 2004 (UTC)


F יקרה,
שמתי לב שבמאמר על ניסוי הקונפורמיות של אש הקישור לסולומון אש הוא לא תקין (יכול להיות בגלל הניקוד?).
המשיכי את העבודה המבורכת, תחסרי לנו כשתהי במזרח.

  מאיר :-> (מאיר מ 03:47, 6 ינו' 2004 (UTC))

סתם לספק את סקרנותי, על מה (היתה אמורה להיות) התזה?

  מאיר :-> (מאיר מ 03:47, 6 ינו' 2004 (UTC))

אנחנו מאותו מוסד?[עריכת קוד מקור]

שלום F16! עושה רושם שאנחנו מאותו מוסד (לא סגור), ואפילו חברים באותה אגודה (חדשה!). אנא צרי איתי קשר בדוא"ל eman ב bgumail. טודה Eman 17:31, 6 ינו' 2004 (UTC)


מאחל לך שוב נסיעה פוריה ובריאה+ מגרש חול ציבורי[עריכת קוד מקור]

אם היה לנו שטח "מגרש חול ציבורי", בו כולנו "מקשקשים", הדווח שלך על הנסיעה הוא OK. אבל זה לא המצב - ולכתוב מול ויקיפדיה: נראה משהו לא "אנציקלופדי" - לא לעניין / לא מכובד / לא יודע (רציתי להגיד "חילול הקודש" - אבל זוהי כבר הגזמה פראית).
ובמחשבה שלישית, למה שלא נפתח - "מגרש חול ציבורי" שיהיה מעין מקום מפגש בין הויקיפדים, לנושאים שאינם דווקא ויקיפדיה.
נ.ב. אני באמת נוסע למספר ימים למזרח (עבודה). נ.ב.2 תחסרי לנו מאד ^^ דוד1 12:28, 10 ינו' 2004 (UTC)


==אז רגע לפני שאת ממריאה,== מרשה לעצמי לאחל לך שוב שהות נעימה במזרח הרחוק, חוויות, הרפתקאות, וכל מה שבא לך והעיקר - חיזרי הביתה בשלום. אשמח לשמוע חוויות מרחוק, אם תצליחי. ודווחי כאשר את חוזרת. מבטיח (אם לא אשכח), לרשום לך כאן ר' פרקים של האירועים העיקריים בויקיפדיה. ^^ דוד1 14:20, 17 ינו' 2004 (UTC)


האם חזרת הביתה + מה עם ויקי למטייל בעברית?[עריכת קוד מקור]

איך אני צריך להבין את הכתיבה המסיבית שלך ביומיים האחרונים? מקוונ שחזרת לכאן בשלום

אגב, מה קורה עם פרוייקט ויקי למטייל בעברית? האם יש התקדמות? (זה מעניין כי בין השאר החברים כאן ניסו לפתוח WIKIQUOTE בעברית, ניסיון שכרגע מוקא)
בכל מקרה חג פסח שמח וכשר ^^ דוד1 10:05, 5 אפר' 2004 (UTC)

C my reply in שיחת משתמש:דוד1#F16 and Wikitravel ^^ דוד1 13:05, 11 אפר' 2004 (UTC)

F יקירה, שמתי לב שאת הופכת לקצרמר כמעט כל מאמר של שתי פסקאות ומטה. יש אכן מאמרים שראויים לכך אבל יש אחרים שאפשר להסתפק בהם במאמר קצר. לדוגמא: עדי נס, ערכים של מדינות בארה"ב, וערכים של ערים בישראל. לדעתי יש טעם להוסיף הערה כזו רק לערכים שברור שהם לא שלמים (דוגמא: אומנות) או לערכים קצרים מאוד.

טיול נעים בצפון,
מאיר מ 13:11, 11 אפר' 2004 (UTC)


הי,

אין טעם לפנות לבן הטבע. מתחילת פברואר בן הטבע נגוז ונעלם מויקיפדיה. מי שנושא את הלפיד בנושא מיון עולם החי הוא בעיקר משתמש:דליק הכלבלב.

מאחל לך טיול נפלא.
אביהו 16:58, 12 אפר' 2004 (UTC)

אעזור בכיף![עריכת קוד מקור]

תודה לך על שלל המחמאות, קטונתי מלשמש נושא הדגל. בבקשה תפני אותי אל אותם מאמרים שבהם שם מדעי בלבד. דליק כלבלב 16:07, 14 אפר' 2004 (UTC)


שלום F16, הציצי נא בערכים פסיכולוגיה, פסיכואנליזה, ותני דעתך על תוכנם. דוד שי 20:07, 16 אפר' 2004 (UTC)


ראי נא שאלתי בשיחה:מדעים קוגנטיביים. תודה, דוד שי 20:50, 23 יוני 2004 (UTC)


למען האמת קשה לי להבין למה התכוונת... חסרים הרבה דברים בוויקי, מה לעשות אלו החיים! תהיי יותר ספציפית בבקשה שלך :) דליק כלבלב


הטבלא בזברה מצויינת אך היא עושה עוול לטקסונומיה, מאחר ולא כוללת את ה"תתים" - תת-קבוצה, תת-מערכה. לטעמי אין צורך בהם, אך אין זו דעת בן הטבע שבזמנו מילא את הוויקי בהם. הטבלא תעזור למזדמנים לאתר, למצוא במהירות את הערכים החשובים בנושא, אך היא לא תסדר את כל הבלגן שבן הטבע עשה! לצערי, אין לי את הכלים לתקן את כל הערכים המטעים האלו, כי אין לי ידע מספק בטקסונומיה. דליק כלבלב 14:25, 24 יוני 2004 (UTC)

תקני בבקשה את מה מה שכתבתי ב-אגורפוביה[עריכת קוד מקור]

זה לא השטח שלי אבל סיקרן אותי (אולי לא ממש שלך), בכ"ז אם בא לך - תודה מראש. ^^ דּוֹד1 04:52, 17 יולי 2004 (UTC)

אגב, לא נראה לך שצריך היה לכתוב "אגוראפוביה" (אחרת זה נקרא כמו אגרונומיה) ^^ דּוֹד1 05:17, 17 יולי 2004 (UTC)

קיבלתי את הביקורת הבונה שלך (באהבה רבה). אבל אני רק התכוונתי, שתבדקי את הנכונות של מה שתרגמתי באגורפוביה מויקי באנגלית בעזרת הידע הכללי שלך בנושא פסיכולוגיה. את הקישורים בכל מקרה, אני משלים בסוף (אם אני בכלל מגיע לזה).
בקשר לכתיבה בנכונה של המונח, אבדוק אולי בהאקדמיה ללשון העברית
בכל מקרה תודה על הסיוע. ^^ דּוֹד1 11:53, 17 יולי 2004 (UTC)

אני ממליץ מאוד לקרוא את כתיב עברי שם רשום:

האקדמיה החליטה זה מכבר שאין להוסיף אל"ף לתעתיק של מילים לועזיות לציון הצליל a.

ודוגמא שניתנת שם היא יאפאן או יפן. ערן 11:57, 17 יולי 2004 (UTC)



אני אכן דוגל בשיטת הקישורים וכל ערך שהעליתי בעבר הפך למופלא עם כל הקישורים והתוכן הנדרש וכך יהא עם הערכים שהעליתי היום. לגבי יצירות מופת בספרות העולמית, נו מה אומר... התאזרו בסבלנות עד יום מותי. בן הטבע 14:55, 27 יולי 2004 (UTC)


שלום לעלמה!

העליתי את ניסוי בנדורה שערכתי מהרשת. אני לא מבין דבר בסוציולוגיה ואני מבקש שתבדקי לאיזה קטגוריה הוא שייך. תודה, בן הטבע 15:39, 1 אוג' 2004 (UTC)

שימוש במקף בשם הערך[עריכת קוד מקור]

שלום F היקרה,

את כמובן צודקת, במיוחד שאת התו מקף (־) אין לי מושג איך להקליד בויקיפדיה (אני יודע איך להקליד ב-WORD). המלצתי, למרות שזה יותר עבודה, להשתמש בשיטת [[ערך ללא מקף|ערך־ממוקף]] , על מנת שהעברית תהיה מדויקת ולעומת זאת מי שיחפש ערך ידע תמיד שאין צורך להקליד - או ־ או _.

דרך אגב, שמו "יורש" ולא "לורש".
אביהו 16:58, 1 אוג' 2004 (UTC)
הפתרון הטוב לבעיית המקף הוא תיקון מנוע החיפוש של ויקיפדיה, כך שיראה את הסימן מקף (לצורותיו השונות) כמרווח. עלינו לפנות ל-Brion בבקשה זו, במקום לבזבז זמן על אילתורים. דוד שי 21:12, 1 אוג' 2004 (UTC)

את דעתי בנושא ביטאתי בשיחה:דו־פסיגיים. בברכה, Iorsh 10:39, 4 אוג' 2004 (UTC)

עזרה עם FDL[עריכת קוד מקור]

תודה על הצעת העזרה אך ככל הנראה לא נזדקק לה מכיוון שאנשי Babylon התגלו כמשתפי פעולה עם רוח ויקיפדיה. הם שוקלים כעת להכניס את כל האנציקלופדיה לתוך התוכנה שלהם (באופן חוקי כמובן).

הייתי שמח להעביר לך את תכתובות הדואר האלקטרוני אבל לא עידכנת את הכתובת שלך בהעדפות המשתמש.

מאיר מ 11:41, 9 אוג' 2004 (UTC)


ראי נא, החברה אפ, כדי שיוסרו כל הספקות בעניין, לפי דעתי כל אותם שמות כמו פסיכולוגיה וסוציולוגיה המכונים בפי עם הארץ "מדעי החברה", הם אינם אלא יצירות לא ברורות של הפסיאודו מדעים. התיאוריות שאתם נוטים להציג הן בלתי מבוססות וספק אם יש צורך ללמדן. אני נוטה לבטלן לחלוטין ואולי גם נצטרך באחד הימים, לאחר שנטכס עצה כולנו, להחליט האם למחוק את כל הערכים העוסקים בנושא באנציקלופדיה מכובדת זו. אני חובב ניסויים ונקודת ההשקפה שלי לגביהם היא אתולוגית. אני פוסל חד משמעית את הממצאים שאנשי מדעי החברה הגיעו אליהם. עתה, הואיל וברשותך ספרים ומפות העוסקות בנושא המיתוסים, ראי עצמך מחויבת למען כולנו להקדיש זמן מה ולרשום לפנייך לכל הפחות את שמות הערכים ואנו כבר נמצא את הדרך למלא בהם תוכן. אם בספרות העברית ניתנו שמות מסוימים, אזי עלינו לעשות שימוש בהם כדי ליצור תאימות לאחור. מאחר שאת הבקיאה מכולנו בנושא, הרי נגזר עלייך גורל נהדר מעין כמוהו – להיות נושאת הדגל בחקר המיתוסים העולמי. זהו אינו תפקיד פשוט, אך כולנו סמוכים ובטוחים שתעמדי בו בהצלחה. לכבוד הוא לנו הוא לקרוא חיבורייך בנושא וכן יירבו. יש לפנייך שנים רבות, עודך צעירה, ונסי לבנות לך מסלול חיים שיאפשר לך להגיע לחקר המיתולוגיה הנורדית כבר בתוך שנתיים-שלוש, אחרת כולנו נסתבך פה עם הפוטרים והטולקינאים.

בן הטבע 15:26, 10 אוג' 2004 (UTC)


קטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום אף,
לאחרונה התחלה בפרויקט הקטגוריזציה של ויקי. הענין עם הקטגוריות, שניתן לשלב ערך אחד ביותר מקטגוריה אחת. כך תסביך אדיפוס יכול להופיע גם בפסיכולוגיה וגם בפסיכואנליזה. הסיבה לכך היא פשוטה - להקל על הקורא. מה גם יש ערכים, השייכים יותר לקטגוריה אחת - לגוגמא סמים. סמים שייכים גם לביוכימיה ביותם תרכובת כימית גם לפרמקולוגיה ביותם תרופה וגם לרפואה. כמו כן ניתן לשלב קטגוריה שלמה במספר קטגוריות. כך למשל היסטורית יוון העתיקה היא גם חלק מהיסוטריית יוון וגם חלק מהקטגורית הראשית של היסטוריה. אני מקווה שהסברתי את המהות של הקטגוריות, כפי שאנחנו רואים אותה.
גילגמש 11:09, 27 אוג' 2004 (UTC)

היי
בקשר לקטיגוריות בפסיכולוגיה - אני פשוט אקטלג בקטגוריות שהקמת... כמה שלא רציתי בכך, שלוש שנים של לימודי פסיכולוגיה השאירו חותם :-)
ותמסרי ד"ש לדלהי בשמי :-) נדב 17:56, 28 אוג' 2004 (UTC)

כמו כן, אנא שימי לב ששיניתי את הקטיגוריה מחלות נפש לcategory:הפרעות נפשיות - קטיגוריה כזו כבר הייתה קיימת והיה לי קצת חבל להעביר, מה גם שהשם יותר מתאים לתופעות כמו אגנוזיה. נדב 08:53, 29 אוג' 2004 (UTC)

כמו כן, אנא ראי את category talk:הפרעות נפשיות. אשמח לשמוע את דעתך. נדב 12:21, 30 אוג' 2004 (UTC)

שלום,
ראי בבקשה את הצעתי בויקיפדיה:הגבלת עריכות של משתמשים אנונימיים
גילגמש 12:21, 20 ספט' 2004 (UTC)


אפרת, ידידתי!

אני יודע שיש הבדל בין קו מפריד למקף מבחינת פיסוק, אך האם בעידן המחשב יש לזה שימוש?
איה במקלדת יש מקש למקף?
אגב, בתוך ימים אחדים יהיו בידיי כל הרשימות.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 08:25, 22 ספט' 2004 (UTC)