שיחת משתמש:Elaz85/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת מישהי שאיכפת לה בנושא הערה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


ברוכים הבאים[עריכת קוד מקור]

שלום.

בימים אלה מתחילה תחרות הכתיבה השביעית. אולי יעניין אותך להשתתף. אפשר למשל לשפר את C Shell במסגרת התחרות. אפשר כמובן לשפר/להרחיב/ליצור גם ערכים אחרים במגרת התחרות. (וכמובן שאפשר לעשות זאת ללא קשר לתחרות) • אמיר (שיחה) 16:17, 14 ביולי 2010 (IDT)

זה אתה?[עריכת קוד מקור]

שנת הלידה ותחומי העניין מחשידים מאוד. עבור. הללשיחה • כ"ג באלול ה'תש"ע • 22:23, 1 בספטמבר 2010 (IDT)

כן, גם השם שלך מחשיד מאוד. לא ניסיתי להסתיר, אתה יודע. אני מבין ששמת לב רק אחרי שהתחלתי לחפור ב"הכה את המומחה", בטריטוריה שלך.
נו, לפחות תחתום בטילדות האלה. חוצמזה אולי תכחיל את דף המשתמש שלך? (אמנם אתה לא מהכחולים, אבל גם מהאדומים אינך, כמדומני. ובהתבסס על מקום לימודיך, הייתי אומר שאתה מהצהובים). הללשיחה • כ"ג באלול ה'תש"ע • 23:30, 1 בספטמבר 2010 (IDT)
אני חותם, מזתומרת? אני מניח שאתה זורק את הצבעים האלה כי אתה יודע שאין לי באמת מושג, אבל אולי אני אכין משהו. אתה אומר שזה ייחשב לרזומה בראיון עבודה באינטל? אלעזר - שיחה 00:50, 2 בספטמבר 2010 (IDT)
סביר שכן. ב"לחתום" התכוונתי לתגובה דלעיל, ולה בלבד. ולגבי הצבעים: כחולים - עגה צבאית; אדומים - עגה פוליטית; צהובים - עגה חברתית. ודי למבין. הללשיחה • כ"ד באלול ה'תש"ע • 22:36, 2 בספטמבר 2010 (IDT)
אה, וכל עוד אין משקף שרוטה, לא נראה לי שזוגי שלו יהיה פתאום נקבה. הללשיחה • כ"ד באלול ה'תש"ע • 22:37, 2 בספטמבר 2010 (IDT)
חשבתי שאתה מתקן לאנשים תקלדות בלי לשאול אותם... תיקנתי, אבל עדיין נראה לי שאומרים גם ככה, אפילו אם זה לא תיקני. אלעזר - שיחה 09:53, 3 בספטמבר 2010 (IDT)
אני מתקן תקלדות, לא מה שנראה לי כטעות דקדוקית. מותר למישהו לשנות את השפה כרצונו. אני מתקן רק אם ברור לי שהתיקון רצוי מצד הכותב. ולמשל לא תיקנתי את ה"אפילו אם" שלך כאן (שאינו תקני אבל רווח מאוד כבר מתקופת הראשונים). הללשיחה • כ"ו באלול ה'תש"ע • 22:45, 4 בספטמבר 2010 (IDT)

תודה..[עריכת קוד מקור]

תודה עבור העזרה שהושטת. עמותת הדילסקטים מודה לך אורי מוסנזון - שיחה 22:11, 9 בספטמבר 2010 (IDT)

מיליונר מי שגומר ראשון[עריכת קוד מקור]

אגב, בקשר לנושא הפארודיה על המירוץ למיליון - השוואה פשוטה של התאריכים כבר מראה על הטעות - סדרת הריאליטי עלתה בספטמבר 2001 - חודש אחרי שהסרט יצא לאקרנים (וכמובן שלבטח התסריט נכתב לפחות שנה לפני כן). זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 20:32, 13 בספטמבר 2010 (IST)

אתה צודק, הייתי צריך לבדוק. תודה אלעזר - שיחה 20:33, 13 בספטמבר 2010 (IST)

העריכה האחרונה שלך[עריכת קוד מקור]

דווקא מצאה חן בעיני. דרכיה דרכי נועםשיחה • ז' בתשרי ה'תשע"א • למנינם: 01:23, 15 בספטמבר 2010 (IST)

תודה. אם היא מצאה חן בעיניך, אני סקפטי לגבי הסיכוי שהיא תמצא חן בעיני החצי השני של העולם. נקווה לטוב אלעזר - שיחה 01:28, 15 בספטמבר 2010 (IST)

אורוגוואי[עריכת קוד מקור]

האם ידע על סמך ביקור במקום אינו מספק? אם זה כן מספק, בבקשה תגיד לי... מ-ב-צ - שיחה 17:11, 15 בספטמבר 2010 (IST)

ריקון ערכים למחיקה[עריכת קוד מקור]

אנא אל תרוקן ערכים המיועדים למחיקה מהירה. זה מפריע - אנחנו נאלצים לבדוק מה היה בערך קודם המחיקה וזו פעולה שאפשר לחסוך מאיתנו. אם ישנו ערך שאתה חושב שצריך להימחק, אתה יכול לבקש את מחיקתו בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk18:09, 15 בספטמבר 2010 (IST)

צודק. הפריע לי רק שבינתיים יש תוכן מיותר או פוגע. אני לא רואה סיבה לא להשתמש בתבנית מחיקה מהירה על ערכי הבל, אבל אני לא אמחוק את תוכנם. אלעזר - שיחה 18:11, 15 בספטמבר 2010 (IST)
הסיבה היא שאם יש יותר מעריכה אחת של עורך אחד, אני כמפעיל צריך לבדוק האם באמת צריך למחוק את הערך או שצריך לשחזר אותו לגרסה קודמת. כך שגם תבנית מחיקה מפריעה. לא יקרה כלום אם התוכן הפוגע יישאר עוד כמה דקות עד שיתפנה מפעיל למחוק אותו, וממילא היחיד שרואה את התוכן הפוגע הוא היוצר עצמו, כי אף אחד אחר לא יודע שהתוכן קיים או איך להגיע אליו.
דבר נוסף, אנא אל תשתמש בתבנית {{לך}}, אלא בתבנית {{ניסויים}}. תבנית "לך" מיודעת למשחיתים כבדים ולא סתם לילדים שמנסים את הממשק. בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk18:14, 15 בספטמבר 2010 (IST)
במילים אחרות, אתה אומר לי לא להסתכל ב"שינויים אחרונים" בכלל... דווקא התמכרתי {{נזוף}}. אלעזר - שיחה 18:17, 15 בספטמבר 2010 (IST)
המילים האלו הן שלך, לא שלי. אם הייתי רוצה שלא תעזור, הייתי אני נותן לך את תבנית "לך" ;-) ‏Yonidebest Ω Talk18:50, 15 בספטמבר 2010 (IST)
מצטרף לבקשה. ריקון ערך לא שווה למחיקתו, ורק גורר עבודה נוספת, תודה על עזרתך בניטור. מתניה שיחה 21:04, 15 בספטמבר 2010 (IST)
הצטרפת מאוחר מדי, נכנעתי כבר ליוני-דה-בסט אלעזר - שיחה 21:06, 15 בספטמבר 2010 (IST)

ראה[עריכת קוד מקור]

תגובתי בדף ההצבעה. --דרכיה דרכי נועםשיחה • ז' בתשרי ה'תשע"א • למנינם: 20:47, 15 בספטמבר 2010 (IST)

{{לך}} כמעט שמתי לך את התבנית הזו מפני רוב אהבתך אליה. --דרכיה דרכי נועםשיחה • ז' בתשרי ה'תשע"א • למנינם: 22:30, 15 בספטמבר 2010 (IST)

אתה מוזמן תמיד. אלעזר - שיחה 22:33, 15 בספטמבר 2010 (IST)

הרעיון שלך - קניתי אותו בשינוי מעשה. דרכיה דרכי נועםשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • למנינם: 02:42, 16 בספטמבר 2010 (IST)

שָׁלוֹם וְלֹּא לְהִתְּרָאוֹת! דַי - נִמְאָס לָנוּ מִמְךָ! חבל שנפגשנו בכי.

בתודה, ויקיפדיה.

{{הפרת זכויות יוצרים}} וחוץ מזה, אין סיכוי שהניקוד מדויק. את שלי העתקתי ממקורות כדי לוודא אלעזר - שיחה 02:47, 16 בספטמבר 2010 (IST)
בדיוק לכן הקדמתי, שקניתי אותו בקנין של שינוי השם ושינוי מעשה כמבואר בבבא קמא ס"ו ע"ב ובתוס' שם. דרכיה דרכי נועםשיחה • ח' בתשרי ה'תשע"א • למנינם: 02:50, 16 בספטמבר 2010 (IST)

אתה מפריע בעריכה[עריכת קוד מקור]

במלחמת יום הכיפורים. תמשיך לערוך לבד. בפעם הבאה, עדיף לחכות שמשתמש יסיים עם העריכות שלו ואז לבצע הגהה. גמר חתימה טובה.אודי - שיחה 15:15, 17 בספטמבר 2010 (IST)

ולרגל יום כיפור, אני מבקש סליחה. גמר חתימה טובה גם לך. --אלעזר - שיחה 15:18, 17 בספטמבר 2010 (IST)

מחזור הרטום[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהורדת את מה שכתבתי על "מחזור איטליה" כיצד אני יכולה ליידע את הציבור על המחזור, שיש לו ערך לימודי ויהודי רב, מבלי להפנותם לקישור שבו ניתן ללמוד על המחזור? אין לי אינטרס כלכלי, אני ביתו של הרב הד"ר הרטום ואני מעוניינת בפרסום עבודתו שיש לה ערך יהודי ומחקרי רב

בברכת גמר חתימה טובה,

נעמי

שלום נעמי. המידע בקישור איננו ממוקד מספיק, ועיקרו עוסק במכירת המחזור. באפשרותך להוסיף את המידע הרלוונטי לערך, בצורה מסודרת וללא התייחסות לפרטים משניים. את יכולה להוסיף תחת כותרת משנה וכדומה, אך חשבי קודם כל לאיזה חלק במידע ישנו ערך אנציקלופדי. תמיד ניתן להתייעץ בדף השיחה של הערך, ויענו לך אנשים בעלי ידע וניסיון. אני מתנצל אם עריכה זו פגעה בך - ייתכן שטעיתי במחיקה. שיהיה לך גמר חתימה טובה. --אלעזר - שיחה 15:59, 17 בספטמבר 2010 (IST)

תודה על נכונותך לעזור. אנסה לערוך שוב את ערך מחזור איטלייאני השלם.

מבקשת שתאמר לי מתי וכיצד אני יכולה לערוך שוב את ערך מנחם עמנואל הרטום. האם אני צריכה לחכות לאישור של האחיין שלי כדי להשתמש בחומר של האתר? האם אני יכולה לערוך על סמך חומרים שונים שבידי כערך שאני כתבתי, כפי שניסיתי לעשות, אך זה נמחק? - נעמי

את יכולה להשתמש בחומרים שבידך, ולדעתי גם בחומר של האתר כל עוד זה בארגז החול, וראי גם את המידע בויקיפדיה:אישורים להעתקה. אני ממליץ שתקראי את דפי העזרה (יש קישור בצד) בנוגע לסגנון וכו'. לאחר סיום העבודה על הערך תזמיני מישהו (גם אותי, אבל כדאי גם מישהו וותיק יותר - למשל גרש שעוסק הרבה באישים) להעיר את הערותיו, ובספו של דבר תוסיפי את הערך כערך רגיל. בנוגע למידע על המחזור, אולי כדאי שתפני להלל (גילוי נאות - הוא אח שלי) שיסביר לך כיצד לשלב את המידע בערך. --אלעזר - שיחה 22:01, 18 בספטמבר 2010 (IST)
הערות בסיסיות בנוגע לעריכה: מעבר שורה בודדת איננו עובר שורה. הזחה מבצעים בעזרת ":", נסי למצוא את הקטגוריות המתאימות. מומלץ שתעלי תמונה, ותדגישי קשר לאישים אחרים (כגון קאסוטו). --אלעזר - שיחה 22:01, 18 בספטמבר 2010 (IST)
הערך מחזור איטלייאני השלם כרגע קצר מדי ולא ערוך, ועלול להימחק. אני מציע שתעשי אותו דבר כמו עם הערך על הרב: ארגז חול פרטי, ולאחר סיום העבודה תצרי את הערך עצמו. רק לאחר מכן תוסיפי אותו כקישור פנימי בערך נוסח איטליה - ולא "לקריאה נוספת" המיועדת להפניה אל ספרים ומאמרים בנושא. אלעזר - שיחה 22:12, 18 בספטמבר 2010 (IST)

הסתבכתי.... אפשר לתקשר דרך מייל??? Naomigold - שיחה 10:36, 19 בספטמבר 2010 (IST)

s7395779-at-mail.technion.ac.il, בשמחה, אבל זכרי שאינני אחד הוותיקים בויקיפדיה, ועצותי עלולות להיות שגויות. אלעזר - שיחה 11:08, 19 בספטמבר 2010 (IST)

אלים קטנים[עריכת קוד מקור]

שים לב שטעית במספר דברים לגבי דמותו של לו צה. ראשית - שם הספר בו הוא מופיע בשנית הוא 'Thief of Time' (ללא 'A'). שנית - הוא מפר באופן בוטה את הוראות אב המנזר ומתערב מספר פעמים באירועים ובכך משנה את מהלך ההיסטוריה. ולבסוף - הוא מופיע לאורך כל הספר - בהתחלה, באמצע (כשבראד'ה מתכונן למסע לאפבה), גורם להריסת צב הברזל וכן הלאה. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 20:08, 19 בספטמבר 2010 (IST)

צודק, שמיני. למה זכרתי שישי? זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 20:51, 19 בספטמבר 2010 (IST)
זכרתי לא נכון את שם הספר. לגבי ההתערבות אני מסכים וגם כתבתי. "בהתחלה ובסוף" התכוונתי - לא במשך הסיפור על אפבה. איך שכחת שזה שמיני? אצל טרי פראצ'ט החוק הוא אפס אחד שמונה . באופן כללי הגירסה שלך טובה יותר, ויש לי רק אי הסכמות קלות. אלעזר - שיחה 21:00, 19 בספטמבר 2010 (IST)
ואגב, אם אני לא טועה, אפשר להבין שראש המנזר לא בדיוק אמר לא לא לשנות, אלא לשנות בצורה עדינה... מין כסת"ח כזה. אלעזר - שיחה 21:09, 19 בספטמבר 2010 (IST)

שדה אלקטרומגנטי[עריכת קוד מקור]

שלום אלעזר, ברצוני לדבר על אופן הדיון.

הדרך הנכונה והטובה לשפר ערך בעבודה משותפת, היא בערך עצמו, ולא באמצעות דיונים בדפי שיחה. אני התחלתי את הדיון בדף השיחה עקב הפעולה הראשונה שלך: שחזור. אתה שיחזרת את העריכה שלי בלי להתייחס למהותה, אלא שיחזרת במלואה. גם לא התייחסת לתבניות. שחזור נועד למקרים של השחתה או תרומה בעייתית חוזרת. שים לב שאני התנגדתי לעריכה שלך, אבל לא שיחזרתי אלא שיפרתי את הערך תוך נגיעה בנקודות שנראה שהפריעו לך קודם. לכן "הכרזתי" על מלחמ עריכה - העריכה שלך נראתה פולמוסית, ונראה היה שעבודה בערך עצמו תוליד רק שחזורים.

הדרך הנכונה היא עריכות בונות בערך עצמו, ובנוסף ובמקביל דיון בדף שיחה שנועד להבהיר נקודות מסוימות.

בכל אופן, דיון בדף שיחה צריך להיות ענייני וממוקד. אתה נוהג להרחיב את הדיון, דבר שמעייף מאוד את מי (כמו טוקיוני) שמנסה להבין על מה הדיון. גם פיזרת אותו פתאום על פני 5 פסקאות שלא לצורך.

בנוסף, על כתיבה בפיזיקה: כתבת "אף אחד לא ממש מבין את זה". נשמע כמו ציטוט מפי מישהו. אז קבל תיקון: הרבה אנשים מבינים QED. אני ביניהם. בפיזיקה, הבנה בסיסית היא - לפתור בעיות בנושא זה. אם אדם פתר את משוואות מקסוול, הרי שהוא יודע אלקטרודינמיקה קלאסית. אם פתר בעיית פיזור קומפטון עם דיאגרמות פיינמן עד רמת לולאה אחת - הרי שהוא מבין אלקטרודינמיקה קוונטית (QED). כלל האצבע בויקיפדיה - אם אדם לא מבין נושא בפיזיקה, כלומר אם לא פתר משוואות באותו התחום, הוא לא מבין בנושא, ורצוי שלא יכתוב עליו. הסיבה פשוטה - הוא נאלץ להסתמך על ציטוטים מתוך מקורות בלי להיות מסוגל לבדוק בעצמו את אמיתותם ואת מידת הרלוונטיות שלהם.

אני לא יודע מה הידע שלך וזה לא רלוונטי, אני בכוונה נמנעתי מדיון אישי. אבל, עליך בעצמך להחליט אם אתה מבין מספיק בנושא או לאו.

‏Setresetשיחה 08:41, 20 בספטמבר 2010 (IST)

לגבי הפיזור - פשוט חשבתי שהדיון עוסק בנושאים רבים בו זמנית. בנוגע לשאר הדברים, אני אקח את דבריך לתשומת לבי. לא אמרת רק מה דעתך לגבי הדרך האחרונה שהצעתי. אלעזר - שיחה 00:07, 22 בספטמבר 2010 (IST)
עניתי בשיחה בערך. אם כוונתך "לגבי הדרך האחרונה שהצעתי" היא תרגום הערך באנגלית, הרי שהצעתי לתרגם את פסקת הפתיחה, ונתקדם משם. אם יש לך גישה לספר של פיינמן שהציע קלטי מה טוב. ‏Setresetשיחה 08:32, 25 בספטמבר 2010 (IST)
תרגמתי בינתיים בארגז חול פרטי שלי, ואני מחכה לתגובה מהפרופסור. אולי תהיה לי גישה לספר אחרי חול המועד, כשאני אחזור לטכניון. --אלעזר - שיחה 15:55, 28 בספטמבר 2010 (IST)

הערה[עריכת קוד מקור]

הייתה לי אכן היכרות קצרה עמך, אולם זאת בערך אחד בודד, ומשום כך לא ניתן ללמוד ממנה הרבה. אציין רק שזה כמה וכמה משתמשים שטעיתי בהם בתחילה, וכיום אני יודע שהם עולים עלי כמעט בכול. אין כאן המקום להיות כרוכלא ומיזל, וברגע זה עומדים לנגד עיני יותר מחמישה, שאף החלפתי עם רובם דברים ביממה האחרונה. Rex - שיחה 16:19, 22 בספטמבר 2010 (IST)

אני לא כל כך מבין מה אתה מתכוון, פגעתי בך בצורה כלשהי? אם כן אני מתנצל: כוונתי הייתה הפוכה. אלעזר - שיחה 16:50, 22 בספטמבר 2010 (IST)
חלילה, זוהי רק תגובת תיקון לייחס הלא חברתי שהפגנתי באותו ערך. Rex - שיחה 16:54, 22 בספטמבר 2010 (IST)
הלהט שלך שם דומה ללהט של מאורות הקודש ב"יהדות", ודומה ללהט שלי ב"שדה אלקטרומגנטי" - ראה פסקה אחת למעלה לגבי דעתם של אחרים עלי... להט זה טוב, ואם הוא בא עם גישה נכונה הוא מועיל לכל הצדדים בסופו של דבר. זאת דעתי. שיהיה לך חג כשר ושמח קריצה אלעזר - שיחה 16:58, 22 בספטמבר 2010 (IST)

ערכים יתומים[עריכת קוד מקור]

חג שמח, שבת שלום והמון תודה על העזרה במיזם הערכים היתומים! תוכל לשים אצלך את התבנית {{משתמש משתתף במיזם ערכים יתומים}}. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 16:29, 24 בספטמבר 2010 (IST)

אבל אני מתעסק רק ברשימות קצרות. הארוכות מלחיצות אותי... אני אשים את התבנית פה בצד, בלי יומרות לעתיד. תודה וחג שמח. - אלעזר - שיחה 16:33, 24 בספטמבר 2010 (IST)

שינוי שם ערך[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים

היי[עריכת קוד מקור]

שלום, אין צורך להסיר את התוכן. לשם כך נועד הדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים בו מבקשים מחיקת ערכים ממפעילי המערכת. מחיקת התוכן של הדף תאלץ את המפעילים להסתכל בדף הגרסאות הקודמות, וזו סתם הטרחה שלהם. אליסף · TRUE BLOOD · שיחה 21:11, 25 בספטמבר 2010 (IST)

העירו לי על זה, ובדרך כלל אני כבר לא מוחק תוכן של דפים למחיקה. בנוגע לדף הספציפי, ראיתי שביקשו כבר למחוק עשר דקות קודם לכן, ועוד לא מחקו אותו. הוא הכיל תוכן פוגע, ואין צורך להסתכל בגרסאות קודמות עבור דף בשם כזה. --אלעזר - שיחה 21:27, 25 בספטמבר 2010 (IST)

יומנו של מכשף[עריכת קוד מקור]

מה דעתך ליצור ערך בשם "התרגילים של ראם שבספר "יומנו של מכשף"? (שלפני כמה דקות מחקת לי את הפסקה הזו בערך יומנו של מכשף) ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לדעתי אין לכך ערך אנציקלופדי. אם אתה חושב אחרת, תיצור ערך כזה - ערוך, מסודר ואובייקטיבי - וזה ייצור דיון. אומר שוב: לדעתי הערך יימחק וחבל על המאמץ.
במקום זה, אני ממליץ לך לעשות שני דברים:
  1. לערוך את הערך הקיים - כרגע מצבו לא טוב. צריך לחלק לפיסקאות; לנסח בצורה עניינית יותר; לתמצת את מוסר ההשכל, וכו' - עדיף שתקרא קודם את ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.
  2. להוסיף לערך, בצורה תמציתית ועניינית, את התרגילים.
הייתי עוזר לך בשמחה, אבל לא קראתי את הספר. אלעזר - שיחה 21:35, 25 בספטמבר 2010 (IST)

עלאזר כנס[עריכת קוד מקור]

אני כתבתי בתקציר שאם יש למשהו בעיה אם מה שכתבתי,שיכתוב בדף השיחה,ונדון בזה,ואתה כנראה לא קראת את זה,ושלחת לי אזהרה,אני רוצה שתבטל את האזהרה לאלתר,לא ראיתי שמשהו אמר לא לזה שאני אערוך את הדף,וויקפדיה זו אינציקלופדיה חופשית,ואני לא מסכים למה שכתוב שם,כי גם זה נכתב באמצע ויכוח כשהרבה מוחים בזה,ואני לא מסכים לזה שאם אחד מחברי המערכת,למשל אתה,לא יסכים אם משהו,ויקבע מה יהיה כתוב,לא,אני לא מסכים,ויקיפדיה היא אינציקלופדיה חופשית,גם של הרשומים,ולכן אם אתה מוחה את מה שכתבתי,אתה מוזמן לכתוב על זה בדף "שיחה".ולא לשלוח אזהרות. תבנית:Bogo33 בתאריך:ה27 לספטמבר 2010

קודם כל, האזהרה היתה קצת הגזמה ואני אמחק אותה - לא חשבתי על זה כמו שצריך. דבר שני, אם יש דיון אתה צריך לתת זמן להגיב לטענות ולא לשנות תוך כדי דבר שכבר בוטל. לא אני מחליט מה יהיה כתוב, אבל אם יש ויכוח בנושא מסויים, לא עורכים אותו בצורה חד צדדית. --אלעזר - שיחה 02:11, 28 בספטמבר 2010 (IST)

בקשר לעריכה בערך "גוגל"[עריכת קוד מקור]

אני מצטער מאוד אם עשיתי משהו לא קשורה, אבל לא הבנתי מה היתה הבעיה? תוכל לכוון אותי? איך מה שכתבתי שונה משאר הלינקים שמובאים שם?! ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שאר הלינקים הם מידע רשמי של גוגל, הערך באינציקלופדיית Ynet, כתבה על פרצת אבטחה משמעותית, ומידע - אולי מיותר גם הוא - על שיפור שערכה החברה.
אף אחד מהם איננו מדריך למשתמש שנכתב באתר שאיננו רשמי. המידע באתר אליו הפנית הוא טיפים, ולא מידע אנציקלופדי שתורם משמעותית להבנת הנושא - ראה ויקיפדיה:קישורים חיצוניים. לדעתי הקישור שלך לא עומד בקריטריונים המופיעים שם. אם אתה חושב אחרת, תעלה את זה בדף השיחה של הערך. --אלעזר - שיחה 14:54, 28 בספטמבר 2010 (IST)

מדוע?[עריכת קוד מקור]

מקווה שלא בגלל התו. החזרתי ותיקנתי. --Jys - שיחה 04:57, 29 בספטמבר 2010 (IST)

אתה צודק. למה? תגובה אינסטינקטיבית לשתי שגיאות כתיב, אזכור של טלנובלה (נחפזתי ולא קראתי את הפתיחה) ושעה מאוחרת. תודה על ההערה. --אלעזר - שיחה 11:44, 29 בספטמבר 2010 (IST)

מחיקת חתימה[עריכת קוד מקור]

מדוע מחקת את חתימתך מהאזהרה? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 20:00, 2 באוקטובר 2010 (IST)

כי הבנתי - משימוש שראיתי אצל מישהו אחר - שלא חותמים על האזהרה הספציפית הזאת, אולי בגלל ההקשר והניסוח (לשון רבים, ללא בברכה). אם אתה מעיר אני מניח שטעיתי ואני אחתום עליה כמו על כל אחת אחרת. אלעזר - שיחה 21:28, 2 באוקטובר 2010 (IST)
אני לא יודע מי עשה ככה, יכול להיות שיש עוד אחרים שלא חותמים על אזהרות, לי זה נראה פסול לכתוב למישהו בלי לחתום. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 02:44, 4 באוקטובר 2010 (IST)

תותח קרופ 75[עריכת קוד מקור]

שלום אדון אליעזר. אתה לא רואה שאני עובד על הערך ? בבקשה צא ואל תפריע ותפסיק כבר לקלקל !!!! ROSENMAN424 - שיחה 22:56, 3 באוקטובר 2010 (IST)

תגיד, אתה לא מרגיש ולא רואה מה אתה עושה? אתה לא חושב שהגזמת ? נכנסת ברגל גסה לעבודה גדולה שלי וללא בושה לשבש אותה? ROSENMAN424 - שיחה 23:02, 3 באוקטובר 2010 (IST)

קודם כל, מצטער, לא ראיתי. אם הייתי רואה לא הייתי נוגע; ראיתי עריכה שנראתה לי לא עשויה היטב וניסיתי לתקן אותה - בדיוק עריכה אחת, זה הכל. תחסוך את סימני הקריאה, וזה לא "אליעזר" אלא אלעזר - שיחה 23:06, 3 באוקטובר 2010 (IST)

אדון אלעזר. בכל פעם שאתה נכנס לערך מסויים ורואה את הסימן "בעבודה" מעל הערך, אסור לך ולאף אחד לגעת בערך עד שבוע ימים מהשינוי האחרון של הכותב. האם זה ברור ? או מסובך מדי? מה זאת אומרת עריכה אחת? אתה כנראה לא מבין עדיין מספיק אם אתה מדבר כך. אני רואה בדף השיחה שלך שזו לא פעם ראשונה שמעירים לך על כך. בקשה תנסה להיות קצת יותר סבלני ואל תכנס ותערוך לפני שניתן מבחינת חוקי הויקיפדיה והנוהלים. ROSENMAN424 - שיחה 23:16, 3 באוקטובר 2010 (IST)

הסיבה היא מה שאמרתי. ראיתי עריכה, לא ראיתי (בכלל) את התבנית "בעבודה", עד אחרי שערכתי - ואז היה מן הסתם מאוחר מדי. דיברתי על "עריכה אחת" כי הערת לי פעמיים אחריה, ובתוקפנות, כאילו כל המטרה שלי היתה להשחית לך את הערך. בזמן שהוצאת על שתי ההערות האחרונות יכולת לשחזר ולהמשיך לעבוד בנחת. אלעזר - שיחה 23:21, 3 באוקטובר 2010 (IST)

אני מבין שיש לך כוונות טובות, אבל לומר שלא רואים את תבנית בעבודה? דבר כזה עוד לא שמעתי. מה לעשות אבל אתה באמת שיבשת לי עבודה עצומה של פרק די גדול . אתה לא רואה אותו, אבל את הנזק עשית. אולי תעשה לך נוהג לפני שאתה מתחיל לתקן ולערוך, כדאי לבדוק ראשית בראש הערך האם הוא בעבודה או פנוי לשינויים שלך ? מה דעתך? אז אולי לא תקלקל ערכים ולא תצטרך לספוג הערות ממני ומאחרים .ROSENMAN424 - שיחה 23:28, 3 באוקטובר 2010 (IST)

אני אשתדל. הרבה פעמים אני עורך מתוך תת ערך, ולא מסתכל על הכותרת. לגבי העבודה שנהרסה - לא נעים לי לשמוע. עד כמה שאני יודע (ומן הסתם זה כבר לא רלוונטי) כשיש התנגשות עריכה יש עוד את העריכה הישנה בתצוגת ההבדל, וגם אפשר לדפדף אורה בדפדפן ולחזור לניסיון האחרון שלך. אלעזר - שיחה 23:32, 3 באוקטובר 2010 (IST)
אין שום בעיה לערוך מתוך תת-ערך, אבל ראשית צריך להסתכל בעמוד הראשון של הערך ולבדוק האם הוא בעבודה. דבר שני, אני מציע לך להסתכל בסרגל שבתחתית העמוד מצד ימין, שם תמיד רואים את המצב של העבודה. במקרה שלנו שגרמת לו ללא כונה, אם היית מסתכל היית רואה שכתוב שם התנגשות עריכות !!!ROSENMAN424 - שיחה 23:42, 3 באוקטובר 2010 (IST)
אף פעם לא ראיתי את זה. אני אחפש את זה בעריכות הבאות שלי. אלעזר - שיחה 23:46, 3 באוקטובר 2010 (IST)

איחולים לבביים[עריכת קוד מקור]

הללשיחה • כ"ו בתשרי ה'תשע"א • 16:25, 4 באוקטובר 2010 (IST)

תודה. אלעזר - שיחה 16:52, 4 באוקטובר 2010 (IST)

תבנית לך2[עריכת קוד מקור]

לבקשת ליאת, הועבר אל: שיחת משתמש:Elaz85/לך (פרודיה). אלעזר - שיחה 17:29, 5 באוקטובר 2010 (IST)

הפרדוקס של קנטור[עריכת קוד מקור]

אני לא יודע מה הידע שלך בנושא אבל בערך שגוי מיסודו. ברשותך אמחק אותו. דניאל ב. 22:11, 5 באוקטובר 2010 (IST)

כבר כתבתי בדף השיחה שאין לי התנגדות. תוך כדי שתרגמתי אותו הרגשתי שהוא לא בסדר, קיויתי רק שיהיה יותר קל לתקן אותו מאשר לכתוב אותו מההתחלה, ואני בספק לגבי זה. תמחק, בקיצור. אלעזר - שיחה 22:15, 5 באוקטובר 2010 (IST)
זה מה שקורה כשמנסים לתרגם ערך בקבוצות תוך כדי שלומדים חבורות. אסור לערבב בשר וחלב . אלעזר - שיחה 22:16, 5 באוקטובר 2010 (IST)
החלפתי בתבנית עבודה. אשתדל להתפנות אליו בקרוב. הערך האנגלי כתוב בצורה זוועתית. הוא מערבב בין המסקנה של משפט קנטור, הפרדוקס עצמו והמסקנה מהפרדוקס לגבי תורת הקבוצות הנאיבית. דניאל ב. 22:21, 5 באוקטובר 2010 (IST)
חשבתי שהבעיה היתה אצלי. אז אני מניח שלא רק. לעתים קרובות מדי אני סומך בעיניים עצומות על ויקי האנגלית, משום מה. אלעזר - שיחה 22:24, 5 באוקטובר 2010 (IST)
כתבתי מחדש. זה לא ארוך אבל אני לא חושב שיש עוד מה להוסיף, חוץ ממה שציינתי בדף השיחה. דניאל ב. 23:25, 6 באוקטובר 2010 (IST)
ערך יפה. אני חושב שיש קצת מה להוסיף לפחות בהקשר שמסביב (לא רק מתמטיקה), אבל לא דברים שאני מבין בהם. אלעזר - שיחה 23:53, 6 באוקטובר 2010 (IST)

נמנמן העצים[עריכת קוד מקור]

שכוייח על הטיפול המהיר! קלונימוס - שיחה 17:52, 6 באוקטובר 2010 (IST)

זאת מחמאה? אני לא רגיל לקבל כאלה... תודה! אלעזר - שיחה 17:54, 6 באוקטובר 2010 (IST)
קלונימוס - שיחה 18:12, 6 באוקטובר 2010 (IST)
לדוגמה
      |
      |
      V

העברה[עריכת קוד מקור]

שלום אלעזר, אסור להעביר כך ערך; יש להעביר באמצעות לשונית "העברה" בלבד. דע להבא. בברכה, אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 18:13, 6 באוקטובר 2010 (IST)

תבנית:רות, היישר. אלעזר - שיחה 18:27, 6 באוקטובר 2010 (IST)
מצוין. רות סוף. אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 19:04, 6 באוקטובר 2010 (IST)

תיבת נאצות[עריכת קוד מקור]

נראה שבאמת לא היית צריך לפתוח דף מיוחד בשביל זה... הללשיחה • כ"ט בתשרי ה'תשע"א • 18:13, 6 באוקטובר 2010 (IST)

אם הייתי פותח, לא היה פה כלום חוץ מאיחול כלשהו אחת לכמה שנים... אלעזר - שיחה 18:16, 6 באוקטובר 2010 (IST)

בהמשך לדיון[עריכת קוד מקור]

היי,

הדיון בדף השיחה של הלל הפך לעמוס. אם תרצה, נוכל לדבר על זה במסנג'ר או משהו כזה. גילגמש שיחה 20:44, 9 באוקטובר 2010 (IST)

אין לי מסנג'ר, רק פייסבוק וג'ימייל... מה רצית להגיד על ההצעה האחרונה שלי? אלעזר - שיחה 20:48, 9 באוקטובר 2010 (IST)
האמת היא שהייתי בין היוזמים של המצב הקיים (כלומר, X עריכות לאורך Y ימים) ההצעה נתקלה בקשיים וההצבעה בוטלה, אך אחר כך ליש העלה הצעה דומה שעברה. הינו שלושה ויקיפדים בדיון: מגיסטר, עוזי ו. ואני. כל ההצעות שהעלאת נדונו ונפסלו. או שאין אפשרות מעשית לספור את הדבר הזה או שמתעורר קושי נוסף. ספירת העריכות היא הדבר המעשי ביותר שאפשר לעשות ולמעשה, המעשי היחיד. אפשרות נוספת היא רק חשיפת זהות במפגש או במצלמה. גילגמש שיחה 20:50, 9 באוקטובר 2010 (IST)
אבל מה לגבי החמרת הקריטריונים - כמו עכשיו, אבל יותר עריכות? הרמה הנוכחית נמוכה למדי - השתתפתי בהצבעה זמן קצר אחרי שהתחלתי לערוך ברצינות עם החשבון הזה. העלאה אל מעל ל1000 עריכות (בקצת יותר ימים) תהפוך בובות קש לבלתי משתלמות, נראה לי. אלעזר - שיחה 20:54, 9 באוקטובר 2010 (IST)
זה עניין שאפשר לשקול, אך אני לא יודע אם תיהיה לו תמיכה בקהילה. כמו כן, יש לזכור שיש משתמשים שעורכים מעט או מעלים ערכים גדולים מאוד בעריכות ספורות. לא יעלה על הדעת למשל לשלול את זכות ההצבעה של אביהו שנוהג לעלות את הערכים המומלצים שהוא כותב בלחיצת כפתור אחת. לכן, יש פה הרבה בעיות שצריך לחשוב עליהן. אני לא חושב שתיהיה תמיכה לשינוי דרסטי של הכללים, אבל אפשר לעלות את זה לדיון. גילגמש שיחה 20:56, 9 באוקטובר 2010 (IST)
אני חושב שמשתמשים מיומנים עד כדי העלאת עריכה גדולה בלחיצת כפתור הם כבר בעלי מספר עריכות גדול למדי. ולגבי ההגבלה של מספר הימים - אולי אפשר להגדיר משתמש לאחר כך-וכך עריכות כ"מאושר להצבעה" קבוע (על ידי מפעיל או משהו כזה) כך שהוא לא יצטרך לדאוג בהמשך הדרך. אלעזר - שיחה 20:59, 9 באוקטובר 2010 (IST)
לא, אי אפשר לתת זכות הצבעה קבועה לנצח נצחים בלי קשר לפעילות בוויקי. אני מציע שתקרא את הדיונים - תוכל למצוא בארכיון הפרלמנט. גילגמש שיחה 21:03, 9 באוקטובר 2010 (IST)
אני אשתדל לקרוא, ולחשוב עוד על הבעיה. עכשיו זה סתם אתגר. מזכיר יותר ויותר את שאלת התגמול של מתכנת (משום מה ). תודה בכל מקרה. אלעזר - שיחה 21:07, 9 באוקטובר 2010 (IST)

רבין ואלטלנה[עריכת קוד מקור]

השתתפת בדיון על מעורבות רבין בפרשת אלטלנה. אתה מוזמן לכתוב לכאן את דעתך על הנוסח הזה צפניה - שיחה 12:21, 15 באוקטובר 2010 (IST)

אטימולוגיה עממית[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:אטימולוגיה עממית

הערה[עריכת קוד מקור]

בס"ד גאלוס היא בת. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:13, 24 באוקטובר 2010 (IST)

לא שמתי לב בכלל שכתבתי בצורה מגדרית... ממש איכפת לך :) תודה על ההערה. אלעזר - שיחה 22:16, 24 באוקטובר 2010 (IST)
בס"ד תודה על המחמאה, שמחה שיצא לנו להיתקל וירטואלית. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 22:19, 24 באוקטובר 2010 (IST)