שיחת משתמש:E.F Edits/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Ben-Natan בנושא לתשומת לבך

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


שלום ויקיפדיה

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום E.F Edits, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • י"ג באדר ב' ה'תשע"א • 17:39, 19 במרץ 2011 (IST)

תצוגה מקדימה[עריכת קוד מקור]

אני חושב שתמצא תועלת רבה בכפתור התצוגה המקדימה, ובמיוחד בכפתור התצוגה המקדימה המהירה, שאותו ניתן להשיג על ידי כניסה למיוחד:העדפות בלשונית "סקריפטים", כשם שאני נעזר בו רבות. העריכות המרובות שאתה מבצע בערך מסוים גורמות להצפה של דף השינויים האחרונים ומקשות על ניטורם. תודה, Kulystabשיחהגן עדן, גיהנום, או הובוקן... עד חג המולד • י"ג באדר ב' ה'תשע"א • 17:39, 19 במרץ 2011 (IST)

צבעי הלאומיות הכלל ערבית[עריכת קוד מקור]

אהלן,
הסרתי את התוספת שלך על דגל לוב.
הדגל הוא דגלה ההיסטורי של לוב, והמתקוממים מניפים אותו בשם הזיקה למסורת הקדם-המהפיכה הירוקה של קדפי. מיותר לציין בערך על הצבעים כי הדגל משמש גם את תנועת ההתנגדות. • עודד (Damzow)שיחההלוואי והייתי בדיקסי!16:32, 31 במאי 2011 (IDT)

המחאות באוקראינה[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף בשם המחאות באוקראינה. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 16:32, 23 בפברואר 2014 (IST)

עזרה[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:מזנון

התחלתי לכתוב ערך הנקרא דגל הנצרות,מושג שלא מופיע כלל בגוגל העברי ואין כמעת דפים עבריים באינטרנט על דגל זה, אשמח עם משהו יעזור לי לשדרג ולפתח את הערך ויוסיף קישורים למקורות באנגלית ובעברית(אם ימצא)

סוף העברה

שלום א. פ., המזנון הוא אינו מקום לבקשת עזרה. אני ממליץ שתפנה למשתמשים שעוסקים בתחום, משתמש:Damzow לדוגמא. יואב נכטיילרשיחה 10:18, 26 במאי 2014 (IDT)

גאווה (להט"ב)[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על יצירת הערך. דני Danny-wשיחה 12:11, 6 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה. אשמח לקצת עזרה בעריכתו. התגייסתי לא מזמן ואין לי זמן להרחיבו

עיד אלאצ'חא[עריכת קוד מקור]

אהלן,
כל הכבוד על יצירת ההפניה הנ"ל. עם זאת, ראיתי שיצרת הפניה מן השם הנ"ל כשהוא מנוקד. ההפניה אמורה לסייע למי שמחפש את הערך - בשם אחר. לכן, סביר שמי שיחפש לא ינקד. אלדדשיחה 18:57, 3 באוקטובר 2014 (IDT)

אצור עכשיו את ההפניה ל"חג הקורבן" מן השם הנ"ל ללא ניקוד. לדעתי, אפשר למחוק את ההפניה המנוקדת שיצרת, אבל אני לא מוחק, אולי בכל זאת עשוי להיות לה שימוש כלשהו במרחבי ויקי? אלדדשיחה 19:02, 3 באוקטובר 2014 (IDT)

נראה משונה[עריכת קוד מקור]

שלום.

למה לפי דעתך טאבו מתאים לראוגם של Faux pas? אין קשר ממשי בין המושגים, וזה לא נראה מתאים. אם חשוב לך להוסיף ראוגם לערך, הרבה יותר מתאים לעשות כמו הגרמנים, ולהוסיף מבוכה. לא רציתי לבטל את עריכתך, אבל לדעתי היא שגויה. קיפודנחש 21:04, 17 במרץ 2015 (IST) למה לאקיפודנחש? בשני המקרים מדובר בהפרה של נורמות חברתיות שלא רשומות בחקיקה פורמלית לרוב. ההבדל קים אך לדעתי הוא שולי יחסית

Faux pas זה לא "הפרה של נורמה חברתית" (למרות הדוגמאות הגרועות בערך - הן נועדו להדגים את התלות בתרבות, ובמקום זה מתקבל הרושם שמדובר כאן ב"הפרה של נורמה חברתית"). פו-פה זה לשאול אשה עם משקל עודף מתי היא מצפה לתינוק, לא כהקנטה אלא בגלל הנחה שגויה שהיא בהיריון. פו פה זה משהו שעושים בגלל כישורים חברתיים פגומים, או בגלל אי הבנת הסיטואציה (""לדבר על החבל בבית התלוי" זה פו-פה). טאבו זה משהו אחר לגמרי, שאין שום קשר בינו לבין פו-פה. הראוגם הזה רק מוסיף למבוכה ולבלבול, כמו הדוגמאות הגרועות בערך. קיפודנחש 15:21, 18 במרץ 2015 (IST)

קיפודנחש כן אני יודע, והערך באמת זקוק לתיקונים אבל באופן כללי אלו עדין מושגים שקרובים יחסית זה לזה--א.פ עריכות 20:29, 18 במרץ 2015 (IST)

אהלן[עריכת קוד מקור]

ראיתי את דבריך לגנדלף בדף שיחתו והתעוררה בי השאלה - איך אתה תפרט בכתב את ההבדל בין "אובייקטיביות" ל"נייטרליות"? איך תציג את זה מילולית? אשמח לקרוא. בברכה, ‏Ben-Natan‏ • שיחה 18:55, 16 באפריל 2015 (IDT)

בשמחה Ben-Natan‏ • שיחה, ניטרליות היא המנעות בכל מחיר מלקחת צד, או ניסיון להגיע לפשרה שתרצה את כל הצדדים, לעתים פעולה זאת נעשית ע"י השמטת עובדות, שפה שכוללת מילים סוביקטיביות, הכנסת ביקורות דו כיווניות שאין בהן צורך אנציקלופדי אמיתי וכו'. לעומת זאת אוביקטיביות מדברת בעיקרה על הכנסת עובדות, כל העובדות ורק עובדות, יכול להיות שצד אחד לא יהיה מרצה מזה, יכול להיות שניהם, יכול להיות שצד אחד ירגיש שכתיבת העובדות מכוונת נגדו אך לא כך המצב. אחד הויקיפדים, אני חושב שהוא מפעיל אך אני לא בטוח מי, כתב בדף שלו רשימה של מילים שאין להשתמש בהן בעת עריכת ערך משום שהן סוביקטיביות, גם אם הן לא נתפסות לרוב ככאלו,זה על קצה המזלג, יש עוד הרבה מה להרחיב בנושא, מקווה שעזרתי--א.פ עריכות 09:10, 17 באפריל 2015 (IDT)

אומות האסלאם[עריכת קוד מקור]

לידיעתך - כבר קיים ערך אומת האסלאם. גיא - פתרון למחיקה 22:09, 17 באפריל 2015 (IDT)

גיא, תודה, טעות שלי

מחיקה מהירה והצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

היי, בקשר לבקשה שלך בבקשות ממפעילים: יש הבדל בין מחיקה מהירה (שיש לבקש בבקשות ממפעילים) לבין הצבעת מחיקה שכל אחד יכול לפתוח לאחר דיון חשיבות. הרחבה תוכל למצוא בויקיפדיה:מדיניות המחיקה. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:09, 1 במאי 2015 (IDT)

תןדה על ההבהרה אופק כחול - ביבר הזכוכית וחג פועלים שמח--א.פ עריכות 19:12, 1 במאי 2015 (IDT)

בכיף, 1 במאי שמח גם לך אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:13, 1 במאי 2015 (IDT)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

אין למחוק דיונים מדף השיחה אלא אם הם כוללים קללות או הקנטות. ככלל ויקיפד רשאי לערוך רק את דבריו שלו וניתן לבקש מחיקת דיונים בבקשות ממפעילים - בתכלס אין לי בעיה שמחקת את הדיון שפתחתי שכן אני מאמין שלמדת מן הטעות. ‏Ben-Yeudith‏ • שיחה 15:37, 3 במאי 2015 (IDT)