שיחת משתמש:Dorian Gray Wild/אלכס פרידמן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשות חסימה / הסרת חסימה

  • מבקש להזהיר את משתמש:דוריאן מלחדול מלמנוע ממני למחוק תוכן יח"צני בערך אלכס פרידמן ועל זה שהוא בכלל לוקח עליו בעלות, כפי שמשתמש:Senior baron עשה בעבר. הוא עושה זאת גם בערך בויקיפדיה האנגלית ושם שחזרו אותו. זור987 - שיחה 05:23, 5 ביולי 2019 (IDT)
    מבקש להזהיר את זור987 מכניסה חוזרת ונשנית למלחמת עריכה בערך על אלכס פרידמן ללא קבלת רוב בדף השיחה. המשתמש פועל בשיטת הסלאמי וכל פעם מוחק משהו אחר מהערך, בניגוד לדיונים בדף השיחה. הוא היחיד שמוחק מהערך, ובוויקיפדיה האנגלית הסכימו כל המפעילים שיש מקום לסרט בגוף הערך. המשתמש עצמו לא השתתף בדיון בוויקיפדיה האנגלית, אבל משתמש אחר בוויקיפדיה העברית והאנגלית, הסכים גם כן שיש מקום לסרט בגוף הערך, ואפילו הציע לשנות את פריים הסרט. היחידה שהתנגדה לסרט הייתה משתמשת מאוסטרליה שלא הבינה את הנאמר בסרט, טענה שבוויקיפדיה האנגלית יש רק אנגלית (לא נכון, כפי שהדגמתי שם), והדבר היחיד שהפריע לה היה הפריים הספציפי של הסרט. דוריאןDGW – Talk 06:53, 5 ביולי 2019 (IDT)
    את הדיונים לגבי ויקיפדיה האנגלית, אתם מוזמנים לנהל בויקיפדיה האנגלית. לגבי הערך הנוכחי. לגבי הערך הנוכחי אני מסכים עם זור987 - דוריאן לא מאפשר לבצע שום שינוי בערך ומשחזר עריכות בטענות לרוב (שאינו קיים) בדף השיחה. - שיחה 09:12, 5 ביולי 2019 (IDT)
    מי שפתח בדיון על ויקיפדיה האנגלית הוא המשתמש שכתב את הבקשה כאן.
    אין ממש בטענה על היעדר רוב בדף השיחה: בעד סרט ותארים בגוף הערך: אדם מה, מי-נהר, דוד שי, דוריאן, נעם דובב, TMagen. נגד: זור987, נרו יאיר, Eladti ונדנד. יזהר ברק כתב במפורש שאת תארי איש השנה יש לכתוב בערך כקישורים חיצוניים, אך זה נמחק שלשום. מתנדנד: Nirvadel (תמך בכתיבת "בהתנדבות" על פעילות ירון זליכה למען אלכס פרידמן). את Icewhiz לא כללתי, משום שלפני שבוע תמך בהשארת הסרט בוויקיפדיה האנגלית. כאן אציין שיזהר ברק ו-Icewhiz "גוייסו" לדף השיחה של הערך על ידי עורך ללא זכות הצבעה, בעוד שהעורכים ש-Senior baron פנה אליהם היו עורכים שכתבו קודם בדף השיחה.
    העניין נמשך שבעה חודשים, ולטעמי הגיע הזמן לשים לו סוף. אין רוב בדף השיחה למחיקות.
    כשמשתמש מתנהל כך, כך וכך, המשמעות ברורה. דוריאןDGW – Talk 09:53, 5 ביולי 2019 (IDT)
    משתמש:Eladti, אתה מה זה צודק. משתמש:דוריאן פשוט מונע ממני לבצע כל שינוי בערך, גם אם הוא איננו קשור ליח"צנות של משתמש:Senior baron כלפי אלכס פרידמן. ראה שחזור זה, והאזהרה שהוא נתן לי בעקבותיה בדף השיחה שלי. זור987 - שיחה 11:48, 5 ביולי 2019 (IDT)
    הטענה שלך ליחצנות חוצה גבולות. איני נוגע בערך ללא דיון והכרעה בדף שיחה, בניגוד אליך שחוזר אליו שוב ושוב ועל דעת עצמך מוחק חלקים יציבים מהערך. דפוס פעולה זה חוזר בערכים נוספים.--Senior baron - שיחה 11:58, 5 ביולי 2019 (IDT)
    מהקביעה: "גם אם הוא איננו קשור ליח"צנות של משתמש:Senior baron כלפי אלכס פרידמן", עולה כי המתלונן חזר בו מטענת "היחצנות" כלפיי, שבכל מקרה איננה הפרת כללים של ויקיפדיה העברית, משום שאינני עורך בתשלום. כעת מסתכמת פנייתו בטענה כי שיחזרתי שינוי נוסח שהוא ביצע בגרסה יציבה, וכתבתי בדף שיחתו שלא יבצע מלחמת עריכה. ביולי 2019 הוא מחק שוב את אותם הקישורים החיצוניים שמחק בפברואר 2019, ואשר שוחזרו, אך המשתמש חזר ומחק אותם גם במאי 2019. כדברי Senior baron, המשתמש כל הזמן חוזר ומבצע מחיקות בערך זה, ומכאן בקשתי שיוזהר. על התערבות משתמש נוסף בדיון על ערך שלא ערך אפילו פעם אחת, כבר ציינתי שהגיב אישית ולא עניינית, על סמך תגובות קודמות שלו בדף זה, ועל סמך הצטרפותו תוך שמונה דקות לדיון בדף שיחה אחר, כשקרא בתקציר העריכה על פנייתי לביורוקרטים עקב התנהלות כוחנית באותו דף שיחה, שכללה גם את גירוש Senir baron משם. דוריאןDGW – Talk 00:46, 6 ביולי 2019 (IDT)
    ניתן לראות מחיקת חתימה כאן (אני תמיד מבצע תצוגה מקדימה). מדובר במשתמש יחיד שבחר בהתנהלות זו במשך יותר מחצי שנה. עורכים אחרים לא ביצעו מחיקות כאלו, אלא הסכימו בדף השיחה להעביר תארים לקישורים חיצוניים. גם כאן נעשתה מחיקה מערך אחר בניגוד למוסכם בדף השיחה של אותו ערך, אחרי שכבר שוחזרה קודם על ידי עורך אחר, אבל המשתמש אינו חדל ממלחמות העריכה האלו. דוריאןDGW – Talk 00:48, 9 ביולי 2019 (IDT)
    אל תאשים אותי במחיקת החתימה של Eladti, משום שהיא בוצעה במהלך כתיבת תגובה מבלי ששמתי לב לכך. אני גם מפעיל תצוגה מקדימה לפני שמירת העריכות שלי, אך במקרה זה לא שמתי לב שחתימה נמחקה. רוב מפעילי המערכת בויקיפדיה שיבחו אותי על פעילותי בויקיפדיה ואתה היחיד שמתלונן על פעילותיי. בכל מקרה, שחזרתי את החתימה של Eladti. זור987 לא חתמ/ה
    כפי שנכתב בינואר 2019 על ידי שלושה עורכים שונים כאן, כאן וכאן, היום לא סיפק המשתמש הסבר מדוע מחק טקסטים משני ערכים ב-3 ביולי 2019 בשעות 12:23, 15:51 ו-15:52, אלא התמקד בתגובה על מחיקת החתימה. תלונתו הנוכחית למפעילים הסתכמה בשורה זו: "ראה שחזור זה, והאזהרה שהוא נתן לי בעקבותיה בדף השיחה שלי", אחרי שחזר בו מטענת היחצנות. זו איננה עילת אזהרה ממפעיל. לעומת זאת, מלחמות עריכה חוזרות ונשנות בערכים בניגוד להסכמות בדפי השיחה שלהם, מהוות עילת אזהרה ואף חסימה. דוריאןDGW – Talk 08:15, 9 ביולי 2019 (IDT)
    זור987, ודוריאן: שניכם מתבקשים לא לנהל מלחמות עריכה בערך, וכן לא לנהל דיונים כאן בדף הבקשות למפעילים. זור987: נא להפסיק בהשוואות לעריכות שקורות בוויקיאנגלית. דוריאן: נא להפסיק בהשוואות לעריכות אחרות של משתמשים בערכים אחרים. כרגע הוספתי סיכום למיטב הבנתי בדף השיחה של הערך, כולל מהי לדעתי הגרסה היציבה. נא להמשיך את הדיון שם, ורק באופן ענייני (ללא התייחסות לגופו של אדם). גילוי נאות: כיוון שבעבר הבעתי את דעתי בדיונים שם, זכותכם להחליט שכמפעיל אני מעורב ולהמתין לפעולה של מפעיל אחר (למרות שניסיתי להיות מאוד יסודי, ברור ונייטרלי בהחלטה שלי). Dovno - שיחה 11:52, 9 ביולי 2019 (IDT)
    Dovno, לצערי אינני רואה את הממצאים כנכונים. כתבת לי לא לנהל מלחמת עריכה בערך, אך בדף השיחה של אלכס פרידמן כתבת כמפעיל: "הגרסה היציבה כוללת את שני הקישורים החיצוניים האלו (היו שם מזה חודשים). אם מישהו מעוניין להסירם, נא לפתוח ספציפית על כך דיון ולהשיג רוב". דהיינו, לא ביצעתי כל מלחמת עריכה, אלא החזרתי שני קישורים חיצוניים שלשיטתך היו בגרסה יציבה, ועל מנת להסירם יש לקבל רוב בדף השיחה.
    גם בעניין יבגני זרובינסקי גרסתך הייתה כאילו עלי להפסיק בהשוואות לעריכות אחרות של משתמשים בערכים אחרים, אף על פי שב-3 ביולי 2019 המשתמש ביצע מחיקות גם מערך זה, בניגוד למוסכם בדף השיחה. התייחסתי לדבריהם של שלושה עורכים אחרים, שהסכימו כולם כי גרסת זרובינסקי מינואר 2019 היא הגרסה היציבה, לא לעריכותיהם.
    לצערי, אינני רואה כאן סיכום חד משמעי, כי בעוד כחודשיים יחזור המשתמש וימחק שוב את אותם הקישורים החיצוניים מהערך על אלכס פרידמן ואת אותם התארים מהערך על יבגני זרובינסקי ללא קבלת הסכמה בדפי השיחה, כפי שהוא עושה שוב ושוב. דוריאןDGW – Talk 12:38, 9 ביולי 2019 (IDT)
    דוריאן, בתקווה שאין לך התנגדות עקרונית שאכריע כאן (וכיוון שזור פנה גם לדוד שי להתערבות ישירה, אני מרשה לעצמי להסיק שאין לו התנגדות שמפעיל שהביע בעבר דעה בדיון בדף השיחה יכריע). הנה ההבהרות שלי:
    1. שניכם בטוחים שהצדק עימכם באשר למה רצון הרוב בדיון בדף השיחה. מלחמת עריכה היא גם כאשר פועלים כדי להחזיר שוב ושוב לגרסה שלדעתכם היא היציבה (או שעליה הוסכם).
    2. הפנייה שלי לגבי מלחמות עריכה הייתה הערה כללית לאור היסטוריית העריכה של הערך שעמוסה בביטולי גרסאות. ביקשתי שבהינתן מחלוקת על מה סיכום הדיון יש לפנות למפעילים ולא לשחזר זה את זה. אכן, בעריכה האחרונה לא הייתה מלחמת עריכה מצדך.
    3. שוב: בבקשות לגבי ערך מסויים אין להתייחסת לעריכות של משתמש בערכים אחרים (כגון של זרובינסקי). אם יש לך תלונות על התנהלות כללית של משתמש מסויים תוכל לפנות לדף הבירורים, לאחר מיצוי האפשרויות האחרות, כולל דיון בדף שיחתו. זה לא נושא ל-וק:במ.
    4. אם מישהו חוזר על עריכה למרות שהובעה התנגדות, יש לפנות למפעילים. לדעתי מדובר כאן בחוסר הסכמה על מהי הגרסה היציבה (או מהי הגרסה המוסכמת מדף השיחה), ובכך יש לתת למפעילים להכריע.
    5. כל שאר הפרטים המדוייקים של מי הביע איזו דעה ומתי (בדיונים שנמשכים שם מאז לפחות דצמבר 2017!) יש לנהל בדף השיחה ולא כאן.
    6. זור987, ראה הערותיי בדף השיחה של הערך לגבי גרסה יציבה. נא לא לשנות את הערך בניגוד לכך ללא השגת הסכמה בדף השיחה לכך.
    אני מקווה שאפשר יהיה לסיים בכך את הדיון הזה שמקומו אינו כאן. Dovno - שיחה 16:36, 9 ביולי 2019 (IDT)
    Dovno, אין לי התנגדות שתכריע, וקיבלתי את הבהרותיך. לטעמי, אם ב-3 ביולי 2019 מחק משתמש טקסט משני ערכים שונים בניגוד לדפי השיחה שלהם, ניתן להעלות זאת בבקשות ממפעילים. לא ראיתי שזה שייך לבירורים. לא ידעתי שזור987 פנה ישירות אל דוד שי אחרי שכבר פנה כאן, וזה Canvassing. דוד שי היה כאן וקיבל את החלטותיו, כפי שקיבלת את החלטותיך. גם לשון הפנייה אל דוד שי היא הפרה של וק:כה, ושיניתי את הכותרת. אם זור987 יחזור וישנה את הכותרת בדף השיחה של דוד שי, אבקש כאן את חסימתו.
    כדבריך – בעריכה האחרונה לא הייתה מלחמת עריכה מצידי. לבקשתך סיימתי את הדיון כאן. דוריאןDGW – Talk 01:30, 10 ביולי 2019 (IDT)

סוף העברה