שיחת משתמש:Danny-w/ארכיון1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שיחת משתמש:Danny-w/ארכיון1

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ברוך הבא

שלום דני, ברוך הבא לויקיפדיה. שים לב לשינויים שעשיתי בערך סלמה לגרלף להתאים אותו למקובל בויקיפדיה (בקיצור: ויקיזציה).

  • הוספתי קישורים פנימיים.
  • הוספתי קטגוריות (עם הזמן תכיר את הקטגוריות הקיימות, ואם צריך אפשר להוסיף עליהן).
  • קישורים בין ויקיפדיות בשפות זרות, מופיעים בעמודה בצד ימין. מה שקרוי אצלנו בינויקי.
בברכה, רחל 15:16, 27 יולי 2005 (UTC)

עובד סוציאלי

שלום דני וברוך הבא, התחלתי להתאים מעט את הערך עובד סוציאלי לנהוג כאן. אך לפי הגרסאות הקודמות נראה כי משתמש אלמוני כתב את הערך, לכן אני מציעה לך לרשום בדף השיחה שזה אתה, כדי שהקרדיט ינתן לך. שנית, אני תוהה, נראה לי יותר כי עדיף ששם הערך יהיה עבודה סוציאלית, לא? בברכה, דורית 21:10, 27 יולי 2005 (UTC)

דני, לרוב ממשיכים שיחה היכן שהתחילה, אז ראה את הערותי אליך בדף שיחתי. וגם, אני מקווה שאתה לא כועס מאחר ושיניתי את עובד סוציאלי לעבודה סוציאלית בדף המשתמש שלך. בנוסף, רשמתי בדף השיחה של הערך כי התרומה הראשונית היא שלך. בברכה, דורית 21:53, 27 יולי 2005 (UTC)

שם הכותב

דני, אין צורך לרשום בדף השיחה של כל ערך שאתה כתבת אותו. שם הכותב נשמר אוטומטית בגרסאות קודמות, אלא אם כן אתה לא מחובר לחשבון ואז נרשם מספר IP. רחל 12:04, 28 יולי 2005 (UTC)

דפי שיחה

היי,
למה אתה חותם בדפי שיחה? גילגמש שיחה 07:34, 29 יולי 2005 (UTC)

ככה הבנתי שעושים. האם טעיתי?

לא צריך לחתום על השינויים שעשית בערך, הם מופיעים בגרסאות קודמות. טרול רפאים 12:20, 29 יולי 2005 (UTC)

שלום וברוך הבא

סתם, מה הקשר בינך לירוחם? אריה א 15:05, 29 יולי 2005 (UTC)

-אני תושב ב"ש, ובמהלך השנים למדו איתי באונ' בן גוריון חברים מירוחם. דני

ערכים על מלכים

שלום. אנא שים לב שהוחלט ששמות ערכים על מלכים יהיו מהסוג דויד הראשון מלך סקוטלנד, ולא סתם דויד הראשון. אותו דבר נכון למלקולם השלישי שלא העברתי בשביל לא לגרום להתנגשות עריכה. eman‏ 18:34, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

למרבה הצער, אסור להעתיק בשום מקרה את התמונה לשימוש באינטרנט ללא תשלום (גם אם אנחנו מוסד ללא כוונת רווח) וזאת לפי מדיניות זכויות היוצרים של האתר. אי אפשר להשתמש בתמונה בתור שימוש הוגן, כי היא הערך לא מדבר על המירוץ הספיציפי שמצולם בה. אי לכך נאלצתי למחוק את התמונה. טרול רפאים 12:57, 15 אוגוסט 2005 (UTC)

קינדר-טרנספורטים

נראה לי שקצת התבלבלת בהפניות שם. יצרת הפניות מעגליות. בכל מקרה, אולי כדאי לכתוב את הערך הבסיסי לפני יצירת ההפניות. APH 08:09, 17 אוגוסט 2005 (UTC)

תוקן. דני Danny-w 09:31, 17 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום

שים לב להערתי בשיחה:שר (תנ"ך). נתנאל 20:10, 20 אוגוסט 2005 (UTC)

הערתך מקובלת, ראה תשובתי שם.

מחקתי את הערך. את המידע על שרי האלפים והמאות אפשר להוסיף בערכים מתאימים אחרים, כמו "היררכיה שלטונית" או "היסטוריה של המינהל בעם ישראל". שבוע טוב, נתנאל 04:43, 21 אוגוסט 2005 (UTC)

תיקון הפניות

שלום דני, תודה על הערך פארמה, כבר שיניתי את כל הדפים המקושרים ישירות לערך פארמה (עיר).--ג'ו בלאק 19:19, 23 אוגוסט 2005 (UTC)

בבקשה ראה הערתי

בהצבעה ובדיון בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:סנקט פטרבורג, לגבי פטרבורג/פטרסבורג. אריה א 09:20, 26 אוגוסט 2005 (UTC)

מפגש

דני, אני מעדכנת אותך בעקבות בקשתך בדף השיחה שלי, עומדים להתקיים שני מפגשי ויקיפדים בקרוב: האחד בספטמבר והשני בסוכות. דורית 13:52, 26 אוגוסט 2005 (UTC)


מחאה חריפה

שלום,

שים לב בבקשה להערתי בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:סנקט פטרבורג. השם שבחרת מוטעה. פרטים בדף הדיון. אנא המשך בדיון במקומו הרגיל ולא בדף שיחה פרטי. תודה, גילגמש שיחה 07:22, 30 אוגוסט 2005 (UTC)

כתב נטוי

שלום דני,

אתה נוהג להשתמש בערכים שלך בכתב נטוי שאינו מתאים לעברית, ראה ויקיפדיה:עקרונות מיוחדים לשפה העברית#כתב נטוי והדגשות. אפשר להחליפו בגרשיים או בכתב מודגש. בברכה, רחל 06:06, 23 ספטמבר 2005 (UTC)

לא ידעתי. אשנה בהתאם. תודה, דני- Danny-w 06:09, 23 ספטמבר 2005 (UTC)

הערה

שלום דני, אין לי רצון להתחיל חלילה ויכוח. אך לדעתי המשפט "במשפחה מזרחית מסורתית בירוחם או בדימונה" בשיחה:הומוסקסואליות בעייתי. המוצא והעיר לא משנים, גם חילוני אשכנזי מר"ג יכול להתקל בתגובות נזעמות ממשפחתו. דורית 13:35, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

--> אני מסכים שזה נשמע לא טוב, ובוודאי שלא זאת היתה כוונת הדברים. פשוט לא חשבתי על זה, וממש לא התכוונתי לתייג אנשים לפי מוצא. אני מתנדב באגודה, ופשוט ציינתי (ללא פרטים מזהים) מקרים שהתרחשו, ושאני מכיר אישית. אין לי ספק שיש גם אשכנזים לא סובלניים, ובהחלט חלקם גרים גם במרכז הארץ. מייד אתקן את הטקסט. דני, Danny-w 14:09, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

תודה. דורית 14:11, 24 ספטמבר 2005 (UTC)

ג'ון גרישם

היי, תאריך הלידה של ג'ון גרישם, 8 לפברואר 1955. סקרלט 18:04, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

שוב היי, יש לי כמה ספרים של גרישם. מה דעתך על עטיפה בעברית? סקרלט 18:12, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

בשמחה!! האם יש לך תמונה סרוקה? אם כן אתה מוזמן להוסיף.

בשמחה אני אסרוק, אפילו עכשיו ואני בת :) סקרלט 18:18, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

תודה. דני, Danny-w 21:03, 28 ספטמבר 2005 (UTC)

שיניתי את השם לועדת שמגר (חיל הים) מכיוון שהועדה האמורה היא השלישית, לפירוט ראה את ועדת שמגר. טרול רפאים 21:29, 6 אוקטובר 2005 (UTC)

בקשה קטנה

אנא, אל תשנה את מיקום האיורים בערכי ימי הביניים. איורי הראש נועדו להעניק לקורא אוריינטציה כללית לפני קריאת הערך. הם אינם חלק מהערך ולא צריכים להיות משמאל אלא למעלה ובמרכז. אורי 17:40, 15 אוקטובר 2005 (UTC)

-->אני רק הקטנתי, גילגמש - לפניי - הזיז שמאלה. הקטנת התמונה (מצידי) באה - מכיוון שאם כבר מזיזים שמאלה ע"מ לאפשר טקסט - אז רציתי שייראה אסטתי יותר, לפחות שתי מילים בשורה. לגבי עצם הזזת התמונה מהמרכז לשמאל - לא היתה לי יד בדבר. דני, Danny-w 17:56, 15 אוקטובר 2005 (UTC)

כן. הבנתי. ההקטנה אף היא בעייתית (הקבצים יוצאו כך שיראו טוב בגודל מסוים). אורי 20:38, 15 אוקטובר 2005 (UTC)

לגבי מצבת וויילד

ראה הערתי ותיקוני בערך אוסקר וויילד. המסורת דווקא קיימת (כפי שמוכיחה גם התמונה), וראה גם הביוגרפיה מאת ריצ'רד אלמאן לעדות על המנהג, אך אינה מוגבלת לנערות ולהומוסקסואלים, אלא מקוימת בידי מעריצי וויילד רבים, תהא השתייכותם ונטייתם המינית אשר תהא. Ijon 15:10, 2 נובמבר 2005 (UTC)

על עיר דוד ועמותת אלעד, ועל קטנוניות

דני שלום לא ממש מטריד אותי, אבל אתה באמת מרגיש נוח לכתוב תחת "ערכים שהוספתי ממש לאחרונה" את עיר דוד ואת עמותת אלעד? --משוש30 21:28, 6 נובמבר 2005 (UTC)

היי ערב טוב, וברוכה הבאה לויקיפדיה.
לגבי עמותת אלעד - לא ברור לי מה בדיוק את שואלת. מבחינה פוליטית - אין לי קושי. מבחינת זכויות יוצרים - אז לא, הערך אינו העתקה של הדברים שכתבת, ונכתב תוך שימוש במקורות אחרים, שלקחתי מהאינטרנט תוך חיפוש בגוגל. בנוסף, יש הפנייה של הקורא גם לערך (המצויין) עיר דוד, שאת תורמת גדולה שלו.
מצד שני, אם לקיחת הקרדיט (המוצדקת לדעתי) על הערך שיזמתי וכתבתי - גורמת לך אי נוחות, אני לא מתכוון להילחם על כך. הויקיפדיה היא חופשית - ומלחמת קרדיטים היא באמת לא דבר שמעניין אותי. לכן - ולמען הסר ספק - אני מוחק את הערך מדף המשתמש שלי.
Danny-w 22:06, 6 נובמבר 2005 (UTC)

-->לעומת זאת, הערך עיר דוד הוא ערך שכתבתי את תחילתו (בגרסה הנוכחית) לראשונה. אם תסתכלי ב"גרסאות קודמות" של הערך - ותדפדפי עד לגרסה הראשונית - מתאריך 20 בספטמבר 2005 - תופתעי לראות שאת הערך הראשוני אכן כתבתי. על כך אין מחלוקת. אז הוא עוד היה קצר וחסר, ואני שמח על התוספות המצויינות שלך, שבהחלט הפכו אותו לערך מושקע ומכובד. Danny-w 22:18, 6 נובמבר 2005 (UTC)

אין לי כוונה לריב על קרדיטים. אני מסכימה שויקיפדיה היא מקום שכולם תורמים בו. אם אתה זה שכתב את הערך ההתחלתי של עיר דוד אז אתה צודק. פשוט עבדתי על הערך הזה שבוע שלם וכשפתאום ראיתי אצלך בערכים שכתבת "עיר דוד" זה בכל זאת הפריע לי.

אז סליחה ומקווה שנוכל לפתוח דף חדש --משוש30 08:32, 7 נובמבר 2005 (UTC)


אני סוגר מבחינתי את הנושא - לאחר שאומר את הדבר הבא:

ההערה שלך הקפיצה אותי, מכיוון שהיא היתה מאוד לא לפי רוח הויקיפדיה. ויקיפדיה היא מיזם רב לשוני לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שאותה כולם יכולים לערוך, ואין לאיש בעלות עליה.
בניגוד לפרסומים באקדמיה, היצירה היא ציבורית, ולא תיזקף לעולם "רק" לזכותך. להיפך: ההנחה היא שאם 100 עורכים עברו עליה - הוסיפו, שינו, ערכו ותרמו - היא תהיה אולי טובה יותר.


לכן, ההערה הקטנונית שהערת לי, על כך שמכיוון שערכת ותרמת לערך (תרומה נכבדה, אני מסכים) - זה לכאורה "לא הוגן" שארשום שאני פתחתי אותו, אלא את, בזכות תרומתך, נראית לי הערה שלא כ"כ מתאימה ליצירות בוקיפדיה. חלילה - אל תלכי מכאן, ותמשיכי לתרום.
אבל יש לזכור, שבויקיפדיה, אנחנו נותנים מידע זמין, חופשי, חינמי, בהתנדבות, לכולם. בניגוד לאקדמיה, הקרדיט ליוצר ולעורכים (שמך, וגם שמי, ושם כל מאות התורמים המכובדים כאן) הוא ממש לא הדבר המרכזי בויקיפדיה.
לדוגמה, תרומתי לערך צ'י - שאני הפכתי מקצרמר קטן למאמר מושקע - לא תתבטא בכך שהקרדיט שלי יופיע כיוצרו (ואני אכן לא יוצרו), אלא בכך שהוא כיום מאמר מושקע, המופיע לשימוש הכלל. כך גם לגבי הערך עיר דוד וערכים אחרים. --Danny-w

רק עוד משהו קטן. אני מנסה להבהיר לעצמי מה בעצם הציק לי. אני מסכימה עם החלק הראשון שלך לחלוטין. אני חושבת שעריכות של אנשים אחרים מלמדות אותי הרבה מאד על ניסוח. אני חושבת ששאלות והבהרות שדורשים ממני מכריחים אותי לבדוק דברים שנראו לי ברורים מעליהם, או דברים שלא בדקתי עד הסוף. אני מסכימה שהתרומה היא משותפת והמטרה היא משותפת. בכל זאת אני רוצה להסביר מה הפריע לי בסיפור של עיר דוד. כשנכנסתי לערך עיר דוד שכתבת היו שם 3 שורות. שזה לכל הדעות קצרמר. אני כתבתי שם כמה וכמה עמודים. אני מניחה שלמרות שויקיפדיה היא מיזם דמוקרטי שיוויוני ואנונימי, במידה מרובה אנחנו עדיין לא ממש נטולי אגו, ועובדה שגם אני וגם אתה מציגים בדף המשתמש שלנו את הערכים שהוספנו או הרחבנו וכד'. כשיבוא עכשיו בן אדם שירצה לראות מה עשית ויכנס מדף המשתמש שלך לעיר דוד הוא לא יראה את 3 השורות שלך אלא מספר עמודים ויניח, בצדק, שרב העבודה שנעשתה שם היא שלך. חשוב לי להסביר לך מה הקפיץ אותי. אם עיר דוד בדף משתמש שלך היה מופיע תחת "קצרמרים" הייתי מקבלת את זה לחלוטין. כי זה נכון: אתה פתחת את הערך וכתבת קצרמר על עיר דוד. בדרך שבה זה מופיע אצלך זה יוצר הטעיה ונותן תחושה שעיקר העבודה על הערך היא שלך ולכן הרגשתי קצת כאילו "גנבו" לי את הקרדיט. אתה צודק. זה קטנוני, אבל גם לא. כי אם הדברים לא היו חשובים לנו הרי לא היינו כותבים אותם בדף משתמש שלנו. אם זה היה לחלוטין נטול אגו, תרומה אלטרואיסטית לטובת האנושות, אז למה בכלל לציין מה עשית ומה לא? עצם זה שאתה בוחר לציין בדף המשתמש שלך את הערכים שבהם תרמת, מראה כי חשוב לך שידעו מה עשית, היכן תרמת, היכן חידשת, באילו ערכים אתה גאה. כמו שזה חשוב לך, כך זה חשוב גם לי. בסופו של דבר אין לזה משמעות לאף אחד. בטח שלא לגבי 99.9% מהמשתמשים והויקיפדים. אבל יש לזה משמעות עבורי, גם אם זה קטנוני. כי באיזשהו מקום זו ה"תרומה" שאני מקבלת. לא רק התחושה ה"קומוניסטית" שהאנציקלופדיה מתקדמת ומשתפרת לטובת הכלל, אלא גם הידיעה והאמירה, שלי, משוש30, יש חלק בזה. מקווה שהצלחתי להבהיר את עצמי. היה לי חשוב להסביר לך מה פגע בי. אני מצטערת שאני המשכתי את הדיון בנושא השולי הזה אבל הרגשתי שלא הצלחתי להסביר לך את שורש הבעיה. שיהיה לך יום טוב ושנמשיך לעבוד יחד --משוש30 21:15, 7 נובמבר 2005 (UTC)

מחיקת תוכן

תגובה לחוות השיקמים אין לבצע ריקון תוכן בשום מקרה עיין:ויקיפדיה:מדיניות המחיקה#נוהל מחיקה מהירה שי שי שי 07:36, 27 נובמבר 2005 (UTC)