שיחת משתמש:Bigerg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Netanel488 בנושא ירושלים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Bigerg, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, נתנאל - שיחה - מומלצים 23:24, 29 באוקטובר 2017 (IST)תגובה

ירושלים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ירושלים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, נתנאל - שיחה - מומלצים 23:26, 29 באוקטובר 2017 (IST)תגובה

שלום Bigerg, ברוך הבא! אל תיבהל מההודעה המוקלטת למעלה... הסרתי ושיניתי חלק מהשינויים שהכנסת בערך ירושלים, חלק בגלל חוסר דיוק (הגבעה המערבית יושבה רק בימי בית שני, היהודים עברו צפונה רק ב-1033 ועוד), וחלק בגלל חוסר התאמה לנושא הפסקה או לרמת התמצות והמיקוד הנדרשת בערך כה כללי וארוך. אם יש לך השגה על אחד מהשינויים שלי אשמח להסביר אותו. עוד שלוש הערות קטנות: 1. כשמוסיפים טקסט חשוב להוסיף גם קישורים פנימיים לערכים המתאימים בויקיפדיה. 2. נסה לא להשאיר רווחים כפולים בטקסט. 3. הכי חשוב בויקיפדיה זה לעבוד עם מקורות. אם אתה משנה טענה כלשהי, בעיקר בערך מרכזי ונפיץ כמו ירושלים, נא הבא לה מקור (איך להוסיף הערות שוליים.
ממליץ לשוטט קצת בדפי העזרה והדרכה של ויקיפדיה (אפילו אם אתה מרגיש בטוח מספיק. אין אחד שלא היה צריך את זה בהתחלה), נגיד להתחיל כאן. בהצלחה וכו', נתנאל - שיחה - מומלצים 23:37, 29 באוקטובר 2017 (IST)תגובה