שיחת משתמש:Bharel/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Bharel בנושא הרשאות

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

יהודי תטואן[עריכת קוד מקור]

במקרה כזה עדיף לא לעצב. מי שבודק את הערך רואה ברשימת המעקב שלו שאת השינוי האחרון ביצעת אתה, הוא מניח שזה רק עיצוב ולא בודק את התוכן. אם רואים שזו תרומת אלמוני - בודקים מה הווא שינה בערך מוטי - שיחה 14:02, 23 בינואר 2011 (IST)

תודה, אני כתבתי שאיני מאמת את נכונות השינוי אך עדיף באמת שלא. בר הראל - שיחה - תרומות 14:04, 23 בינואר 2011 (IST)

סימון השחתות כבדוקות[עריכת קוד מקור]

שלום לך. כאשר אתה משחזר עריכה משחיתה, סמן אותה בבקשה בנוסף כבדוקה (אפילו לפני שאתה לוחץ על לחצן השיחזור). במספר מקרים עברתי על שינויים אחרונים שהיו מסומנים כלא-בדוקים וגיליתי השחתות שאתה כבר שיחזרת. חבל על העבודה הכפולה. תודה. יואב ר. - שיחה 15:57, 23 בינואר 2011 (IST)

אני לא מנטר, כך שאני לא יכול לסמן עריכות כבדוקות. יום טוב, בר הראל - שיחה - תרומות 15:59, 23 בינואר 2011 (IST)

אזהרות על ערכים שנמחקו[עריכת קוד מקור]

אהלן בר,

אנא השאר למפעיל שמחק את הערך להציב את התבנית בדף השיחה של המשתמש, או לפחות חכה עד למחיקה, משום שזה די מגוחך לכתוב שהערך נמחק בעוד שהוא לא. עוד דבר, את התבנית {{הבל}} אני ממליץ לשים בעקבות ערכים שהם בפירוש שטויות, או אחרי העלאות חוזרות ונשנות של ערך לא אנציקלופדי. אם מדובר בניסוי חד-פעמי של יצירת דף או בערך (שוב, חד-פעמי) על ילד בן 12, אפשר לשים {{נמחק ניסויים}} או {{נמחק}}. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • י"ט בשבט ה'תשע"א • 17:39, 23 בינואר 2011 (IST)

אני מצטרף לבקשתו של Kulystab להשאיר את מלאכת השארת התבנית למפעיל שמוחק את הערך. Lostam - שיחה 17:40, 23 בינואר 2011 (IST)
מסכן הילד למען האמת, כנראה שמשעמם לו בחיים והוא משחית בויקיפדיה... איפה הארגון לזכויות הילד כשצריכים אותו? וכן, שיניתי מיד לאחר כך ל{{נמחק}} אם תשים לב אך אשאיר לכם את העבודה. כבר דיברתי עם דורית בקשר לזה (ראה את שיחת המשתמש של דורית) אך לא אשים יותר. בר הראל - שיחה - תרומות 17:43, 23 בינואר 2011 (IST)

וק:ד[עריכת קוד מקור]

מקובל לשאול שאלות על זכויות יוצרים בדלפק הייעוץ. אין צורך למחוק. (גיל החזיר) יְשֻׁרוּןשיחה 18:37, 23 בינואר 2011 (IST)

גיל אמר לי ששואלים כאן. ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות אז... מה? בר הראל - שיחה - תרומות 18:39, 23 בינואר 2011 (IST)

הרשאות[עריכת קוד מקור]

מצטער בר, אבל הביקורת של ישראל נכונה. היית קצת פזיז בשחזורים ועשית היום שלוש עריכות שנראות (בלי בדיקה לעומק) כשגיאות שהיה אפשר למנוע או בעזרת בדיקה פשוטה בגוגל או בעזרת התייעצות. לצערי אני מסיר ממך את האישור לבדוק אוטומטי שרק היום הענקתי לך, לדעתי עדיף שלתקופה מסויימת תשקיע את המרץ בכתיבת ערכי ביולוגיה, תעזוב את דף השינויים האחרונים ואל תנטר. בעוד כשבועיים אבדוק שוב אם אין ביקורת והאם אפשר להחזיר את ההרשאה מוטי - שיחה 19:47, 23 בינואר 2011 (IST)

בר, רק הערת הבהרה: יחסית למשתמשים חדשים כל כך כמוך, ההתמצאות שלך בניטור ממש מרשימה, ואתה עושה עבודה יפה מאוד; בשיא הכנות; זה רק עניין של זמן ושל שפשוף, ואתה תהיה מנטר מושלם. גוונא שיחה פנים חדשות לערכי הלכה 19:52, 23 בינואר 2011 (IST)
גם אני מעריך את החריצות ואת האכפתיות, אבל באלעד שיחזרת תיקון נכון, האלמוני שינה את שם הכתבה שבקישור, אם היית לוחץ על הקישור היית רואה שהתיקון שלו נכון יותר מהנוסח הקודם. אל תיקח את הביקורת ללב כי אף אחד לא נולד מושלם ואף אחד לא בא עם כל הידע. הכל בא מניסוי וטעייה. עדן - שיחה 20:21, 23 בינואר 2011 (IST)
אולי באמת כתיבת ערכים תתאים לי יותר. התחלתי בכלל לנטר עקב המון השחתות שראיתי, ורציתי קצת לראות כיצד מערכת עובדת. לאחר ניטור רב ראיתי כי הצלחתי לעזור, אך ככול הנראה, נהגתי בפזיזות יתר. השאלה המרכזית היא האם להמשיך לנטר ולהתאמן או לעבור לכתוב ערכים? אני יותר טוב בעבודה מעשית טכנית, שמצריכה לוגיקה אך כיוון שאני בטוח שויקיפדיה לא כל כך צריכה Scripting או תכנות HTML JAVA או C++ אז אין לי לאן לחתור בכוון. אני מתמצא באמת כמו שמוטי זוכר בביולוגיה וגם בכימיה. בטכנולוגיה בפרט. אם אני אמשיך לנטר, אני בעתיד אצליח יותר (אלו החיים) אך אם אעבור לכתיבת ערכים, מיומנויות הניטור שלי יפחתו. אני אדם יסודי בדברים אלו, כגון כתיבת ערכים, שלוחץ הרבה פעמים על לחצן בשם "תצוגה מקדימה" (למען האמת, הייתי לוחץ עד אשר נדבקתי בEditcountitis...) כך שזה יכול לרפא את המחלה הכרונית... מה אתם חושבים? ניטור או כתיבה? Vote up today! בר הראל - שיחה - תרומות 22:46, 23 בינואר 2011 (IST)
למה או או אם אפשר גם וגם? • עודד (Damzow)שיחה22:42, 23 בינואר 2011 (IST)
קצת קשה שניים במקביל... אם אתה כותב ערך, צריך להתרכז ולא לעבור כל 10 שניות לדף שינויים אחרונים. קיבלתי ביקורת אחת, שעם הזמן,אנטר טוב יותר (כל עוד אתאמן), וביקורת שניה שאומרת לי להשקיע את המרץ בכתיבה. זו בחירה קשה ביותר. בר הראל - שיחה - תרומות 22:46, 23 בינואר 2011 (IST)
כתיבה עדיפה. ערכי הטכנולוגיה, הכימיה, המחשבים והביולוגיה כאן סובלים מחוסר, חלק ניכר מהם קצרמרים. מהתחושה שלי יש בכל רגע נתון מספיק מנטרים, ואם אין - אז הפער מושלם בהמשך. אורי טל - שיחה 22:49, 23 בינואר 2011 (IST)
האם לכתוב חדשים או לשפר קצרמרים? בר הראל - שיחה - תרומות 22:52, 23 בינואר 2011 (IST) נ.ב. תודה על העזרה בהחלטה. פסקה זו תהווה דיון עד מחר בלילה על מנת לאסוף דעות . בר הראל - שיחה - תרומות 22:52, 23 בינואר 2011 (IST)
לפי מה שאתה מרגיש ומעדיף. אם יש לך מספיק תוכן לערך ראוי - פתח ערך חדש. אם יש לך במה לשפר קצרמר - שפר אותו ואם העברית שלך טובה אתה יכול לערוך או לשכתב ערכים הדורשים זאת. לדעתי עדיף לא לפתוח קצרמרים חדשים, יש לנו כבר מספיק כאלו. רק אל תשכח שאתה גם תלמיד וצריך גם ללמוד, גם לבלות וגם לעסוק בפעילות גופנית כלשהי ולא רק לבלות בויקיפדיה. אורי טל - שיחה 23:34, 23 בינואר 2011 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: זה לא הקריטריון הנכון, לטעמי. הקריטריון שצריך להיות הוא ערכי ליבה או ערכי שוליים. בקווים כלליים מאוד, ערך ליבה חדש עדיף על הרחבת ערך שוליים וכן הרחבת ערך ליבה עדיפה על ערך שוליים חדש. ראה אחת ממשניותיו הוויקיפדיות של עודדי. Kulystabשיחהשהאחרון מימין ייגע בשרוולו בתעלה • י"ט בשבט ה'תשע"א • 23:39, 23 בינואר 2011 (IST)
אני מלא הערכה להישגיך, הן בניטור והן בכתיבה. אני חושב שעדיף לך להתרכז בכתיבה, ומדי פעם גם לנטר (בהפסקות שבכתיבה). באשר לאילו ערכים לכתוב - ראיתי שכבר ענו לא מעט לעיל. אלדדשיחה 23:55, 23 בינואר 2011 (IST)
תודה על התמיכה הרבה. אמשיך לי בכתיבת ערכי ליבה, אם אמצא, ואולי אשפר לי קצרמרים. אני בין האנשים שפחות אוהבים ספורט, ואם כבר ספורט אז ספורט למוח. אני מודה לכם על ההערכה וההתייחסות כלפי. בברכה, בר הראל - שיחה - תרומות 08:21, 24 בינואר 2011 (IST)
שאלה קטנה, כאשר אני רוצה להרחיב ערך קצרמר האם לכתוב את כל הסקריפט/להעביר לארגז החול ואז להעביר בחזרה, או לשים תבנית {{בעבודה}} ולעבוד עליו שם? בר הראל - שיחה - תרומות 10:45, 24 בינואר 2011 (IST)
אם הערך כבר במרחב הערכים, שים בו תבנית בעבודה ועבוד עליו במרחב הערכים Itamar-e - שיחה 10:48, 24 בינואר 2011 (IST)
כך חשבתי. תודה, בר הראל - שיחה - תרומות 10:50, 24 בינואר 2011 (IST)