שיחת משתמש:Baruch43

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת Baruch43 בנושא שמואל זיגלבוים

שמואל זיגלבוים[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף שמואל זיגלבוים אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, – מקף ෴‏14:42, 19 במאי 2023 (IDT)תגובה

שלום,
השינוי שערכתי מבוסס על קרבה משפחתית כמפורט:
בונים זיגלבוים היה אביה של סבתי - חנה-שיינדל זיגלבוים שנישאה לסבי: אהרון צבי (אהרון-הירש) קרוטמן. ברשותי רשימת כל ילדיו של בונים (שהיו דודי ודודות אבי ז"ל. בין ילדי בונים היה שמואל זיגלבוים שנולד ב 1890 והוא וכל ילדיו ניספו בשואה בסביב 1942. זה לא שמואל מרדכי (ארתור)
לעומת זאת, בין ילדי בונים היה יוסל זיגלבוים (דודה של סבתי) ובנו הבכור היה שמואל מרדכי (ארתור) זיגלבוים. שהיה בן דודה של סבתי (ביתו של בונים - חנה שינדל)
עץ המשפחה שלי נבנה במהלך כ 30 השנים האחרונות בהן תיחקרתי אישית את דודתי (שאף כתבה ספר אוטוביוגרפי) , שוחחתי טלפונית עם נכדו של שמואל ארתור (בנו של דר. יוסף זיגלבוים שהלך לעולמו ב 2.5.1995) - פאול זיגלבוים שנולד ב 1.7.1950 בארה"ב. (התגורר באותה התקופה ב סנטה רוזה, קליפרוניה) E-Mail: paul_zygielbaum@agilent.com )נכון לתקופה האמורה.
הייתי בקשר (ועדיין) עם בת אחיו של שמואל ארתור (אווידה - ביתו של אחיו פייבל) שגם הוא כתב ספר על דודו. היא מתגוררת בירושלים.
שורה תחתונה - אני מהווה חלק מהמשפחה, ומי שהעלה את הנתונים השגויים - לא יכל להתבסס על שום מקור.. משום שזה היה שגוי. Baruch43 - שיחה 21:14, 19 במאי 2023 (IDT)תגובה
מקור נוסף:
הספר שנכתב באידיש ע"י פייבל זיגלבוים אחיו של שמואל מרדכי בנו של יוסל זיגלבוים.
שם הספר: דער כח צו שטארבן.
הספר מתאר את חייו ומותו של אחיו. Baruch43 - שיחה 21:32, 19 במאי 2023 (IDT)תגובה