שיחת משתמש:Asa122

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Jkatz (WMF) בנושא הלקטים שלך יוצאו
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Asa122, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:53, 10 ביוני 2015 (IDT)תגובה

ברגוזאר קורל[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף ברגוזאר קורל מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:38, 9 ביוני 2015 (IDT)תגובה

קנאן אימירזאליאולו[עריכת קוד מקור]

שלום לך ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. לצערי תרומתך אינה עומדת בסטנדרטים של ויקיפדיה ולפיכך הועברה ממרחב הערכים לדף טיוטה אותו ניתן למצוא בקישור הזה - משתמש:Asa122/קנאן אימירזאליאולו. המשך לעבוד עליו (אתה יכול להעזר במשתמשים ותיקים לסיוע בכל מה שקשור לכתיבה אנציקלופדית ושימוש נכון בממשק העריכה - ראה כאן). המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:52, 10 ביוני 2015 (IDT)תגובה

הלקטים שלך יוצאו[עריכת קוד מקור]

תודה שהשתמשת באפשרות ה"לקטים" בוויקיפדיה! בשל בעיות בטכנולוגיה ובפיקוח, אנחנו נכבה את האפשרות הניסיונית הזאת. הלקטים שלך יהיו זמינים לקריאה עד 21 באפריל. מהיום הלקטים שלך שמורים בדף המיוחד הזה: קישור. הדף החדש הזה אינו נגיש דרך שום תפריט, ואנחנו ממליצים לשמור קישור או סימנייה לדף הזה אם רצית להשתמש בו. תודה על הניסויים! אם ברצונך לשלוח משוב על הלקטים, אפשר לעשות את זה כאן.

Jon Katz
Product manager, Wikimedia Foundation
Jkatz (WMF) (talk) 16:56, 14 באפריל 2016 (IDT)תגובה