שיחת משתמש:Angel To Business/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אנג'ליקה אגבייב[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך אנג'ליקה אגבייב שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:02, 30 בינואר 2016 (IST)

למה מחקתם את שני הדפים ? אחד מהם אפילו עוד לא הספקתי לערוך

התוכן בדף המשתמש נמחק כיוון שהוא פרסומי - ויקיפדיה לא נועדה לקדם פעילות עסקית כלשהי ואין מקום לפרסום כזה גם בדף המשתמש. הערך נמחק כיוון שבאנציקלופדיה אין מקום לערך על כל אדם, מבחינת חשיבות אנציקלופדית הנ"ל פתחה פעילות עסקית ומפעילה בלוג, זוהי אינה סיבה לכך שיהיה ערך אודותיה. בנוסף העריכות שביצעת בדף המשתמש והשיחה שלי אינן נאותות ונחשבות להשחתה. חזרה על הפעולה עלולה לגרום לחסימת אפשרות העריכה שלך. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:22, 30 בינואר 2016 (IST)

בנתיים מי שמתחבא עם השם הזה משחיט את הדף שלי, ערך ביוגרפיה נכתב על אנשים מוכרים . אם אתם לא מכירים את הנ"ל זה לא אומר שהיא לא צריכה להיות בויקופדיה ומה הקשר שיש לה בלוג , היכן רשום שזה אסןר ?

לא כתבתי שבגלל שיש בלוג אין אפשרות לערך בוויקיפדיה, אלא שאם זה אחד מהגורמים לכתיבת ערך אודותיה אז לא כל אדם שיש לו בלוג זכאי לערך. כנ"ל אדם שפתח פעילות עסקית, כנ"ל אדם שהועסק כמנהל שיווק ויחסי ציבור של מתנ"ס. מידע נוסף תוכלי למצוא בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:32, 30 בינואר 2016 (IST)

אני מבקשת לדעת מי מתכתב איתי ? ראשית שוב אומרת הכתיבה עוד היתה בניסיון ואני חדשה כאן !

אז מה ,אדם עוסק בשיווק לא יכול להכתב כאן ? למה רני רהב ועוד טובים ורבים אחרים נמצאים ?

אם את או אתה עובדי מערכת אבקש את הטלפון של המערכת עצמה , אתקשר מחר לברר את כל התנאים .

את כותבת למשתמשת בשם "אופק כחול". ברור לי שאת חדשה, לכן אני מסבירה לך. רני רהב זכה לפרסום, זה לא המקרה עם אנג'ליקה אגבייב. אין מערכת או טלפון, הפעילות נעשית על ידי הקהילה. על דרך פעילותה של ויקיפדיה את מוזמנת לקרוא בערכים ויקיפדיה ו-ויקיפדיה העברית. אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:50, 30 בינואר 2016 (IST)

משתמשת "אופק כחול " עכשיו ברור לי שאת לא עובדת במערכת ויותר ברור לי שאת לא מכירה את האדם, הפרסום או את פועלו של האדם רק אני תוהה למה את מתחבאת מאחורי השם ומה האינטרס שלך . תודה על תשובתך , יטופל בהתאם .

בנוסף אני מבינה שאת לא חברת מערכת בעלת סמכות "אין לראות במפעילי מערכת סמכות באתר, בכל הנוגע לתכנים, למדיניות, לנהלים ולקבלת החלטות. החלטות בנושאים אלה מתקבלות בהצבעה דמוקרטית, שבה לכל הוויקיפדים אותה זכות הצבעה. המפעילים עוסקים בתחזוקת האתר ובהגנה עליו מפני השחתה" חצופה !


תשובה לאנג'ליקהפרח בשבילך

שלום רב. שאלת בדף שיחתי, ואני מעתיק גם לכאן את התשובה.
ראשית, כשאת כותבת בדף שיחה, יש לחתום בסוף דברייך עם ארבעה סימני טילדה. כמו זה ~ ‏
כך נכתב אוטומטית שמך והתאריך שבו כתבת.
שנית, ויקיפדיה נכתבת על ידי הציבור. אין לוויקיפדיה עורך ראשי. כל אחד מעורכי ויקיפדיה (כלומר מי שכותב בה ערכים ומתקן אותם) יכול להעיר לך, אם לדעתו המקצועית יש בכך צורך.
שלישית, בנוגע לתוכן שאלתך לגבי מחיקת הערך אנג'ליקה אגבייב. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה. אמנם אנציקלופדיה ברשת, עדכנית ומגניבה, שנכתבת על ידי הציבור, אך עדיין היא אנציקלופדיה. אין ערך בוויקיפדיה על רוב האנשים בעולם! על מנת שיהיה כתוב ערך בוויקיפדיה על אדם כלשהו, עליו להיות עם חשיבות ציבורית יוצאת דופן, כמו למשל שיש לרני רהב.
אנא קראי בעיון את ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים, והחליטי בעצמך, האם יש ל-אנג'ליקה אגבייב חשיבות ציבורית כה רבה, עד שניתן לכתוב עליך ערך באנציקלופדיה. האם יש עליה ערכים באנציקלופדיות אחרות? האם נכתבו עליה (שלא מטעמה) כתבות בעיתונות? (אם כן, אנא הביאי קישורים לכך). האם זכתה בפרס חשוב? (אם כן אנא הביאי הוכחה).
ודבר אחרון - אל תתייאשי. (ואנא אל תקראי לאנשים כאן בשם "חצופה". זה לא מגיע להם). ויקיפדיה נכתבת על ידי קהילת כותבים, שעושים את עבודתם בהתנדבות ושואבים ממנה הנאה רבה. אולי יום אחד גם את תהיי חלק מקהילת העורכים. לא הייתה כל כוונה לפגוע בך. גם אם מבחינה אובייקטיבית אין חשיבות אנציקלופדית לערך הספציפי שאותו רצית להעלות, את עדיין מוזמנת להתנסות בכתיבה בנושאים אחרים. נשמח להמשיך ולראותך תורמת לכתיבה בוויקיפדיה.
בברכה, דני Danny-wשיחה 12:17, 31 בינואר 2016 (IST)