שיחת משתמש:Amnon s/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת Amnon s בנושא אשמח

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


יום אחד[עריכת קוד מקור]

עוד אתן לך {{קרמבו}} דורית 02:06, 28 ביוני 2010 (IDT)

תודה נשמה. האמת שאני עושה קצת קופי-פייסט מהתיזה שלי על ע. הלל (בקרוב בספריות בהוצאת חמו"ל). רציתי ליצור ערך מומלץ ליום השנה העשרים למותו שיחול השבוע, אבל לא אספיק להביא אותו למעמד כזה. לפחות שיהיה רחב ומקיף, ואחר כך אשוב לענייני הלימודים עד הגשת כל המטלות. לילה טוב, אמנון שביטשיחה 02:16, 28 ביוני 2010 (IDT)
איזה יופי. ע. הלל הוא אחד מהאהובים עלי. אפילו הייתה לי הזדמנות לפגוש אותו קצרות פעם. בהצלחה בכל! וליל מנוחה, דורית 02:23, 28 ביוני 2010 (IDT)


לילית שלג[עריכת קוד מקור]

לפי האנגלית הסוג הוא Bubo. אולי כדאי לתקן. איתן - שיחה - 12:12, 2 ביולי 2010 (IDT)

שים לב בתבנית שבערך באנגלית, למטה יש synonyms ומופיעים בו שני שמות נוספים. לכשייכתב הערך יש לציין את כל השמות. שלום גם לך . אמנון שביטשיחה 13:08, 2 ביולי 2010 (IDT)
התכוונתי בערך שתיקנת. "לכשייכתב הערך" זה אירוע שיקרה אולי בעוד שנים. קריצה איתן - שיחה - 17:02, 2 ביולי 2010 (IDT)

אלתרמן: קריאה נרגשת[עריכת קוד מקור]

אמנון היקר,
כיוון שאתה מבין אולי דבר או שניים בשירה עברית, ואם אתה כבר ברוח התנדבותית (אם כי רציתי לבקש עוד לפני):
נתן אלתרמן חוגג ממרום שבתו מאה שנה להולדתו. מדובר, בכל זאת, בדמות בעל חשיבות מסוימת בנוף התרבות העברית החדשה; ואילו הערך על אודותיו כאן.. אינו מספק. האם תיאות לעשות ממנו משהו ראוי..? אביעדוס • א' באב ה'תש"ע, 20:34, 11 ביולי 2010 (IDT)

אביעדוס היקר עוד יותר,
לו ידעת כמה זמן מחכה לי הקיבוץ המאוחד וכמה אני עתיד לשלם על כתיבתו.
להערכתי, כדי לכתוב ערך מומלץ על אלתרמן בשעות הפנאי יידרש לי הרבה יותר מהחודש שנותר עד יום הולדתו, וזה כמובן בתנאי שאוותר על התחרות.
ובכל זאת, ביקשת, אז אבחן את בקשתך בכובד ראש אראה מה ניתן לעשות כדי שמצבו ישתפר לקראת התאריך, גם אם לא כמומלץ. אמנון שביטשיחה 21:16, 11 ביולי 2010 (IDT)
יש! (:
אולי השופטים הנכבדים יסכימו להכניסו לתחרות כחריג? אביעדוס • א' באב ה'תש"ע, 21:24, 11 ביולי 2010 (IDT)

עזרה באתרים שלא מוצגים כראוי בפיירפוקס[עריכת קוד מקור]

שלום, אילו אתרים בעייתים? את רוב הבעיות פותר greasemonkey עם התסריטים שלו. למשל לאתר הארץ קיים -הסקריפט הזה. אם תפרט את הבעיות אשמח לסייע. מתניה שיחה 19:19, 12 ביולי 2010 (IDT)

חלק מאתרי משרדי הממשלה, עיריות וכו'. יש עוד שנתקלתי בהם ואני לא זוכר כרגע, אם אזכר אשים פה קישורים לדוגמאות. לא ניסיתי את הקוף המגורז. שווה להתקין? אנסה את הסקריפט שנתת להארץ מאוחר יותר בתקווה שיעזור. תודה. אמנון שביטשיחה 19:39, 12 ביולי 2010 (IDT)
כמעט לכל דבר נכתב סקריפט. שווה מאוד להתקין אותו. בהצלחה, אם יש בעיות - דבר איתי. מתניה שיחה 19:56, 12 ביולי 2010 (IDT)
הנה [1] זה מתקן את משרד הפנים לדוגמה. מתניה שיחה 19:59, 12 ביולי 2010 (IDT)
טוב, התקנתי גריזמנקי ואת הסקריפט של הארץ, נראה יותר טוב. אם יש עוד אתרים שיעשו לי בעיות אחפש גם להם סקריפטים. שוב תודה, אמנון שביטשיחה 20:29, 13 ביולי 2010 (IDT)

ברכות[עריכת קוד מקור]

אהלן אמנון. בטח הופתעת בזמנו שלא כתבתי לך שקראתי את הרשימה שלך שהתפרסמה על מאיר שלו יחד עם המאמר שלי על מאן. ואכן, הפתעה גדולה, רק היום הגיעו אליי שני העיתונים, גם של החודש הקודם וגם של החודש הנוכחי, הביתה. מה קרה? כנראה שהראשון אבד איפה שהוא ואז כתבתי לעמית והיא שלחה את שניהם היום. בכל מקרה, קראתי את הרשימה שלך והיא מאוד מאוד מעניינת. אציין, שלפני חודש וחצי בערך, הייתי במפגש עם שלו בהר הצופים באונ' בנוגע לספר והיה מאוד מעניין. אריאל הירשפלד מאוד שיבח אותו ואמר ש"ספר קומי אינו נחות". שלך, גל. Galoren.com - שיחה 17:04, 19 ביולי 2010 (IDT)

אהלן גל. לא הופתעתי, כי יכולות להיות אלף סיבות ולא תמיד שמים לב. אני שמח שלבסוף קיבלת את הגיליון ושהבחנת במאמרי (הצנוע מאוד ליד זה שלך) ומודה לך על הברכות. לעונג הן לי! אתה מוזמן לקרוא ביקורת שכתבתי שם לפני כשנה על "הביתה" של אסף ענברי, עם איזכור של שתי יצירות נוספות.
את הגליון של החודש לא קיבלתי (אין לי בו תרומות, אבקש מעמית בכל זאת). מאמרך מהחודש שעבר היה מאוד מעניין ומחכים ואני ממתין לקרוא את המשכו. כן ירבו. אמנון שביטשיחה 18:44, 19 ביולי 2010 (IDT)

שמות בע"ח[עריכת קוד מקור]

הי אמנון, יודע לענות לזה? אביעדוס • ט"ו באב ה'תש"ע, 00:30, 26 ביולי 2010 (IDT)

לשמות צמחים יש ועדה הכפופה למשרד החקלאות. בעלי חיים - לא יודע. אמנון שביטשיחה 14:05, 26 ביולי 2010 (IDT)
המ. אביעדוס • ט"ז באב ה'תש"ע, 20:58, 26 ביולי 2010 (IDT)
ולמרות זאת עניתי שם משהו. אמנון שביטשיחה 23:56, 26 ביולי 2010 (IDT)
לא נמ בכלל. כן, ראיתי. תודה. אביעדוס • ט"ז באב ה'תש"ע, 23:57, 26 ביולי 2010 (IDT)
ימים קשים עוברים על כוחותינו. אמנון שביטשיחה 00:09, 27 ביולי 2010 (IDT)

הי, אם אתה כבר כאן, מה דעתך מה דעתך? אביעדוס • כ"א באב ה'תש"ע, 19:38, 31 ביולי 2010 (IDT)

הו שלום. דעתי דעתי... תיכף אראה שם. אמנון שביטשיחה 19:40, 31 ביולי 2010 (IDT)
ראיתי והגבתי. הדיון הזה מתחיל להתפצל וכדאי לאחד אותו במקום אחד. אמנון שביטשיחה 20:45, 31 ביולי 2010 (IDT)
תודה. כן, התכוונתי להעביר עוד לפני ש-. אביעדוס • כ"א באב ה'תש"ע, 20:52, 31 ביולי 2010 (IDT)

בוגרים מפורסמים של קיבוצים[עריכת קוד מקור]

זה מרגיש נכון להוסיף את המידע לערכי לקיבוצים, אבל יש גם בעייתיות מההיבט האנציקלופדי של העניין. התחבטות. ובמה דין קיבוץ שונה מעיר? בכל מקרה ממשיך, אבל חשבתי לחלוק את הדילמה. התוצאה של החיפוש היא גם מציאת אישים מעניינים רבים שראוי להוסיף להם ערכים, כמו למשל טולי באומן מקיבוץ עמיר. גחנמת - שיחה 14:01, 26 ביולי 2010 (IDT)

...או גדעון לוין (אביו של עמירם) מלהבות הבשן.
הצדק עמך, וראוי לדיון של הקהילה ולא רק בינינו. אתה מוזמן לפתוח אותו במזנון. אני בסה"כ תרמתי שמות אחדים היכן שהתחלת, ויכול לתרום עוד רבים אם יוחלט לעשות זאת. בכל מקרה הכינוי "בוגרים" מתאים למוסדות השכלה ולא ליישובים - גם על כך יש לדון.
אגב, יש לך קשר כלשהו לקיבוצי הגליל? אמנון שביטשיחה 14:11, 26 ביולי 2010 (IDT)
כמו כל נכד טוב, גם אני ביליתי כמה וכמה קיצים בקיבוץ. :) כבר כמה שנים שלא באתי אבל... גחנמת - שיחה 14:30, 26 ביולי 2010 (IDT)
אני לוקה ביותר מדי טעויות עריכה היום... אולי כדאי שאחדל לבינתיים גחנמת - שיחה 16:01, 26 ביולי 2010 (IDT)
אם לא עושים לא טועים, אבל זו לא סיבה לא לעשות. פשוט בדוק את עצמך קצת יותר לפני שמירת שינוי. אמנון שביטשיחה 16:21, 26 ביולי 2010 (IDT)

אמנון שלום[עריכת קוד מקור]

תודה שתיקנת את הערת השוליים שהכנסתי בערך של לירון. השקעתי בערך הראשון השלם שלי, שאתה מבקש למחוק. עניין המחיקה מאוד חורה לי אישית. אני גם חושב שזה לא מוצדק. אבקש ממך באופן אישי, שתקרא שוב את כל הנימוקים שכתבתי בכול דף השיחה, ותשקול בחיוב להסיר את התבנית הבהרת ערך. אני אעריך מאוד את העזרה שלך. לא הייתי מבקש ממך, אם זה לא היה חשוב לי. תודה מראש אגסי - שיחה 12:22, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום אגסי. מכל מה שכתבת בדף השיחה של הערך, לא השתכנעתי בחשיבותו, שאינה מובנת מהערך עצמו ואף לא מהקישורים החיצוניים שקראתי. הגבתי שוב בדף השיחה.
צר לי שזה קורה בערך הראשון שאתה כותב במלואו. אין פה שום עניין אישי. אני מציע לך לבחור נושאים שאין ספק בחשיבותם האנציקלופדית ולכתוב עליהם. אמנון שביטשיחה 18:24, 3 באוגוסט 2010 (IDT)
אמנון, ידידי, אכן הדעות שלנו חלוקות, ואני יודע שביקשת מחיקה לא מטעמים אישיים. יכול להיות שאתה צודק לגבי חשיבות הערך, אבל אני מבקש ממך בקשה אישית, להתגמש הפעם למעני ולוותר לי. הערך הזה חשוב לי מאוד, ולא רק בגלל שהוא הראשון שלי. תאר לעצמך שהיו מבקשים למחוק ערך מאוד יקר לליבך, זה בטח היית מרגיש מבואס כמוני. במשך חודש אף אחד לא ביקש למחוק את הערך. כעת מיום שבת אני בעצבים. לכן אני שב ומבקש ממך לחזור מבקשת המחיקה. תפגין רוחב לב ונדיבות כלפי, אתה תרגיש יותר טוב מאשר אם תמחק את ה"בייבי" שלי, ואני אשאר מאוד מבואס מזה. ויקיפדיה עם 100,000 ערכים לא תפסיד אם הערך הזה יישאר. לי הערך חשוב, ולכן אני מבקש ממך להיעתר לבקשתי. אני מבטיח שאם פעם תבקש עזרה, תקבל אותה ממני.ושוב אפילו אם אתה צודק, לא יקרה שום דבר אם תוותר על מחיקת הערך, שחשוב לי כל כך. אודה לך על התחשבות. תודה. אגסי - שיחה 21:24, 3 באוגוסט 2010 (IDT)
ויקיפדיה אינה שלך ושלי והתוכן שלה אינו תלוי ברצון הטוב שלנו ובחמלה שאחוש כלפיך, אלא בשיקולים ענייניים. הרי כשם שאני הצבתי את תבנית החשיבות יכלו לעשות זאת רבים אחרים. Lostam כבר אמר לך שעדיף לא להגיע להצבעת מחיקה, ואני מצטרף לדעתו. אמנון שביטשיחה 22:15, 3 באוגוסט 2010 (IDT)
אבל אנשים אחרים לא עשו זאת במשך חודש. ולכן אתה יכול להתחשב ברצוני ולא לדרוש למחוק ערך שמאוד חשוב לי. אני הייתי מוותר אם מישהו היה מבקש ממני בקשה כזו. בבקשה תהיה קצת גמיש ומתחשב. השארת הערך הזה לא תפגע בויקיפדיה. אם אתה מסיר את התבנית אין צורך בהצבעת מחיקה. אל תחליט על זה כעת. תחשוב על זה, אמנון. אגסי - שיחה 22:23, 3 באוגוסט 2010 (IDT)

אמנון שלום, הוספתי פרטים וסיכום בנוגע לפועלה של לירון בדף השיחה שלה. אבקשך לקרוא ולשקול מחדש בחיוב את מניעת המחיקה. בין היתר, הוספתי שבנוסף שהיא אחראית על דסק החדשות המקומי ומגישה מדי יום, אך גם כתבת שטח שסקרה אירועים כמו טקס האוסקר, פסטיבל קאן ושירות אוטובוסים ליליים לבליינים של עריית ת"א. היא מסקרת חדשות רציניות כמו החקירה של משה פרץ במס הכנסה, והלחצים הפוליטיים על ביטול ההופעה של ארקדי דוכין בהתנחלויות. הרכילות שהיא מסקרת, כמו הנישואין של יונית לוי, מסוקרת גם בכול התקשורת. הרייטנג של התוכניות המקוצרות, ששם היא מופיעה לאורך שליש עד חצי תוכנית הוא דו ספרתי ויותר מכל מהדורות החדשות, למעט חדשות ערוץ 2. יש עוד פרטים ונימוקים. אני יודע שזה לא קל לשנות דעה, אבל אודה לך מאוד אם תשתכנע לאור הפרטים הנוספים להסיר את המחיקה. לא הייתי פונה אליך שוב, אם זה לא היה מאוד מאוד חשוב לי. תודה. אגסי - שיחה 01:27, 5 באוגוסט 2010 (IDT)

הקיבוץ המאוחד[עריכת קוד מקור]

שלום אמנון, נרשמת לתחרות מקצרמר למובחר בבית השלישי עם הערך הקיבוץ המאוחד. אתה מתבקש בדף השיחה של הערך לכתוב את רשימת הערכים הנוספים שנכתבו כדי להכחיל קישורים לערך, או הרחבות ותרומות משמעותיות בערכים קיימים הקשורים לערך. תודה Hanay שיחה 11:36, 4 באוגוסט 2010 (IDT)

שלום חנה. נרשמתי לתחרות מתוך מחשבה שהיא תהווה תמריץ לכתיבת הערך הזה. בינתיים אני מאוד עמוס ולא מוצא מספיק זמן איכות לכתיבתו, אבל עדיין מקווה להרחיב ולהעמיק אותו, גם אם לא אספיק להשלים את העבודה במועד התחרות. יש רשימה של ערכים שאני מתכוון לכתוב או להרחיב קיימים במסגרת זו (חלקם אדומים בתוך הערך). השאלה אם יש טעם לרשום אותם כעת בדף השיחה בטרם נכתבו, או רק לאחר מכן. אמנון שביטשיחה 21:07, 4 באוגוסט 2010 (IDT)
כאחד משופטי הבית אני אומר את דעתי והיא שהדבר אפשרי והוא נתון לשיקול דעתך. משתמשים אחדים נוהגים לרשום בדפי שיחה תוכניות ומתווים לשיפור הערך, ואינני רואה כל מניעה שגם אתה תעשה זאת בהתאם לשיקול דעתך. יחד עם זאת, שלושתנו נודה לך אם במועד הסופי של כתיבת הערכים תוכל לרשום בצורה מרוכזת את הערכים שכתבת/הרחבת במידה משמעותית (תוכל לראות חלוקה ממש לא מחייבת שעשיתי בשיחה:ארמון סנסוסי). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:09, 4 באוגוסט 2010 (IDT)
לקראת המועד הסופי כמובן שאעשה זאת, וייתכן שעוד קודם, זה יכול לעזור גם לי לעשות קצת סדר. תודה, אמנון שביטשיחה 22:08, 4 באוגוסט 2010 (IDT)

סיור ליגור[עריכת קוד מקור]

הסיור ליגור יתקיים מחר, מקווה לראותך Hanay שיחה 11:58, 5 באוגוסט 2010 (IDT)

אתיצב במועד ב"ה! להתראות, אמנון שביטשיחה 12:08, 5 באוגוסט 2010 (IDT)

מפת מרד החשמונאים[עריכת קוד מקור]

שלום אמנון, אשמח להערותיך על המפה כעת, ראה בסדנה לגרפיקה. ‏Setresetשיחהמתקפת איכות בפיזיקה! 15:31, 7 באוגוסט 2010 (IDT)

ברכות ליום הולדתך[עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך בריאות אושר ושמחה מי-נהר - שיחה 02:17, 11 באוגוסט 2010 (IDT)

מזל טוב גם ממני. הנה שיר נחמד כמתנה. מקווה שתאהב. אליסף TRUE BLOOD שיחה 02:23, 11 באוגוסט 2010 (IDT)
וואלה? מזל טוב!! רוב אושר, נחת ורוגע :) אביעדוס • א' באלול ה'תש"ע, 02:55, 11 באוגוסט 2010 (IDT)

הו תודה רבה, הקדמתם ביום אמנון שביטשיחה 08:48, 11 באוגוסט 2010 (IDT)

לא הקדמנו, אנחנו עסוקים בהכנות באפייה ובסידורי הפרחים כשתבוא מחר הכל יהיה מוכן ונוכל לצעוק -הפתעה- מי-נהר - שיחה 09:05, 11 באוגוסט 2010 (IDT)
המון מ ז ל ט ו ב ! Rhoneשיחהאונייה גדולה, גדולה יותר, הגדולה ביותר. עזרו לי לתרגם!03:28, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! . בברכה. ליש - שיחה 03:40, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
פרח בשבילך ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 05:07, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מזל טוב והמשך עבודה פורייה Assayasשיחההאם מוריס סראי וג'ורג' מילן יפסיקו להתקוטט?08:51, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מזל טוב גם ממני Hanay שיחה 09:11, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
אמנון, מ ז ל ט ו ב ! גם ממני! Lostam - שיחה 14:30, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
אמנון, מיום ליום אתה הופך יותר חכם ויותר צעיר יום הולדת שמח! דורית 14:58, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מזל טוב. חיים טובים ושמחים! מעט מן האורשיחה • ב' באלול ה'תש"ע • 15:07, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מזל טוב, אמנון! אושר וכושר, הצלחה וסיפוק! אלדדשיחה 17:08, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! אמנון • אמיר (שיחה) 18:09, 12 באוגוסט 2010 (IDT)
מצטרפת לברכות רחל - שיחה 18:11, 12 באוגוסט 2010 (IDT)

רב תודות לכווולם! זה מאוד מרגש. ודורית - תודה על השיר של ע. הלל, לא הכרתי אותו. אמנון שביטשיחה 21:13, 12 באוגוסט 2010 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! גם ממני ‏dMy‏ • שיחה • 19:24‏, 13/08/2010 • ד' באלול ה'תש"ע
לאמנון, מ ז ל ט ו ב ! גם ממני איתן - שיחה - 20:19, 13 באוגוסט 2010 (IDT)
מזל טוב, עד 120! דוד שי - שיחה 15:39, 14 באוגוסט 2010 (IDT)

תחרות הכתיבה השביעית מתקרבת לסיומה![עריכת קוד מקור]

שלום,

ראיתי שאתה מתחרה בבית שבו אני, Hanay וברי"א שופטים. רציתי רק לתזכר אותך שהמועד האחרון להגשת גרסאות הערכים לשיפוט שלנו הוא ה-31 באוגוסט (עוד 11 ימים) בשעה 12:00. מומלץ לסיים עם הערך כבר בימים הקרובים על מנת שיישאר מספיק זמן לצורך עמיתים (אפשר גם לפנות דרך לוח המודעות הכללי) ולשיפורים נוספים, על מנת להביא את הערך לרמה הגבוהה ביותר האפשרית. שים לב כי כשופטים בבית אנו מנועים מהגשת עזרה בתחום התוכני של הערך, ובמקרים כאלה יש לפנות אל מזכירי התחרות (Danny-w, גילגמש ואביר המתמטיקה).

בהצלחה ממני ומשני השופטים האחרים בבית, קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:18, 20 באוגוסט 2010 (IDT)

תודה. הכתיבה מתקדמת לאט מאוד אך טרם אמרתי נואש. אם אראה בסוף השבוע הבא שאני רחוק מסיום, אפרוש מהתחרות ואמשיך להרחיב את הערך לאט וביסודיות. אמנון שביטשיחה 20:06, 20 באוגוסט 2010 (IDT)

השומר[עריכת קוד מקור]

כמעט גמור. אשמח אם תוכל שוב להעיף מבט. טוקיוני 16:58, 21 באוגוסט 2010 (IDT)

בינתיים אני רואה שכמה אנשים עוברים עליו, אנסה גם אני בהמשך השבוע. בהצלחה, אני פורש מהתחרות. אמנון שביטשיחה 22:02, 23 באוגוסט 2010 (IDT)


מרדכי יגאל[עריכת קוד מקור]

תודה רבה! לך על עזרתך וראה דברי בדף שיחתי Yaelweiler - שיחה 22:58, 24 באוגוסט 2010 (IDT)

בשמחה! אמנון שביטשיחה 23:00, 24 באוגוסט 2010 (IDT)

הודעה[עריכת קוד מקור]

שלום, המשתמש טוקיוני מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות

אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, טוקיוני 23:58, 30 באוגוסט 2010 (IDT)

זיהוי היום[עריכת קוד מקור]

הי אמנון, יש לך מושג אולי מי זה בתמונה ליד ביסטריצקי? אביעדוס • י"ג בתשרי ה'תשע"א, 20:58, 20 בספטמבר 2010 (IST)

אתה חושד שזה משה שרת? Ranbar - שיחה 01:24, 21 בספטמבר 2010 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: הי אביעד, אין לי מושג, ואלמלא החריש (או שמא זריעה? נטיעות?) המבורך שלך בקומונס לאחרונה, גם לא הייתי יודע מי מהשניים הוא ביסטריצקי. שכוייח! אמנון שביטשיחה 01:27, 21 בספטמבר 2010 (IST)
שמע, מאז שגיליתי את אוצר התמונות הדיגיטלי שהגיע לספריית הרווארד... העליתי כבר איזה 8,000 תמונות, ולא פחות חשוב מזה - אני יוצר לאט לאט עצי קטגוריות ומתחיל להיות שם קצת סדר. לא להאמין כמה זה מוזנח.
בקיצור, אוצר-אוצר, רק יש לי תלונה עיקרית אחת, והיא המידע החסר (שנה? מקום? זהות האנשים בתצלומים? חלקי ביותר.) אבל אני מניח שזה צרות של עשירים.
ולא, אין לי מושג... האמת שהשפם הזכיר לי את שפרינצק, אבל אין מצב. רציתי להעלות את התמונה הזאת, אבל זה די חסר פואנטה להעלות תמונה של שני אישים שאחד מהם לא מזוהה, לא? אביעדוס • י"ג בתשרי ה'תשע"א, 01:40, 21 בספטמבר 2010 (IST)
מה דעתכם על ישראל גורי? קחו בחשבון פער של עשרים-שלושים שנה... אביעדוס • י"ג בתשרי ה'תשע"א, 01:43, 21 בספטמבר 2010 (IST)
זה נראה כמו שאלה לזיהוי בלשי על בסיס דמיון בפרטים בשתי התמונות. לא מכיר את גורי כלל (מלבד הרחוב על שמו). אמנון שביטשיחה 01:49, 21 בספטמבר 2010 (IST)
כן.. כנ"ל. אוף. אביעדוס • י"ג בתשרי ה'תשע"א, 01:56, 21 בספטמבר 2010 (IST)
עוד ניחוש: יוסף אהרונוביץ' ([2])? אמנון שביטשיחה 02:15, 21 בספטמבר 2010 (IST)
לא דומה אפילו קצת... (: 02:21, 21 בספטמבר 2010 (IST)
ככל שאני מתבונן יותר בתמונה, נראה לי די ודאי שהיא צולמה באחת מנסיעותיו לחו"ל (קונגרס ציוני כלשהו) ושהאדם השני כלל אינו ישראלי. זה הזמן להעביר את הפנייה לוק:הכה. אמנון שביטשיחה 08:32, 21 בספטמבר 2010 (IST)
כן? ומי ידע? :) אביעדוס • י"ג בתשרי ה'תשע"א, 16:29, 21 בספטמבר 2010 (IST)
אולי יש מומחה שאינו אחד מהשלושה שפנית אליהם ואף לא עוקב אחרי שיחותיהם? או סתם מישהו שמכיר בלי להיות מומחה? למה לא לנסות? אמנון שביטשיחה 16:45, 21 בספטמבר 2010 (IST)
נו, נשאל. אביעדוס • י"ג בתשרי ה'תשע"א, 17:07, 21 בספטמבר 2010 (IST)

מביך :) אגב, כדאי לפנק את יהודיה ביו"ד נוסף. אביעדוס • י"ד בתשרי ה'תשע"א, 17:39, 22 בספטמבר 2010 (IST)

נו, אני רואה שכבר פינקת. אמנון שביטשיחה 18:10, 22 בספטמבר 2010 (IST)
בוודאי. אני עתיד גם לפנק בתגובה, אי"ה. אביעדוס • ט"ו בתשרי ה'תשע"א, 18:13, 22 בספטמבר 2010 (IST)
לך על זה. אמנון שביטשיחה 18:14, 22 בספטמבר 2010 (IST)

תרצה להתפנק על סרט צ'כי? קירגיזי? פולני? אמנון שביטשיחה 13:11, 24 בספטמבר 2010 (IST)

עניתי. אגב, אם בא לך, כוון חרטומך לשיחת ויקיפדיה:כללים לתעתיק מדוונאגרי. חשוב. אביעדוס • ט"ז בתשרי ה'תשע"א, 16:38, 24 בספטמבר 2010 (IST)
נורא ארוך. התחלתי לעקוב לפני ימים אחדים אבל נשברתי. אני לא יודע לקרוא כתב דוואנגרי, לא מכיר את ההבדלים בין סנסקריט לפאלי, ומרפרוף על הדיון המתמשך קיבלתי תחושה שיש שם הקפדות יתרות על קוצו של יו"ד, שממילא לא ישנו מהותית את היכולת של קוראי עברית להגות נכון יותר. בינינו, מה ההבדל בין אופנישאד ואֻפָּנִשַּׁד? אם עולה שם משהו ספציפי שאתה סבור שדעתי יכולה לסייע, קרא לי שוב. אמנון שביטשיחה 01:47, 25 בספטמבר 2010 (IST)
גררר. כן. רק האמת היא שלא חייבים לקרוא דוונאגרי, אפשר להסתפק בתעתיק לאותיות לטיניות. אביעדוס • י"ז בתשרי ה'תשע"א, 11:23, 25 בספטמבר 2010 (IST)
כלומר - כללים לתעתיק לעברית מתעתיק לטיני של דוונאגרי? אנחנו לא משלמים פה פערי תיווך? אמנון שביטשיחה 11:25, 25 בספטמבר 2010 (IST)
החבר שפתח את הדיון יודע מן הסתם לקרוא דוונאגרי. יתר פשוטי העם יכולים להסתפק בתעתיק הלטיני; למיטב ידיעתי – ואפשר לבדוק את זה שוב – מדובר בתעתיק מושלם. אביעדוס • י"ז בתשרי ה'תשע"א, 11:31, 25 בספטמבר 2010 (IST)

פייחת[עריכת קוד מקור]

פיֶיחֶת? אביעדוס • ט"ז בתשרי ה'תשע"א, 12:54, 24 בספטמבר 2010 (IST)

חלילה! מאימתי סגול באות גרונית במשקל זה? פַּיַּחַת. אמנון שביטשיחה 13:14, 24 בספטמבר 2010 (IST)
כן, הא? בוא נשחק ב"נדמה לי" (שיש הבדל בין כי"ף לחי"ת).. :) אביעדוס • ט"ז בתשרי ה'תשע"א, 13:26, 24 בספטמבר 2010 (IST)
או בין חַף לחֵטְא. אמנון שביטשיחה 13:30, 24 בספטמבר 2010 (IST)
ומאימתי כ"ף נכתבת עם יו"ד? אמנון שביטשיחה 13:32, 24 בספטמבר 2010 (IST)
כל כצין וכצין. לא יודע, הרי צריך להקפיד על השילוש הקדוש באותיות שפת הקודש, לא? אביעדוס • ט"ז בתשרי ה'תשע"א, 13:40, 24 בספטמבר 2010 (IST)
כל עוד לא כלו כל הקצין. גם מיכפל וגם שתי יו"דין?? אמנון שביטשיחה 13:45, 24 בספטמבר 2010 (IST)
נו, מה אתה יודע.. העתקתי את הניקוד מכאן, והוספתי יו"ד שם. היה נדמה לי שזה לכלוך.. בפיירפוקס וברזולוציה שיש אצלי דגשים נוטים ללכת לאיבוד לפעמים. אביעדוס • ט"ז בתשרי ה'תשע"א, 13:54, 24 בספטמבר 2010 (IST)

ואם כבר: טל דבש, טל-דבש או טל־דבש? אמנון שביטשיחה 15:54, 24 בספטמבר 2010 (IST)

אתה חושב שהמקף כאן דרוש יותר מבבית ספר? אביעדוס • ט"ז בתשרי ה'תשע"א, 16:47, 24 בספטמבר 2010 (IST)

לדעתי לא נחוץ מקף, אבל כל הצורות מופיעות בכל מיני מקומות בוויקיפדיה, לכן שאלתי. אמנון שביטשיחה 01:37, 25 בספטמבר 2010 (IST)

אוקיי. אביעדוס • י"ז בתשרי ה'תשע"א, 11:24, 25 בספטמבר 2010 (IST)

יידיש[עריכת קוד מקור]

מצטער, זה לא הצליח לעבור את מסנן הבולשיט שלי. אביעדוס • י"ז בתשרי ה'תשע"א, 13:33, 25 בספטמבר 2010 (IST)

בוקר! מה קור? תעיף רגע מבט בפסקה הלפני-אחרונה בייעוץ הלשוני. אביעדוס • כ' בתשרי ה'תשע"א, 09:43, 28 בספטמבר 2010 (IST)
אור! סבב. ראיתי, מברר קצת ואנסה להשיב מאוחר יותר. אמנון שביטשיחה 09:50, 28 בספטמבר 2010 (IST)
אח-לה. אביעדוס • כ' בתשרי ה'תשע"א, 09:52, 28 בספטמבר 2010 (IST)
הבעתי דעתי. אבא שלי עבד בעבר בשיווק של אפיליידי בארה"ב, והמקומיים מאוד התלהבו מכך שהתאים את עיסוקו לשמו, Mr. Shavit (בהגייה אמריקנית כמובן).
אולי בא לך לעשות חיפוש גוגל בוקס בעקבות דבריי שתי פסקאות מעל הנ"ל שם? אמנון שביטשיחה 12:12, 28 בספטמבר 2010 (IST)
עשיתי ויש בגוגלספרים, ונראה שיש תוצאות מעטות ביותר משני הכתיבים :| אביעדוס • כ"א בתשרי ה'תשע"א, 00:02, 29 בספטמבר 2010 (IST)

תגיד, מה זהאייכל-קפה? אמנון שביטשיחה 18:29, 28 בספטמבר 2010 (IST)

מאיפה גירדת את הדף הזה?! בהתחלה הייתי בטוח שהבאת את זה בגלל שלמהנדס בראש הדף קוראים מ' מגנט...(!)
וואו, למדתי משהו חדש: "אייכל" זה בלוט בגרמנית; מדובר – וזו פעם ראשונה שאני שומע על זה, תודה לך – על תחליפי קפה וקקאו, עשויים בלוטים: קפה בלוטים וקקאו בלוטים. בערך Oak אכן נזכר ש-Acorns are used for making flour or roasted for acorn coffee. קפה בלוטים נזכר כאן בספר מ-1801. ככה זה נראה. חפש "acorn coffee" ותמצא עוד מידע ("In these recessionary times why not make your own acorn coffee from acorns?"). קבל גם פרסומת לועזית לאייכל-קקאו של ד"ר מיכאליס (זה הפרודוקט), ופרסומת עברית לאיכל קאקאו של הד"ר קרימר (קרמר), תוצרת מפעל "זילברשטיין", ירושלים – מעובד לפי שטת רופאים! טעים ובריא. (אולי באמת כדאי לטעום.) בתיאבון, אביעדוס • כ"א בתשרי ה'תשע"א, 00:02, 29 בספטמבר 2010 (IST)
אה, נתקלתי בזה בלוח המודעות, התחלתי לנדוד בדפי הפרסומות, יופי של דברים. חבל רק שהדפדוף שם מאוד לא נוח, אפשר לנוע רק עמוד לכל כיוון כל פעם. אמנון שביטשיחה 00:13, 29 בספטמבר 2010 (IST)
כן, עכשיו אני רואה. מפתה להיכנס ולראות מה נמצא עוד. מצחיק הקטע עם אינג' מגנט, שעלה בדיוק עכשיו, אחרי שהזמנתי אותך להגיב על התרגום הראוי ל-Sprechender Name; לא? :)
אגב, השם שקולי הציע נחמד, אבל דווקא אהבתי את רוח השם הגרמני, שלא לגמרי הצליחה לעבור. אולי אשאל את הראל איך הוא היה מתרגם את זה, נראה אם יבריק.
הכרת/טעמת קפה וקקאו מבלוטים? אביעדוס • כ"א בתשרי ה'תשע"א, 00:30, 29 בספטמבר 2010 (IST)
לא, מעולם לא טעמתי ואף לא שמעתי על זה (שזה די מוזר). לא שמתי לב לאינג' מגנט עד שהזכרת אותו כאן, חביב. ב"דבר אחר" היו כל מיני שמות כתבים כאלו, ואח"כ זה הפך למכת מדינה שמלא אנשים ניסו להמציא עוד, ולא תמיד מוצלחים. לגבי שם הערך - אני מציע שתכתוב את הערך, ואז נראה. אמנון שביטשיחה 00:47, 29 בספטמבר 2010 (IST)
מה מוזר, שלא שמעת על זה? ^_-
וואלה. אילו שמות למשל?
כן, כך אעשה. אביעדוס • כ"א בתשרי ה'תשע"א, 16:28, 29 בספטמבר 2010 (IST)
כן, בתור אחד שקרא בנעוריו את "עולם הצמחים" של זהרי ושב וחוזר אליו מדי פעם גם היום, פספסתי את פיסת המידע הזאת, ש(עכשיו אני רואה) כתובה שם על מינים אירופיים של אלון. ובערך הגרמני אכן כתוב שמכינים מהם Muckefuck. אחלה שם. אגב, כתוב שם שמכינים תחליף קפה גם מתאנים. כמו שנאמר - רוצה קפה? א-פייג תקבל, מר פייגנבוים.
יש לי קצת בלקאאוט בענין השמות בדבר אחר. קראתי לא מזמן בספרו של אהרן שמי "אנחנו אבן היסוד" על הכתב לענייני עבודה אורי שממדינך, על שם עורי שממדינך שנחתך בתאונת עבודה בעת סלילת כביש. אחר כך היה אבי רון, הכתב לעניני תעופה (קצת צפוי מדי), ועוד שפרחו מזכרוני.
טוב, תן איתות סמס או משהו. אמנון שביטשיחה 21:29, 29 בספטמבר 2010 (IST)
באמת אחלה שם. ואלה שמות אמתיים? אביעדוס • כ"ב בתשרי ה'תשע"א, 21:52, 29 בספטמבר 2010 (IST)
נראלך? אמנון שביטשיחה 22:09, 29 בספטמבר 2010 (IST)
אה, רק עכשיו קלטתי שכתבת "ב'דבר אחר'" ולא "ב'דבר'"...
כן, זה נפוץ למדי: המורה לנהיגה מוטי לוכים, הנהג היפני אישימוטו... נמצא לזה מקום בפסקת "הומור". אביעדוס • כ"ב בתשרי ה'תשע"א, 06:32, 30 בספטמבר 2010 (IST)

מה דעתך על התמונה הזאת? יפה? אביעדוסשיחה כ"ב בתשרי ה'תשע"א, 16:40, 30 בספטמבר 2010 (IST)

חביבה. לא משהו יוצא דופן בעיני, למה? אמנון שביטשיחה 00:08, 1 באוקטובר 2010 (IST)
סתם, תהיתי אם כדאי לא לוותר עליו ולשלב אותו בערך. אביעדוסשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"א, 00:10, 1 באוקטובר 2010 (IST)
יש שם תמונות פחות טובות. וחוץ מזה יש מקום לעוד אחת או שתיים. ואם אתה כבר בעניין, אולי תתקן את כיתוב התמונה האחרונה שם? מישהו בדק שאכן כולם ישראלים? ולמה זה חשוב? אמנון שביטשיחה 00:21, 1 באוקטובר 2010 (IST)
אני חושב שזה מפני ש"חסרה" מילה לפני הפועל. מה דעתך? יאללה, תוסיף. אביעדוסשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"א, 00:27, 1 באוקטובר 2010 (IST)
שיניתי ל"מטיילים". חשבתי על "קייטנים" אבל זה קצת ארכאי :). את התמונה תוסיף אתה איפה שתבחר. אמנון שביטשיחה 00:33, 1 באוקטובר 2010 (IST)
קייטנים... אולי יהודים וגרים חלקים? אוף גררר. אביעדוסשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"א, 00:35, 1 באוקטובר 2010 (IST)

קייטנים[עריכת קוד מקור]

אם אתה כבר מצורע, אולי תסביר לי איך/למה בתבנית אין צרעה? אביעדוסשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"א, 00:47, 1 באוקטובר 2010 (IST)

מזל שיש אותך, צרעת רבים חצי נחמה. האמת שהתעסקתי רק בניקוי מקפים מטל-דבש ולא שמתי לב. ניחוש: זה משום שהיא מהסוג Vespula ואחרות מהסוג Vespa ועוד, ואין לכל אחד מהסוגים האלה שם עברי. אמנון שביטשיחה 01:23, 1 באוקטובר 2010 (IST)
אוף, אמנון, תתקן! אביעדוסשיחה כ"ג בתשרי ה'תשע"א, 01:28, 1 באוקטובר 2010 (IST)
אוף אביעדוס, ניסיתי להסביר ואנסה שנית: צרעה היא שם כללי למספר רב של סוגים ומינים, או כפי שכתוב בערך באנגלית: any insect of the order Hymenoptera and suborder Apocrita that is neither a bee nor ant (ההדגשה שלי). מאחר שתבנית:מיון, כפי שמעיד שמה, מפרטת את המיון הטקסונומי, אין היא מכילה שמות כלליים שאינם טקסונומיים, ולכן המושג צרעה אינו מופיע בתבנית בערך צרעה גרמנית. פנימייש? אמנון שביטשיחה 22:16, 3 באוקטובר 2010 (IST)
דה, סייצ'ס יה פנימיו. אביעדוסשיחה כ"ו בתשרי ה'תשע"א, 14:47, 4 באוקטובר 2010 (IST)
ואגב הטיפ שלך ליעל, טול קורה מבין עיניך. אמנון שביטשיחה 00:10, 6 באוקטובר 2010 (IST)
נטלתי. ואגב קורות, אולי תרצה להוסיף נדבך לשם המעיד על בעליו. אביעדוסשיחה כ"ח בתשרי ה'תשע"א, 00:19, 6 באוקטובר 2010 (IST)
המ, קראתיו, ברכות. וגם את הצעותיך בדף השיחה. נברתי קצת בזכרוני. אפשר להוסיף את לורד וולדמורט בדמויות ספרותיות. האמת שחסרות לי דוגמאות מהספרות העברית, ואני לא מצליח להיזכר כעת באף אחת. אדחה זאת ליום אחר. אמנון שביטשיחה 00:43, 6 באוקטובר 2010 (IST)
אפשר. עדיף קודם ספרות עברית :) סבב.. אביעדוסשיחה כ"ח בתשרי ה'תשע"א, 00:48, 6 באוקטובר 2010 (IST)

תגיד, מה דעתך על תרומותיו של 213.151.53.139 (שיחה | תרומות | מונה)? אביעדוסשיחה כ"ח בתשרי ה'תשע"א, 02:14, 6 באוקטובר 2010 (IST)

מעניין. צריך לבדוק אם הגרסה הראשונה של דלק סלעים לא דומה מדי למקור שצויין בה. אתה יכול להסביר לי מה זה "איחוד גרסה" ואיך רואים מה היה בגרסאות הקודמות של הערך השני? ואתה יכול להסביר לי איך המשפט "באנגלית נקרא גם Beech Marten - דלק החופים" עבר אצלך?
לגבי צבי ערבי - יותר מסובך. אני מחפש סימוכין למה שכתוב שם, ואעלה משהו בדף השיחה.
יש איזו תבנית שמזמינה משתמש כזה להירשם? אמנון שביטשיחה 18:42, 6 באוקטובר 2010 (IST)
בדיוק. מזכיר לי את המיזמון ששנילי ריכז בזמנו.
ב"איחוד גרסה" התכוונתי להעברת תוכן הגרסה העדכנית מהדף האחר אל תוך הדף. לא רואים; זה מה שקורה כשמעבירים ערך בצורה לא תקינה. לשאלתך - לא עברתי התוכן בכלל.
אחלה. אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 19:02, 6 באוקטובר 2010 (IST)
נראה לך שיש קשר ל109.65.9.62 (שיחה | תרומות | מונה)? אמנון שביטשיחה 19:49, 6 באוקטובר 2010 (IST)
כלומר האם צבי השיטים ודלק הסלעים דומים לנמנמן העצים ונמנמן הסלעים? יש מצב. בדיוק כמו אז עם שנילי – יש בעיה עם נשארים עם טקסט החשוד בהעתקה. אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 22:30, 6 באוקטובר 2010 (IST)
כן. אין לי דרך לבדוק את זה כרגע. בכל אופן, ראה שצבי השיטים כבר לא נראה כמו שהיה כשכתב אותו האלמוני. ועל הדרך, התוכל למחוק את דף ההפניה צבי ערבי, על סמך הנימוק המפורט בשיחה:צבי השיטים? אמנון שביטשיחה 22:35, 6 באוקטובר 2010 (IST)
כבר נמחק. אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 00:11, 7 באוקטובר 2010 (IST)
מה לעשות, נעלמת לזמן מה אז פניתי במקום המיועד לכך. אמנון שביטשיחה 00:13, 7 באוקטובר 2010 (IST)
אני לא נפגע. אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 00:24, 7 באוקטובר 2010 (IST)
מזל. לילה טוב. אמנון שביטשיחה 00:27, 7 באוקטובר 2010 (IST)
לילה קריר. אביעדוסשיחה כ"ט בתשרי ה'תשע"א, 00:29, 7 באוקטובר 2010 (IST)

לטינית יהודית[עריכת קוד מקור]

אנא ראה ראה בדף השיחה כאן. Jys - שיחה 07:45, 3 באוקטובר 2010 (IST)

אני לא מחזיק מעצמי מומחה, אבל הגבתי שם. אולי תפנה מלוח המודעות. אמנון שביטשיחה 22:16, 3 באוקטובר 2010 (IST)

מתנצל[עריכת קוד מקור]

על החתימה בשמך זה נראה כמו חלק מדבריך אז הנחתי שאתה כתבת אותם. ישרון - איך אני נוהג? 00:20, 5 באוקטובר 2010 (IST)

הנה דברים שזה עתה סיימתי לכתוב בדף שיחתך (בלי לשמור). במקום זאת, הנה הם כאן בתשובה:
שלום ישרון, אני יודע שעשית זאת בתום לב, אבל מאוד הופתעתי הלילה לגלות את חתימתי מתנוססת על משפט שלא כתבתי, ותהיתי מי מנסה לדבר בשמי. בדיקה פשוטה של הגרסאות הקודמות העלתה ש(א) המשפט טרם נכתב כאשר הצבעתי (וחתמתי); (ב) משתמש:Ttul007 כתב אותו כשעה לאחר מכן, ושכח לחתום; ו(ג) אתה הנחת שזה אני כי שמי הופיע בהצבעה הסמוכה - והוספת את חתימתי ליד המשפט.
ראה זאת ככלל: אין לחתום בשם משתמש אחר - זהו זיוף או התחזות (וכבר היו מקרים כאלה כאן בעבר). לכל היותר, אם נתקלת במשפט לא חתום, ברר מי כתב אותו על פי הגרסאות הקודמות, והוסף את התבנית {{שכח לחתום}}. אני שב ומדגיש שאיני חושד בכוונותיך הטובות, אבל התוצאה הייתה חמורה, לא בגלל התוכן המסוים שם, אלא בשל העיקרון שהופר. אנא זכור זאת להבא.

ואחרי כל זה, התנצלותך מתקבלת. קיבלת שיעור חשוב. בברכה, אמנון שביטשיחה 00:31, 5 באוקטובר 2010 (IST)

אוקיי, לילה טוב. ישרון - איך אני נוהג? 00:40, 5 באוקטובר 2010 (IST)

דלק הסלעים[עריכת קוד מקור]

התיקונים שלך מצוינים, אבל לא הבנתי מה הבעיה בקישור. מה זאת אומרת "אינו חופשי"? אלעזר - שיחה 19:04, 6 באוקטובר 2010 (IST)

שלום אלעזר, פתחתי את הקישור ומה שראיתי הוא סריקה מטושטשת של הספר, ועליו תבנית "לצפייה בספר המלא רכוש מנוי לאתר". ייתכן שיש לך מנוי ולכן אתה רואה את התוכן ברור. אמנון שביטשיחה 19:16, 6 באוקטובר 2010 (IST)
אין לי מנוי, והגעתי אל האתר בחיפוש אחר נמנמן הסלעים בגוגל. אצלי האתר נראה בסדר גמור... אני אנסה לבדוק מה קורה שם בדיוק. אם צריך להסיר את הקישור צריך להסיר גם מנמנמן הסלעים. אלעזר - שיחה 19:21, 6 באוקטובר 2010 (IST)
בפיירפוקס ובכרום פועל אצלי בסדר. אמנם כתוב למעלה "שלום אורח" אבל זה לא מפריע לראות. ולא מטושטש. לשיקולך. אלעזר - שיחה 19:24, 6 באוקטובר 2010 (IST)
לא ראיתי קישור בנמנמן הסלעים, אבל אם הוא לאותו אתר אני מניח שהתוצאה דומה.
אצלי בפיירפוקס וב-IE7 מטושטש עם תבנית צפה מעל הטקסט. אתה גולש אולי דרך שרת של אוניברסיטה או בי"ס? אני רואה שהיה כבר דיון במזנון על האתר הזה לפני כמה חודשים, אם כי לא בהקשר של קישורים חיצוניים. אולי כדאי להעלות שם את הסוגייה - האם לקשר לאתר שחלק מתוכנו זמין לרשומים בלבד. לדעתי לא, אבל שזה ראוי לדיון. אמנון שביטשיחה 19:36, 6 באוקטובר 2010 (IST)
יפה, לא חשבתי על זה - אני גולש דרך הטכניון... לא חשבתי לרגע שזה ישנה משהו. לשאלתך, גם לדעתי לא. אלעזר - שיחה 19:38, 6 באוקטובר 2010 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום אמנון . ראיתי שהבעת עניין בעבר בהסדרה הכי טובה שנוצרה אי-פעם. אני עובד על הערך מזה מספר חודשים (עדיין יש עבודה..) והייתי שמח לקבל חו"ד מוויקיפד שאני מעריך ואדם שצפה בסדרה. Wall · Rhone19:08, 6 באוקטובר 2010 (IST)

שלום רון ותודה על האמון. בכנות: על אף חיבתי הרבה לסדרה, אין לי כל כך סבלנות לערכים על סרטים ותוכניות טלוויזיה. אבל ביקשת, לכן אנסה למצוא מתישהו זמן איכות, לקרוא ולהגיב. בלי נדר. אמנון שביטשיחה 19:41, 6 באוקטובר 2010 (IST)
נהדר, תודה :) Wall · Rhone21:16, 7 באוקטובר 2010 (IST)

שמות דינוזאורים[עריכת קוד מקור]

בתור אחד שמתעסק בביולוגיה, אנא ראה את הדיון ויקיפדיה:מזנון#דינוזאורים. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 23:10, 6 באוקטובר 2010 (IST)

תודה על תגובתך. כרגע מסתמן רוב לגישה שלי - בין בתומכים ובין בסקירת ספרות. אך מאחר שמדובר בנושא חשוב והחלטה כוללת חשוב לי ששינוי המדיניות יעשה בהסכמה רחבה ובהתבסס על חוות דעת של מבינים בתחום. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 23:37, 6 באוקטובר 2010 (IST)

מרשמלו[עריכת קוד מקור]

בעקבות זה: מרשמלו - נקלה או נצלה..? אביעדוסשיחה ג' בחשוון ה'תשע"א, 17:56, 11 באוקטובר 2010 (IST)

על פי אבן שושן, צלייה היא בישול באש וללא מים (בעיקר של בשר), ואילו קלייה היא חריכה באש, ולפי הערך כאן אף גורמת לקרמליזציה של הסוכרים במזון. לכן נראה לי שקלייה מתאימה יותר למה שעושים עם מרשמלו. בכל מקרה, לדעתי האישית, מרשמלו הוא מזון נִקְלֶה תרתי משמע - ומכאן עדיף שכיתוב התמונה יהיה "קליית מרשמלו" ולא "מרשמלו נקלה". אמנון שביטשיחה 18:06, 11 באוקטובר 2010 (IST)
מעניין. שיבוש שגור, אם אכן. אהה.. אין לי ספק שכל מי שיקרא את הכיתוב יתבלבל.. קריצה אביעדוסשיחה ד' בחשוון ה'תשע"א, 18:28, 11 באוקטובר 2010 (IST)

עציון גבר[עריכת קוד מקור]

אכן הערתך במקום . אולם השערה זו נמסרה לי בשיחה אישית עם הארכאולוג עוזי אבנר שהיה אמור לפרסם מאמר בנושא וזה מה שכתבתי" על פי עוזי אבנר ". בשיחה טלפונית נוספת איתו מאמר זה לא נתפרסם . לידיעתך הירדנים מבקשים להרוס כליל את האתר החשוב הזה .גדעון

תודה[עריכת קוד מקור]

לך. ‏sir kiss שיחה 01:00, 25 באוקטובר 2010 (IST)

אמן Jys - שיחה 01:09, 25 באוקטובר 2010 (IST)
הסמקה אמנון שביטשיחה 01:10, 25 באוקטובר 2010 (IST)

מלכה האס[עריכת קוד מקור]

גדול המעשה יותר מהעושה (בבא בתרא ט). דרך - שיחה 01:41, 26 באוקטובר 2010 (IST)

”תְּבֹרַכְנָה הַיָּדַיִם הַשְּׁלוּחוֹת פֹּה לִזְרֹעַ” (שמואל בס ומרדכי זעירא) [3]. עוד מעט אקרא ואוסיף קצת. אמנון שביטשיחה 19:30, 26 באוקטובר 2010 (IST)

אשמח[עריכת קוד מקור]

להתייחסותך בדף השיחה:מקום. דניאל אמנם העלה פנייה בלוח המודעות, אבל התחושה שלי שלא תהיה התייחסות מצד ויקיפדים אחרים. אלדדשיחה 00:05, 28 באוקטובר 2010 (IST)

הו, זה נראה ארוך. מבטיח לצלול ולהתייחס, אבל אולי זה יקרה כבר מחר. אמנון שביטשיחה 00:26, 28 באוקטובר 2010 (IST)
טוב, נשאבתי והגבתי. אמנון שביטשיחה 01:09, 28 באוקטובר 2010 (IST)
תודה רבה, אמנון, הן על תגובתך והן על דף הפירושונים! אלדדשיחה 01:45, 29 באוקטובר 2010 (IST)
אלדד, האין הוא מוכשר? :) אמנון, אם כבר בעניין דפי פירושונים ובמקרה שפספסת את תשובתי בבקשות, יצרתי עבורך את שלמה אהרונסון ונתתי קרדיט בתקציר. דורית 18:28, 29 באוקטובר 2010 (IST)
מוכשר מאוד! אלדדשיחה 18:29, 29 באוקטובר 2010 (IST)
הסמקה אני תמיד מתבלבל בעניין הזה של דריסת דפי הפניה, אז ליתר ביטחון מבקש. כפרה על הקרדיט, יותר מטריד אותי שהערך שלמה אהרונסון (אדריכל נוף) קיים באנגלית ובגרמנית וחסר אצלנו. אנסה לדאוג לזה בקרוב ב"נ. אמנון שביטשיחה 18:40, 29 באוקטובר 2010 (IST)

נסטור קירשנר[עריכת קוד מקור]

אתה יכול להוסיף בבקשה {{מנהיג}} לערך? ראיתי שאתה מבין בנושא. תודה, ישרון - איך אני נוהג? 06:00, 28 באוקטובר 2010 (IST)

אני לא מאוד בקי בתבניות אישים, אבל הוספתי לבקשתך. אמנון שביטשיחה 23:19, 28 באוקטובר 2010 (IST)
תודה רבה! אתה מכיר גם את אדוארדו דואלדה? כתבתי את הערך מחדש בלי שיהיה לי ניסיון בתחום, סתם כי אנונימי העלה אותו במצב גרוע, וכדאי שמישהו שידע מי זה גם לפני יעבור על זה. אם כן - אשמח. לילה טוב! ישרון - איך אני נוהג? 00:38, 29 באוקטובר 2010 (IST)
מלבד לכך ששמעתי את שמו כמה פעמים, אני לא מכיר אותו יותר ממה שכתוב בוויקפדיות בשפות שאני קורא. והאמת שהתחום לא מספיק מעניין אותי כדי לעסוק בו במעט הזמן שיש לי להקדיש לוויקיפדיה. טוב שכתבת, אבל כנראה לא אני זה שימשיך. אמנון שביטשיחה 00:44, 29 באוקטובר 2010 (IST)