שיחת משתמש:Adorable

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Yonidebest בנושא הועבר מדף בקשות ממפעילים

ברוך בואך לוויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here.

שלום Adorable, וברוך בואך לוויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה.
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ופתוחה שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לערוך אותה. להלן מידע שיהיה לך לתועלת:

עריכה: אם ברצונך להוסיף או לשפר ערך שקראת, ניתן ואף כדאי לעשות זאת. יש ללחוץ על לשונית "עריכה" בראש העמוד ולתקן כמיטב הבנתך. לפני שמירת השינוי מומלץ ללחוץ על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי שעשית תקין. נא להסביר את מהות השינוי בתקציר העריכה, ובמקרה הצורך להוסיף פרטים בדף השיחה של הערך. למידע נוסף: איך לערוך דף, סיוע לגבי עריכות "נעלמות", איך לעצב דפים.

דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה של הדף. שם ניתן לדון עם אחרים בתוכן הערך. לדף השיחה ניתן להוסיף נושא חדש בלחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה.

חתימות: בוויקיפדיה אין חותמים בגוף הערכים, אך חותמים בסוף כל הערה שכתבת בדף שיחה. כדי לעשות זאת יש להוסיף ארבעה סימני ~ (זרקא) בסוף הטקסט שכתבת (כך: ~~~~), אלו יהפכו אוטומטית בשמירה לחתימה הכוללת את שמך וקישור לדף המשתמש שלך, בתוספת השעה והתאריך.

דפי משתמש והודעות אישית: לכל משתמש רשום יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש, שאליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש, משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. בדף השיחה של המשתמש אפשר להשאיר לו הודעות. המשתמש יקבל חיווי על ההודעה הממתינה.

לתשומת לבך: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.

מומלץ לעיין במדריך הכתיבה המקוצר שמסביר את כללי הכתיבה הבסיסיים. אם ברצונך בעזרה נוספת, ניתן לקרוא את דפי העזרה. אם ברצונך לשאול שאלה כללית הקשורה לוויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכדומה), יש לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספציפית, או שברצונך לקבל עזרה בנושא מסוים, ניתן לפנות לדלפק הייעוץ. אם ברצונך לבקש חונכות מוויקיפד בעל נסיון, תוכל למצוא עזרה בחממה.

אני אישית אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הוויקיפדים.

בהנאה!
דוד 12:20, 21 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תמונה:IZSHuka.jpg[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה IZSHuka.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, אלוןשיחה 11:28, 24 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

אם לא תציין בדקות הקרובות מי יצר את התמונה ותחת איזה רישיון חופשי הוא משחרר אותה, אאלץ למחוק אותה בשלישית. כמו כן, מה הטעם ברשימת כל חברי המכון? איתי - שיחה 03:34, 22 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

המכון לאסטרטגיה ציונית[עריכת קוד מקור]

אין להוריד תבנית שכתוב מסוג זה ללא דיון בדף השיחה. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:13, 20 בינואר 2009 (IST)תגובה

זו אזהרה אחרונה בהחלט בנושא זה: בפעם הבאה שתוריד את התבנית בלי דיון אבקש מהמפעילים לשקול את חסימתך. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:17, 8 בפברואר 2009 (IST)תגובה
אתה כנראה לא מבין מה שכותבים לך. הבה נעשה זאת רשמית:
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הועבר מדף בקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

אם תסתכל על כל העריכות תגלה מדוע. הנ"ל מנסה בכוח לפרסם את המכון הזה. הוא הוזהר פעמים אחדות ומסרב להקשיב. אי אפשר לשחק ככה ביו-יו. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:12, 11 בפברואר 2009 (IST)תגובה
יוני זו כן. כשזה נעשה באופן מגמתי • עודד (Damzow)שיחהויקיגמד זה מאמץ ערכים יתומים 14:17, 11 בפברואר 2009 (IST)תגובה
ראיתי שזה נעשה באופן מגמתי (ומכאן השימוש במילה "ערכים" ברבים). אם מישהו היה עובר ומכניס באופן שיטתי זכיות בפרס נובל, לא הייתם פוצחים פה. מכאן, השאלה היא חשיבות הפרס הזה, ואת זה אני מנסה להבין. אם הפרס במובהק לא חשוב - זו השחתה. אחרת, יכול להיות שאתם חושבים שהפרס לא צריך להיות מצוין בערכים, ומישהו אחר חושב שכן. ‏Yonidebest Ω Talk14:40, 11 בפברואר 2009 (IST)תגובה
כן, הפרס הזה בכלל לא חשוב. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:42, 11 בפברואר 2009 (IST)תגובה
אוקיי, נחסמו. ‏Yonidebest Ω Talk14:46, 11 בפברואר 2009 (IST)תגובה
אני מבקש להסיר את החסימה. איני מבין מי מחליט אם פרס שפורסם על ידי מכון וזכה לסיקור גם בעיתון הארץ הינו חשוב או לא. נדמה שברוקולי מונע ממניעים פוליטיים פסולים. באתר המכון לאסטרטגיה ציונית ניתן לראות את מדד החקיקה הציונית בצורת דוח מפורט ורציני, ואני מציע שהציבור ישפוט אם הדוח רציני או לא, ולא ברוקולי שמשום מה יש לו עוינות לפועלו של המכון לאסטרטגיה ציונית. יתר על כן, ערך המכון בויקיפדיה תואם למציאות מחד, ואינו חורג מהסנדרטים המקובלים למכוני מחקר אחרים. תודה רבה! adorable
לאור האמור לעיל אני מבקש להסיר את החסימה על adorable, מספר החסימה הוא #67171.