שיחת משתמש:Aakor444

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Assayas בנושא חסימה מעריכה

אני לא רוצה לבקש שיחסמו אותך, אז בבקשה תפסיק עם סוג התרומות שתרמת עד כה. תפתח בלוג אם אתה רוצה, פה זה לא המקום לכך. מאורות נתן - שיחה 03:36, 4 במרץ 2018 (IST)תגובה

משתמש:מאורות נתן[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "משתמש:מאורות נתן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

באבא סאלי[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "באבא סאלי". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

גאולה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "גאולה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

רחמים[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רחמים". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

חסימה מעריכה[עריכת קוד מקור]

בשל עריכתך זו [1] ועריכות נוספות, חסמתי אותך מעריכה לשלושה ימים. והיה ותחזור למתכונת עריכה זו לאחר תום החסימה, תורחק מכאן ללא הגבלת זמן.--Assayas - שיחה 08:21, 4 במרץ 2018 (IST)תגובה