שיחת משתמש:A&D/ארכיון3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הקטנת תמונות[עריכת קוד מקור]

שלום לך!

רציתי לדעת כיצד הקטנת את התמונות שהכנסתי, חלק גדול מהתמונות שאני מצרף לאתר הינן גדולות מידי וראיתי שהקטנת אותם וזה מצוין, אז להבא שאדע, אשמח אם תאמר/י לי כיצד להקטין. תודה

מיכאלי 12:53, 23 דצמבר 2005 (UTC)

הי מיכאלי, שכוייח על הוספת התמונות. רק לפני שזה נתחיל זה אתה ולא את.

נביט על התמונות שנוספת להר ברכה- [[תמונה:Harbracha.JPG|left|thumb|200px|בתי היישוב הר ברכה, 12/2005]]

המספר מימין לפני האותיות px מסמלות את גודל התמונה (בפיקסלים) ניתן לשחק עם זה, להגדיל ולהקטין כראות עיניך... A&D - עדי 12:59, 23 דצמבר 2005 (UTC)

תודה רבה!

> כל יום לומדים משהו חדש :-)

שלום לך. הצבת התוית "לשכתוב" היתה בהחלט מוצדקת קודם. אבל האם כעת - לאחר השינויים - יש עדיין מקום ל"תבנית שכתוב". אם כן - מדוע? אם לא - אתה מוזמן להסיר את התוית. תודה, Danny-w 13:49, 26 דצמבר 2005 (UTC)

הסרתי, חג שמח. A&D - עדי 14:30, 26 דצמבר 2005 (UTC)

כבקשתך אלי, עברתי על הערך האיום בית כנסת. סידרתי קצת בהתחלה (ואולי אמשיך בקרוב) - תמוה בעיניי שאין סיבה למה להתפלל בבית הכנסת? כתבתי בינתיים שבי"כ הוא "מקדש מעט". היהודי # ה' הוא המלך! # [[שיחת משתמש:היהודי|שיחה]] # לא נשכח! # [[גוש קטיף]] 20:18, 26 דצמבר 2005 (UTC)

תתחדש על החתימה בנימין אתה לא חושב שהיא קצת גרנדיוזית מדי? A&D - עדי 20:20, 26 דצמבר 2005 (UTC)
מחילה אבל אני לא יודע איך לכתוב אותה בהגדרות כך שהיא תצא רק "היהודי "נקודה" ה' הוא המלך! "נקודה" שיחה" (כשכתבתי "נקודה" הכוונה לעיגול יפה כזה באמצע הושרה ולא נקודה של סוף משפט...) אם אתה יודע איך, אשמח אם תראה לי.

עוד משהו קטן[עריכת קוד מקור]

בנוסף לבקשתי דלעיל, אם תוכל תעבור על התוספת שבכפר אברהם (שכונות ומוסדות קהילתיים). שקלת להוסיף רחובות שבאיזור (בתוך תת-נושא)?! אולי כדאי שתכתוב את הערך "מעלות חיים"?! אני אנסה להשיג מידע מהאחים שלי שלומדים שם. זה היה פעם מוסד של במעלה, לא?! היהודי # ה' הוא המלך! # [[שיחת משתמש:היהודי|שיחה]] # לא נשכח! # [[גוש קטיף]] 21:12, 26 דצמבר 2005 (UTC) נר שני של חנוכה.

התנצלתי במזנון, אבל חשוב לי לעשות את זה גם בצורה יותר אישית. הערתי במזנון לא כוונה לפגוע, ואני מתנצל על כך שפגעה. נדב 21:38, 27 דצמבר 2005 (UTC)

אל תדאג נדב אני לא נפגעתי אני פשוט חושב שצריך להיזהר לא להתלהט יותר מדי ושהערות מסויימות הן לא במקומן. בכל מקרה מחול לך... :-) A&D - עדי 07:01, 28 דצמבר 2005 (UTC)

מזרח.. מה??[עריכת קוד מקור]

נראה לי שאתה המתאים לפתור לי את השאלה שאני מסתובב איתה כבר כמה שנים בלי תשובה שמניחה את הדעת: מה זה מזרחנות? חיפשתי בויקיפדיה ו...אין ערך בנושא אתה יכול לעזור לי בזה? כרם יהושע 18:06, 28 דצמבר 2005 (UTC)

בשמחה. מזרחנות היא תחום לימודי אקדמי העוסק במזרח התיכון. מדובר בתחום מאוד רחב שכולל בתוכו בעיקר היסטוריה אבל גם סוציולוגיה, אנתרופולוגיה, כלכלה וכו'. בישראל המזרחנות מפותחת מאוד. באנגלית זה נקרא Asian &African studies או Near East studies זה ממש על רגל אחת... A&D - עדי 18:12, 28 דצמבר 2005 (UTC)

אפשרויות ההצבעה השתנו בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:גלריית דגלים. אנא ודא שההצבעה שלך במקום המתאים. תודה, Yonidebest Ω Talk 14:28, 29 דצמבר 2005 (UTC)

אמנות יפנית[עריכת קוד מקור]

קיבלתי ממך הודעה על כך שהשתחתתי את הערך אמנות יפנית. למיטב ידיעתי הערך רצוף אי דיוקים, וניסיתי להכניס בו את דעותי המלומדות. אשמח לקבל הסבר.

הי, קודם כל אני מזמין אותך להירשם. שנית- העריכה שלך הייתה למעשה מחיקת מידע. יתכן והמחיקה נבעה מכך שחשבת שהערך שגוי אך מחיקה שכזאת בויקיפדיה שמגיעה לא אחת ממשתמשים לר רשומים לעיתים קרובות איננה נובעת מכוונות טהורות. מעל הכל עומדת העובדה כי נכתב בראש הדף במפורש כי הערך נמצא בבדיקה- דהיינו הוא לא בהכרח נכון. להבא במקרים כאלה כדי להעיר בדף השיחה או לחלופין להרשם ואז לקיים דו-שיח יותר נוח. בתקווה לראותך נרשם לויקיפדיה ותורם לה רבות A&D - עדי 17:25, 29 דצמבר 2005 (UTC)

הי, תודה על התשובה המהירה. לא ידעתי שחייבים להרשם כדי לשנות מידע. העריכה שלי לא היתה רק מחיקת מידע. היא כללה גם הוספות ותיקונים. חבל שלא בדקת, זה לא היה נעים לקבל אזהרות חמורות לאחר שהשקעתי זמן בכתיבה. אגב, בדף השיחה נכתב כי המידע נערך על ידי אדם שלא מבין בנושא.

שוב שלום, לא חייבים להירשם כדי לבצע עריכה אבל זה מאוד רצוי. מכיוון שהעריכה כללה מחיקת מידע (ושוב יתכן והוא לא נכון) ומכיוון שהערך נמצא בבדיקה מדובר בעריכה שמחשידה אותי כשאני עובר על השינויים האחרונים. אגב בהודעה שקיבלת בדף שיחתך כתוב במפורש, אם אתה חושב שיש טעויות בערך העלה אותן בדף השיחה. אגב באופן דומה פועלים גם ויקיפדים ותיקים במצב כזה. אני כרגע אבקש ממך להירשם לשם הנוחות של כולנו ולהעלות את טענותיך בדף השיחה הצמוד לערך במידה ויעברו מספר ימים ואף אחד לא יתנגד אני אשחזר את הדף לעריכה שלך. כמו כן אני אפנה לגילגמש שהניח את תבנית הבדיקה ואשאל לדעתו. בכל האמור לעיל אין התעלמות מכך שמצד הדין הייתי צריך לבדוק את השינוי יותר לעומק ולפתוח אתך דיון בדף שיחתך אלא שפעמים רבות השינויים לא מגיעים מכוונה טובה ואין לי פרטנר לנהל איתו דיון. A&D - עדי 07:53, 30 דצמבר 2005 (UTC)
ראיתי שהערת בדף השיחה עוד קודם אנא היה יותר ספציפי. כמו כן אם הערך מועתק הוא ימחק, אנא ציין את מקור ההעתקה. A&D - עדי 07:57, 30 דצמבר 2005 (UTC)
שלום,
אני לא מבין גדול באמנות יפנית, אך לא נהוג למחוק חלקים גדולים מהטקסט ללא הסבר. ציין לפחות את המקורות שעליהם אתה מתבסס כשאתה מוחק. הסברים מפורטים יותר יתקבלו בברכה. גילגמש שיחה 07:59, 30 דצמבר 2005 (UTC)

שלום, דוקא משום שאני מקצועית בתחום לא רציתי להרשם. מחקתי בערך 3 משפטים וערכתי עוד שלושה בערך, וכאן נערך לי משפט שדה. נדמה לי שדוקא גלגמש היקר צריך להסביר מה היו המקורות שלו כשהוא ערך את הערך הקיים.

הי, קיימת אי הבנה- גלגמש לא ערך את הערך, גלגמש, אני ואחרים נאבקים בתופעת ההשחתות בויקיפדיה ולעיתים התוצאה במשפט יוצאת לא צודקת. הבה נסגור את העניין באופן מקצועי- הרשמי לאתר כדי להקל על ההידברות, נמקי את שינוייך בדף השיחה והם יתקבלו בברכה. כמו כן את חייבת להבין ששינוי שעיקרו מחיקת מידע מחשיד ביותר ועל כן אנחנו דורשים נימוקים בדף השיחה. A&D - עדי 15:58, 31 דצמבר 2005 (UTC)

מסיבת הסילבסטר של לופוליאנסקי[עריכת קוד מקור]

בשוך סערת הסילבסטר, אולי ישעשע (או שמא יעציב?) אותך לדעת שנתגלגלה לידי הזמנה הזו הלשון:

"ראש העיר ירושלים
אורי לופוליאנסקי
מתכבד להזמינכם
לקבלת פנים לכבוד
השנה האזרחית החדשה 2006
.....
הזמנה זוגית
נא לאשר השתתפות ליחידת הטקסים"

אז אם בארזים נפלה שלהבת.... למעשה, אני רואה זאת לזכותו של לופוליאנסקי ולא לגנותו. האירוע, יש לציין, מתקיים 3 שבועות לאחר שיתר בני ישראל וגויי הארצות חוגגים את השנה החדשה. שתהיה לכולנו שנה נפלאה. מגיסטר 08:50, 30 דצמבר 2005 (UTC)

קודם כל, במה זכית? לא ידעתי שאתה משתייך לאריסטוקרטיה. שנית ההזמנה אכן מפליאה אותי מאוד. שלישית לופליאנסקי מעולם לא היה ארז עבורי, וזה הוכח לי בעיקר מכך שהוא נסע בסוכות עם ארקדי גאידמק במרצדס הכחולה, תמונה שמזכירה קונטציות לא נעימות. או עם תרצה המעורבות הגסה ביותר של הון ושלטון אליה אני מאוד מתנגד. אגב במידה ומדובר בקבלת פנים לבני העדות הנוצריות (אם כי לא נראה לי שזה המצב מעצם כך שהצגת את זה לפני) הרי שמדובר בעניין מקובל שאין לי עימו בעייה. A&D - עדי 08:55, 30 דצמבר 2005 (UTC)
לא נראה לי שמדובר בקבלת פנים לעדות הנוצריות. זו קבלת פנים כללית, שמוזמנים אליה יהודים, מוסלמים, נוצרים, ודיפלומטים זרים. ההזמנה היא תלת-לשונית - עברית, ערבית ואנגלית. גם אותי זה הפתיע, בייחוד עם הבלטת שם המארח והאירוע אותו מציינים (ההבלטה במקור!). מאידך, זה מעיד על פתיחות של לופוליאנסקי, והכרה בכך שהוא עומד בראש עיר קוסמופוליטית עם אוכלוסיה מגוונת בדתה ואורחות חייה, ובכך שיש משמעות כלשהי לציון "שנה אזרחית", גם בישראל ובבירתו הנצחית של העם היהודי. על רקע התייחסותו הקיצונית והקרתנית בנושא מצעד הגאווה, זו בהחלט הפתעה לטובה. לענייני הון ושלטון אין כמובן כל קשר לכאן. מגיסטר 09:25, 30 דצמבר 2005 (UTC)
לא ודאי שאין קשר להון ושלטון ולמסיבה, יש קשר להערכה שלי ללופליאנסקי ולכך התכוונתי. עם המושג הפתעה לטובה אתה בודאי מבין שאני לא יכול להסכים. באשר לליברליות אני בהחלט בעד כזאת אבל יחד עם זאת אני חושב שליברליות צריכה להיות מעוגנת בחוקים כל שהם. מדינת ישראל הוקמה כמדינה יהודית, ככזאת אין מקום בה לציון רשמי של מוסדות המדינה ואנשי השלטון בה (ראש עיריית ירושלים הוא כזה) חג לא יהודי.
לגבי אנשים פרטיים- הדמוקרטיה בה אני דוגל ומאמין לא נותנת לי את הזכות להתערב במה שהם עושים ב-ד' אמותיהם, זה כמובן דבר חיובי. יחד עם זאת מותר לי להביע על כך צער עמוק, להיות מאוד לא מרוצה מכך, לטעון את טענותי, להביע מחאה ולומר שבעיני זה דוגמה בולטת למקום אליו מגיעה מדינת תל אביב- רצון לחגוג, לשתות ולהשתולל בלי עקבות ערכיים או מחשבתיים. מקריאה של טיעוני התומכים בסילבסטר זה הרושם שעלה לי. לצערי הרב מדינת תל אביב הולכת ומרחיבה את גבולותיה הגיאוגרפיים והולכת ומקצינה את דעותיה. בעייה נוספת: התל אביביזם שולט באופן כמעט מוחלט במדיה ובכלל ולא נותן הזדמנות למי שאינו חושב כמוהו לטעון את טענותיו. כשאלו כבר נטענות הוא לא מתייחס אליהם כאל ביקורת לגיטימית אלא כאל משהו זניח של אלה הדוסים שלא יודעים לחשוב בהיגיון, פנאטים דתיים. מי שיקשיב לגלגל"צ לדוגמה שמשמיעה את המוזיקה החביבה אלי יחשוב שכל תושבי מדינת ישראל חוגגים את הסילבסטר כאילו אין מחר ובטוח שמחר הוא ראש השנה.
אגב על לופליאנסקי גרידא אני מתפלא עוד יותר מכיוון שעל פי ההלכה אין מקום לציונם של חגים לא-יהודיים יתכן שזו הסיבה לכך שהאירוע לא נערך ב-31 בדצמבר או ב-1 בינואר. בכל מקרה מה שהבאת הוא חמור מאוד בעיני מהסיבות שצויינו מעלה.A&D - עדי 09:42, 30 דצמבר 2005 (UTC)
כפי שאתה רואה בניסוח הרישא שלי, לא הייתי לחלוטין בטוח אם זה יגרום לך לחייך או לרתוח, אך תיארתי לעצמי שכך או כך זה יעניין אותך. בכל אופן, לא התכוונתי לפתוח מחדש את דיון הסילבסטר... מגיע לך ערב שבת אחד לכבות את המחשב מבלי להשאיר קונפליקט לא פתור מאחוריך :) אז שיהיה שבת שלום, וחנוכה שמח, והמשך שנת תשס"ו מוצלח!! מגיסטר 09:53, 30 דצמבר 2005 (UTC)
תשמע הוא לא פתח את הדיון על הסילבסטר מחדש אלא פתח דיון רעיוני שבכל מקרה אין מקומו בערך. אני כמובן מודה לך שהבאת לתשומת ליבי, שבת שלום ותודה. אם אתה מוצא עוד דברים מעניינים כאלו )(בכל נושא) אשמח לראות... שבת שלום וחג שמח (החנוכה כמובן:-)) A&D - עדי 10:08, 30 דצמבר 2005 (UTC)

הי עדי, לא רציתי להפריע באמצע ערך בעריכה, אבל שים לב שיש לכתוב אמנם ונדה, אבל הוונדה - ו' עיצורית מוכפלת באמצע מילה. נדב 13:18, 30 דצמבר 2005 (UTC)

התעתיק האנגלי הוא venda ולא wenda האם ההערה עדין בתוקף? A&D - עדי 13:20, 30 דצמבר 2005 (UTC)
כן - זה נכון לכל ו' עיצורית. נדב 13:29, 30 דצמבר 2005 (UTC)

אנשים יקרים וגו'[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי שפתחת דיון מחיקה לגבי הערך של גיא אריאלי. נשאלת השאלה למה עשית את זה. הערך עונה על קריטריונים של מחיקה מהירה - הערך קצר מאוד, הערך כתוב בצורה גרועה ואף כולל פרסומת סמויה לאותו אריאלי. במחיקה של ערך בן שתי שורות אין נזק לוויקי. גם אם תטעה במחיקה, לא נורא. שום מידע לא אבד. מה גם, יש עוד מפיעילים וויקיפדים שאינם מפעילים שבודקים מדי פעם את יומן המחיקות ואם תמחק בשוגג ערך ראוי, הם ישחזרו אותו. הנזק שבפתיחת הדיון הוא גדול בהרבה - השחתת זמן על שטויות. מילא אם היה מדובר בוויקיפד רשום, אז הצבעת המחיקה אמורה לאותת לו לא לכתוב זבל. אבל זה אנונימי שהולך ובא, אין לו אפילו זכות הצבעה.

אם יש לך ספק אם הערך ראוי למחיקה מהירה כדאי לפנות לגוגל - הוא מראה שיש למר אריאלי כ-1200 מופעים - [1]. מכאן עולה שהוא דווקא אדם מוכר יחסית ואולי יש טעם להשאיר את הערך. במקרה שנוצר הספק הזה, עדיף להשאיר ולא למחוק, אבל גם לא לפתוח הצבעה. נוצרים בין 100 ל-150 ערכים חדשים ביום. בין 30 ל-50 מתוכם נשארים. השאר נמחקים. אם הינו צריכים להצביע על מחיקתם של 100 ערכי זבל מדי יום זה כל מה שהיינו עושים בוויקי. בתור מפעיל אתה צריך להגן עליה לא רק מפני השחתת ערכים, אלא גם מפני השחתת הזמן. אני מבקש ממך לעשות אחד מהשניים: או למחוק את הערך או למשוך את הצבעת המחיקה. היא פשוט מיותרת. וכן, אני לא חושב שמחיקת ערך בן 4 שורות שכתוב בצורה עילגת להחריד היא סתימת פיות ושאר ירקות. שילמדו לכתוב כמו בני אדם. גילגמש שיחה 23:37, 31 דצמבר 2005 (UTC)

או בקיצור - תמחוק...Shayakir 23:44, 31 דצמבר 2005 (UTC)
אני אסביר את עצמי בדף המחיקה. A&D - עדי 08:32, 1 ינואר 2006 (UTC)

העברה לויקימילון[עריכת קוד מקור]

אני לא חושב שהמונח דילמה מקומו בויקימילון, דילמה היא תופעה פסיכולוגית ולוגית לכל דבר, וחשיבותה כערך אנציקלופדי מוצדק. תוכל לראות שגם בוויקיפדיה האנגלית וגם באנציקלופדיות אחרות הערך נחשב לערך אנציקלופדי.

כדאי לפרט את הסתייגויותיך בדף השיחה של הערך, אך אני מסכימה עם עדי, מדובר בערך קצר שמפרש מילה, כך שהמקום הטבעי לו הוא דווקא ויקימילון. ואל נא תשכח לחתום בדפי שיחה. בברכה, דורית 18:23, 1 ינואר 2006 (UTC)

שלום עדי, שלחתי לך מייל. במידה ולא הגיע, תודיע לי. דורית 17:56, 2 ינואר 2006 (UTC)

לא הצבעתי כי זה כבר נסגר, אולם ייתכן והייתי מצביע בעד התנחלויות, שכן כפי שכבר אמר שם מישהו (ומחילה שאינני זוכר), מתנחלים גאים בזה (למרות שאני מפ"ת). אי לזאת ובהתאם לכך אני מוצע את עצמי מצביע בשמחה "נמנע" (או לא מצביע) כפי שכוונתי משמים ב"ה.
ועוד הערה קטנטונת, במקום רשמיה של ערכים שהיית שותף ביצירתם, תעשה את זה כקטע רציף... היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 17:32, 4 ינואר 2006 (UTC)

כמו שאמרתי לך זה בטוח יעניין אותך... :-) A&D - עדי 17:19, 5 ינואר 2006 (UTC)

מה שזה לא יהיה[עריכת קוד מקור]

אתה התיכוניסט הראשון שנתקלתי בו שלומד באוניברסיטה הפתוחה. בעצם השני, כי גם אני. כמעט בטעות הגעתי לדף משתמש שלך. וואלה!תמר הישראלית 16:55, 11 ינואר 2006 (UTC)

Hello! Can we upload the image to commons?

[[:image::Gmara Book.jpg]] by ja:User:vacsora

([Hey Vasora, this image is a self photograph of tow Gmara books ([en:Talmud
It's actually a binding of a book so I'm not 100% sure it suites to commons. Anyway my copyrights are all free. A&D - עדי 20:48, 15 ינואר 2006 (UTC)

לגבי ההצבעה שלך[עריכת קוד מקור]

על הערך על הרב צפניה דרורי, קראת את הדיון? התייחסתי לדבריך שם כרם יהושע 21:04, 15 ינואר 2006 (UTC)

האמת שלא קראתי וחבל כי הוא מעניין וגורם לי לשנות את דעתי. האמת היא שלא עברתי כליל לצדך וכרגע אני פשוט נמנע... A&D - עדי 21:09, 15 ינואר 2006 (UTC)
אני לא מבין גדול בענייני רבנים ויהדות והצבעתי בהתאם להצבעתו של כרם. סך הכל נראה שיש טעם בקביעת קריטריונים כלליים לרבנים. אני לא יודע מה מעמדו של רב עיר ומה צריך לעשות על מנת לזכות בתפקיד זה, אך צריכים להיות כללים כלשהם. אם משווים את התואר "רב" לתואר אקדמי ד"ר, הרי לא לכל ד"ר מגיע ערך. גילגמש שיחה 17:58, 16 ינואר 2006 (UTC)
אני קיבלתי את דבריו של כרם ואני מקבל את דבריך שלך אם כי בעניין אותו צפניה דרוןרי אינני בטוח מה הדין. רב כמו ד"ר או פרופסור צריך הקרה ציבורית ופועל מינימלי על מנת לקבל כאן ערך. אני חושב שקביעת כללים מלמעלה היא מלאכותית, יש לשפוט כל דבר לגופו. A&D - עדי 18:03, 16 ינואר 2006 (UTC)

שמת לב לתבנית?[עריכת קוד מקור]

כשאתה רושם תבנית {{ברוך הבא}} למשתמש חדש ולא חותם את הודעתך ההודעה לא בהכרח מובנת למשתמש החדש מי שלח לו את ההודעה (במיוחד שבסוף ההודעה כתוב משהו בנוסח "אשמח לעזור" ולא ידוע מי האומר זאת) רק לתשומת לבך, בברכה כרם יהושע 17:53, 16 ינואר 2006 (UTC)

זאת הייתה טעות חד פעמית, אני בד"כ חותם, תודה על הסבת תשומת הלב. A&D - עדי 17:54, 16 ינואר 2006 (UTC)

שלום, תמחוק בבקשה את הערך אהרן אלמוג + דף השיחה. הערך קיים אהרן אלמוג. תודה סקרלטינה 18:12, 16 ינואר 2006 (UTC)

נמחק... A&D - עדי 06:58, 20 ינואר 2006 (UTC)

תנועות הנוער בקרית חיים[עריכת קוד מקור]

אני בויכוח קטן (שיחה:קריית חיים) ונראה לי שאתה הכתובת לטיפול בעניין אני דיי חדש בויקיפדיה אז אם את לא האיש הנכון אנה הסבר לי לאן לפנות Hidro 13:15, 19 ינואר 2006 (UTC)

תיקנתי ועניתי שם. A&D - עדי 06:58, 20 ינואר 2006 (UTC)
ואני מבינה שחזרת לפעילות, לכן תמו ימי כדוברת הלא רשמית שלך... הסרתי אותך מרשימת המעקב שלי. בברכה,

דורית 18:26, 21 ינואר 2006 (UTC)
נראה לי ששוב אני במלחמת עריכה הפעם בערך אפי איתם אנה הסבר לי כיצד להמשיך Hidro 19:54, 4 פברואר 2006 (UTC)

שוב חוזר הניגון[עריכת קוד מקור]

אולי לא שמת לב, אבל השארתי לך הודעה חדשה בשיחה:סילבסטר הראשון. טיפש ט"ו בשבט 18:36, 23 ינואר 2006 (UTC)

לא שמתי לב. כבר אביט שם. A&D - עדי 18:45, 23 ינואר 2006 (UTC)

שלום עדי,

רציתי להסב תשומת לבך לכמות החומר שיש לכתוב על המטומה. תרגמתי רק את הערך הראשי, יש באנגלית עוד ערמות של ערכי משנה.אורנה - ladypine 17:49, 28 ינואר 2006 (UTC)

אשריך! כעת הערך הורחב וראוי לויקיפדיה אבל כאשר כתוב על הנושא משפט הגדרתי מקומו בויקימילון, אני שמח לראות שהרחבת. ואגב אני בטוח שבהרחבה לא נעזרת יותר מדי במשפט שנכתב וההודעה על העברה לויקימילון הייתה לך טריגר נהדר. שבוע טוב A&D - עדי 17:51, 28 ינואר 2006 (UTC)

שלחתי לך דואר, הגיע? גילגמש שיחה 19:13, 7 פברואר 2006 (UTC)

לא הגיע.... A&D - עדי 19:17, 7 פברואר 2006 (UTC)
שלחתי עוד אחד. גילגמש שיחה 19:33, 7 פברואר 2006 (UTC)
יש לך מסנג'ר אולי? זה יהיה הרבה יותר קל. גילגמש שיחה 21:19, 7 פברואר 2006 (UTC)
כן באותה כתובת ששלחתי ממנה אליך את המייל. A&D - עדי 21:20, 7 פברואר 2006 (UTC)

שלום עדי. על פי תבנית הפרת זכויות יוצרים ("אם לא הייתה לך רשות להשתמש בחומר זה, אנא כתוב לפחות קצרמר טוב בדף משנה זמני של המאמר, או עזוב דף זה כדי שיימחק") ניתן לפתוח דף זמני. בברכה John Doe 19:16, 7 פברואר 2006 (UTC)

תוקן. A&D - עדי 19:20, 7 פברואר 2006 (UTC)

טוב. ציפיתי לזה - אודות אליעזר מנחם מן שך[עריכת קוד מקור]

הורדתי את המילה "הציניקנים". לא סתם. אני חבדני"ק וזוהי דיעה מאוד מקובלת. בעצמי שמעתי אותה מאחד מאלו שהיו בשעת שיעור הנסיון שלו בכפר-חב"ד. האם אין זו פרשנות? אפשר לכתוב "ישנם שטוענים" אבל "ציניקנים" משאיר רושם שזוהי טענה צינית וחסר טעם.

חיים ארוכים יש לך! בדיוק הערתי ברוח דומה בדף שיחתך. המינוח יש הטוענים מקובל עלי, אתה מוזמן לשנות. A&D - עדי 22:02, 7 פברואר 2006 (UTC)


הורדתי את התמונה שהעלית. לדעתי זה מיותר. אם אתה נורא רוצה תמונה בערך אפשר לשים את תמונה:Micha.gif. אם אתה מסכים, כדאי שגם תמחק את התמונה מהשרת. יום טוב, אחיה פ. 12:53, 8 פברואר 2006 (UTC)

החלטה שלך, לדעתי זה לא מיותר... A&D - עדי 09:05, 9 פברואר 2006 (UTC)

הצבעת מחיקה של הערך עובל[עריכת קוד מקור]

שלום
לא מזמן הצבעתה בהצבעה למחיקת הערך עובל. ההצבעה הזאת נסגרה, ובמקומה נפתחה הצבעה חדשה. אנה גש להצבעה החדשה להביע את קולך הצבעה חדשה
--בברכה, Asbl, איי אס בי אל 11:38, 21 פברואר 2006 (UTC)

ע"ש. יש צורך בתיקונים רבים ומקיפים! --י.-- 22:56, 21 פברואר 2006 (UTC)

שים לב שהדף הועבר לתוך מרחב המשתמש, אתה עדיין מעוניין בהצבעה? טרול רפאים 19:52, 27 פברואר 2006 (UTC)

לא. תודה A&D - עדי 19:53, 27 פברואר 2006 (UTC)

במקרה חיפשתי דבר תורה לפורים וראיתי באתר חבד הפנייה לזה - ויקיפדיה COL. אני בשוק. מסתבר שטרול רפאים יודע על זה! כמובן שהצטרפתי לשמה בשם זהה לשמי פה! ממליץ! בדוק את הערך חב"ד ומדינת ישראל שמה. אולי תכתוב אותו?! היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 15:53, 1 מרץ 2006 (UTC). נכון שזה נחמד??? שמתי לב! למה בדרמטיות? A&D - עדי 10:53, 2 מרץ 2006 (UTC)

אתה לא מכיר אותי בתור חב"דניק מתחיל?! :-). טיול נחמד ומוצלח. פורים שמיייח! היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 06:04, 5 מרץ 2006 (UTC)

ושוב אני פונה אליך לעזרה[עריכת קוד מקור]

באתר [2] יש דף [3] ואם תסתכל בתחתית הדף תראה שכתוב שם "כל הזכויות שמורות לכל האתאיסטים הישראלים ©" האם זו הפרה של הרשיון? ואם כן לאן לפנות? בתודה מראש Hidro 16:47, 7 מרץ 2006 (UTC)

זו אמנם הפרה אבל קטנה מאוד. כמובן שעדיף אם הם יכתבו למטה "המידע ניתן תחת רשיון GFDL", אבל בתור אתר פרטי, שמציין בבירור שהמקור שלו הוא ויקיפדיה, לא נראה לי שיש סיבה לבקש מהם. צהוב עולה 16:53, 7 מרץ 2006 (UTC)
לדעתי אבל חשוב לעכוב כי כמו שאנחנו שומרים על זה שהמידע שנכנס לויקיפדיה חוקי כך צריך להגן גם על מידע שיוצא מויקיפדיה כי "מידע רוצה להיות חופשי" Hidro 12:41, 8 מרץ 2006 (UTC)

תודה Hidro 16:55, 7 מרץ 2006 (UTC)

בתור מפעיל מערכת, תוכל להוסיף י"ג אדר - תענית אסתר לעמוד ראשי?! היהודי ּ ה' הוא המלך! ּ שיחה 08:20, 13 מרץ 2006 (UTC). כ"כ האם תוכל לעזור לי ולשכנע להצביע נגד הדף תבנית:מקבץ ערכים לפורים?! שהוא ערך נוראי ולוקה בחסר.

למען השוויון[עריכת קוד מקור]

עכשיו תורי לדרוש בשלומך - מה שלומך? ולמה התחפשת בפורים? דורית 21:51, 16 מרץ 2006 (UTC)

בסדר גמור, האמת שלא התחפשתי, אבל היה נחמד. מה שלומך את? A&D - עדי 21:53, 16 מרץ 2006 (UTC)
סבבה, נקווה שימשיך כך. בהצלחה בלימודים והמבחנים שתכף יבואו, דורית 21:56, 16 מרץ 2006 (UTC)
יש עוד טיפה זמן עד המבחנים אבל בכל מקרה תודה רק נקווה שאני יצליח לקבל את החומר... A&D - עדי 21:58, 16 מרץ 2006 (UTC)
אני אחזיק אצבעות. דורית 22:03, 16 מרץ 2006 (UTC)

האם תוכל להציץ בהצעה שלי לסיכום הדיון ולחוות דעתך? DGtal 18:29, 27 מרץ 2006 (UTC)

לומד בתיכון ובאוניברסיטה[עריכת קוד מקור]

שלום,אם אתה לומד בתיכון וגם באוניברסיטה אז אתה בטח לומד בפתוחה, אתה אחד הויקיפדים היחידים שמצאתי שקרובים לגילי ולומדים בפתוחה, כלומר אני אהיה בתיכון שנה הבאה.שונא הקצרמרים 07:45, 2 אפריל 2006 (UTC)

ואי יפה, גם אני התחלתי בגילך. מה אתה לומד? A&D - עדי 16:28, 3 אפריל 2006 (UTC)

גוסטב אייפל[עריכת קוד מקור]

למה מחקת? יכול להיות קצרמר בתוספת תאריכי הלידה כמו רוב הקצרמרים על אישיים. אוי וי 16:40, 3 אפריל 2006 (UTC)

הי, שמחתי לראות שאתה עוקב אחר המחיקות. מחקתי מהסיבה הפשוטה שהערך לא מוסיף לקורא שום מידע- מי שמגיע לדף או שהוא הופנה אליו מן הערך מגדל איפל או שהוא חיפש את שמו בגוגל ומתוך כך ודאי שהוא ידע שגוסטב בנה את מגדל אייפל, אם כן המידע שהופיע בערך אינו רלוונטי. עניין אחר- המשפט הזה לא מהווה בסיס נדרש למי שירצה לכתוב את הערך הרי זה מובן מאליו. במידה ואתה רוצה להרחיב את הערך ואתה רואה צורך מיוחד במשפט שנכלל בגרסה שנמחקה אוכל בשמחה לשחזר אותה עבורך. בברכה A&D - עדי 16:45, 3 אפריל 2006 (UTC)
ככה לא בונים ערך. יותר טוב שנמחק. Pacman 16:42, 3 אפריל 2006 (UTC)
פקמן, אז על הדרך בוא נמחוק את סלוודור מחייה, פסטוס ומארולוס והרשימה עוד ארוכה. אוי וי 16:48, 3 אפריל 2006 (UTC)
אין מה לעשות, הם כבר קיימים, אבל לדעתי כדאי להמנע מפתיחת ערכים כ"כ קצרים. מן הסתם, אם אדם מחפש ערך על גוסטב אייפל, הוא כבר יודע שהוא אדריכל מגדל אייפל. את שנות חייו אפשר לגלות על ידי שנית חיפוש בגוגל. בערך צריך להיות כתוב קצת יותר מזה. לא שאני נקי מפתיחת קצרמרים - היום פתחתי מקוצר זמן את צ'ארלס טיילור, אבל זה רק בגלל האקטואליות. Pacman 16:52, 3 אפריל 2006 (UTC)
אכן צודק... A&D - עדי 18:22, 3 אפריל 2006 (UTC)

משתמש:עמי דרור העלה עשרות ערכים של סרטי סטודנטים מסם שפיגל בימים האחרונים. אם כבר הצבעת מחיקה - אז על כולם. Harel - שיחה 18:44, 5 אפריל 2006 (UTC)

או קי, אני נתקלתי באופן מקרי בשני אלו. A&D - עדי 18:45, 5 אפריל 2006 (UTC)

שינוי הצבעה. מומלץ[עריכת קוד מקור]

בהצבעה בפרלמנט על השם המפורש. בחלק הראשון על "ערכים העוסקים בשם המפורש, או בדברים ששמם כולל את השם המפורש, כולל ציטוטים", מתחיל להיות רוב לכתיבת השם המפורש. אני הצבעתי בעד השם המפרש אבל עם מקף, את העדפת את הקיצור ה'. אני מציע שתעביר הצבעתך לשם המפורש עם מקפים, אחרת המצב יישאר כמו שהוא עכשיו, כלומר כתיבת השם המפורש במלואו. H2O ۩שיחה 10:07, 6 אפריל 2006 (UTC)

סרטים קצרים[עריכת קוד מקור]

שלום, אשמח אם תקרא את תגובתי המסודרת בנוגע להצבעת המחיקה/האחדה על ערכי הסרטים הקצרים שכתבתי - ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:החברה של קורבי תחת הכותרת "עמי דרור יוצא למלחמה על עבודתו". תודה, עמי דרור

מפעיל מערכת או לא?[עריכת קוד מקור]

שלום,

בהמשך לשיחתנו בדף השיחה שלי - אם אתה לא מפעיל מערכת, איך מחקת עכשיו את הערך אמנות פלסטינית?

Pacman 15:15, 12 אפריל 2006 (UTC)

אני מפעיל מערכת, מעולם לא טענתי שלא... A&D - עדי 15:16, 12 אפריל 2006 (UTC)
הוא מפעיל מערכת, איש אשכולות וכותב של כמה מהערכים היותר מעניינים בויקיפדיה. חג שמח לכולם :) דורית 15:18, 12 אפריל 2006 (UTC)
אני מסמיק... תודה רבה. איש אשכולות אני שואף להיות אבל כרגע לא ממש ולגבי הערכים אני מקווה להמשיך ולכתוב עוד כמה כאלו... חג שמח A&D - עדי 15:21, 12 אפריל 2006 (UTC)
אופס, פשלה. התבלבלתי בינך לבין משתמש:H2O...חג שמח בכל מקרה (: Pacman 15:20, 12 אפריל 2006 (UTC)
טוב, נהיה צנועים ונגיד שאתה איש אשכולות ויקיפדי, ולגבי הערכים - אני סומכת על זה שתמשיך לכתוב עוד כמה כאלו. חג שמח! דורית 15:25, 12 אפריל 2006 (UTC)
אגב, אם אני כבר פה - מה קרה לעלון החודשי? מרוב עיסוקים הוא לא יוצא לאור? דורית 11:03, 14 אפריל 2006 (UTC)
איזה עלון חודשי, זה מהמייל? A&D - עדי 11:15, 14 אפריל 2006 (UTC)
כן. דורית 11:20, 14 אפריל 2006 (UTC)
אין זמן... חוץ מזה אני מחפש במה נוחה יותר לכתוב בה מאשר רשימת תפוצה במייל. A&D - עדי 12:01, 14 אפריל 2006 (UTC)
אז אל תשכח לשלוח לינק. דורית 12:05, 14 אפריל 2006 (UTC)
לא נשכח, לא נסלח ;-) A&D - עדי 12:06, 14 אפריל 2006 (UTC)