שיחת משתמש:87.70.107.131

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Dovno בנושא Salmonella

Salmonella[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "Salmonella". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

שלום כבודו, אני לא כל כך מבין למה אני מקבל הודעה על השחתה... אין לי שום קשר לערך סלמונלה ומעולם לא עשיתי עריכה בויקיפדיה (אלא אם אני לגמרי סנילי). מבקש הבהרה. תודה 87.70.107.131 20:41, 3 באפריל 2019 (IDT)תגובה

מהכתובת בה אתה במקרה עורך היום נערכה השחתה לפני 3 חודשים. כתובות IP נבחרות על ידי ספק האינטרנט, ומתחלפות כל הזמן, כך שהכתובת ממנה אתה עורך כעת תשמש מישהו אחר בעוד זמן קצר. אם לא אתה ביצעת את ההשחתה ההיא, תרגיש חופשי להתעלם מהאזהרה שניתנה כאן בעבר (שכן היא לא הייתה מכוונת אליך אישית).
אם ברצונך לתרום לוויקיפדיה אני מזמין אותך להירשם לאתר (בחינם וללא צורך להזדהות). זה ישייך את העריכות שלך לשם המשתמש שתבחר ולא לכתובת ה-IP, כך שלא יהיה בלבול בין עריכות שלך לבין של אחרים. בברכה, Dovno - שיחה 20:55, 3 באפריל 2019 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה