לדלג לתוכן

שיחת משתמש:185.175.33.146

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת בריאן בנושא נחסמת

אבשלום[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף אבשלום אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, כ.אלון - שיחה 12:59, 16 בפברואר 2019 (IST)תגובה

הוספתי נימוק בצמוד לשינוי (ר' דף היסטוריית הגרסאות בברכה 185.175.33.146 13:05, 16 בפברואר 2019 (IST)תגובה
זה לא מספק במקרה זה. אתה לא יכול לבצע מחיקה משמעותית של מידע ממוסמך בערך מומלץ ללא דיון בדף השיחה של הערך. בהצלחה--כ.אלון - שיחה 13:16, 16 בפברואר 2019 (IST)תגובה
סבבה אני מבין את נטייתך לשמור על ערכים בעיקר מומלצים. אין ללכת שולל אחרי כל 'מידע ממוסמך', לעתים הוא מקדם בצורה 'לא ממוסמכת' מידע מוטה, בעליל, ומקלקל באותה הזדמנות ערך מומלץ, ר' שוב הערתי שם - לבחירתך... 185.175.33.146 13:32, 16 בפברואר 2019 (IST)תגובה

ויקרא[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ויקרא". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

אורי הרפז[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף אורי הרפז אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, Alon112 - שיחה 19:12, 19 במרץ 2019 (IST)תגובה

בראשית - פסקת הפתיחה[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
אינני יודע מה לא מוצא חן בעיניך בשינויים שערכתי. אין לי כוונה להמשיך בויכוח הזה מעבר להודעה זו. לעניות דעתי, הפתיחה כרגע לא מסודרת מספיק - היא מערבת כמה עניינים בפסקה אחת שראוי להפריד אותה. תוכן העניינים של הספר לא כולל רק את בריאת העולם והירידה למצרים ואלה בוודאי לא העניינים המרכזיים היחידים בו. "מילים פשוטות יותר"(?!) - אני חושב שהחלפתי שתי מילים בערך בפסקה הזו. רק פיצלתי אותה לשתיים. מזמין אותך בכבוד רב, להצטרף לדף השיחה של הערך ולחשוב יחד איתי על נוסח קולע ומדויק לפתיחה לערך. כל טוב!
כמו כן, מזמין אותך להצטרף כמשתמש רשום, או להיכנס לחשבונך כדי להקל על השיח בינינו. יםשיחה • ו' בתמוז ה'תשע"ט • 17:31, 9 ביולי 2019 (IDT)תגובה

"דרך ארץ קדמה לתורה" - הלא כן?[עריכת קוד מקור]

אנא נהג בנימוס. יםשיחה • ז' בתמוז ה'תשע"ט • 19:24, 9 ביולי 2019 (IDT)תגובה

ממשלה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ממשלה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, איתי פ.שיחה 11:04, 5 במרץ 2020 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

תקציר עריכה לא נועד להתנגחויות כמו זו. חזרה על כך עלולה להביא לחסימתך מעריכה. דגש חזק - שיחה 00:11, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה

נחסמת[עריכת קוד מקור]

בשל מלחמת עריכה, נחסמת שוב, הפעם ל-3 ימים. אל תחזור שוב על מלחמת העריכה. בריאן - שיחה 18:53, 29 באפריל 2020 (IDT)תגובה

זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה