שיחת משתמש:עידו וינברג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Ravit בנושא אורי וינברג
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום עידו וינברג, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ravit - שיחה 22:34, 14 ביוני 2012 (IDT)תגובה

אורי וינברג[עריכת קוד מקור]

תודה על כתיבת הערך על אורי וינברג. ערכתי אותו כך שיתאים לסגנון הכתיבה המקובל בוויקיפדיה, והוא הועבר למרחב הערכים הראשי להנאת קוראי ויקיפדיה, תחת השם אורי וינברג. אגב, אם אתה קרוב משפחה של הנפטר, ויש ברשותך תמונה שלו מהאלבום המשפחתי שהמשפחה תהיה מוכנה להעלות לוויקיפדיה תחת רישיון חופשי, נשמח אם תוכל להעלותה ולהוסיפה לערך אודות וינברג. תוכל לעשות זאת לפי ההוראות במדריך ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת. אשמח לסייע בכל שאלה, תוכל לכתוב לי כאן באמצעות לחיצה על "עריכה" למעלה. תודה והמשך תרומה נעימה בוויקיפדיה, Ravit - שיחה 22:34, 14 ביוני 2012 (IDT)תגובה

ברשותך אענה כאן על המייל ששלחת לי, זה יהיה יותר נוח עם הקישורים שאצרף. (וסליחה על העיכוב בתשובה, היה לי יום עמוס).
ראשית תודה רבה על העלאת התמונות, ואני רואה שמצאת בעצמך את הדרך לצרף אותן לערך. לגבי התמונה שצולמה ע"י התאחדות הכדורגל - מכיוון שאינך בעל הזכויות בתמונה (בניגוד לתמונת הפרופיל של אורי וינברג מ-1990), נדרש אישור של מי שצילם אותה מההתאחדות כדי להעלותה לוויקיפדיה תחת רישיון חופשי, אחרת זו הפרת זכויות יוצרים ונאלץ למחוק את התמונה; אם יש לך קשר עם מחלקת הדוברות/תקשורת בהתאחדות ותוכל לבקש מהם לשחרר את התמונה לשימוש חופשי (שזה אומר בגדול שכל אחד יוכל להשתמש בתמונה כרצונו, כולל להעתיק ולגזור, וכולל שימוש מסחרי), אז תוכל לבקש מהם לפעול לפי ההוראות בויקיפדיה:OTRS ולשלוח מייל עם אישור מפורש על כך, כפי שכתוב שם.
כנ"ל לגבי התמונה הסרוקה - זכויות היוצרים שלה שייכות למי שצילם או הזמין אותה, ועד שיחלפו 70 שנה ממותו זה יישאר בשימוש הוגן; בוויקיפדיה לא מועלות תמונות בשימוש הוגן אם קיימת אפשרות להשיג תמונה אחרת ברישיון חופשי, דבר שלשמחתנו התאפשר - בזכות העלאת התמונה שלך מ-1990 ברישיון חופשי.
דבר נוסף -לגבי התיקונים שביצעת בניסוח הערך, על סיפור המעבר מירושלים - לעניות דעתי ובהתאם למקובל בוויקיפדיה, אין מקום לפירוט יתר זה, שכולל מידע אישי על עזיבת אשתו לאחר חודשיים בשל הקור הירושלמי, ההגעה לחיפה במשאית, השימוש במונח הבלתי-נייטרלי והסופרלטיבי "אגדי" לגבי המאמן וכו'; שיניתי את הפסקה לניסוח מקוצר ונייטרלי המתאים יותר לאנציקלופדיה.
שוב המון תודה על תרומותיך לערך. אשמח להמשיך ולסייע (מקווה להיות יותר זמינה בימים הקרובים ). סופשבוע נעים, Ravit - שיחה 00:18, 16 ביוני 2012 (IDT)תגובה