שיחת משתמש:עידו2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום עידו,
ערכתי את הפתיח של הערך - כשנכנסתי, משום מה לא הייתה תבנית עריכה (או שלא ראיתי אותה - ורק עכשיו שמתי לב אליה). בכל אופן, אכנס לעריכה של הערך בהמשך רק כאשר תסיר את התבנית. מקווה שלא הפרעתי לך עכשיו, בטעות. אלדד 01:00, 26 יולי 2006 (IDT)

אין שום בעיה, תודה על העזרה בעריכה. אני כרגע בעיקר מתעסק בעיצוב, לא פשוט לכתוב פה ערך מסתבר...

ודאי שלא. לגדל תינוק חדש מצריך לא מעט מאמצים בהתחלה :-) שיהיה בהצלחה ובכיף! אלדד 01:07, 26 יולי 2006 (IDT)
אם תרשה לי עוד הערה קטנה (סקרתי את הערך ביעף): כתבת את רובו בלשון הווה. זו לא צורה מקובלת בערך אנציקלופדי, עדיף בלשון עבר. אלדד 01:09, 26 יולי 2006 (IDT)

התלבטתי הרבה בזמן[עריכת קוד מקור]

אתה צודק, אני התלבטתי בנושא הזה לא מעט, זה היה סיכום לעניין אחר ובסופו של דבר החלטתי שמתאים יותר בלשון הווה עבור אותו הסיכום. אני לא יודע אם אספיק להפוך את זה ללשון עבר אבל אקח את הערתך לתשומת ליבי לילה טוב

קישורים חסרים[עריכת קוד מקור]

האלן, לא יודע בידיוק איך לקשר למשל "במאה ה-16" לעמוד "המאה 16", דיאן ביאן פו לדיין ביין פו, הסכמי פוטסדאם לוועידת פוטסדאם. תודה

יש לכתוב: ב[[המאה ה-16|מאה ה-16]]. שים לב שאותיות השימוש מ, ש, ה, ו, כ, ל, ב נמצאות מחוץ לקישור.
אם לערך קוראים דיין ביין פו כך יש לקשר אליו, לא באמצעות כתיב אחר. צריך שיהיה כתיב אחיד לדברים האלה. אותו דבר לגבי הסכמי פוטסדאם וועידת פוטסדאם, אבל לידע כללי - יש לכתוב [[ועידת פוטסדאם|הסכמי פוטסדאם]] כדי לקשר לערך "ועידת פוטסדאם" עם הכיתוב "הסכמי פוטסדאם". צהוב עולה 01:44, 26 יולי 2006 (IDT)
רציתי רק להבהיר ש-ה' הידיעה נמצאת מחוץ לקישור במקרים כמו "ה[[עיתון]]" (ולא [[עיתון|העיתון]]), אבל אם אתה רוצה לקשר לביטוי עם ה' הידיעה, כמו המאה ה-18, האות כן צריכה להיות בתוך הקישור - [[המאה ה-18]], [[המשרד להגנת הסביבה]] וכו' צהוב עולה 02:02, 26 יולי 2006 (IDT)
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום עידו2, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, צהוב עולה 01:44, 26 יולי 2006 (IDT)