שיחת משתמש:נעם בהט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Jusmine בנושא אזהרה נגדית

שלום לך, מר בהט! לכבוד הוא לי לשהות בוויקיבמחיצתו של סרבן! HansCastorp 12:33, 22 מאי 2006 (IDT)

שלום

מצטרף לברכות ברוך הבא. אולם רציתי להסב את תשומת ליבך לשגיאות הקלדה שונות (להן אנו קוראים פה "תקלדות") שמפלו בתוספת שלך (כאלמוני) בערף על הוגו צ'אווס. ראה את התיקונים שלי. בפעם הבאה, אנא השתמש בכפתור ה"הראה תצוגה מקדימה", ותקרא את הדברים לפני שאתה שומר אותם (זה חשוב במיוחד בערכים עצמם, פחות בדפי השיחה). emanשיחה 14:19, 22 מאי 2006 (IDT) תודה על הארות והערות. משתדל להשתפר, אם כי בדפי השיחה אני באמת פחות רואה את החשיבות. תודה בכל אופן נעם בהט 00:56, 25 מאי 2006 (IDT)

שלום, מר בהט! תהיתי אם תוכל, בבקשה, לערוך את הערך שעדיין אינו קיים "אנטי ציונות" (אינני יודע מהיכן להתחיל את הערך). בעיקרון, הערך אמור לכלול את כל מגוון הדעות המתנגדות לציונות, בין אם מבית ובין אם מחוץ, ההיסטוריה של דעות אלה, וכיו"ב. אודה לך מאוד אם תוכל לסייע במלאכה זו. בברכה, המעריץ בסתר HansCastorp 12:38, 31 מאי 2006 (IDT)

אם רוצים ליצור קישורים לערך המתאים בוויקי בשפות אחרות יש לכתוב בסוף הערך על פי התבנית הבאה:

שם הערך בשפה הרצויה:קיצור שם השפה הרצויה (בתוך סוגריים מרובעים כפולים). אנגלית - en, ספרדית - es, צרפתית - fr, גרמנית - de וכולי. כדוגמה יותר ברורה קח ערך אקראי שיש לו קישורים לוויקי בשפות אחרות, לחץ על "עריכת דף" ותראה בסוף, בתחתית העמוד, בדיוק כיצד זה נראה. HansCastorp 15:24, 31 מאי 2006 (IDT)

ובהפגנה שהייתה לפני מספר ימים בכיכר רבין והתקדמה למוזיאון ת"א היית? HansCastorp 23:01, 8 יוני 2006 (IDT)

השטויות אינן רק שם[עריכת קוד מקור]

הבא, למשל, בדף השיחה שלי. HansCastorp 21:30, 14 יוני 2006 (IDT)

נאלצתי להוריד את הצבעתך, כי אתה עדיין לא עומד בסף הנדרש לזכות הצבעה. בברכה, אסף 01:10, 26 יוני 2006 (IDT).

הסף הנדרש להצבעה? השתקת דעות?
קודם כל, לפני שאתה תוקף שים לב שאני הראשון שהצבעתי נגד ההצבעה (כמוך), אז קשה לך יהיה להאשים אותי בהשתקת דעות של דעות שאני מסכים איתן. דבר שני, כאשר עונים לאדם שכתב לך בדף שיחה, אנא המשך זאת באותו דף שיחה, כדי לא לפצל שיחות לשני דפים שונים. שלישית - כן, יש סף נדרש להצבעה שאתה עדיין לא עומד בו - 100 עריכות במרחב הערכים (לא כולל דפי שיחה למיניהם והצבעות אחרות). אתה יכול פשוט לשאול יפה מהו הסף להצבעה ולא לקפוץ בהאשמות שמשתיקים את הדעות שלך. אסף 01:19, 26 יוני 2006 (IDT).
שים לב שהסף דרוש להצבעה, אך כדי לבטא את דעתך בדיון עצמו אין צורך בסף ואתה מוזמן להגיב. אין כאן השתקה. odedee שיחה‏ 02:27, 26 יוני 2006 (IDT)

מחאה רצית? מחאה קיבלת![עריכת קוד מקור]

משתמש זה מתנגד נחרצות לפלישה לעזה חייבים לסרב לפקודה שמעליה מתנוסס דגל שחור, אך בחושך לא רואים דגלים שחורים.
זה אלתור של הרגע. אתה מוזמן להחליף את הטקסט או הפרמטרים השונים למשהו שישקף יותר את הרגשתך. בברכה, HansCastorp 01:15, 6 יולי 2006 (IDT)
הבנתי שאינך מעוניין להשתמש בדגל. מאוד פשוט: אתה יכול להשתמש בכל תמונה שנמצאת בוויקי. כל תמונה שאתה רואה בוויקי, אתה לוחץ עליה, בודק תחת איזה שם הועלתה, ומציב את שם הקובץ במקום שם הקובץ של הדגל וזהו. HansCastorp 13:27, 6 יולי 2006 (IDT)
חוץ מתמונות שמוגנות בזכויות יוצרים ושנמצאות פה תחת שימוש הוגן (לדוגמה אסור לשים את תמונתו של אהוד אולמרט). צהוב עולה 13:44, 6 יולי 2006 (IDT)
תמונה של אולמרט? מי רוצה בכלל?! HansCastorp 13:47, 6 יולי 2006 (IDT)
כעת כדאי שתסיר את החלק של "אילו ידעתי כיצד לעצב תיבת מחאה" וכו'... HansCastorp 16:02, 6 יולי 2006 (IDT)
ואולי עוד כמה מילים. אפשר להביע דעה נחרצת גם בלעדיהן. דורית 16:07, 6 יולי 2006 (IDT)

משפט פוגעני[עריכת קוד מקור]

אנא הסר את המשפט הבא מדף המשתמש שלך

"דן חלוץ ושר המחלמה פרץ עושים יד אחת ברצח כמו כן משתמש זה טוען כי מי שלא משתתף במחאה נגד הכיבוש, הוא מנייק חסר לב גזען ולא הומני"

הוא פוגעני ומביע שנאה כלפי מי שלא בדעות הפוליטיות שלך ורק מעכיר את האווירה. ראה דיון במזנון. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 14:56, 8 יולי 2006 (IDT)

אתה למשל לא יכול לכתוב שאלו שתומכים באולמרט ובפרץ הם רוצחי ילדים, אבל אתה יכול לכתוב שאתה מתנגד למעשיהם ולתמיכה בהם שגורמת לרצח ילדים חפים מפשע. הכל עניין של ניסוח ולמשל, אתה לא חייב לקלל אחרים. תכתוב: "דן חלוץ ושר המחלמה פרץ עושים יד אחת ברצח כמו כן משתמש זה קורא ליציאה במחאה נגד הכיבוש ולסירוב כנגד התנהגות מניאקית חסרת לב גזענית ולא הומנית" אותה משמעות בלי להביע שנאה. ואומרים שאנחנו יפי הנפש. רוליג 09:18, 9 יולי 2006 (IDT)

לא כתבתי שמי שתומך בחלוץ הוא רוצח ילדים(גם לא כתבתי את הצרוף רוצח ילדים...) ובכל אופן אני עומד וממשיך לעמוד מאחורי האמירה כי דן חלוץ ופרץ עושים יד אחת ברצח, וזה לא נתון לשינוי. בקשר למילים מנייק וחסר לב שיניתי, בהתאם להצעתו של רולינג, סתם מתוך חוסר רצון לריב, אני עדיין טוען שמי שלא מתנגד הוא גזען ולא הומני(גם 'מנייק' מתאים אם כי פחות חשוב)נעם בהט 13:00, 9 יולי 2006 (IDT)
רוליג, ולא רולינג, ולא התכוונתי לצטט אותך כשכתבתי רוצח ילדים, רק להקצין את הדוגמה.רוליג 23:40, 9 יולי 2006 (IDT)
יפה עשית. כפי שוודאי ראית אתמול, על הרבה פחות ממה שאתה כתבת מחוללים כאן מהומות עולם... HansCastorp 13:01, 9 יולי 2006 (IDT)

האמת היא שכל הסופ"ש הייתי עסוק וכלל לא הגעתי הביתב כך שלא היה לי מושג(וגם בכל אופן זה אירוע נדיר שאני נכנס למיזנון) אתה לא אמור להיות חסום לפי מה שכתוב שם?נעם בהט 13:12, 9 יולי 2006 (IDT)

עיניך הרואות - אינני חסום. לעומת זאת זה שהתבטא באופן שלא ראוי לחזור עליו (אבל אתה יכול לראות בדף המשתמש שלי. העתקתי שיהיה לדראון עולם) נחסם ליממה כדי להחליט אם להתנצל או לא. אם יתנצל - אולי יתנו להישאר. אם לא - כפי הנראה ייחסם לצמיתות. HansCastorp 13:14, 9 יולי 2006 (IDT)

המשפט הזה באמת פוגע באנשים. אשמח מאוד אם תוריד אותו. בברכה, לב - שיחה 13:15, 9 יולי 2006 (IDT)

הוא כבר הסיר אותו. HansCastorp 13:16, 9 יולי 2006 (IDT)
יפה. ואני מכבד מאוד את נועם על כך. לב - שיחה 13:19, 9 יולי 2006 (IDT)
אתה מוזמן אם כך גם לכבד אותי באותה הזדמנות על ששיניתי את דף המשתמש שלי בשלוש הזדמנויות שונות על מנת לשמור על שלום בית. HansCastorp 13:20, 9 יולי 2006 (IDT)
אני לא רוצה להכנס לדיון על דף המשתמש שלך. נועם שינה את הדף שלו במהירות וללא טרוניות מיותרות. ולמרות שאני לא תומך במה שהוא כותב או עשה, אני מכבד אותו מאוד על כך שעמד על שלו מצד אחד (מול צה"ל), ואילו מצד שני הסכים לשנות את הדף שלו בעקבות בקשה מנומסת אחת. אתך זה לקח כמה שבועות, דיונים שפגעו בכולם, פרובוקציות מיותרות, ולבסוף התערבות אקטיבית לאור חוסר מוכנותך לקבל דברי אחרים. בברכה, לב - שיחה 13:25, 9 יולי 2006 (IDT)
יש לך כאן שלוש טעויות: 1. דברי היו חמורים הרבה פחות משל מר בהט. 2. כשמדברים בנועם ובהגיון אני שוקל לשנות כפי שעשיתי לאחר שדיבר אתי בדך השיחה מר צהוב עולה. 3. בדוק היטב כמה זמן לקח למר בהט לשנות את הדברים הכתובים בדף המשתמש. 4. מי שבסופו של דבר נחסם על פגיעה חמורה במשתמשי ויקי היה מטאלויקיפד שהתבטא כפי שהתבטא ולא אני (שאביר המתמטיקה חסם פשוט כי בא לו וגילגמש מיד שיחרר אותי). HansCastorp 13:28, 9 יולי 2006 (IDT)

לא ברור לי לאיזה משפט מתכוון האנס במילים "הוא כבר הסיר אותו", אבל ברור לי שמשפט הפתיחה המודגש בתחילת דף המשתמש של נעם בהט חייב להימחק. זהו משפט שיש בו הוצאת דיבה, וחורג בצורה בוטה ממטרותיה של ויקיפדיה (אף שהוא מלמד רבות על המשתמש שכתב אותו). נעם, אבקשך להסיר משפט זה ללא דיחוי. דוד שי 22:24, 9 יולי 2006 (IDT)

אין כאן כל הוצאת דיבה אלא מתן פרשנות לגיטימית על הרג של חפים מפשע (נכון, לא רק, אבל בעצם גם את אלו שלכאורה אשמים אף בית משפט לא שפט). בכל אופן, על מטרותיה של הויקיפדיה תדבר בהקשר של תכני הערכים. דווקא בדף המשתמש רצוי וראוי שאדם יציג את משנתו האמיתית גם אם היא לא מקובלת על ידי חלק מהקוראים. רק כך נוכל להמנע מאג'נדות נסתרות בכתיבת הויקיפדיה. רוליג 23:40, 9 יולי 2006 (IDT)
בשום פנים ואופן אינני מסכים אתך. במשפט יש קביעה ברורה וחמורה על שני אנשים, ואין לקבל אותה כפרשנות. למשפט זה אין מקום בוויקיפדיה. את המשתמש נוכל להכיר היטב מיתר המשפטים המופיעים בדף שלו, את המשפט הזה יש להסיר. דוד שי 07:40, 10 יולי 2006 (IDT)

דוד היקר, ראשית מי שמטיל פצצות על אוכלוסיה אזרחית הוא רוצח, רוצח מסוג מסוים זה הנקרא טרוריסט, כמו אלו ששולחים מחבלים מתאבדים גם אלו ששולחים מחבלים עם מטוסים פגזים וכו' הם רוצחים, מן הסוג הקשה, שהטיפול בהם איננו נקודתי אלה חברתי ופוליטי. ולפיכך אין בכוונתי להסיר משפט זה, שאינו מכוון לפגוע במי מן הוויקיפדים אלא לעורר את לבבותיהם הרכים, שיחושו מעט ממה שקורה סביבם. במידה ואתה נפגע באופן אישי מן הכתוב(אני מסופק) אני מביע צער, אנה השתדל בפעם הבאה למצוא נבחרי ציבור שאינם רוצחים ולסייע לאנשים הטובים שבחלקת האדמה הזו לבחור בהם, וכך לא נהיה מיוצגים כולנו ע"י רוצחים(בהקשר זה אנו שנינו באותה הסירה, ואחרית שנינו היא שווה). בכל הקשור להוצאת דיבה, הרי שאני לחלוטין חולק עליך, הוצאת דיבה הינה עבירה פלילית אך היא חלה כאשר מעלילים עלילות על אדם, מסופקני אם איזה בית משפט בישראל יבחר לקורא להגדרת מעשיהם של הרוצחים הללו 'רצח' הוצאת דיבה, ובכל אופן זו היא שאלה משפטית, יתכן שהצדק עמך, אתה מוזמן בהחלט לפנות לראשויות המוסמכות בעניין שיפתחו בחקירה. אני אדם ציבורי וגלוי ונושא באחריות. שלך בכבוד ובאהבה, (ואני באמת מתכוון לשניהם) נעם בהט 20:23, 11 יולי 2006 (IDT)

אני רואה שקודמי לא היו ברורים מספיק. תסיר בבקשה את המשפט בעצמך, אחרת המפעילים יעשו את זה ואתה תחסם לעריכה. גילגמש שיחה 20:40, 11 יולי 2006 (IDT)
נעם, נדמה לי שלא הבנת את דברי, ואף שגילגמש הבהיר אותם היטב, הרי כיוון שענית לי אענה בקצרה לדבריך. אם אתה חושב שמישהו בישראל הוא רוצח, לך למשטרה להגיש תלונה. ויקיפדיה איננה בית דין שדה ואיננה במה להפגנות פוליטיות, ולא חסרות באינטרנט במות שבהן תוכל לפרסם את דעתך. אין בכוונתי להמשיך ולקיים דיון פוליטי, ואל תנסה לשכנע אותי בנכונות המשפט. תוכנו של המשפט אינו ראוי להופיע בוויקיפדיה, ואתה נדרש להסיר אותו. דוד שי 20:46, 11 יולי 2006 (IDT)

אינני יודע, האם מי מכם(דוד, גלגמש) ממתין לתגובתי, ולפיכך אומר לבינתיים: דברי חכמים בנחת נשמעים, אגיב לכשהצטנן מזעמי.נעם בהט 21:10, 11 יולי 2006 (IDT)

הבהרתי בדברי שאינני מחכה לתגובתך, אלא למעשיך. הסר את המשפט שנדרשת להסיר, זה הכל. דוד שי 21:50, 11 יולי 2006 (IDT)
כפי שיכולים כולם לראות היו מי שהורידו בשבילי את המילה רצח, נכון לעכשיו אין לי כוונה להכנס פה לעימות, עם אף אחד, על אף שעקרונית הצעד נראה לי בלתי סביר בעליל. מתוך סולידריות עם חברים הדף עומד כפי שהוא ולא ישונה בחזרה, אלא ישאר בצורה הבלתי ארסית הנוכחית. נעם בהט 16:39, 12 יולי 2006 (IDT)

שלום, מר בהט. שלחתי לך מייל בעניין דף המשתמש. מציע שתקרא במהרה על מנת שלא יחסמו אותך. HansCastorp 00:24, 12 יולי 2006 (IDT)

אני רוצה להפנות את תשומת לב הנוכחים בדיון[עריכת קוד מקור]

לכך שהמגמה הפוגענית כאן בוויקי באה דווקא מצד מסוים של המפה הפוליטית. מטאל ויקיפד אומר מה שאומר ונחסם, מפעיל מערכת מגבה אותו בכך שאומר ש"אני הבאתי זאת על עצמי", אלכס קרפמן קורא לרצח הומואים ועוד ועוד ונחסם... אני מציע שתתחילו להתרכז בטיפול הצד הבאמת אלים ופוגעני ולא בצד שוחר השלום. HansCastorp 16:43, 12 יולי 2006 (IDT)

האנס, מספיק עם זה. תקרא את מה שכתוב כאן: ויקיפדיה:לוח מודעות ותפסיק עם הניסיון ללבות את האש. אין בכך שום טעם. בברכה, לב - שיחה 16:45, 12 יולי 2006 (IDT)
האנס, ממש אירוני שהמשתמש שאחראי לכל מנסה להציג עצמו כנקי כפיים ועוד מטיף לנו מוסר. pacmanשיחה 16:46, 12 יולי 2006 (IDT)
כבר קראתי. עם זאת, לא ברור לי למה נטפלים לפציפיסטים-סרבנים ולא לנגע האמיתי. אחראי לכל? אני קראתי לרצח? אני אמרתי למישהו שארסס אותו ושעליו להיתלות? HansCastorp 16:47, 12 יולי 2006 (IDT)
ומהו הנגע האמיתי? אנשי ימין בוויקי? אתה לא שם לב איך במה שאתה אומר אתה כל פעם מטיל עוד קצת רפש על אנשים? לא נמאס לך? לב - שיחה 16:51, 12 יולי 2006 (IDT)
ימין? אתה אמרת. ואת הרפש מטילים אנשים על עצמם במעשיהם הזוועתיים שבגללם גם נחסמים. מי שקורא לרצח, אל לנו לרחם עליו. HansCastorp 16:52, 12 יולי 2006 (IDT)
לא. אתה אמרת - "המגמה הפוגענית כאן בוויקי באה דווקא מצד מסוים של המפה הפוליטית". לב - שיחה 16:55, 12 יולי 2006 (IDT)
ואיך הסקת מדברַי שמדובר בימין? היתכן שאתה חושב כך בעצמך? מכל מקום הוסבה תשומת הלב. אני מקווה שיחשבו פעמיים בוויקי לפני שיתבטאו באופן פלילי. HansCastorp 16:56, 12 יולי 2006 (IDT)
האנס, אל תעשה את עצמך למטומטם. כולנו יודעים שאתה בחור חכם מאוד, וחבל על הניסיון הזה לזרות חול בעיניהם של אנשים. בברכה, לב - שיחה 16:58, 12 יולי 2006 (IDT)
האנס, אתה באמת מביא את זה על עצמך. תפסיק ללבות את האש ולא תחסם. הפרובוקציות שלך הפכו את ויקיפדיה לזירת מלחמה ואת האווירה למאוד עכורה. רבים מתקוממים מדוע גם אתה לא נחסמת ואני מסכים איתם. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:59, 12 יולי 2006 (IDT)

שלום נעם[עריכת קוד מקור]

האם אתה בנו של דר' משה בהט?? אם כן,אביך איש מנומס וחביב (גם אם אני לא מסכים עם דעותיו,לחלוטין). מסור לו דרישת שלום חמה בשמי אסף (הציוני של אתר "קדמה") לא אין לי שום קשר למשה בהט אין לי מושג מי זה ויתכן בהחלט שהוא אדם חביב :) נעם בהט 04:19, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אזהרה נגדית[עריכת קוד מקור]

בעקבות אזהרתך בדף המשתמש: "אזהרה: אנשים רבים מתים היום עקב פעולות מלחמתיות בין צה"ל לשכניו"- אזהרה: הרבה אזרחים וחיילים ימותו אם צה"ל לא ילחם בשכנינו המחבלים. יסמין 23:22, 21 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

ממתי אסור לרצוח? על פי החוק זה מותר (לפעמים)[עריכת קוד מקור]

על פי חוק העונשין, רצח הוא כאשר יש כוונה תחילה להרוג, זה בדיוק המקרה של הריגות במהלך מלחמה, ולכן כל החיילים וכל מי שקשור לצבא הוא רוצח. אבל, על פי דיני העונשין, קיימות נסיבות בהן מותר לרצוח, כגון הגנה עצמית, כגון מצב מלחמה וכגון עוד כל מיני מצבים שהכניסו המחוקקים המייצגים את הרוב הפוליטי (החזקים). חוץ מזה, מה המצב? זה דקל עוזר