שיחת משתמש:נינצ'ה/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת נינצ'ה בנושא שרלוק גולמס

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

אתה אוהב את עגנון, לא?[עריכת קוד מקור]

אז העף מבט כאן. אולי תוכל להוסיף - זה סיפור חשוב. אדם נבו 19:59, 16 באוגוסט 2007 (IDT)

בהחלט אני אוהב את עגנון, העפתי מבט יש מקום לקצת עבודה, אעשה אותה כשאתפנה (עוד מספר ימים). תודה שהפנת את תשומת ליבי, זה בהחלט סיפור חשוב! נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 01:39, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

יש אנשים שמזלזלים בכתביך[עריכת קוד מקור]

קרא פה מה הוא כותב... בשלב מסוים הוא פשוט מדרדר להאשמות די מכוערות ומגעילות. נראה לי שאפר לדרוש התנצלות ובמקרה שלא תבוא כזאת, חסימה. אני זוכר אישית שפקמן היה חוסם משתמשים על דיבורים בסגנון הזה. דוד נ. דוד 18:33, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

אני? מתי? למה? בכל מקרה, אני לא רואה שם הפרות משמעותיות של כללי ההתנהגות. ‏pacman - שיחה 18:39, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
לא הפרות משמעותיות. אבל העובדה, שמישהו קורא לעריכה מלאת מחקר של מישהו אחר "מציצה מהאצבע" או אפילו "הבל הבלים" או "המצאה מוחלטת" תמימים (בלי הוכחות לכך) היא לא יאה והיא כן הפרה, שראוי שתפטר בהתנצלות. מכיוון שהשם שלך מופיע רבות ליד חסימות וכדומה ;), אני בטוח שנתקלתי במקרים דומים כמה פעמים. למשל, אני די בטוח שאני זוכר שאחת מהחסימות (או אולי איומים בחסימה, שמבחינה תקדימית זהים) של יסמין הייתה על רקע אמירות פוגעות ברמה הזו. בברכה, דוד נ. דוד 19:23, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
קראתי דיברתי הוא התנצל, הנושא טופל. אני פקמן אני מתנצל שהוכנסת לדיון, שיהיה לך יום טוב. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 13:20, 18 באוגוסט 2007 (IDT)

מפגש סוכות[עריכת קוד מקור]

כרגע ישנה הצבעה על מיקומו של מפגש סוכות, בכדי שלא תפספס אותה, אני מציין זאת בדפך.ההצבעה כאן, אני מניח שאני יודע באיזה מקום תבחר. יום נעים, דוד נ. דוד 19:49, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

עוד הצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

אין דבר יותר כיף לויקיפדים מאשר לגזול ידע מן העולם, מאשר למחוק ערכים. לא יעבור יום בלי הצבעת מחיקה - כה גדולה התאווה להרס, כה גדול הרצון למחוק את כוחה של ויקיפדיה מן העולם. ראה כאן את המקרה האחרון. דוד נ. דוד 21:29, 17 באוגוסט 2007 (IDT)

העף מבט לפה. כמובן, שעדיף שלא תתערב בדיון לאור ההבטחות שלך למלמד כץ. דוד נ. דוד 16:53, 20 באוגוסט 2007 (IDT)
הסתכלתי, הצבעתי, לא הגבתי. זה לע בגלל מלמד, זה פשוט כי כל הפוליטיקה הזאת דופקת לי את היום, יותר חשוב לערוך ערכים. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 20:48, 20 באוגוסט 2007 (IDT)

לא נעים לקרוא[עריכת קוד מקור]

שלום,

הצבעתך כאן הותירה אותי עם טעם רע. אני תומך במחיקת ערכים שלדעתי אינם חשובים, אתה חושב אחרת. האם זה אומר שתקף אותי "זעם מחיקה" ? האם היית רוצה שמישהו יכתוב על ערך שהוספת "עוד ערך נופל קורבן לזעם ההבלים של קהילת הוויקיפדים" ? אשמח אם תימנע מלהטיל דופי בקהילה שלמה בגלל חילוקי דעות.

אגב - אתה מוזמן לקרוא את ולהגיב על המשנה הוויקיפדית שלי

תודה, רציונל - שיחה 00:27, 18 באוגוסט 2007 (IDT)

אלף אני מאד מתנצל אם נעלבת מדבריי. הכוונה לא הייתה לאף וויקיפד ספציפי כמובן, ואין שום דבר פוגעני כלפי וויקפד בודד, אני דיברתי על הקהילה, יש לי בעיה אם משהו במדיניות ועל כך דיברתי. בכל אופן אינני רוצה ליצור אי נעימות, כיוון שנעימות בין אנשים היא בהחלט הכי חשובה. לכן סליחה על אי הנעימות, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 12:57, 18 באוגוסט 2007 (IDT)

בקשת חוות דעת נוספת[עריכת קוד מקור]

נינצ'ה ידידי, כתומך נלהב בנורמות דמוקרטיות בויקיפדיה אבקש את המלצתך בנושא הנידון: לפני כמה ימים נערך דיון במזנון ביוזמתי בנוגע לאיחוד ערכי השנים במדע וכו' לערכי השנים המרכזיים. ע"פ הדיון הלא רשמי במזנון ההצעה שהצעתי זכתה לתמיכה רחבה, כולל של דוד שי ומפעילי מערכת בכירים ומכובדים. אולם גם נתקלה במתנגד אחד. רציתי להעלות את ההצבעה לפרלמנט כי קיום מתנגד, אפילו אחד, אינו קונצנזוס בעיני. אולם טענו מנגדי שאין צורך וההחלטה נחשבת כבר כמדיניות רשמית משום שנחשבת כנתקבלה בקונצנזוס. לאחר שסגרתי את הדיון בתוצאה "ההצעה נתקבלה בקונצנזוס" והעברתי אותו לשיחת קטגוריה:שנים#ערכי שנים במדע, תרבות וכו' נרשמה בהמשך הדיון שם התנגדות נוספת, בין היתר טען המתנגד שם שזו אינה דרך להכריז על קונצנזוס, והאמת, אני מסכים איתו לחלוטין. ניסיתי להחזיר את הדיון למזנון להמשך דיון וגיוס 5 חתימות להעלאה לפרלמנט, אולם מיהרו להחזיר לי את הדיון לשיחת קטגוריה:שנים בנימוק שההחלטה נתקבלה כבר בקונצנזוס ונחשבת כבר כמדיניות רשמית. אחד המתנגדים להכרזה כקונצנזוס ולהצעה בכלל הוא ידידנו יחסיות האמת. בקשר להצעה שלי, דעתי ודעתו חלוקות. אבל בקשר להליך הפרוצדורלי שבו התקבלה ההצעה- שאומר שמכריזים על קונצנזוס למרות שעיש מתנגדים- דעתי שווה לדעתו ואני הראשון שחשוב לו שכל אחד יוכל להביע את דעתו ולהשפיע, גם כשדעתו נוגדת את דעתי בדיון מסוים. מה אתה מציע? בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 18:30, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

ובכן זו בהחלט סוגיה קשה, כי מצד אחד חשוב שתהיה הצבעה כיוון שאין קונצנזוס אמיתי. מאידך, אנחנו גוררים את הקהילה להצבעה מיותרת אם מדובר בשני מתנגדים בלבד. הצעתי היא כזו, פנה על אותם מתנגדים ובקש מהם להשיג חמש חתימות ולהעלות את העיניין בפרלמנט, בדרך זו תהיה הצבעה רק אם יש התנגדות של ממש, אבל בכל אופן יהיה להתנגדות אפשרות לנסות להביע את דעתה. מה דעתך? אני כמובן כאן כדי לתמוך בך בכל בעיה שתתקל בה, בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 19:19, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
דוד הסכים כרגע בדף שיחתו לחתום על העברה לפרלמנט, חתימתך תהיה החמישית. כרגע מבחינתי האשיו הוא מניעת תקדים מסוכן של קבלת החלטה כשידוע על מתנגדים בלי הצבעה. כי מבחינת חלק גדול מהקהילה ההצעה שהצעתי נחשבת כבר כהתקבלה בקונצנזוס, אבל היושרה שבי לא מאפשרת לי שהצעתי תתקבל בצורה כזו. אני מעדיף להביא את ההצעה לפרלמנט ולו בשביל להראות שהטפתי לדמוקרטיה מתחילה בדוגמא אישית. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 19:27, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
אגב, אם אני זוכר נכון, ותבדוק בדיון שם, היו כ-10 תומכים או פחות, זה לא 100 מול 2. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 19:28, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
הגשתי בקשה לפתיחת הפרלמנט, איך מזרזים את זה? בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 20:11, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

בקשה לפתוח את ההצבעה[עריכת קוד מקור]

הבקשה לפתוח את הפרלמנט להצבעה הועברה לבירוקרט מגיסטר שיתכן שאינו בויקי כרגע. במידה ויוחלט לפתוח את הפרלמנט ולא אהיה בויקי באותו הזמן, אבקש ממך לפתוח את ההצבעה. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 22:10, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

טוב עשית! כל עוד אני בויקי אני אעזור. בכבוד רב, (בשביל המקוריות), נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 22:20, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
בדף של דוד הסברתי מה צריך לעשות, עם כי אני בספק כי גם רותם נגד פתיחת הפרלמנט. נחכה להחלטה של מגיסטר. בברכה, ערכןשיחהטיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 22:32, 21 באוגוסט 2007 (IDT)

ערך דרוש שאתה תאהב[עריכת קוד מקור]

נינצ'ה, יש כאן ערך דרוש, שאני חושב שאתה (ואביך) תשמח לכתוב. אגב, הערך דרוש ומבוקש. נראה לי, שכדאי מאד שאתה תכתוב אותו (שוב, ביחד עם אביך). זה ערך חשוב מאד, חסר מאד, ואתה תזכה בתהילת עולם על כתיבתו. הקישור לדרישה כאן, בשורה השנייה, המילה השנייה. לך על זה, דוד נ. דוד 20:12, 23 באוגוסט 2007 (IDT)

אל דאגה, אנו נכתוב אותו לתפארת. יום טוב, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 15:20, 24 באוגוסט 2007 (IDT)

סדנת הכתיבה שלנו[עריכת קוד מקור]

צור איתי קשר ברגע שאתה חוזר מההופעה של ג'ת'רו טאל! אנחנו חייבים להכין עד מחר בבוקר את הסדנה. (אתה מוזמן לשנות את הצבע של הכותרת אחר כך) דוד נ. דוד 21:25, 23 באוגוסט 2007 (IDT)

נדידת היבשות[עריכת קוד מקור]

נינצ'ה שלום ! מה המקורות שלך בנושא חקר נדידת היבשות באמצעות השדה המגנטי של כדור הארץ ? דףהשדה המגנטי של כדור הארץשיחה 10:52, 25 באוגוסט 2007 (IDT)

המקור שלי הוא אבי, פרופסור לגיאולוגיה באוניברסטית ירושלים. הוא טוען שכל המחקרים המוקדמים בנושא הסתמכו על מדידות של השדה המגנטי. שים לב לא מדובר רק בנדידת היבשות, אלא בתורת הלוחות בכלל, נדידת היבשות היא רק חלק מן התורה. בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 13:03, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
בערך שמיועד להיות מומלץ, אני חייב לרשום מקורות (נכון גם לערך לא מומלץ). אודה לך על הפנייתי למאמרים שתומכים בדברים שכתבת. הכוונה למאמרים ברמה כזו, שהקורא הממוצע יוכל להבין.
בכל מקרה - תודה רבה לך ולאביך ! דףהשדה המגנטי של כדור הארץשיחה 10:07, 27 באוגוסט 2007 (IDT)
אני אחפש מאמרים פופולרים בנושא ואכתוב לך, ובכל אופן בחפץ לב. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 16:53, 31 באוגוסט 2007 (IDT)

כתיבת הערך פרוזה[עריכת קוד מקור]

נינצ'ה שלום, אני מציעה לך לכתוב את ערכייך קודם כל בארגז החול ולא להעלות אותו למרחב הערכים של ויקיפדיה עד שתסיימי אותו. כשאת עורכת כל פעם קצת, מי שקורא את הערך נאלץ לקרוא את תחילת עבודתך, לכן עדיף שקודם כל תסיימי לכתוב את הערך ואז תעלי אותו למרחב הערכים. חוץ מזה עבודתך בוויקיפדיה ראויה להערכה. בברכה, עדידס25 17:29, 26 באוגוסט 2007 (IDT)

עדידס שלום, קודם כל תודה על העצה. לאחר מכן אציין שאני בן, ולבסוף אומר אציין שעל כן יש את תבנית ה"בעבודה" בראש הערך. כמובן שגם השיטה שאת מציעה טובה וראויה, אך רבים גם עובדים בשיטתי, ולכן בכלל הומצאה התבנית. כמובן שאם מדובר בערך מאד רציני עדיף לעשות את השינויים בארגז החול, או במחשב בבית (שזה אפילו יותר טוב כי זה לא מופיע בכל ה"שינויים האחרונים"), אך כיוון שמצבו של הערך פרוזה הוא בכי רע, והוא אינו משמש שום עזרה לאיש אני חושב שאמשיך כרגע בדרכי. אך שוב, תודה על העצה. יום טוב לך, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 17:36, 26 באוגוסט 2007 (IDT)

סיפור פשוט[עריכת קוד מקור]

לנינצ'ה שלום,

בעקבות הערתך בעמוד שיחתי. הבעיה שלי עם הערך, לבד מסוגיות של שפה, עריכה וכו', היא בעיקר התאמתו למסגרת שלנו כאן, שהיא ערכים אנציקלופדיים. בערך אנציקלופדי אנו אמורים לספר על יצירה ספרותית באופן מסוים: לא כשלעצמה אלא בתוך הקשר הסטורי ויצירתי מסוים, ולעשות זאת לא כסמכות מטעם עצמנו אלא מתוך סמכותם של בני סמכא בתחום. לדוגמה, אם מבקשים לגעת בנושא שגעונו של הירשל, אין אנו יכולים פשוט לכתוב כותרת "השיגעון של הירשל" ולכתוב את הגיגינו או את הגיגיהם של מבקרים בנושא זה. הדברים צריכים לבוא בתוך הקשר מסוים. לדוגמה, ניתן לומר כי "איבוד שפיות הדעת הוא נושא חוזר אצל עגנון, כפי שמציין מבקר הספרות דן מירון (וכאן תבוא הפנייה למחקר). כמו [שם דמות] ב[שם יצירה] או [שם דמות] ב[שם יצירה] גם הירשל מאבד את שפיות דעתו בשילוב של נסיבות פנימיות וחיצוניות. כפי שטוען אביגדור קנסטה "הירשל אינו משתגע משום שהוא משוגע, אלא משום שהוא חושש מן השגעון, ומשום שזו דרכו להמלט משגרת החיים המחניקה של העיירה היהודית"(הפנייה לביקורת). החשש משגעון ואיבוד שפיות הדעת הוא נושא חוזר גם ביצירות אחרות של התקופה. ייתכן כי עגנון הושפע בתיאור זה מהנובלה הפופולרית באותה תקופה, "ירח ומשולם" של א.ד. מיקימאוס, כפי שטען דב סדן בשנות ה-50 (הפניה). חוקרים מאוחרים יותר של יצירת עגנון עמדו על השפעות של יצירות אחרות, ובמיוחד [שם יצירה] של [שם כותב] (הפנייה למחקר).

מקווה שהדברים ברורים יותר כעת. אורי רדלר 04:47, 27 באוגוסט 2007 (IDT)

בהחלט בוררים יותר, תודה על הנימוק הרב שבתשובה. אני אעבוד על הערך בימים הקרובים. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 16:50, 31 באוגוסט 2007 (IDT)

לכשתחזור מאילת[עריכת קוד מקור]

כיוון, שאני נוסע לכנרת לפני שאתה חוזר מאילת, אני מזכיר לך את הדברים הבאים:

  1. התייחס לדבריו של אורי רדלר, שלומית קדם ושאר נוטרי "יצירתך", סיפור פשוט.
  2. בדוק את הצבעות המחיקה.
  3. ענה לבקשתו של DMY בקשר לגיאופיסיקה וכו' וכתוב את גאופיזיקה.
  4. צפה בבקשה בפניות, דרישות, האשמות, בקשות, ברכות, שאלות, תשובות וכו' המופנות אליי.
  5. בדוק מה שלום המפגש.
  6. חאנחו מוסאליני נמחק.
  7. יום טוב!

דוד נ. דוד 18:44, 28 באוגוסט 2007 (IDT)

8. צבע את דוד בכחול! (בהזכירך את תרומתו למבע משולב). פרמיון 09:40, 29 באוגוסט 2007 (IDT)

עוד משהו מישהו? אולי קפה? מישהו צמא? אזכור. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 16:51, 31 באוגוסט 2007 (IDT)

מרכז שאשא[עריכת קוד מקור]

אינני מבקש שתשנה את עמדתך, אלא רק שתבהיר אותה (אם אפשר, בדיון המחיקה ולא פה). לפי מה שאני רואה, מדובר ב"מיקרו" מכון מחקר, עם הישגים שוליים (3 מחקרים ב-4 שנים), סגל קטן מאוד וזהו בערך. ממילא לא הבנתי למה אתה אומר שאין סיבה למחוק כשאני לא מבין איזו סיבה יש בכלל להשאיר. תודה, ‏DGtal00:11, 7 בספטמבר 2007 (IDT)

בסדר גמור, אני אגיב במקום הרלוונטי, אם כי לאחר התמכרות לפוליטיקה אני משתדל להמעיט בדיונים הללו. בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 00:19, 7 בספטמבר 2007 (IDT)


דובר (ספרות)[עריכת קוד מקור]

שלום נינצ'ה,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "דובר (ספרות)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, סקרלטשיחה הפתיעו אותי 11:00, 8 בספטמבר 2007 (IDT)

את צודקת ואני מתנצל. פשוט יש לי עומס כבד של ערכים כרגע (ועוד עם התחרות). אני אסיר את התבנית, אך הערך במצב נורא... בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 17:31, 8 בספטמבר 2007 (IDT)
אם אתה מסיר, כדאי שתשים תבנית תחזוקה כלשהי (שכתוב, השלמה, הרחבה וכו'). אגב, באותה ההזדמנות, אני מזכיר לך את פרוזה. דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 18:45, 8 בספטמבר 2007 (IDT)
דווקא על פרוזה אני עובד. בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 18:55, 8 בספטמבר 2007 (IDT)

רביעיית הג'אז המודרני[עריכת קוד מקור]

בא לך להרחיב ולשפר את הערך? תוכל גם להשתתף איתו בתחרות. דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 18:32, 10 בספטמבר 2007 (IDT)

אין סיכויי שהוא ישתתף בתחרות, הוא דורש כתיבת אינסוף ערכי משנה (אפילו אין לנו את מילט!) אבל אני אשתדל לערוך אותו קצת. (למרות שאני קצר בזמן) נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 18:48, 10 בספטמבר 2007 (IDT)

ג'יליבי[עריכת קוד מקור]

נראה לי שאין טעם לערך כזה, שאמור להיות סעיף משני בערך יהדות מצרים. לגבי ההכחלות: אני הכחלתי שני קישורים, משתמש:בןאישאחד הכחיל שנים, ונשארו חמישה קישורים אדומים בערך ענק! רפאל יוסף וג'יליבי שייכים לערך החסר יהדות מצרים, ויולכון מחמט הרביעי ואחמד קיופרילי פאשה אינם בתחום שלי מאחר ואני מתקשה באנגלית. מה דעתך על הערך עצמו? בברכה יעקב135 09:36, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

הערך עצמו כתוב היטב, והוא באורך מספיק, נוסף על כך הוא מעניין. אני צריך לקרוא אותו שוב כדי לתת לך ביקורת יותר מעמיקה. כשהיו שבע קישורים אדומים אני הכחלתי שניים, כך שאם בןאישאחד הכחיל עוד שניים אמורים להיות שלושה לא? בכל אופן, אם רפאל יוסף וג'יליבי שייכים ליהדות מצרים נא לכתוב אותם כך: [[יהדות מצרים|ג'ילבי]] והאם אתה יכול לכתוב את יהדות מצרים? בקשר לערכים לתירגום, הייתי עוזר לך, אבל חוששני שאני בעומס. אנא הבט בסיפור פשוט הערך המוצא להמלצה שאני כתבתי, וראה כמה קישורים אדומים בכמה טקסט, זה באמת חשוב בעיני. אבל גם אם הערך ישאר במצבו מבחינת קישורים אדומים הוא מתאים למומלצות. (זה היה תורם אילו הייתה מסיר את האדומים, אבל גם ככה הוא יכול להיות מומלץ). בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 10:56, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

אני חושש ששגית בספירה, עכשיו יש חמישה אדומים. תודה על ההערות. יעקב135 11:01, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

בכל מקרה, הסרתי את הקישורים של ג'יליבי ורפאל יוסף מאחר ולא יהיה עליהם ערך, והסברתי את התואר ג'יליבי במוסגר. יעקב135 11:11, 11 בספטמבר 2007 (IDT)
כנראה שבןאישאחד לא הכחיל קישורים... בכל אופן, טוב עשית אני חושב שהערך קרוב מאד להמלצה. שנה טובה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 18:12, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

שים לב[עריכת קוד מקור]

שכבר קיים פוליריתמיקה. ‏FTW‏ • שיחה 19:18, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

וואו, תודה רבה, לא ראיתי את זה. למרות שאני סבור שיש הרבה דברים שכתבתי שאין בערך זה. בכל אופן תודה, שמתי לב אני אעשה את התיקונים הנדרשים. יום טוב, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 19:21, 11 בספטמבר 2007 (IDT)

תודה רבה...[עריכת קוד מקור]

מצטרף הפעם בפרופיל (מאוד) נמוך. עמוסמוס - דף משתמש/שיחת משתמש 06:41, 12 בספטמבר 2007 (IDT)

גם זה עדיף מכלום. שיהיה חג שמח ושנה טובה. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 11:56, 12 בספטמבר 2007 (IDT)

שרלוק גולמס[עריכת קוד מקור]

Шерлок Холмс מכה שנית. פרמיוןשיחה 08:40, 16 בספטמבר 2007 (IST)

אכן, שום דבר לא עובר אותו... או וול... התחדש על החתימה! נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 15:20, 16 בספטמבר 2007 (IST)
אין זה שרלוק גולמס ברוסית, זה שרלוק חולמס. מצטער לקלקל. דוד נ. דוד (שיחה | תרומות) 22:37, 20 בספטמבר 2007 (IST)
איך זה? הלא אומרים גרמוניה, ושאר דוגמאות, מה ההבדל? נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 01:35, 21 בספטמבר 2007 (IST)
האמת שעליי להסכים עם דוד. Х (ואני מצטט מהערך רוסית "נהגה כהגיית כ"ף רפויה נקייה". המילה הרמוניה (או גרמוניה, אם תרצה), נכתבת כך Гармо́ния. כאשר Г "נהגה כהגיית גימ"ל דגושה". מה לעשות, רוסית הוא יודע. :-) פרמיוןשיחה 08:18, 21 בספטמבר 2007 (IST)
אין לי אלא לותר. דודנו צודק כנראה... אם כן אין עוד שרלוק גולמס? חבל אני מחבב אותו יותר. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 08:56, 21 בספטמבר 2007 (IST)

תודה על התמיכה[עריכת קוד מקור]

וכתיבה וחתימה טובה! אם בזכות מה שקרא היום התחיל תהליך סולחה כללי, אז בכך הרווחנו כולנו. .בברכה, ערכןשיחה 00:41, 20 בספטמבר 2007 (IST)

קודם כל דע שאני תמיד פה כדי לתמוך בך. אם יהיה אי צדק כנגדך, אני אבוא לעזור לך מייד. אני בהחלט מקווה שיצרנו מסורת. בברכה, נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 17:46, 20 בספטמבר 2007 (IST)
תודה ושנה טובה! .בברכה, ערכןשיחה 01:39, 21 בספטמבר 2007 (IST)
שנה טובה, חתימה טובה, צום קל ושאר ברכות! נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 01:40, 21 בספטמבר 2007 (IST)