שיחת משתמש:נינצ'ה/ארכיון 16

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


שליחי הג'אז[עריכת קוד מקור]

ערך 100מם!@#$%^&*111! כאילו פצצות כאילו שיו כאילו מדאים בטירוף! . שים לב לשינויים שעשיתי שם, בתקווה שתקבל אותם באהבה. להבא, רק רציתי לציין, כדאי לגוון ולשים את שי"ן הזיקה במקום את המילה "אשר" בחלק מן המקרים. לא שזו טעות חלילה, אבל זה פונה יותר ללשון העם, ועדיף באופן כללי. האמנם המילה "אשר" נראית רהוטה יותר ומשויכת למשלב גבוה, אבל לא בזה נמדדת איכות כתיבה לדעתי, ויש מקרים ששי"ן הזיקה תישמע בהם אפילו טוב יותר. כמו כן, כדאי לפשט יותר כל מיני מושגים מעולם המוזיקה שנמצאים פה ושם בערך, וזאת על-מנת שגם מי שלא מבין בתחום יוכל לרדת לסוף דעתך. חוץ מזה, ערך מעולה! אלירן d שיחה 16:30, 14 באוגוסט 2008 (IDT)

:) תודה תודה. אסתכל על שינוייך כמובן! אקבלם באהבה כמובן! יש שם כמה שי"נים נדמה לי, גם כמה ה' הזיקה. בכל אופן, אראה מה אפשר לעשות :) איפה במיוחד כדאי לפשט? נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:41, 14 באוגוסט 2008 (IDT)
שיו, עשית חתכת עבודה! תודה רבה לך! יש לי תמיד בעיה שאני צריך הגהות... זה הדיסלקציה, זה לא אשמתי... אבל אני שמח שנהנהת מהערך, ומאחל לך הצלחה בתחרות נגדו :] נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:45, 14 באוגוסט 2008 (IDT)
סיימתי את ההגהה שלי. הוא גם עבר בקרה של אלדד, כך שהוא במאת האחוזים טוב מבחינת דרך הכתוב. אני לא יודע להצביע על נקודות ספציפיות אותן כדאי לפשט, אבל בוא נגיד שעדיף שתעבור על הערך כולו ותראה היכן כתובים מונחים מוזיקליים, ותוסיף פירוש של משפט או שניים (כל פסקת "קצב", למשל). אני חלילה לא האשמתי אותך . אתה יודע כמה ערכים שאני כותב דורשים הגהות? ולי אין דיסלקציה, אני סתם מפגר . ספקני אם הערך שלי ייקח את המקום הראשון, יש לו מתחרים טובים מאוד (מזל שתמרה עברה לבית השלישי, אחרת בכלל...) יש לשכתב שם כמה פסקאות, ומה זה אין לי כוח :). חוץ מזה, נינצ'ה, ערך פיצוץ! חן חן לך. אלירן d שיחה 12:54, 15 באוגוסט 2008 (IDT)

התיכון ליד האוניברסיטה[עריכת קוד מקור]

תציץ בבקשה בשינויים האחרונים בערך.
(...וחסר לך שלא תבוא לטיול הבא, ועוד לא החזרת לי תשובה...)--‏sir kiss שיחה 18:41, 14 באוגוסט 2008 (IDT)

הצצתי ושחזרתי, זו לא השחתה אבל אני צריך לבדוק את החומר טוב טוב לפני שאני מעלה אותו, שזה יהיה ממש מדוייק. כנראה שאבוא יותר לטיולים, ויש אימייל שהולך להמריא מכאן בעוד כחמש דקות זמן בית הכרם. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 23:22, 14 באוגוסט 2008 (IDT)

בקשר לבויאר[עריכת קוד מקור]

שלום, לאחרונה ביקרתי בבויאר מפני שאמי למדה שם בילדותה וגרה בפנימייה. חיפשנו את תמונת המחזור שלה ולהפתעתי גיליתי את תמונתה של אחינועם ניני. זיהיתי את פניה ואני בטוחה שזו היא. לא ידוע לי מתי היא הצטרפה לבויאר. אם תוכל להביא את המייל שלך הראה לך את תמונתה. (התמונה לא באיכות טובה במיוחד אך אפשר לזהות את פניה במדויק.)

היי מעיין. קודם כל כמה עיניינים טכנים שכדאי לך להכיר. ראשית כל, נהוג להמשיך דיון במקום שבו החל, כלומר בדף השיחה שלך. אבל לא קריטי, נמשיך כבר כאן. שנית כשאת כותבת בדפי שיחה את יכולה לחתום חתימה אוטומטית על ידי הקשת ארבע טילדות (מה זה טילדה?! זה: ~~~~). דבר שלישי, אם תסתכלי בצד ימין של המסך, את תראי שיש לך אפשרות "שליחת דואר אלקטרוני למשתמש זה". ואת מוזמנת לנצל אותה :) נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 15:30, 16 באוגוסט 2008 (IDT)


אני מצטערת להגיד לך אבל התמונה נמצאת בפלאפון שלי ואיני יכולה להעביר את התמונה למחשב.


מצאתי כתבה בynet שבה רשום שאחינעם ניני למדב בבויאר!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3377179,00.html

תסכים איתי שזו הוכחה מספיקה. תקרא טוב.


מצאתי עוד אתר שבו רשום שאחינועם ניני הצטרפה לבויאר שהייתה בת 17! הנה הכתובת:

http://www.discclub.co.il/product.asp?Product_id=5591&Cat_id=7

מעיין, הוספתי את המידע. אני ממליץ לך לקרוא שוב את מה שכתבתי לך לפני כמה שורות. כמו כן, אין כאן שום דבר דחוף, אפשר לעשות הכל בצורה רגועה. דבר אחרון, אין צורך לפתוח יסקה חדשה כל פעם שאת רוצה לכתוב לי, את יכולה פשוט לערוך את אותה הפיסקה. תודה, נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 15:59, 16 באוגוסט 2008 (IDT)

תמונה:BebopJazz.jpg[עריכת קוד מקור]

אהלן נינצ'ה, אני חושב שהתמונה הזו יכולה להיות יותר משוחררת ממה שהיא כעת. למרות שרואים בה עטיפות של דיסקים שמוגנים בזכויות יוצרים, מכיוון שרואים בבירור שזה נמצא על רקע אחר אז אני חושב שזה לא בגדר שימוש הוגן אלא משוחרר מזכויות יוצרים. אני אזמין את דרור הנה להגיד את דעתו. בברכה, תומאס 23:41, 17 באוגוסט 2008 (IDT)

מצחיק? :) בכל אופן, הלוואי ואתה צודק. היא הועלתה כמשוחררת לויקישיתוף ושם נמחקה בלי שהבנתי מה רוצים ממני. פניתי לדרור אז והוא הציע שאני אעלה אותה כשימוש הוגן. אך הזמן אותו ואולי נוכל להעלות אותה כמשוחררת, אני בעד! נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 23:44, 17 באוגוסט 2008 (IDT)
זו יצירה חדשה, שהיא יצירה נגזרת, מאחר והיא משפיעה על זכויות היוצרים של היצירה המקורית. במילים אחרות - תשאיר בשימוש הוגן. דרור - שיחה 01:02, 18 באוגוסט 2008 (IDT)

ובכן[עריכת קוד מקור]

עד עכשיו עצרתי את עצמי מלהגיב על ההתלהמויות שלך בכל הזדמנות אפשרית כמעט. עליי אל תשפוך את חמתך. אם רצונך להעביר ביקורת עליי או על דבר מה שעשיתי, העבר זאת דרך משתמש אחר. סגנון ההתנסחות שלך מרתיח. ראה זאת כמו משתמשי הביניים בין ונטורה ובראבו למרחב הערכים. ירוןשיחה 10:28, 18 באוגוסט 2008 (IDT)

ובכן נינצ'ה, רציתי להביע את הערכתי כלפיך בנוגע לכתיבת ערכים מרתקים, והשתתפות עניינית וחשובה בדיונים. למרות שלא תמיד אני מסכים איתך, תמיד אני נהנה לקרוא את מה שאתה כותב ולשמוע את דעותיך. בברכה, תומאס 16:22, 18 באוגוסט 2008 (IDT)
ירון. איני מתלהם בכל הזדמנות. כלל וכלל לא. אני אדם ביקורתי, זה כן, אבל מתלהם אני לא. אם הביטוי "משטרת המחשבות" פגע בך או אם היה זה ביטוי אחר, אני מתנצל. בסך הכל מתחתי ביקורת על דבר מה שעשית, בעוד שאין לי שום דבר נגד באופן כללי. אם ברצונך שלא אפנה אליך ישירות עם דברי ביקורת להבא, אין בעיה. אני בכל זאת חושב שזה מנגנון מיותר משהו, המסרבל את התקשורת בין משתמשים, אשמח אם תסכים להצעת פשרה שבה אני אתחייב לפנות אליך בזהירות, אך אם לאו, אז לא.
תומאס, תודה על המילים החמות, אני משתדל :) נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:36, 18 באוגוסט 2008 (IDT)
לא נפגעתי בשל מה שאמרת לי. אני חש פגוע אל מול כל ההשתלחויות חסרות הרסן שלך (בפירוש כך) בדיונים רבים, אף שהן כלל לא מופנות אליי כמעט בכל המקרים. כאן באה בדיוק הבעיה- כשאתה פונה אליי אני זוכר את כל אותם המקרים, ואינני רוצה לפתוח תיבת פנדורה. ירוןשיחה 16:54, 18 באוגוסט 2008 (IDT)
אם כן, אני מציע שנפתח דף חדש. אודה לך מאד מאד אם תפנה אליי בדף השיחה שלי כאשר אתה רואה תגובה שלי שנראת בעינייך כמו השתלחות חסרת רסן. האמת היא, אשמח אם תראה לי אותן כעת אם יש לך רגע פנוי, אני איני מודע להן כנראה ולא הייתי רוצה שזה יקרה שוב. תוכל בבקשה להפנות אותי לכמה, כדי שאבין טוב יותר במה מדובר? (למען הסר ספק, אין שמץ של ציניות בדבריי, אני באמת רוצה לדעת). נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:57, 18 באוגוסט 2008 (IDT)
דף חדש אינו הפתרון כאן. לגבי בקשתך, הייתי שמח להיענות לה, אך אינני חושב שזה יעזור, מה גם שהזמן שבידי קצר. יתר על כן, אינני חש צורך להעיר לך אודות ההתבטאויות שלך - אתה אדם בוגר, ורשאי להתבטא כפי שאתה מוצא לנכון (כמעט). אני אינני חושב שזה מוסיף לכבודך, אבל בוודאי שלא אהיה הגנת שמעירה לך על כל דבר. אשמח אם בשלב זה נסתפק בהצעה שלי. ירוןשיחה 23:27, 18 באוגוסט 2008 (IDT)
דבריך בהחלט אינם מוסיפים לכבודי, וללא שום דוגמאות או הוכחות, הם משאירים לי סתם טעם רע בפה. אני מקבל ברצון את הצעתך ובכך תם הדיון. אגב, אם אתה בכל זאת מוצא לנכון להעיר לי על הערה שלי, לך על זה, אני אדם בוגר ולכן אני מסוגל לקבל ביקורת. לילה טוב. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 03:05, 19 באוגוסט 2008 (IDT)

מקור ראשון לכבוד יום ההולדת ה-121[עריכת קוד מקור]

עדיין יש לי. אתה מעוניין בעותק? ‏עמיחי 22:39, 18 באוגוסט 2008 (IDT)

בשמחה! :) נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 03:05, 19 באוגוסט 2008 (IDT)
קיבלת את האימייל לגבי מחר? ואת העדכון לגבי יום שני? ואגב, ביקשת שאזכיר - אז הנה - תומכת לידה. תודה, ‏עמיחי 19:01, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
נינצ'ה - לא ענית לאימייל שלי, וכבר שבתי הביתה. הכל בסדר אצלך? כנראה אהיה בעיה"ק שוב ביום ג'. ‏עמיחי 23:28, 4 בספטמבר 2008 (IDT)
יום ג' איט איז! מצטער, התקשרתי למספר שנתת לי וזה נתן לי "הגעתם לרשת אורנג'"... נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 11:50, 5 בספטמבר 2008 (IDT)
עדיין לא סגור סופית שאהיה ביום ג'. נהיה בקשר. אולי תתקשר שוב למספר לוודא שזה המספר הנכון (או שלח מסרון) לחלופין, שלח לי באימייל את מספר הטלפון שלך. תודה ושבת שלום, ‏עמיחי 13:12, 5 בספטמבר 2008 (IDT)

שלום לנין של ש"י עגנון![עריכת קוד מקור]

בטח נעים להגיד את זה... בכל מקרה, ראיתי שאתה לומד בליד"ה (אני לומד בתיכון של מכון לב [אם שמעת]) מעניין אותי לדעת כמה יחידות לימוד אתם עושים והאם אתם עושים קורסים ואם כן כמה נקודות אתם צוברים? --Galoren.com - שיחה 21:56, 19 באוגוסט 2008 (IDT)

שלום שלום. ליד"ה הוא בית ספר שדוחף למצויינות אבל נותן המון בחירה. אז יש כמה מאות יחידות שמלומדות שם וכל אחד בוחר מה הוא לומד, ובמידה רבה גם כמה הוא לומד. אם רוצים בית הספר עוזר לתלמידים שלומדים באוניברסיטה במקביל. אני לא יודע כמה יחידות עשיתי בדיוק, סביב החמישים. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 23:05, 19 באוגוסט 2008 (IDT)
יפה יפה... אני עושה ב"ה 51 יחידות (5 בספרות, גמרא, פיסיקה, מתמטיקה, מדעי המחשב, אלקטרוניקה ומחשבים, פרויקט גמר באלקטרוניקה, אנגלית [אולי שכחתי משהו...], אה גם עבודת גמר בהיסטוריה). ושנה הבאה אני אהיה שנה שלישית בתואר למדעי המחשב (שכמובן לא משתווה לתואר של העברית... אבל עדיין תואר [העיקר מתמטיקה!]). אתה באופן אישי עשית תואר? ואלו שעושים תואר - באילו נושאים? והאם אתם מסיימים אותם עם סיום התיכון?--Galoren.com - שיחה 00:01, 20 באוגוסט 2008 (IDT)
לא, במקום לעשות תואר אני לקחתי חלק בכל מיני פעילויות שחורגות מהלימוד הפורמאלי, ככה למדתי למשל כלכלה בלי קשר לבגרות, ואולי הדוגמא הכי טובה היא השתתפותי בפרוייקט מודל האו"ם שבמסגרתו יצא לי להקים את מודל האום הירושלמי, הראשון בעברית, להשתתף במשלחת לקטאר, לזכות בכמה פרסים (כולל בקטאר), ובעיקר ללמוד המון המון רטוריקה והמון המון יחסים בין לאומיים. בקשר לזמן הסיום - זה תלוי, חלק כן חלק לא. זה מאד פתוח, בית הספר פשוט עוזר לתלמידים ללמוד באוניברסיטה העברית במקביל ללימודים השותפים. מי שכן לומד באוניברסיטה, ולמד בשכבה איתי הוא פרמיון. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 00:05, 20 באוגוסט 2008 (IDT)

איך עושים תבנית משתמש?[עריכת קוד מקור]

אתה יודע איך בונים תבניות משתמש. החלטתי סוף סוף שמגיע לדף שלי תבנית המשתמש הבאה:'בדף זה אין תבניות משתמש'. טוקיוני 20:23, 20 באוגוסט 2008 (IDT)

אין בעיה עליי :) מחר בצהריים אני חושב. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 20:37, 20 באוגוסט 2008 (IDT)
אוף, פתאום אני מרגיש נדחף. סליחה, נינצ'ה... זה... סתם כזה... לא... סליחה שלקחתי לך את זה :). אלירן d שיחה 20:45, 20 באוגוסט 2008 (IDT)
ולי לא מגיעה סליחה? הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (20.08.2008 20:48)
הממם? עקפת אותי? לא נורא, אני אעשה בפעם הבאה :) חוץ מזה, במילא יש לי תבנית משתמש שאתה הכנת בדף המשתמש =] נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 00:45, 21 באוגוסט 2008 (IDT)
לא, זה... אוף, רק אחר כך שמתי לב שאני קצת נדחף ועושה משהו שלא ביקשו ממני לעשות... סליחה :). אלירן d שיחה 10:36, 21 באוגוסט 2008 (IDT)
אכן. גם ממך אני מבקש סליחה. אלירן d שיחה 10:36, 21 באוגוסט 2008 (IDT)

מעקב[עריכת קוד מקור]

שלום, נינצ'ה,
האם שינוי זה נכון? תודה, יניב שיחה 02:21, 21 באוגוסט 2008 (IDT)

זו טעות, אבל לא השחתה. האנונימי כנראה מכיר את ההרמוניה הזו, היא פחות בסיסית אבל גם כן נפוצה. שחזרתי תודה. ראיתי עוד כמה אי דיוקים שלא שמתי לב אליהם פעם שעברה. אשתדל להתפנות לתקנם. תודה על העירנות :) נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:02, 21 באוגוסט 2008 (IDT)

בקשת קישור בשיחת משתמש:חגי אדלר[עריכת קוד מקור]

ראה שיחתנו בשיחה:ערפד. נוי - שיחה 12:19, 24 באוגוסט 2008 (IDT)

תודה רבה, אקרא ואבין במה מדובר. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 15:23, 24 באוגוסט 2008 (IDT)

אלף מילים[עריכת קוד מקור]

בשל החום, הוחלפו סיורי אלף מילים. הסיור בכנסיית הקבר יערך ב-26 בספטמבר 2008, והסיור בעין כרם יערך באוקטובר/ראשית נובמבר. נא הרשם אם ברצונך לבוא. דרור - שיחה 16:05, 26 באוגוסט 2008 (IDT)

והיה העקוב למישור2[עריכת קוד מקור]

היי נינצ'ה, הצעתי שוב את והיה העקוב למישור כערך מומלץ. התוכל להציץ שם (או בערך) ולחוות דעתך אם הערך מתאים? תודה, פלבאי צהוב - שיחה 10:23, 27 באוגוסט 2008 (IDT)

בהחלט בהחלט! נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 02:13, 31 באוגוסט 2008 (IDT)

התיכון ליד האוניברסיטה[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים, נינצ'ה,
ראה נא שינויים בערך. שחזרתי את תוספות האנונימי בינתיים. יניב שיחה 14:55, 27 באוגוסט 2008 (IDT)

היי יניב, סליחה על העיקוב בתגובה, הייתי באילת. ראיתי שדוד טיפל בזה בינתיים אבל טוב שאתה אומר לי, אני אחזור לכוננות :) לילה צח. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 02:15, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
מקווה שנהנית. האם המידע לא נכון כלל, ויש צורך להפעיל הגנה מחדש? צפרא טבא, יניב שיחה 08:24, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
נהנתי מאד, תודה. חלק מהמידע באמת לא נכון בכלל. אבל יש שם קטע על תנאי הקבלה החדשים, שאני לא יודע כבר מה אמת. שלחתי אי מייל למנהל בית הבפר אבל הוא לא ענה לי. אני מניח שביום שני כשייתחדשו שם השיעורים, נהיה יותר חכמים. דומני שאפשר גם בלי הגנה. בוקר אור נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 14:04, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
תודה. כבר צהריים, נינצ'ה... יניב שיחה 14:10, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
אין בעד מה. הממם. יש בזה משהו. אני עוד בג'ט לג מהג'אם סשנז שנגמרו כל יום בשש בבוקר... נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:15, 31 באוגוסט 2008 (IDT)

הלו[עריכת קוד מקור]

מקום שלישי אחויה. כל הכבוד! אלירן d שיחה 16:16, 31 באוגוסט 2008 (IDT)

תודה תודה. למרות שזה מראה שאני בהדרדרות :) איפה פירוט התוצאות? אגב, אני עוד מגמגם עם המקלדת המזוויעה הזו. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 16:19, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
שום התדרדרות. כל הכבוד! Poxsi - שיחה 16:25, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
לגמגם זה אחלה , קח את הזמן. השופטים כ"כ אהבו אותך שהם פרסמו רק את התוצאות של הערך שלך. כתבתי לפני התנגשות עריכה: כן, ושוב, כל הכבוד! אלירן d שיחה 16:27, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
יש לך זכות וטו על הברכות לנינצ'ה? :) Poxsi - שיחה 16:29, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
מזל טוב! שתזכה להמלצה בקרוב... יניב שיחה 17:38, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
תודה תודה לכולכם :) באמת כדאי להתחיל לחתור לשם. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 19:14, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
מבחינתי אתה ראוי לחלוק את המקום הראשון עם אליס. ויקיפדים ירושלמים לשלטון! טוקיוני 22:27, 31 באוגוסט 2008 (IDT)

גם אני מצטרף לברכות החמות! כן ירבו. יחסיות האמת • ל' באב ה'תשס"ח 23:21:10

עוד חבר מובחר בכנופיה הירושלמית! ערך מצויין וחשוב. עלה והצלח! Ranbar - שיחה 23:31, 31 באוגוסט 2008 (IDT)
תודה רבה לכולם על הברכות החמות :) אני גאה להיות חלק מה כנופיה הירושלמית! (מפגש?) נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 02:07, 1 בספטמבר 2008 (IDT)

סבתא גם מוסרת את ברכתה. נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 07:19, 2 בספטמבר 2008 (IDT) הכפיל

הבת של? אלירן d שיחה 12:52, 2 בספטמבר 2008 (IDT) הלא כפיל

אז...[עריכת קוד מקור]

עדיין מגמגם? אלירן d שיחה 12:52, 2 בספטמבר 2008 (IDT)

יאפ. נדפק לי המודם אז אני משתמש במחשב של אימי, יש לו את המקלדת הכי זועתית בעולם. (אני כותב את זה עכשיו בפעם השלישית, וכל מילה פעמיים). אגיב היום אני כבר אאבק בדבר הזה :) נינצ'ה - שיחה - פתרו את החידה, אם תוכלו. 12:56, 2 בספטמבר 2008 (IDT)