שיחת משתמש:מנחם עמנואל יחיא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סיפורים אמיתיים על פשעי הפוליטי ומאוד חשובים לדעת לממשל . הנה מתי שהייתי בארה"ב יתחילה המלחמה והפלישה של רוסיה לאפגניסטן , והיה לי משבר כי אני חשבתי בזמנו שהקומוניסטים הם טובים אז , לקחתי כדורי שינה בכמויות , והלכתי לבית חולים, ואמרתי להם שאני עובד בשביל הביון רוסי , ומתקרבת מלחמה גרעינית , ורוסיה מוכנה לתקוף , ושם שאלו לי מה הדת שלך , ואמרתי להם : אם הכול יצא טוב אני יהודי , ואם לא יצא טוב אלא רע , אני נוצרי , ואם לא יקרא כלום אני יהודי בעד יעשו , ואפילו שזה נראה כמו דבר לא הגיוני , עם כל זה יש בזה חשיבות כדלהלן : ואז עשו לי שטיפת קיבה , וסירבתי ועם כל זה באו שוטרים ויכריחו אותי כי אמרתי שאני עובד בשביל רוסיה , ואז שמו אותי בחדר בודד , וקשרו לי ידיים ורגליים , וכנראה יזריקו לי סם האמת , ודיברתי באמצע השינה , והתעוררתי מתי שאמרתי לקצין אחד שהיה לצידי כשהייתי אומר לו רק תשמרו על היהודים , זה היה בלילה , אז , מתי שבא היום לקחו אותי במכונית משטרתית עם סורגים ועם שוטר חמוש למקום אחר , ושם אמרתי להם שלפי הסוד היהודי מלחמת גוג ומגוג יהיה בסוף הימים עם שני מעצמות , ואחרי זה ישראל ישלוט על כל העולם , וגם אמרתי להם שיחרימו את האולימפיאדה של רוסיה כי שם יש מגע עם מרגלים וכך עשו , גם ניראה לי שאמרתי להם על פלטפורמה של טילים , ורדיו לכל העולם , ולייזר מלמלה , ומעבורת , אחר כך נתנו לי כדורים 1 ליום , אבל אני לקחתי את כולם ביחד , והרגשתי גרוע , וראו אותי מסתובב ברחובות , וגם איימתי לאישה עם סכין של שחיטת עופות , וגם על מי שהיה גר איתי , אז , באמצע הלילה לקח אותי רב מסלטון , ופתחו במיוחד בשבילי סוכנות נסיעות ועשו לי כרטיס טיסה לארגנטינה , ובאו כל החברים שלי יחד איתי לשדה התעופה ובאשמורת הבוקר נסעתי , וזה היה נראה כמתוכנן מראש , אבל האמת שרצו לעשות לי טובה , אבל היה נראה כשיתוף פעולה , וקודם זה נתנו לי להתקשר להורים שלי , ואמרו להם לקחת אותי לבית חולים לחולי נפש , ואז דיברתי עם האימא שלי באמצע הטיסה , וכשיגעתי לקחו אותי לבית חולים והרופאה חשב שיש לנו כסף ויזריק לי מה שהו , וכמעט התעלפתי , ומאז התגלגלתי בין הביתי חולים אבל הזיכרון וחוכמה לא נפגעו , רק הדמיון קצת מפותח מדאי , ואחרי כמה שנים הלכתי לשגרירות רוסיה ואמרתי להם לעשות לוויין עם מים כבדים רדיואקטיבי למעלה מארה"ב בכדי שאם הלייזר של מלחמת הכוכבים רוצה לפגוע בלוויין או בטילים של רוסיה אז יפליטו את החומר הרדיואקטיבי וזה יפגע בארה"ב או לכל העולם ומותה נפשי עם פלשתים, ואחרי זה נכנסתי לשגרירות ישראלי ונתתי רעיונות של מטוס חמקן מכ"ם לגלות מטוסים חמקנים , ואחרי זה היה הפיגוע בשגרירות ישראלי בארגנטינה , ושרפתי בבית שלי ספרים והשמו אותי שרציתי לשרוף את הבית והיה לי משפט , ולא רצו לשחרר אותי עד שברחתי לארץ , ומקודם צילמו את האבא שלי ע"ה אמי ואני בבית המשפט בזמן מנם , מתי שהיה סגור בלי אנשים , ואימה שלי מרים ואבא יוסף ואני עמנואל , ובשגרירות רוסי עשיתי סימנים ממול למצלמה ואמרתי : מה הם הפאות של מנם ושהוא יהודי , ואחרי זה היה הפיגוע בבניין הקהילתי אמי"א .

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "[[ בדף שיחה:משרד ההגנה האמריקאי]]". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
  • אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
  • אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

DGtal 01:38, 24 יולי 2006 (IDT)עוד המשך סיפורים לממשלה ( השמטות ) הנה אחרי שעשיתי סימנים על מה הפשר של הפאות של הנשיא מנם ורמזתי שהוא באמת יהודי או מקורב , כי היה 10 שנים בבית סוהר , ונאבד ההיסטוריה שלו , אז , היה ניסיון מהפכה של הצבא ארגנטינית , אז , הלכתי לבית הנשיאותית של מנם בשעת המהפכה של הצבא נגדו היה לי מכתב שמצד אחד היה כתוב בו דברי עידוד ותמיכה בשם היהודים , וכוון שלא נתנו לי להכניסו אז , התרגזתי וכתבתי לו את האמת לפי דעתי והוא : שבגלל שהוא ( מנם ) עמר את דתו לנוצרי והוא ממשפחה ערבי אז , באה לו הצרה הזאת , וגם שהיהודים שמחים שיש מהפכה נגדו כי הוא האמת ערבי , ומסרתי את המכתב למכונית אחד שהיה שם . אני מתחרת מכול הלב , על שהחזרתי רעה תחת טובה במיוחד אני מבקש מחילה סליחה וכפרה מהעם אמריקאית ומהנשיא שהם כל פעם תמכו בנו ואני שילמתי רעה תחת טובה וגם מהעם היהודי בכללות כי הם עזרו לי בכול עת , ואני דיברתי רעה עליהם , ומבקש מהקדוש ברוך הוא שמרוב טובו יסלח לי . מנחם אטיאס

שלום מנחם. מאחר שאינך מבין שוויקיפדיה אינה אתר לפרסום הגיגיך אלא אנציקלופדיה הוחלט לחסום אותך. אתה מתבקש למצוא במה אחרת למחשבותיך וסיפוריך. כאן לא המקום לזה. odedee שיחה‏ 07:40, 24 יולי 2006 (IDT)