שיחת משתמש:מגזין יהלום/טיוטה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת מגזין יהלום בנושא בדוק עריכות אוטומטית

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

הבל[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  מגזין יהלום - שיחה 22:37, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

העתקה[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

מגזין יהלום - שיחה 22:37, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

שם פוגעני[עריכת קוד מקור]

שלום לך.
שם המשתמש שבחרת הוא פוגעני, ועלול לפגוע ברגשותיהם של גולשי ויקיפדיה, עורכים וקוראים. אנו בוויקיפדיה משתדלים ליצור אווירה של שיתוף פעולה והרמוניה, ויקשה עלינו לשתף פעולה עם מי שנושא שם כגון זה. חבל שהתרומות שלך לוויקיפדיה יירשמו תחת השם הפוגעני, דבר שיקשה על שאר המשתמשים לבחון אותן לגופן ולאפשר את שילובן בוויקיפדיה כתרומותיהם של שאר הגולשים.
  • אם ברצונך לתרום, ניתן להירשם מחדש בשם אחר, או להחליף את השם הקיים כאן. הנחיות לשינוי שם המשתמש נמצאות כאן.
  • אם לדעתך השם שבחרת אינו פוגעני, ניתן להגיב בדף השיחה, ולהסביר מדוע אין שם המשתמש פוגעני.
  • אם לא יוחלף השם, או לא יוסבר להנחת דעתם של משתמשי ויקיפדיה, לא ניתן יהיה לאפשר את המשך פעולתך בוויקיפדיה תחת שם זה, ובמקרה זה מוסמכים מפעילי המערכת לחסום אותך מעריכות נוספות.

מגזין יהלום - שיחה 22:37, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

לך[עריכת קוד מקור]

חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.

שגיאה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כל דף באתר. עם זאת, עריכתך הכילה מידע שגוי, לא נכון או לא מעודכן. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם, כך ששום נזק לא נגרם. אם לדעתך יש טעות או חסר מידע בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. הוספה חוזרת של המידע ללא הסבר מתאים, ובפרט הכנסת מידע שגוי בזדון, עלולה להיחשב להשחתה ולהוביל לחסימתך.

  • אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול.
  • אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, ניתן להוסיף בקשה לכתיבת הערך בוויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת.

תודה, מגזין יהלום - שיחה 22:38, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

פרסומת[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא מדיום פרסומי. לפיכך, הוספת ערכים פרסומיים, פרסומות וקישורים שמטרתם לקדם אתר, רעיון, ארגון, עמותה או עסק מסחרי, שאינם מוסיפים ידע מהותי לקוראים, אינה מקובלת ועשויה להיחשב כהשחתה. העריכה שנעשתה על ידך היא פרסומית, והיא נמחקה כך ששום נזק לא נגרם, אולם להבא יש להימנע מהוספת תוכן פרסומי.

לתשומת לבך: ויקיפדיה איננה משפרת דירוג במנועי חיפוש.

אם לדעתך התוכן שהוספת אינו מהווה פרסומת, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
מגזין יהלום - שיחה 22:38, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

ניסויים[עריכת קוד מקור]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. השחתות, הבלים, שגיאות בולטות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר יש לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, מגזין יהלום - שיחה 22:38, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

נמחק ניסויים[עריכת קוד מקור]

שלום, ביצעת ניסוי יצירת דף. הניסוי הצליח והדף נוצר, אך הוא מופיע כדף רגיל לכל דבר, כך שכולם יכולים לצפות בו. מכיוון שתוכנו אינו מתאים לאנציקלופדיה, הוא נמחק.

להבא, נא לבצע ניסויים כדוגמת זה בארגז החול. כמו כן, אם לא ברור לך אם העריכה תקינה, יש ללחוץ על "תצוגה מקדימה" כדי לבחון את השינוי, ורק לאחר שווידאת שהדף שנוצר תקין, ללחוץ על "שמירה". כדי ללמוד יותר על האתר, יש לפנות אל הדף "ברוכים הבאים".

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:38, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

נמחק[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה, ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר הזה: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:39, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

בוטל[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף הי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה ולדון שם בנושא.
בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:39, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

חזרה על עריכה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת בוויקיפדיה.

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, מגזין יהלום - שיחה 22:39, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

קישור מבוטל[עריכת קוד מקור]

שלום, מגזין יהלום,

ביטלתי את עריכתך, שבה הוספת קישור חיצוני. הסיבה לכך עשויה להיות אחת מהסיבות הרשומות להלן:

  • הקישור שהוספת אינו רלוונטי דַיו לערך.
  • תוכן האתר שקישרת אליו בעייתי מבחינת השמירה על זכויות יוצרים.
  • הקישור עוסק בנושא כללי בעוד הערך עוסק בהיבט מסוים בלבד של הנושא, ולהפך.
  • באתר שקישרת אליו יש מידע אנציקלופדי מועט בנוסף על זה שכבר מצוי בערך.
  • מדובר באתר לא-רשמי, כגון אתר מעריצים, שלא ברור מי עומד מאחוריו.
  • מדובר בפורום או בבלוג, ולמעט מקרים חריגים לא מקובל לקשר לאתרים כאלה.

יחד עם זאת, מומלץ לעבור על המדריך שלנו העוסק בקישורים חיצוניים בערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה של הערך ולדון שם בנושא.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:39, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

אזהרת תמונות2[עריכת קוד מקור]

בעת העלאת תמונות לוויקיפדיה, עליך להקפיד על הדברים הבאים:

1. יש לעשות שימוש בתמונה בערך בוויקיפדיה או בדף משתמש. תמונות שאינן בשימוש יימחקו.
2. יש לציין בדף התמונה את מקורה של התמונה ואת מצב זכויות היוצרים שלה.
3. יש לוודא שהשימוש בתמונה איננו מהווה הפרת זכויות יוצרים. בפרט יש לבדוק את הפרטים הבאים:
  • כאשר מדובר בשימוש הוגן יש לפרט בדף התמונה מדוע בשימוש הוגן.
  • תמונה ישראלית שפותחה לפני יותר מ-50 שנה נמצאת ברשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה לרשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה תחת רישיון חופשי, כגון cc-by-sa.
4. שם התמונה צריך להיות בעל משמעות שמתאר את תוכנה.
5. בדף התמונה יש להציג תיאור מתאים (למשל: מי האנשים המופיעים בה, שם מקום, מתי צולמה וכדומה).
6. התמונה איננה פוגענית או קשה לצפייה (חריגים יתאפשרו רק אם יש הצדקה טובה לכך. למשל, בערך על מחלה).

תמונה שלא תועלה בהתאם לכללים הנ"ל, סביר להניח שתימחק.

תודה, מגזין יהלום - שיחה 22:40, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

תמונה מוגנת[עריכת קוד מקור]

שלום,

העלית לוויקיפדיה או לשרתי ויקישיתוף תמונה המוגנת בזכויות יוצרים, דבר האסור על פי הכללים. אנו בוויקיפדיה מקפידים לעשות שימוש בתמונות חופשיות. הכוונה היא לתמונות שהאדם המחזיק בזכויות היוצרים שלהן, בדרך כלל הצלם, ויתר על חלק מזכויותיו ביצירה, או על כולן. אין לקחת סתם כך תמונות שאותרו באתרים ברחבי הרשת, תוך שימוש ב-Google למשל, ולהעלותן לוויקיפדיה. תמונות אלה תימחקנה.

על מנת לעטר ערך של אדם בתמונה, יש לאתר תמונה חופשית, למשל באחד האתרים המופיעים ברשימה "ויקיפדיה:מקורות לתמונות". ניתן גם לפנות אל אדם שסביר שהוא מחזיק ברשותו את התמונה המבוקשת כחוק, למשל נשוא התמונה עצמו, ולבקש ממנו אישור להצגתה ברישיון חופשי. במקרה זה יש לפעול על פי ההנחיות בדף "ויקיפדיה:OTRS". אפשר גם להעלות תמונות שצילמנו בעצמנו, ולתת להן רישיון חופשי.

אם טעות בידי וצילמת בעצמך את התמונה, או אם ברשותך אישור מתאים מיוצר התמונה, אפשר לפנות אלי כאן, או בדף שיחתי. אפשר גם להתייעץ בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים. תודה, מגזין יהלום - שיחה 22:40, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

מחיקת תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום,
שמתי לב לכך שהעלית תמונה או מספר תמונות לוויקיפדיה תוך התעלמות מההנחיות שבדף העלאת קבצים. התמונה שלך נמחקה, בהתאם לאזהרות שבדף העלאת קבצים, משום שאנו מקפידים שלא לפגוע בזכויות יוצרים. אנא עבור על דפי עזרה רלוונטיים בנושא בטרם תעלה תמונות חדשות לוויקיפדיה:

אין בזה שום דבר אישי ואשמח לראותך עמנו גם בהמשך.

בברכה,

 מגזין יהלום - שיחה 22:40, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורן המלא של התמונות (תמונות אלו) ואת הרישיון המתאים להן.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:40, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

הנחיות תמונה[עריכת קוד מקור]

בדיקה.
בדיקה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. העלית את התמונה הנ"ל אך נדרשת הבהרה נוספת לגבי מעמדה.

הבעיות ופתרונן:


למידע נוסף כיצד יש להעלות תמונות לוויקיפדיה ראו:


ניתן לגשת לדפי עזרה אלו בכל עת דרך תפריט העזרה שבתיבת הקהילה שבצד ימין של כל דף: עזרה -> תמונות וקבצים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:40, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

אוטוביוגרפיה[עריכת קוד מקור]

שלום,
כתבת ערך על עצמך, אך אנו סבורים שהוא אינו בעל חשיבות מספקת כדי להיכלל באנציקלופדיה. אם ברצונך לספר מעט על עצמך בכל הקשור לפרופיל הפעילות שלך בוויקיפדיה, המקום הוא בדף המשתמש שלך.

נא לשים לב: ויקיפדיה איננה מקום לאחסון אתרים אישיים, בלוגים וכדומה, וגם לא מקום לפרסום עצמי. יש אתרים באינטרנט המציעים שירותים כאלה בחינם. אם אין בכוונתך לתרום לכתיבת האנציקלופדיה (מלבד "ערך" על עצמך), סביר שדף המשתמש שלך יימחק.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:41, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

טעות[עריכת קוד מקור]

שלום,

אם לדעתך יש טעות בערך כלשהו, יש לציין זאת בדף השיחה של הערך.

אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה, יש לגשת לארגז החול.

אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, ניתן להוסיף אותו לוויקיפדיה: בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:41, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

נייטרליות[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור למדיניות ויקיפדיה בנושא זה. כמו כן, קיים מדריך לכתיבה נייטרלית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

מגזין יהלום - שיחה 22:41, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

לא כאן[עריכת קוד מקור]

לא כאן
לא כאן
שלום,
הדברים שכתבת בדף הי נמחקו, כיוון שדף זה משמש למטרות אחרות.
תודה,

מגזין יהלום - שיחה 22:41, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

סגנון[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כל דף באתר. עם זאת, התוספת שלך לא התאימה לערך מבחינה אנציקלופדית או מבחינת התוכן, ולכן נמחקה. אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה יש לגשת לארגז החול.

ניתן ללמוד עוד על כתיבה בוויקיפדיה במדריכים הבאים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:41, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

שימוש בדף השיחה[עריכת קוד מקור]

שלום,

אם יש לך הערות על ערך מסוים, ניתן לכתוב אותן בדף השיחה. קישור לדף השיחה על הערך מופיע בלשונית "שיחה" בראש כל דף. נא לא לכתוב הערות באמצע הערך.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:42, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

כבר קיים[עריכת קוד מקור]

ערך בנושא שיצרת, (הי), כבר קיים. הפכתי את הערך החדש שיצרת כעת להפניה לערך הקיים, ({{{2}}}). נשמח להמשך תרומתך שם.

תודה, מגזין יהלום - שיחה 22:42, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

התנחלות[עריכת קוד מקור]

שלום, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.

על פי החלטה בפרלמנט של ויקיפדיה, יישובים ישראליים במחוז יהודה ושומרון לא ייקראו בוויקיפדיה "יישובים" אלא "התנחלויות".
בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:42, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

ויקיזציה[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה!

אנו יודעים כי זמנך יקר, אך על מנת שתהיה אחידות בוויקיפדיה, אנו מבקשים וממליצים לקרוא את המדריכים העוסקים בכתיבת ערכים חדשים:

בכל שאלה נשמח לעזור לך בדלפק הייעוץ.

בברכה,
מגזין יהלום - שיחה 22:42, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "הי". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שעליך לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, דבריך לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אלי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:43, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

מילון[עריכת קוד מקור]

שלום,

תודה לך על תרומתך לוויקיפדיה העברית, אנו מעריכים זאת מאוד ומזמינים אותך להירשם. ההרשמה אינה עולה דבר ואינה מסכנת את פרטיותך. הרשמה תקל עלינו את הדו־שיח עמך, והיא תאפשר לך לערוך את ויקיפדיה בצורה טובה יותר (ראו ויקיפדיה:למה ליצור חשבון?).

בכל זאת, הערה אחת – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, לא מילון, ועל כן לא נהוג ליצור דפים בעלי הגדרה מילונית בלבד. אם בכל זאת ברצונך לתרום ערכים מילוניים, אנו ממליצים על ויקימילון, מיזם אחות של ויקיפדיה הפועל למען יצירת מילון חופשי ברשת, במתכונת דומה לזו של ויקיפדיה.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:43, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

תודה לרשום[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לתרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:43, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום מגזין יהלום,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק/ת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

בתמצית, אין לסימון זה השפעה מהותית על פעילותך בוויקיפדיה – כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ומלבד היכולת לערוך דפים שברמת "הגנה מוגברת", לא התווספו לך הרשאות או כלים חדשים. עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

בברכה, מגזין יהלום - שיחה 22:43, 11 ביוני 2020 (IDT)תגובה