שיחת משתמש:לאון בלאו

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Gilgamesh בנושא באר אורה (בסיס)

על כתיבה בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום לך.

ראשית, הרשה לי לברך אותך על ביצוע הרישום לוויקיפדיה ותחילת העריכות שלך כמשתמש-רשום. נשמח לקבל תוספות שלך לערכים שונים, כל עוד אלה תכתבנה בסגנון המקובל בוויקיפדיה. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה וככזו, התכנים בה כתובים בצורה אובייקטיבית וניטרלית, תוך הבאת הפניות למקורות שונים, שישמשו תימוכין לדברים שהוספת. כל עוד תפעל באופן זה, תרומותיך תשארנה כתובות בדפי הערכים ורבים מאוד יקראו את דבריך ותוסיף לידיעותיהם. לעומת זאת, לכתיבה בסגנון "חיים שכאלה" אין מקום שכן לא מדובר באתר לתיעוד חוויות ועדויות אישיות. ניתן לעיתים להפנות לפרטים מהסוג הזה באמצעות פרק ה"קישורים החיצוניים" בערך, כאשר הדברים כתובים באתר מהימן כגון אחד מאתרי החדשות, אולם לא בבלוגים או אתרים פרטיים שאין בהם עורך הבוחן ובודק את הדברים.

אשמח להשיב על כל שאלה נוספת. אם תרצה, אתה מוזמן לפנות אלי מתי שנוח לך, בכל דרך הנוחה לך:050-5453913 / Liron Dorfman/ Liron@wikimedia.org.il / בהודעה בדף השיחה שלי . להשתמע, לירון דורפמן Ldorfmanשיחה 15:56, 22 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

באר אורה (בסיס)[עריכת קוד מקור]

שלום לאון בלאו,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "באר אורה (בסיס)" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו בהנמקה, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, גילגמש שיחה 04:43, 14 בינואר 2022 (IST)תגובה