שיחת משתמש:יונתן לזר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יונתן לזר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 20:12, 7 אוקטובר 2005 (UTC)

באמת יופי של ערך, ועוד ערך ראשון!

אפשר לשאול איך הגעת לכתוב דווקא עליו? Harel - שיחה 22:01, 26 ינואר 2006 (UTC)

תודה רבה לך (:
בשבוע הספר העברי האחרון קניתי את הספר "אני אוהב לשבור לאנשים את הפרצוף", התרגום העברי היחיד לכתביו. רק לאחרונה התפניתי לקרוא אותו. נחשפתי לעולם יצירתי קשה, של הומור חולני ובוטה, מלא בפחד ובזעם עצור. כל דף בספר הזה עוצר בתוכו כמות אדירה של תרבות יצירתית סובייטית מדוכאת. באמת שלא יצא לי לקרוא הרבה ספרים, שחווית הלמידה על תרבות מרוחקת בזמן ובמקום שהם העניקו לי הייתה כה גדולה. הקריאה בספר עוררה בי שני דחפים מידיים: צורך עז לאכול נקניק, ותאווה עמוקה ללמוד עוד אודות חארמס ויצירתו. שמח וטוב לב ניגשתי לגוגל, וחיפשתי "דניאיל חארמס". התוצאות היחידות שעלו היו אתרים שהציעו כרטיסים להופעות מ-2004 של המחזה "הזקנה ועושה הניסים", שמבוסס על נובלה שחיבר, ואתרים שהציעו למכירה את הספר. זה הכל. שום כתבה או מאמר על האיש ויצירתו מעבר לכך. נזדעזעתי מהמחסור העצום במידע בעברית אודות חארמס (אל תשכח, רק לפני שלוש שנים תורגמו לראשונה יצירות שחיבר!), והחלטתי שבהזדמנות הראשונה אשב ואכתוב בפירוט ערך לוויקיפדיה. הערך המוצג ברגע זה כולל רק חלק מהמידע שברשותי, ואני מתכוון להרחיבו בהקדם.
אם היו נהוגים כוכבי הצטיינות בו העברית, הייתי נותן לך אחד. בינתיים תסתפק במחמאות. עבודת קודש. Harel - שיחה 22:16, 26 ינואר 2006 (UTC)
חבל שאי אפשר לצייר חיוכים ברמות רוחב שונות באמצעות המקלדת. דמיין חיוך שרוחבו מאוזן לאוזן. עשית לי את הלילה. (ישנן ויקיפדיות בהן נהוגים כוכבים?)--יונתן לזר 22:19, 26 ינואר 2006 (UTC)
יש על מה. וכן, בויקיפדיה האנגלית למשל יש המון סוגים שונים של כוכבי הצטיינות. היתה פעם יוזמה לעשות פה משהו כזה וירדו מזה. Harel - שיחה 22:21, 26 ינואר 2006 (UTC)