שיחת משתמש:יונה בנדלאק/ארכיון 10

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


היי, :)[עריכת קוד מקור]

דיונים שלמים, בשלושה דפי שיחה, ואתה פשוט בא ומשנה שם משהו בתבנית, בלי לדעת כמה זמן בוזבז על הזוטה הזאת... הקטגוריה הזאת, שהופיעה בתחתית התבנית, קלקלה משהו. בר הראל העביר אותה לאמצע התבנית, וכך הבעיה נפתרה. אלדדשיחה 12:52, 20 בפברואר 2018 (IST)

התייחסתי לתיקון שלך בתבנית "הוספת שטויות לדפים". אלדדשיחה 12:53, 20 בפברואר 2018 (IST)
Eldad אשמח לדפים בהם התבנית הזו נמצאת ושהשינוי שלי גרם בעיות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:30, 20 בפברואר 2018 (IST)
והעובדה שבדף השיחה של התבנית לא מופיע שום דבר ממה שאתה מתאר (נניח הפניה לאחד הדיונים או העברה של הדיונים לשם) היא מקור לשינויים נוספים בתבנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:33, 20 בפברואר 2018 (IST)
Eldad אני חושב שהבנתי. אתה משתמש בתבנית על ידי ס: אבל יצרת את התבניות בצורה לא טובה שלא מזהירה גם כאשר השימוש נעשה בה בצורה שגוייה כך למשל בשיחת משתמש:31.210.181.125, נעשה שימוש לא כנדרש ולכן מופיע שם ארבע טילדות במקום חתימה. אתה צריך לעשות כפי שיש בתבנית:תמונה בעייתית. אתה מוזמן להוסיף את התבנית הזו כאן ולראות אין זה מוצג ללא שימוש בס:. בנוסף העיצוב של התבניות האלה לא נראה לי טוב. יש תבנית אזהרה ובפסקה נפרדת יש הסבר. זה נראה כאילו זה לא קשור אבל בפועל צריך להיות קשור. נראה לי שעדיף לשנות את התבנית כך שהפסקה השנייה תהיה תת־פסקה (=== במקום ==). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:01, 20 בפברואר 2018 (IST)
היי יונה, אני משתמש בתבנית בצורה מצוינת. העניין הוא שאני יצרתי את התבנית לשימושי האישי, לא עבור ויקיפדים אחרים. היא תואמת סקריפט מסוים שנכתב עבורי (ואולי גם אחרים, אבל לא ידוע לי אם אחרים משתמשים באותו הסקריפט). בהתחלה הגנתי עליה, כי לא רציתי שיבצעו בה שינויים כלשהם. בכל אופן, אם ראית שמישהו השתמש בה וזה לא מופיע בסדר, זה משום שהתבנית נתפרה עבורי ספציפית, ועבורי היא פועלת מצוין - אין טילדות ואין שום דבר מיותר. אם משהו נראה לא בסדר באחד הדפים, זה אומר שמישהו השתמש בתבנית שלי, וכנראה, זה לא עבד בסדר. אני לא מעוניין להתעסק עם התבנית הזאת, ולא עם שאר התבניות שחיברתי, כי עבורי הן עובדות מצוין, וכבר השקעתי בהן לא מעט עבודה עד שזה עבד פרפקט. אם מישהו מעוניין לשנות, הייתי מציע להעתיק את התבניות שלי, לתת להן שם מקביל (נגיד, בצירוף עוד אות או מילה), ולשנות בהן מה שצריך, ואותן להכניס לקטגוריות של ויקיפדיה. אם בכל זאת רוצים לעבוד עם התבניות שאני הכנתי, אני לא מעוניין להתעסק עם ה-fine-tuning, כי, כאמור, כרגע הן עובדות מצוין עבורי, ואין לי שום רצון לגעת בהן (אחרי למעלה משנה שאני עובד איתן ללא שום בעיה וללא שום חריקה). אלדדשיחה 18:13, 20 בפברואר 2018 (IST)
כאמור, אני בכלל לא נוגע בתבניות. כשאני חוסם מישהו, מופיע לי משהו על המסך, ואני בוחר מתוכו את אחת הכותרות המתאימות עבורי. השאר נעשה באופן שקוף לגמרי עבורי. עבדתי גם על הסקריפט לא מעט, עד שהכל, כל התבניות וכל הפעולות, עובד באופן חלק לגמרי עבורי (במשך שנה ויותר). אלדדשיחה 18:15, 20 בפברואר 2018 (IST)
Eldad ברגע שאתה שם את התבניות שלך במרחב התבניות הן כבר לא שלך. אם רצונך שהסקריפט יפעל רק בשבילך, תעביר את התבניות למרחב המשתמש שלך. ברגע שאתה שם את התבניות במרחב התבניות צפוי שכל מי שיתקל בהן ירצה להשתמש בהן ואם הוא יעשה את זה שלא דרך הסקריפט (יותר נכון שלא דרך ס:) התבנית לא תפעל עבורו כראוי. אני מניח שלא בדקת את מה שאמרתי בנוגע לתמונה בעייתית כי אז היית מבין שאני מציע להוסיף הבהרה למי שמשתמש בתבנית שלא כראוי וכן לעצב באופן שונה את מה שיוצג. אני גם לא מתכוון לעשות משהו בתבנית הזו כי אני נגד תבניות אוטומטיות שכאלה באופן עקרוני. והשנה שהקדשת ליצרת הסקריפט והפעלתו הם כנראה הרבה יותר זמן ממה שהיית מבזבז בכניסה לדף המשתמש והוספת אזהרה שמבהירה מה לא בסדר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:53, 21 בפברואר 2018 (IST)
אני מתמודד עם לא מעט משחיתים בוויקיפדיה, ולצורך התמודדות מיטבית, יצרתי את התבניות האלה. כאשר לא מדובר במשחית הרגיל, כפי שתוכל לראות בדפוסי הפעולה שלי, אני כותב משפטים רגילים, ברורים ומסבירי פנים, ומסביר במילים ברורות מה לא היה בסדר בעריכה של אותו משתמש. בכל אופן, נוח לי להשתמש בתבניות האלה, כי לוקח לי רק שנייה אחת ללחוץ על כל אחת מהן במסגרת מסך התפריט שמופיע לפניי לאחר חסימה. אלדדשיחה 11:15, 21 בפברואר 2018 (IST)

Location maps of Georgia[עריכת קוד מקור]

Hi, at the moment I am updating location maps of Georgia but as I see in this wikipedia Georgia's templates are blocked for other users. Please have a look at this list ► Commons:User:Giorgi_Balakhadze/Lab#Regions and update or create their location templates. New coordinates are provided, there must not be any problem.--Giorgi Balakhadze - שיחה 16:11, 21 בפברואר 2018 (IST)

Thank you giorgi, we will update the location maps. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:01, 21 בפברואר 2018 (IST)

יש אולי מישהו מבאי דף זה מעוניין לסייע לעדכן את מפות המיקום שבקטגוריה:תבניות מיפוי לפי מדינות: גאורגיה לפי המפות שבCommons:User:Giorgi_Balakhadze/Lab#Regions? אני פונה בעיקר לקרלוס הגדול (תמיד אפשר לקוות שזה יגרום לך לחזור קצת, במיוחד שאני רואה עריכות שלך מלפני יומיים), Mbkv717 או Mikey641. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:01, 21 בפברואר 2018 (IST)

אולי יהיה לי זמן בפורים... Mbkv717שיחה • ו' באדר ה'תשע"ח • 22:26, 21 בפברואר 2018 (IST)

Giorgi Balakhadze thank you for this project. Here we prefer to use maps with different color between the location and the country around the location. for example we use File:Location Map of Imereti.svg and i don't like the idea to change to File:Georgia Imereti location map.svg because the background is white in all maps. If you can create mat with different background, i will be happy to change it and use the relief map too. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:17, 22 בפברואר 2018 (IST)

my mistake, it is a problem in my screens. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:00, 22 בפברואר 2018 (IST)
בקשר למה שכתבת לו יונה, אני לא מבין מה הבעיה - אימרתי הוא מחוז פנימי שמוקף במחוזות גאורגיים מכל עבריו, אני לא רואה בעיה במפה החדשה שמציגה את כל אותם מחוזות באפור בהיר, הצבע במקובל למחוזות ביחד עם כתום. הקובץ שמשתמשת בו התבנית כעת הוא הבעייתי, כי הוא מציג את המחוזות כמדינות גובלות. השווה למשל בטבלה שלו במקרה של מצחתה מתיאנתי: בקובץ הנוכחי כמעט אין הבדלה בין הגבול הרוסי לגבולות המחוזיים. Mbkv717שיחה • ז' באדר ה'תשע"ח • 15:50, 22 בפברואר 2018 (IST)
השוני היחיד מהסטנדרטים המקובלים שאני מסוגל לראות הוא ההצגה של טביליסי בצבע שונה, אבל מבחינה מנהלית היא אכן במעמד שונה במקצת משאר המחוזות. Mbkv717שיחה • ז' באדר ה'תשע"ח • 15:56, 22 בפברואר 2018 (IST)
אתה צודק. אני עובד עם שני מסכים ובמסך שבדקתי המיקום מופיע בלבן ללא שום הבדל, בדקתי עכשיו שוב במסך השני ואני רואה שם הבדל (צהוב ולבן). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:00, 22 בפברואר 2018 (IST)

Giorgi Balakhadze I update it. waiting the 3 missing Regions (Kakheti, Racha-Lechkhumi and Kvemo Svaneti and Tbilisi). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:08, 1 במרץ 2018 (IST)

Okay, thanks. I will make them soon --Giorgi Balakhadze - שיחה 19:55, 1 במרץ 2018 (IST)
Everything is done. — Giorgi Balakhadze - שיחה 17:42, 5 במרץ 2018 (IST)

משוב לדף ד"ר סלמאן פלאח[עריכת קוד מקור]

שלום לך יונה, קראתי את המשוב שלך לדף שיצרתי: טיוטה:סלמאן חמוד פלאח

טיוטה ד"ר סלמאן פלאח

ערכתי מחדש לפי ההדרכה בויקיפדיה.

מה עלי לעשות עכשו? לאן להעביר את הדף?

תודות

ניבה. Nivaperry (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ניבה שלום, אנא קראי את ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד על מנת לראות איך לעצב ערך. בנוסף, תסתכלי על ערכי אישים על מנת לראות איך ערך צריך להיות. הערך הזה כתוב בצורה של נקודות ולא של קטעים, יש בו סופרלטיבים, הוא מנוסח באופן לא אינציקלופדי ועם תיאורים לא אובייקטיביים. יש לשנות את כל זה על מנת שניתן יהיה להחסיר את הערך למרחב הערכים. עיצבתי קצת את הערך אבל יש עוד עבודה לעשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:01, 1 במרץ 2018 (IST)

הועבר לדף שיחת משתמש:Shimon Yanowitz

תבנית:אפרותריה[עריכת קוד מקור]

ראה את שני השינויים האחרונים של האלמוני וקויוט הבית. אתה מסכים איתם? בורה בורה - שיחה 05:13, 4 במרץ 2018 (IST)

אלמוני - כן. קויוט - לא. שחזרתי והתחלתי דיון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:25, 4 במרץ 2018 (IST)

למה המקרא בתבנית אינו מיושר? איך מסדרים את זה? בורה בורה - שיחה 05:48, 4 במרץ 2018 (IST)

כי אף שורה לא יכולה לדעת על אחרות. ככה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:03, 4 במרץ 2018 (IST)

שינוי שם דף הערך/ הברה בנושא חשיבותה של עמותת נגב בר קיימא.[עריכת קוד מקור]

התבקשתי להסביר "מה ייחודי בעמותה הזו שמעביר אותה את רף החשיבות לערך בויקיפדיה". עמותת נגב בר קיימא היא עמותה ראשונה שהוקמה בנגב (לפני עשרים שנה) שמטרתה לקדם את הנושאים הסביבתיים ולהעלותם על סדר היום הציבורי. היא גם זו שהיתה בין הראשונות שפעלו בנושא זה במגזר הבדואי. מעבר לכך, העמותה היא הגוף היחיד בארץ ובעולם המקיים מפגשים סביבתיים בין נציגי הציבור לבין נציגי התעשיה בניהול הציבור. מאז תחילת קיום מפגשים אלו, הנקראים פורומים, חל שיפור משמעותי בפתיחות של גורמי התעשיה כלפי הציבור ולשקיפות רבה יותר. הפורומים הצליחו לבצע שינויים ששנים של מאבק אקטיביסטי לא הצליחו. העמותה יזמה חלוקת פרסים הנקראים "אות הנגב" שמטרתם להוקיר גופים ואנשים שתרמו באופן יוצא דופן לקידום נושאי הסביבה בנגב. העמותה זכתה בפרסים על החדשנות שבפעילותה ועל הישגיה. בנוסף אני מתקשה להבין איך לצרף את המקורות הרבים שיש על העמותה ובנושא השאלה הראשונה ששאלתי "שלום רציתי לבקש עזרה בפתירת בעיה. כתבתי ערך בשם עמותת נגב בר קיימא. הערך לא מופיע בשם זה במנועי-החיפוש כי אם על פי שם המשתמש שלי- הנרי עמית. כלומר הנרי עמית נגב בר קיימא. אשמח מאוד להדרכה כיצד ניתן לשנות את שם הדף לשם הערך" תודה הנרי עמית - שיחה 11:02, 11 במרץ 2018 (IST)

הנרי עמית את המידע הזה צריך לשלב בערך או לפחות לרשום בדף השיחה. אני לא בטוח שזה מספיק אבל זה לפחות בסיס לדיון חשיבות.
לפי ההיסטוריה של הדף אני רואה שאתה יודע להעביר ואני גם רואה שהחזירו לך את הערך למרחב שלך. נא תקרא חלק מהמדריכים שקישרו לך בדף שיחתך וערוך את הערך בהתאם לפני שאתה מעביר שוב את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:34, 14 במרץ 2018 (IST)

ברדק קטגוריות ויקישיתוף בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

מה קורה שם? הם מחליפים שמות קטגוריות, מוחקים קטגוריות ולא טורחים לעדכן את ויקינתונים? אז נוצרים מאות שגויים שלוקחים את שם הקטגוריה מוויקינתונים שאינו מוביל לכלום. ראה למשל הערך אכסניית קסטיליה ולאן מוביל הקישור. תוכל להריץ את השאילתה https://quarry.wmflabs.org/query/25551 ולהתרשם... מתייג את משתמש:Geagea. בורה בורה - שיחה 08:31, 15 במרץ 2018 (IST)

בדיוק. גם אצלנו לא עושים את זה אבל אם מעבירים דף לשם אחר, וןיקינתונים מתעדכן בהתאם. בויקישיתוף זה לא קורה אוטוומטית כי הצורה בה עובדים הקישורים לויקיפדיות שונים מקביעה. בעיקרון הקביעה של קטגוריה בוויקישיתוף דומה לקישור חיצוני (בטכנולוגיה) כך שאם עכשיו אתר מסויים ישנה את הכתובות כל הקישורים יהרסו זה אותו דבר. אפשר לנסות להציע פתרון בשת"פ ויקינתונים-ויקישיתוף (חבל שלא שמנו לב לזה בנובמבר-דצמבר, היינו מגישים את זה ברשימת המשאלות ל-2018) אבל כרגע חוץ משינוי ידני ומעקב אחרי השאילתה, אני לא יודע מה אפשר לעשות.
נ.ב. זה מעצבן אבל יש שם רק 121 כך שזה אולי דורש עבודה מסויימת אבל זה לא אינסופי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:40, 15 במרץ 2018 (IST)
היה 500 לפני שהתנפלתי על זה! זה כל כך סינכרון בסיסי שלא האמנתי שהם לא מדברים זה עם זה. בנוסף, צריך להפסיק עם קישורי המיזמים "הקשיחים" בערכים ובקטגוריות כי הם כל זמן נשברים עם העברות הקגוריות בוויקישיתוף. אתה מוכן להעלות את זה במזנון? בורה בורה - שיחה 09:48, 15 במרץ 2018 (IST)
מה אתה מתכוון? אתה רוצה להפסיק להשתמש בשם המפורש אלא רק בייבוא מוויקינתונים? הרי בדיוק הראית למה גם ייבוא משם לא ותר את הבעיה הזו כי אין סנכרון בין ויקישיתוף לוויקינתונים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:53, 15 במרץ 2018 (IST)
מסכים. אבל עדיין המצב שם יותר טוב מאשר אצלנו. אם מישהו העביר קטגוריה, או מחק, יש סיכוי שגם יעדכן בוויקינתונים. ודאי לא אצלנו. בורה בורה - שיחה 16:13, 15 במרץ 2018 (IST)
האמת שההעברה הזו מנוגדת למדיניות שינוי שמות של קטגוריות בוויקישיתוף. מה שקרה במקרה של אכסניית קסטיליה שהקטגוריה שהייתה בכל הקבצים שהיו באותה קטגוריה שונתה וכל מה שהיה בקטגוריה רוקן. זו לא דרך נכונה להעביר קטגוריה כי זה לא משאיר עקבות וגם לא עושה העברה בוויקינתונים. באופן כללי כאשר מישהו משנה את הקטגוריה בכל הקבצים באותה קטגוריה, המפעיל לא יכול לראות את זה. מה שהוא רואה זה קטגוריה ריקה ואז מוחק. אם עוד היה מעדכן בוויקישיתוף זה עוד איכשהו זה היה יכול לעבור אבל נדה לי שבמקרה זה העברה היא לא טריוויאלית. גם דברים כאלה קורים. Geagea - שיחה 00:00, 16 במרץ 2018 (IST)
משתמש:Geagea, ברשימה שנתתי יש 121 שבורים כאלה. אתה יכול להסתכל על עוד כמה אלו סוגי בעיות יש שם. כאמור תקנתי איזה 500, וזה הרבה למשהו שלא אמור לקרוא. מה אומרים אצלכם בברנז'ה על הבעיה שיונה העלה? שאין סנכרון? בורה בורה - שיחה 00:10, 16 במרץ 2018 (IST)

מיזוג גרסאות[עריכת קוד מקור]

באפריל 2017 יצרתי את הערך כריסטופר גריידי, בפברואר 2018 נוצר הערך באנגלית Christopher W. Grady ללא שניתן קישור לערך בעברית, למרות שהיה קישור לויקישיתוף. בויקינתונים מוזגה היום הרשומה המקורית לתוך הרשומה החדשה, בדרך כלל זה הפוך לא ? ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה

לא תמיד. אם אתה משתמש ב-merge בחלון שנפתח יש לך אפשרות לסמן "always merge into the older item (uncheck to merge into the "Merge with" item)" אם מסמן אז זה באמת ימזג לפריט הישן יותר. אם לא, אי חושב שהוא ממזג לפריט שבו לחצת על מיזוג. כמובן שמבחינה טכנית, כל עוד הוא מעביר את כל המידע לאחד הפריטים זה לא ממש משנה לאיזה מהם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:09, 15 במרץ 2018 (IST)
אני משתמש בתפריט השפות מויקיפדיה העברית ולא בכניסה ישירה לויקינתונים. עד כה ראיתי שזה מיזג את החדש לישן, במקרה זה היה מוזר לי שעשה הפוך. יש לדעתי חשיבות להבנה מתי נוצר הפריט. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:28, 15 במרץ 2018 (IST)
אני צריך פירוט נוסף מה בדיוק עשית. כשאני נכנס לערך שיש לו קישורים לשפות אחרות ואני רוצה להוסיף קישור לפריט בשפה נוספת, האם מה שעשית אפשרי? אם כן אשמח לפירוט נוסף מה בדיוק עשית על מנת שאוכל לשחזר את זה ואולי ניתן לבקש שברירת המחדל תהיה הפריט הישן יותר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:36, 15 במרץ 2018 (IST)
נכנסתי לערך בעברית, בתפריט הצד יש אפשרות הוספת קישורים עם העפרון, הוספתי את שם הערך באנגלית ונוצר המיזוג. אני עושה כך במקרים רבים, למשל ברנדולף אלס, ערך שיצרתי בעברית וכמה חודשים אחר כך נוצר באנגלית, ברגע שעשיתי קישור המיזוג היה לפריט הישן יותר. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 16:17, 15 במרץ 2018 (IST)
הבנתי. אני אנסה לראות מה אפשר לעשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:28, 15 במרץ 2018 (IST)

הוספת תמונה (מדיה) בתוך טבלת הקלסיפיקציה של צמח[עריכת קוד מקור]

שלום, הצלחתי במידת מה לשנות את תוכן השדות ולהוסיף על כאלה, שהיו חסרים בדוגמא (חמניה), שממנה התחלתי לבנות את הדף. נתקלתי בבעיה של הוספת תמונה בתוך המסגרת של הקלסיפיקציה. אשמח לסיוע. תודה Eytanc - שיחה 07:51, 19 במרץ 2018 (IST)

Eytanc אתה מוסיף בפרמטר המתאים [[קובץ:Kenaf Plant.jpg|220px]]. להרחבה עזרה:הוספת תמונה לערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:02, 19 במרץ 2018 (IST)
1. איך להוסיף תמונה אני יודע (מאתר השיתוף, כולל כיתוב, עיצוב הגודל וכדו').
2. הבעיה חלה כאשר אני מבצע עריכה של טבלת הטקסונומיה.
3. אין אפשרות להוסיף תמונה מהתפריט, מאחר ואם נמצאים במצב עריכה של טקסונומיה (EDIT) אזי תפריט הוספת תמונה מואפר.
4. יתר על כן "התמונה" בשדה אינה קישור (LINK) אלא טקסטנ המתאר שם קובץ JPG.
תודה על כל עזרה.Eytanc - שיחה 11:16, 19 במרץ 2018 (IST)
Eytanc אני צריך עוד קצת פרטים כדי להבין מה בדיוק אתה עושה. לפי מה שאני רואה, אתה עורך בעורך החזותי. אתה מנסה להוסיף תמונה בתבנית מיון? אם כן, באיזה פרמטר? יש שם פרמטר בשם "תמונה" ומופיע ממש מעל לפרמטר i שלחיצה עליו מציג עזרה מהו הפורמטר הנדרש כדי להוסיף את התמונה (זה גם מה שכתבתי לך בתשובתי הקודמת). אם אתה מנסה לעשות משהו אחר, אשמח לפירוט. על איזו תבנית אתה מדבר, באיזה פרמטר אתה מנסה להוסיף את התמונה, האם ניסיתי להעתיק את מה שכתבתי או לכתוב את הפורמט שכתבתי בתוך הפרמטר? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:36, 19 במרץ 2018 (IST)
הצלחתי בעורך הרגיל, האם הבעיה בעורך החזותי? משתמש:Eytanc/טיוטה? אמא של גולן - שיחה 12:58, 19 במרץ 2018 (IST)
לצערי אינני מצליח להסביר באמצעות "צילום מסך". השתמשתי באמצעות snip.exe להראות את המצב של בחירת התפריט. ניתן לראות שתפריט התמונה "מואפר".אבל אין באפשרותי (לא ברור לי מדוע) להוסיף תמונה לשיחה הזו.אנסה להסביר (נא עקוב מעשית אחרי התחאור שלי):
1. תפריט הטקסונומיה כולל מספר שדות (ממלכה, תת ממלכה, משפחה, סוג ואחרים).
2. נכנסים למצב עריכה.
3. ניתן לשנות את תכני הדשות.
4. בשדה של תמונה, אני מבקש לבחור תמונה מוויקישיתוף.
5. הוספה שהוא בתפריט העליון "מואפר" (כלומר אין אפשרות להשתמש בו).
6. השאלה איך אציין התייחסות לתמונה?
7. אם תבחן במקומות אחרים (למשל צמחים או בעלי חיים) התמונה מופיעה כטקסט לא כקישור (LINK).
תודה Eytanc - שיחה 13:07, 19 במרץ 2018 (IST)
הבנתי. כשאתה כבר נמצא בתבנית, לא ניתן להשתמש בתפריט להוספת תבנית או תמונה בתוך התבנית בעורך החזותי. אתה יכול להוסיף תמונה בעורך הקוד כפי שמוסבר לך כאן וגם בעזרה על הפרמטר (תלחץ על המקום בו יש להכניס תוכן לפרמטר ויופיע לך i בתוך עיגול קצת מעל התיבה שם מופיע הפורמט להוספת תמונה. Amire80 האם יש דרך אחרת להכניס תמונה בתוך תבנית בעורך החזותי?
אמא של גולן ביטלתי את העריכה שלך. גם אני הצלחתי להוסיף את התמונה אבל אני רוצה שהוא ינסה את זה. כמובן שבסוף אם הוא לא יצליח אנחנו נעזור לו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:09, 19 במרץ 2018 (IST)

עזרה:תמונות/ניטור[עריכת קוד מקור]

היי יונה,

אני מנסה להכין דף עזרה למשתמשים שרוצים לעזור בניטור תמונות. בין יתר הדברים שיכולים להיות רלוונטיים לדף כזה נמצאים גם שגיאות פרמטריות בדפי קבצים. לכל תבנית יש מערכת שאומרת כמה דפים עם שגיאות יש. כמו: "יש 0 דפים עם שגיאה בשימוש בתבנית. רענון נתונים". אם היה אפשר ליצור דף (קטגוריה) שסופר את כל כמות השגיאות בכל דפי הקובץ, זה היה נחמד. מה דעתך? Geagea - שיחה 13:39, 19 במרץ 2018 (IST)

יש אפשרות להציג כמה דפים יש בקטגוריה על ידי {{דפים בקטגוריה:<שם הקטגוריה>|PAGES}}. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:57, 19 במרץ 2018 (IST)
תודה ושאלה. האם לדעתך יש עוד קטגוריות שמתאימות לכאן? Geagea - שיחה 12:07, 20 במרץ 2018 (IST)
ראשית, כל הכבוד על יצירת הדף, אני מקווה שזה יביא עוד כמה עורכים להתעסק עם מרחב הקצבים. שנית, תיקנתי את PAGES ל-FILES כך שהמניין הוא של הקבצים ולא של כל הדפים (אם מישהו שם את הרישיון בדף משתמש שלו, הדף לא יהיה במניין) וזה ערך של פרמטר כך שלא ניתן להוסיף {{כ}} כי אז הפרמטר לא מקבל ערך חוקי והוא מציג את ברירת המחדל (הכל) ולא רק את הקבצים. אני חושב שיש להוסיף את הקטגוריות של המידע החסר (רישיון, מחבר, מקור או תיאור). ארבעת הקטגוריות נמצאות בקטגוריה:ויקיפדיה - קבצים. הקטגוריה ללא רישיון אלו קבצים בעייתיים שחייבים טיפול דחוף (יש 17, נכון לכתיבת שורות אלו) שלושת האחרים אינם דחופים ובכל קטגוריה כזו יש עשרות אלפי קבצים כך שאולי צריך להפריד ביניהם אבל אני כן חושב שאם כבר יוצרים דף שמרכז את כל עבודת הניטור והסידור של מרחב הקבצים, חשוב שגם הם יופיע שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:38, 20 במרץ 2018 (IST)
הוספתי {{כ}} כי זה לא עבד לי בלי זה. תודה על התיקון. הוספתי את הקבצים הבעייתיים בקטגוריה:ויקיפדיה - קבצים. הקבצים בקטגוריית חסרי רישיון כולם טופלו אבל בכולם יש תבנית תמונה בעייתית. לדעתי תבנית זו צריכה לכלול מרכיב שכאשר מניחים אותה בקובץ זה כאילו הניחו תבנית רישיון. מבחינתנו זה כבר לא צריך להופיע בקטגוריית חסרי רישיון. הוא עבר למחלקה אחרת לפני מחיקה. Geagea - שיחה 13:33, 20 במרץ 2018 (IST)
אין בעיה טכנית לעשות את זה (בגדול מסמנים את תבנית תמונה בעייתית עם "תגי רישיון") אני רק לא בטוח שנכון לעשות את זה. אשמח לשמוע את דעתם של ערן (בעיקר בפן הטכני) ואת Hanay על ההצעה הזו (קיראו את התגובה האחרונה של גיאה). אתה מוזמן לזמן עוד עורכים שאתה חושב שיכולים לענות על השאלה הזו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:17, 20 במרץ 2018 (IST)
לא הבנתי את ההצעה של Geagea, תמונות עם תבנית תמונה בעייתית נכנסת לקטגוריה:תמונות החשודות בהפרת זכויות יוצרים. אז היכן הבעיה? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 12:10, 21 במרץ 2018 (IST)
חמשת הקבצים בקטגוריה:קבצים בלי רישיון שתוכנה יכולה לקרוא כבר סומנו וטופלו מבחינת המערכת. הם כבר לא צריכים להיות בקטגוריה ואם יהיו חדשים לא נדע להבדיל. ההצעה שלי אומרת ל"רמות" את מערכת ניהול הפרמטרים כך שכשתתווסף תבנית תמונה בעייתית היא "תחשוב" שיש תבנית רישיון. אחרת יהיה לנו ערבוביה. Geagea - שיחה 12:15, 21 במרץ 2018 (IST)
או שאולי אפשר ללמד את מערכת ניהול הפרמטרים שכבר אין כאן בעייה... Geagea - שיחה 12:17, 21 במרץ 2018 (IST)
Hanay אנחנו מדברים על קטגוריה:קבצים בלי רישיון שתוכנה יכולה לקרוא. בקטגוריה נמצאים כל הקבצים בלי רישיון. גיה מציע שכאשר הקבצים מסומנים כקבצים עם בעיה ברישיון הם לא יופיעו בקטגוריה שם. אומנם אין להם רישיון אבל הם כבר בטיפול (להסדרת הרישיון או למחיקת הקובץ).
Geagea זה לא מערכת ניהול פרמטרים אלא משהו אחר. אם תכנס לתבנית רישיון אתה תראה בתבנית class=licensetpl. יש 4 תגים כאלו והם אלו שמסמנים לתוכנה שמדובר על תבנית רישיון. ניתן להוסיף את התגים האלה לתמונה בעייתית ואז הם לא יופיעו בקטגוריה של חסרי רישיון
אין לי בעיה עם כל הצעה שתקל על הטיפול בקבצים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 12:28, 21 במרץ 2018 (IST)
אז אולי אפשר להוסיף את ה-class של תמונה בעייתית גם למערכת ניהול הפרמטרים. Geagea - שיחה 12:34, 21 במרץ 2018 (IST)
אני לא בטוח שהבנת מה שכתבתי. בכל מקרה, אם זה מקובל, אני אתקן את תבנית:תמונה בעייתית כך שתמונות עם התבנית הזו לא יופיעו בקטגוריה ללא רישיון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:37, 21 במרץ 2018 (IST)
אני מסכים. תקן את תבנית:תמונה בעייתית כהבנתך.
כוונתי הייתה שבמקום class=licensetpl יופיע (class=licensetpl או class=של תמונה בעייתית). אני מניח שגם לתמונה בעייתית יש הגדרה של class.
אפשר גם שבהפעלת "תמונה חסרת רישיון" בגאדג'ט יתווסף class=licensetpl (לא יודע אם זה יעבוד). Geagea - שיחה 13:49, 21 במרץ 2018 (IST)
אני חושב שאפשר להתייחס לתבנית כ"רישיון". הוספתי class מתאים לתבנית:תמונה בעייתית עם זמן. יתר הפרטים שצריך למלא מתוארים בmeta:File_metadata_cleanup_drive/How_to_fix_metadata#Add_machine-readable_markers_to_copyright_templates. ערן - שיחה 08:16, 12 באפריל 2018 (IDT)
עובד! דוגמה קובץ:אודליה-.jpg.‏ Geagea - שיחה 09:58, 7 במאי 2018 (IDT)
יופי. לא היתה סיבה שזה לא יעבוד, סימננו את התבנית כאילו היא תבנית רישיון כך שמבחינת המערכת מדובר על רישיון לכל דבר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:36, 7 במאי 2018 (IDT)

מחיקת עריכותיי[עריכת קוד מקור]

שלום רב יונה. ראיתי שביטלת את ארבעת עריכותיי בדפי העזרה. מהות הביטול שביצעת היא החזרה לגרסה קודמת. אני ביצעתי הסרה של קישורים פנימיים שלא רלוונטיים, לאחר שאני זה שהוספתי אותם מלכתחילה. המשתמש קיפודנחש העיר לי על כך שאין טעם לשים קישורים פנימיים שאינם רלוונטיים לתוכן הערך, אז הסרתי אותם. אתה יכול לראות את הערתו בשיחת המשתמש שלי. אשמח לתגובתך. ויקיטכני - שיחה 15:00, 23 במרץ 2018 (IDT)

שינוי שם של ערך שיצרת[עריכת קוד מקור]

גביע הקריבים 2017 ל-גביע הקריביים 2017. (כמו הערך קאריביים) השם הראשון הוא דף הפנייה. אשמח אם תשנה את השם גם בדף המשתמש שלך. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 02:17, 29 במרץ 2018 (IDT)

Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 21:33, 29 במרץ 2018 (IDT)

*[עריכת קוד מקור]

מצוין!מרשים כמה ערכת ויצרת (: זים הפולש (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום רב, אותי זה לא מספק. כבר זמן רב לא כתבתי ערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:46, 8 באפריל 2018 (IDT)

דחוף[עריכת קוד מקור]

יעל משתוללת מהספריה הלאומית (192.114.7.2). לטיפול. • דגש חזק (מלפנים בקרה וייעוץ)שיחה • כ"ו בניסן ה'תשע"ח -יא' למט-מונים17:07, 11 באפריל 2018 (IDT)

Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 04:31, 13 באפריל 2018 (IDT)

טעינת מזהה פייסבוק[עריכת קוד מקור]

אני מנסה לטעון לוויקינתונים עם הכלי שכבר השתמשתי בו עשרות פעמים. תבנית:פייסבוק, P2013, פרמטר מספר 1. מקבל שגיאות על כולם... ראה למשל מירי מסיקה שצריך לעבוד. מה הבעיה? בורה בורה - שיחה 13:53, 17 באפריל 2018 (IDT)

אני קיבלתי: Found 356 pages (מירי מסיקה ברשימה). מה זאת אומרת "מקבל שגיאה"? לא לחצתי על add values, להמשיך בתהליך (אני אבצע את זה רק מחר בבוקר)? רק כדי להיות בטוח (כי אני טעיתי בזה בהתחלה) בתבנית שמת את שם התבנית ללא התחילית "תבנית:" נכון? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:55, 17 באפריל 2018 (IDT)
כן, הרשימה נכונה. גם אני מקבל 356. ברור שללא התחילית. אתה יכול ללחוץ על demo, זה לא מעדכן. בורה בורה - שיחה 18:17, 17 באפריל 2018 (IDT)
ואם תוכל, הטען גם את תבנית:ערוץ יוטיוב. בורה בורה - שיחה 22:44, 17 באפריל 2018 (IDT)
הבעיה היא שמזהה פייסבוק צריך להיות מספר ולא מחרוזת. ראה d:Property:P2013#P2302 אילוצים על המזהה. גם מזהה ערוץ יוטיוב צריך להיות מהפורמט הרגולרי UC[-_A-Za-z0-9]{21}[AQgw] ולא השם ראה d:Property:P2397#P2302. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:09, 18 באפריל 2018 (IDT)
אז איך מטעינים אותם ממה שיש לנו בתבנית? בורה בורה - שיחה 08:33, 18 באפריל 2018 (IDT)
אני לא יודע. אני חושב שצריך למצוא דרך להמיר את מה שיש אצלנו לפורמט הנדרש בוויקינתונים אבל אני לא יודע איך. זה תלוי באתרים עצמם ולא בוויקיפדיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:44, 18 באפריל 2018 (IDT)
אולי תשאל את החבר הזה שלך שמטעין כל מה שזז בשטח? בורה בורה - שיחה 08:49, 18 באפריל 2018 (IDT)
יש משהו? יש מאות ערכים להטענה. בורה בורה - שיחה 02:12, 24 באפריל 2018 (IDT)
מצטער על העיכוב. פניתי אליו היום, אתה מוזמן לעקוב בדף השיחה שלו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:28, 24 באפריל 2018 (IDT)
אני רואה שגם הוא הרים ידיים... בורה בורה - שיחה 17:58, 30 באפריל 2018 (IDT)
כן. זה נראה לי קשור לאתר עצמו. אני לא יודע עם יש אצלנו מישהו שמכיר את פייסבוק ויוטיוב מספיק לעומק כדי להגיד משהו על המזהים. אני אעלה את זה בדף השיחה של המאפיין עוד כמה דקות, נראה אם מישהו יתייחס לזה.אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:48, 1 במאי 2018 (IDT)
השאלה היא למה זה כך בוויקינתונים? לי אישית אין מושג איך אני מייצא את המספר דף מתוך www.facebook.com/mirimesika/. צריך לתת אפשרות לשניהם לדעתי..--‏Mikey641שיחה 16:40, 12 במאי 2018

(IDT)

אם יוטיוב עדין מעניין אותכם זה כלי להמרת שם ל-guid הנדב הנכון - שיחה 17:39, 12 במאי 2018 (IDT)
זה מעניין הבעיה היא שיש 356 עמודים ולעבור עליהם אחד יקח זמן רב. בורה בורה לידיעתך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:25, 13 במאי 2018 (IDT)

שאלה על קטגורייה[עריכת קוד מקור]

שלום, לא רציתי בשלב הזה לפנות לחממה, אבל עוד מתייחסים אלי כחדש, אז אשמח אם תעזור לי.

האם אין היגיון בלשים את הערך אופורטוניזם בקטגוריית "הנהגות בעלי חיים"? ייתכן שבדרך כלל לא מכניסים ערך על התנהגות המשותפת לבני אדם ובעלי חיים לקטגורה זו, אבל נראה לי שיש הבדל גדול בין הקונוטציה שיש לייחוס אופורטוניזם לאדם, לבין ייחוס אופורטוניזם לחי, כך שאלו שני מונחים דומים, אך לא אותה התנהגות שרק מיוחסת לאורגניזם שונה. בכל מקרה, זה נראה לי יותר הגיוני מאשר לייחס את הערך שיתוף פעולה לקטגוריה הזו, איזה הבדל יש בין שיתוף פעולה אנושי לחייתי? מה דעתך? ישראל שבט - שיחה 20:12, 17 באפריל 2018 (IDT)

אם הערך כולל התיחסות להתנהגות כזו אצל בעלי חיים ולא רק אצל בני אדם אז יש היגיון בזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:08, 18 באפריל 2018 (IDT)
הוא כולל התייחסות, רק שמישהו מתעקש למחוק לי כשאני כולל את הערך בקטגוריה. ישראל שבט - שיחה 09:09, 18 באפריל 2018 (IDT)
אז תעלה את הנושא בדף השיחה של הערך.אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:12, 18 באפריל 2018 (IDT)
זה מה שעשיתי אתה מוזמן לראות כאן, קיבלתי בתגובה יותר התנשאות, הערות על ניסוחים בדיון והאשמות על חוסר תרומה לויקיפדיה מאשר טענות על תוכן העריכה הספציפית. ישראל שבט - שיחה 09:33, 18 באפריל 2018 (IDT)
חבל שנגררת לנושא האישי. היית צריך להישאר ענייני ולדון רק בשאלה למה לדעתך יש להוסיף את הקטגוריה. יש כמה דרכים שאתה יכול לפעול. הראשון הוא לכתוב הודעה בויקיפדיה:לוח מודעות כדי למשוך כותבים נוספים להביע את דעתם. שנית לנסות להביא מקרים דומים בהם ערכים בסגנון הזה כן משוייכים ל"קטגוריה ביולוגית" ועוד כל מיני דרכים. אבל השאלה הראשונה והכי חשובה היא האם מה ממש חשוב לך שהערך יופיע בקטגוריה? אם לא, פשוט תשאיר את זה כך ושמישהו אחר בעתיד יעשה במידע הזה בעתיד מה שהוא רוצה. כי חבל לבזבז זמן וכוח על עריכה כל כך משנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:42, 18 באפריל 2018 (IDT)
הבאתי דוגמאות דוגמאות (שיתוף פעולה), לא נראה שזה מעניין אותו. אולי ילדותי לאמר זאת, אבל נגעתי גם בנושא האישי כי הוא התחיל. אולי זה לא יותר מדי חשוב (מחקו לי ערכות גדולות יותר על שטויות קטנות יותר והתעלמתי), אבל בגלל העלבונות שלו רציתי לעשות יותר. אם אעלה בהודעות כנראה שיתעלמו מזה בגלל שזו עריכה משנית, אין לי אלא להשלים עם כך שיש אמת באלו שמתלוננים שיש ויקיפדים מתנשאים המרחיקים חדשים. ישראל שבט - שיחה 17:57, 18 באפריל 2018 (IDT)

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 03:41, 20 באפריל 2018 (IDT)

אתה כאן עכשיו?[עריכת קוד מקור]

צריך אותך ל-20 שניות. בורה בורה - שיחה 17:50, 24 באפריל 2018 (IDT)

הסתדרתי. בורה בורה - שיחה 19:25, 24 באפריל 2018 (IDT)

כבעל ידע במתמטיקה[עריכת קוד מקור]

אולי תצביע בהצבעה הנוכחית במדור המומלצים על הערך היסטוריה של תורת ההסתברות? הבנתי שאתה בעל ידע במתמטיקה ויש לך ידע בנושא. ניב - שיחה 09:53, 25 באפריל 2018 (IDT) ניב - שיחה 09:53, 25 באפריל 2018 (IDT)

יש לי ידע בנושא ויש לי כמה הערות על הערך (בעיקר הפסקה על המתמטיקה הפיננסית) התחלתי לקרוא לפני כמה ימים את הערך אבל הוא ארוך מאוד ויקח לי עוד כמה ימים. האם אתה יודע עד למתי העריכו את ההצבעה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:42, 25 באפריל 2018 (IDT)
אתה מתכוון למודל בלק ושולס? כי לי הוא נראה דווקא סביר. Geagea - שיחה 16:30, 26 באפריל 2018 (IDT)

תבנית:לוגו/כללי[עריכת קוד מקור]

היי יונה,

יצרתי את הדף תבנית:לוגו/כללי לכל מיני מטרות. אחת מהן היא לחסוך את המחיקות של הלוגואים כשיש קובץ בוויקישיתוף. מה דעתך, זה נראה ברור? Geagea - שיחה 16:39, 26 באפריל 2018 (IDT)

כן זה נראה ברור. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:13, 29 באפריל 2018 (IDT)

תיבת תקציר[עריכת קוד מקור]

תודה יונה על תשובתך.

אני "טרי". אני כותב את הערך הראשון שלי.

לא הבנתי איך להוסיף את התבנית.

עדיין זקוק לסיוע.

תודה.

Rigbi Rigbi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ראה למשל את הערך קרב תל פאחר תכנס למצב עריכה ותעתיק את התבנית שנמצאת בראש הערך. תעדכן את השדות השונים למידע על הקרב שאתה יוצר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:16, 29 באפריל 2018 (IDT)

הטענת תבניות ח"כ ואדמו"ר לוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

אני משתמש בכלי הזה לעדכון ערכים בוויקינתונים. מטעין תאריכי לידה ופטירה מהוויקי שלנו. יש לי בעיה עם תבניות ח"כ ואדמו"ר. בגלל שהן עם -"- הוא לא מזהה אותן בכלי. ניסיתי גם (אדמו"ר) ו(ח"כ). יש לך רעיון? מתייג גם את משתמש:Amire80. בורה בורה - שיחה 18:24, 6 במאי 2018 (IDT)

אני לא מכיר את בקידוד שכתבת. האם ניסית ח%22כ או %D7%97%22%D7%9B ? בדקתי והוא מצליח להגיע לתבנית הנכונה כשאני לוחץ על link לא המשכתי בהזנת פרמטרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:57, 7 במאי 2018 (IDT)
יונה, בכל שלושת הקידודים אני מגיע לתבנית בהקשה על link. אבל משום מה הוא לא מטעין כלום. תוכל לנסות כולל הזנת הפרמטרים? בורה בורה - שיחה 09:12, 7 במאי 2018 (IDT)
לא הצלחתי. יש למעלה talk תנסה להעלות את זה שם, נראה מה יענו לך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:32, 7 במאי 2018 (IDT)
משתמש:Kotz, משתמש:IKhitron, משתמש:Amire80, לא עונים לי שם... אולי אתם יודעים? בורה בורה - שיחה 07:41, 13 במאי 2018 (IDT)

ח\"כ ‏«kotz» «שיחה» 08:19, 13 במאי 2018 (IDT)

משתמש:Kotz, זה אכן מוצא עכשיו את הדפים, ניסיתי על תבנית:אדמו"ר, אבל בעדכון אומר לי "דוד משה רוזנבוים → Q42041216 → template not found". כך על כל ה-142 שמצא לעדכון. בורה בורה - שיחה 08:34, 13 במאי 2018 (IDT)

משתמש:בורה בורה נסה גם אדמו\u0022ר וגם אדמו\\0022ר וגם אדמו""ר וגם אדמו.ר . לגבי הראשון אני אופטימי. עוד דבר שאפשר אולי לנסות זה לייצר את תבנית:חברה הכנסת כהפניה לתבנית:ח"כ ולהשתמש בכלי מול התבנית החדשה. ‏«kotz» «שיחה» 08:46, 13 במאי 2018 (IDT)

משתמש:Kotz, מכל אלה אדמו""ר היחידי שמוצא את הדפים אבל לא מטעין. תבנית:אדמור ניסיתי בעבר. לא עובד. בורה בורה - שיחה 08:57, 13 במאי 2018 (IDT)
מהדף הראשי יש קישור לgithub ומשם אפשר לפתוח ISSUES ואף לתייג את כותב הבוט. בהצלחה ‏«kotz» «שיחה» 07:39, 14 במאי 2018 (IDT)
יונה, אתה זוכר את זה? קבלתי תיוג לשאלה שלי. לא כל כך מבין את זה. תוכל להסתכל? מה לעשות? בורה בורה - שיחה 05:56, 10 ביוני 2018 (IDT)
נראה שהם תיקנו את זה והגרסה החדשה עברה לבדיקה לפני הוצאתה לאור. תוכל לראות את השינוי שעשו כאן, עטפו את שם התבנית ב־encodeURIComponent. תיאור של הפונקציה אתה יכול למצוא כאן. בגדול הוא מאפשר שימוש בתווים מיוחדים כמו # ? ואחרים. אני לא מכיר את המהירות של הבדיקה והטמעת הגרסה כך שיתכן שמדובר על ימים או שבועות. צרך להמשיך לעקוב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:55, 10 ביוני 2018 (IDT)
תודה. אני עוקב. בורה בורה - שיחה 11:04, 10 ביוני 2018 (IDT)
זה עובד ואני מטעין את תבנית:אדמו"ר! לידיעת משתמש:Kotz. בורה בורה - שיחה 11:28, 10 ביוני 2018 (IDT)
מצוין בורה בורה. איך אתה מטעין? עם " או עם אחד הקודים החליפיים (ואם כן, אם איזה מהם)? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:01, 10 ביוני 2018 (IDT)
בלי שום קוד חליפי. אדמו"ר פשוט וזה עובד! בורה בורה - שיחה 16:25, 10 ביוני 2018 (IDT)

פנייתי בבקשות ממפעילים נמחקת תדיר על ידי משתמש שלוקח את החוק הויקיפדי לידיו, אז אני פונה אליך כאן[עריכת קוד מקור]

שלום יונה.

משתמש המזדהה כ"יוסי קמחי" מוחק את תגובתיו אליו בדף שיחתי שוב ושוב. ניסיתי להתלונן עליו בבקשות ממפעילים אך גם שם הוא בוחל למחוק תגובתי. אני סבור שמצב כזה חמור ביותר ואיננו סביר. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

נראה שהנושא טופל וכרגע התגובה שלך נמצאת בדף השיחה כך שאני לא רואה סיבה להתערב. אני מקווה שהוא לא ימחק שוב את הדברים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:07, 9 במאי 2018 (IDT)

אישור מאפיינים בויקינתונים: קולנוע ישראלי[עריכת קוד מקור]

יונה שלום!

האם תוכל לעזור באישור מאפיינים הקשורים לקולנוע ישראלי בויקינתונים?

השארתי לך הודעה בענין כאן.

תודה!

אודי אורון - שיחה 13:10, 13 במאי 2018 (IDT)

אודי אורון אתה לא צריך להפנות אותי לדף שיחה שלי בפרויקט אחות כי אני (וכל אחד שלא ביטל את האפשרות הזו) מקבל על כך התראה. הגבתי שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:51, 13 במאי 2018 (IDT)

עיר תאומה מוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

למה בעצם אנו לא שואבים את המידע מוויקינתונים? ראה העיר לרנקה שלנו אין כלום ולהם יש ים ערים. אפשר לשכלל את התבנית לזה? בורה בורה - שיחה 10:43, 21 במאי 2018 (IDT)

קודם כל, אני לא רואה איך ניתן גם למשוך את כל הערים התאומות וגם לבדוק שעיר תאומה ספציפית שמוזנת דרך תבנית עיר תאומה כבר מופיעה ולא תהיה כפילות, אם כי אולי תוכל למצוא דרך לייצא לויקינתונים את כל הערים התאומות אצלנו ואז נפתור את הבעיה על ידי הזנת ויקינתונים תחילה והסבה לתבנית שמושכת מוויקינתונים. שנית, אני לא רואה בויקיפדיות הגדולות מישהו שעשה את זה. מצאתי את ru:Шаблон:Wikidata/SisterCities בויקיפדיה הרוסית ואתה יכול לראות את היישום בru:Прешов (בדקתי בערכים נוספים אבל יש שם שגיאה מוזרה של "Ошибка Lua: not enough memory". מה שזה לא אומר).
בקיצור, אני מניח שניתן לייבא את ru:Модуль:Wikidata/SisterCities אבל יש שם עוד יחידות מקושרות שכנראה נצטרך לייבא. IKhitron כבעל ידע טכני וגם רוסית, האם תוכל לעיין ביחידה ובתבנית ולחוות דעה האם יהיה פשוט לייבא את היחידה אלינו ולנסות אותה (יצירת תבנית ניסויית {{ערים תאומות מוויקינתונים}}). אם כן, ואם תחליט לייבא את היחידה/ות נא צרף לכאן רשימה של היחידות והתנביות כדי שאם נחליט בסוף לא לעשות את זה נוכל למחוק את כל הייבואים ולא להשאיר שאריות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:29, 21 במאי 2018 (IDT)
להטעין עם כלי ההטענה לא נראה שתהיה בעיה. עשיתי אחד בלוויו. ראה שם. יש עוד 167 שיש אצלנו ולא בוויקינתונים, וכ-1700 כבר קיימים בוויקינתונים. אם יגאל ייבא לנו את התבנית, הבוט יוכל להכניס אותה בכל הערכים, כמו שהוספנו פרופילים. זה יהיה גדול. בורה בורה - שיחה 12:02, 21 במאי 2018 (IDT)
מהיכרותי עם התחום אני לא חושב שזה כדאי. יש חוסר אחידות עצום בפרטים האלה בין ויקיפדיות ולפעמים בתוך ויקיפדיות עצמם, לפעמים מחוסר עדכון, לפעמים מחוסר מקורות אמינים, לפעמים מאי-תיאום בין האתרים של עיריות שני הצדדים. זה משהו שכדאי שנשאיר לשיקול דעת אנושי. Mbkv717שיחה • ז' בסיוון ה'תשע"ח • 13:35, 21 במאי 2018 (IDT)
השגיאה הזאת מאוד שכיחה וגורמת להוצאת התבנית לערך נפרד. כלומר "ערך מורחב:ערים תאומות של וינה". אני לא חושב שאצלנו זה מותר. או ליצור דף משנה. בקימר כבד מדי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:23, 21 במאי 2018 (IDT)
IKhitron אתה חושב שזה בגלל שהתבנית הזו כבדה או בגלל שלל התבניות בערכים שם? כי בru:Ялта למשל כל תחתית העמוד מלא באזהרה הזו לעומת זאת בru:Барселона הכל תקין ומופיעות שם 40 ערים תאומות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:13, 22 במאי 2018 (IDT)
בגלל שהיחידה טוענת קובץ json בגודל של מגבייט לפחות עם הנתונים על המקום, ואז מוציאה ממנו את החלק הרלוונטי להצגה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:35, 22 במאי 2018 (IDT)

כוכב לפרוייקטור![עריכת קוד מקור]

כוכב הפרוייקטור
תודה ענקית על התבנית "הנהגה בישראל". ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 19:00, 21 במאי 2018 (IDT)

יעל[עריכת קוד מקור]

תחסום בבקשה את הטווח הזה. זה הוויפי של הספרייה הלאומית. • דגש חזקשיחה • י' בסיוון ה'תשע"ח • 15:52, 24 במאי 2018 (IDT)

Inactive bot on Latvian Wikipedia[עריכת קוד מקור]

Hello!

As a bureaucrat on Latvian Wikipedia (lvwiki), I was checking the activity of the bots, and noticed that yours had been inactive from at least September 2013. It is not reasonable that an unmonitored account keeps a bot flag, as it may be more easily hacked. If you have any future plans for bot running or want to keep this flag for some other reasons, please make a note at this table. You can also contact me directly via my user talk at User talk:Edgars2007.

If you have no objections or we won't receive any response for a month, we will remove bot flag. Thanks a lot for your previous contributions! --Edgars2007 - שיחה 11:45, 27 במאי 2018 (IDT)

Hello, Edgars2007. I am not running this bot anymore. I used it to add interwiki link, but now wikidata do it for us. so I don't have any need for a bot flag for it. If in the future i will need, for something else, a bot flag, i will ask again. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:54, 27 במאי 2018 (IDT)

הצבעת הפרלמנט[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לכך שהצבעת רק בחלק הראשון, אבל לא בחלק השני. האם יש לכך סיבה? יוניון ג'ק - שיחה 19:58, 12 ביוני 2018 (IDT)

שאלתי שאלה בפסקת הדיונים ולא קיבלתי תשובה משביעת רצון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:27, 13 ביוני 2018 (IDT)
מה היתה השאלה? יוניון ג'ק - שיחה 08:46, 13 ביוני 2018 (IDT)
אם תתקבל הצעה ב בהצבעה הראשונה. ובהצבעה השנייה חלק מהמקרים יהיו רוב נגד. מה זה אומר? למשל ב[[ציור או תמונת עירום שאינם ממחישים באופן מדויק את המידע המופיע בערך, כגון תיאור סצנה מן העבר הרחוק שלא ניתן לדעת באופן מדויק כיצד אכן הייתה, ולא נמצאה להם חלופה הולמת שממחישה את נושא הערך באותה מידה (ע"פ התנאים הנ"ל במקרה 1), ואשר אין פרסומה שנוי במחלוקת - הציור או התמונה המקוריים יוצגו בתצוגה מוסתרת.|מקרה ב']] האם זה אומר שאסור להציג כלל או שאפשר להציג לא מוסתר? או שכל אחד בעיניו יעשה. מהתשובות שהבנתי שם, כל הסעיפים שמתנגדים אליהם למעשה מדובר על אי קבלה ודיונים באותו מקרה. ז"א שסעיף ג' בהצבעה הראשונה זהה לסעיף ב' כאשר מצביעים נגד כל המקרים בהצבעה השנייה. אם זה כך, חבל שהוסיפו את אפשרות ג' בהצבעה הראשונה כי היא מקרה פרטי של אפשרות ב'. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:33, 13 ביוני 2018 (IDT)
זה אומר שההחלטה שהתקבלה לא תחול על המקרים האלו ולא תהיה שום חובה או מניעה להציג או לא להציג או להסתיר או לא להסתיר. יוניון ג'ק - שיחה 23:00, 13 ביוני 2018 (IDT)

גיאוסופיה[עריכת קוד מקור]

בקש את ערת להעלאת הערך הנל, גדעוןCharlapg - שיחה 15:55, 17 ביוני 2018 (IDT)

Charlapg מה??? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:50, 18 ביוני 2018 (IDT)
הי יונה וגדעון, היה ערך שהועבר למרחב המשתמש משתמש:Charlapg/גאוסופיה. אמא של גולן - שיחה 14:21, 18 ביוני 2018 (IDT)

איך ממלאים את האישור (בקשר לתמונה: גרעין יריחו במישור אדומים 2)[עריכת קוד מקור]

האם צריך להדפיס אותו ולמלא בכתב יד ואז לסרוק ולשלוח? או איך? אלחנן וינוגרד (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אלחנן וינוגרד זו הדרך הפשוטה ביותר. אם אתה רוצה בעקרון יש אפשרות לחתימה דיגיטלית על מסמך PDF וניתן לחתום בדרך כזו. אבל אני חושב שצילום - חתימה - סריקה - שליחה במייל היא הדרך הפשוטה ביותר.
Geagea האם יש דרך אחרת?אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:44, 20 ביוני 2018 (IDT)
אכן, להדפיס, למלא, לסרוק ולשלוח. אפשר גם לקבל את הנוסח במייל (שניתן לאימות) מבעל זכויות היוצרים ולהעביר את התכתובת כולה עם הנוסח אלינו. Geagea - שיחה 00:06, 21 ביוני 2018 (IDT)

תיוג[עריכת קוד מקור]

היי. תייגתי היום שני אנשים. דנה אומרת שלא קיבלה אותו. האם אתה קיבלת? כי אולי יש איזה באג. תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:15, 21 ביוני 2018 (IDT)

לא קיבלתי תיוג אבל כן ראיתי את מה שכתבת שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:24, 24 ביוני 2018 (IDT)
מממ. שוב התיוגים לא עובדים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:29, 24 ביוני 2018 (IDT)
התיוג מאתמול בצהרים כן עבד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:52, 25 ביוני 2018 (IDT)
שני המקרים אצלי קרו כשתייגתי לא נכון, ובעריכה הבא תיקנתי ושמתי חתימה מחדש. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:21, 25 ביוני 2018 (IDT)

תבנית:איור מדים[עריכת קוד מקור]

לא מקושרת לכלום. כנראה ניסיון שלא צלח. למחוק? בורה בורה - שיחה 07:30, 24 ביוני 2018 (IDT)

לא מכיר. מחקתי נראה אם זה יוצר בעיה או לא. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:25, 24 ביוני 2018 (IDT)
תודה. בורה בורה - שיחה 11:27, 24 ביוני 2018 (IDT)

מדוע שיחזרת?[עריכת קוד מקור]

זאת עריכה נכונה, רק את התאריכים הוא לא סידר לפי הסדר, כי הוא משתמש אנונימי ואולי לא מתמצא, כנ"ל Dovno שיחזר, למה? תראו כאן בטבלה שאכן מכבי ת"א היא הסגנית. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 11:28, 5 ביולי 2018 (IDT)

עט הזמיר, לאיזו עריכה שלי אתה מתייחס? אני רואה רק שלוש עריכות שלי שם וכולן שחזורים של השחתות מאוד בולטות בערך. האם היה משהו אחר? Dovno - שיחה 11:36, 5 ביולי 2018 (IDT)
Dovno היקר, אני יודע ששיחזרת השחתות וכל הכבוד לך, הבעיה היא ששיחזרת לעריכה לא נכונה, אני מתכוון לכאן היית צריך לשחזר לעריכה של מתניה כפי שעשיתי. בברכה ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 11:47, 5 ביולי 2018 (IDT)
הבנתי. אין לי מושג מה נכון ומה לא בנתונים שבערך, אז כששיחזרתי את ההשחתות החזרתי לגרסה האחרונה שאינה השחתה (הגרסה של יונה). Dovno - שיחה 11:49, 5 ביולי 2018 (IDT)
ככה גם אני הבנתי שהוא הטעה אותך לכן השארתי הודעה בדף השיחה שלו. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 11:50, 5 ביולי 2018 (IDT)

מיזמים בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי יונה,

מה שכתבתי בדיון במזנון באמת היה קצת חסר הקשר. התכוונתי לכך שוויקימדיה ישראל מעוניינת לקדם ולתמוך בצורה יותר פעילה בפעילות בוויקינתונים ורציתי לשמוע ממך איזה עניינים חשוב לדעתך לקדם. ראיתי למשל ששאלת לגבי הנושא של דפי פייסבוק והבעיה שלי ייבוא הנתונים מהתבנית שיש לנו לוויקינתונים. אני לא יודעת אם זה משהו שבסדר עדיפות גבוהה - אולי יש דברים אחרים. אשמח לשוחח בנושא. Keren - WMIL - שיחה 16:31, 5 ביולי 2018 (IDT)

הבעיה שעלתה שם היא מעצבנת אבל היא לא ממש קריטית והיא גם לא ממש קשורה לויקינתונים. אשמח לדבר איתך, שלחתי לך את מספר הטלפון שלי במייל. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:02, 8 ביולי 2018 (IDT)

תבנית:P1[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שמחקת את התבנית הנ"ל. אני מבין למה עשית את זה, זה לא נראה משהו וגם רק אני תרמתי לתבנית אבל....
התבנית, יחד עם תבנית P2 משמש חלק מסט תבניות שאני משתמש בהם כדי לבנות מפות של מסילות רכבת (מדובר בתבניות שאני "מתרגם" מויקיפדיה באנגלית). זה פרויקט שעוד נמצא בשלבים ראשונים אבל מפה אחת שלימה כבר הכנתי (תבנית:מסילות_רכבת_ישראל). אשמח אם תאשר החזרה של התבנית ע"מ שהמפה (ומפות עתידות) יופיעו כמו שצריך.
תודה. --Chocom - שיחה 15:26, 12 ביולי 2018 (IDT)

שחזרתי. אבל התבנית הזו לא עושה כלום ואף אחד לא משתמש בה, אז אני לא רואה בה צורך. כמו כן, את כל התבניות צריך לעברת. עדיף שתעשה את זה עכשיו לפני שהן יהיו בשימוש נרחב ואש יהיה קשה יותר לעשות את זה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:08, 12 ביולי 2018 (IDT)
כמו כן, Chocom כמו שכבר אמרו לך, לפני הטמעה בערכים צריך דיון על כך בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים אמא של גולן - שיחה 17:22, 12 ביולי 2018 (IDT)

pseudomonas aeruginosa[עריכת קוד מקור]

שלום יונה! התחלתי בכתיבת הערך pseudomonas aeruginosa, ותהיתי אם תוכל לעזור לי מנסיונך - כיצד להעביר את שם הערך לגופן italics (כתב נטוי) כנהוג? אין לי שמץ של מושג איך לעשות זאת. תודה! מתן י - שיחה 16:01, 15 ביולי 2018 (IDT)

עושים את זה עם {{שם שגוי}}. הוספתי בערך שאתה כותב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:39, 15 ביולי 2018 (IDT)
אני מודה לך מאוד. מתן י - שיחה 17:21, 15 ביולי 2018 (IDT)

Reno Bighorns Logo.png[עריכת קוד מקור]

מדוע מחחקת את הקובץ Reno Bighorns Logo.png? גם אם הלוגו הוחלף בלוגו חדש יש להציג בערך גם את הלוגו הישן. Eladti - שיחה 21:36, 15 ביולי 2018 (IDT)

אני לא מכיר דבר כזה "יש להציג" אם מישהו החליט להחליף את הלוגו ולא להוסיף את הלוגו הישן בפסקה מתאימה כי כך הוא החליט מבחינה עיצובית, זו זכותו. ולידע כללי בהרבה ערכים אין היסטוריה של סמלים. אם אתה מעוניין להוסיף את כל הסמלים של הקבוצה, אין לי בעיה ואשחזר את הקובץ. אם לא, אז כל עוד מדובר על קובץ בשימוש הוגן שאינו נמצא בשימוש, אין סיבה להשאיר אותו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:53, 16 ביולי 2018 (IDT)

מחיקת הפניות בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

האם יש בוט או תהליך שמוחק מדי פעם הפניות מיותרות? למשל ‏‏ (Q55654675) מוזג ואין צורך בהפניה. בורה בורה - שיחה 19:34, 19 ביולי 2018 (IDT)

לא. בוויקינתונים אין מושג כזה הפניות מיותרות. משאירים הפניות במקרה ואתר חיצוני מקשר לפריט שהפך להפניה על מנת לא לשבור קישור לוויקינתונים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:35, 23 ביולי 2018 (IDT)
ואם זו טעות שתוקנה? איך מסירים? בורה בורה - שיחה 08:44, 23 ביולי 2018 (IDT)
מה הטעות? אם המיזוג מוטעה ניתן לבטל את המיזוג. אם את ביטול המיזוג עשו ידנית בעיקרון ניתן לבקש את מחיקת ההפניה בדף מחיקת הפריטים, אבל אני לא חושב שמישהו ימחק את ההפניה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:51, 23 ביולי 2018 (IDT)
יצרתי פריט חדש לפריט שכבר היה קיים. אז מיזגתי. אין צורך בפריט שיצרתי. למה עליו להישאר? בורה בורה - שיחה 09:00, 23 ביולי 2018 (IDT)
כי אתה אולי דאגת שהפריט החדש ימוזג לישן אבל לפעמים מי שממזג עושה הפוך ולפעמים שמים לב לזה רק אחרי כמה ימים/חודשים ועד אז יתכן שהפריט הממוזג כבר מופיע באתר חיצוני. במקרה הזה מחקתי את הפריט אבל שתכיר את הגישה של ויקינתונים להבא. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:46, 23 ביולי 2018 (IDT)
תודה. בורה בורה - שיחה 19:19, 23 ביולי 2018 (IDT)

הערה טכנית[עריכת קוד מקור]

בקשר לזה: תקציר עריכה לא תומך בתבניות, ולכן התיוג שלך לא עבד. תיוג בתקצירי עריכה יכול לעבוד רק באחת מארבע הצורות:

  1. משתמש:דגש חזק
  2. מש:דגש חזק
  3. User:דגש חזק
  4. u:דגש חזק.

בברכה, • דגש חזקשיחה • י"א באב ה'תשע"ח • 17:29, 23 ביולי 2018 (IDT)

ידעתי את זה אבל שכחתי. תודה על התזכורת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:31, 23 ביולי 2018 (IDT)

משתמש שלמיטב ידיעתי אינו מפעיל מחק לי דיון מבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

היי יונה. הרגשתי שדיון בדף השיחה מיותר כי המשתמש ממהר לבטל כל עריכה הנוגדת את דעתו באותו נושא אז לכן פניתי לב"מ אך אותו משתמש מחק לי את הדיון.

בבקשה תעיף מבט.

בברכה, ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אין שום כלל שרק מפעילי מערכת יכולים למחוק בקשה. אומנם מה שהמשתמש עשה לא היה ראוי כי הוא נגע בדבר אבל הוא גם צודק במה שהוא כתב. אם אין הסכמה על תוספת כלשהי, יש לדון בדף השיחה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:36, 29 ביולי 2018 (IDT)
אויש נו באמת... אין כאן שום בקשה ממפעיל, כי אין למפעיל מנדט להחזיר עריכה שיש לה התנגדות, כל עוד הדבר לא הוכרע בדף השיחה. לכן, הבקשה הזו היתה לא במקומה, ונמחקה. סהדי במרומים שהייתי עושה זאת לכל בקשה מהסוג הזה שהייתי רואה, ללא קשר להשתתפותי בדיון. בין אם מדובר בערך על אבא שלי, ובין אם מדובר בערך על שפני סלע בקוטב הצפוני. • דגש חזקשיחה • י"ז באב ה'תשע"ח • 17:07, 29 ביולי 2018 (IDT)
דגש חזק כמי שלא אוהב שמפעיל מעורב פועל אלא מצפה שישאיר את זה למפעיל אחר אני מצפה ממך לאותו דבר. זה לא משנה אם הוא טעה או לא (והוא טעה במקרה הזה), היית צריך להשאיר למישהו אחר להסיר את הבקשה. כמו כן, תקציר עריכה אינו תחליף להודעה למשתמש ולכן היית צריך גם לכתוב לו בדף השיחה שלו מה הבעיה במה שהוא עשה ומה עליו לעשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:59, 30 ביולי 2018 (IDT)
מקבל את ההערה. • דגש חזקשיחה • י"ח באב ה'תשע"ח • 08:26, 30 ביולי 2018 (IDT)
המשך יום פורה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:33, 30 ביולי 2018 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

תודה על החזרת הדגלים. החזרתי במה שלא החזרת בערכי האירוויזיון Ido12345678910 - שיחה 22:15, 29 ביולי 2018 (IDT)

מתנהל כרגע דיון במזנון בנושא זה, אתה מוזמן להביע שם את דעתך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:57, 30 ביולי 2018 (IDT)

מפות מיקום פולניות[עריכת קוד מקור]

שלום יונה. מתברר שלאחרונה מישהו יוצר מפות מיקום בסטנדרטים המקובלים אצלנו לפרובינציות של פולין (ואף למחוזות של פולין) וגם מפות תבליט. התבניות כבר קיימות למעשה, רק שטרם הכנסנו אותן לשימוש של ממש כי מה שקיים הוא לא בפורמטים המקובלים אצלנו. הייתי מתחיל לטפל בזה בעצמי אבל יש לי איזה פרויקט ענק של תיקון קישורים להשטעטל הווירטואלי שגוזל ממני זמן רב מאוד, והחל מיום ראשון רמת הפעילות שלי תרד מאוד, אולי לגמרי, לפחות לחודש. אשמח אם לכל הפחות תוכל בבקשה לשים את הקבצים החדשים בתבניות (נמצאים בתבניות הפולניות המקבילות), לתקן את הגבולות, ולהוסיף מדינות ומחוזות גובלים. אני מקווה שכבר אהיה פנוי לשלב ההכללה בערכים. Mbkv717שיחה • י"ח באב ה'תשע"ח • 16:23, 30 ביולי 2018 (IDT)

אתה מתכוון למפות שניתן למצוא ב־c:User:SANtosito/Gallery/Location_maps ואת המפות החדשות יותר שהוא העלה c:Special:Contributions/SANtosito? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:42, 30 ביולי 2018 (IDT)
אכן. Mbkv717שיחה • י"ח באב ה'תשע"ח • 16:43, 30 ביולי 2018 (IDT)
אשתדל לעדכן את מפות המיקום בשבוע הקרוב. כל מי שרואה לנכון להקדים אותי, יבורך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:44, 30 ביולי 2018 (IDT)
וסיימתי עכשיו עם הפרויקט הנ"ל. אני אתחיל מהסוף האלפבתי של הקטגוריה וניפגש באמצע. Mbkv717שיחה • י"ט באב ה'תשע"ח • 16:39, 31 ביולי 2018 (IDT)
וסיימתי עכשיו עם הטיפול תבניות. סליחה על ההטרדה . Mbkv717שיחה • כ' באב ה'תשע"ח • 21:08, 1 באוגוסט 2018 (IDT)
ואני אמשיך להטריד. התחלתי עכשיו את ההטמעה של התבניות, ובוולין (אי) למרות שהגדרתי כאתר טבע במפה הראשית אמנם יש מפת תבליט, אבל במפת הפרובינציה הוא משתמש במפה הרגילה. מה גורם לזה? מתייג גם את IKhitron.‏ Mbkv717שיחה • כ' באב ה'תשע"ח • 21:24, 1 באוגוסט 2018 (IDT)
? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:40, 1 באוגוסט 2018 (IDT)
צריך לקרוא תעוד! ראה עכשיו. בורה בורה - שיחה 02:03, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
תודה רבה בורה בורה. אני רק לא רואה על איזה תיעוד אתה מדבר. לא מצאתי משהו רלוונטי ב{{מפת מיקום}}. זה גם לא הגיוני במיוחד, אם גם קודם הוא ידע שהוא צריך לשים את הסמן הירוק של אתר טבע במפה המשנית. Mbkv717שיחה • כ"א באב ה'תשע"ח • 07:57, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
ראה את התיעוד הרלבנטי מהתבנית. ההדגשה היא שלי... "מפה נוספת - מאפשר גלילה למפה נוספת (למשל מפת אוסטרליה בתור פרמטר "מדינה" וניו סאות' ויילס בתור "מפה נוספת"). בנוסף נלווים לפרמטר זה הפרמטרים: "גודל כתב נוסף", "סוג נוסף", "סטייה אנכית נוספת", "סטייה אופקית נוספת", "ללא פירוט נוסף", "הסטת פירוט שם נוסף1", "הסטת פירוט אנכי נוסף1", "הסטת פירוט אופקי נוסף1"..." בורה בורה - שיחה 09:05, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
בורה בורה, כמובן שאני מודע לקיום הפרמטר הזה, אבל לכאורה הוא מיותר. ראה כאן את המפה הנוספת - הוא ידע להשאיר את אתר טבע. Mbkv717שיחה • כ"א באב ה'תשע"ח • 09:31, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
ראה גם את סוללת הענק - אין שם שימוש בסוג נוסף והתבנית ידעה לשים תבליט גם במפה של צפון אירלנד. אולי זה כי זה {{מממו}}? Mbkv717שיחה • כ"א באב ה'תשע"ח • 09:34, 2 באוגוסט 2018 (IDT)
לא. זה קשור לסוג. בסוגים כמו הרים, אתרי טבע ועוד ברירת המחדל היא מפת תבליט. אחרת זו מפה רגילה אלא אם כותבים במפורש. תוריד למשל את תבליט מאוורסט ותראה שעדיין מפת תבליט. שנה בסוללת הענק את הסוג לקרב ולא תהיה מפת תבליט. לא יודע אם זה מתועד או תורה שבע"פ... יונה? בורה בורה - שיחה 10:09, 2 באוגוסט 2018 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

ובקשה אחת אחרונה אני מקווה. כאמור בראשון רמת הפעילות שלי הולכת לרדת ולצערי לא הספקתי לסיים את הטמעת המפות הפרובינציאליות. אם תוכל בבקשה לטפל בזה, או לפחות להתחיל, אני אשמח מאוד. ברשימה הזו ממירוסלאבייץ ואילך. Mbkv717שיחה • כ"ב באב ה'תשע"ח • 18:47, 3 באוגוסט 2018 (IDT)

Mbkv717, יונה, השאילתה הזו נותנת במדויק את אלה שעדיין לא טופלו. 456 ערכים... בורה בורה - שיחה 19:50, 3 באוגוסט 2018 (IDT)
מתבססת על חיתוך petscan של מפת מיקום/פולין וערכים בלי:

מפת מיקום/גדנסק מפת מיקום/ורשה מפת מיקום/פרובינציית אופולה מפת מיקום/פרובינציית ורמיה-מזוריה מפת מיקום/פרובינציית לובוש מפת מיקום/פרובינציית לובלין מפת מיקום/פרובינציית לודז' מפת מיקום/פרובינציית מזוביה מפת מיקום/פרובינציית פודלסיה מפת מיקום/פרובינציית פודקרפאטי מפת מיקום/פרובינציית פולין גדול מפת מיקום/פרובינציית פולין קטן מפת מיקום/פרובינציית פומרניה מפת מיקום/פרובינציית פומרניה המערבית מפת מיקום/פרובינציית קויאוויה-פומרניה מפת מיקום/פרובינציית שוויינטוקז'יסקיה מפת מיקום/פרובינציית שלזיה מפת מיקום/פרובינציית שלזיה תחתית מפת מיקום/קרקוב מפת מיקום/שלזיה (פרובינציה)

בורה בורה - שיחה 19:56, 3 באוגוסט 2018 (IDT)

יש לי דלקת ריאות כך שלא הייתי זמין בשבוע האחרון, ובימים הקרובים אני לא בטוח עד כמה אני אהיה מחובר. כך שאני לא יכול להתחייב כלל על טיפול. בנוגע לשאלה על הסוג, מהתופעות שתוארו נראה שאם אין סוג נוסף מפורש הוא לא לוקח את התבליט גם אם הוא לוקח את הסוג הנוסף מוויקינתונים או מ"סוג". כאמור אין לי זמן (ובעיקר אנרגיה) לנסות להבין איפה הבעיה ולתקן את התבנית, אנסה לעשות את זה בעתיד הלא רחוק. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:54, 6 באוגוסט 2018 (IDT)
תרגיש טוב יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:32, 6 באוגוסט 2018 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

וזה הושלם סוף סוף אחרי חודשיים! אפשר להתנחם בהערכה שלי שכל עוד לא נחליט להעביר את מפות ישראל לסטנדרט הבינלאומי, כל עוד קצב כתיבת ערכי יישובים בגלובוס לא יעלה בצורה פסיכוטית וכל עוד מדינה מרובת יישובים לא תחליט על רפורמה יסודית בחלוקתה המנהלית אנחנו לעולם לא נצטרך להתמודד עוד עם הטמעה בסדר גודל כזה. צירפתי את פולין למיזם ההכחלה ולפי הספירה שביצעתי לצורך המאורע יוצא שחצינו את רף ה-45%! לידיעת קרלוס הגדול. Mbkv717שיחה • ט"ז בתשרי ה'תשע"ט • 21:10, 25 בספטמבר 2018 (IDT)

Mbkv717, יישר כח! נשאר לך עוד:
בשלישי מפת מיקום בלאו הכי לא מתאימה. צריך מפת מיקומים או לתרגם מפה זרה, אבל אין לי כוח. ברביעי יש תבנית עבודה, אני ממתין לתגובת המניח שלה. Mbkv717שיחה • ט"ז בתשרי ה'תשע"ט • 21:34, 25 בספטמבר 2018 (IDT)

הפעלת הגנה על הערך הורדת ידיים[עריכת קוד מקור]

היי, בימים האחרונים יש אנונימי שמשחית את הערך הורדת ידיים, מחליף את התמונה הראשית (בה מככב אלוף ישראל לשעבר) בתמונה סתמית מהעולם, משמיט פרטים שלא מוצאים חן בעיניו וכנראה מחסל חשבונות מעל גבי הדף.

אנא ממך, הפעל הגנה תמידית על הערך, לעריכה רק ע"י משתמשים בעלי וותק.

בברכה, הצועד בנעליו - שיחה

הצועד בנעליו בקשות כאלה יש לבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:25, 7 באוגוסט 2018 (IDT)

תבנית:תמונת חבר כנסת[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת תבנית:מידע/הצבת תבנית תמונת חבר כנסת
בורה בורה - שיחה 00:43, 10 באוגוסט 2018 (IDT)

ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי. תגיד, בתור מפעיל ומומחה בית, יש מאפיין בוליאני של מבחן בקדל? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:32, 13 באוגוסט 2018 (IDT)

יש את ‏Bechdel Test Movie List ID‏ (P4632). ובחלק מהסרטים אני רואה שמוסיפים ‏תכונה מאפיינת‏ (P1552) עם ‏‏ (Q45171911) או ‏‏ (Q45172088). אם אתה חושב שעדיף ליצור נאפיין בוליאני במקום זה (נשמע לי הגיוני), אתה יכול להציע. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:04, 13 באוגוסט 2018 (IDT)
תודה. קודם כל, כבר זה מצויין. כי אני לא בטוח ששמעתי שיש משהו בוליאני בוויקינתונים. וכמו שזה עכשיו, זה יעבוד טוב. אז השאלה הבאה היא אליך כאל אחד ממומחי התבניות הפרמטריות. האם אנו משתמשים בזה עבור סרטים? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:50, 13 באוגוסט 2018 (IDT)
אני לא מתעסק בסרטים ואני לא יודע אם זה נמצא או לא. אני מעריך שלא. ברוב המקרים בדף השיחה של המאפיין מופיע איזה אתרי אחות ובאיזה תבנית משתמשים במאפיין (זה כמובן תלוי במי ששם את המאפיין בשימוש אצלנו בתבנית, אם הוא לא עושה את זה, זה לא מופיע). במקרה הזה נראה שרק בויקיפדיה הגרמנית משתמשים במאפיין הזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:40, 13 באוגוסט 2018 (IDT)
וגם שם רק פעמיים. חבל מאוד. תודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:47, 13 באוגוסט 2018 (IDT)
כן יש בוליאניים. אני אחשוב אם לצלול לתוך זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:19, 13 באוגוסט 2018 (IDT)

מה אתה עושה[עריכת קוד מקור]

למה אתה מוחק בהשחתה רבתית כזו כ"כ הרבה ערכים שמקושרים למגפאונה הימית ועוד לא מטפל באלה שהורדת? עכשיו אין אף דג מקרין סנפיר שנמצא בקטגוריה. אם הם חיות גדולות הם נחשבים למגפאונה אז הם צריכים להיות שם. על מה ההריסה הזו? על מה? 2A01:6500:A040:4492:C64B:72A9:8055:24ED 12:57, 23 באוגוסט 2018 (IDT)
התלבטתי אם להשאיר גם את הקטגוריה המוזרה הזו (שדרך אגב אני יצרתי היום ולא הנפצתי שמות כמו "מקריני סנפיר ענקיים"). מסתבר שגם אותה צריך למחוק. אעשה זאת בדרך שאתה אוהב, דיון מתיש בדף השיחה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:41, 23 באוגוסט 2018 (IDT)

עוד ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי. רציתי להתייעץ איתך. אני לא יודע אם אוכל להתנהג בוויקינתונים כפי שאני מתנהג לפי הכללים כאן. יש פריט המקושר לסטנדאפיסט ישראלי, תם אהרון. מצאתי שם טעות ותיקנתי. שוחזרתי. הסברתי מה העניין, ואמרו לי ליצור פריט חדש. יצרתי ושמתי במקום הנוכחי השגוי כערך של תכונה. אבל הם החזירו אותו ועכשיו יש שם שני ערכים לאותה תכונה, מנוגדים אחד לשני. כמו שאמרו במקום אחר שם באחד הפריטים, לא יכול להיות שיש לה גם ילד אחד וגם שניים. כשמחיתי, קיבלתי מקור, שלדעתם מוכיח שהערך הלא נכון הוא נכון. אבל המקור הזה מוכיח את דעתי, וזה מה שאמרתי. לא קיבלתי תשובה. חיכיתי שבוע. אצלנו הייתי מוחק את הטעות עם תקציר לא התקבלה תשובה במשך שבוע. שם אני לא רוצה לעשות זאת כדי שלא יחסמו אותי בטעות. מה עושים? מתקנים, משאירים עם טעות, עוד משהו? תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:30, 25 באוגוסט 2018 (IDT)

העניין הזה של שם פרטי תם וטום זה בדיוק מה שניסיתי להסביר. סידרתי לפי מיטב הבנתי. Tom יכול להיות תם, תום או טום. Geagea - שיחה 23:21, 25 באוגוסט 2018 (IDT)
לא הבנתי, Geagea, מה ניסית להסביר ולמי? ולגבי מה שעשית, ניסית להבין. איחדת את השם העברי תום עם ההולנדי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:12, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
יגאל, לתם אהרון יש שם פרטי בעברית (תם) ובאנגלית (Tom). כך בדיוק מוצג השם הפרטי שלו בוויקינתוננים. הבעיה הייתה ש-Tom באנגלית קיבל תווית טום אבל זה לא בהכרח נכון. זה יכול להיות תם, תום או טום. ברגע שמחקתי את התווית בעברית פתרתי את הבעיה.
לגבי "ניסיתי להסביר"/ זה מה שניסיתי להסביר כאן. לשמות פרטיים בעברית צריך להיות פריט נפרד. כמו שעשית עם תם. שמות פרטיים באנגלית לא צריכים להיות מתורגמים לעברית. Geagea - שיחה 01:28, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
כן, ראיתי ואהבתי, זה בהחלט פותר את הבעיה. ותודה על הקישור, אני פשוט לא זוכר את כל דפי הדיונים בעל פה. אבל לא ענית לי על שם הולנדי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:31, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
מה זה שם הולנדי? Geagea - שיחה 01:33, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
יגאל, מה זה "השם ההולנדי"??Geagea - שיחה 01:39, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
Thom. וזה בסדר, לחצתי בנייד על הקישור הלא נכון. תודה רבה על העזרה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:25, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
לא בטוח שהבנתי איך סיפור על שם קשור לסיפור על מספר ילדים. אני מקווה שזה נפתר, אם לא אז נא לנסות להסביר מה בדיוק הבעיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:04, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
הסיפור היה הדגמה מטפורית. גם אני מקווה שזה נפתר, נראה מה יגידו שם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:25, 26 באוגוסט 2018 (IDT)

שאלת ויקינתונים - דף פירושונים היפה והחיה[עריכת קוד מקור]

הי, האם היפה והחיה (Q224236) היפה והחיה (פירושונים) לא זהה ל- Beauty and the Beastאנגלית (Q30929113) [1] ? אמא של גולן - שיחה 17:53, 26 באוגוסט 2018 (IDT)

נסי להשוות בין it:Beauty and the Beast לבין it:La bella e la bestia (disambigua). יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:56, 26 באוגוסט 2018 (IDT)
אפשר להוסיף גם את ‏La Belle et la Bête‏ (Q15824908) לשניים האחרים. נראה שבאיטלקית הלכו רחוק ויצרו דפי פירושונים גם לתרגומים בשפות אחרות (אחד באיטלקית, אחד בצרפתית ואחד באנגלית). נראה שהקישור של דף הפירושונים אצלנו מקושר לפריט ההגיוני מבין השלושה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:30, 27 באוגוסט 2018 (IDT)

ערב טוב יונה[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תעבור על התרומות שלי. דגש חזק ביטל לי אותן, והעמיד אותי לחסימה. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מתנכל אליי ומבטל לי תרומות נכבדות עם סימוכין ואסמכתות מאתרי חדשות מהימנים. תודה מראש, 109.64.5.254 19:15, 3 בספטמבר 2018 (IDT)

דגש חזק האם תוכל לנמק? עברתי על כמה עריכות והן נראות עריכות לגיטימיות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:36, 4 בספטמבר 2018 (IDT)
מדובר בטרול משתמש:yossimgim. דגש - שיחה 12:13, 4 בספטמבר 2018 (IDT)
אוקיי דגש חזק. להבא נא להוסיף את זה בתקציר העריכה של כל הביטולים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:49, 4 בספטמבר 2018 (IDT)

מייקי[עריכת קוד מקור]

ככל שאני חופר יותר בעדכוני ויקינתונים אוטומטיים אני מתפעל כמה הוא הספיק בשהותו הקצרה כאן! יש לך איזה דיבור איתו? יש מצב שהוא חוזר מדי פעם לעשות דברים? עבודה אצלי מעולם לא חסרה... בורה בורה - שיחה 06:43, 4 בספטמבר 2018 (IDT)

לא. רק דרך ויקיפדיה וברוב המקרים זה היה דרכך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:47, 4 בספטמבר 2018 (IDT)
את זה אני יודע... תודה. בורה בורה - שיחה 09:48, 5 בספטמבר 2018 (IDT)

תודה על החלפת "שבור "ב"שאפור"[עריכת קוד מקור]

בערכים השונים. הקדמת אותי :). סיון ל - שיחה 09:24, 5 בספטמבר 2018 (IDT)

על לא דבר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:24, 5 בספטמבר 2018 (IDT)

הוספת מידע מיותר ומחיקת מידע קיים בערכים על תחנות רכבת בארץ[עריכת קוד מקור]

ברצוני לדווח על התמשמש Vladislav22. משתמש די בעייתי אבל הפעם הוסיף טבלאות בערכים על תחנות רכבת בארץ של קווי האוטובוס בתחנה. בחלק מהערכים הטבלה מבורכת ומוסיפה ובחלק מהערכים הוא מחק את המידע הצריך להיות בערך ויקיפדי ובמקום הוסיף טבלה ומעמיס על הערך. כולל מחיקה של מידע שאני כתבתי בנושא שצריך להיות בערך שכזה, משהו שיהיה מפורט אך לא מעמיס. Danbus43maalit72 - שיחה - 18:47, 01 באוקטובר 2018 (IDT)

שלום Danbus43Maalit72, ניהלת מלחמת עריכה מול Vladislav22 שאסורה בוויקיפדיה ודינה חסימה (ולא משנה מי "התחיל"). פנית אליו בנושא (כך צריך) אך בנוסח איום שמומש פעמיים אחרי 20 דקות: כאן ובדף של Ldorfman. פניות למפעילים (כשצריך) יש לבצע בויקיפדיה:בקשות ממפעילים, בגלוי ובמרוכז (אתה מתכוון שכל מפעיל יטפל בנפרד?). אם הטבלאות נראות לכך מיותרות – פתח דיון מסודר במזנון, והכותרת "קווי הזנה לתחנה" מתאימה לאתר חברת החשמל ולא בדף על תחנת רכבת. (נ"ב: החתימה שלך ללא קישורים) בברכה, חזרתישיחה 19:26, 1 באוקטובר 2018 (IDT)
אני מסכים עם עמיתי חזרתי. אציין כי בעייני אין בעיה עם הוספת טבלאות האוטובוסים ולא הבחנתי במחיקת מידע. עם זאת, התוספת הייתה בערכים רבים, כך שאני לא מוציא מכלל אפשרות שפשוט לא הבחנתי בזה.
בהזדמנות זאת, אעיר הערה הקשורה לעניין: שם המשתמש שלך מעיד-לכאורה על קשר שלך לחברת התחבורה "דן". אם זה אכן כך, נדרש גילוי נאות בדף המשתמש שלך ואם זה לא כך, ראוי שתציין זאת שם או שתבקש להחליף את שם-המשתמש שלך. Ldorfmanשיחה 19:43, 1 באוקטובר 2018 (IDT)
משתמש:Danbus43Maalit72, ראוי שתתקן את החתימה שלך. מסתבר שהיא לא מקושרת לשם המשתמש. ראה את הקישור האדום לעיל. Ldorfmanשיחה 19:48, 1 באוקטובר 2018 (IDT)
משתמש:Danbus43Maalit72‏... Ldorfmanשיחה 23:22, 2 באוקטובר 2018 (IDT)

בית בספורט[עריכת קוד מקור]

היי. אני שמח שסוף סוף עשית את היורדות, אבל בלבלת משהו עם lineHeight, בשורה 149 התוצאה יוצאת כפולה, וחצי מהבתים יוצאים בגובה ענק בטבלה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:34, 21 באוקטובר 2018 (IDT)

לא אני בלבלתי. כש{{א|ערן} יצר את התבנית הוא עשה שאם מוצגים תוצאות המשחקים אז גודל הטבלה מותאם לכמות המשחקים. מצד אחד ככה לא נוצרת רשימת משחקים שהיא בגודל כפול מהבית, מצד שני יוצא שהשורות רחבות כאשר בבתי יש משחק בית וחוץ או בתים עם 6 קבוצות כמו בגביע העולם בכדורסל 2014. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:16, 22 באוקטובר 2018 (IDT)
לא הבנתי כלום. למה זה טוב? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:08, 22 באוקטובר 2018 (IDT)
ראה דוגמה
טבלה לדוגמה טקסט הכותרת טקסט הכותרת
טקסט התא כדי להמחיש את הבעייתיות טקסט התא
טקסט התא טקסט התא של טבלה קצרה
טקסט התא טקסט התא ובצידה מלל ארוך
טקסט התא טקסט התא וכאן נמצא המקום האחרון מתוך 4

במשחקי

בית

וחוץ

עם 4

נבחרות

יש

12

משחקים

זאת

אומרת

שיהיו

12 שורות בצד הטבלה

אתה שם לב שהפירט של המשחקים ממגיע הרבה מתחת לסיום הטבלה? התאמת רוחב השורה יוצר מצב בה הטבלה מסתיימת בערך היכן שמסתיים פירוט המשחקים. זה שאלה של טעם ועיצוב. אם זה לא נראה לך, אתה מוזמן לדון על כך בדף השיחה של התבנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:42, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
עכשיו אני מבין. לא יפה, אבל מקובל עליי. אבל צריכה להיות אפשרות להעביר פרמטר לטבלה נמוכה להפוך אותה לגבוהה, כדי שכולם באותו ערך יהיו באותו גובה. או, למשל, פשוט להעביר פרמטר גובה. כי בערך המסויים הזה 44 זה מוגזם. שלא יהיה 22, אבל יש הרבה מספרים באמצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:31, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
זה מתאים לדף השיחה של הערך או לאולם הדיונים של התבניות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:28, 24 באוקטובר 2018 (IDT)
בהחלט. בתור התחלה, טוב שלא פסלת על הסף. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:47, 24 באוקטובר 2018 (IDT)

בלגן בוויקינתונים[עריכת קוד מקור]

שלום יונה, אולי אתה תוכל לעזור ואם לא, אולי תדע להפנות את הבקשה. יש במאי קולנוע צרפתי-מאלי בשם Daouda Coulibaly ויש בלוגר מחוף השנהב בדיוק באותו שם. בוויקינתונים איחדו את שניהם לכדי ישות אחת. ראה (צר') והקישורים שם. הערך הצרפתי עוסק בבלוגר והתמונה של הבלוגר נכונה. שני הערכים באיטלקית ובקריאולית האיטית עוסקים בבמאי הקולנוע (אפילו שבאיטלקית הדביקו את התמונה של הבלוגר). האם אתה יכול לסדר זאת? תודה.אודי - שיחה 10:34, 23 באוקטובר 2018 (IDT)

לא היה כאן איחוד של פריטים אלא מישהו שקישר בצורה שגוייה לבלוגר (אי שם ב־2016) כך שאין פתרון קסם (ביטול איחוד). אז למה שלא תסדר את זה? תיצור פריט חדש (בתפריט הצד בוויקינתונים יש קישור ליצירת פריט), תעביר אליו את הקביעות שמתאימות לפריט החדש + הקישורים הרלוונטיים מהפריט הקיים ‏דאודה קוליבאלי‏ (Q3702455). ומהפריט הקיים תסיר את הקביעות הלא נכונות. אני לא מכיר דרך לפצל פריט בצורה מהירה יותר. אם תעשה את זה ותתקל בהתנגדות לפיצול, תעדכן אותי ואני אתערב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:48, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
לא משנה. יצרתי את ‏דאודה קוליבאלי‏ (Q57644258) רק תבדוק שהעברתי את מה שצריך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:12, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
נראה לי בסדר גמור. תודה רבה. אשתדל לכתוב ערך על הבמאי.אודי - שיחה 12:01, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
דרך אגב. מה התעתיק שאתה מתכוון להשתמש בו, דאודה קוליבאלי? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:10, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
חשבתי דאודה קוליבלי. אם יחליטו קוליבאלי אין לי בעיה עם כך. יש לשם הזה הרבה מופעים (צר').אודי - שיחה 13:37, 23 באוקטובר 2018 (IDT)

בהזדמנות שאני כבר כאן, שאלתי לפני שלושה ימים בשיחת משתמש:Netanel488 שאלה בנושא צרפתית. עד עכשיו הוא לא השיב. אולי אתה יכול להתייחס לבקשתי. בברכה.אודי - שיחה 15:45, 23 באוקטובר 2018 (IDT)

עכשיו ענה, כך שאתה פטור מהעול.אודי - שיחה 17:20, 23 באוקטובר 2018 (IDT)
עדיף לשאול בויקיפדיה:ייעוץ לשוני, יש שם יותר מבקרים ולכן זמני תגובה מהירים יותר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:03, 24 באוקטובר 2018 (IDT)

כוכב לאיש הטכני![עריכת קוד מקור]

כוכב טכני
תודה רבה, יונה. מלך אתה. עומר טולדאנו - שיחה 18:29, 1 בנובמבר 2018 (IST)

מחיקת טיוטה שהועברה[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על מחיקת הטיוטה לשעבר סכמת קירוב פולינומית.

האם להבא יש לי דרך למחוק בעצמי טיוטה לאחר שעברתי למרחב הערכים/להעביר בצורה אחרת שלא תיצור סתם טיוטה מיותרת? זה ינחמנו - שיחה 14:35, 29 בנובמבר 2018 (IST)

זה ינחמנו, לך אין דרך למחוק דפים, רק בעלי הרשאת מפעיל מערכת יכולים. להבא אתה מוזמן לבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים את מחיקת הטיוטה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:13, 29 בנובמבר 2018 (IST)

העברת קואורדינטות לויקינתונים[עריכת קוד מקור]

אהלן, ראיתי שהעברת מידע ממחלף העמקים ומחלף שמריהו מזרח. מה זה אומר בדיוק? בצומת רמז לא ראיתי שהעברת, איך מעבירים? תודה. אני יכול גם להעביר לשם? אני מתכנן לכתוב על עוד כמה צמתים/מחלפים בקרוב. תודה! Shinaimm - שיחה 14:50, 2 בדצמבר 2018 (IST)

לא אני העברתי, אני רק ראיתי שזה כבר נמצא שם. בעיקרון כל אחד יכול להוסיף מידע בפריט הרלוונטי בויקינתונים. בנוגע לצומת רמז כרגע אין פריט בויקינתונים שהוא מקושר אליו. ניתן לראות את זה על ידי הברקוד האפרורי שנמצא בתפריט העליון. לאחר שיוצרים פריט או אם יש פריט, ניתן להוסיף קביעה "קואורדינטות" (P625) ושם להוסיף את הקואורדינטות. לאחר מכן, הקואורדינטות יופיעו אוטומטית בתבנית:מחלף (או בתבניות מיקום אחרות) וגם בראש הדף. אשמח שתנסה גם ליצור את הפריט וגם להוסיף מאפיינים לויקינתונים וכמובן שאם יש לך שאלות, אתה מוזמן לשאול אותי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:17, 2 בדצמבר 2018 (IST)
תודה רבה! האמת שזה היה ממש פשוט. אדע גם להבא. תוכל להתייחס בבקשה ל: ויקיפדיה:תבנית/אולם_דיונים#הוספת_תמיכה_רכבתית_בתבנית_מחלף? תודה. Shinaimm - שיחה 20:59, 2 בדצמבר 2018 (IST)

עורך ממשק בויקימסע העברי?[עריכת קוד מקור]

שלום יונה בנדלאק. שמתי לב שאתה עורך ממשק בויקיפדיה העברית ושיש לך ידע טכני רב. האם תהיה אולי מעוניין בהרשאות דומות בויקימסע העברי ולסייע לעבוד על הצד הטכני של האתר + לייבא פיצ'רים מתקדמים מהויקימסע האנגלי והגרמני. אנו זקוקים במיוחד לעזרה מאנשים המתמחים בצד הטכני כעת שהמשתמש דקל כמעט ואיננו פעיל יותר. בברכה, WikiJunkie - שיחה 17:43, 8 בדצמבר 2018 (IST)

לצערי אין לי זמן להרחיב את הפעילות שלי למיזמים אחרים. כך שכגרע אין לי צורך בהרשאות כאלו, אם בעתיד יתפנה לי זמן אותו הרצה להשקיע בויקימסע, ניתן יהיה לשקול זאת בשנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:14, 10 בדצמבר 2018 (IST)

מזל טוב[עריכת קוד מקור]

😍 יומולדת!שמח 😍 דגש - שיחה 22:31, 10 בדצמבר 2018 (IST)

מ ז ל ט ו ב ! Mbkv717שיחה • ג' בטבת ה'תשע"ט • 06:48, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! Itaygur - שיחה 08:12, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 08:31, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:32, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! --eli - שיחה 14:37, 11 בדצמבר 2018 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! !Ewan2 - שיחה 02:25, 12 בדצמבר 2018 (IST)

תודה לכולם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:26, 13 בדצמבר 2018 (IST)

פורטל בעלי חיים: ערכים מבוקשים[עריכת קוד מקור]

לא מסודר...הרבה חיות בלי קישורים לערכים באנגלית--שלום1234321 - שיחה 11:26, 14 בדצמבר 2018 (IST)

אתה מוזמן לסדר אותו. או כל אחד אחר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:35, 16 בדצמבר 2018 (IST)
סידרתי קצת, מוזמן להציץ. --שלום1234321 - שיחה 10:20, 1 בינואר 2019 (IST)

טומאת שכבת זרע[עריכת קוד מקור]

שלום יונה.
אני מבין בהחלט למה מחקת את הטיוטה הנ"ל, עם זאת, אשמח אם תוכל להחזיר אותה לרגע כדי שאוכל להעביר אותה לטיוטה פרטית שלי, ולעבוד עליה לכשאתפנה לכך (אלא אם כן היה כתוב שם משפט אחד או שניים, ואז אין צורך לשחזר אותה), ואח"כ תמחק אותה שוב. אם אתה יכול ישר להעביר אותה לטיוטה פרטית בלי לשחזר אותה, עוד יותר טוב. תודה רבה יאיר דבשיחה • ט' בטבת ה'תשע"ט • 09:51, 17 בדצמבר 2018 (IST)

יאיר דב היו שם שני משפטים. האחד הוא המשפט הפותח בערך שבמרחב הערכים והשני הוא על כך שאסור לטמא כזה להיכנס להר הבית. אם בעתיד תרצה להרחיב את הערך, עדיף שתעתיק את הערך הנוכחי שבמרחב הערכים לטיוטה שלך ותרחיב אותו. או שתרחיב ישירות את הערך הקיים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:59, 17 בדצמבר 2018 (IST)
יאיר דבשיחה • ט' בטבת ה'תשע"ט • 10:44, 17 בדצמבר 2018 (IST)

מיזם כדורסלני נבחרת ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום מר בנדלאק. שמתי לב שאתה מתחבר לתחום הכדורסל. אתה מוזמן להשתתף במיזם כדורסלני נבחרת ישראל שפתחתי. Amiroשיחה 17:37, 20 בדצמבר 2018 (IST)

שאלה על התיוג במזנון[עריכת קוד מקור]

היי, התיוג שלך עבד? או לא? אם לא אז אתייג את כולם שם שוב. בנוסף, אם ההצעה תתקבל אז חשבתי לאחד עם תבנית: אישיות ולתת את השם המאוחד לה, אבל זו כבר מטרה משנית. זה יחסוך המון זמן עריכה ובניית תפקידים ותבניות מחדש...( מניסיון של עשרות המרות בעלי תפקידים שביצעתי לאחרונה). תודה. Shinaimm - שיחה 17:45, 30 בדצמבר 2018 (IST)

קיבלתי את התיוג הראשוני. אם תייגת אותי שוב היום אחר הצהרים אז לא קיבלתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 21:43, 30 בדצמבר 2018 (IST)
דיברתי רק על הראשוני, כי מישהו שם כתב שהוא לא תויג בהתחלה. תייגתי אנשים שהבנתי שיש להם מה לתרום ומשום מה לא הגיבו אז חשבתי שזה בגלל שלא תויגו. תודה על תגובתך. אני גם חשבתי שצריך לשנות את השם, אם ההצעה תעבור חשבתי להציע לאחד גם עם תבנית אישיות ש(90% מהשדות בה כבר מוכלים במנהיג) ולתת לתבנית המשולבת את השם אישיות. Shinaimm - שיחה 07:39, 31 בדצמבר 2018 (IST)

בעלי חיים: ערכים מבוקשים[עריכת קוד מקור]

הוספתי קצת בציפורים, מי אחראי שם? --שלום1234321 - שיחה 14:13, 31 בדצמבר 2018 (IST)

שלום1234321 כבר כתבתי לך במקום אחר אבל אני אחזור על זה. ויקיפדיה מופעלת על ידי מתנדבים ישנם מיזמים שפתחו ושהיוצרים שלהם כבר לא פעילים או לא פעילים במיזם. ובכל מקרה, כל מי שרוצה לעדכן יכול לעשות זאת. בעבר היה משתמש בשם משתמשון שעדכן את הרשימה (מאז הוא פעל בשמות שונים ולאחרונה הוא עורך כאנונימי מכתובות IPv6. אז אתה מוזמן לעדכן את הפורטלים השונים. רק שתדע שעדיף לכתוב ערך אחד או שניים שחסרים ולא ליצור רשימה של עשרות ערכים חסרים כי מה שמעניין בוויקיפדיה זה הערכים הקיימים ולא הערכים החסרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:36, 1 בינואר 2019 (IST)
תודה --שלום1234321 - שיחה 10:40, 1 בינואר 2019 (IST)
דרך אגב, הסתכלת פעם בערכים מבוקשים בתחום הפיזיקה? כי לזה קוראים רשימה של עשרות ערכים חסרים... תודה --שלום1234321 - שיחה 13:17, 2 בינואר 2019 (IST)
מה שהתכונתי להגיד זה שעדיף להשקיע את הזמן בכתיבת ערכים ולא ויצירת רשימות של ערכים חסרים. כמובן שאם אתה רוצה ליצור רשימות ערכים חסרים - לך על זה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:28, 2 בינואר 2019 (IST)
בסדר, תודה בכל אופן. --שלום1234321 - שיחה 13:46, 2 בינואר 2019 (IST)
ובקשר לציפורים, שמעת פעם על האתר [[2]]? (זה אתר על תוכים ששמו תוכיפדיה) מה אתה חושב, זה מקור טוב (לא לתמונות, למידע.)? --שלום1234321שיחה • ז' בשבט ה'תשע"ט • 14:31, 13 בינואר 2019 (IST)

הצבעת מחלוקת - יום שישי השחור (קניות)[עריכת קוד מקור]

שלום רב. נפתחת הצבעת מחלוקת בעניין שינוי שם הערך (לאיזה שם לשנותו). מאחר שהיית מעורב בדף השיחה, אני מפנה אותך לדף. ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:יום שישי השחור (קניות). בברכה, דני. Danny-wשיחה 13:12, 9 בינואר 2019 (IST)