שיחת משתמש:יונה.ג

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יונה.ג, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Freddie Mercury 22:39, 30 יוני 2006 (IDT)

תבנית מינרל[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

כמה הערות:

  • תודה על ההרחבה בערך מוסקוביט ועל כתיבת הערך סילביט (אם כי רצוי שברגע שבחרת זיהוי משתמש תשארי איתו וכך לא יהיו לנו גם משתמש:יונהג. וגם משתמש:Yonatg03). אין לך מושג כמה אני שמח שיש מישהו פרט אלי שמתעניין בנושא.
  • תוכלי בבקשה לפרט להבא מה המקור למידע שכתבת (אתרי אינטרנט, ספרים וכו'). אני מניח שאת מקפידה לא להעתיק מידע כפי שהוא כתוב (שהיא פעולה אסורה בשל בעיית זכויות יוצרים) אלא מעבדת חומר מכמה מקורות. את הפירוט תוכלי לתת בערך עצמו תחת כותרת "מקורות" או אפילו ב"תקציר העריכה" (זה השדה הקרוי תקציר המצוי מייד לאחר חלון העריכה ולפני כפתורי השמירה וההצגה המוקדמת).
  • תסתכלי בבקשה בשינויים שעשיתי בערך על מוסקוביט. אני משתדל להשתמש במינוח העברי היכן שיש כזה ולהרבות בקישורים היכן שניתן.
  • כמו שכתב לך ערן. על מנת להציג את כל הפרמטרים שכתבת בטבלה ושלא הוצגו בתחילת הערך יש להוסיפם לתבנית מינרל. אולם אז צריך להכנס למבצע (המכונה בטרמינולוגיה של ויקיפדיה אסם) ולהוסיף תוכן לכל ערכי המינרלים הקיימים (בספירה אחרונה 51) שבהם תופענה פתאום שורות חדשות בעקבות השינוי. אני מוכן להיכנס למבצע כזה אם את מוכנה לחלוק את העבודה איתי.
שבוע טוב אביהו 19:34, 1 יולי 2006 (IDT)

יונה.ג ו-yonatg03 זה לא אותו בן אדם כך שאני לא יכולה לקחת את הקרדיט על הערך סילוויט אבל תודה בכל מקרה יונה.ג 16:21, 2 יולי 2006 (IDT)

הוספתי בינתיים את מה שרציתי להוסיף לטבלה/תבנית בתור מידע נוסף, האם זה נראה ויזואלית סביר?

איך מכניסים תמונות כך שהן יהיו ליד הטקסט הרלוונטי להן בלי שהן יזיזו הכל למטה? יונה.ג 17:08, 2 יולי 2006 (IDT)

כמה הערות. ראשית, מקובל להזיח את התשובה על ידי שימוש בסימן ה:. שנית, כתב מוטה על אף שנתמך בוויקיפדיה נראה רע מאד בעברית והתקבלה החלטה עקרונית שאין לעשות בו שימוש. עדיף להדגיש את הכותרות על ידי שלושה סימני גרש מכל צד. לגבי הכנסת תמונות זה נושא בעייתי בגלל התבנית. אם התבנית לא הייתה כל כך רחבה הייתי שם את התמונות מימין. מכיוון שאי אפשר לעשות זאת אין ברירה והתמונות צריכות להישאר מתחת לתבנית. אנסה להקטין את המרווח בינם לבין התבנית. לגבי הסילביט אני מתנצל אם חשדתי בכשרים אבל תודי שהאפשרות שיהיו שני משתמשים שונים ששמם הפרטי יונה שיכתבו על מינרלים בהפרש של כמה ימים זה מזה היא קלושה ביותר. אביהו 22:47, 2 יולי 2006 (IDT)