שיחת משתמש:העיתונאי המנטר/ארכיון 20

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


תב:כ"ג אלול[עריכת קוד מקור]

תודה על השחזור בלוח המודעות שכחתי מזה, לגבי התבנית פתחתי פסקה חדשה מכיוון שהדיון הקודם היה ישן מדי, אבל לא נורא תודה! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 14:48, 1 בספטמבר 2021 (IDT)

תסתכל על התגובות החדשות יותר בדיון הקודם. המשתמש שפתח את הדיון בעבר החליט שלא לפתוח דיון חדש תחת כותרת חדשה, ולכן כדאי לכבד את ההחלטה ולא לפצל את הדיון. זה מקשה בסופו של דבר לדעת מה דעת הרוב בדיון. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:50, 1 בספטמבר 2021 (IDT)
לכן כתבתי בסוף ההודעה שלי "אבל לא נורא" תודה בכל זאת! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 14:52, 1 בספטמבר 2021 (IDT)

שלום הארי.

הצורה אכן לא הייתה ראויה למרחב הערכים, אבל האם יש פוטנציאל לערך? (או בשפה מדוברת: כשנושא בבירור לא ראוי לערך, אין מה להעביר לטיוטה)

בב"ח, דגש - שיחה 16:38, 1 בספטמבר 2021 (IDT)

אתה צודק. כשהבחנתי בערך, שמתי לב ישר שמחד מדובר בערך שאינו בשל (בעל מבנה של טיוטה סטנדרטית), ומאידך לא מדובר בערך הבל. לכן בעווני מיהרתי להעביר את הערך לטיוטה מבלי לבדוק האם הערך בכלל אנציקלופדי. להבא אבדוק גם את העניין הזה לפני שאני מעביר לטיוטה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 16:44, 1 בספטמבר 2021 (IDT)

שאלה של Edengsi (10:01, 2 בספטמבר 2021)[עריכת קוד מקור]

איך אני פותח ערך חדש? --Edengsi - שיחה 10:01, 2 בספטמבר 2021 (IDT)

תוכל לפרט יותר? איזה ערך תרצה לכתוב? הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:05, 2 בספטמבר 2021 (IDT)

שאלה בניטור[עריכת קוד מקור]

אם שחזרתי אנונימי אני צריך לסמן את העריכה שלו ששוחזרה כבדוקה? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 17:01, 2 בספטמבר 2021 (IDT)

יהונתן, אם אתה משחזר אנונימי (שים לב - משחזר, לא מבטל) העריכות שלו מסומנות באופן אוטומטי כבדוקות. כאשר אתה מבטל עריכה של משתמש אחר - היא לא מסומנת כבדוקה באופן אוטומטי. אפשר גם להפעיל את סקריפט 63, שמסמן גם עריכות שבוטלו (ולא שוחזרו) כבדוקות. יש רק לשים לב שהוא מסמן אותן כבדוקות ברגע שלוחצים על כפתור הביטול, גם אם אחרי זה מתחרטים ולא שומרים את הביטול. מוזמן להתייעץ עימי במידה ועולות תהיות ושאלות נוספות במהלך הניטור השוטף, אני אשמח לסייע הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 17:05, 2 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה אני בהתחלה מתחיל ללמוד את המערכת הזאת , אגב סקריפט 63 מה זה אומר בדיוק מה אני צריך לעשות בכדי שזה יפעל? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 17:08, 2 בספטמבר 2021 (IDT)
תוסיף לדף הסקריפטים האישי את השורה: importUserScript( 63 ); הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 17:10, 2 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 17:11, 2 בספטמבר 2021 (IDT)

מניסיוני[עריכת קוד מקור]

כשמתחילים להתחזות לך או להשחית את דף שיחתך - תדע שאתה עושה עבודה מושלמת ;-) התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 17:42, 2 בספטמבר 2021 (IDT)

הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 17:43, 2 בספטמבר 2021 (IDT)

מה קורה?[עריכת קוד מקור]

מה קורה? אתה מפעיל מערכת ומנטר וכו' ויש לך ניסיון, רציתי לשאול אותך אני כרגע עובד עם Eitanbb, סיכמנו שהוא עובד על ערך בטיוטה ואני בודק שזה בסדר ואם כן אז נאשר את זה עם גארפילד וכו' וככה הוא יוכל להעביר ערכים, הוא רוצה לכתוב ערך מסויים אבל הכלי תרגום אומר לו שהוא צריך הרשאת בדוק העריכות, שאלתי אותו לכמה זמן והוא אמר לשבוע, עכשיו זה נתון לשיקול דעתך, האם אתה חושב שיש לאפשר לו הרשאת בדוק עריכות לשבוע? אני יעקוב אחרי כל עריכה שלו ויוודא שחוץ מהתרגום אינו עושה כלום.

בברכה חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 14:31, 3 בספטמבר 2021 (IDT)

שבוע גג, כשאסיים אבקש להוריד את ההרשאה. Eitanbb, שיחה, יאללה לכתוב! 14:32, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
בתור התחלה, נשאלת השאלה האם גארפילד אישר לך לחנוך אותו בכלל. יהונתן, אני מאוד מעריך אותך, אבל חושב שזה לא משהו שכדאי שתיקח על עצמך. כבר היו עם איתן חונכים מנוסים יותר - דגש ודזרט - וזה לא הלך. אשמח לשמוע מה גארפילד חושב על כל העניין. בכל אופן, גם אם יאשר את החניכה אני עדיין מתנגד להענקת ההרשאה לאור ההיסטוריה הבעייתית. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:37, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
עם דזרט לא הלך?! Eitanbb, שיחה, יאללה לכתוב! 14:38, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
אני לא חונך שלו רק עוזר לו ואם אני רואה שהערך סבבה ומתאים למרחב זה ישאר לשיקול דעתו של גארפילד, אני לא חונך שלו רק מסייע, לגבי ההרשאה זו דעתך ואני מכבד אותה! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 14:38, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
@העיתונאי המנטר הסיבה טכנית ואני חושב שכדאי שדגש ייצור מסנן שיימנע ממני לערוך כל דבר של בדוקי עריכות חוץ מתרגומים. אבל בסדר Eitanbb, שיחה, יאללה לכתוב! 14:41, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
איתן, זה לא העניין כאן (זה גם חשוב, אבל לא העניין המרכזי). כל עוד ההרשאה אצלך כל העריכות שלך יסומנו כבדוקות אוטומטית ולא יעברו דרך מערך הניטור שלנו. לזה אני לא מוכן. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:43, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
היי עכשיו שמתי לב כי הוא בכלל חסום ממרחב הערכים ככה שהוא לא יוכל לערך שום דבר חוץ מטיוטה חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 14:44, 3 בספטמבר 2021 (IDT)
יש לי פשוט בעיה בגאדג'ט של התרגום שלא נותן לי לפרסם בגלל TepmplateStyles או משהו כזה וצריך בדוק עריכות אז שמישהו יפץור Eitanbb, שיחה, יאללה לכתוב! 20:46, 4 בספטמבר 2021 (IDT)
נסה לתרגם ערך אחר במקום (או לתרגם אותו ללא הכלי) או שתוכל לחקור בעצמך את הנושא. בתור מי שניסה את שלושת השיטות - השלישית היא הטובה ביותר, וזאת שתעזור לך לכתוב את הערך האיכותי ביותר. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 21:13, 4 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה על העצה! Eitanbb, שיחה, יאללה לכתוב! 14:43, 5 בספטמבר 2021 (IDT)

כל הכבוד![עריכת קוד מקור]

על עבודתך המסורה, לדוג דף שיחה שמחקתי לפני שנים, ללא שום קול צעקה לא מאף בירוקרט או מפעיל מערכת. הייתי משתמש תורם ביותר לפני עוד מעט עשר שנים, אבל הייתי קטין. הרגשתי שהדף, שהופיע במנועי החיפוש, פוגע בפרטיות שלי. אז מחקתי אותו, תוך מתן הסבר לפעולותיי. על פעולה זו לא הורמה קול צעקה למשך למעלה משלוש שנים. וכמובן שהצדק דרש שאתה ומשתמש:התו השמיני תסתערו קדימה ותכו על החטא והעוול שהסב נזק כה רב לקהילת ויקיפדיה ישראל ולהפצת הידע האנושי.. כל הכבוד על התרומה העצומה לחופש המידע ולזכויות האזרח.

ועכשיו אחרי הסופרלטיבים, אתה מוכן להניח לי לבלות את חופשת השבת שלי מהצבא ברוגע, בלי שיהיה צורך שאתעסק בעניינים המבישים האלה? בושה שמשתמש שתרם שנים לקהילה צריך להתעסק במלחמות העריכה האלה. לרוב אני חותם את הודעותיי בברכה, הפעם אפסח על כך. רועי 18:55, 3 בספטמבר 2021 (IDT)

מחיקת תוכן מדפי שיחה אסורה. כמו התו, אני לא רואה סיבה לחרוג מהנהלים ולכן שחזרתי אותך בהתאם לבקשתו בדף הבקשות ממפעילים. ייתכן שיהיו כאלו שיגידו שמדובר במקרה גבולי, אבל כל עוד וק:הזכות להישכח לא תהיה מדיניות רשמית לא מדובר בכזה לטעמי. ובכלל, כששני מפעילים בהווה ומפעיל לשעבר משחזרים אותך - כדאי שתחשוב שוב לפני שאתה מפקפק בפעולות שלהם. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:23, 3 בספטמבר 2021 (IDT)

יש דבר כזה "הזכות להישכח". הזכות הזו לא מצדיקה הסתרה כשיש סיבה לחשוף, אבל "ככה כתוב בנהלים" אינה סיבה. אם אין בדפים בהם מדובר ערך ממשי לשיפור ויקיפדיה, יש לכבד את בקשת המשתמש ולהשאירם מחוקים. בברכה - קיפודנחש 20:43, 4 בספטמבר 2021 (IDT)

אני מסכים עם קיפודנחש בעניין זה. פרט להודעות אוטומטיות, איחולי "מזל טוב" ובקשות איזוטריות, אין בדף השיחה הזה כלום. ובכלל, זכותו של כל משתמש לפקפק בפעולות הקולגות האחרות, בין אם הם מפעילים, ובין אם לא. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:46, 4 בספטמבר 2021 (IDT)
לפקפק בפעולות - מותר. להמשיך במלחמת העריכה (שבה לא רק אני ביטלתי את עריכתו, אלא עוד שני עורכים, שמשום מה דווקא לא זכו לתגובות אלו בדף שיחתם) - אסור. הכלל הוא שאין למחוק תוכן מדפי שיחה, ויש לכבד אותו. רוצים לשנות אותו? פתחו דיון במזנון, הפכו את "הזכות להישכח" למדיניות רשמית. עד אז - אין מה לבוא אליי בתלונות, אלא לכללים עצמם, שנקבעים על ידי הקהילה כולה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:51, 4 בספטמבר 2021 (IDT)
הצעתי לאפשר למחוק ארכיונים אישיים לאחר מספר שנים. ההצעה לא התקבלה. אני לא חושב שאפשר למחוק. המשתמש יכול לארכב. גילגמש שיחה 20:54, 4 בספטמבר 2021 (IDT)
אף אחד לא בא בתלונות, מנהלים כאן דיון לגיטימי. את הדיון התחיל רועי, שפנה אליך בדף השיחה, ולא למשתמשים האחרים, שהודעה זו גם קשורה אליהם. יש מקום לשיקול דעת במקרים כאלו, לדעתי לפחות. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 20:56, 4 בספטמבר 2021 (IDT)
מתוך ויקיפדיה:דף שיחה - אין למחוק ולהעלים דיונים, ואין לערוך דברי אחרים בדף שיחה, אלא אם מדובר במקרה ברור של תוכן לא ראוי, השחתה, הטרדה, ספאם או חשיפת פרטים אישיים. במקרים אלו, עדיף למחוק את הדברים ולא לערכם, ובמיוחד כאשר הדברים חתומים. כללים אלו נהוגים לא רק בדפי שיחה, אלא גם בדפים שאינם דפי שיחה בהם מקובל לחתום על הדברים (דוגמת המזנון, דלפק הייעוץ, "הכה את המומחה" וכן הלאה). אני חושב שאת הדיון הזה יש לקיים במזנון, ולא בדף שיחתי, כי לשיטתכם דרוש שינוי במדיניות. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:58, 4 בספטמבר 2021 (IDT)

גילגמש והעיתונאי המנטר. הפעולות שלכם הן תעודת עניות לויקיפדיה העברית, ומקרה נקודתי שמייצג לא מעט דברים שרקובים פה. כוחניות, בריונות והטרדה; במקרה שלא באמת יש נוהל מוצק כזה או אחר שמתייחס אליו. מקרה שלא נגעו בו שנים. והכל.. בשביל מה בדיוק? בשביל, מה? לדעתי - נכנסתם למלחמה מיותרת שעליה אתם מתחרטים, אבל לסגת עכשיו, ולעשות תיקון - הרי זה יהיה משום ויתור, והכבוד שלכם חשוב לכם מדי. ולגבי ההצמדות המגוכחת שלך לנהלים - קרא קצת גמרא חביבי. אפילו א-לוהים שיקר לאברהם בשביל שלום בית. ביום שני יפתחו הספרים - עשו את חשבון הנפש שלכם. בברכה, רועי 00:04, 5 בספטמבר 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 36[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #36
עודכן ב־5 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את GHA למפעיל מערכת
ההצעה ליישם את החלטת הקהילה בנוגע להגדרת משתמש ותיק זכתה לתמיכה רחבה במזנון ●
הצעת מדיניות בנושא כתיבה אנציקלופדית וכתיבה יחצ"נית זכתה לתמיכה רחבה במזנון, והתקבלה כמדיניות רשמית ●
מיזם משחקי וידאו נפתח בשנה שעברה על ידי TheNintendoGuy, אבל לא הצליח לגייס תמיכה ואנשים שיפעלו במסגרתו, ולכן בפועל היה במצב של השהייה. בימים אלו חוזר המיזם לפעול, תחת ארגונו ואחריותו של שוקו מוקה. מוזמנים להצטרף! ●
● בדיון במזנון מתגבשת הסכמה רחבה אפשרית להוספת כללים חדשים לגבי עריכות בתשלום. ●
● במזנון מתקיים דיון שבו מוצע להגביל את טווח השימוש בתבנית "בעבודה" לכמה שעות ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קולנוע ישראלי קצר
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך מיכה מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 13:26, 5 בספטמבר 2021 (IDT)

הסרת פרק ביקורות[עריכת קוד מקור]

שים עין על דה וינצ'י או מה שיהיה שמו. הוא מחבל בערכים באופן שיטתי על ידי הסרת כל הביקורות. בורה בורה - שיחה 18:27, 5 בספטמבר 2021 (IDT)

בורה בורה, אני מודה לך על החיזוק. הייתי צריך אותו. יחד עם זאת, אין צורך לקרוא לפעולותיו בערך "חבלה". מבחינתו, הן נעשות באופן לגיטימי (לטענתו, על סמך ויקיפדיה:כתיבה אנציקלופדית וכתיבה יח"צנית). הוא טועה בדבריו, שכן המדיניות אינה מתירה הסרה גורפת כזו של קישורים - שבעיני מהווה פעולה מזיקה, ואם המדיניות הייתה מתירה פעולה כזו - לא הייתי תומך בה. כרגע נראה שיצא לחופשת-ויקי, אבל אם ימשיך בהסרה גורפת ללא בדיקה מעמיקה של הקישורים - לא אהסס לבטל אותו. כל תקוותי היא שההיתקלות הזו בינינו לא תביא לפרישתו כפי שעולה מדף שיחתו, כי בסופו של יום כן מדובר במשתמש תורם בכל אופן, תודה לך על תגובתך הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 18:32, 5 בספטמבר 2021 (IDT)
אני מצר על המילה חבלה למרות שהסרה סיטונית בעשרות ערכים בהחלט גובלת בזה. אני משחזר מה שבמעקב שלי. מסתמא יש עוד. בורה בורה - שיחה 18:35, 5 בספטמבר 2021 (IDT)
אשמח ששניכם תסתכלו עוד 5 דקות בתגובה שלי לוינצ'י בשיחת_משתמש:HaShumai#הצילו!. מוטב לדעתי להתעמק מעט במה שאני כותב לו עכשיו, כי יש איזו נקודה-שתיים בסיסיות שהן בבסיס רוב המחלוקות שאפשר למנוע. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 00:12, 6 בספטמבר 2021 (IDT)

18:19, 6 בספטמבר 2021 (IDT)

חדשופדיה[עריכת קוד מקור]

שלום.

נדמלי שחדשופדיה זה בערוגה שלך. אם לא, אודה אם תפנה את הבקשה למי שזה כן בערוגתו.

הבקשה היא להוסיף לגיליון הבא (נרלי שלקודם כבר אי אפשר להוסיף) משפט קצר על האורח הנוכחי בביכורים/הילולים (יצא שזה אותו אדם).

תודה ושנה טובה וכן הלאה קיפודנחש 20:19, 6 בספטמבר 2021 (IDT)

קיפודנחש, המיזם אכן באחריותי. כמנהגי, אוסיף בשבוע הבא את הידיעה בנושא. שנה טובה הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 20:30, 6 בספטמבר 2021 (IDT)

מה?[עריכת קוד מקור]

חבל שלא חסמת את 212.143.69.161. המשתמש אמנם לא השחית בימים האחרונים אך פעם בחודש חודשיים הוא מתעורר, משחית ונרדם שוב. חבל: הוא אינו תורם דבר פרט להשחתות והוזהר מספר פעמים. אז נמשיך לספוג פעם בחודש. אסף השני - שיחה 23:07, 8 בספטמבר 2021 (IDT)

אסף השני, אין טעם לחסום כתובת IP לא פעילה. כתובות לפעמים מתחלפים והחסימה עלולה "להתגלגל" לאנונימי שכן מתכוון לתרום. אם מישהו משתולל בהווה מכתובת מסוימת, יש טעם בחסימות ארוכות יותר, אבל 3 חודשים אחורה זה עשוי להיות חסר טעם, ואף מזיק בגלל חוסר הספציפיות של החסימה. אנא ראה עוד בראשית פרק זה. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:37, 8 בספטמבר 2021 (IDT)

סנט גאלן (עיר)[עריכת קוד מקור]

הסרתי את הפירושונים משום שאין צורך בפירושונים כאשר יש סוגריים בשם. הפירושונים לא מופיעים בשאר הדפים בפירושונים ספסףספספוני בספסופיכםמה עשיתי?! 16:03, 10 בספטמבר 2021 (IDT)

הבנתי, צודק לגמרי. מזל שעשית את זה - עכשיו סנט גאלן (פירושונים) זה כבר סנט גאלן, כפי שאמור להיות הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 16:05, 10 בספטמבר 2021 (IDT)

תעבירו את זה הלאה[עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: מצדיע לך על הטיפול המסור והאיכותי בדף הבקשות למפעילים. קבלת ההחלטות המהירה שלך מרשימה אותי, ומצד שני גם הידיעה מתי לעצור ולהתייעץ חשובה
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:56, 11 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה רבה איש השום הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:58, 11 בספטמבר 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 37[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #37
עודכן ב־11 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

● במפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את GHA למפעיל מערכת
● בדיון במזנון שעסק במדיניות הויקיפדית בקשר ל"עריכה בתשלום", הייתה הסכמה רחבה לשנות את הכללים הקיימים. לפרטים נוספים, עיינו בשינויים במדיניות
מיזם ביכורים מציג ביכורים והילולים חדשים ●
● החל "גל" שלישי של מיזם תעבירו את זה הלאה
● הבחירות לחבר הנאמנים של קרן ויקימדיה הסתיימו. בבחירות הצביעו 6,873 בעלי זכות בחירה ל-19 מועמדים. בסופו של דבר נבחרו 4 מהמועמדים: Rosie Stephenson-Goodknight, Victoria Doronina, Dariusz Jemielniak, Lorenzo Losa. לפרטים נוספים >>>
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא להט"ב
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך מיכה מרשימת הערכים המומלצים כאן
שנה טובה ומתוקה

MediaWiki message delivery - שיחה 23:03, 11 בספטמבר 2021 (IDT)

המקבץ השבועי: להט"ב-3[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא להט"ב-3. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 12 בספטמבר 2021 (IDT)

תעבירו את זה הלאה[עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: על תרומתיך הרבה לויקיפדיה בבקשות ממפעילים.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
נריה - 💬 - 22:16, 12 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה רבה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:59, 13 בספטמבר 2021 (IDT)

18:33, 13 בספטמבר 2021 (IDT)

בקשת מחיקה של ערך ריק[עריכת קוד מקור]

כתבת "הערך בעבודה על ידי משתמש אמין וותיק. אני מציע לתת לו רגע לכתוב את הערך ולא להפריע לעבודתו. אני מניח שיש לזה קשר לדיון במזנון על תבנית "בעבודה", אבל כל עוד זה המקובל אצלנו ולא נקבע נוהל חדש אפעל כרגיל". מקובל ליצור ערך בטיוטה ולאחר מכן להעביר אותו למרחב הערכים, לא ליצור ערך ריק לגמרי שמוצבת עליו תבנית {{בעבודה}}. אם זה היה המצב, והוא היה עובר במצב תקין אך לא שלם, מילא. ‏Saifunny‏ • שיחה 12:34, 17 בספטמבר 2021 (IDT)

ראיתי בתרומות שלו שזה מה שהוא תמיד עושה. שיהיה. ‏Saifunny‏ • שיחה 12:38, 17 בספטמבר 2021 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: יש כל מיני דרכים להתחיל כתיבה של ערך, ועל אף שאישית אני מתנגד לפרסום ערך אולטרה-קצרמר עם תבנית "בעבודה" כגישה - יש כאלו שזו המועדפת עליהם. אני לא רוצה להפריע למשתמש באמצע העבודה, ומחיקה מהירה של הערך ללא התראה עלולה לגרום לאובדן העבודה שהושקעה (זה מבחינתי הסיכון העיקרי) - וחבל. לכן חיכיתי שיבצע עריכות נוספות, ובהתאם במידת הצורך אפנה אליו (כפי שעשיתי כעת). הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 12:38, 17 בספטמבר 2021 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אכן עולה מדף התרומות שלו שזו לא הפעם הראשונה שבה הוא מתחיל כתיבה של ערך, אבל בסופו של דבר מסיים את כתיבת הערך במהרה וללא בעיות. במקרים כאלו כדאי לנהוג בשיא הרגישות, ולא להפריע לכתיבה המתמשכת. זה גם לא שהוא מניח את התבנית על הערך במשך שבועות, אלא דווקא מאלו שמסירים אותה עם סיום העבודה. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 12:42, 17 בספטמבר 2021 (IDT)

סופת חול (סרט)[עריכת קוד מקור]

תהיתי איך להתייחס לזה. עזרת לי... GHA - שיחה 22:01, 17 בספטמבר 2021 (IDT)

שמח לשמוע רק מוודא - מערכת בדיקת פרמטרים דלוקה אצלך? היא שימושית מאוד. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:03, 17 בספטמבר 2021 (IDT)
עכשיו כן :) GHA - שיחה 22:10, 17 בספטמבר 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 38[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #38
עודכן ב־1 באוקטובר
לחתימה על מינוי לידיעון

● לאחר דיון במפעיל נולד החליטו הבירוקרטים למנות את GHA כמפעיל מערכת
● בחודש מרץ, לאחר דיון במפעיל נולד הוחלט למנות את דגש למפעיל מערכת לחצי שנה, בבחינת "תקופת הרצה" בה יכלו הבירוקרטים להתרשם מתפקודו. השבוע הודיעו הבירוקרטים כי הם מרוצים מתפקודו של דגש כמפעיל וכי הרשאותיו הוארכו למלוא פרק 3 השנים לו הצביעה הקהילה מלכתחילה. ●
● לקראת חגיגות 20 השנים לוויקיפדיה העברית, הקים Gilgamesh את מיזם העשור השני. מוזמנים להצטרף! ●
● במזנון עלתה הצעה לבצע ארגון מחדש של תבניות התחזוקה
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זוכי פרס אופיר
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך מטאליקה מרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 19:27, 18 בספטמבר 2021 (IDT)
לא ראיתי הודעה על דיון במבנה העמוד הראשי שמתנהל כעת. בב"ח - קיפודנחש 05:55, 24 בספטמבר 2021 (IDT)
נכון, הדיונים בנושא החלו רק יום לאחר שליחת ההודעה. הנושא יפורסם בגיליון הקרוב. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 10:49, 24 בספטמבר 2021 (IDT)

המקבץ השבועי: זוכי פרס אופיר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זוכי פרס אופיר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 19 בספטמבר 2021 (IDT)

שיחת משתמש:AviSem[עריכת קוד מקור]

היי. בבקשות ממפעילים ישנה בקשה למחוק את הדף הזה בטענה להבל. האם נהוג למחוק דפי שיחה של משתמשים במקרים כאלה? זה לא הבל מובהק, סתם מתן כותרת (מיותרת) לדף שיחה על ידי המשתמש עצמו. GHA - שיחה 15:27, 19 בספטמבר 2021 (IDT)

GHA, ללא קשר לשאלתך, במידה והעורך יבצע עריכות הקשורות למוצא ולדת, חסום אותו מיד ושחזר את כל עריכותיו. אשלח לך מייל מסודר כשאהיה מול מחשב. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 15:30, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
GHA, שמח שבחרת להתייעץ עימי לטעמי זה לא מקרה שמצדיק מחיקה, כי אכן לא מדובר בהבל מובהק. אף על פי כן, אני מבין מדבריו של ברק שייתכן שמדובר בטרול(?) ואז יכול להיות שכן יש צורך למחוק. נחכה להבהרה ממנו. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 15:34, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
אשלח לך גם אימייל מסודר. אכן כנראה מדובר בטרול :) ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 15:35, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
אין בעיה. אבדוק את עריכותיו מדי פעם. GHA - שיחה 15:35, 19 בספטמבר 2021 (IDT)

21:31, 20 בספטמבר 2021 (IDT)

שאלה בניטור[עריכת קוד מקור]

אם ראיתי דף הבל ושלחתי בקשת מחיקה, האם יש לסמן את הדף כבדוק? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 22:27, 21 בספטמבר 2021 (IDT)

כן, רצוי לעשות זאת. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:49, 21 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 22:49, 21 בספטמבר 2021 (IDT)

המקבץ השבועי: מישור החוף הדרומי[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מישור החוף הדרומי. שבוע טוב, EranBot - שיחה 00:20, 26 בספטמבר 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 40[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #40
עודכן ב־26 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

● נפתחה תחרות ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת
● בימים אלו עולות הצעות לשנות את עיצוב העמוד הראשי בדף ייעודי - ויקיפדיה:עמוד ראשי/עיצוב 2021. ●
● בכיכר העיר מתקיים דיון לגבי פרשת הערך הבדוי 2016, ועל השפעותיה על הקהילה ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מישור החוף הדרומי
ערכים מומלצים: מתקיימות הצבעות לגבי הוספת הערכים גבול ארצות הברית–קנדה והוגו בלאק לרשימת הערכים המומלצים כאן

MediaWiki message delivery - שיחה 12:03, 26 בספטמבר 2021 (IDT)

חדשופדיה של שבוע 39[עריכת קוד מקור]

למה היה דילוג משבוע 38 לשבוע 40? מה קרה לשבוע 39? קריצהSaifunny‏ • שיחה 12:09, 26 בספטמבר 2021 (IDT)

אוי, לא שמתי לב. יצרתי את הגיליון החדש באמצעות כפתור מיוחד שמאפשר לי ליצור ישירות את הגיליון של השבוע הבא, אלא שעשיתי זאת רק לאחר שכבר התחיל השבוע. מבאס. בגיליון הבא אוסיף הבהרה. תודה על כך שהפנית את תשומת ליבי לטעות הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 12:12, 26 בספטמבר 2021 (IDT)
גם אני תהיתי לגבי זה. 💛🤍שוקו מוקה💜🖤שיחההצטרפו למיזם משחקי הוידאו!12:13, 26 בספטמבר 2021 (IDT)

01:21, 28 בספטמבר 2021 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך מייל חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 17:21, 30 בספטמבר 2021 (IDT)

מיד אגיב. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:46, 30 בספטמבר 2021 (IDT)

חסימה אפקטיבית[עריכת קוד מקור]

היי. מאחר שאופי הפעילות הזה נצפה מהכתובת לפני כחודש, שיניתי את החסימה כך שתהיה אפקטיבית יותר: הרחבתי אותה לחודשיים, וכללתי בה רק את מרחב המשתמש – הסבירות שמשתמש מכתובת זה יזדקק לעריכה מועילה בשיחת משתמש אינה גבוהה. ועבודת בונוס קטנה: נסה לנחש למה כתוב בשורת החסימה 61 ימים ושעה אחת... דגש - שיחה 20:37, 30 בספטמבר 2021 (IDT)

רעיון טוב, תודה על השינוי. לגבי החידה - תוכל לתת לי רמז?קריצה הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:26, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
מה קורה ב־31 באוקטובר? דגש - שיחה 21:24, 2 באוקטובר 2021 (IDT)
אני מניח שזה קשור למעבר לשעון חורף... הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:28, 2 באוקטובר 2021 (IDT)
אתה מניח נכון. זה קשור לפרסור של המערכת את לוח הזמנים. דגש - שיחה 22:30, 2 באוקטובר 2021 (IDT)