שיחת משתמש:המקיסט/אפריל 2017- אוגוסט 2017

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת המקיסט בנושא הצבעת מחיקה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

22:32, 17 באפריל 2017 (IDT)

ערך חדש אודה לעזרה[עריכת קוד מקור]

אודה לך מאוד אם תיתן את דעתך על הערך הראשון שכתבתי. האיש מרצה שלי באוניברסיטה. יוסף ויצמן Echadw - שיחה 22:13, 18 באפריל 2017 (IDT)

שלום Echadw . כן, אין בעיה. רק קודם כל, דבר ראשון- הודעה חדשה בדף שיחה מציבים בתחתית הדף.המקיסט --- על דא ועל הא 08:11, 19 באפריל 2017 (IDT)
עברתי על הערך, תיקנתי כמה דברים מינוריים יחסית. על פניו, הערך טוב יחסית, רק שיש לי כמה הערות:

1.אני בספק לגבי החשיבות-נכון שהאיש הנ״ל הוא משנה לראש לשכת עורכי הדין בישראל, אבל אני לא מי יודע מה בקיא בקרטריונים של חשיבות, ואני לא יודע אם זה מספיק. אם תפרט אולי לגבי החברות הציבוריות בהן הוא דירקטור זה יעזור(חוץ מזה, גם נראה לי שתפקידו כראש הוועדה ההומניטרית במשרד הפנים זה תפקיד שכבר מראה שיש לו חשיבות).

2.לגבי התפקידים שלו- תוכל אולי לנסח קצת יותר טוב את התפקידים שלו בתחילת הערך (ניסיתי בעצמי, וזה עדיין נראה פשוט כמו ״רשימת מכולת״ שלא נגמרת).

3.הערות שוליים שמי כשאתה מסיים להתייחס אליהן (כמו למשל במילים ״דירקטור בחברות ציבוריות״, לי לפחות נראה יותר הגיוני לשים את הערות השוליים אחרי המילה ציבוריות, ולא אחרי המילה דירקטור). אגב, אני חייב לציין, יש לך המון הערות שולים, וזה מעולה!

תודה רבה, ואם יש לך הערות/ הצעות נוספות, אתה מוזמן לרשום.המקיסט --- על דא ועל הא 08:27, 19 באפריל 2017 (IDT)

התודה והברכה היא לך! תודה על ההשקעה המבורכת בערך, ושלמדתי ממך עוד דברים חשובים. לדעתי הערך מתאים. מדובר על אדם מכובד מאוד. אני עדין לא יותר מתי כדאי לנסות להעביר למרחב הערכים. מה גם שאני מחפש תמונה שמותר להעלות. שוב תודה רבה על העזרה Echadw - שיחה 16:48, 19 באפריל 2017 (IDT)
בכיף לדעתי אתה יכול להעלות כבר עכשיו (אפשר להעלות בלי תנוה, יש לא מספיק ערכים בוויקיפדיה בלי תמונה של מושא הערך. זה לא נורא).המקיסט --- על דא ועל הא 17:49, 19 באפריל 2017 (IDT)
19:40, 24 באפריל 2017 (IDT)

חניכה[עריכת קוד מקור]

הי "המקיסט"
אשמח אם תעזור לי ללמוד איך ליצור ערך טוב
תודה. Grutzking (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום Grutzking וסליחה על המענה המאוחר. כן, בטח! רק שים לב בבקשה:בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. המקיסט --- על דא ועל הא 19:34, 1 במאי 2017 (IDT)
22:50, 1 במאי 2017 (IDT)

חניך[עריכת קוד מקור]

תודה רבה "המקיסט"! אשמח להתחיל מחר (כלומר 2.5) Grutzking - שיחה 00:47, 2 במאי 2017 (IDT)

כן, אין בעיה. אז איזה ערך תרצה לרשום? המקיסט --- על דא ועל הא 10:25, 2 במאי 2017 (IDT)
Grutzking ? המקיסט --- על דא ועל הא 22:04, 4 במאי 2017 (IDT)

הצבת תבניות חשיבות[עריכת קוד מקור]

היי המקיסט. שמתי לב שהצבת מספר תבניות חשיבות על ערכים, ולהבנתי - עשית זאת אף על פי שאין לך זכות הצבעה. לפי המדיניות (ויקיפדיה:הבהרת חשיבות): "כל ויקיפד בעל זכות הצבעה רשאי להניח תבנית חשיבות על ערך". ערכים בהם הצבת תבנית חשיבות לאחרונה: HowToBasic, חגית עוז, Top Geek. הסרתי את תבנית החשיבות מהערך חגית עוז. אם טעיתי - אשמח אם תוכל לעדכן אותי כדי להתנצל ולהשיב את התבנית. אם לא טעיתי - אבקש ממך לא להניח יותר תבניות חשיבות בניגוד לנהלים. תודה רבה. דוג'רית - שיחה 16:22, 2 במאי 2017 (IDT)

היי דוג'רית ותודה. מצטער, לא ידעתי שצריך זכות הצבעה כדי להציב תבניות חשיבות. לא בדקתי גם אם אין לי זכות הצבעה, אבל הגיוני שלא תהיה לי, בגלל שלאחרונה לא יוצא לי כ"כ לערוך בוויקיפדיה (בדקתי, ואכן אין לי זכות הצבעה).המקיסט --- על דא ועל הא 18:52, 2 במאי 2017 (IDT)
בוקר טוב. גם אני לא מפסיקה ללמוד כאן דברים חדשים. שיהיה יום טוב. דוג'רית - שיחה 06:50, 3 במאי 2017 (IDT)

בקשה לעזרה[עריכת קוד מקור]

אני מאוד מבקש שתעזור לי בויקיפדיה ובכל מה שקשור אליה או בקיצור תחנך אותי (-; נתי פתי הסימפטי - שיחה 16:25, 8 במאי 2017 (IDT)

שלום, הייתי שמח, אבל אני לא יכול, אני אמור להיות חונך של משתמש אחר. מצטער... המקיסט --- על דא ועל הא 18:04, 8 במאי 2017 (IDT)
05:24, 9 במאי 2017 (IDT) 00:48, 16 במאי 2017 (IDT) 01:02, 23 במאי 2017 (IDT)

חונכות בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

אהלן שמי עידו, אני חדש בויקיפדיה, אתמול כתבתי את הערך הראשוןשלי והמליצו לי להגיע לחממה כדי לחפש חונך, האם רלוונטי?IdoPerry - שיחה 13:06, 30 במאי 2017 (IDT)

שלום עידו. כן, אני יכול. היה משתמש שפנה אליי לפני כמה זמן לחונכות, הסכמתי לו, אבל לא קיבלתי ממנו תגובה בסוף, אז אני יכול.המקיסט --- על דא ועל הא 13:10, 30 במאי 2017 (IDT)
15:18, 30 במאי 2017 (IDT) 22:04, 5 ביוני 2017 (IDT)

סיוע בנושא המשך כתיבת ערך מתורגם מאנגלית[עריכת קוד מקור]

שלום יונה אני פונה אליך מאחר וציינת שאת מתמחה בין השאר במדעים ובטבע. בסדנת ויקיפדיה לגמלאים, התחלתי לערוך ערך בשם "מעבדה רפואית". נעזרתי ותרגמתי ערך דומה באנגלית (Medical Laboratory). אני רוצה להמשיך בעריכת הערך מהנקודה שהפסקתי, אך איני יודע כיצד לעשות זאת כך שהערך באנגלית יופיע ואוכל להמשיך לתרגם ולערוך את הערך מהנקודה שהפסקתי. אגב רוב העבודה היא תרגום, עריכה ותאמה לתוכן ישראלי של הערך.

אודה על הדרכתך

עמנואל גזית (emgaz)

שלום עמנואל גזית. אני המקיסט, אז אם התכוונת לפנות ליונה, חלה טעות. אני אולי לא מתמחה במדעים וטבע, אבל אולי אני אוכל לעזור לך מבחינת תרגום. אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. המקיסט --- על דא ועל הא 16:44, 6 ביוני 2017 (IDT)
18:29, 12 ביוני 2017 (IDT)

רן בן עטיה[עריכת קוד מקור]

היי המקיסט, ראיתי שתמכת בהשארת הערך, ואשמח מאוד אם תוכל להצביע בעד הערך. Bamir8 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

Bamir8, אני מצטער, אבל אני לא יכול להצביע בגלל שלא עשיתי 100 עריכות בשלושת החודשים האחרונים (לא תרמתי מספיק לוויקיפדיה לאחרונה). דרך אגב-בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. סידרתי גם את הכותרת (כדי שתהיה כותרת והפרדה בין זה לשיחות האחרות בדף השיחה).המקיסט --- על דא ועל הא 21:28, 13 ביוני 2017 (IDT)
18:44, 19 ביוני 2017 (IDT)

טיוטה גנוזה[עריכת קוד מקור]

שלום המקיסט, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:רשימת פרקי "הפיג'מות".

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 17:27, 23 ביוני 2017 (IDT)

היי, אשמח לסיוע בהוספת ערך חדש בצורה נאותה[עריכת קוד מקור]

היי מקסיט :) אני אורן נעים מאוד.
ניסיתי להוסיף ערך חדש "טלאביי" ולצערי הערך נמחק מכיוון שלא צלחתי בהסברה ברורה של הערך.
קיימים ערכים כגון: "winwin","יד2","הומלס_(אתר_אינטרנט)" בעלי אותו אופי ערך.

תוכן ההסברה היה בעל אופי דומה, אך ייתכן כי לא צלחתי בהסברה ברורה של הערך.
מאוד מודה לך על זמנך, וממתין לתגובה.

מצורף תוכן הערך לעיונך:

<h1 class="firstHeading" lang="he"></h1> Telebuy הנה פלטפורמה בעלת ערך בתחום השיווק והפרסום מודעות מוצרים לקנייה ומכירה בעיקר מוצרים משומשים יד שנייה ובנוסף גם מוצרים חדשים.

האתר נוסד לראשונה בשנת 2016 על ידי אורן חחיאשוילי, על מנת לתת מענה לציבור הרחב טלאביי משמשת כבמה לסוחרים ואנשים פרטיים

המעוניינים לשווק ולמכור או לחלופין לקנות מוצרים חדשים או משומשים, ללא תשלום וניתן לממש את השימוש ב-TeleBuy דרך האפליקציה הסלולרית, דרך הסמארטפון או דרך אתר האינטרנט.

בעבר חוו משתמשים מאתרים ופלטפורמות שיווק נוספות בארץ הגבלות בכמות המודעות ונדרשו לשלם סכום נכבד על מנת לפרסם מעל מודעה אחת.

ניתן גם להתעדכן בכל הקשור לחדשות טכנולוגיות, חדשות אינטרנט, ביקורות מפרטים ואפילו מאמרים לביצוע פעולות תיקון עצמיות בבית.


פרסום ממומן - כידוע ישנם משווקים ומפרסמים המעוניינים להיות בראש הדף ולייצר זרימת לקוחות גדולה יותר.

TeleBuy מאפשרים קידום מודעות באופן אישי, ממוקד ובכך להגדיל את חשיפת מודעות המכירה.

קטגוריות המכירה העיקריות עוסקות במוצרים משומשים יד שנייה, לוח רכב, לוח דרושים לעבודה, וחיות מחמד.

וניתן לסנן את תוצאות החיפוש באופן ממוקד ע"י טווח מחירים, אזור מגורים, ותתי-קטגוריות.

היי אורן. זה בטח בגלל שהפלטפורמה הנ"ל היא חדשה יחסית (כך שאין לה כ"כ השפעה, דבר שלא עוזר בדיוק כשמחפשים חשיבות לערך), ואני מניח שהיא לא פופולרית במיוחד (תסלח לי, אבל לפחות לא בהשוואה ל-winwin או ליד 2). כשאמרו לך שלא צלחת בהסברת הערך, התכוונו בטח שלא הראית שיש לו לנשוא הערך מספיק חשיבות כדי שאכן יהיה לו ערך בוויקיפדיה. צריך לתת לדברים כאלה קצת זמן. אם היא תהיה מוכרת עוד כמה זמן בציבור, ותהפוך להיות משהו מוכר, אז תוסיף לה ערך (קח לדוגמא את וויז למשל. חברה שיצרה משהו שהיום כולנו כמעט משתמשים בו. אם זה יהפוך להיות משהו שכמעט ולא יהיה מישהו שישאל מה זה המוצר הזה, אז יהיה מתאים לכתוב ערך על הנושא הנ"ל). מה גם שהניסוח הוא פרסומי, ואולי גם קצת לא נייטראלי ("בעלת ערך"), וויקיפדיה לא נועדה להיות מקום לפרסומות. אגב-בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. מצטער ומקווה שעזרתי.המקיסט --- על דא ועל הא 12:16, 24 ביוני 2017 (IDT)
18:38, 26 ביוני 2017 (IDT)

מזל טוב ליום הולדתך! 2017[עריכת קוד מקור]

המון מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:20, 3 ביולי 2017 (IDT)

תודה רבה! המקיסט --- על דא ועל הא 12:28, 3 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! המקיסט אורשיחה12:30, 3 ביולי 2017 (IDT)
תודה!! המקיסט --- על דא ועל הא 12:31, 3 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! דקה לקפה BDaniel - שיחה 15:42, 3 ביולי 2017 (IDT)
תודה! :) המקיסט --- על דא ועל הא 16:25, 3 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , איש יקר. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 16:33, 3 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה!!! המקיסט --- על דא ועל הא 16:36, 3 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:41, 3 ביולי 2017 (IDT)
תודה!! :) המקיסט --- על דא ועל הא 16:42, 3 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב. בהצלחה בחיים ובעריכה בוויקיפדיה. אופק ~ דברו איתי ~ חברים של כולם בעולם 20:28, 3 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה! המקיסט --- על דא ועל הא 20:34, 3 ביולי 2017 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! (באיחור קטן) אלעדב. - שיחה 08:59, 4 ביולי 2017 (IDT)

תודה רבה!!! :) המקיסט --- על דא ועל הא 09:10, 4 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! באיחור קל... Mbkv717שיחה • י' בתמוז ה'תשע"ז • 23:32, 4 ביולי 2017 (IDT)
תודה! המקיסט --- על דא ועל הא 07:52, 5 ביולי 2017 (IDT)
18:31, 3 ביולי 2017 (IDT)

תיוג[עריכת קוד מקור]

שים לב שתיוג (גם באמצעות תבנית) ללא חתימה באותה עריכה לא יתייג. לכן זה וזה לא עשו כלום. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' בתמוז ה'תשע"ז • 15:52, 4 ביולי 2017 (IDT)

אה, אוקיי, תודה שאמרת לי. אז אנסה עכשיו עם חתימה.המקיסט --- על דא ועל הא 16:01, 4 ביולי 2017 (IDT)
באותה עריכה. האם כאן הוספת את התבנית מחדש כשחתמת? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י' בתמוז ה'תשע"ז • 16:37, 4 ביולי 2017 (IDT)
כן.המקיסט --- על דא ועל הא 16:52, 4 ביולי 2017 (IDT)

שת"פ עם מיזם יחסי החוץ[עריכת קוד מקור]

היי, שמחתי לגלות כי הצעתי התקבלה והשת"פ התקבל בברכה. אשמח אם תעביר את השת"פ לשבועות 1 או 6. אני פשוט לא בארץ בזמן השת"פ וחבל שאפספס... אופק ~ דברו איתי ~ חברים של כולם בעולם 23:09, 9 ביולי 2017 (IDT)

היי, אוקיי, אעביר את השת״פ לשבוע 6.המקיסט --- על דא ועל הא 07:24, 10 ביולי 2017 (IDT)

ערך על דוקטור חולודנקו[עריכת קוד מקור]

אודה מקרב לב על סיוע בשיחזור הערך על דר אהרן חולודנקו (חלד) לאחר עריכתו ועידכונו התואם ועונה על סיבות המחיקה הקודמת. רב תודות! Zo1896 - שיחה 09:41, 10 ביולי 2017 (IDT)

שלום Zo1896 וסליחה על המענה המאוחר (שמתי לב שפנית אליי רק עכשיו, משום מה דילגתי על הודעה זו). לדעתי אין לערך חשיבות (לא בגלל בעיות בכתיבתו, לנשוא הערך אין מספיק חשיבות כדי שיהיה עליו ערך, לדעתי לפחות. יש והיו הרבה פעילים חברתיים, אבל כדי שייכתב עליו בוויקיפדיה צריך להיות משהו ייחודי שהוא עשה, משהו שזוכרים ויבדיל אותו מהשאר). סליחה.המקיסט --- על דא ועל הא 06:21, 16 ביולי 2017 (IDT)

ויקייטנה[עריכת קוד מקור]

שלום,
יש לי ערך שבחרתי: תבוסתנות (אנ') שהוא כרגע בטיוטה (טיוטה:תבוסתנות). תוכל לעזור לי לשפר ולהעלות אותו למרחב הערכים (לצערי גארפילד אינו ממש פעיל לאחרונה)? בברכה, BDaniel - שיחה 15:18, 10 ביולי 2017 (IDT)

היי. כן, אעזור.המקיסט --- על דא ועל הא 17:45, 10 ביולי 2017 (IDT)
BDaniel, עשיתי ממש קצת בערך, אבל לדעתי הוא מוכן כבר (ראיתי שתרגמת לפי הערך באנגלית. אין לי כ"כ מה להוסיף, פרט למה שתיקנתי. לדעתי אם זה הספיק לוויקיפדיה האנגלית, ששם ממש משקיעים בערכים, זה יספיק גם לנו. חוץ מזה, מה גם אפשר לרשום עוד על תבוסתנות? אני יודע שהערך קצת ברמה של קצרמר, אבל נראה לי זה בסדר). המקיסט --- על דא ועל הא 21:24, 10 ביולי 2017 (IDT)
כן תוכל, במידה ותמצא, בנוסף לכך תוכל להעלות את הטיוטה למרחב הערכים (גארפילד אינו ממש פעיל, אני מקווה שימצא מישהו אחר שיחליף). בברכה, BDaniel - שיחה 21:28, 10 ביולי 2017 (IDT)
אז אני אעלה אותה.המקיסט --- על דא ועל הא 21:29, 10 ביולי 2017 (IDT)
יש לי שאלה: ”שבוע 3 (23.7-29.7): עריכת מתקפת איכות (על נושא לבחירתכם).” - על איזו מתקפת איכות מדובר? בברכה, BDaniel - שיחה 21:58, 10 ביולי 2017 (IDT)
רציתי שנבחר נושא קודם (תכננתי להעלות את הנושא קודם ולעשות בחירות, ואז מה שייבחר זה יהיה הנושא של מתקפת האיכות).המקיסט --- על דא ועל הא 22:00, 10 ביולי 2017 (IDT)
BDaniel - שיחה 08:02, 11 ביולי 2017 (IDT)
18:07, 10 ביולי 2017 (IDT) 01:59, 18 ביולי 2017 (IDT)

"הציטוט היומי" בטילדה[עריכת קוד מקור]

שלום המקיסט. לבקשתך כתבתי טיוטת מאמר על מדור "הציטוט היומי" עבור הטילדה. משתמשת:Tmima5/טיוטה/הציטוט היומי האם לכך התכוונת, פחות או יותר? Tmima5 - שיחה 11:57, 21 ביולי 2017 (IDT)

שלום Tmima5. כן, מעולה. תודה אגב, את הראשונה לשלוח כתבה, אז כל הכבוד! זה בסדר רק אם אני אשים את הכתבה בלי החתימה שלך בסוף? אני כותב מי כתב את הכתבה בתחילה (מתחת לכותרת). המקיסט --- על דא ועל הא 12:27, 21 ביולי 2017 (IDT)
אגב, בינתיים הייתי משתמש במקומך בתגית <nowiki> כדי לבטל את התיוג, אבל לא נורא.המקיסט --- על דא ועל הא 12:26, 21 ביולי 2017 (IDT)
את מוזמנת לראות את התוצר בטיוטת הגיליון (יש לך גם תיוג לדף זה)- משתמש:המקיסט/הטילדה הרביעית-גיליון 30. ביטלתי בינתיים את התיוגים בכתבתך, ואחזיר אותם לפני הפרסום. את מוזמנת להביע את דעתך על איך העיצוב.המקיסט --- על דא ועל הא 12:33, 21 ביולי 2017 (IDT)
נראה ממש יופי, המקיסט. יש לי בקשה: האם תוכל למצוא את הקישורים לפרסום הציטוטים האלו? יש דרך פשוטה לעשות את זה? Tmima5 - שיחה 14:54, 21 ביולי 2017 (IDT)
תודה. זה פשוט להריץ בגוגל את ההתחלה של הציטוט לפחות (או במקרה של הנאום של לינקולן, אפשר לרשום ״נאום גטיסברג״ ובדוף ציטוט יומי. גם ראיתי שהסתדרת, אז לא משנה.המקיסט --- על דא ועל הא 15:18, 21 ביולי 2017 (IDT)
כן, תודה. רק לא מצאתי את "טובל ושרץ בידו". אני זוכרת שזה היה בתוך ההקשר. אבל לא נורא, אפשר לצטט את זה שוב עד שהטילדה תתפרסם Tmima5 - שיחה 15:22, 21 ביולי 2017 (IDT)
נכון אבל אגב, הציטוטים במיזם הרבה פעמים חוזרים על עצמם, אז לא נראה לי שיש טעם לרשום הופעה ספציפית שלהם.המקיסט --- על דא ועל הא 15:42, 21 ביולי 2017 (IDT)
בוודאי שיש טעם, כי אחרת אני מדברת סתם על ציטוטים בעלמא, ועם הקישור, רואים שהופיע במדור, והרי בזה עסקינן. Tmima5 - שיחה 15:55, 21 ביולי 2017 (IDT)
אוקיי, הבנתי. צודקת.המקיסט --- על דא ועל הא 16:18, 21 ביולי 2017 (IDT)
לא עושה לעצמי ספוילרים, אבל כל עוד אתה לא חותם באותה עריכה - קישורים לשמות משתמש לא יתייגו. הדבר נכון לשני הכיוונים, אין חשש לציוד וספוילר, וכשתפרסם את הגיליון תצטרך לחתום בדפי התוכן עם התיוג (שאותו תצטרך לכתוב מחדש). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ח' באב ה'תשע"ז • 21:38, 30 ביולי 2017 (IDT)
לא, ממש לא ספויילרים... טוב שאמרת :) בסדר, לא נורא. אבל אני יכול לחתום ואז למחוק את החתימה והתיוג עדיין יהיה תקף, כן? המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:41, 30 ביולי 2017 (IDT)
בהחלט. זה מה שאומר עושה בביכורים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ח' באב ה'תשע"ז • 11:56, 31 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 12:57, 31 ביולי 2017 (IDT)

מתקפת האיכות בוויקייטנה[עריכת קוד מקור]

שלום,
במתקפת האיכות בוויקייטנה, יש לי שני ערכים בטיוטות (טיוטה:Math Rescue ו-טיוטה:עץ הדיאלוג), ואני אשמח שתעזור לי לשפר את הטיוטות האלו ולהעלות אותם למרחב הערכים לפני סיומו של השבוע. בברכה, BDaniel - שיחה 18:48, 24 ביולי 2017 (IDT)

שלום. אני אעזור. המקיסט --- על דא ועל הא 19:45, 24 ביולי 2017 (IDT)
BDaniel, כמה דברים: התחלתי לעבור על טיוטה:Math Rescue, ויש שם מושגים שלא ברורים- גראזלים? ומה זה הנגן הזה שכתבת עליו? אני לא מכיר את המשחק (והאמת שגם מי שיקרא את הערך לא יכיר את זה), תוכל לרשום מה אלה הדברים האלה? ואם טעיתי במשהו מהם, תתקן אותי בבקשה. שוב תודה. המקיסט --- על דא ועל הא 19:52, 24 ביולי 2017 (IDT)
יש שם משפט שלא הבנתי למה התכוונת (הדגשתי אותו). על השאר עברתי והוא בסדר. אעבור עכשיו גם על הטיוטה השנייה. הערך השני מעולה. כתבת ממש טוב. כל הכבוד! המקיסט --- על דא ועל הא 20:01, 24 ביולי 2017 (IDT)
הגראזלים (שכן מופיעים ב-Word Rescue) הם מן יצורים כאלה שגונבים אותיות ומספרים (בטיוטה, זה גניבת מספרים וב-Word Rescue, זה גניבת מילים). בלעדיהם, המשחק לא היה קיים. מחזירים אותו רק לאחר שמבצעים משימות הקשורות לדבר. בנוזף, תיקנתי. בברכה, BDaniel - שיחה 21:41, 24 ביולי 2017 (IDT)
מעולה, תודה. אז אפשר להעלות את שני הערכים למרחב הערכים, לא? המקיסט --- על דא ועל הא 21:49, 24 ביולי 2017 (IDT)
אם לפי דעתך, זה בסדר אז העלה בברכה, BDaniel - שיחה 21:51, 24 ביולי 2017 (IDT)
לדעתי כן. אעלה. תודה המקיסט --- על דא ועל הא 21:51, 24 ביולי 2017 (IDT)
18:58, 24 ביולי 2017 (IDT)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

היי מקיסט,
לאחר שערכתי את הגיליונות ה-28 וה-29 של הטילדה, רציתי לשוב ולערוך את הגיליון ה-30. כבר כתבתי בקשה מלאה ומפורטת מהקהילה. אך מיד אחר כך, תוך כמה דקות, גיליתי כי אתה כבר לקחת על עצמיך את הפרויקט . אז, איך זה מתקדם? אוכל לשוחח איתך על זה? בברכה, מו סיזלאקהטברנה17:22, 28 ביולי 2017 (IDT)

היי מו סיזלאק (דרך אגב, אחלה שם משתמש). מצטער על זה כן, בטח אתה מוזמן לפנות אליי למייל (כי אני לא רוצה להסגיר את התכנונים של העיתון בדף שיחה שכולם יכולים לראות קריצה).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 20:35, 28 ביולי 2017 (IDT)
מתכוון לשם של הגלמוד או לשם של הצב? מו סיזלאקהטברנה23:24, 29 ביולי 2017 (IDT)
אגב, השבתי לך במייל. מו סיזלאקהטברנה
התכוונתי לגלמוד (אח"כ ראיתי שיש לך שם משתמש אחר). לגבי המייל- תודה, אשיב לך עכשיו.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 09:26, 30 ביולי 2017 (IDT)
הגלמוד - הדמות האהובה עליי ביותר בסדרה, אני מת עליו. מו סיזלאקהטברנה09:34, 30 ביולי 2017 (IDT)
טוב, הוא דמות נחמדה, אבל אני מעדיף יותר את ליסה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 09:56, 30 ביולי 2017 (IDT)
מה?! הוא הדמות הכי עמוקה שם, הוא די מרגש לפעמים ואפשר להתחבר אליו בצורה נהדרת. כל הקטע של ה"בדידות" שלו ממש כובש אותי בכל פעם מחדש. ליסה, אם כבר, היא "דמות נחמדה". מו סיזלאקהטברנה09:59, 30 ביולי 2017 (IDT)
בעונות היותר אחרונות מראים אותו כדמות יותר עמוקה, זה נכון. אבל לדעתי הלב הטוב והחכמה של ליסה שובים גם את הלב. אצל מו גם הראו הרבה פעמים את האופי הרע שבו (חמדן, גנב את הרעיון של הומר ל"הומר הבוער", טיפוס לא ידידותי לפעמים, לילדים בעיקר), וזה מה שמאפיין אותו בדר"כ. אגב, גם אצל ליסה צצות לפעמים בעיות של בדידות (שהיא לא פופולרית בשכבה שלה למשל).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 10:13, 30 ביולי 2017 (IDT)
לעולם אזכור את ערב השישי בו ישבתי עם המשפחה לצפות בפרק מזדמן בערוץ הראשון, וליסה נטלה כדורים נוגדי דיכאון שגרמו לה לראות את כל העולם כחיוך אחד גדול. היה שם קטע שהפיל אותי, צחקתי במשך שעות - במקום פרופלור חזק מאד של מאוורר היא ראתה פרצוף מחייך, וכמעט הכניסה את הראש לתוכו. מו סיזלאקהטברנה11:07, 30 ביולי 2017 (IDT)
אני זוכר את הפרק הזה. טוב, ברור שהם הגזימו קצת בקטע הזה. לא אהבתי כ"כ שהם הפכו את ליסה לפסיכית, הרי בדר"כ מציגים אותה בתור הטיפוס השפוי (וגם כאן, בהתחלה, עד שהיא לקחה את הכדורים נוגדי הדיכאון, היא חששה מבצורת עולמית ונכנסה לדיכאון). זה לא מתאים לה. מזל שרק לעתים נדירות מציגים את ליסה באור רע. אגב, גם לי יצא לראות עם המשפחה שלי את הפרקים של "משפחת סימפסון" בערוץ הראשון כשהם היו משדרים אותם. חבל שהם הפסיקו. זה גם היה עונות יחסית חדשות בשלב מסוים, אם אני לא טועה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:21, 30 ביולי 2017 (IDT)
זה היה פרק מצחיק, אבל כשאני נזכר בו היום אני מתעצבן מהצורה בה הם הציגו אנשים דיכאוניים ונוגדי דיכאון. מאד מאז חבל שהפסיקו, עכשיו זה לא למי שיש יס. ציפיתי שתאגיד השידור ימשיך לשדר, אבל הם אכזבו אותי... מו סיזלאקהטברנה20:33, 30 ביולי 2017 (IDT)
טוב, הפרק היה גם מצחיק, כל פרק של משפחת סימפסון מצחיק. כן, תאגיד השידור אכזב. אולי פעם הם יחזרו לשדר את משפחת סימפסון. אני מקווה. זה היה ממש נחמד. לא ידעתי שיש למי שאין לו יס (יש לי יס, ופעם הייתי רואה גם ביס קומדי, אבל גם הם הפסיקו, וחבל. זה היה עונות קצת יותר ישנות, משהו בסגנון 15-20, אבל זה עדיין משפחת סימפסון). אגב, אחד הפרקים שאני אישית יותר אוהב הוא הפרק שליידי גאגא באה לבקר בספרינגפילד (הפרק האחרון של עונה 23-"Lisa Goes Gaga"). הוא היה ממש חמוד לדעתי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:26, 30 ביולי 2017 (IDT)
התבלבלתי, זה רק למי שיש לו יס. לדעתי, "Homer vs. Lisa and the 8th Commandment" (עונה 2, פרק 13) הוא אחד מהטובים ביותר של הסדרה - הוא מציג את המשפחה האמריקאית בצורה הטובה ביותר, וההומור בו פשוט גאוני. מסכים לגבי הפרק של גאגא, הוא היה אחת ההברקות היותר חכמות שלהם. מו סיזלאקהטברנה22:58, 30 ביולי 2017 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── אגב, יצא לך לראות את העונה האחרונה (28)? היא הייתה די טובה, ביחס לשתי קודמותיה הבינוניות ומטה - מאד נהניתי. זו הייתה הפעם הראשונה, מזה זמן רב, שבאמת צחקתי מהם, וגם התחברתי לעלילה. מו סיזלאקהטברנה23:03, 30 ביולי 2017 (IDT)

יש גם היום ערוץ שמשדר פרקים של משפחת סימפסון ביס? לא יצא לי לראות את עונה 2 פרק 13, אבל אני אבדוק אותו , תודה. יצא לי לראות קצת מעונה 28- חלק פרק 3 (כשמשפחת סימפסון עוברת לבוסטון, הוא היה נחמד). חשבתי שראיתי את כולו, אבל פספסתי חלק באמצע (ראיתי את החלקים שהיו ביוטיוב. יש שם לפעמים פרקים מלאים בחלקים, בעיקר מעונות ישנות). ראיתי גם את הפרק עם "Jay-G" (עונה 28 פרק 12. הוא היה טוב) ואולי עוד כמה. מאוד מצחיק (בעיקר הפרק עם Jay-G). ויש להם עלילה טובה, זה נכון. השתלשלות האירועים אצלם מזכירה את הפרקים היותר מוצלחים שלהם. העלילה לא רדודה. ממש אי אפשר להגיד שהם עדיין בימי "הירידה באיכות".המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 08:57, 31 ביולי 2017 (IDT)
ראיתי עשיו את עונה 2 פרק 13. פרק יפה, אהבתי במיוחד את הסוף (המעבר לקרדיטים בסוף היה ממש יצירתי, אגב).זה נכון, הוא באמת מציג את המשפחה הכי טוב שיש - כל אחד לפי התכונות הקלאסיות שלו: הומר ש"עושה את הדבר הלא נכון אבל חוזר בו", ליסה המוסרית, בארט ש"עושה את הדבר הלא נכון" ומארג' די פסיבית ונגררת, אבל תומכת בליסה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 11:28, 31 ביולי 2017 (IDT)
00:45, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

שימוש בתבנית מחק[עריכת קוד מקור]

שלום, ותודה על עזרתך בניטור הדפים החדשים בוויקיפדיה.

נראה שהשתמשת בתבנית {{למחוק}} באופן לא נכון. ככלל, תבנית זו היא תבנית שירות שנועדה לסמן דפים לא נחוצים במרחב המשתמש (כגון ארגזי חול).

ערכי הבל חדשים שראויים למחיקה מהירה אין לסמן בתבנית {{למחוק}}, אלא יש לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ושם לבקש את מחיקת הדף תחת הפסקה "בקשות מחיקה".

מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי, עדיף לבקש את מחיקתו בדף הבקשות מהמפעילים. סימון הדף בתבנית מאט את תהליך המחיקה, משום שהוא מחייב את מפעילי המערכת לבדוק את הגרסאות הקודמות של הדף ולוודא שאכן מדובר בהבל (או בערך לא ראוי).

טיפ: באפשרותך לבקש מחיקה של דפים בקלות ובמהירות על ידי התקנת גאדג'ט: בדף העדפות ← גאדג'טים, תחת הפסקה "ניטור", באפשרותך להפעיל את האפשרות "הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה", "חסימה" ו"הסתרת גרסה" ". כך יהיה באפשרותך לבקש מחיקה של דפים באמצעות לחיצה על כפתור המחיקה שבתפריט "עוד" המופיע בראש הדף.

שוב, תודה רבה על עזרתך בניטור ההשחתות בוויקיפדיה! שמזן#שיחהערכי בראבו16:39, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

אוקיי, תודה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:58, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

הצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

הואיל וזו הצבעת המחיקה הראשונה שלך הייתי מאד שמח להנמקה כלשהיא. כי כמו ששמת לב יש פה סוגיה עקרונית Sambusac - שיחה 21:47, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום Sambusac. קודם כל- תגובות אמורים לרשום בדף השיחה. דבר שני- הצבעתי למחוק כי אני לא רואה חשיבות. לפי ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/צה"ל#קריטריונים לכתיבה על אודות חיילי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, קצין בדרגת אל״מ שלא פיקד על חטיבה (אלא אם כן הוא פיקד על פלוגת החרמ"ש אשחר בחטיבה 401. מה הכוונה בניסוח ״נקרא לשקם...״?), יזכה לערך רק בנסיבות מיוחדות, ופרט לזה, אני לא רואה משהו שמראה על חשיבות בערך.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 21:57, 6 באוגוסט 2017 (IDT)