שיחת משתמש:דניאל 2007/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת ברוקולי בנושא שיחת משתמש:Fxp300

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ברוך בואך לוויקיפדיה!

If you can't read Hebrew, click here.

שלום דניאל 2007/ארכיון 1, וברוך בואך לוויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה.
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ופתוחה שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לערוך אותה. להלן מידע שיהיה לך לתועלת:

עריכה: אם ברצונך להוסיף או לשפר ערך שקראת, ניתן ואף כדאי לעשות זאת. יש ללחוץ על לשונית "עריכה" בראש העמוד ולתקן כמיטב הבנתך. לפני שמירת השינוי מומלץ ללחוץ על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי שעשית תקין. נא להסביר את מהות השינוי בתקציר העריכה, ובמקרה הצורך להוסיף פרטים בדף השיחה של הערך. למידע נוסף: איך לערוך דף, סיוע לגבי עריכות "נעלמות", איך לעצב דפים.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה של הדף. שם ניתן לדון עם אחרים בתוכן הערך. לדף השיחה ניתן להוסיף נושא חדש בלחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה.
חתימות: בוויקיפדיה אין חותמים בגוף הערכים, אך חותמים בסוף כל הערה שכתבת בדף שיחה. כדי לעשות זאת יש להוסיף ארבעה סימני ~ (זרקא) בסוף הטקסט שכתבת (כך: ~~~~), אלו יהפכו אוטומטית בשמירה לחתימה הכוללת את שמך וקישור לדף המשתמש שלך, בתוספת השעה והתאריך.
דפי משתמש והודעות אישית: לכל משתמש רשום יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש, שאליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש, משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. בדף השיחה של המשתמש אפשר להשאיר לו הודעות. המשתמש יקבל חיווי על ההודעה הממתינה.
לתשומת לבך: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
מומלץ לעיין במדריך הכתיבה המקוצר שמסביר את כללי הכתיבה הבסיסיים. אם ברצונך בעזרה נוספת, ניתן לקרוא את דפי העזרה. אם ברצונך לשאול שאלה כללית הקשורה לוויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכדומה), יש לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספציפית, או שברצונך לקבל עזרה בנושא מסוים, ניתן לפנות לדלפק הייעוץ. אם ברצונך לבקש חונכות מוויקיפד בעל נסיון, תוכל למצוא עזרה בחממה.

אני אישית אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הוויקיפדים.

בהנאה!
דוד 09:22, 8 ביולי 2007 (IDT)

בקשר למה שכתבת בספר האורחים

כל אחד יכול לשחזר/לענות וכו' זהכל הרעיון ויקיפדיה אם אתה זקוק למשהו פשוט תכתוב לי (תלחץ על החתימה) סתם כך נהוג לחתום בעזרת 4 טילדות (~) ולקבל את התוצאה הבאה: שמוליק 21:32, 8 ביולי 2007 (IDT)

iPhone

אני רואה שאתה רוצה לכתוב על האייפון אך מקומו אינו בערך IPOD אלא בערך iPhone , אתה מוזמן לכתוב את הערך , בהצלחה --שמוליק 09:23, 13 ביולי 2007 (IDT)

*

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, ‏eytanarשיחהתרומות 11:12, 13 ביולי 2007 (IDT)

תגובה לא ראויה

דניאל,

בוויקיפדיה אנחנו משתדלים לשמור על שפה נאותה, אנא המנע מלקלל משתמשים אחרים. מחקתי את הודעתך מספר האורחים. בברכה, --איש המרק 08:31, 15 ביולי 2007 (IDT)


נחסמת

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
סקרלטשיחה 08:38, 15 ביולי 2007 (IDT) (שחררתי את החסימה). עוזי ו. 09:55, 15 ביולי 2007 (IDT)

הסבר למחיקה בספר האורחים

דניאל, שלום. אני מניח שאתה מתכוון לעריכה הזאת, שבה אני מחליף את התשובה שלך למישהו בשם "תלמיד ישיבה צעיר" בתשובה משלי.

נכון שהפסקה שהוא כתב ארוכה וקצת מסובכת, אבל התשובה שלך, "תודה על זה שאתה שמח באתרנו וגם לא הבנתי אתה יכול בבקשה לכתוב את זה יותר ברור וקצר בתודה", אינה יכולה להשאר בספר האורחים. ספר האורחים הוא האמצעי שלנו לשיחה עם האורחים, והתשובות שם מייצגות את קהילת ויקיפדיה כולה. חשוב בעצמך, מה היית חושב על מוסד שבתשובה לטענה מורכבת וארוכה (שאפשר להבין בקריאה מאומצת) היה כותב דבר כזה במקום לענות לעניין.

קהילת ויקיפדיה מקבלת כל תורם, אבל זה לא אומר שכל אחד מוכרח לעשות כל דבר. אולי תסתפק בינתיים בקריאה והערות בדפי שיחה, ותמנע מתשובות בספר האורחים. עוזי ו. 09:50, 15 ביולי 2007 (IDT)

ספר האורחים

אל תכתוב בספר האורחים יותר. הוא לא נועד לכך שאתה תשאיר שם עשרות הודעות לוויקיפדיה, הוא נולד לאורחים, לא לכותבים. ‏Harel‏ • שיחה 22:41, 16 ביולי 2007 (IDT)

ולגבי שאלתך "אני יכול להיות אחד מכם שאני יכול לחסום ואצלי אחד המחשבים הראשיים" - למשתמשים היכולים לחסום ולמחוק ערכים קוראים "מפעילים". לפני שתהיה מפעיל עליך לצבור עוד הרבה מאד נסיון בכתיבה; ולפני שתצבור נסיון בכתיבה, עליך לצבור עוד הרבה נסיון בקריאה. עוזי ו. 22:44, 16 ביולי 2007 (IDT)
אל תכתוב יותר בספר האורחים, הוא לא נועד לפניות מהסוג שלך. אתה יכול להוסיף את הקוד {{דרוש חונך}} לדף המשתמש שלך ואז יוצמד אליך חונך שיעזור לך. אל תיגע יותר בספר האורחים. ‏Harel‏ • שיחה 12:49, 18 ביולי 2007 (IDT)

דפי משתמש

שלום דניאל,

אנא הימנע מלערוך דפי משתמש של ויקיפדים אחרים, תודה, --איש המרק 22:01, 17 ביולי 2007 (IDT)

ניסויים

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף ערוץ 10 מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, עידו 12:29, 18 ביולי 2007 (IDT)
דניאל שלום, אין צורך לכתוב "קישורים פנימיים". נהוג לכתוב "ראו גם", וזה היה בסדר גמור. עידו 12:34, 18 ביולי 2007 (IDT)
מחקתי את הדף שיצרת "משתמש זה בן 10.11 שנים". אני חוזר על בקשה שכבר נכתבה לך: אל תשתמש במרחב הערכים לניסויים. אתה יכול לעשות ניסויים בארגז חול מתאים, כאן: משתמש:דניאל 2007/ארגז חול. אל תעשה ניסויים בשום מקום אחר. ‏odedee שיחה 12:40, 18 ביולי 2007 (IDT)

ספר האורחים 2

שלום דניאל. אנא, הפסק לענות בספר האורחים - התשובות שאתה נותן שגויות. אם אינך מבין בנושא - יבוא ויקיפד אחר ויתן תשובה. רותם 19:24, 19 ביולי 2007 (I


מופנה תגובה לרותם ו-harel בסדר אני לא יעשה כך אני רק יקרא ויכתוב בויקיפדיה אני לא ישים ולא יענה על הודעות בספר האורחים ואם אני ירצה להגיב אז אני יכתוב בדף השיחה שלי וגם בבקשה תשחררו לי את החסימה אני מתחנן אני לא יעשה יותר כמו מה שעשיתי שכתוב בהנל ביי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בתודה ובברכה דניאל 2007 18:50, 20 ביולי 2007 (IDT)

דניאל: החסימה היא ליום אחד, כדי שתזכור להפסיק לכתוב בספר האורחים. היא תסתיים בקרוב. אתה מוזמן לשוחח עם אנשים כאן, בדף השיחה שלך, ולקרוא ערכים להנאתך. עוזי ו. 19:03, 20 ביולי 2007 (IDT)

שים לב

אין להעביר ערכים ללא דיון, למעט במקרה של טעות ברורה. כבר ביטלו את ההעברה הקודמת שביצעת ל-Ipod ללא דיון, ועליך ללמוד מכך שהצעד הנכון הוא פתיחת דיון בדף השיחה, ולא ניסיון להעביר שוב ללא דיון. העברתי את הערך שוב לשמו המקורי. אם תעביר אותו פעם נוספת ללא דיון - תיחסם. ‏odedee שיחה 21:10, 21 ביולי 2007 (IDT)

בלתי נתפס

שמה של התוכנית הוא בלתי נתפס, כך על פי אתר ערוץ 10 - [1] אנא אל תעשה את השינוי שוב. בברכה, --איש המרק 22:03, 21 ביולי 2007 (IDT)

לאיש המרק נכון היתה תוכנית ביום שני בשעה 21.50 ועכשיו קוראים לזה המופע הבילתי נתפס אני בינתיים אשנה את זה לאיך שאני חושב ואם באמת ימצא שאתה צודק אז אני אכתוב את זה כמו שהיה ביי

בתודה ובברכה

דניאל 2007

דניאל, אל תשנה כלום. קרא את המדריכים שמובאים בהודעת ה"ברוך הבא" שבראש דף זה והשמע למה שכתוב שם. אל תערוך בוויקיפדיה עד שתהיה בקיא מספיק בנהלים ובמדיניות. אם תמשיך בצורת ההתנהלות הנוכחית, תחסם לעריכה. ‏pacman - שיחה 22:13, 21 ביולי 2007 (IDT)

מצטער להגיד לך אבל אני חורש על ערוץ 10 ואני יודע מתי ובאיזו יום ובאיזה שם משודרת התוכנית ואם אתה כל כך רוצה אני אשנה את בייי

בברכה

דניאל 2007

דניאל, מכיוון שבחרת לא לשמוע לי ולשאר מי שכתב לך בנושא בדף שיחתך, חסמתי את החשבון הזה לעריכה. ‏pacman - שיחה 16:33, 22 ביולי 2007 (IDT)

לאנשי קהילת ויקיפדיה שלום רב!!!!

אני חושב שחסימתכם בלתי מוצדקת כי העליבו אותי ואם אתם חושבים שהיא מוצדקת אנא כתבו לי מתי אתם משחררים לי את החסימה בתודה דניאל 2007 12:20, 24 ביולי 2007 (IDT)

החסימה היא לצמיתות (לתמיד). לא תוכל לערוך יותר תחת חשבון משתמש זה. דניאל ב. 12:26, 24 ביולי 2007 (IDT)
דניאל - שלום. כרגע, החסימה שלך היא לצמיתות (כלומר, לתמיד). החסימה הזו מוצדקת מבחינת ויקיפדיה, מכיוון שמאז שנרשמת לא עשית (כמעט) שום דבר מועיל, ורק הטרחת מספר גדול של אנשים לתקן את הנזקים שעשית, בעיקר בספר האורחים. הזמן של מפעילי המערכת (כמו של כל משתמש אחר) הוא יקר, וזה לא הוגן לחייב אותם להשגיח על מי שכבר התברר שגרם נזק.
אני מוכן לשחרר אותך, מתוך תקווה שכעבור זמן (אולי בעוד שנתיים-שלוש) תוכל להיות משתמש מועיל ותורם.
לשחרור החסימה יש שני תנאים:
(1) אל תמחק את דף השיחה הזה. הוא עוזר למפעילים להכיר את ההיסטוריה של הפעילות שלך.
(2) אל תגיב יותר בספר האורחים. זהו תנאי שכבר הוצב בפניך, ולא עמדת בו.
אם מעליבים אותך, אתה יכול להגיב במקום שבו זה קרה, או בדף השיחה הזה. בשום אופן אל תגרום נזקים במקומות אחרים כדי להביע את העלבון.
בינתיים אני לא חושב שכדאי לך לערוך ערכים. אם אתה מוצא ערך מעניין ויש בו משהו לא מובן, אתה מוזמן לשאול בדף השיחה של הערך. שאלות כאלה מקדמות את ויקיפדיה, משום שהן עוזרות לעורכים לשפר את הערכים לטובת הקוראים האחרים.
בהצלחה בויקיפדיה, עוזי ו. 12:31, 24 ביולי 2007 (IDT)

מה יהיה?

לשם מה נועדה העריכה במפלגת העבודה הישראלית? עידו 23:13, 24 ביולי 2007 (IDT)

כי עמיר פרץ היה יור מפלגת העבודה עד שנת 2007 ובשנת 2007 נערכו בחירות לפריימריז של מפלגת העבודה ואז זכה אהוד ברק בתודה רבה דניאל 2007 23:16, 24 ביולי 2007 (IDT)

זאת לא היתה העריכה שלך. אתה שינית את מועד בחירתו של פרץ מ-2005 ל-2006. זוהי, כמובן, שגיאה. עידו 23:19, 24 ביולי 2007 (IDT)

נטויז'ן

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

pacman - שיחה 13:16, 26 ביולי 2007 (IDT)

אזהרה אחרונה

דניאל, זו אזהרה אחרונה. אם תערוך שוב בספר האורחים תחסם לצמיתות. אני מבין שכוונתך טובה אבל התוצאות של מעשיך אינן טובות. ‏pacman - שיחה 22:21, 28 ביולי 2007 (IDT)

דניאל - אחרי ששחררתי אותך מחסימה פעמיים, אני לא רוצה שיהיו אי-הבנות: אני לא מתכוון לשחרר אותך יותר. ביקשו ממך כמה וכמה פעמים שלא לערוך את ספר האורחים. אנא. עוזי ו. 00:00, 29 ביולי 2007 (IDT)

לויקיפדיה

אנא תעזרו לי לבנות תיבות משתמש בערך שלי בתודה דניאל 2007 21:35, 31 ביולי 2007 (IDT)

חסימה לחודש

לדניאל. ביקשו ממך פעמים רבות שלא לכתוב בספר האורחים, והנה כתבת בו שוב. אני חוסם אותך, לא לצמיתות, כי אני עוד מאמין שאתה יכול ללמוד להתאפק ולהפסיק לכתוב בספר האורחים, אלא לחודש, כדי שתהנה מהחופש הגדול, תבלה ותטייל, ותחזור אלינו בספטמבר כשברור לך שאסור לך לכתוב בספר האורחים. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 10:30, 1 באוגוסט 2007 (IDT)

דניאל, אל תסיר הודעה זו מדף השיחה שלך. זה נוגד את הכללים. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 14:28, 1 באוגוסט 2007 (IDT)

לקיהילת ויקימדיה

אנא הורידו לי את החסימה בגלל שכתבתי בספר האורחים כי השארתי אתמול הודעה בדף השיחה ולא עניתם לי אנא הורידו לי אותה כי היא לא מוצדקת בתודה דניאל 2007 14:27, 1 באוגוסט 2007 (IDT)

בתשובה לפנייתך במייל אני עונה לך כאן לבקשתך

מספר רב של פעמים ביקשו ממך לא לכתוב בספר האורחים, והבטחת שלא תעשה כן. הזהירו אותך שתחסם לצמיתות בפעם הבאה שתכתוב שם. כשראיתי שכתבת בספר האורחים הדבר הכעיס אותי, אבל ברור לי שאתה יכול ללמוד את הכללים כאן, ואין סיבה כרגע לחסימתך לצמיתות. לכן חסמתי אותך רק לחודש, ובעוד חודש תוכל להמשיך ולעבוד כאן. בפעם הבאה שתכתוב בספר האוחרים תחסם לצמיתות. יש לנו, למפעילי המערכת, סבלנות, אבל יש לנו גם הרבה דברים לעשות ואין שום סיבה שנשוב ונתעסק כל הזמן בדברים שאתה עושה ובתיקון של השחתות בספר האורחים. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 18:49, 1 באוגוסט 2007 (IDT)


אני מאוכזב

אנא שחחרו לי את החסימה היא לא מוצדקת כתבתי בספר אורחים כי לא עניתם לי בדף השיחה וגם אם לא תשחררו אני יכתוב טופס תלונה למנכל ויקימדיה כולה בתודה דניאל 2007


*זה לא איום אלא בקשה ובלי לפגוע בזכויות יוצרים
כבר שוחררת מספיק פעמים, כל פעם הבטחת ולבסוף לא עמדת בהבטחתך כך שגם אם אתה כעת מתחרט עדיין עדיף שתנוח מעט. --שמוליק 22:47, 7 באוגוסט 2007 (IDT)


שאלה בקשר לחסימה

אתם אמרתם שתשחררו את החסימה שלי בספטמבר אז באיזה תאריך בספטמבר בתודה דניאל 2007 10:25, 12 באוגוסט 2007 (IDT)

ב-1 לספטמבר. דניאל ב. 12:47, 12 באוגוסט 2007 (IDT)
(2025). ‏pacman - שיחה 12:48, 12 באוגוסט 2007 (IDT)

לפקמן הגאון החסימה שלי עד ה1- לספטמבר 2007 ולא 2025

חסימה

אני רואה שחזרת לעצמך. הפעם החסימה היא ל-3 חודשים. בזמנך החופשי תחשב. עידושיחה 21:14, 8 בדצמבר 2007 (IST)

במחשבה שניה, ולאחר עיון מחדש בדף השיחה שלך, חסמתי אותך לצמיתות. מצא לך מקומות אחרים לשחק בהם. עידושיחה 21:33, 8 בדצמבר 2007 (IST)

דניאל

קראתי את דף השיחה שלך ויש לי הצעה בשבילך: תקרא שוב את דפי הנהלים והחוקים לפני שאתה מתחיל לערוך

ולדעתי ויקיפדיה לא כ"כ המקום בשבילך, חוץ מזה אתה יכול בלחיזה כאן או כאן לבנות אתר ויקי משלך. Kingston «  שיחה מחשבים 21:32, 8 בדצמבר 2007 (IST)

ובאמת

קראתי שוב את דף השיחה שלך והבנתי שויקיפדיה היא לא המקום בשבילך

ובאמת תבנה לך ויקי משלך.

וגם בכל פעם שחסמו אותך זה היה בצדק!! אז אל תגיד שזה לא מוצדק!

אני מציע שתערוך את זה:

דניאל


שלום שמי דניאל ואני בן 10.11 אני בדיוק גמרתי את כיתה ה' אם תעודת הצטיינות התחביבים שלי הם : לימודים ,מחשבים,חקר החלל,מכוניות (לאמא שלי יש פיאט פונטו לידיעדכם),טלווזיה ,טכנולוגיה,פלאפונים ,מכשירי –חשמל ועוד


כשאני אהיה גדול אני רוצה להיות בעל ערוץ טלוויזיה ורדיו רופא או חכ אני יודע על ויקיפדיה כבר לפני שנה ולפני כמה חודשים התחלתי להתעניין בה מאוד


ובקשר לגיל:

תוסיף תבנית

משתמש זה בן 36
משתמש זה בן 36 שנים, 4 חודשים ו־18 ימים.


תוכל למצוא עוד תיבות כאן

הודעה למפעילים רחמנים

אם בכוונתכם לשחרר את דניאל בשלב זה או אחר, אנא הזכירו לי להעביר לכם מייל נחמד שקיבלתי ממנו. עידושיחה 21:26, 27 בדצמבר 2007

שלום אני מודה שמשתמש דניאל1212 זה עוד משתמש של דניאל 2007

שיחרור חסימה

דניאל 2007 (שיחה | תרומות | מונה) 10:45, 25 במרץ 2013 (IST)

שלום דניאל, שחררתי את חסימתך. אני מניח שהתבגרת בזמן שעבר ושלא תחזור על השגיאות שעשית אז, ומקווה שנזכה ליהנות מעריכותיך. בהצלחה, עידושיחה 19:17, 26 במרץ 2013 (IST)
האם יש לך קשר לעריכות הנ"ל: מיוחד:תרומות/79.176.102.223? Assayas שיחה 23:20, 30 במרץ 2013 (IDT)

גוגל ושם משתמש

שלום,

הוספתי לכמה דפים בהם נחשפו פרטים אישיים שלך את התגית __לא_לחיפוש__. זה אמור למנוע את הופעת הדפים בגוגל (אם זה לא קורה תוך כמה ימים תאמר לי ונראה מה עושים). האם אתה רוצה לתרום תחת השם של משתמש זה? אם לא אז גש לויקיפדיה:שינוי שם משתמש ובקש את שינוי השם (התרומות ודפי השיחה ישמרו ויועברו, אך השם עצמו ישתנה). חג שמח, נויקלן 16:36, 1 באפריל 2013 (IDT)

מחיקת דף השיחה

שלום דניאל. לידיעתך, אין למחוק את דף שיחתך. ניתן לעומת זאת לארכבה. אנא על תחזור על כך שנית. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 18:02, 12 באפריל 2013 (IDT)

אבקשתך לא לחזור על כך עוד פעם. תודה, Guycn2 - שיחה 16:04, 18 ביוני 2013 (IDT)

חשבתי שאתה רוצה להתחיל מחדש ולתרום לוויקיפדיה. זו אזהרה אחרונה לפני בקשת חסימה. תודה, Guycn2 - שיחה 18:24, 19 ביוני 2013 (IDT)

ביקשתי את חסימתך. מדוע אתה מתעלם ממני? --Guycn2 - שיחה 18:26, 19 ביוני 2013 (IDT)
כי ככה בא לי למחוק את הדף משתמש שלי הוא לא שלך מה אכפת לך מה זה מפריע לך דניאל 2007 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
זו המדיניות בוויקיפדיה. --Guycn2 - שיחה 18:28, 19 ביוני 2013 (IDT)
לא מעניין אותי דניאל 2007 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: חבל, אם אתה רוצה להמשיך לערוך פה זה צריך לעניין אותך. --Guycn2 - שיחה 18:30, 19 ביוני 2013 (IDT)
דף השיחה אינו שלך. אתה יכול לארכב את השיחות אם אתה רוצה אך לא למחוק. -יונה בנדלאק - שיחה 20:26, 19 ביוני 2013 (IDT)

אזהרה חוזרת

אתה מוחק שוב ושוב את דף שיחתך למרות שהוזהרת מספר פעמים בעבר ואף הוצעו לך חלופות. מהלך זה יוביל לחסימתך. קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה18:02, 21 ביוני 2013 (IDT)

ביקשתי את חסימתך

לאור התעלמות מהאזהרות בדף שיחתך, ביקשתי את חסימתך. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 17:23, 24 ביוני 2013 (IDT)

שיחת משתמש:Fxp300

חבל שבחרת לנצל את האמון שאנו נותנים בגולשים כדי לגרום נזק. את העריכות שעשית אנו יכולים לבטל בלחיצת כפתור, וכך נעשה, כך שכוונתך להזיק לא תצליח.

העריכה שביצעת נחשבת להשחתה. היא נוגדת את תנאי השימוש באתר, ומהווה עבירה על חוק המחשבים. אנחנו מטפלים במקרים כאלה בחומרה.