שיחת משתמש:בריאן/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת Eldad בנושא היי,

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


הי בריאן.[עריכת קוד מקור]

סליחה. חשבתי שמדובר בדף פרטי של המשתמש. אשיב את שנמחק. שמעון עוז (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כן, יש משהו שמבלבל, שמצד אחד זהו דף של המשתמש, ומצד שני זהו דף שמשמש את שאר העורכים ליצור איתו קשר והם כותבים בו. בגלל מיני מקרים, התגבש מנהג שלא מוחקים, אם כי ניתן לארכב שיחות כפי שיש אצלי. בהצלחה בהמשך, בריאן - שיחה 22:51, 7 במאי 2015 (IDT)

דרך אגב, למה כעת כאשר אני מחפש את הערך ("ההיסטוריוגרפיה של נפילת האימפריה העות'ומאנית") בגוגל הוא לא עולה, אלא רק הערך שגארפילד העלה טרם הזמן ונמחק?מידבר 23:16, 7 במאי 2015 (IDT)

לא הבנתי את השאלה, אני רואה את הערך היסטוריוגרפיה של נפילת האימפריה העות'ומאנית. מה אתה לא מוצא? בריאן - שיחה 23:20, 7 במאי 2015 (IDT)
נראה שזה עבר לשם ההיסטוריוגרפיה של נפילת האימפריה העות'מאנית. בריאן - שיחה 15:26, 8 במאי 2015 (IDT)

ביטול השינוי שעשיתי בערך "פלסטינים"[עריכת קוד מקור]

כל השינויים שעשיתי מדויקים ביותר לכן לא היו צריכים לבטלם דבר ראשון יש רק הערכות לגבי כמות אוכלוסיית הפלסטינים משום שלא היה מפקד כיום המספרים שהוצגו היו מספרים מנופחים..בתור מישהו שלמד על דמוגרפיית א"י ממ-1917 ועד היום יש המון שקרים אצלם דוגמה לכך היא רשימת אלו שעזבו את הגדה והרצועה ולא גרים בה יותר שנים רבות וגם הוספת כל המשפחות של ערבים ישראלים שהתחתנו עם ערבים מיו"ש במסגרת איחוד משפחות. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כתבת שהם דוברים ערבית מצרית ומחקת את הניב הפלסטיני שבו הם באמת דוברים. מבחינתי זו אינדקציה לנכונות כלל העריכות שביצעת בערך. בריאן - שיחה 15:24, 8 במאי 2015 (IDT)

העתקה שביטלת[עריכת קוד מקור]

שלום בריאן. אני סקרן לדעת, איך איתרת את המקור להעתקה הזאת? חשדתי שזה מועתק, אבל לא הצלחתי למצוא בגוגל. ‏nevuer‏ • שיחה 15:36, 17 במאי 2015 (IDT)

להעתקה הזו ספציפית אמנם לא מצאתי, אבל הניסוח בנוסף לעריכות הז"י רבות באותו זמן ובאותם נושאים, מוכיחים מעל לכל ספק סביר שזו העתקה. בריאן - שיחה 15:40, 17 במאי 2015 (IDT)
הבנתי. ‏nevuer‏ • שיחה 15:44, 17 במאי 2015 (IDT)

מחיקת ערך - ישמעאל[עריכת קוד מקור]

בריאן שלום מחקתי ערך ששניתי מבלי להסתכל בו עמלתי רבות על כתיבתו שניתי את הדרוש הוספתי ונעזרתי במידע הישן שלך אשמח אם לא תשנה זאת תודה רבה עידו

כפי שכתבתי לך בדף שיחתך, אסור להעתיק תוכן לתוך ויקיפדיה. אם תמשיך כך, תחסם מעריכה. בריאן - שיחה 15:54, 17 במאי 2015 (IDT)

שלח לי את המקור ממנו העתקתי בבקשה... אני חלק מפרויקט של כתיבת ערכים בתנ"ך עבדתי עם מרצה שהיה אחראי על כל שלב ושלב בעבודתי חבל שאתה מוחק את עמלי הרב תוך הסקה שלך כי העתקתי

המקור הוא כאן. זה שאתה חלק מפרויקט ועובד עם מרצה לא מאפשר לך להעתיק. אם החומר ברשת שייך לך, אתה צריך לשלוח מייל אישור. ראה בויקיפדיה:OTRS. בריאן - שיחה 16:22, 17 במאי 2015 (IDT)

חואן איטורבה[עריכת קוד מקור]

שלום, לא יודע למה, אבל הוספתי הרבה פרטים על מהלך הקריירה של השחקן (אותו העברת בזמנו לטיוטה). את כל מה שנהוג להוסיף בוויקי מסביב (טבלאות למיניהן) - אני לא יודע לעשות וגם לא כל כך מעוניין בכך. מדובר בשחקן צעיר ואני לא יודע מה עוד ניתן להוסיף בעניינו (מלבד הרחבות על משחקו במהלך העונות עצמן). בכל מקרה מדובר בשחקן שאין לי ספק שהוא צריך ערך - שחקנים הרבה פחות נחשבים (והרבה פחות יקרים) - יש להם ערך בוויקי. מה דעתך? סאבעלוטודו - שיחה 20:25, 20 במאי 2015 (IDT)

עשית עבודה טובה וכעת הערך אכן מתאים למרחב הערכים. את כל "המסביב", אני יכול להוסיף, אין בעיה, אבל אולי כדאי שתתנסה ותלמד בשביל הערכים הבאים שתוסיף :)
תמשיך לעבוד על הטיוטה וכך תוכל להתאמן באין מפריע. מה שאני ממליץ לעשות, זה לפתוח לעריכה ערך על שחקן כדורגל אחר, להעתיק את הקוד שמתחיל ב תבנית:כדורגלן עד איפה שיש ולשנות את השדות שם בהתאם לערך הרלוונטי. אם תסתבך, אשמח לסייע. מה דעתך? בריאן - שיחה 21:53, 20 במאי 2015 (IDT)
נכנסתי לעריכת קוד מקור של מסי, העתקתי את כל הפתיח ושיניתי. לא יודע אם לזה התכוונת, אבל זה עבד. הרבה ניסוי וטעייה/תהייה עד שנמאס לי. חסר בערך נושא חשוב: ההתלבטות שלו באיזו נבחרת לשחק. אולי כשיהיה לי זמן וחשק. סאבעלוטודו - שיחה 03:41, 21 במאי 2015 (IDT)
מצוין, זה בדיוק מה שהתכוונתי. משחקים כאלה מלמדים בסופו של דבר איך לערוך וזה נהיה קל מאוד אחרי פעם-פעמיים. אעבור בהמשך ואוסיף כמה דברים. אתה יכול להחזיר את הערך למרחב הערכים, או שעאשה זאת בעצמי אם תרצה. בריאן - שיחה 11:51, 21 במאי 2015 (IDT)
העברתי. איך מקשרים את זה לערך בשפה אחרת? כמו שכתבתי, דבר חשוב שחסר זו הדילמה שלו עבור איזו נבחרת לשחק ומה הוא עשה בפועל - בצעירות ובבוגרים. יש לי בקשה אחרת, אם תוכל: אני מעביר שיפוץ כללי את הערך ריבר פלייט שהיה מאוד חסר, מבולגן ואפילו קצת עילג. נותרה עדיין עבודה רבה, בעיקר בעניין ההיסטוריה. הבקשה שלי: יש למטה טבלאות של שחקני עבר, הטבלה האחרונה לא מסתדרת לי מבחינת הפריסה שלה - תוכל לעזור לי? סאבעלוטודו - שיחה 14:45, 21 במאי 2015 (IDT)
לקשר לשפות אחרות: הכי טוב זה להיכנס לערך בויקיפדיה אנגלית, ללחוץ שם בסוף רשימת השפות (משמאל) על Edit links, ובדף שנפתח בתיבה Wikipedia להוסיף את שם הערך בעברית. לערך ריבר אתפנה בערב אני מקווה. בריאן - שיחה 15:35, 21 במאי 2015 (IDT)
בוצע הקישור - תודה רבה על זה, ועל הטרחה ללמד אותי את היסודות. הדף של ריבר ממש לא מושלם, גם אחרי העריכה שלי, וייתכן שאני הוספתי עילגות במשפטים מסוימים (בעיקר מתוך רצון להשתמש במשפטים המקוריים, או שנסמכתי מידי על התרגום מספרדית). בכל מקרה חיטטתי בדף המשתמש שלך וראיתי שיצרת את הערך של אתלטיקו קולון, ומתוך רפרוף בו ראיתי משהו לא הגיוני - השתתפות בסודאמריקנה 97, כשהמפעל לא היה קיים. עיון קצר העלה שהכוונה היא למפעל אחר - גביע קונמבול ז"ל (השלישי במדרג הגביעים דאז. אגב, לא תיקנתי), מה שמביא אותי לנושא שלשמו טרחנתי עד כה: יש הרבה בלבול סביב הטורנירים ביבשת ההיא (וגם חוסר אחידות בתעתיק השמות לעברית). המפעל השני בחשיבותו דאז היה הסופרקופה סודאמריקנה שלדעתי זקוק לערך עברי (על הדרך עברתי בלא מעט ערכים בהם הוספתי את הגביע הזה ברשימת התארים של שחקן/מועדון או שהפכתי אותו לאדום). השטויות האלה ממכרות וגוזלות זמן רב. (ראה גם כאן: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:Little_Savage#.D7.A8.D7.90.D7.9E.D7.95.D7.9F_.D7.93.D7.99.D7.90.D7.A1) שא ברכה. סאבעלוטודו - שיחה 16:20, 21 במאי 2015 (IDT)
בהתאם להערתך תיקנתי את הערך על קולון. כמו כן, עיצבתי מעט את רשימת השחקנים בריבר והוספתי מידע על איטורבה. בנוסף לערכים על הגביעים הדרום-אמריקניים שחסרים, צריך לכתוב על הקבוצות שמשחקות היום בליגה הארגנטינאית. בקיצור, תמיד יש עוד עבודה כאן. בריאן - שיחה 19:11, 21 במאי 2015 (IDT)
יפה הערך על הוראקן. הוספתי לך הפניות אליו. ראוי אולי להרחיב לגבי עונת 2009 שבה הם הגיעו למקום השני תוך כדי תצוגת משחק יפה מאוד (יש על זה קונצנזוס בארגנטינה), כשבהרכב שחקנים שהצטיינו בטורניר כמו מריו בולאטי וחאבייר פסטורה (ראה אודות טורניר זה בערך שלהם) וגם שהיה שיפוט לקוי נגדה במחזור האחרון בו התמודדה מול המובילה/האלופה. שני הנושאים מופיעים בערך בספרדית: Después de cumplir con campañas medianamente satisfactorias durante los años 2007 y 2008, en el Torneo Clausura 2009, el equipo, que contó con la decisiva participación de Mario Bolatti, Javier Pastore, Matías Defederico y otros, con Ángel Cappa en la dirección técnica, desplegó un juego vistoso que rescató la esencia de un estilo que parecía olvidado, cumpliendo una actuación cuyos ecos perduran en el tiempo.21 Se reflotaron las raíces de buen fútbol del club, provocando una adhesión en simpatizantes de otros equipos, en una amplia franja del país. Huracán cosechó 38 puntos, consiguiendo el segundo puesto, tras el campeón, Vélez Sarsfield, con quien se enfrentó en la última fecha en el Estadio José Amalfitani, cayendo por 0:1 a ocho minutos del final, en un partido plagado de irregularidades, con un gol mal anulado de Eduardo Domínguez, e incluida la falta contra el arquero Monzón que derivó en el gol del título para Vélez Sarsfield,22 23 24 lo que originó una protesta formal del club ante la AFA25 y el reconocimiento de un amplio espectro de opinión a la campaña del equipo,26 al punto de que el prestigioso diario deportivo Olé lo consagró como el segundo mejor equipo del año, por encima de los dos campeones, Vélez Sarsfield y Banfield, y sólo detrás del subcampeón mundial, Estudiantes.
אני רואה שאתה מטאטא אחריי בכל מיני ערכים... תודה. איך אני יוצר טיוטה לסופרקופה סודאמריקנה? ניסיתי והוא נותן לי הודעת "שגיאת הרשאה". סאבעלוטודו - שיחה 19:36, 25 במאי 2015 (IDT)
בכיף, תודה לך. לא ברורה לי השגיאה שם, נסה ליצור פשוט בטיוטה שלך: משתמש:סאבעלוטודו/סופרקופה סודאמריקנה. בריאן - שיחה 19:38, 25 במאי 2015 (IDT)
התחלתי לעבוד על טיוטה. טיוטה:סופרקופה_סודאמריקנה. מה דעתך? אם זה בסדר, צריך רק להוסיף מבחינתי שני דברים: טבלת עונות: זוכות, סגניות וסמי-פינאליסטיות וטבלת סיכום זוכות (אולי גם אחת לפי מדינות). זה לא הרבה, סך הכל היו 10 מהדורות. סאבעלוטודו - שיחה 21:26, 25 במאי 2015 (IDT)
לדעתי זה בסדר. בריאן - שיחה 21:34, 25 במאי 2015 (IDT)

משתמש:Orcohen45[עריכת קוד מקור]

לא חושב שיום אחד עזר... ראה הליכוד מהיום. בורה בורה - שיחה 01:38, 29 במאי 2015 (IDT)

טופל, תודה. בריאן - שיחה 08:33, 29 במאי 2015 (IDT)

לבריאן שלום[עריכת קוד מקור]

לבריאן שלום טכנית חסמת אותי לשעתיים בלבד אז כבר מותר לי לערוך אם המשתמש הזה. בכל מקרה יש לי תלונה על מה שכל המאבטחים למינהם בויקיפדיה עושים אני כבר סיפקתי לא 1 לא 2 8 מקורות ו 6 מהם זה ספרים אמינים שנכתבו ע"י פרופוסורים שחקרו עמוק על הנושא ומבינים עניין אתה רוצה להגיד לי שהעורכים של ויקיפדיה יודעים יותר טוב מפרופוסורים שזה תחום המחקר שלהם? בכל מקרה העורכים של ויקיפדיה הם לא אלוהים ויודעים הכל מהכל. ומה זה אומר שעכשיו הספרים לא שווים כלום ואנחנו צריכים לזרוק את כולם ולהסתמך אך ורק על העורכים של ויקיפדיה? בכל מקרה אפילו איינשטיין בכבודו ובעצמו לא ידע הכל על כל תחום אז העורכים של ויקיפדיה הם יותר טובים מאיינשטיין? בין אם אתם מסכימים או לא מסכימים אם טענה זו זה כבר בעיה שלכם לכולנו יש חילוקי דעות בכמה טענות אין מקור אחד אמין שטוען שהחירות לא התמתנה אף פעם. אתם לא יכולים לבטל אותי בהתבסס על הדעות שלכם בלבד. מה קרה זה לא מספיק מקורות בשבילכם? אין בעיה יש לי עוד "To Achdut Haavoda's dismay, Herut virtually monopolized the Greater Israel idea" https://books.google.co.il/books?id=-D9AxJlXz64C&pg=PA78&lpg=PA78&dq=herut+monopolized&source=bl&ots=0vbtGVeyzP&sig=b8zAJYdwkkbzR3aau7aplRDKNEA&hl=iw&sa=X&ei=eCpoVYnbD8raU6GRgNgB&ved=0CBwQ6AEwAA#v=onepage&q=herut%20monopolized&f=false "concentration entailed a moderation of traditional Herut politics or just a change in the movement's image" https://books.google.co.il/books?id=0UCQAgAAQBAJ&pg=PA16&dq=While+political+scientists+differ+as+to+whether+this+strategy+of+concentration+entailed+a+moderation+of+traditional+Herut&hl=iw&sa=X&ei=gT9oVYT4FsbuUPWigbgO&ved=0CBsQ6AEwAA&authuser=3#v=onepage&q=While%20political%20scientists%20differ%20as%20to%20whether%20this%20strategy%20of%20concentration%20entailed%20a%20moderation%20of%20traditional%20Herut&f=false ו The victory, Begin claimed, had done away with Herut's "extreme right-wing" image https://books.google.co.il/books?id=njDtsbwMJ4wC&pg=PA54&lpg=PA54&dq=the+victory+begin+claimed+had+done+away&source=bl&ots=hZCRqtWeql&sig=eBxy4AZrwGYB0NahffZwPA1k9hg&hl=iw&sa=X&ei=QUBoVeaQEcGAU5vOgYAD&ved=0CBwQ6AEwAA#v=onepage&q=the%20victory%20begin%20claimed%20had%20done%20away&f=false בסדר זה כבר 9 ספרים אמינים שנכתבו ע"י פרופוסורים שאני חושב שהם מבינים יותר עניין מכל המאבטחים פה. בכל מקרה אתה לא יכול לבטל את העריכות שלי רק משום שאינך מסכים איתם כבר יש לי 11 מקורות ו 9 ספרים אמינים. אני דורש שתגיד לכל המאבטחים פה להפסיק לבטל את העריכה שלי בעניין הזה ושהנושא כבר סגור. ואני חוזר לערוך את זה שוב ונתתי כבר 11 מקורות ו 9 ספרים.

טכנית, אתה ממשיך במלחמת עריכה למרות שהובהר לך שהדבר אסור. דון בדף השיחה ושם בלבד, ורק אחרי שתגיע להסכמה, תוכל לשנות את הערכים. אתה לא תנצח בפעולות כוחניות, תאמין לי. בריאן - שיחה 13:39, 29 במאי 2015 (IDT)

שוב פעם שלום קודם כל קראתי את החוקים של ויקיפדיה ומותר לי להשתמש בעוד חשבון כל עוד אני רק משתמש בו בדף שיחה ולא כעריכות. וחוץ מזה אם אתה לא רואה כבר שוחחתי בדף שיחה פה http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%93#7_.D7.9E.D7.A7.D7.95.D7.A8.D7.95.D7.AA_.D7.A9.D7.90.D7.95.D7.9E.D7.A8.D7.99.D7.9D_.D7.A9.D7.94.D7.97.D7.99.D7.A8.D7.95.D7.AA_.D7.94.D7.AA.D7.9E.D7.AA.D7.A0.D7.94 והדבר האחרון שנאמר לי ע"י דוד שי אם אתה רואה זה לא שזה לא קשור להתמתנות של החירות כי זה מאמר על הליכוד. שיחחתי איתם ולאף אחד מהעורכים אין דעה אם צריך או לא צריך להוסיף את זה. וחוץ מזה כבר שכחת שויקיפדיה היא אינציקלופדיה החופשית? שכחת שלכל אחד מותר להוסיף פה עובדות חדשות ומידע חדש לבדו? במדיניות של ויקיפדיה לא כתוב אף פעם שצריך אישור מכל העורכים כדי לערוך משהו חדש כן כתוב אם יש משהו שאין הסכמה איתו צריך לתת כמה מקורות אמינים שיאשרו את זה ועשיתי. הויקיפדיה במדיניות שלה אף פעם לא אמרה שצריך אישור מכל העורכים. אם זאת הסיבה אז למה לא כל הערכים מוגנים? בכל מקרה העורכים של ויקיפדיה כמוך הם בני אדם שגם יכולים לטעות ולא יודעים במדויק כל דבר על כל נושא אני דורש שכבר תפסיקו למחוק את זה שוחחתי על זה השארתי מקורות אמינים. ובמדיניות של ויקיפדיה אף פעם לא כתוב שצריך אישור מכל העורכים תודה.

אתה שוגה בכמה דברים. ויקיפדיה חופשית אין הכוונה שכל אחד יכול להוסיף מה שבא לו. ממש לא. כנס לעמוד הראשי ולחץ על המילה "חופשית" ותבין למה הכוונה. דבר שני, זה שאתה כותב בדף השיחה לא מתיר לך להיכנס למלחמת עריכה, כפי שאני שב ואומר לך זו הפעם החמישית. בריאן - שיחה 14:02, 29 במאי 2015 (IDT)

בריאן שלום קראתי את החוקים והמדיניות בויקיפדיה ואני יודע אותם בדיוק כמוך קודם כל אתה צודק למשתמש אסור להוסיף כל מה שבא לו מסכים איתך ב 100% אבל אתה יודע מתי? רק אם המידע הזה הוא מידע שקרי ואין מקורות אמינים שמוכיחים את הדבר. אם לדבר מסוים אין הסכמה כללית אך יש כמה מקורות אמינים שמוכיחים את טענה זו רק אז מותר להוסיף אותו למאמר בלי לבקש אישור מהעורכים חופשי זה אומר לא להוסיף שום מידע שקרי רק אמת. אבל זה בטח לא אומר להמשיך לבקש אישור מהעורכים אחרי 11 מקורות אמינים. בכל מקרה אני דורש שתחזירו את זה כבר נתתי לכם יותר מדי מקורות אמינים. תודה ותפסיק כבר לחסום אותי אם אתה לא יודע מותר לחסום רק אחרי השחטה של המאמר אני לא השחטתי כלום.

הסברתי לך מספיק פעמים, אני לא מתכוון לבזבז את זמני על כך עוד. בריאן - שיחה 14:22, 29 במאי 2015 (IDT)

לא אתה לא יודע כלום על המדיניות של ויקיפדיה אתה וכל המאבטחים פה צריכים שיעור על החוקים אני יודע יותר ממכם http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Identifying_reliable_sources מה שעשיתי לפי המקור שהבאתי היה בסדר גמור אתם באתם וככה סתם מחקתם את זה רק בגלל שזה לא מתאים לדעותכם. יש לכם מקור יותר אמין ממה שהבאתי שסותר טענה זו? לא תקראו כולכם את החוקים לגבי הבאת מקורות אמינים אם אתם המאבטחים של ויקיפדיה.

כללי ויקיפדיה אנגלית לא חלים על ויקיפדיה העברית. אתה מבזבז את זמנך. בריאן - שיחה 14:57, 29 במאי 2015 (IDT)

שאלתי והכללים האלה חלים גם פה אסור למחוק משהו שיש עליו מקורות אמינים בלי מקור אמין יותר בשום אופן. אתה רוצה להגיד לי שאנחנו צריכים לזרוק את כל ספרי הלימוד שלנו לפח לא ללכת לבית ספר ובמקום זה להסתמך אך ורק על מה שחושבים העורכים של ויקיפדיה?

הצבעה[עריכת קוד מקור]

היי. לאור מה שקרה, כשערך פוליטי כמו נאום הקומץ שרד הצבעה על חודו של קול ובשל עיוות רצון הבוחר (אלדד רצה לשנות את הצבעתו, שהכריעה את העניין, אך לא הספיק במספר דקות), אבקשך בנימוס לשקול את שינוי הצבעתך בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי. יהיה זה אבסורד ורגע עצוב לויקיפדיה העברית אם ערך אחד ישאר אך השני ימחק (אשר לטעם אחרים, כמו דוד שי, אפילו בעל חשיבות רבה יותר), בשל מניפולציה ומניעים פוליטים. תודה. Archway - שיחה 11:11, 1 ביוני 2015 (IDT)

אזכירך כי גיוס קולות כזה אסור בוויקיפדיה ואתה עלול להחסם בגינו. בורה בורה - שיחה 11:33, 1 ביוני 2015 (IDT)
אזכירך כי זה לא עניינך וכי אין זה "גיוס קולות". זו החלטה אישית של בריאן בלבד, וגם אלדד תומך בכך. ובצדק, רצונו עוות והערך על הקומץ נשאר רק כי לא הספיק להגיע למחשב וכי חשב שמועד ההצבעה מסתיים היום. הרצון לתקן את האבסורד הזה הוא לא פחות משליחות מוסרית בעיני. ואגב, אם הייתי עושה זאת, כפי שאתה ציינת, דרך "טלפונים ואימיילים", זה היה יותר טוב? Archway - שיחה 11:35, 1 ביוני 2015 (IDT)
מצטער על התשובה המאוחרת, לא הייתי זמין כ"כ בימים האחרונים. הצבעתי כי אני חושב שהערכים האלו לא צריכים להיות כאן. קיום ערך פסול אחד לא מצדיק קיום ערך פסול אחר. כל הרעיון של שיוויון בין ערכים הוא מגוחך ותחילתו של מדרון חלקלק שאנחנו למעשה כבר באמצעו. משתמשים שניסו לחכות עם הצבעתם בשביל כל מיני מניפולציות וחישובים מוזרים לא מובנים לי, ובסופו של דבר כולנו אוכלים את הדייסה שהם סייעו לבשל. לכן, לא שיניתי את הצבעתי. בריאן - שיחה 20:23, 3 ביוני 2015 (IDT)

היי בריאן[עריכת קוד מקור]

קובץ:דנה דבורין בג'אז חם לילדים.jpg

ראית את התגובות שלנו בויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#הגדלת תמונה. האם זה קשור אלייך כמתנדב OTRS? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:36, 11 ביוני 2015 (IDT)

ראיתי את תגובתך. תודה אבל לא צריך שהתמונה תסומן כמפירה וצפיה להימחק תוך 7 ימים כדי שלא תשכחו (היא כאן מדצמבר). בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:42, 11 ביוני 2015 (IDT)
כן, צריך לעשות זאת בויקישיתוף, כי שם למעשה היא יושבת. תודה, בריאן - שיחה 22:43, 11 ביוני 2015 (IDT)
היי בריאן מתנצל אם אני מנג'ס נראה לי שהייתה אי הבנה בינינו נראה לי שחשבת שאני מתכוון לסמן וזה לא כך אני לא מתעסק באתר ויקישיתוף בכלל אז אודה אם תוכל לסמן את התמונה כי חבל שתהיה כאן תמונה שמפירה כללים. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 05:30, 15 ביוני 2015 (IDT)
בוצע, תודה. בריאן - שיחה 08:46, 15 ביוני 2015 (IDT)
בריאן עכשיו בדקתי והסימון ירד והיא לא מסומנת כמפירה האם קיבלתם אישור? עכשיו אפשק להשתמש בה? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:42, 16 ביוני 2015 (IDT)
אין לי מושג אני לא פרופסור גדול אבל יכול להיות שמישהו שיחק שם או שהתקבל אישור פתאום כי כשלוחצים על תיאור הקובץ ומגיעים לתמונה האמיתית של האמריקאי הוא כן מסומן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 01:03, 16 ביוני 2015 (IDT)
אני גם לא פרופסור גדול ואפילו לא קטן, אבל אני רואה סימון גם בדף כאן בויקיפדיה וגם בויקישיתוף. תודה, בריאן - שיחה 07:46, 16 ביוני 2015 (IDT)
נכון עכשיו יש אבל בשעת הכתיבה לא הייתה סימון או השחתה או תקלה. תודה רבה ויום נעים בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 07:49, 16 ביוני 2015 (IDT)

חסימה לא ברורה[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

ראיתי שחסמת היום את האנונימי 46.19.85.53 בטענה שהוא טרול. לפי ההיסטוריה שלו, הוא עשה היום שתי עריכות חיוביות בערך צוות הבדיקה של האו"ם בנושא עימות ישראל-עזה 2014 והביע דעה לגיטימית בדף שיחה של ערך אחר. לא ברורים לי הנימוקים לחסימה. למען הבהר ספק, אין לי קשר כלשהו לאנונימי הזה.

תודה, -- ‏גבי‏ • שיח 10:46, 15 ביוני 2015 (IDT)

הנ"ל הוא האנציקלופדיסט. טרולים נחסמים גם כשהם עורכים בצורה חיובית לכאורה. בריאן - שיחה 10:57, 15 ביוני 2015 (IDT)
הבנתי, תודה. -- ‏גבי‏ • שיח 11:30, 15 ביוני 2015 (IDT)

חסימה[עריכת קוד מקור]

היי,

ניסית לשחרר אותו ולחסום שוב? אולי זה יעבוד. גילגמש שיחה 09:27, 17 ביוני 2015 (IDT)

עניתי במייל. בריאן - שיחה 09:29, 17 ביוני 2015 (IDT)

שתי שקל[עריכת קוד מקור]

שלום.

תהיתי על עריכה זו. האם אומרים "טון אחד" או "טון אחת" ? נכון שפעם הייתה מקובלת המילה "טונה" כצורת הנקבה של "טון", אבל למיטב ידיעתי זו לא צורה תקנית. wikt:טון חושב ש"טון" זה זכר...

בברכה. קיפודנחש (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

ראה בדף שיחת ויקיפדיה:תחזוקה/שתי שקל, אפשר לומר טון אחד או טונה אחת, אבל לא טון אחת ולא טונה אחד. בריאן - שיחה 20:08, 17 ביוני 2015 (IDT)

משתמש:יוסיחיים1234[עריכת קוד מקור]

היי,

אני חושב שצריך לעשות לו דף טרול מסודר כדי לרכז את הטיפול בו. גילגמש שיחה 22:52, 20 ביוני 2015 (IDT)

הקמתי לו היום בבוקר את הדף הזה - שיחת משתמש:יוסיחיים1234 אם אתה מכיר בובות נוספות תוסיף בבקשה. גילגמש שיחה 05:55, 21 ביוני 2015 (IDT)

אני כבר חצי שנה מבחין בעריכותיו (במיוחד בעת תקופת הבחירות, בה היה פעיל במיוחד), ומעולם לא הבנתי מטעם מה הוא פועל. כה לחי ששמת סוף לטרול הזה. ‏Archway‏ • שיחה 06:37, 21 ביוני 2015 (IDT)
הטרולים לאו דווקא פועלים מטעמו של גוף מסוים. מרביתם עושים את זה ממניע פרטי. גילגמש שיחה 07:14, 21 ביוני 2015 (IDT)
זה העניין. מה היה מניעו איני יודע. אולי הוא הפיק מזה סיפוק. ‏Archway‏ • שיחה 07:18, 21 ביוני 2015 (IDT)
ככל הנראה. בכל אופן, אם אתה מכיר בובות חדשות, תוסיף לדף שלו בבקשה. העדר הדף מנע את הטיפול המהיר בו וזה עזר לו להמשיך במעשיו. גילגמש שיחה 07:26, 21 ביוני 2015 (IDT)
אוקי, תודה. בריאן - שיחה 08:08, 21 ביוני 2015 (IDT)
מצאתי עוד בובה. סימן היכר של משתמשיו הוא שם פיקטיבי כלשהו, לעתים בתוספת מספר, וכמובן שדף המשתמש שלהם אדום. ‏Archway‏ • שיחה 08:15, 21 ביוני 2015 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

שלחתי מייל. שיהיה המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 09:59, 22 ביוני 2015 (IDT)

תאוריית שני המקורות[עריכת קוד מקור]

היי בריאן. ראיתי שאתה עובד על טיוטה. אני לא מבין שום דבר בענייני הברית החדשה, אבל יש לי גישה למאגרי מידע אקדמיים שעשויים לדעתי להיות רלבנטיים (אני מתעניין בחקר "הברית הישנה"...). אם תרצה אני יכול לנסות לחפש לך חומר, בפרט אם יש מאמרים ספציפיים שאתה מעוניין לאתר. זה יכול לעזור? או שאולי כבר יש לך גישה למאגרים כאלה? ראובן מ. - שיחה 18:17, 26 ביוני 2015 (IDT)

תודה! מדובר על מאמרים באנגלית או בעברית? כי באנגלית ניתן למצוא חומר רב ברשת, בעברית זמינים לי רק שני מקורות ורק אחד מהם ברשת. בריאן - שיחה 18:34, 26 ביוני 2015 (IDT)
רק או כמעט רק באנגלית. ראובן מ. - שיחה 18:36, 26 ביוני 2015 (IDT)
אבל יש לי גם גישה לכותר, שזה בעברית, אולי יש שם משהו רלבנטי. שם זה לא מאמרים אלא ספרים. ראובן מ. - שיחה 18:38, 26 ביוני 2015 (IDT)
כרגע אשמח למאמרים או ספרים בעברית שעוסקים בנושאים שמוזכרים בערך שאני כותב, כגון "הבעיה הסינופטית", "מסמך Q", "כתיבת הברית החדשה/הבשורות" וכדומה. זמין לי מכותר רק הספר "הנצרות הקדומה, רבקה ניר, האוני' הפתוחה". אם יש חומרים דומים אשמח שתפנה אותי אליהם. אם אזדקק למאמרים ספציפיים או על נושאים מסוימים, אפנה אליך שוב. בריאן - שיחה 18:44, 26 ביוני 2015 (IDT)
סבבה, אני אנסה לחפש משהו בכותר. אני לא מתמצא בתחום, כאמור, אבל אני רגיל לסוגיות פילולוגיות דומות מהתחום של ביקורת המקרא, וגם זה מעניין אותי. ראובן מ. - שיחה 18:49, 26 ביוני 2015 (IDT)
תודה מכל הלב, אני מעריך את זה מאוד. בריאן - שיחה 18:50, 26 ביוני 2015 (IDT)
בשמחה, אני כאמור עושה את זה מתוך עניין ולא מתוך צדיקות... כותר הוא מקור מוגבל במה שנוגע לנצרות, וחוץ מהספר של רבקה ניר מצאתי שם בינתיים רק מקור אחד שעשוי להיות רלבנטי. מדובר בכרך של כתב העת "אריאל" שיצא לאור כספר שכותרתו "נצרות ונוצרים בערך ישראל". יש שם התייחסות להתהוות הבשורות ולמקור Q, אבל אני לא יודע אם זה מפורט מספיק בשבילך. תרצה שאשלח לך את העמודים הרלבנטיים כדי שתבדוק אותם? אוכל לעשות זאת במוצאי שבת. ראובן מ. - שיחה 19:10, 26 ביוני 2015 (IDT)
אשמח אם אכן תוכל. תודה, בריאן - שיחה 12:04, 27 ביוני 2015 (IDT)
אין דרך פשוטה לשמור עמודים מספר בכותר (יותר מעשרה עמודים), זה דורש מניפולציות מסוימות שמצריכות מעט טרחה. אז כדי לוודא שלא אטרח לשווא על מקור שלא יעזור לך, יצרתי PDF של כמה עמודים לדוגמה שמספיקים להתרשמות מהחומר. אשלח לך את הקובץ. אם זה נראה לך, אצור PDF לפרק השלם ואשלח לך אותו שוב. שלח אליי מייל דרך המערכת כדי שאוכל לשלוח לך את הקובץ (אי אפשר לצרף קובץ במייל ששולחים דרך המערכת). ראובן מ. - שיחה 21:23, 27 ביוני 2015 (IDT)
בעצם לא חשוב, כבר יצרתי את ה-PDF לפרק במלואו. שלח לי מייל ואשלח לך. אם יועיל - מה טוב, אם לא - לא נורא. יעזור אולי בערך אחר.
פרטי המקור: גבריאל ברקאי ואלי שילר (עורכים), נצרות ונוצרים בארץ-ישראל, ירושלים: אריאל, תשס"ב, עמ' 79-110. ראובן מ. - שיחה 22:57, 27 ביוני 2015 (IDT)
תודה, שלחתי כדבריך. בריאן - שיחה 23:01, 27 ביוני 2015 (IDT)
שלחתי את הקובץ. ראובן מ. - שיחה 23:10, 27 ביוני 2015 (IDT)

עברתי על הטיוטה. יש שם התייחסות לחקר הסוגים (ביקורת הצורה). מהיכרותי עם התחום, הוא מתייחס לשחזור גרעין המסורת שבעל פה של היחידה הספרותית הנתונה בהקשרה המקורי. לא כל כך ברור לי איך זה מתקשר לסוגיה הנדונה, ששייכת לדעתי לתחום של ביקורת המקורות (source criticism). תוכל להרחיב או להפנות למקור שבו מצאת את הקביעה? ראובן מ. - שיחה 12:28, 28 ביוני 2015 (IDT)

אתה כנראה צודק, בספר של רבקה ניר יש סקירה על שלוש שיטות ביקורת: המקורות, הצורה והעריכה. לכאורה לכולן נגיעה בנושא, אלא שהמקורית ששימשה לתאוריה היא ביקורת המקורות. ביקורת העריכה שמשמשת, עד כמה שאני מבין, להמשך התפתחות התאוריה מתבססת גם על ביקורת הצורה, אלא שלא ברור לי מהי רמת ההשפעה שלה על המסקנות ומתי טיעון נובע משיטה זו ומתי הוא נובע משיטה אחרת. בריאן - שיחה 14:12, 28 ביוני 2015 (IDT)
אתה מרשה לי לגעת בטיוטה שלך? אולי יש בכוחי להבהיר את העניין. ראובן מ. - שיחה 16:09, 28 ביוני 2015 (IDT)
בכיף, אתה מוזמן. בריאן - שיחה 16:35, 28 ביוני 2015 (IDT)
ביצעתי שינוי קטן. לפי הבנתי, ביקורת הצורה פחות רלבנטית לנושא, כי היא עוסקת בשלב הקדם-ספרותי של החומרים (ההתהוות של Q ושל מרקוס מתוך המסורת שבע"פ). ביקורת העריכה דווקא כן רלבנטית במידה מסוימת, אבל אפשר לוותר על הזכרתה בשלב ההתפתחות הנוכחי של הטיוטה. ראובן מ. - שיחה 17:09, 28 ביוני 2015 (IDT)
אוקי, תודה. הערות נוספות? אני בעיקר דואג מניסוחים והסברים לא מובנים.
נקודות נוספות שצריך להוסיף או להרחיב? בריאן - שיחה 17:17, 28 ביוני 2015 (IDT)
בינתיים זהו, אבל בהמשך אתעמק בזה עוד ואכתוב הערות בדף השיחה של הטיוטה אם יהיה צורך (אני מניח שהטיוטה במעקב אצלך). זה בהחלט נושא מעניין ושמחתי להתוודע אליו :) ראובן מ. - שיחה 17:22, 28 ביוני 2015 (IDT)
מצוין, אני צריך לעבור על עוד חומרים ולראות אם יש מה להוסיף או להרחיב ותמיד אשמח לקבל הערות. בקשר לקובץ ששלחת, הוא אכן רלוונטי, אשלב אותו כנראה כמראה מקום לנקודה או שתיים. בריאן - שיחה 17:31, 28 ביוני 2015 (IDT)

תגיד, הרשות שנתת לי לפני כמה ימים לערוך את הטיוטה היא רשות רב פעמית? :) ראובן מ. - שיחה 01:37, 2 ביולי 2015 (IDT)

בהנחה שאתה לא עומד לשכתב את כל הערך מהבסיס, אין בעיה. בריאן - שיחה 21:02, 2 ביולי 2015 (IDT)
לשכתב - חלילה וחס. זה ערך נאה מאוד. רק לתרום בקטנה. תודה. ראובן מ. - שיחה 21:18, 2 ביולי 2015 (IDT)

אויש[עריכת קוד מקור]

אחרי עריכה ארוכה של הנחשוניים, הכל ירד לטמיון. ככה נתנגש בבוקר יום שלישי? :) אילי - שיחה 08:22, 7 ביולי 2015 (IDT)

אבוי! לא נשמרה העריכה שלך? בריאן - שיחה 08:23, 7 ביולי 2015 (IDT)
מה שקורה במקרה כזה יקירי, גם אם עריכתי נשמרה, אני צריכה לעבור גם על העריכות שלך כדי לא למחוק עריכות טובות, וההשוואה גוזלת זמן רב יותר מאשר לערוך מחדש. ובכן ערכתי מחדש. יום טוב לכולנו. אילי - שיחה 08:29, 7 ביולי 2015 (IDT)
יום טוב בריאן - שיחה 08:37, 7 ביולי 2015 (IDT)

שינוי התבניות[עריכת קוד מקור]

נראה לך שצריך להעביר את הדיונים בשיחת תבנית:כדורגל בדרום אמריקה ובשיחת תבנית:כדורגל באירופה למקום יותר פומבי, או שאלו זוטות שלא מעניינות יותר מדי אנשים גם ככה? סאבעלוטודו - שיחה 13:07, 12 ביולי 2015 (IDT)

אני חושב שכן. כדאי להעביר בצורה מסודרת כדי להיות הכי פורמליים שאפשר. בריאן - שיחה 14:20, 12 ביולי 2015 (IDT)
איך עושים את זה? סאבעלוטודו - שיחה 16:48, 12 ביולי 2015 (IDT)
פותחים דיון בדף דיון התבניות. אפשר להתשמש בתבנית:הועבר, ראה דוגמה בדף שיחת תבנית:כדורגל באירופה. בריאן - שיחה 16:49, 12 ביולי 2015 (IDT)
עכשיו אמרו לי להחזיר את הדיון לדף שיחת התבנית. את מחשבותיי על הבירוקרטיה פה (אורות וצללים) אני משאיר לעצמי. מקווה לפחות שזה יתפתח לאנשהו. סאבעלוטודו - שיחה 13:55, 13 ביולי 2015 (IDT)
הערה אישית אם מותר: אם תמשיך להתייחס לעצמך כאל מישהו שבא מבחוץ ולא מוכן להבין ולהשתלב בקהילה, כנראה שיהיה לך באמת פחות נעים עם הבירוקרטיה וכו'. אם תנסה להיות כמו כל אחד מאיתנו ולנסות לפעול מבפנים, אני חושב שתרגיש הרבה יותר טוב פה. אף אחד לא מנסה להקשות בכח, פשוט צריך להפנים את הסדרים כאן, כמו בכל מקום אחר.
אני חושב שאפשר ליהנות פה מאוד כשמשתחררים ומוכנים להשתלב, ואני מאוד רוצה שתרגיש טוב כאן וכך תישאר לאורך זמן. בריאן - שיחה 16:26, 13 ביולי 2015 (IDT)

עזרתך[עריכת קוד מקור]

שלום בריאן אני מבקש לחתוך בקובץ אחר את תמונתו של הילד בתמונה הילד הוא משתמש:Ib2000~hewiki שביקש שתמונתו לא תופיע. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:52, 12 ביולי 2015 (IDT)

אין לי מושג בזה, בקש אולי בסדנה לגרפיקה. בריאן - שיחה 16:54, 12 ביולי 2015 (IDT)
תודה אבקש. הסרתי את התמונה מכאן מתוך רגישות לילד. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:56, 12 ביולי 2015 (IDT)
באופן כללי כשרוצים לדבר על תמונה או על קובץ לא חייבים להציג אותו, אלא אפשר רק לקשר אליו בצורה [[:קובץ:שם הקובץ]]. יום טוב, בריאן - שיחה 16:57, 12 ביולי 2015 (IDT)

דף: שלמה הלברנץ[עריכת קוד מקור]

האם לא מפריע לך הערך כמו שהוא, הוא ילדותי, הזוי, חסר כל מקור. הפער בין האמור בערך לבין המקורות העיתונאים הוא כה גדול עד שאין איפה להתחיל ואיפה לגמור. כך שממש אין מה להשחית. אז במקום לשחזר (דבר קל יחסית) ולהזהיר אותי על לא עוול בכפי, תעשה משהו לתקן את הערך, לפחות תשים תבנית שיכתוב, משהו, לא סתם. אם אתה לא יודע מה לעשות, תאמין לי ה'השחתה' כביכול שלי, פחות גרועה מהערך המתוקן. 186.151.86.70 22:31, 15 ביולי 2015 (IDT)

אם היית מאמין במה שכתבת היית מעלה טענות ענייניות בדף השיחה של הערך ולא עוסק בעקיצות, טענות וצדקנויות. אבל אתה כנראה יודע שלאמור בערך יש מקורות רבים בתקשורת. נרו יאירשיחה • כ"ט בתמוז ה'תשע"ה • 00:20, 16 ביולי 2015 (IDT)
השחתתך נידונה ככזו ולכן שוחזרה. אני מניח שזה לא הפתיע אותך ולזה ציפית. בריאן - שיחה 08:11, 16 ביולי 2015 (IDT)

שלום בריאן[עריכת קוד מקור]

מידי מהר מחקת את הלינק ששמתי על הערך בנדיקטוס השישה עשר: א. קישורים חיצוניים יכולים להיות גם כתבות בעיתון בעניין. (ויש שם קישור באמת לכיכר השבת - שזה לא ממש אתר אנציקלופדי) ב. תסתכל על הסרטונים בעצמם - הם מצלמים ומצטטים את בנדיקטוס בעצמו - הוא הגיע למסקנות מרחיקות לכת (על הנצרות והיהדות) ואף ביצע מעשים שהנוצרים הקתולים קראו להם 'כפירה' (בסרטונים הנל) וכו'.

אז אולי תשקול שוב את הנושא (לאחר שתסתכל בלינק ששמתי - לא בתקציר הסיפור של העניין, אלא ביוטיובים עצמם - הם הועלו על ידי נוצרים קתולים עוד לפני שבנדיקטוס נטש) https://www.youtube.com/watch?v=q25atFnCA5Q https://www.youtube.com/watch?v=wL-L6lgm5ts

בברכה וורד - שיחה 11:49, 20 ביולי 2015 (IDT)

שלום לך. ראיתי שכתבת בדף שיחת הערך, אז עניתי לך שם. בריאן - שיחה 11:53, 20 ביולי 2015 (IDT)

מתיאו קובאצ'יץ'[עריכת קוד מקור]

שלום בריאן, העברת את הערך שרשמתי על מתיאו קובאצ'יץ' לטיוטה, ורשמת לי שהמשיך לערוך אותו ולשפרו על מנת שתוכל ליצור את הערך, אשמח לדעת במה וכיצד אוכל לשפר את הערך על מנת שיהפוך לדף ויקיפדי. רון יצחקוב - שיחה 15:27, 20 ביולי 2015 (IDT)

נמשיך את השיחה איפה שהיא התחילה, בדף שיחתך. בריאן - שיחה 15:32, 20 ביולי 2015 (IDT)

הי בריאן , למה מחקת את דף - ישראל ספורט ?[עריכת קוד מקור]

אני לא מבינה למה מחקת את הדף של ישראל ספורט ?

הוא לא דף פרסומים ונותן ערך לקהל החופשי לאתר תקשורת ספורט ישראל זהה לאתר ONE ואתר ספורט 5

האתר הוא זניח בתחומו וצורת כתיבתו הייתה פרסומית בעליל, ללא תוכן אנציקלופדי ממשי. בריאן - שיחה 16:23, 20 ביולי 2015 (IDT)

מי נותן לך את הזכות לקבוע שאתר - ישראל ספורט הינו אתר זניח? מדובר באתר חדש חזק מאוד שעשה מהפיכה לפני 4 חודשים...[עריכת קוד מקור]

שיו"ר התאחזות לכדורגל אבי לוזון נכנס שותף ומשקיע ומכהן כיו"ר האתר אתה לא נותן לי הזדמנות וישר מוחק

מדובר באתר אינטרנט שבשנה וחצי מתחיל לעשות מהפיכה בישראל

רוצה לעזור לי לכתוב שהערך לא יהיה פרסומי וואלה נחמד מצידך אבל למחוק ?! הזוי הרי אתה צריך למחוק באותה תענה את הערכים של ONE ספורט5 ועוד...

חבל ועצוב לי שככה ההתנהגות שלך!!!!!!!!!!!!!!

תוכל/י לכתוב את הערך בדף טיוטה ולשפר אותו בסיוע שאר הכותבים. בהצלחה, בריאן - שיחה 16:51, 20 ביולי 2015 (IDT)

אבי לוזון רשמית....[עריכת קוד מקור]

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001027778#FromSearchPage

לא הבנתי מה הקישור הזה. בריאן - שיחה 17:04, 20 ביולי 2015 (IDT)

תודה. האם יש לך המלצה לקבלת עזרה ברשימת הערך - ישראל ספורט ? ככה לא תמחק שוב :)[עריכת קוד מקור]

ואו הסבר איך רושמים את הערך בטיוטה ואז מעלים

אני מניח שאת אישה, אז אכתוב אלייך בהתאם, תקני אותי אם אני טועה.
אין צורך להתחיל פסקה חדשה כל משפט, פשוט לחוץ על המילה "עריכה" שבפסקה זו, לרדת שורה ולכתוב.
לחצי על הקישור טיוטה:ישראל ספורט ותתחילי לכתוב תוך נסיון לשמור על מרחק מניסוחים פרסומיים. תוכלי לראות דוגמאות בערכים אחרים על אתרים. לאחר שתסיימי, פני לדף ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ופעלי לפי ההוראות שם. אוסיף לך הפניות למדריכי כתיבה שלנו בדף השיחה שלך. בהצלחה, בריאן - שיחה 17:04, 20 ביולי 2015 (IDT)

עזרה[עריכת קוד מקור]

הי מה שלומך?

אני רואה שבערך של אתר ONE יש בצד שמאל קובייה מעוצבת המשלבת את לוגו האתר [[[ONE]]] איך אני יכולה לעדכן את זה בערך של ישראל ספורט?

את צריכה להעלות את הקובץ כתמונה, ראי עזרה:תמונות. אדגיש שיש לשלוח אישור לתמונה, חתום על ידי בעלי זכויות היוצרים, ראי ויקיפדיה:OTRS. לאחר שהקובץ יהיה על השרת ועם אישור, אוכל לסייע לך בשיבוצו בערך, אם לא תסתדרי. בריאן - שיחה 19:53, 21 ביולי 2015 (IDT)

ערך אהרן גרנות[עריכת קוד מקור]

יש לי ממנו אישור בכתב איך מעלים את התמונה?

לכבוד קרן ויקימדיה, בזאת אני מאשר שאני היוצר או בעל הזכויות המלאות ביצירה קובץ:אהרן גרנות.jpg. אני מסכים לפרסם את היצירה בהתאם לתנאי רישיון cc-by-sa כפי שמופיע בדף https://he.wikipedia.org/wiki/WP:CC-BY-SA. (ניתן לבחור רישיון אחר מרשימת הרישיונות הקבילים) אני מאשר שאני מעניק לכל אחד או אחת את הזכות להשתמש ביצירה ולשנות אותה בהתאם לצורכיהם, כל עוד הדבר נעשה בהתאם לתנאים המפורטים ברישיון ולחוקים מתאימים אחרים. אני מודע לכך שזכויות היוצרים ביצירה שמורות לי ושומר על הזכות לקבל קרדיט בהתאם לתנאי הרישיון. אני מודע לכך שהרישיון הנ"ל נוגע רק לעניין זכויות היוצרים, ואני שומר על האפשרות לנקוט באמצעים נגד כל מי שיעשה ביצירה שימוש שיש בו הוצאת לשון הרע, הפרה של זכויות פרט, חוקי סימנים מסחריים וכיוצא באלה. אני מאשר כי הסכמתי היא בלתי חוזרת וכי היצירה עשויה להישמר לצמיתות בכל מיזם של קרן ויקימדיה. תאריך 23/7/2015 , שם בעל הזכויות ביצירה אהרן גרנות

קודם כל, אין צורך לכתוב לי תגובה, אלא היכן שהשיחה החלה, בדף השיחה שלך.
דבר שני, את האישור יש לשלוח למייל כפי שמפורט בדף ויקיפדיה:OTRS.
דבר שלישי, אתה לא בעל זכויות היוצרים. רק בעל זכויות היוצרים רשאי לומר על עצמו את זה. שים לב שזה ענין חוקי שאפשר להיתבע עליו בבית משפט בהרבה כסף, אז בלי קיצורי דרך. בריאן - שיחה 11:35, 23 ביולי 2015 (IDT)

לא בשימוש[עריכת קוד מקור]

היי (מתייג גם את בורה בורה שביקש את מחיקת התבנית), שים לב ששחזרתי את תבנית:תוכן במחלוקת כי התבנית כן בשימוש - כאשר יוצרים הצבעת מחלוקת התבנית מגדירה את התבנית הבסיסית להצבעה. ערן - שיחה 06:18, 27 ביולי 2015 (IDT)

אני רואה שהיא אדומה עדיין. בריאן - שיחה 08:12, 27 ביולי 2015 (IDT)
כי זה תבנית:תוכן מחלוקת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:51, 27 ביולי 2015 (IDT)

הורקנוס לבית טוביה[עריכת קוד מקור]

עריכתך בערך, דומני שנפלה טעות. כיכר הוא ל' זכר ולכן "עשרה כיכרות" ולא "עשר כיכרות", או שאני טועה? ביקורת - שיחה 13:27, 30 ביולי 2015 (IDT)

גם אני תהיתי על כך, אך לפי האקדמיה כיכר במובן של כיכר העיר היא נקבה [1] ולכן הנחתי שגם במובנים האחרים זה נקבה. כעת ראיתי שכיכר במובן משקל ולחם הם גם זכר וגם נקבה [2]. בעיקרון אני עובד לפי ויקיפדיה:תחזוקה/שתי שקל ואפשר לשאול שם בדף השיחה. תודה, בריאן - שיחה 13:39, 30 ביולי 2015 (IDT)
תודה. לא ראיתי שם התייחסות למשקל, אין לי דוגמה טובה בראש מהעברית העכשווית, אך בתנ"ך כמדומני אומרים "עשרה כיכר". ביקורת - שיחה 13:43, 30 ביולי 2015 (IDT)
באותו דף של האקדמיה, למטה, יש התייחסות גם לכיכר לחם כנקבה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:55, 30 ביולי 2015 (IDT)
ראה שמות לח כד "ויהי זהב התנופה תשע ועשרים ככר" ולא תשעה ועשרים, למרות שאני לא בטוח כמה התנ"ך מקפיד על כללי העברית של היום. רוב מופעי הככר בתנ"ך הם במספרים עגולים (70, 100 וכו'), כך שקשה למצוא עוד דוגמאות כאלה שם. ראה גם את הערך כיכר. בריאן - שיחה 13:56, 30 ביולי 2015 (IDT)
תודה רבה. (זכריה ה:ז הוא דוגמה ברורה כדבריך: "והנה ככר עפרת נִשֵּׂאת"). הכללים כמובן מבוססים על התנ"ך + תחיית השפה במאה ומשהו האחרונות, כך שהתנ"ך לא יכול להקפיד על כללים כאלו מעצם ההגדרה. ביקש להעביר את התנצלותו. ביקורת - שיחה 14:21, 30 ביולי 2015 (IDT)

מייל[עריכת קוד מקור]

שלחתי לך מייל. בברכה, --ד.אלון - שיחה 09:32, 1 באוגוסט 2015 (IDT)

שלחתי לך מייל שוב. בברכה, --ד.אלון - שיחה 09:11, 2 באוגוסט 2015 (IDT)

השלמת תהליך קבלת הרשאות הבודק[עריכת קוד מקור]

בריאן שלום,

בהתאם לתוצאות ויקיפדיה:בודק/בחירת בודקים - 21 אתה מתבקש להשלים בשבועיים הקרובים את תהליך קבלת ההרשאה. פעל בבקשה לפי ההנחיות שב-m:Steward_handbook/email_templates#Notification_that_identification_is_required. עם קבלת אישור חוזר במייל השאר בקשה מתאימה ב-m:Steward_requests/Permissions#CheckUser_access. שיהיה בהצלחה! נויקלן 22:02, 3 באוגוסט 2015 (IDT)

Neukoln, שלחתי לך מייל, תסתכל בזמנך הפנוי. בריאן - שיחה 19:39, 4 באוגוסט 2015 (IDT)
טוב, השארתי שם בקשה, מקווה שעשיתי הכל תקין. בריאן - שיחה 08:49, 5 באוגוסט 2015 (IDT)

Email[עריכת קוד מקור]

Hi בריאן. I've just send you an email. Please read it and send me a reply back. Thanks! Trijnstel - שיחה 16:38, 5 באוגוסט 2015 (IDT)

.I apologize, because I didn't know that putting multiple requests was spamming and illegal, before you alerted me[עריכת קוד מקור]

I apologize, because I didn't know that putting multiple requests was spamming and illegal, before you alerted me. Would it be impertinent of me to ask you to create, or at least suggest it to other users in Hebrew Wikipedia if they might be interested in creating an article about the prominent Jewish-Turkish economist Dani Rodrik? Thank you. If not, thank you anyway. This is my last request, and I hope that I am not violating anything this time, by asking for one last time.

כוכב המגן עבורך![עריכת קוד מקור]

כוכב המגינים
תודה רבה.... כל כך הרבה שנאה ותככים חסרי-ביסוס יש בדף שיחה של שוודיה, שזה מתסכל ביותר..... אבל תודה רבה על התמיכה :) אנדרסן - שיחה 22:28, 10 באוגוסט 2015 (IDT)
תודה . אני עוקב אחר עריכותיך ומעריך מאוד את תרומתך. אל תתעצבן מכמה תגובות שנובעות מבורות . בריאן - שיחה 22:31, 10 באוגוסט 2015 (IDT)
אנדרסן - שיחה 23:43, 10 באוגוסט 2015 (IDT)

דיון המלצה[עריכת קוד מקור]

שלום,

בכוונתי להעביר את תאוריית שני המקורות לדיון המלצה. יש לך התנגדות עקרונית לכך או שאתה חושב שהערך לא מספיק טוב? גילגמש שיחה 05:46, 11 באוגוסט 2015 (IDT)

ודאי שאשמח לדיון כזה. אני מאמין שיש עוד מה לשפר (תמיד יש) ועזרת הקהילה וחוות דעתה יועילו מאוד. בריאן - שיחה 08:09, 11 באוגוסט 2015 (IDT)
בסדר גמור. שפר בינתיים מה שאתה יכול ואעביר את זה בעוד כמה שבועות. גילגמש שיחה 08:15, 11 באוגוסט 2015 (IDT)
אה, לא התכוונתי שכעת אני מתכנן עוד לערוך, התכוונתי שהערות מצד עורכים אחרים יסייעו לשפר בהמשך. בריאן - שיחה 08:17, 11 באוגוסט 2015 (IDT)

אריך קסטנר[עריכת קוד מקור]

למה לדעתך מצב של שגיאה תחבירית עדיף? עמית - שיחה 12:11, 12 באוגוסט 2015 (IDT)

בגרסה שלך היה כתוב: "שלושים וחמישה במאי או קונרד", ואחר כך בסוגריים "(בתרגום העברי הראשון: דני רוכב אל הים הדרומי)". ובכן, לספר לא קראו אף פעם "שלושים וחמישה במאי או קונרד". הגרסאות הן:
  1. שלושים וחמישה במאי או קונרד רוכב אל הים הדרומי
  2. שלושים וחמישה במאי או דני רוכב אל הים הדרומי

בגרסה שלי מובן יותר פירוט הגרסאות הנ"ל (לדעתי). אין לי בעיה שתנסח את זה אחרת כל עוד זה יהיה מובן. בריאן - שיחה 12:43, 12 באוגוסט 2015 (IDT)

הבנתי, תודה. עמית - שיחה 13:48, 12 באוגוסט 2015 (IDT)

סן סימון וקטמונים[עריכת קוד מקור]

שכונת סן סימון הינה שכונה גדולה, העומדת בפני עצמה. בניגוד לקטמונים, הוא סמוכה למנזר סן סימון אשר סביבו התפתחה שכונת קטמון הישנה. עצם הכנסתה של סן סימון לערך "קטמונים" (בעבר היה ערך בפני עצמו, אך הוחלט משום מה לצרף את הערך ל"קטמונים") פוגע בערך הכלכלי של השכונה ובמחירי הדירות בשכונה (אשר שונה בתחליט מנכסים בקטמונים). ועד השכונה יפעל ללא תחליט לשינוי הערך - מדובר בהטעייה ובפגיעה קניינית.

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום בריאן,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 18:37, 16 באוגוסט 2015 (IDT)

אם טרם ענית, יש להזדרז!
אם טרם ענית, יש להזדרז!

שלום לך,
איני יודע אם מילאת את סקר העורכים שהזמנה אליו השארתי לך לעיל, אולם אם טרם יצא לך לעשות זאת, רצוי להקיש על הקישור בהקדם.
ממספר סיבות, הקישור לסקר פעיל למשך שבוע בלבד. אם חלף שבוע מההזמנה לסקר, לא ניתן יהיה להכנס אליו באמצעות אותו קישור. היה וטרם ענית על הסקר, ברצונך לעשות זאת ונתקלת בבעיה, ניתן תמיד ליצור עמי קשר ואשמח לדאוג לטיפול בנושא (אם הפנייה נעשית דרך דף זה, יש "לתייג אותי" כדי שלא אפספס). שבוע טוב, Ldorfmanשיחה 00:33, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

מילאתי, תודה. בריאן - שיחה 08:04, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

כוכב לארכאולוג![עריכת קוד מקור]

כוכב ארכאולוגי
שלום בריאן. תודה רבה על שהוספת קטגוריה לדף איי (פרעה). Spokarnak4 - שיחה 11:38, 18 באוגוסט 2015 (IDT)
תודה לך על יצירת הערך. עלה והצלח. בריאן - שיחה 11:41, 18 באוגוסט 2015 (IDT)

שינוי הרשאה[עריכת קוד מקור]

ראיתי ששינית לי את ההרשאה, אשמח אם תסביר לי במה מדובר. על הטוב - שיחה 23:40, 19 באוגוסט 2015 (IDT)

גביע הליגה הצרפתית[עריכת קוד מקור]

היי בריאן. לערך הלא קיים גביע הליגה הצרפתי יש לא מעט דפים מקושרים, במקום לערך שבכותרת. האם כדאי ליצור הפנייה, או שעדיף לתקן את כל הדפים? אם ישנו כלל שלא עושים הפניות מטעויות לשוניות (לא יודע אם יש כזה כלל), שים לב שאין כאן, לדעתי, שיבוש לשוני גמור (כי אולי הצרפתי מתייחס לגביע). השאלה רלוונטית גם, מן הסתם, למפעלים מקבילים אחרים. סאבעלוטודו - שיחה 21:30, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

אני חושב שזה בסדר לשים הפניה כזו, זו לא שגיאה לשונית ממש, כדבריך. כמו כן, ההפניה מגביע הליגה הספרדי במקרה המקביל, קיימת כבר. בריאן - שיחה 21:37, 25 באוגוסט 2015 (IDT)
או קיי, עשיתי את זה בכל גביע-ליגה שבו נתקלתי בטעות. סאבעלוטודו - שיחה 23:55, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

קודם מוחק עכשיו מעביר? :)[עריכת קוד מקור]

ראה: פרדראג ראיקוביץ' ו[3] גילגמש שיחה 12:19, 29 באוגוסט 2015 (IDT)

כן, הסבו את תשומת ליבי לפרטים שהחמצתי מלכתחילה. הסברתי בדף השיחה מדוע זה מקרה חריג לדעתי. בריאן - שיחה 12:22, 29 באוגוסט 2015 (IDT)

סליחה[עריכת קוד מקור]

מצטער על הצורה שבה זה נכתב, פשוט כל ענייני מחיקת ערכי שחקנים ממש מציקה לי. מבקש את סליחתך. Mod - שיחה 12:25, 29 באוגוסט 2015 (IDT)

זה בסדר. כתיבה בדף שיחת הערך עם הנתונים על הנבחרות הצעירות הייתה מסבה את תשומת ליבי במהירות. בסופו של דבר יש לנו קריטריונים שצריך לפעול לפיהם. אפשר לנסות לשנות אותם, אבל כל עוד הם קיימים, הם מכתיבים לנו איך לפעול ב-99% מהמקרים. בריאן - שיחה 12:27, 29 באוגוסט 2015 (IDT)

פנייה לבקשות מפעילים[עריכת קוד מקור]

שלום בריאן. מקובל אתית ומוסרית כאן בויקיפידה שכאשר פותחים פנייה פעילה בדף מפעילים אודות משתמש ובמיוחד בנוגע לחסימתו שפונים ומעדכנים אותו ישירות בדף השיחה. ולא ברמז לקוני כללי בשיחה אחרת. זה כנראה המשך של היחס בה פתחת מתחילה כלפי מי שחשבו בנושא הנידון שם אחרת ממך ולא בכדי יחס גרר יחס. מי-נהר - שיחה 16:14, 6 בספטמבר 2015 (IDT)

אני מתנצל, אך הודעתי בדף שיחה:דוד הייתה מאוד ברורה וחד משמעית. מאדם כמוך שגוער בכולם שאין להם הבנת הנקרא, הייתי מצפה ליותר. מעבר לכך, אני מכיר את הכלל הזה רק לגבי פתיחת דיון בבירורים, אשמח אם תפנה אותי לכלל דומה בבקשת חסימה. בריאן - שיחה 16:43, 6 בספטמבר 2015 (IDT)
אנא תקן אותי אם אני טועה אם כתבת במקום נוסף בדף השיחה משהו נוסף לכך שפנית באופן כללי לחלל והבעת תקווה שמישהו יתערב. זה לא נקרא פתיחה של בקשה פעילה בדף המפעילים. אם כתבת במקום אחר שמה אנא האר עיני. וכפי שכתבתי "מקובל אתית ומוסרית", כי לא כל דבר בהכרח מתועד בכללים בפרוטוקול ויש גם נוהג מקובל בסיסי שיש לו תוקף לפחות לשם צפיות והערה כפי שהערתי לך. ושוב פעם אני צריך להסביר את מה שבעצם כבר כתבתי קודם. וחבל כי אין לשנינו את הזמן לכך. פשוט תגיד שכחתי או חשבתי שאין צורך או לא הספקתי או לא הייתי מודע לכך. לא קריטי. מה שחשוב זה מתי נעבור לתקשורת מקדמת ומועילה.מי-נהר - שיחה 16:51, 6 בספטמבר 2015 (IDT)
לא הבנתי את החלק הראשון של דבריך, אל תרמוז לי רמזים בבקשה. בקשר לחלק השני, קרא שוב את תגובתי הראשונה (כלומר, א': הודעתי. ב': אין מנהג כזה). בריאן - שיחה 16:55, 6 בספטמבר 2015 (IDT)
א. שאלתי האם מלבד בעריכה זו מסרת מידע כלשהו בנוגע לענין זה. והסברתי לך שזה לא נקרא הודעה על "פתיחת בקשת פעילה בדף מפעילים". ב.כאן אנו חלוקים על המציאות אני מכיר מציאות אחרת וגם רואה את הנושא כך. אתה טוען שזו לא המציאות ושבכל מקרה אינך רואה בכך דבר מתבקש. הבנתי. אין לי ענין להמשיך לעסוק בשיח חירשים. מי-נהר - שיחה 17:12, 6 בספטמבר 2015 (IDT)

היי בריאן[עריכת קוד מקור]

אני מעוניין להבין מה זה אומר שימוש הוגן בתמונה. עד כמה שאני הבנתי יש לכך כללים אז אשמח אם תסביר לי מדוע תמונה שהעליתי בשימוש הוגן כיוון שהינה עומדת בקריטריון הוסרה על ידך?? אם הבנים (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אם הבנים, שלום, בדף השיחה שלך יש קישור לדף: ויקיפדיה:רישוי תמונות/שימוש הוגן, שם יש הסבר מפורט. ביקורת - שיחה 10:26, 7 בספטמבר 2015 (IDT)
אין צורך להעביר את השיחה לכאן, אנא המשך אותה במקום בו התחילה: בדף שיחתך. בריאן - שיחה 10:37, 7 בספטמבר 2015 (IDT)

This is a message from the Wikimedia Foundation. Translations are available.

As you may know, the Wikimedia Foundation Board of Trustees approved a new "Access to nonpublic information policy" on 25 April 2014 after a community consultation. The former policy has remained in place until the new policy could be implemented. That implementation work is now being done, and we are beginning the transition to the new policy.

An important part of that transition is helping volunteers like you sign the required confidentiality agreement. All Wikimedia volunteers with access to nonpublic information are required to sign this new agreement, and we have prepared some documentation to help you do so.

The Wikimedia Foundation is requiring that anyone with access to nonpublic information sign the new confidentiality agreement by 15 December 2015 (OTRS users have until 22 December 2015) to retain their access. You are receiving this email because you have access to nonpublic information and are required to sign the confidentiality agreement under the new policy.

Signing the confidentiality agreement for nonpublic information is conducted and tracked using Legalpad on Phabricator. The general confidentiality agreement is now ready, and the OTRS agreement will be ready after 22 September 2015. We have prepared a guide on Meta-Wiki to help you create your Phabricator account and sign the new agreement: Confidentiality agreement for nonpublic information/How to sign

If you have any questions or experience any problems while signing the new agreement, please visit this talk page or email me (gvarnum-at-wikimedia.org). Again, please sign this confidentiality agreement by 15 December 2015 (OTRS users have until 22 December 2015) to retain your access to nonpublic information. If you do not wish to retain this access, please let me know and we will forward your request to the appropriate individuals.

Thank you,
Gregory Varnum (User:GVarnum-WMF), Wikimedia Foundation

Posted by the MediaWiki message delivery 23:33, 15 September 2015 (UTC) • TranslateGet help

מחיקת ערך[עריכת קוד מקור]

היי בריאן ראיתי שמחקת ערך שיצרתי, מדוע? אין שם הפרה של זכויות, מידע שקרי, או ניסוח לא תקין. מדוע בכל זאת מחקת? תודה מראש..Doron1983 - שיחה 08:39, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

Doron1983, אתה צודק, לא פירטתי מספיק. מחקתי כי הערך אינו עומד בקריטריונים המפורטים בדף ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. בריאן - שיחה 10:14, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

אתה מלך,

הסוף Rhydra - שיחה 22:03, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

תודה, בריאן - שיחה 22:49, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

דור פרץ[עריכת קוד מקור]

לפני כמה שבועות החזרת לי את הדף שכתבתי על דור פרץ לטיוטה משום שלא עמד בקריטריונים היבשים לכתיבת ערך על כדורגלן. מאז הפך פרץ לשחקן הרכב קבוע במכבי, שותף במשחק הראשון בליגת האלופות ועלה בהרכב במשחק השני. אז נכון, הוא עדיין לא עומד בכללים היבשים, אבל אני חושב שליגת האלופות היא הישג הרבה יותר נדיר ממשחק בנבחרת ישראל (מבחינת מספר השחקנים שעשו זאת עד היום).

1. האם אי אפשר להחריג את פרץ ולזכות אותו בערך (כמו שאפשר להבין, אני ממש מחבב אותו)?

2. האם אפשר לצרף את ההשתתפות בליגת העל כקריטריון לכתיבת ערך? Eladti - שיחה 22:39, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

תודה על פנייתך.
  1. לדעתי לא. אתה יכול כמובן לפנות לעורכים נוספים ואולי לקבל דעות שונות, אבל זו דעתי.
  2. ניתן לדון על כך בדף השיחה של הדף שמסביר את הקריטריונים ושוב, לנסות לקבל תמיכה של עורכים אחרים. אני חייב להזהיר שתהליך כזה אינו פשוט ובעל סיכויים קטנים להצליח.
העצה שלי, פשוט לחכות בסבלנות עד סוף העונה. אם הוא שחקן כל כך טוב ומשמעותי, יהיו לו עד אז כל הקריטריונים שצריך. בריאן - שיחה 22:48, 29 בספטמבר 2015 (IDT)
בעוד אני לקחתי את עצתך להמתין, מסתבר שמשתמש אחר העתיק את הערך מתוך המרחב האישי שלי, הוסיף 2 משפטים ופרסם אותו כאילו היה ערך שלו. פניתיאליו באופן אישי והוא לא ממש מבין מה הבעיה במה שעשה. כרגע מתקיים דיון חשיבות על הערך. לדעתי, מדובר בפעולה חצופה. כיצד ניתן לטפל בנושא? Eladti - שיחה 21:18, 5 באוקטובר 2015 (IDT)
אתה צודק ב-100%, אסור לעשות זאת מבלי לתת לך קרדיט ומומלץ מאוד לא לעשות זאת מבלי לקבל את הסכמתך קודם. ראה את דברי בדף השיחה שם. בריאן - שיחה 21:46, 5 באוקטובר 2015 (IDT)
תודה על התגובה המהירה. אמתין לתגובתו של הכותב Eladti - שיחה 21:58, 5 באוקטובר 2015 (IDT)

מחיקת ערך 2[עריכת קוד מקור]

שלום בריאן, שמתי לב שמחקת ערך שיצאתי אתמול. מדוע? אין בו תוכן שגוי, הפרת זכויות יוצרים - והוא כתוב בצורה רהוטה- אנא הסבר לי מדוע מחקת. תודה. Doron1983 - שיחה 06:15, 30 בספטמבר 2015 (IDT)

כבר שאלת וכבר עניתי שתי פסקאות למעלה. יום טוב, בריאן - שיחה 08:15, 30 בספטמבר 2015 (IDT)


היי בראין, מדוע חסמת עריכה עבור IP בתור טרול שערך את הערך סלונה?5.29.200.95 11:09, 2 באוקטובר 2015 (IDT)

לא הבנתי את שאלתך. בריאן - שיחה 13:40, 2 באוקטובר 2015 (IDT)

היי,[עריכת קוד מקור]

תודה, טופל. תוכל עכשיו להשלים, כמו שכתבתי לך. אלדדשיחה 10:57, 6 באוקטובר 2015 (IDT)

בוצע, תודה. בריאן - שיחה 11:07, 6 באוקטובר 2015 (IDT)
תודה רבה. אלדדשיחה 14:17, 6 באוקטובר 2015 (IDT)