שיחת משתמש:אריאל מואטי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 חודשים מאת אריאל מואטי בנושא נוסח אישור תמונה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אריאל מואטי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, מתניה שיחה 13:05, 23 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

שלום[עריכת קוד מקור]

שלום אריאל מואטי,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:אריאל מואטי". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה,--אצב - שיחה 22:05, 2 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

נוסח אישור תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום אריאל,

לאחרונה קיבלנו במערכת OTRS אישורים מצלמים לקבצים שאתה העלית, ואני מודה לך על מאמציך להשגת האישורים. שמתי לב שאתה עושה שימוש בנוסח שהוא שונה מהנוסח שלנו. מעין תרגום גרסה של הנוסח באנגלית. וכן הרישיון באישורים הוא CC-0. ובכן, נוסח האישור בעברית נמצא כאן. וכן אני ממליץ להציע לצלמים רישיון CC-BY-SA-4.0 שהוא בעיניי הוגן יותר עבור הצלם. Geagea - שיחה 23:37, 18 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

קודם כל, תודה רבה על עבודתך.
אם כי, לא הבנתי. "מין תרגום?" אני לא תרגמתי דבר... כל ה"אשף" היה בעברית (זהו ערך שעבר תרגום והתאמה לעברית בויקיפדיה), ואיתו עבדתי אחד-אחד כדי לייצר את נוסח המייל לכל צלם ולצלם. ליתר דיוק, זהו הלינק:
https://commons.wikimedia.org/w/index.php?title=Commons:Wikimedia_VRT_release_generator&withJS=MediaWiki:Relgen.js
ויש אפשרות לבחור קישור שפה: עברית. כך עשיתי, וכולם היו מרוצים.
האם עלי לטרטר עכשיו מחדש את כל הצלמים רק בשביל נוסח אחר?
בנוסף, באשף זה קיימות 3 אפשרויות בלבד:
Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International
Creative Commons Attribution 4.0 International
Creative Commons CC0 1.0 Universal
ומכיוון שאיש לא הבין למה הכוונה sharealike, בחרנו באפשרות השלישית. הם מודעים לוויתור על זכויותיהם - אלה תמונות שצולמו כמחווה לחבר טוב, ואינן תמונות של צלמים מקצועיים (בין היתר, אמו של נשוא הערך).
אשמח לעצתך,
אריאל מואטי - שיחה 23:57, 18 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
ראשית, עכשיו הבנתי. התרגום לעברית של הגרסה בוויקישיתוף לא שלמה ולכן היא עילגת. כנראה תרגום מכונה. אני מציע שתעשה שימוש בגרסה העברית שלנו.
שנית, לא ביקשתי שתבקש מהצלמים שכבר שלחו אישור. הצעתי שלהבא תציע רישיון CC-BY-SA-4.0 שהיא האפשרות הראשונה. אני יודע שבדרך כלל לאנשים זה לא משנה ואולי דווקא בגלל זה רצוי להציע את הרישיון שציינתי.
המשמעות של sharealike זה שכשעושים נגזרות של הקובץ אזיי מי שעושה נגזרת כזו חייב גם הוא לשחרר את הקובץ באותו רישיון. Geagea - שיחה 00:07, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
רעיון מצוין. בהחלט אעדיף לעבוד עם גרסת הטקסט שהצעת... תודה רבה! כך ייעשה החל מעכשיו. אריאל מואטי - שיחה 00:12, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה