שיחת משתמש:אילן אברבוך (גלילי)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת Yar בנושא גף סיורי ים
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום אילן אברבוך (גלילי), וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ירונש שיחה 18:36, 28 בפברואר 2024 (IST)תגובה

סמלי היחידה/הגף[עריכת קוד מקור]

שלום. אם יש לך תמונה באיכות טובה של סמל או פאטצ' היחידה החדש (שהונפק אחרי זה שמוצג בתבנית המידע) נשמח לעבד אותו ולהעלותו לערך. אלה שנמצאים כבר באינטרנט, הם באיכות גרועה, לא שווים את המאמץ ולא יכבדו את הערך והיחידה בנִיראותם העלובה. כמובן שניתן לך קרדיט בהתאם. ירונש שיחה 19:21, 28 בפברואר 2024 (IST)תגובה

גף סיורי ים[עריכת קוד מקור]

העתקה מעמוד בובת קש של המשתמש: Ilan Averbuch

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף גף סיורי ים. הסיבה לכך היא: שלום לך. בטוחני שכוונתך הייתה טובה, אבל כדי לערוך בויקיפדיה, יש הכרח ללמוד "איך לערוך?" (ראה לעיל קישור מדריך המלא למתחילים והנחיות נוספות) וגם רצוי מאוד ללמוד את מדיניות העריכה ועוד. בעריכותייך, הזקת חלקית לערך ולכן נאלצתי לבטל את חלקן. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 00:13, 28 בפברואר 2024 (IST)תגובה

גף סיורי ים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף גף סיורי ים. הסיבה לכך היא: אתה שוב חוזר על שגיאות עריכה טכניות מחוסר ידע. ראה לעיל קישור ל"המדריך המלא למתחילים" . אם אאלץ לבטל שוב עריכה שלך, אפעל לצערי לחסום אותך. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ירונש שיחה 22:00, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה