שיחת משתמש:אורח נטה ללון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת נרו יאיר בנושא הרב זאב וולף מצ'רני-אוסטראה

כתוב על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום אורח נטה ללון,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:אורח נטה ללון". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, תומר 16:30, 17 במאי 2007 (IDT)תגובה

שיחה:מספר ראשוני[עריכת קוד מקור]

שחזרתי אותך בדף זה שכן אין זה מקובל למחוק שיחות, למעט מקרי קיצון של חדירה לפרטיות או הבל. הידרו 22:48, 15 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:דן גרימלדי". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, מיקיMIKשיחה‎Primum non nocere‏23:04, 16 במרץ 2009 (IST)תגובה

הרב זאב וולף מצ'רני-אוסטראה[עריכת קוד מקור]

שלום רב. בדף השיחה של הערך נשאל היכן מצאת שהוא היה מנהיג היישוב החסידי בארץ ישראל. אנא השב. נרו יאירשיחה • כ"ג בכסלו ה'תש"ע • 01:22, 10 בדצמבר 2009 (IST)תגובה