שיחת משתמשת:BlueHorizon/ארכיון 6

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 8 שנים מאת BlueHorizon בנושא קהילת שייטי הכרמל

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


המטוס[עריכת קוד מקור]

לא היה לי מספיק מקום לענות לך בסיבה, אבל המטוס גרם לפרובוקציה של משפחות אמריקאיות בשל התמונה החושפנית שלה שהוצגה. אני מנסה למצוא כתבה מאתר שויקיפדיה תומכת בקישור אליו בתבניות מוכנות מראש, אך מוצא רק אתרי נישה. האם תוכלי לעזור לי עם זה? בנוגע לכותרת פעולות התנדבות/ייצוג ישראל ותמיכה בצה"ל- לא מוזכר שם תרומות שלה לשום גוף אחר מלבד לחיילי צה"ל, וכל הקמפיינים שכיכבה בהם בחינם הם למען ממשלת ישראל, שאר החברות והמותגים משלמים לה והרבה. מעבר לזה, גם הפרטים על נשיא צרפת ועל סולן פינק פלויד לא ממש קשורים לפעולות התנדבות. 109.65.32.38 18:17, 20 בפברואר 2015 (IST)

שלום לך. כמו שכתבתי בדף שיחתך המקום לדון על תוכן הערך הוא בדף השיחה של הערך, כלומר שיחה:בר רפאלי. אני אשמח לדון איתך שם ולהסביר את עצמי ואם אשתכנע - גם להסכים איתך ולהחזיר את עריכתך בעצמי. יחד עם זאת, אם יש אי הסכמה קודם עורכים דיון ואחר כך משנים. לכן אודה לך אם תבטל את עריכתך ונתחיל בדיון. לגבי המקורות, יש אפשרות לקשר גם לא באמצעות תבניות מוכנות מראש, אני אשמח לעזור אם תיתן לי כאן קישור אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:31, 20 בפברואר 2015 (IST)

בכיף, אופק כחול. התחלתי דיון בדף השיחה. 109.65.32.38 18:54, 20 בפברואר 2015 (IST) http://www.foxnews.com/story/2009/03/03/southwest-sports-illustrated-plane-featuring-bar-refaeli-is-offending/

מה הטעם לבטל את העריכה התקינה שלי שהאלבום שוחרר כבר רשמית. ובמקום זה צריך להיות כתוב שהוא עתידי? מה הפואנטה? Gabiarakelian - שיחה

יונייונייוני[עריכת קוד מקור]

תודה רבה שהסברתי אני הפסיק אם זה . אני באתי להיות בצד התורם ! תודה רבה לך.

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

שלום כאן יונייונייוני ואני שולח לך מפני שעכשיו קראתי את מה שרשמת ואני חייב להגיד לך שזה מקסים ממש כל הכבוד 677777777777777777777 02:36, 22 במרץ 2015 (IST)

אמניקו אוטרגה[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך שוב אם שיפורים חדשים אשמח אם תתני לי עצות להוספה ואם היה טוב אז תכתבי שהפעם זה בסדר. בברכה יונייונייוני

Invitation[עריכת קוד מקור]

A gummi bear holding a sign that says "Thank you"
Thank you for using VisualEditor and sharing your ideas with the developers.

Hello, BlueHorizon,

The Editing team is asking for your help with VisualEditor. I am contacting you because you posted to a feedback page for VisualEditor. Please tell them what they need to change to make VisualEditor work well for you. The team has a list of top-priority problems, but they also want to hear about small problems. These problems may make editing less fun, take too much of your time, or be as annoying as a paper cut. The Editing team wants to hear about and try to fix these small things, too. 

You can share your thoughts by clicking this link. You may respond to this quick, simple, anonymous survey in your own language. If you take the survey, then you agree your responses may be used in accordance with these terms. This survey is powered by Qualtrics and their use of your information is governed by their privacy policy.

More information (including a translateable list of the questions) is posted on wiki at mw:VisualEditor/Survey 2015. If you have questions, or prefer to respond on-wiki, then please leave a message on the survey's talk page.

Thank you, Whatamidoing (WMF) (talk) 17:56, 26 במרץ 2015 (IST)

כתבתי משהו...[עריכת קוד מקור]

תראי אם זה נורמלי. הסתבכתי עם ה-, תראי אם את יכולה לסדר את זה.... קלונימוס - שיחה 22:44, 29 במרץ 2015 (IST)

קלונימוס כתבת לא רק נורמלי, כתבת מעולה! שמחה שבחרת לחלוק איתנו את המחשבות שלך. לגבי הנוויקי, עשית בדיוק כמו שצריך. ההוספה מונעת תיוג של המשתמשים, כדי שהם לא יקבלו התראה שהזכרת אותם כבר בעת הכתיבה. לפני הפרסום אני מורידה את התגים ואז יש קישורים כחולים. תודה רבה! הוספתי כאן תג סוגר של הנוויקי, מקודם הייתה בעיה עם החתימה. מקווה שזה בסדר מבחינתךאופק כחול - ביבר הזכוכית 23:20, 30 במרץ 2015 (IDT)
הסמקה תודה... לילה טוב קלונימוס - שיחה 23:22, 30 במרץ 2015 (IDT)

היי בלו[עריכת קוד מקור]

מועדים לשמחה ! תציצי על הביכורים שלי. ותגידי לי את דעתך, לדעתי ככה זה פחות או יותר. תודה רבה. יעלי 1 - שיחה 13:11, 8 באפריל 2015 (IDT)

היי יעלי, תודה רבה! אני חושבת שהארגון והכתיבה נערכו בצורה זורמת ויפה ושמחה גם ששיתפת בתובנות וקשיים. יחד עם זאת, כדי לשמור על אוירה חיובית במיזם לדעתי עדיף להימנע מאמירה שיכולה להתפרש כביקורתית כלפי פעולה של משתמש ספציפי. למשל, עדיף לא להזכיר שם או לתת קישור למקרה שבו מישהו טעה/יכל לפעול בצורה טובה יותר לדעתך אלא להסביר את העמדה העקרונית שלך בנוגע לנושא (כמו שעשית בצורה יפה!). אשמח אם תוכלי לשפר ובינתיים חג שמח והמון המון מזל טוב! אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:54, 8 באפריל 2015 (IDT)

ביטול עריכה[עריכת קוד מקור]

אופק כחול שלום,

אתמול הוספתי עריכה לערך "בוררות בינלאומית", אולם העריכה שלי בוטלה על ידך. כתבת לי כי "נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא:תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה".

קראתי את המדריך שלכם לכתיבת ערכים, אולם לא מצאתי סיבה כלשהי שיכולה להצדיק את ביטול העריכה שלי.

בוררות בינלאומית מסחרית (שבה עוסק הערך) אינה מתרחשת בחלל ריק שכן היא מתבצעת אך באם הצדדים לבוררות הסכימו ובחרו להתדיין באמצעותה. ברובם המכריע של המקרים, הסכמה כאמור, נקבעת מראש – בעת כתיבת החוזה בין הצדדים, אשר מכיל תנית בוררות. תנית הבוררות בהסכמים מסחריים הינה חלק אינהרנטי מעולם הבוררות הבינלאומית, כך שערך אנציקלופדי הנעדר התייחסות לניסוח תנית בוררות לוקה בחסר מסוים.

ואכן, בחלקו הראשון של הערך, העורך מכיר בכך שבוררות היא תולדה של חוזה והסכמה מראש בין הצדדים לחוזה – תנית בוררות בחוזה (או "פיסקה בהסכם המסחרי העיקרי שבין הצדדים" כלשון הערך).

העריכה שהצעתי כוללת התייחסות למספר פרמטרים מוסכמים שצריכים להימצא בנוסחה של תנית בוררות, וכן לכלי עזר שנועד לסייע למנסח התניה בעת ניסוחה.

העריכה שהצעתי התפרסמה הן בגיליון האחרון (אפריל) של כתב העת "עורך הדין" של לשכת עורכי הדין בישראל, בנושא בוררות בינלאומית, והן בכתב העת של לשכת עורכי הדין האמריקאית. מדובר בשתי אסמכתאות מכובדות ואמינות.

אודה לקבלת הנחייה מדוע בוטלה העריכה. Ericsherby - שיחה 14:33, 8 באפריל 2015 (IDT)

שלום Ericsherby, אני חושבת שכלי העזר שהוצע לסיוע בזיכרון לצורך ניסוח אין מקומו בערך כיוון שהוא הצעה בלבד, אינו מחייב ונועד לסיוע בזכירת המידע. אי ההתאמה לערך כמובן אינו גורע ממכובדותה או אמינותה של ההצעה. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:54, 8 באפריל 2015 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

היי מה קורה? רציתי לומר לך תודה ושחזרתי קצת לויקיפדיה.. עכשיו הכל השתנה ואני ניסיתי לעלות תמונה חדשה לערך ואני לא מצליח תוכל לעזור לי ? התמונה מפה [[[:en:Pretty Girls (Britney Spears song)|Pretty Girls (Britney Spears song)]]]. Gabiarakelian - שיחה 11:11, 1 במאי 2015 (IDT)
היי, תודה על הערך החדש. כוונתך לתמונה של הסינגל נכון? ראה בבקשה עזרה:העלאת תמונה ברישיון שימוש הוגן. אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:17, 1 במאי 2015 (IDT)
כן אבל ניסיתי לא הצלחתי. תוכל גם לתרום לערך אשמח מאוד Gabiarakelian - שיחה 11:29, 1 במאי 2015 (IDT)
היי, יש הבדל בין תמונות בשימוש הוגן (שצריך להעלות כתמונה חדשה לוויקיפדיה העברית, גם אם הן מופיעות בוויקיפדיה האנגלית) לבין תמונות ברישיונות אחרים, שנמצאים בוויקישיתוף ואז אפשר פשוט להעתיק את השם והתמונה מוצגת בוויקיפדיה העברית. כאן מדובר בתמונה בשימוש הוגן, לכן יש צורך להעלות אותה ממש כתמונה חדשה. ניסית לעשות את זה? אני שואלת כי אני מעדיפה שתלמד ותדע להבא (כמובן שאם תסתבך עדיין אני אעלה את התמונה). אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:32, 1 במאי 2015 (IDT)
ניסיתי לא הצלחתי בכלל. אני רוצה לסיים עם זה בשביל לערוך את הערך כי הוא נראה דל לגמרי פשוט שלא ימחוק אותו.. Gabiarakelian - שיחה 11:35, 1 במאי 2015 (IDT)
אוקיי, אז בוא ננסה יחד שלב אחרי שלב. הורדת את התמונה ושמרת אותה אצלך? נכנסת ל"העלאת קובץ לשרת"? איפה הייתה הבעיה? אופק כחול - ביבר הזכוכית 13:13, 1 במאי 2015 (IDT)
אני מלאתי הכל בשביל לעלות אותה וזה כותב לי למלאות שורה של משהו ואין מה למלות הכל כבר מילאתי. Gabiarakelian - שיחה 15:24, 1 במאי 2015 (IDT)
סימנת את הרישיון המתאים (מתחת לתיאור)? תוכל להעתיק לכאן את ההערה שמופיעה לך? אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:36, 1 במאי 2015 (IDT)
לא יודע אך עושים, תוכלי לצלם לי שאראה אך אצלך זה ? Gabiarakelian - שיחה 16:44, 1 במאי 2015 (IDT)
יש צילום שמופיע בעזרה:העלאת תמונה ברישיון שימוש הוגן, תראה את הלשונית שפתוחה שם, זה המקום בו בוחרים את הרישיון. מצאת? אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:46, 1 במאי 2015 (IDT)
התמונה שיש במה העלת תמונה אין לי שם לבחור אצלי כשאני מעלה אין אפשרות לבחור סינגל או ספר Gabiarakelian - שיחה 16:53, 1 במאי 2015 (IDT)
לא הבנתי למה אתה מתכוון, אין לך את הלשונית של הרישיון או שאינך בטוח באיזו מהאפשרויות לבחור כי לא מופיע סינגל? אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:56, 1 במאי 2015 (IDT)
אין לי תלשנית של הרשיון Gabiarakelian - שיחה 16:58, 1 במאי 2015 (IDT)
אתה בטוח? בחרת "העלאת קובץ לשרת" ואז "קראתי את ההוראות וברצוני להעלות קובץ במסגרת שימוש הוגן" (התמונה השניה)? אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:04, 1 במאי 2015 (IDT)
[[1]] לא מופיע לי ככה בכלל. משהו אחר לגמרי.. Gabiarakelian - שיחה 17:06, 1 במאי 2015 (IDT)
זה השתנה מעט אבל לא מאוד, כך שאם מופיע לך משהו אחר לגמרי יכול להיות שאתה לא במקום הנכון. אחרי שבחרת "העלאת קובץ לשרת", לחצת על האייקון השני מימין ("קראתי את ההוראות וברצוני להעלות קובץ במסגרת שימוש הוגן")? אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:09, 1 במאי 2015 (IDT)
כן היתי במקום הלא נכון, מצטער על החפירה אבל תודה רבה! Gabiarakelian - שיחה 17:17, 1 במאי 2015 (IDT)

מחיקה של הערך הבור הסיני בעפרה[עריכת קוד מקור]

אופק כחול שלום,

כתבתי ערך בנושא ה"בור הסיני" בעפרה ואת מחקת אותו. הערך נכתב במסגרת קורס אשמח לדעת מדוע הוא נמחק? בעוד שבערך הישוב עפרה הוא היה אדום לפני שכתבתי את הערך. אשמח שתעלי אותו בחזרה תודה On1984 - שיחה 22:34, 26 במאי 2015 (IDT)

שלום On1984, מחקתי את הדף שהועבר למרחב ויקיפדיה, שאינו המרחב המתאים. הערך שהעלית קיים (הבור הסיני). בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:38, 26 במאי 2015 (IDT)

זדי ליטל[עריכת קוד מקור]

שלום לך אופק כחול הוספתי עוד ערך על האיש הפוטוגני ביותר בעולם תוכלי לקרוא ולומר לי אם זה בסדר ? תודה יונייונייוני

שלום משתמש:יונייונייוני, אני שמחה שחזרת למצוא את הזמן לערוך בוויקיפדיה. לצערי, כפי שוודאי שמת לב, הערך אינו מתאים לוויקיפדיה ולכן נמחק. רציתי להוסיף וליידע אותך על כך שבוויקיפדיה אסור להעתיק טקסט ממקורות חיצוניים (כמו מכאן, כי זה מפר את זכויות היוצרים של הכותבים שהשקיעו בכתיבת היצירה הראשונית (במקרה שלנו, הכותבים במאקו). אני בטוחה שכוונתך הייתה טובה לתרום לוויקיפדיה ולהעשירה במידע נוסף, לכן רציתי להציע לך אולי להתחיל עם הרחבה/תיקונים בערכים קיימים. אתה אולי מתעניין בתרבות עכשווית? מוזיקה? תוכל אולי לחשוב על ערך קיים קצר שאתה מעוניין לתרום לו ולהרחיב אותו? אשמח לעזור, אופק כחול - ביבר הזכוכית 10:48, 29 במאי 2015 (IDT)

אופק כחול אני מאוד מעריך את זה שאת עוזרת לי מגיע לך מדליע

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

תודה רבה 677777777777777777777 14:44, 3 ביוני 2015 (IDT)

תמונות[עריכת קוד מקור]

אשמח לסייע בהשגת תמונות של ראשי היהדות הרפורמית בארה"ב. לעניין זה שתי שאלות: א. האם יש בידך רשימה של שמות מסוימים? האם אתם מעונינים בעיקר במנהיגי הדור הנוכחי או באישים מרכזיים מהעבר? ב. כדי להעלות תמונות בויקישיתוף צריך לעבור משוכב די רצינית בנושא זכויות יוצרים. מכיוון שמדובר בתמונות שלא אני צילמתי, האם תוכל לסייע בהתגברות על מכשול זה?

יהוידע Yehoyada (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום יהוידע, תודה על נכונותך לתרום לוויקיפדיה. לא אני ביקשתי את התמונות אלא AddMore-II וביקורת, אני בטוחה שהם ישמחו להבהיר את בקשותיהם. אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימה. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:37, 4 ביוני 2015 (IDT)
יהוידע, ראשית, כמובן no pressure. אם זה אפשרי ואין זו טרחה יתר על המידה, הייתי שמח לריק ג'ייקובס, אריק יופה (ייכתבו בקרוב), דניס אגר ויוג'ין בורוביץ.AddMore-II - שיחה 22:47, 4 ביוני 2015 (IDT)
מצטרף לבקשה ולא אוסיף שמות נוספים. פרה-פרה. אבל שאלתו של AddMore-II התחילה מההנחה המוקדמת שתוכל (יהוידע) ליצור קשר עם מישהו מהתנועה הרפורמית שיש לו זכויות על התמונות שיוכל לשחררן ברשיון מתאים. כי סתם תמונות "שלא אני צילמתי" ניתן להשיג די בקלות בגוגל-תמונות וכדומה. תודה מראש, ותודה לאופק על אירוח הוועידה. . ביקורת - שיחה 23:05, 4 ביוני 2015 (IDT)

תודה, אשיג בשמחה ארבע תמונות אלה, עם הרשא מתאימה לפרסמן.

Yehoyada - שיחה 09:13, 5 ביוני 2015 (IDT)

איך לחתום[עריכת קוד מקור]

אני מודע לך שאת עוזרת לי להיתקלם בן הכותבים אך עדיין לא הבנתי מה תעשה החתימה ואיך אני עושה אותה והאם הסמנים אמורים להיות בתוך סוגריים בברכה יונייונייוני יונייונייוני (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

החתימה תקשר ישירות לדפי המשתמש והשיחה שלך, כדי שיהיה קל לזהות מי אתה. לדוגמה, אם תסתכל על החתימה שלי תוכל לראות שיש ממנה הפניה לדף המשתמשת שלי ("אופק כחול") ולדף השיחה ("ביבר הזכוכית"). בחתימה יש גם תאריך שעוזר להבין מתי נכתבו הדברים. לגבי איך אתה יוצר אותה: ארבעה סימני ~ ללא צורך בסוגריים. אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:14, 5 ביוני 2015 (IDT)

מחיקת חומר מדף טיוטה של עבודות ויקידמיות[עריכת קוד מקור]

שלום, אופק כחול. מחקת חומר _מדף טיוטה_ של סטודנטית בקורס ויקי-רפואה. על אף שאני מעריכה את המסירות שלך, מאוד לא מקובל לערוך דף טיוטה של משתמש אחר. אם יש לך הערות על הטיוטה בזמן העבודה, את מוזמנת להעיר בדף השיחה של הטיוטה, כמקובל. יש לאפשר לסטודנטית (אשר מתרגמת אותו מאנגלית, ולא מעתיקה) להשלים את העבודה. אם אחרי השלמתה, אחרי ביקורת עמיתים, אחרי בדיקה של מרצי הקורס, וחשוב מכולם, אחרי שהערך יעלה למרחב הערכים אכן יימצאו הפרות זכויות יוצרים, אז תוכלי להתערב ולמחוק. עד אז, אנא אודה לך אם תימנעי מעריכות כאלה בטיוטות, במיוחד של עבודות ויקידמיות. אם את מוצאת שאת בכל זאת חייבת להעיר, אנא רק בדף השיחה. בברכה, Shani - שיחה 18:42, 5 ביוני 2015 (IDT)

אם זו אכן הפרת ז"י ודאי שיש למחקה ברגע שמזהים אותה, טיוטה או לא טיוטה, אקדמית או לא אקדמית. ראובן מ. - שיחה 18:47, 5 ביוני 2015 (IDT)
לא, ראובן. יש להוסיף הערה בדף השיחה של הטיוטה על חשש להפרת זכויות יוצרים ולהנחות את הסטודנטית להימנע מהעתקה (כפי שכבר נעשה). הדרישה שלך לא הגיונית, כיוון שלעיתים סטודנטים (וויקיפדים בכלל) מעתיקים חלקים ממקורות שונים כרפרנס על מנת לעבד אותם לכדי תוכן במילים שלהם. בדיוק לצורך הזה יש טיוטה. אבל חשוב מכך, במקרה הספציפי הזה, זה לא מה שקורה. הסטודנטית הזו מתרגמת מאנגלית, מנסחת במילים שלה ולא העתיקה. הם עברו כמה שיעורים על זכויות יוצרים וספציפית מודעים מאוד לרגישות שלא לעשות ״העתק הדבק״. כל עוד היא במרחב טיוטה אישי הקהילה לא אמורה לגעת בזה אך מוזמנת להעיר בדף השיחה. אם אחרי העלאת הערך תמצא הפרת זכויות, אז אפשר למחוק. בברכה, Shani - שיחה 19:11, 5 ביוני 2015 (IDT)
Shani שלום. כאשר אדם שומר טקסט בוויקיפדיה - כל טקסט, ולא משנה אם בטיוטה או לא - עליו לעמוד בתנאי השימוש. אם תבחני את תנאי השימוש (קישור מופיע מעל כפתור השמירה) תמצאי שהם כוללים רישיון חופשי לשימוש במידע כולל הצהרה שאין מדובר בהפרת זכויות יוצרים. הנ"ל תקף גם לטיוטה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:13, 5 ביוני 2015 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: טיוטות מהסוג הזה שתכתוב על המחשב האישי שלה. כל מה שמפורסם בוויקיפדיה, גם במרחב הטיוטה, מפורסם תחת רישיון חופשי ואסור לו להפר ז"י בשום פנים ואופן. ראובן מ. - שיחה 19:15, 5 ביוני 2015 (IDT)

הילולים[עריכת קוד מקור]

שלום,

האם אני יכול לכתוב במדור זה? כתבתי שם כבר פעמיים, אני לא רוצה ליצור הצפה, אז משאיר לשיקול דעתך. גילגמש שיחה 10:46, 13 ביוני 2015 (IDT)

שלחתי מייל. אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:44, 13 ביוני 2015 (IDT)

I apologize for sending this message in English.

You are receiving this message because a technical change may affect a bot, gadget, or user script you have been using. The breaking change involves API calls. This change has been planned for two years. The WMF will start making this change on 30 June 2015. A partial list of affected bots can be seen here: https://lists.wikimedia.org/pipermail/wikitech-l/2015-June/081931.html This includes all bots that are using pywikibot compat. Some of these bots have already been fixed. However, if you write user scripts or operate a bot that uses the API, then you should check your code, to make sure that it will not break.

What, exactly, is breaking? The "default continuation mode" for action=query requests to api.php will be changing to be easier for new coders to use correctly. To find out whether your script or bot may be affected, then search the source code (including any frameworks or libraries) for the string "query-continue". If that is not present, then the script or bot is not affected. In a few cases, the code will be present but not used. In that case, the script or bot will continue working.

This change will be part of 1.26wmf12. It will be deployed to test wikis (including mediawiki.org) on 30 June, to non-Wikipedias (such as Wiktionary) on 1 July, and to all Wikipedias on 2 July 2015.

If your bot or script is receiving the warning about this upcoming change (as seen at https://www.mediawiki.org/w/api.php?action=query&list=allpages ), it's time to fix your code!

Either of the above solutions may be tested immediately, you'll know it works because you stop seeing the warning.

Do you need help with your own bot or script? Ask questions in e-mail on the mediawiki-api or wikitech-l mailing lists. Volunteers at m:Tech or w:en:WP:Village pump (technical) or w:en:Wikipedia:Bot owners' noticeboard may also be able to help you.

Are you using someone else's gadgets or user scripts? Most scripts are not affected. To find out if a script you use needs to be updated, then post a note at the discussion page for the gadget or the talk page of the user who originally made the script. Whatamidoing (WMF) (talk) 22:03, 17 ביוני 2015 (IDT)

ילדי סנטר-הגנה[עריכת קוד מקור]

הי, מסיבה מסוימת בוטלה ההגנה ששמת על הערך שכתבתי והדבר לא צוין בהסטורית הערך, התוכלי הסביר לי מדוע והאם תועלי בבקשה להחזירה?--א.פ עריכות 08:34, 19 ביוני 2015 (IDT)

הי, זה קרה כי מראש הפעלתי הגנה לשבוע בלבד. עשיתי את זה כי רובן של ההשחתות התרכזו ביום מסוים והתקווה היא שבחלוף שבוע המשחיתים כבר ישכחו מהערך. באופן כללי, הגנה מונעת גם תרומות חיוביות אנונימיות לערך ולכן אני מעדיפה לרוב להגן לתקופה מצומצמת. במידה וההשחתות יחזרו, אנא עדכן אותי ואני אפעיל שוב הגנה. תודה רבה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 10:49, 19 ביוני 2015 (IDT)

תודה![עריכת קוד מקור]

היי, תודה רבה שעזרת לי לסדר את הערך החדש שלי! Ehudjonas - שיחה 22:33, 28 ביוני 2015 (IDT)

Ehudjonas בכיף, תודה על הערך! אגב, פעם הבאה תוכל לבקש בוויקיפדיה:בקשות ממפעילים, שם זה המקום הרשמי לבקשות מחיקה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 00:02, 29 ביוני 2015 (IDT)

חלום של קיץ[עריכת קוד מקור]

שלום אני מאיר נאור שיש אינני מרוצה ממחיקת הערך שלי "חלום של קיץ" והבקש לשחזרו זאת כיוון שאנני סיימתי לכתוב ערך זה כמו כן יש מקום לשיפורים הוספת תמונות. וכמו כן אני בטוח שזהו ערך אנציקלופדי כפי סדרות נוספות היינן ערך בויקיפדיה. בתודה מאיר נאור שיש

20Meir20 18:04, 18 ביולי 2015 (IDT)

נוסף לכך השקעתי בערך זה הייתה רבה ומחיקת ערך זה פוגעת בי ובזמן שהושקע ביצירת ערך זה בתודה מאיר נאור שיש 20Meir20 18:14, 18 ביולי 2015 (IDT)

מאיר שלום, צר לי מאוד שנפגעת. אני מעריכה את זמנך ואת השקעתך אולם ערך שעוסק בסדרת יוטיוב בעלת פרק בודד אינו אנציקלופדי ואינו מתאים לוויקיפדיה, גם אם יורחב. לצערי לא אוכל לעזור בשחזור. אם אינך מסכים, תוכל לנסות ולערער על המחיקה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אשמח לסייע בכל תרומה עתידית לוויקיפדיה ו/או שאלה עתידית שלך. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:24, 18 ביולי 2015 (IDT)

סדרה זו לא תכלול רק פרק אחד ישנם עוד פרקים שיפורסמו בהמשך קטעיו של הפרק השני כבר צולמו ולא רק לסדרה זו יש גם עמוד באינסטגרם אז אני מבקש ממך לשחזר את העמוד אני יערוך יוסיף ואת תראי שעמוד זה יהיה תואם לערך אינציקלופדי כפי שכל ערך אחר. בנוסף יש לדעת שכל התחלה היא קשה ורק אם נעזור האחד לשני נצליח וכמו המשפט הידוע "גם רומא לא נבנתה ביום אחד". בתודה מאיר נאור שיש 20Meir20 18:31, 18 ביולי 2015 (IDT)

באופן אישי, אני סבורה שסדרת יוטיוב צריכה להיות בעלת רף חשיבות גבוה כדי שתהיה זכאית לערך. המשמעות היא שגם אם בעתיד תהיה הסדרה בעלת מספר פרקים, עדיין אין וודאות שהיא תהיה זכאית לערך. גם העובדה שהסדרה מחזיקה בעמוד אינסטגרם אין בה בכדי לסייע. צר לי, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:36, 18 ביולי 2015 (IDT)
סליחה על ההתערבות, ראיתי כמה דקות מהפרק הראשון של התוכנית המדוברת ([2]) והיא רחוקה מאוד מרף החשיבות. למען האמת הערך יהיה פרסומי לא משנה מה, אלא גם כן התוכנית שלך (זה נשמע שזה שלך) תהפוך לויראלית. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 18:41, 18 ביולי 2015 (IDT)

אני מבין עכשיו התרכזתי רק במטרה ולא הבנתי את המשמעות של ויקיפדיה ויקיפדיה היא אינה אתר פרסום להפך היא מקום של ערך ומוסר. אך אני לא מסכים שתיחשב היא כויראלית זוהי תוכנית לא חובבנית ואני חושב שמגיע ערכה רבה לכל משתתפיה. האמת שכעסי והניסיון להמשיך לעלות את התוכנית לויקיפדיה נבע מרצוני הרב להצלחת הפרוייקט. שניכם אנשים טובים ואני שמח שלמדתי משהו נוסף אני ישמח לפתוח דף חדש

מאיר שוב שלום, אני שמחה שהחלטת לפתוח דף חדש וכאמור אשמח לסייע בכל עניין ובפרט בבחירת נושאים אנציקלופדיים לכתיבה. שים לב שבוויקיפדיה נהוג לארכב דיונים ולא למחוק אותם - לכן אין צורך למחוק את הדיון הנוכחי. בברכת המשך פעילות מהנה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 00:14, 19 ביולי 2015 (IDT)

שלום יש לי דבר נוסף לומר והוא סליחה אני מבקש סליחה גדולה וענקית מכל אתר ויקיפדיה ולכם האנשים שדואגים שהוא ישאר אתר טוב ומוסרי. הסיבה למחיקת תוכן זזה היא שאני לא רוצה שסדרת היוטיוב שלי ושל דודי תפגע עקב דברים אלו אני נורא מצטער על הכל על הניסיון לעלות שוב ושוב גם פשוט כעסתי זה דבר נורא מכעיס להשקיע על משהו ואז לראות אותו נמחק שוב ושוב. אני יודע שאף אחד לא מושלם אבל זה לא אומר שמותר לעשות מה שרוצים. אז בשמי ובשם כל חלום של קיץ אני מתנצל ורוצה שהקשר שלי ושל סידרתי עם ויקיפדיה לא יפגע ושאולי בעזרת ה' כשהסדרה שלנו תצליח רבות נוכל להתפרסם אצלכם כפי שסדרות טלוויזיה אחרות. בתודה מאיר נאור

מאיר, תודה רבה על ההבנה. שוב צר לי על כך שנאלצנו למחוק את הערך, אנו מעריכים את הזמן שהשקעת והקשר שלך עם וויקיפדיה וודאי לא נפגע. אני שותפה לתקוותך שבעתיד הסדרה תתפרסם, תשודר בערוצים רשמיים ואולי תהיה זכאית לערך. בינתיים, שקלת אולי להמשיך ולהרחיב ערכים קיימים בנושאים שמעניינים אותך? בעלי חיים, סדרות קיימות או נושאים אחרים שאתה מתעניין בהם? אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:14, 19 ביולי 2015 (IDT)
על ההקשבה על הכל אני מודה לך ואני שמח שיש אנשים כמוך בויקיפדיה

ממני מאיר נאור 20Meir20 00:55, 19 ביולי 2015 (IDT)

כוכב החריצות
דבר נוסף שמגיע לך הוא כוכב החריצות. בנוסף להכל את חרוצה עובדת מסורה עד השעות הקטנות של הלילה מקשיבה. אני מאחל לך רק הצלחה 20Meir20 00:57, 19 ביולי 2015 (IDT)

את יכולה לעזור לפתוח דף[עריכת קוד מקור]

למשחקים האולימפיים האירופאים לנוער, הינה קישור לדף

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D_%D7%94%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%90%D7%99%D7%9D_%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%A8?venotify=created דוד 474 - שיחה 10:45, 24 ביולי 2015 (IDT)

דוד 474 שלום וברוך בואך לוויקיפדיה. המקום לפנות הוא בדף השיחה, לא בדף המשתמשת לכן ביטלתי את עריכתך שם. הדף שפתחת במתכונתו הנוכחית לא מתאים להיות ערך אלא יש להרחיבו ולסגננו לפני שיועבר למרחב הערכים. בהתאם, אבקש לא לחזור וליצור את הערך, אלא לעבוד עליו במיקומו הנוכחי, משתמש:דוד 474/משחקים האולימפיים האירופאים לנוער. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 10:48, 24 ביולי 2015 (IDT)
תעזרי לי לפתוח דף בבקשה דוד 474 - שיחה 10:59, 24 ביולי 2015 (IDT)
דוד 474, כפי שכתבתי לך הדף שיצרת לא מתאים במתכונתו הנוכחית. אתה יכול להיעזר בויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים וכן בערכים דומים לצורך הבנה איך אמור הערך להראות. לאחר שתסיים להרחיב, לערוך ולשפר את הערך שיצרת, שנמצא כרגע בשיחת משתמש:דוד 474/משחקים האולימפיים האירופאים לנוער אפשר יהיה להחזיר אותו. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:05, 24 ביולי 2015 (IDT)
את לא עוזרת לי ואני לא יוכל לפתוח מחדש את הדף דוד 474 - שיחה11:16, 24 ביולי 2015 (IDT)
שלום דוד. אין צורך ליצור פסקה חדשה כל פעם שברצונך לשלוח הודעה. מספיק לערוך את הפסקה הקודמת ולהוסיף את מה שברצונך לכתוב ע"י לחיצה על הקישור "[עריכה]" לצד כותרת הפסקה.
כפי שהוסבר לך בעבר, הערך שכתבת אינו מספיק טוב, ונמצא כעת בדף שיחת משתמש:דוד 474/משחקים האולימפיים האירופאים לנוער. עליך לשפר אותו, ואז ניתן יהיה להעלותו למרחב הערכים. שמזןשיחהערכי בראבו11:19, 24 ביולי 2015 (IDT)

BlueHorizon - שיחה אני ערכתי אופק צריך ל כתוב כמה מדליות יש לכל מדינה תבדקי את הערך דוד 474 - שיחה 13:00, 24 ביולי 2015 (IDT)

היי, תודה על הרחבה שביצעת. ברמת העיקרון, עדיין צריך להבהיר את הפתיח אבל לפני שאנו משקיעים זמן נוסף בעניין אני רוצה לוודא שלא מדובר בכפילות: שמתי לב שערכת גם את הפסטיבל האולימפי האירופי לנוער - האם מדובר באותה תחרות? אם כן, מדוע לפתוח ערך חדש ולא להרחיב את הערך שכבר קיים? בקשר למדליות, זה רעיון יפה מאוד וראיתי שיצרת טבלה בסיסית טובה, שיש להרחיב. איפה הסתבת? אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:18, 24 ביולי 2015 (IDT)
BlueHorizon - שיחה כן זאת אותה תחרות דוד 474 - שיחה 15:39, 25 ביולי 2015 (IDT)
אם כך, אין טעם לעבוד על ערך חדש, אלא צריך לשפר את הקיים. כמה התייחסויות:
  • כל הכבוד על טבלת המדליות של ישראל, אולי תוכל להוסיף מדינות נוספות לטבלה?
  • שמתי לב שהורדת את העובדה שכל מדינות אירופה משתתפות בתחרות הזו - יש סיבה לכך או שסתם התפספס?
  • כתבת שהתחרויות יפתחו ביום ראשון - חשוב להיות מדויקים בוויקיפדיה, כי הקוראים לאו דווקא קוראים את המשפט באותו יום שנוסף. אני מניחה שכוונתך לראשון הקרוב (25 ביולי), אבל עוד שבועיים מישהו עלול לקרוא את המשפט ולא להבין על איזה יום ראשון מדובר. לכן צריך לכתוב תאריך מדויק - אנא תקן.
בנוסף, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת, נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:04, 25 ביולי 2015 (IDT)
BlueHorizon - שיחה תודה על העזרה ואיך מושיפים תמונה ? דוד 474 - שיחה 13:07, 27 ביולי 2015 (IDT)
ראה עזרה:תמונה. אני רוצה להדגיש שאם התמונה מוגנת בזכויות יוצרים ניתן להעלותה רק בתנאים מסויימים, אחרת היא עלולה להיות מועמדת למחיקה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:50, 27 ביולי 2015 (IDT)
BlueHorizon - שיחה הינה קישור לתמונה : https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11222586_798255993627248_4077122296764437377_n.jpg?oh=8204ae4c2f46afaffa068f1bcd04a92c&oe=564205D7 דוד 474 - שיחה 10:00, 28 ביולי 2015 (IDT)
על פניו נראה שזכויות היוצרים שייכות לעיריית שדרות ולכן נדרש אישור בכתב מהעירייה (במתכונת כאן). אופק כחול - ביבר הזכוכית 01:54, 29 ביולי 2015 (IDT)

קווים מנחים לדפי טיוטה[עריכת קוד מקור]

היי חמודה, מה קורה? קריצה האם יש התקדמות כלשהי עם ויקיפדיה:קווים מנחים לדפי טיוטה או שנתקענו בחצי הדרך? Corvus,(שיחה) 20:26, 30 ביולי 2015 (IDT)

היי, מה שלומך? לא שכחתי את הדף, אני מקווה לעבור עליו בסופ"ש ולקדם מה שנשאר. אפשרות אחרת שאולי תקרה זה להעלות את מה שיש עליו הסכמה במזנון ולהמשיך את הדיונים בחלקים שאין הסכמה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:26, 30 ביולי 2015 (IDT)
שלומי בסדר, מחפש תירוצים למה לא לעבוד... אנחנו צריכים לסכם על מה יש הסכמה רחבה ואילו פרטים עדיין ברמת הדיון. Corvus,(שיחה) 10:51, 31 ביולי 2015 (IDT)
כמו כולם :) אני אעבור על זה עוד מעט. אופק כחול - ביבר הזכוכית 10:53, 31 ביולי 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום אופק,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 19:13, 16 באוגוסט 2015 (IDT)

אם טרם ענית, יש להזדרז!
אם טרם ענית, יש להזדרז!

שלום לך,
איני יודע אם מילאת את סקר העורכים שהזמנה אליו השארתי לך לעיל, אולם אם טרם יצא לך לעשות זאת, רצוי להקיש על הקישור בהקדם.
ממספר סיבות, הקישור לסקר פעיל למשך שבוע בלבד. אם חלף שבוע מההזמנה לסקר, לא ניתן יהיה להכנס אליו באמצעות אותו קישור. היה וטרם ענית על הסקר, ברצונך לעשות זאת ונתקלת בבעיה, ניתן תמיד ליצור עמי קשר ואשמח לדאוג לטיפול בנושא (אם הפנייה נעשית דרך דף זה, יש "לתייג אותי" כדי שלא אפספס). שבוע טוב, Ldorfmanשיחה 00:38, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

עניתי ולא עידכנתי כאן. תודה על השקעתך בקידום הנושא, אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:05, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

אולי כבר תחסמי את ברוקולי?[עריכת קוד מקור]

לרגע לא חשבתי שיש סיכוי שהחצוף הזה לא יחזור לסורו אבל נתתי לך סיכוי לאור בקשתך להכנס לעבי הקורה. יש לנכש את המטרד הכרוני הזה אחת ולתמיד. נראה שהוא "שם פס" עלי ועלייך ביחד. הבה ונראה מה את עושה בנידון? תודה. נ.ב. אנא תייגי אותי בתשובתך כי אני לא פעיל בימים אלה. בורה בורה - שיחה 07:06, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

בורה בורה חשבתי שזה ברור שאני מחכה לרשימה שלך לגבי המקרים שהתלוננת לגביהם, לפני שאני מטפלת לעומק. כתבתי לך את זה גם בדף השיחה. בכל אופן, הזהרתי בנושא והסתרתי את הגרסה. צר לי שהאמירה הזו נאמרה שוב. אם אמירה כזו חוזרת הפנה בבקשה את תשומת ליבי. תודה אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:06, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

ביקשתי את חסימתה של בובת הקש בורה בורה, ואיש לא יסתום לי את הפה כדי שלא אוכל לומר את האמת הכואבת הזו. מיד אפנה גם לבודקים כדי שהם יספקו את ההוכחות הדרושות. עכשיו נראה אם באמת יש כאן אכיפה שוויונית של הכללים, או שתלוי מי חבר של מי. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:27, 25 באוגוסט 2015 (IDT)


מטריצות העברה של רכיבים אופטיים (מטריצות ABCD)[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי את תגובתך לגבי הדף שיצרתי משתמש:Danielhezi/מטריצות העברה של רכיבים אופטיים (מטריצות ABCD). רשמתי גם בדף השיחה של הערך שהוא מועתק מהקירוב הפראקסיאלי, אבל יש לו חשיבות כי הוא ערך בפני עצמו. כאשר עיינתי בערך בשפה האנגלית לא הצלחתי למצוא לו את המקבילה בעברית, ורק לאחר מכן גיליתי כי היא קיימת בתוך ערך אחר. בכל אופן תודה, Danielhezi - שיחה 01:45, 1 בספטמבר 2015 (IDT)

Danielhezi, אם כל הערך מועתק מערך קיים צריך לדון לפני פיצול הערך בדף השיחה על הצורך בפיצול, בוויקיפדיות שונות יכולות להיות השקפות שונות. לא היה לי ספק שכוונתך טובה ואשמח אם תמשיך לתרום לוויקיפדיה. בברכת עריכה מהנה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:40, 1 בספטמבר 2015 (IDT)


בקשר לרעיית יתר[עריכת קוד מקור]

בסדר ,אני אחכה .אבל תגיב בדף השיחה Lioness - שיחה 22:48, 8 בספטמבר 2015 (IDT)

כוכב לעורך![עריכת קוד מקור]

כוכב העורכים
תודה המחוגים - שיחה 12:55, 9 בספטמבר 2015 (IDT)

בקשת החסימה שלי נדחתה[עריכת קוד מקור]

יכול להיות שדרכי בוויקיפדיה הסתיימה לה.

באמת ניסיתי לגרום לערכים להיראות הרבה יותר טובים, לצערי הרב ישנם אנשים שניסו להוציא אותי מהמיזם הזה, לא מספיק נתנו לי לגיטימציה להביע את דעתי פה, אנשים קוראים לי "טרול" על ימין ועל שמאל.

יש לי בעיה, כשלא מדברים איתי על ביטולים ועל סיבה לביטולים ובדרך שאבין, אני מרגיש יום שלם שאני הכי לוזר שיש.

האתר הזה פתוח לכולם, לכל אחד יש זכות לעשות מה שהוא רוצה מאחר וזו "אנציקלופדיה חופשית". נמאס לי שכל עריכה שאני עושה ישר מבטלים אותה בלי מתן הסבר לגרסאות כביכול לא "הולמות".

בא לי להראות לכולם שוויקיפדיה העברית צריכה להיראות כמו בערכים הלועזיים, שזה ייראה אטרקטיבי, לא בא לי כל פעם להסביר את עצמי. וגם כשאני עושה את זה, הרבה פעמים מסרבים לענות לי בטענה שאני "טרול" ואני האמת לא מרגיש כזה.

יש כאלה שטוענים שבכל פעם שמדברים איתי אז זה נקרא ש"מאכילים אותי". זה דבר ממש מעליב.

אין לי כוונה לפגוע פה באף אחד. כשרציתי לחסום את Tomtom זה היה מתוך כוונה שהאיש הזה מנסה "לרדוף אותי", פשוט ככה. הוא החליט שהוא לוקח הכל לידיו ופשוט כל פעם שאני רק מנסה לערוך, מבחינתו העסק נסגר וישר ידווח למנהלים שאני מנסה להשחית כביכול ערכים ומה לעשות שהוא לא כל כך אובייקטיבי בשביל להתמודד עם שינויים שלא מרצונו?

אני מקווה שאחרי שתקראי מכתב זה תביני שלא הייתה לי כוונה רעה, אלא פשוט עשו ממני שעיר לעזאזל בלי שום סיבה מוצדקת ואם כן מוצדקת, אז לא מוסברת באופן מנומס להבנה.

82.166.22.150 17:08, 13 בספטמבר 2015 (IDT)

היי, קראתי את ההודעה שלך, אגיב בצורה מסודרת בהמשך. אני בכל מקרה יודעת שלא הייתה לך כוונה רעה. אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:48, 13 בספטמבר 2015 (IDT)
המשפט הזה הוא בדיוק הטעות שלך "לכל אחד יש זכות לעשות מה שהוא רוצה מאחר וזו "אנציקלופדיה חופשית", לפיכך עם גישה כזו רצוי אולי באמת שדרכך תסתיים כאן. אילי - שיחה 17:51, 13 בספטמבר 2015 (IDT)
אופק, אל תתני לו להטעות אותך. הרגע הזהרת אותו עם אי פי כמעט זהה. אילי - שיחה 18:46, 13 בספטמבר 2015 (IDT)
אתה צריך להבין שהגעת למקום חדש והאחריות היא שלך ללמוד את הכללים ולהבין אותם. הטעות בהתנהלות לכל אורך הדרך בחזרה על עריכות וכניסה למלחמות עריכה הייתה שלך. זו לא בושה לא להבין ולשאול, אבל להמשיך לעבור על כללים למרות שהוסבר לך, לא לשאול לגבי מה שאתה לא מבין ואח"כ לטעון שלא הבנת - זה לא טיעון מוצדק לדעתי, גם אם לא פעלת בכוונה רעה. כפי שאילי רמזה, ויקיפדיה היא אכן "אנציקלופדיה חופשית" אבל יש לה כללים, ומי שלא יכול לפעול לפי הכללים האלה אפשרות העריכה שלו נחסמת. דבר נוסף שחשוב לי להסביר הוא שזמנם של המתנדבים בוויקיפדיה לרוב יקר ומוגבל, וזמן ששימש להתנהלות מולך היה יכול לשמש את המשתמשים השונים לפעילות אחרת בוויקיפדיה. זו הסיבה שאין אפשרות להקדיש מאמצים אינסופיים בניסיון להסביר לך, גם אם מאוד רוצים. אני לא חושבת שזה הוגן לבקש מהמשתמשים השונים להקדיש לזה עוד זמן ולכן האפשרות שחשבתי עליה היא שאני אעזור לך בחניכה. אני מוכנה להסביר לך מה שאתה לא מבין, אבל גם אם משהו לא ברור לך, בשום פנים ואופן אסור לך לחזור על עריכה. האפשרות הזו אפשרית מבחינתי רק בשלושה תנאים:
  • כמו שכתבתי כאן, הטעות המתמשכת הייתה שלך ומי שנפגע מזה הכי הרבה היה Tomtom. זה לא המקום שלי לתת לך צ'אנס נוסף במקומו, ואם הוא לא מסכים לניסיון הזה אין לנו אפשרות להמשיך מכאן. מתייגת את משתמש:Tomtom.
  • אם יש התנגדות אחרת לאפשרות של החונכות.
  • אתה מקבל את מה שאני כותבת לך ולא חוזר על עריכה לאחר שבוטלה. אני מדגישה שהאחריות היא שלך ולא שלי לעמוד בכללים אם אתה רוצה להיות משתמש תורם.
אם לא תהיה בעיה עם שלושת הנושאים האלה אכתוב בדף השיחה שלך ונקווה שתהיה הסכמה לתת צ'אנס נוסף לפנים משורת הדין. אופק כחול - ביבר הזכוכית 10:51, 14 בספטמבר 2015 (IDT)
מה שאת מחליטה, ברור שגם אם הייתי מתנגד הוא היה ממשיך לחזור לפה בצורות אחרות. מניסיון שלי ומניתוח ההתנהגות, לא מדובר במי שמתאים לפעול במיזם משותף, ומעבר לכך יש לו צורת התנהלות שמזכירה חסומים קודמים אחרים. לא מדובר גם במישהו שתרם פה תרומה משמעותית או שהפגין יכולת לכזו. שיהיה בהצלחה. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 03:19, 15 בספטמבר 2015 (IDT)
גם אני חושב שאין לו מקום במיזם. מגיע עם דיבור "סחי" וחושב שכולנו "אחים שלו", נכנס למלחמות עריכה, משתיל עריכות בעייתיות בערמומיות ועושה בלגן באופן כללי. להערכתי מדובר בנער מתבגר שצריך למלא את זמנו בדברים חשובים יותר. ‏Archway שיחה 03:54, 15 בספטמבר 2015 (IDT)

H.A.06, אני מחכה להסכמתך. אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:09, 19 בספטמבר 2015 (IDT)

היי צריכה את עזרתך שוב[עריכת קוד מקור]

עייני באותו דף השיחה בנדיטית - שיחה 15:50, 20 בספטמבר 2015 (IDT)

היי, נראה שעד שנכנסתי התקבלה החלטה. הסתדרת עם התמונה? אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:29, 20 בספטמבר 2015 (IDT)
לא צריך תמונה חופשית או משהו כזה.. אז לא משנה בנדיטית - שיחה 04:53, 21 בספטמבר 2015 (IDT)

מוטי כהנא[עריכת קוד מקור]

שלום רב, עכשיו נוכחתי שהערך של מוטי כהנא נמחק ויש לי טיעונים שלא הועלו ולכן אבקש לבחון בשנית את העלאתו של הערך לויקיפדיה. אין לי ספק שיש לערך מקום בויקיפדיה ואני מבקש לבחון בשנית את העלאתו לאתר. תודה 24 בספטמבר 2015, kfir email.

שלום Kfir email, דיון חשיבות נערך בעניין לפני פחות מחודש כך שקשה להניח שהיה שינוי בנסיבות. באפשרותך להעלות את הטיעונים שלא הועלו בעבר לדף השיחה ולראות אם תהיה תמיכה בשחזור. אגב, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימה. בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:33, 24 בספטמבר 2015 (IDT)
כאן המקום להזכיר שחלה חובת צינון של חודשיים לפחות בין דיונים כאלה. לכן, אין שום אפשרות לדון בזה עכשיו. גילגמש שיחה 11:40, 24 בספטמבר 2015 (IDT)
גילגמש, עיינתי במדיניות המחיקה לפני שעניתי כי רציתי לתת תשובה מדוייקת. זה לא מוזכר שם עד כמה ששמתי לב. אם זו פרקטיקה מקובלת אולי כדאי להוסיף את זה גם שם אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:44, 24 בספטמבר 2015 (IDT)
זה לא מוזכר שם כי זה לא קשור רק לזה, אלא לכל צינון בין כל שני דיונים על אותו הדבר. זאת הייתה ההצבעה הראשונה בפרלמנט (קביעת כללי דיון) משום מה זה לא נמצא בארכיון שחיפשתי בו. אאתר את זה בהמשך. אני יודע בוודאות שזה קיים כי אני הנחתי את ההצעה הזאת בשנת 2005 :) גילגמש שיחה 11:56, 24 בספטמבר 2015 (IDT)
זה נורא מוזר. אני רואה שההצבעה קיימת: [3] אבל אני לא מוצא את הארכיון שלה. העריכה הבאה היא ארכוב, אבל לא ברור לאן... גילגמש שיחה
טוב, נפתרה התעלומה. ההצבעה לא אורכבה, אלא פשוט סוכמה והסיכום מתנוסס בראש הפרלמנט עם הכללים המפורטים. צריך לעדכן את דפים נוספים. מוזר שלא עדכנתי את זה לפני עשור :) גילגמש שיחה 12:06, 24 בספטמבר 2015 (IDT)
מעניין.. מניחה שלא היו אז כל דפי המדיניות כך שלא יכלת :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 12:14, 24 בספטמבר 2015 (IDT)

תודה רבה גילגמש ואופק כחול על המענה המהיר. הכוונה היא להעלות את הטיעונים בדף השיחה של הערך או בדף שיחה אחר? אדאג להעלות את הטיעונים החדשים בעוד כחודש. גמר חתימה טובה. --Kfir email - שיחה 15:33, 24 בספטמבר 2015 (IDT)

יש טעם לעשות את זה רק אם זה משהו כבד משקל. לכתוב שיש הרבה מקורות זה לא מספיק. זאת לא סיבה להשאיר את הערך. צריכה להיות סיבה כבדת משקל. גילגמש שיחה 15:50, 24 בספטמבר 2015 (IDT)
אני חולק על ההחלטה שנעשתה ומכיוון שלא נלקחו בחשבון הטענות שלי אני רואה לנכון להעלות את הערך בצירוף הטענות שלי בעוד כחודש ולבחון את ההתייחסות לחשיבותו ולמקומו של הערך בויקיפדיה.--Kfir email - שיחה 13:34, 25 בספטמבר 2015 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

תודה רבה על הערך המפלגה השמרנית (שבדיה) שיוצא לאור! עכשיו אפשר לעבות את הערך גם על המפלגה הסוציאל דמורקטית :) אנדרסן - שיחה 23:51, 26 בספטמבר 2015 (IDT)
חצי מהמדליה מגיעה לך על העזרה הגדולה עם התרגומים והתעתיקים אני יודעת שזו המפלגה החביבה עליך אבל לצערי פחות אוכל לעזור בערך של הסוציאל דמוקרטים: בערך באנגלית של המפלגה יש תבנית שמעידה על בעיות בפסקת ההיסטוריה (חוסר אובייקטיביות) לכן כרגע זה בעייתי לי לתרגם משם, אבל אתה בוודאי תצליח להרחיב בצורה טובה בתור קורא שבדית (נראה שהמידע ההיסטורי בערך השבדי בסדר, ויש שם גם הערות שוליים רבות בשבדית שאולי אפשר להסתמך עליהן). אם תרצה, אוכל להוסיף את שמות המנהיגים בקצת סיוע ממך בתעתיקים. לעומת זאת, אולי אגיע בעתיד לירוקים (שבקואליציה עם הסוציאל-דמוקרטים) אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:41, 27 בספטמבר 2015 (IDT)

תרגום[עריכת קוד מקור]

שלום,

תודה רבה על תרוגם מפלגת השמאל (שבדיה).

כפי שכנראה כבר הבנת, זה לא מיועד לכתיבת קוד ויקי. כדי לעשות שם קישורים, לא צריך לכתוב [[]], אלא לבחור את הטקסט בעברית, ואז להשתמש בכלים שמוצגים בחלק השמאלי של המסך. הדרכים העיקריות לעשות את זה הן:

  1. ללחוץ על הקישור בשפה שאתה מתרגם ממנה – הקישורים לערך במקביל יוכנס לערך המתורגם.
  2. להשתמש לחלונית „קישור לדף אחר”. היא אמורה להציג רשימה של הקישורים שזמינים בשפת המקור, שתוכל לבחור ממנה. זה אמור לקצר לך את העבודה.

תודה! --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 11:47, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

כן, תודה אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:50, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

תודה תודה תודה תודה תודה על הלוגו!![עריכת קוד מקור]

את אלופה!! :) אנדרסן - שיחה 15:09, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

לא באמת, אני פשוט כאן מספיק זמן כדי להכיר את הדברים האלה, גם אתה תכיר בעתיד :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:10, 29 בספטמבר 2015 (IDT)

לגבי תבנית ההבהרה בערך על הרב שלמה זלמן ברינשטיין[עריכת קוד מקור]

מה דורש הבהרה בכך שרעייתו נפטרה בלידת ילדם החמישי?!" 84.228.133.212 13:32, 2 באוקטובר 2015 (IDT)

ההבהרה הנדרשת בצדק היא: באיזה שנה זה קרה. אם תלחץ על לשונית "עריכה" תראה שכתוב שם {הבהרה|באיזו שנה?}. אגסי - שיחה 11:43, 1 באוקטובר 2015 (IDT)
בהמשך להסבר של אגסי, המשפט לא ברור. נכתב שהוא עלה לישראל בסמוך לפטירת הרעיה, אך ראוי לכתוב מתי כל זה אירע. כמו כן, אם את/ה יוצר/ת הערך, ראשית תודה רבה ושנית, תוכל/י להכניס את תאריכי הלידה והפטירה כמקובל בערכי אישים? בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:08, 1 באוקטובר 2015 (IDT)
אם הייתי יודע הייתי כמובן מכניס. לצערי במקור שראיתי (החוברת "מראש צורים אראנו" [את הגרסה החדשה והמורחבת לא ראיתי] כשבאתי לנחם בשבעה על הרב ברוך אידלשטיין) לא הופיעו אצל הרב ברינשטיין תאריכי הלידה והפטירה ולא תאריך העלייה לארץ, אא"כ החמצתי פרטים אלו. 84.228.133.212 13:31, 2 באוקטובר 2015 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

אופק כחול שלום, סליחה ששכחתי להודות לך על שפתרת בדרכך הצנועה והנבונה (כנגד הסיכויים) את הבעיה במזנון. זה עזר לי אבל יותר לוויקיפדיה. אגב, ראיתי שהשיר של אצ"ג אודות ירושלים, שהוספת לאחרונה לדף המשתמש שלך, הפך שוב למרבה הצער לאקטואלי עד כואב. נקווה לימים שמחים יותר, ואולי בהמשך אולי גם לשיר אופטימי יותר :) חג שמח. אגסי - שיחה 17:27, 4 באוקטובר 2015 (IDT)

היי, אין צורך. אכן נקווה לימים טובים יותר לירושלים. חג שמח :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 19:40, 4 באוקטובר 2015 (IDT)

צמד ילד[עריכת קוד מקור]

אני לא מכיר מספיק, אולי משתמש:DGtal יוכל לחוות דעה. מכל מקום, התאמתי את הערך לפורמט המקובל, תוכלי להחזיר אותו למרחב הערכים ולפתוח דיון חשיבות כמקובל. תודה מראש וסליחה על ההטרדה. ביקורת - שיחה 12:29, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

הלהקה הזו לא עומדת בקווים המנחים לערכי להקות וזמרים והסברתי את הנושא הזה בדף השיחה של המשתמש. לא ברור למה לפתוח דיון חשיבות אלא אם כן יש לך איזשהו נימוק יוצא דופן. אופק כחול - ביבר הזכוכית 12:47, 9 באוקטובר 2015 (IDT)

שוודיה שוב[עריכת קוד מקור]

הי אופק! מה נשמע?

חשבתי, אחרי העבודה המשותפת שלנו על עִבְרוּת שמם של המפלגות (והאישים) השוודיות, שתרצי אולי גם להביע תמיכה בשינוי שמה של המדינה לשוודיה (בויקיפדיה), כפי שאמור היה להיות מאז ומעולם, ולפי דעתה של האקדמיה :)

לילה טוב! נילס אנדרסן - שיחה 00:36, 21 באוקטובר 2015 (IDT)

היי נילס, מה שלומך? אני בגדול תומכת ביישום החלטות של האקדמיה בוויקיפדיה העברית אבל בכל זאת אשמח לקרוא את הנימוקים שהיו לחלטה המנוגדת בעבר. בוודאי קראת את הדיון הישן, תוכל בבקשה לתת לי קישור? לילה טוב :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:31, 22 באוקטובר 2015 (IDT)
הי! היו אין-ספור דיונים, אבל בגדול ממה שהצלחתי למצוא היה כמעט-שינוי לפני כמה שנים כאשר היחיד שהתנגד אמר שהוא מתנגד "בשם ההחלטה שהיתה" (כיום לפני מעל לעשור..). האמת שאני אישית מאוד התרשמתי ממה שכתב אמיר אהרוני (לגמרי שוודיה ונורווגיה, לא כי מספר מקרי של ויקיפדים מזדמנים אמרו שזה מה שהם רוצים, אלא כי זה תקני), ואני מאמין שזה ממצא בגדול את הדיון שלנו, אבל גם כעת, כאשר לא נראה שישנה התנגדות כלשהיא לחזרה לשמה המקורי של המולדת, אנחנו בכל זאת נותנים לכך זמן עד יום שלישי, ה-27 לחודש, בכדי לעמוד בשבוע שניתן לפני שינוי שם... בכל מקרה אשמח שתביעי את תמיכתך, גם אם היא "בגדול"קריצה! לילה טוב! (אני ממש אוהב את התבנית הזאת, ירשתי אותה ממך אני חושב, מהשיחת ביכורים). נילס אנדרסן - שיחה 23:45, 22 באוקטובר 2015 (IDT)
היי, רציתי לקרוא את הדיון שהיה לפני כי אולי יש שם נימוקים חזקים אחרים שיכולים לשכנע את שנינו :) אכתוב שם. דווקא זו לא תבנית שאני משתמשת בה הרבה, בטח היה פוקס :).. לילה טוב! אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:56, 22 באוקטובר 2015 (IDT)
היי :)
אני לא חושב שהיו נימוקים "מנומקים" להחלטה קודמת. פשוט היו מצדדים רבים יותר בכתיב "שבדיה". אני מאמין שאפשר להפוך את ההחלטה על פיה, ולצדד בשוודיה (וכן בנורווגיה, אבל נדמה לי שזה כרגע לא על הפרק). ראשית, מדובר בכתיב על פי כללי האקדמיה, ושנית - זהו כתיב רווח מאוד, ומשתמשים בו לא מעט ויקיפדים. חלקם (כמוני) נאלצו עד כה לשנות את אופן הכתיב ל"שבדיה" על פי ההחלטה שהתקבלה בעבר (על סמך הרוב המקרי שהיה אז). אלדדשיחה 23:59, 22 באוקטובר 2015 (IDT)
אם אין נימוקים, גם אני בעד "שוודיה". כמוני כמוך לגבי שינוי הכתיב, בוט ההחלפות היה מחליף לי עד שהתרגלתי :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 00:07, 23 באוקטובר 2015 (IDT)
תוסיפי את תמיכתך שם בדף השיחה. :) לילה טוב! אלדדשיחה 00:09, 23 באוקטובר 2015 (IDT)

תודה לך על השבוע האחרון[עריכת קוד מקור]

שוודיה עם וו'! (וגם נורווגיה)
אופק!! תודה רבה רבה רבה על התמיכה שלך השבוע (והיום, וכרגיל...)!!

הרינו להעניק לך את הסמל של איחוד שוודיה-נורווגיה (למרות שהוא לא שלנו), שיזכיר לך בכל יום מחדש את השינוי שבא עלינו לטובה, שעשינו יחדיו! יאן ונילס אנדרסן - שיחה 23:36, 27 באוקטובר 2015 (IST)

(מצורפת תבנית-משתמש, אם תרצי לשים אותה אצלך. הכנו אותה בעצמינו!)

בכיף, תודה לכם על התרומה לערכי שבדיה :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:36, 28 באוקטובר 2015 (IST)
 :) אנדרסן - שיחה 00:03, 29 באוקטובר 2015 (IST)

לפתוח דף[עריכת קוד מקור]

היי תוכלי לפתוח דף על ארגון להחזרת סדרה?! בן דרור222 - שיחה 13:59, 31 באוקטובר 2015 (IST)

היי בן דרור222, ערך אודות הארגון אינו מתאים לוויקיפדיה כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו. אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:05, 31 באוקטובר 2015 (IST)

קהילת שייטי הכרמל[עריכת קוד מקור]

שלום רב, ברצוני לערער על החלטתך למחוק ערך שכתבתי - קהילת שייטי הכרמל. הערך מתאר עמותה ללא מטרות רווח אשר לה כמה מאות חברים ועוקבים. עמותה זו שמה לה למטרה לחזק את תחום השיט העממי והתחרותי בחיפה בפרט וברחבי ארץ בכלל. עמותה זו מובילה מספר אירועים בתחום השיט כדוגמת שיוט הערים שמתקיים בארץ עוד מלפני קום המדינה, שיוט לזכר חללי המשחתת אח"י אילת ושיוט לזכר צוללני אח"י דקר המשלבים שייטים וארגונים מכל רחבי הארץ בהם: אגודת זבולון, צופי ים, הפועל, הפורום לקידום השיט, מועדון שיט חיפה וכו'. עמותה זו פועלת ללא מטרות רווח וכל הפעילים בה מתנדבים.

מספר רב של אנשים מתעניינים בפעילותה.

אבקש להבין מדוע לדעתך אין ערך לערך זה וכיצד אוכל לערער בנושא.

באותה הזדמנות אבקש להבין מדוע לערכים הבאים יש יותר זכות קיום מאשר לערך זה:

תודה. Aayaffe - שיחה 19:43, 31 באוקטובר 2015 (IST)

שלום Aayaffe, כאשר העלית את הערך לראשונה במרץ הונחה עליו תבנית חשיבות, במטרה לברר את חשיבותו האנציקלופדית של הערך. לאחר שבוע הערך נמחק. לא ניתן להעלות מחדש ערכים שנמחקו ללא שנערך דיון בעניינם (דיון כזה ניתן לערוך בדף שיחת הערך). אם אתה סבור שהמחיקה אינה מוצדקת תוכל לערער בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:26, 31 באוקטובר 2015 (IST)