לדלג לתוכן

שיחת ויקיפדיה:מזנון/ויקי נגד וויקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני מהוויקיים!!

ויקי נגד וויקי: המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

הוספתי ממצאים חדשים לדף ויקי נגד וויקי, שמראים ש"וויקי" היא האופציה הטבעית יותר. Prognathous

זה דיון היסטורי, שהסתיים לפני כשנה. אי אפשר לפתוח את הדיון הקדמוני הזה בכל פעם מחדש. משום מה, כל כמה חודשים בא מישהו ומעלה את זה באוב. חוץ מזה, הדיון כבר לא רלוונטי, כיון שכיום "ויקיפדיה" היא כבר מושג שעומד בזכות עצמו, גם אם אין לו כבר שום קשר ל-Wikipedia האנגלית.
מעשית, אני מציע: (א) להתמקד בלהרחיב את האנציקלופדיה במקום לדוש בדיונים העקרים האלו, וכשנצליח להתקרב ל-Wikipedia האנגלית בהיקף, נשוב ונחשוב איך להידמות אליהם גם בשם... (ב) למחוק את הקישורים המטעים לעמוד "ויקי נגד וויקי", ובנוסף, לשים בראש אותו עמוד הודעה שאומרת שהדיון הסתיים באוקטובר 2003 והעמוד נשמר לשם תיעוד בלבד.
(גילוי נאות: אני בעד לכתוב "ויקיפדיה" ולהגיד "Vikipedia".) נפתלי 11:19, 21 יוני 2004 (UTC)
אם הדיון עולה שוב ושוב, סימן שהוא עדיין לא הסתיים. אין שום טעם לקטוע אותו כשטעונים חדשים מועלים רק עכשיו, ועל ידי משתמשים שלא השתתפו בוויקי כשהדיון התחיל. באותה מידה ש"ויקיפדיה עומד בזכות עצמו" גם שימוש שגוי בשם המספר ("שלוש בנים") עומד בפני עצמו ושגור בפי רבים. בשני המקרים הגיע הזמן לעשות את הדבר הנכון ולא לעודד שימוש שגוי. Prognathous
ראשית, בשאלה של מתן שם אין "נכון" ו"לא נכון", כי אם שאלה של טעם ונטיית לב. שנית, לכל דבר נותנים שם פעם אחת, ולויקיפדיה כבר יש שם. מבחינתי השיקולים שבדיון הנ"ל רלוונטיים כעת בערך כמו השיקולים שהיו להורים שלי כאשר קראו לי נפתלי; כלומר, גם אם השיקולים היו מוטעים - זה השם וזהו. כיום ויקיפדיה היא בוגרת מכדי שאפשר יהיה לשנות את השם שלה.
בכל מקרה, אני חוזר ומציע: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו". נפתלי 16:54, 21 יוני 2004 (UTC)