שיחת ויקיפדיה:חרדות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Aviad2001 בנושא מה יהיה

ויקיפדיה צועדת לקראת מותה הוודאי[עריכת קוד מקור]

ראו ויקיפדיה:מזנון/בעקבות המאמר של אורי רדלר

קניית ויקי[עריכת קוד מקור]

אכן, מפעל אדיר, לפחות בקנה מדה ישראלי ועברי! אין כבר שום גורם רשת רציני, שמרשה לעצמו להתעלם מהמפעל! האם יש אפשרות שיקום יזם זריז ויקנה את הויקי, כמו שקנו המצאות רשת אחרות? או שמא האפשרות הזו חסומה? סליחה, אבל מישהו צריך לדאוג גם ביום שמחה.Alosha38 16:50, 8 יולי 2006 (IDT)
הלוואי שיקנו. אולי אראה סוף סוף כמה גרושים מהדבר הזה.... גילגמש שיחה 17:08, 8 יולי 2006 (IDT)
ויקימדיה זו מלכ"ר, לא נראה לי שיקנו אותו. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 17:35, 8 יולי 2006 (IDT)
זה נאמר בבדיחות אך היום הזה, של ההתמסחרות והקנייה, יהיה סופה של ויקיפדיה החופשית באמת. גם ככה יש את ההתמסחרות עם וואלפדיה שאנחנו כאילו לא קשורים אליה ב-כ-ל-ל ולצערנו קשורים אליה ועוד איך. אבירם 17:39, 8 יולי 2006 (IDT)
שטויות. אם ויקי תתמסחר מעבר לכל תקנה וכותביה ימאסו בפרצופה החדש, יימצא בחור(/ה) טוב שיעתיק את מסד הנתונים והתוכנה ויפתח את ויקיפדיה מחדש במקום אחר. גדי אלכסנדרוביץ' 17:52, 8 יולי 2006 (IDT)
וזה זמן טוב לדון בהתמסחרות הויקי דרך וואלאפדיה - מעניין אותי מאוד לשמוע את הויקיפדים שהיללו בזמנו את וואלפדיה - מה הם חושבים על כך שהם מעדכנים את האתר שלהם על פי ויקיפדיה רק פעם בחצי שנה בערך וכל זאת תחת שם "ויקיפדיה" (הערך נכתב על סמך...). אבירם 17:57, 8 יולי 2006 (IDT)
שטן המיסחור מאיים היום על כל התרבות. כמי שזוכר עוד שטנים קודמים: ז'דאנוב בבריה'מ לשעבר למשל, סנטור מקארתי בארה'ב למשל, "נערי בן גוריון" אצלנו: טדי קולק, שמעון פרס, אהוד אבריאל, שהפעילו צנזורה פוליטית אלימה, אני יכול לקבוע בצער רב, ששטן המיסחור הוא אולי האכזרי מבין כולם. ההטייה והפרסומת, בשרות ההון הגדול, הם היום האויב הכי גדול של תרבות אמיתית. ולוואי ואינני צודק.Alosha38 18:52, 8 יולי 2006 (IDT)
יש בעיה רבה למסחר את ויקיפדיה במסגרת תנאי הרישיון לפיה ניתן הטקסט. הפרת תנאי הרישיון באופן חד צדדי, משמעו ביטול ההסכם, ואז תיפתח תיבת פנדורה של זכויות יוצרים של כל הכותבים. כך שלא נראה לי שיש מה לדאוג. אם כבר - דאגתי היא שהמיזם יסגר מחוסר תקציב או משהו. דרור 18:53, 8 יולי 2006 (IDT)

יש בעיה למסחר את ערכי ויקיפדיה???? ומה וואלה עושה כבר הרבה זמן עם ואלפדיה וכמעט כולם כאן היללו ושיבחו אותה על כך? ואלושה, דווקא אתה צריך להתנגד הכי הרבה למסחור עתידי כלשהו, כי אם למשל, במצב דמיוני בינתיים, יזמים ירצו לקנות ערכים של ויקיפדיה, הם יתעניינו בפופוליזם, בערכי הכוכבנים למשל שיניבו להם כסף מצפייה ופרסומות ואני לא חושב שתהיה דרישה מסחרית גבוהה לערכיך המצויינים על סופרי ומשוררי היידיש. אתה לא תרוויח כסף מזה. כותבי הערך על נינט - כן. אבירם 19:10, 8 יולי 2006 (IDT)

ושוב אנו במתקפת חרדה - מה יהיה אם? לפחות אתנחם שזו כל החרדה שלכם בחיים - אינכם חרדים לגורל הלירה התורכית, אינכם יראים מקסאם במחלף הכפר הירוק, רק המסחור של ויקיפדיה, שכלל אינו עומד על הפרק, מדאיג אתכם. אשריכם. דוד שי 21:33, 8 יולי 2006 (IDT)

מסחור של ויקיפדיה כבר קרה בפועל - קוראים לו וואלפדיה, אך כמו שכתבתי לך בדף השיחה, אני גמרתי להתעסק בזה. עם כל הכבוד שאני רוכש לך, אני לא חושב שאתה צריך להטיף לי ולאחרים כאן מוסר בעניין דאגה לקורה סביבנו. אבירם 22:38, 8 יולי 2006 (IDT)

האם אפשר לבקש מוואלה לעדכן את הערכים מידי שבוע? חוסר העדכון מציג אותנו באור לא טוב. דרור 22:40, 8 יולי 2006 (IDT)
כבר ביקשו בעבר. והם עידכנו. ואז שוב הזניחו לכמה חודשים. ועוד פעם. ואם נבקש זה יחזור על עצמו. הם רוצים את הפרסומות, אכפת להם אם זה ממש מעודכן? אבירם 22:43, 8 יולי 2006 (IDT)

מה יהיה[עריכת קוד מקור]

תקראו לי רשע ציני בעל עיניים אכזריות וירכיים מסוקסות (ולב זהב), אבל ממש לא ברור לי הדף הזה, וממש מתחשק לי לשים בראשו תבנית "הבהרת חשיבות". מה זה פה? אביעד המקורי 20:07, 7 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אתה בוודאי חרד מהצפת ויקיפדיה בדפים שחשיבותם איננה ברורה. שים לב שדף זה איננו נמצא במרחב הערכים, אלא במרחב "ויקיפדיה", כך שתוכל להתייחס אליו יותר בסלחנות.
דיונים רבים במזנון עוסקים בחרדה לעתידה של ויקיפדיה, ולכן מצאתי לנכון ליצור דף זה, כדי שבדף השיחה שלו ניתן יהיה לרכז את דיוני החרדה, ואולי לקצר בזכות זאת דיונים בעלי אופי מחזורי. דוד שי 22:40, 7 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
חרד? אני ממש לא ישן בלילה מרוב חרדה מטורפת לעתידם של הערכים שחשיבותם אינה ברורה בוויקיפדיה. אחרי שעלה הערך קנטינה התאשפזתי לשבועיים ונאלצתי לקבל טיפול תרופתי ושוקים חשמליים, כך ש'חרדה' היא אולי מילה קצת חלשה מדי. אביעד המקורי 23:21, 7 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
נפלא, התינוק ממש לא מפריע לך כשהוא מתעורר בלילה :-) דוד שי 23:56, 7 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני מקווה שהורים לתינוקות צעירים לא יקראו את מה שאני כותב כאן, אבל מתן ישן כבר כמה שבועות (כלומר, מגיל חודשיים וחצי) לילות שלמים, ומאז שנכנסנו לדירה החדשה הוא ישן 12-13 שעות ברציפות מדי לילה. הוא הולך לישון בשמונה-תשע בערב, וקם בבוקר בתשע - ועוד עם חיוך גדול! כנראה שהיינו צדיקים גדולים בגלגול קודם, כי הסבר אחר אין לי. אביעד המקורי 00:11, 8 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה