שיחה:I Kissed a Girl

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

שכתוב[עריכת קוד מקור]

האם תוכלו להסביר לי את הסיבות לשכתוב? אני אשמח לשכתב את הערך במידת הצורך. ציינו בפני את הבעיות.

AnAuthor - שיחה

תרגמת פראית, יותר מדי הפניות. לא לכל מילה כאן צריך סימוכין.

לדוגמה:

  • הקליפ הרשמי לשיר שוחרר ב16 במאי, 2008, באתר המייספייס של פרי. - מהיכן שוחרר? ומהו "הרשמי"? האם יש קליפ לא רשמי? ומיהו הקובע את רשמיותו?
  • הקליפ בוים ע"י קינגה בורזה, ובו נראות קייטי ונשים אחרות, לבושות בסגנון צעקני וחושפני, רוקדות לצלילי השיר. - מיהו קינגה בורזה דנן? האם לא צריך כאן איזה קישור או הערת שוליים המחולקות בצורה כה נדיבה במקומות אחרים?
  • בסופו של דבר היא מתעוררת ליד בן זוג ממין זכר, שהוא גם בן-זוגה במציאות, סולן ה-"Gym Class Heroes", טרוויס מקוי. - כל בן זוג הוא ממין זכר.
  • הקליפ ראה בכורה טלויזיונית בתוכנית "TRL" שבערוץ MTV, יחד עם הופעתה של פרי בתוכנית וראיון איתה. - ניסוח עילג "ראה בכורה", "יחד עם הופעתה".
  • ב-24 ביוני השיר זינק למקום הראשון במצעד של אותה תוכנית. השיר זכה להשמעות רבות בערוץ MTV, וכמו כן בערוץ VH1. הוא הגיע למקום ה-20 במצעד הלהיטים של הערוץ ב-28 ביוני, 2008. כעבור שבוע בלבד, ב6 ביולי, הסינגל תיפס עד למקום הרביעי באותו המצעד. - טיפס בט'.
  • הקליפ היה מועמד לחמש קטגוריות בטקס פרסי המוזיקה של MTV 2008, ביניהן "הקליפ הנשי הטוב ביותר" ו"האמן החדש הטוב ביותר". בנוסף, הקליפ זכה למעל 18 מיליון צפיות ב-Youtube. - אכן היה מועמד. האם זכה? אם כן במה? אם לא מיהו שזכה?

וכיוצא בזה.

אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 20:19, 17 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

אקח לתשומת ליבי[עריכת קוד מקור]

במיוחד את ה"טיפס".. אני אישית לא חושב שישנה הגזמה בקישורים. כל העובדות אשר ציינתי מצריכות קישור, כגון ציטוטים וכו'.. והציטוטים הללו חיוניים ביותר. אני אוסיף קישורים במקומות בהם לא הוספתי. תודה על ההבהרות. אם הערך לא יתוקן ע"י משתמש אחר, אני אתקן אותו מחר, או בימים הקרובים..

ערב טוב

AnAuthor - שיחה

מה שנתתי היה רק דוגמה, והערך כולו לוקה בשגיאות מסוג זה. עבודת השכתוב צריכה להיות יסודית ומקיפה, וכוללת הרבה מעבר לפיסקה שניתחתי. איני יודע מדוע "הציטוטים הללו חיוניים ביותר". אסמכתא ניתנת בדרך כלל רק כאשר א. יש חשיבות למקור. ב. עובדה מסויימת מוטלת בספק או שסביר שתהיה מוטלת בספק. לפי כללים אלו יש להסיר כ-90% מהאסמכתאות בערך. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 20:31, 17 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה

למה הכוונה?[עריכת קוד מקור]

כיצד צריך לשנות את הערך ב"שכתוב המקיף"? בכל אופן, הקישורים שציינתי הם אלה שצוינו בגרסה האנגלית לערך, כך שאיני רואה סיבה מדוע יש להסיר אותם. למעשה, הם אינם רבים כל כך - 8 בלבד. כולם חיוניים.

שמע. אם אינך מבין למה הכוונה, כנראה שתהיה לך בעייה עם השכתוב. הייתי מציע לך לצבור קצת נסיון וידע, לנסות כוחך בעריכות קצת פחות משמעותיות, לפני שאתה ניגש לתרגם ערך ארוך מאנגלית. לא כל דבר שמקובל שם מקובל גם כאן, והתרגום הוא משימה קשה בפני עצמה, שרק אם אתה ממש בטוח שיש לך ידע בשתי השפות ויכולת ניסוח טובה מאוד בעברית, תוכל לעמוד בו בהצלחה. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 20:40, 17 בספטמבר 2008 (IDT)תגובה
בסדר. זה הערך השלישי שאני כותב, כך שאני בספק אם אוכל לשפר כאן משהו, לפחות נכון לעכשיו. אני רק מבקש לא למחוק את הציטוטים. אני לא אעמוד בזה.

AnAuthor - שיחה

דיון על הצעת איחוד ערכים[עריכת קוד מקור]

  • נגד - מדובר בשיר עם הצלחה יוצאת דופן, שלמרות ההצלחה הגדולה של הנערה הצעירה, הצליח לשבור 2 שיאי עולם בתחומו, וזכאי לערך שיתאר את התהליך ההיסטורי, שעדיין בפעולה. (הכתרה של הצלחה מסחרית דרך הורדות בלתי חוקיות, לפני שהשוק המסודר הצליח להתארגן על עצמו) --Metaholic - שיחה 03:49, 6 באוקטובר 2008 (IST)תגובה
  • נגד - הערך מוסיף מידע רב על השיר, מידע שאין כל צורך לדחוס לערך "קייטי פרי". בויקיפדיה האנגלית הערך מופיע, ולמה לנו לקצץ במספר הערכים הרלוונטיים בויקיפדיה העברית? בנוסף - הערך זקוק לשכתוב. לשם מה, אם כן, להעביר אותו לערך אחר? להזכירכם, לא מדובר בערך של 3 שורות. ערך זה הוא חיוני לכל אחד אשר מעוניין למצוא מידע על קייטי פרי, ש-i kissed a girl הוא השיר המוכר ביותר שלה. --AnAuthor - שיחה
  • נגד איחוד. כל דבר לאחד? יש שיר ויש זמרת. חגי אדלרשיחה • שנה טובה וגמר חתימה טובה • תבניות מידע בערכים מחכות לך! • ז' בתשרי ה'תשס"ט • 07:59, 6 באוקטובר 2008 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 01:15, 20 במאי 2013 (IDT)תגובה